FC Utrecht moet maar liefst zes spelers missen tegen FC Twente ''Bij de volgende club gaan jullie de Douglas van vroeger terug zien'' ''Ik sputter tegen en begin over Bosch, die hoort in de basis'' ''Brama wil zijn rol anders invullen dan Garcia voor ogen heeft'' Steun voor Van Leeuwen: ''Ted past voortreffelijk bij FC Twente''

Van Leeuwen: ''Die scheve verhouding is ons ook opgevallen''

( 53 reacties)
Van Leeuwen: ''Die scheve verhouding is ons ook opgevallen''

FC Twente stond voor de winterstop op een vijfde plek als het ging om het aantal passes op de helft van de tegenstander, maar er was veel kritiek vanwege het eindeloze (tikkie breed, tikkie terug) geschuif. De Tukkers waren namelijk de hekkensluiter qua aantal doelpogingen.

Ted van Leeuwen toont zich realistisch. "Die scheve verhouding is ons ook opgevallen", vertelt de technisch directeur in een interview met Voetbal International. "Misschien misten we daarvoor een bepaald type speler, wat we nu met de komst van Noa Lang hopen te compenseren", aldus Van Leeuwen. 

"Voor aanvang van dit seizoen was handhaving de ene doelstelling, het inbrengen van een duidelijk voetbalplan was de andere", vervolgt hij. "Iedereen weet dat zoiets tijd vergt. Pep Guardiola was met Barcelona vier transferwindows verder voordat hij zijn optimale elftal had samengesteld."

"Jürgen Klopp heeft bij Liverpool zelfs vijf windows nodig gehad. Kijk je naar FC Twente dan stond vorig seizoen op zichzelf", blikt Van Leeuwen terug. "We speelden Eerste Divisie, het ging maar om één ding: promoveren. Afgelopen zomer hebben we voor het eerst gericht aan het perfecte elftal kunnen werken. Eigenlijk zijn we dus nog maar net begonnen", besluit de bestuurder. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jan 2020 om 13:42
    • Quote van 23 Jan 2020 om 08:46
      Mijn protegé? Nee hoor, ik wil hem zien spelen omdat hij voor de spits positie gehaald is....verder niets.


      Slik effekes je pillekes Ss-er. Het gaat niet zo goed met je. ;)
    Basisplaats moet je wel verdienen,was op trainingskamp en hier deze week gewoon slecht,anders kan ik er ook niets van maken,ook onze Jap worstelt momenteel,dus Vukcic was niet fit en er was eigenlijk geen ander alternatief, daarom speelde Espinosa,verwacht Vukcic dit weekeinde weer in de basis,en Noa Lang deed het gewoon goed op de training,we zullen zien.
  • 23 Jan 2020 om 13:12
    Van Leeuwen heeft het de hele tijd over buitenkansjes, ik heb hier een lijst met buitenkansje. Ze hebben allemaal een aflopend contract en doen niet onder voor de spelers die we nu hebben. Een paar boomlange duitsers zoals Robin Bormuth of Patrick Erras lijken me zeker welkom. Aanval: Bryan Linssen, Jordan Rhodes, Víctor Campuzano Middenveld: Siem de Jong, Navarone Foor, Felipe Guttierez, Grischa Prömel, Patrick Erras Verdediging: Robin Bormuth, Mike te Wierik, Lukas Kübler, Florian Hübner, Julian Korb, Víctor Álvarez, Stephen Kingsley Keepers: Warner Hahn
  • 23 Jan 2020 om 08:46
    • Quote van 23 Jan 2020 om 03:04
      Nee, die is wedstrijdfit. Is hij niet en wordt hij ook niet. Hij spreekt geen Spaans en geen Nederlands. Garcia zal hem nooit vast in de basis zetten. Bergreen, wordt dat je nieuwe protegé TC? Hoelang gaat het ditmaal duren voordat je ook hem wegbonjourd?
    Mijn protegé? Nee hoor, ik wil hem zien spelen omdat hij voor de spits positie gehaald is....verder niets.


    Slik effekes je pillekes Ss-er. Het gaat niet zo goed met je. ;)
  • 23 Jan 2020 om 03:04
    • Quote van 23 Jan 2020 om 01:47
      Niet aan beginnen Messi. Weggegooid geld omdat hij totaal niet wedstrijdfit is. Gewoon Berggreen erin.......
    Nee, die is wedstrijdfit. Is hij niet en wordt hij ook niet. Hij spreekt geen Spaans en geen Nederlands. Garcia zal hem nooit vast in de basis zetten. Bergreen, wordt dat je nieuwe protegé TC? Hoelang gaat het ditmaal duren voordat je ook hem wegbonjourd?
  • 23 Jan 2020 om 01:47
    • Quote van 22 Jan 2020 om 21:30
      Zo nummer twee laat de jong maar komen in de spits er met.
    Niet aan beginnen Messi. Weggegooid geld omdat hij totaal niet wedstrijdfit is. Gewoon Berggreen erin.......
  • 22 Jan 2020 om 23:06
    Snap hij niet dat als je de bal eindeloos rond speelt op eigen helft je nooit een doelpunt maakt. Met 1 speler gaat hij dit probleem niet oplossen, je moet namelijk ook spelers hebben die de bal diep kunnen spelen. De kwaliteiten en de wil om een goal te maken, zij hij dat ook niet van Bergreen, Menig, Nakamura, Zhekini, Aitor. Lijkt me trouwens een tenminste kwaliteit voor een spits anders kun je net zo goed b.v. Vuckic in de spits zetten. GG zal Lang wel ergens op het middenveld zetten, Bosch in de spits en Espinosa centrale verdediger. Hij zet toch altijd spelers op de verkeerde positie of wisseld net zolang tot iedereen verkeerd staat. En TvL ook dat heeft een scheve verhouding als gevolg. Kom eens bij ons op de tribune zitten en zie wat wij zien.
  • 22 Jan 2020 om 22:24
    • Quote van 22 Jan 2020 om 21:41
      Wat hier de meesten erg stoord is dat Ted zo weinig loslaat en wat hij loslaat is Quats niks dus das juist zijn kracht want waarom alles vertellen als je in feite geen 100% zekerheid hebt ik vond dag kuist zijn sterke kant in zijn werk want alles weten maakt vooral niet gelukkig krijg je juist veel onrust van dus wat mij betreft is Ted juist goed bezig juist goed dat jij mensen op een dwaalspoor zet
    Ben ik met je eens. Hij heeft dit seizoen alleen geen geweldige selectie neergezet maar misschien moeten we ook niet te veel verwachten het eerste jaar terug in de Eredivisie. Verder heeft hij wel een groot risico genomen met de trainersstaf. Maar hij is er medeverantwoordelijk voor geweest dat we in één jaar weer terug zijn in de Eredivisie en ik denk dat we volgend seizoen pas echt kunnen zien of hij geschikt is voor de toekomst van de club.
  • 22 Jan 2020 om 22:13
    • Quote van 22 Jan 2020 om 21:41
      Wat hier de meesten erg stoord is dat Ted zo weinig loslaat en wat hij loslaat is Quats niks dus das juist zijn kracht want waarom alles vertellen als je in feite geen 100% zekerheid hebt ik vond dag kuist zijn sterke kant in zijn werk want alles weten maakt vooral niet gelukkig krijg je juist veel onrust van dus wat mij betreft is Ted juist goed bezig juist goed dat jij mensen op een dwaalspoor zet
    Ted is jaren journalist geweest en weet precies hoe men in dit wereldtje om gaat met juiste en onjuiste informatie. Daarom reageert Ted ook vaak erg afstandelijk als er vragen worden gesteld over de club waar hij voor werkt.
  • 22 Jan 2020 om 22:08
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:55
      Wat doet jou werkgever als iemand niet functioneerd ? En wat als die persoon niet luisteren naar collega's en er een zooitje van maakt waardoor het bedrijf op de rand van de afgrond balanceerd ?
    Een bedrijf en een betaalde voetbal club zijn over het grote geheel niet met elkaar te vergelijken. En gelukkig is bij de meeste bedrijven de organisatie veel stabieler dan bij een voetbalclub. En zeker als mensen er een potje van maken is er een mogelijkheid om afscheid te nemen. Alleen spreken we in de voetballerij over contracten van 1 jaar of meedere jaren en als ze afscheid willen nemen kost dit bijzonder veel euro's.
  • 22 Jan 2020 om 22:08
    • Quote van 22 Jan 2020 om 21:41
      Wat hier de meesten erg stoord is dat Ted zo weinig loslaat en wat hij loslaat is Quats niks dus das juist zijn kracht want waarom alles vertellen als je in feite geen 100% zekerheid hebt ik vond dag kuist zijn sterke kant in zijn werk want alles weten maakt vooral niet gelukkig krijg je juist veel onrust van dus wat mij betreft is Ted juist goed bezig juist goed dat jij mensen op een dwaalspoor zet
    Wat kraam jij toch een hoop onzin uit op dit forum. Knap hoor.
  • 22 Jan 2020 om 21:41
    Wat hier de meesten erg stoord is dat Ted zo weinig loslaat en wat hij loslaat is Quats niks dus das juist zijn kracht want waarom alles vertellen als je in feite geen 100% zekerheid hebt ik vond dag kuist zijn sterke kant in zijn werk want alles weten maakt vooral niet gelukkig krijg je juist veel onrust van dus wat mij betreft is Ted juist goed bezig juist goed dat jij mensen op een dwaalspoor zet
  • 22 Jan 2020 om 21:41
    • Quote van 22 Jan 2020 om 21:30
      Zo nummer twee laat de jong maar komen in de spits er met.
    Precies
  • 22 Jan 2020 om 21:33
    • Quote van 22 Jan 2020 om 21:32
      Hattrick!
    Appeltje eitje voor hem.
  • 22 Jan 2020 om 21:32
    • Quote van 22 Jan 2020 om 21:30
      Zo nummer twee laat de jong maar komen in de spits er met.
    Hattrick!
  • 22 Jan 2020 om 21:30
    Zo nummer twee laat de jong maar komen in de spits er met.
  • 22 Jan 2020 om 20:10
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:42
      RvC kan erg goed opschieten met Ted
    Precies, dat bedoel ik. Ted doet uitstekend werk, in de ogen van de rvc. Maar iedere normaal denkende voetbalfan kan zien dat hij niet echt bezig is met het beter maken van het elftal. Het "barely minimum" wordt gedaan om te overleven in de eredivisie, en dus als club. Is het terugbrengen van onze club naar de subtop, wel het echte primaire doel van het huidig management. Of gooien ze dit alleen maar over de schutting, om supporters en sponsoren rustig te houden. Want om de club weer op een hoger plan te krijgen zijn er andere dingen mogelijk, met hetzelfde geld. Kijk naar andere clubs met een lager spelersbudget, en hoe die zich toch telkens weten te versterken. Ook Ted wordt daar telkens op gewezen, door mensen die er "verstand" van hebben, in de pers. Maar Ted gaat zijn eigen, onnavolgbare, weg!
  • 22 Jan 2020 om 20:09
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:30
      Als je niet weet wat er gebeurt, waarom doe je de verhalen in de krant dan als onzin af? Je spreekt jezelf weer een tegen waslap.
    Dat doen de meesten hier. Er zijn een aantal mensen die volgens mij Twente zo kampioen kunnen maken,ten minste zo praten ze wel. Trainers,spelers en beleidsmensen gewoon heel simpel van achter een toetsenbord helemaal afbranden. Allemaal ontslaan,Dat is een makkelijke maar onbetaalbare manier en dan nog niet de zekerheid hebben dat het dan wel goed gaat. Laat gaan en we zien misschien toch nog een kentering wat het halen van punten betreft
  • 22 Jan 2020 om 19:58
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:43
      Fred adviseert de RvC
    Dus?
  • 22 Jan 2020 om 19:57
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:26
      Bij de club zijn er in de laaste jaren veelste veel verkeerde keuzes gemaakt dat zijn feiten. En wat hebben ze hier mee bereikt door alle trainers en bestuurders weg te sturen. En daar was van halst ook een onderdeel van.
    Er spelen belangen waar wij geen weet van hebben. Ik kan me niet voorstellen dat normaal denkende, intelligente mensen, FC Twente leiden op een manier waarvan een kleuter nog snapt dat dat dat niet goed kan gaan. Van de "fouten" die (wellicht bewust) gemaakt zijn, zijn bepaalde mensen alleen maar beter geworden. Maar vanuit mijn (supporters) blik, is het, voor de 2'e maal aanstellen van Ted, de allergrootste fout. Ik denk echt dat het management van de laatste jaren, het overleven van de club, als primaire doel had. Ondanks alle miskleunen die (nogmaals wellicht bewust) gemaakt zijn. Van het huidige management ben ik daar niet zo zeker van. Volgens mij wordt FC Twente bewust nauwelijks in leven gehouden, met het primaire doel schulden af te lossen. Als daarna nog iets van de club over is, is dat mooi meegenomen, maar voor het huidige management geen doelstelling. Uitmelken en uitknijpen tot het uiterste bestaans minimum. Zoveel mogelijk geld loskrijgen van sponsoren en supporters. Dat is het primaire doel van dit management. En als je op die wijze naar het beleid van Ted kijkt, doet hij uitstekend werk!
  • 22 Jan 2020 om 19:55
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:26
      Bij de club zijn er in de laaste jaren veelste veel verkeerde keuzes gemaakt dat zijn feiten. En wat hebben ze hier mee bereikt door alle trainers en bestuurders weg te sturen. En daar was van halst ook een onderdeel van.
    Wat doet jou werkgever als iemand niet functioneerd ? En wat als die persoon niet luisteren naar collega's en er een zooitje van maakt waardoor het bedrijf op de rand van de afgrond balanceerd ?
  • 22 Jan 2020 om 19:52
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:21
      Ik weet niet wat er in de praktijk allemaal precies gebeurd. De media schrijft meer onzin dan zinnige dingen hierover. Maar waarom zou de beginnende trainer niet open staan voor advies van ervaren trainer. Juist kan hij hier veel van leren en waar heeft de trainer dit gezegd dat hij dit niet wil? De media schreef dit maar is dit de waarheid.
    Lees zijn interview even terug zou ik zegge. Iets minder selectief lezen John.
  • 22 Jan 2020 om 19:43
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:36
      De rvc had afgelopen zomer moeten ingrijpen.Toen duidelijk werd dat FC Twente werd veranderd in de FC Ted en vriendjes. Nadat hij voor de tweede keer zijn wil doordreef mbt aanschaf van spelers en technische staf, had hij op zijn minst op zijn vingers getikt moeten worden. Niet iedereen had toen in de gaten waar zijn beleid toe zou leiden. Maar enkelen zagen dat wel. Als die enkelen dat wel zagen zouden de mensen die ervoor betaald werden dit ook moeten kunnen zien, en moeten ingrijpen. Maar waarschijnlijk spelen er belangen waar ik/wij geen zicht op hebben, en hebben ze Ted zijn gang laten gaan. Het is goed mogelijk dat Ted andere opdrachten heeft gekregen, waar wij geen weet van hebben. En in die zin zal Ted wel doen wat hem is opgedragen. Anders kan ik me niet voorstellen waarom ze hem nog steeds zijn gang laten gaan.
    Fred adviseert de RvC
  • 22 Jan 2020 om 19:42
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:36
      De rvc had afgelopen zomer moeten ingrijpen.Toen duidelijk werd dat FC Twente werd veranderd in de FC Ted en vriendjes. Nadat hij voor de tweede keer zijn wil doordreef mbt aanschaf van spelers en technische staf, had hij op zijn minst op zijn vingers getikt moeten worden. Niet iedereen had toen in de gaten waar zijn beleid toe zou leiden. Maar enkelen zagen dat wel. Als die enkelen dat wel zagen zouden de mensen die ervoor betaald werden dit ook moeten kunnen zien, en moeten ingrijpen. Maar waarschijnlijk spelen er belangen waar ik/wij geen zicht op hebben, en hebben ze Ted zijn gang laten gaan. Het is goed mogelijk dat Ted andere opdrachten heeft gekregen, waar wij geen weet van hebben. En in die zin zal Ted wel doen wat hem is opgedragen. Anders kan ik me niet voorstellen waarom ze hem nog steeds zijn gang laten gaan.
    RvC kan erg goed opschieten met Ted
  • 22 Jan 2020 om 19:38
    T is morgen alweer donderdag.
  • 22 Jan 2020 om 19:36
    • Quote van 22 Jan 2020 om 18:37
      En dan de trainer en technisch directeur weg in december. En dan wie moet het stokje overnemen een nieuwe trainer en technisch directeur. Geld genoeg bij de club. Als als onder de nieuwe trainer en technisch directeur de resultaten tegenvallen deze ook weer wegsturen. Volstrekt onverandwoord om nu een trainer en technisch directeur weg te sturen en dan denken dat dan alles goed zal komen. Dat kun je ook waan ideeën noemen de club moet verder met wat er nu is en hopelijk komen er nog wat versterkingen bij
    De rvc had afgelopen zomer moeten ingrijpen.Toen duidelijk werd dat FC Twente werd veranderd in de FC Ted en vriendjes. Nadat hij voor de tweede keer zijn wil doordreef mbt aanschaf van spelers en technische staf, had hij op zijn minst op zijn vingers getikt moeten worden. Niet iedereen had toen in de gaten waar zijn beleid toe zou leiden. Maar enkelen zagen dat wel. Als die enkelen dat wel zagen zouden de mensen die ervoor betaald werden dit ook moeten kunnen zien, en moeten ingrijpen. Maar waarschijnlijk spelen er belangen waar ik/wij geen zicht op hebben, en hebben ze Ted zijn gang laten gaan. Het is goed mogelijk dat Ted andere opdrachten heeft gekregen, waar wij geen weet van hebben. En in die zin zal Ted wel doen wat hem is opgedragen. Anders kan ik me niet voorstellen waarom ze hem nog steeds zijn gang laten gaan.
  • 22 Jan 2020 om 19:30
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:21
      Ik weet niet wat er in de praktijk allemaal precies gebeurd. De media schrijft meer onzin dan zinnige dingen hierover. Maar waarom zou de beginnende trainer niet open staan voor advies van ervaren trainer. Juist kan hij hier veel van leren en waar heeft de trainer dit gezegd dat hij dit niet wil? De media schreef dit maar is dit de waarheid.
    Als je niet weet wat er gebeurt, waarom doe je de verhalen in de krant dan als onzin af? Je spreekt jezelf weer een tegen waslap.
  • 22 Jan 2020 om 19:29
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:05
      Dat het niet goed gaat weet de trainer de technische directeur en de spelers ook wel. Deze mensen doen er alles voor om het tij te keren in goede resultaten met goed voetbal. Zoals de eerste 7 wedstrijden als het toen kon kan het ook weer terug komen de postive resultaten. Daar moet de club met spelers en supporters weer naar toe groeien. Daar bereik je meer mee dan alleen maar negatieve dingen en slachtoffers zoeken.
    Ik kan je wel voorspellen dat als Twente degradeert het gespuis wat nu aan de macht is met pek en veren het stadion zal worden uitgebonjourd. Dat gaan mensen niet meer pikken , al helemaal niet omdat je het onheil van ver af ziet aan komen. Maar blijf jij er maar lekker rustig onder. Niks aan de hand. Stilzitten slikken en door.
  • 22 Jan 2020 om 19:26
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:15
      Conclusie, we hadden Jan van Halst moeten laten zitten volgens jou
    Bij de club zijn er in de laaste jaren veelste veel verkeerde keuzes gemaakt dat zijn feiten. En wat hebben ze hier mee bereikt door alle trainers en bestuurders weg te sturen. En daar was van halst ook een onderdeel van.
  • 22 Jan 2020 om 19:24
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:21
      Ik weet niet wat er in de praktijk allemaal precies gebeurd. De media schrijft meer onzin dan zinnige dingen hierover. Maar waarom zou de beginnende trainer niet open staan voor advies van ervaren trainer. Juist kan hij hier veel van leren en waar heeft de trainer dit gezegd dat hij dit niet wil? De media schreef dit maar is dit de waarheid.
    There are no Americans In Baghdad... of wel El Sahaf?
  • 22 Jan 2020 om 19:21
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:14
      Wat veel belangrijker is in zijn stukje is het toevoegen van ervaring en dan de trainer moeten overtuigen.... Dat laatste is belachelijk, je kunt het zelfs zien als werkweigering. Ted zou tegen GG moeten zeggen dat hij een ervaren rot naast zich krijgt en dat hij goed moet luisteren naar het geen de man zegt. Doet hij dat niet dan kun je hem terug zetten in functie. Maar helaas zal Ted dat niet doen.
    Ik weet niet wat er in de praktijk allemaal precies gebeurd. De media schrijft meer onzin dan zinnige dingen hierover. Maar waarom zou de beginnende trainer niet open staan voor advies van ervaren trainer. Juist kan hij hier veel van leren en waar heeft de trainer dit gezegd dat hij dit niet wil? De media schreef dit maar is dit de waarheid.
  • 22 Jan 2020 om 19:19
    • Quote van 22 Jan 2020 om 17:35
      Wat opvalt is dat deze charlatan, die zich TD waant, weer here lucht aan het verkopen is. Tenenkrommend interview in de VI, en zuurstofgebrek Garcia deed vrolijk mee.
      Beiden de misstanden bij FCT aan het beschrijven alsof het een een tweetje is on geld los te peuteren bij kraan. Geen toeval dat ze beiden op faciliteiten wijzen.
    Als de Enschedese politiek blijft eisen dat de trainingsfaciliteiten van Hengelo naar Enschede moeten, zal Twente noch de gemeente Hengelo, geld steken in de huidige faciliteiten. Dus zolang een verhuizing geen feit is, zullen die faciliteiten niet verbeteren. Een beetje trekken aan een dood paard dus van Ted en Garcia.
  • 22 Jan 2020 om 19:15
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:14
      Zeker is fctwente een grote club met veel supporters. Maar bij de club is het al jaren heel erg onrustig in allerlei opzichten. Trainers onslagen Schreuder en hake en Verbeek en pucis en directies weg gestuurd. En heeft het geholpen door al deze mensen weg te sturen. Hier los je geen problemen mee op maar creëer je problemen. Dat het nu zo gaat is ook een gevolg van dit bovenstaande wanbeleid.
    Conclusie, we hadden Jan van Halst moeten laten zitten volgens jou
  • 22 Jan 2020 om 19:14
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:08
      Het laaste stukje in jou reactie is bijzonder belangrijk. De rust bewaren in moeilijke tijden is top sport
    Wat veel belangrijker is in zijn stukje is het toevoegen van ervaring en dan de trainer moeten overtuigen.... Dat laatste is belachelijk, je kunt het zelfs zien als werkweigering. Ted zou tegen GG moeten zeggen dat hij een ervaren rot naast zich krijgt en dat hij goed moet luisteren naar het geen de man zegt. Doet hij dat niet dan kun je hem terug zetten in functie. Maar helaas zal Ted dat niet doen.
  • 22 Jan 2020 om 19:14
    • Quote van 22 Jan 2020 om 18:45
      We zijn toch de 4e club van Nederland. Nou daar word je dan als trainer en directeur op afgerekend bij een andere club was ie er allang uit gevlogen kijk maar na van Bommel. We hebben een beste begroting niks mis mee.
    Zeker is fctwente een grote club met veel supporters. Maar bij de club is het al jaren heel erg onrustig in allerlei opzichten. Trainers onslagen Schreuder en hake en Verbeek en pucis en directies weg gestuurd. En heeft het geholpen door al deze mensen weg te sturen. Hier los je geen problemen mee op maar creëer je problemen. Dat het nu zo gaat is ook een gevolg van dit bovenstaande wanbeleid.
  • 22 Jan 2020 om 19:13
    • Quote van 22 Jan 2020 om 18:37
      En dan de trainer en technisch directeur weg in december. En dan wie moet het stokje overnemen een nieuwe trainer en technisch directeur. Geld genoeg bij de club. Als als onder de nieuwe trainer en technisch directeur de resultaten tegenvallen deze ook weer wegsturen. Volstrekt onverandwoord om nu een trainer en technisch directeur weg te sturen en dan denken dat dan alles goed zal komen. Dat kun je ook waan ideeën noemen de club moet verder met wat er nu is en hopelijk komen er nog wat versterkingen bij
    Geld genoeg klopt, anders hadden ze Eagles thuis wel serieus genomen en was je weer een ronde verder gebekert s €100.000 Blijkbaar hadden ze dat niet nodig John. Of wel, John?
  • 22 Jan 2020 om 19:11
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:08
      Het laaste stukje in jou reactie is bijzonder belangrijk. De rust bewaren in moeilijke tijden is top sport
    De heren dienen ook te luisteren naar de adviezen van buitenaf en zich te houden aan de regels van de club. Het zijn gewoon medewerkers van onze club, en daar horen ze zich ook naar te gedragen ipv met z’n tweeen een eigen weg te gaan bewandelen. Aanpassen of .......:
  • 22 Jan 2020 om 19:08
    • Quote van 22 Jan 2020 om 19:02
      Ik snap alle sentimenten, maar weer gaan ontslaan lijkt mij niet nodig en niet wenselijk. Fct wordt een kerkhof voor trainer en wordt zo niet aantrekkelijker. Ik ben bang dat GG en Ted het technisch hart zijn. Meer is er niet, maar iets anders krijg je ook niet zomaar. Mooiste is om ervaring toe te voegen aan de staf, GG te overtuigen dat hij er goed aan doet om hiernaar te luisteren en met Z’n allen de rust te bewaren
    Het laaste stukje in jou reactie is bijzonder belangrijk. De rust bewaren in moeilijke tijden is top sport
  • 22 Jan 2020 om 19:05
    • Quote van 22 Jan 2020 om 18:48
      Ikzeg. Jw. Dit had van af dat wij in de eredivisie terug kwamen al een echte trainer moeten komen en niet weer een hulpje van een trainer die wegmoest en een andere td maar dit gaat niet goed komen met al die vrije dagen enz enz. En helemaal niet hoe er gevoetbald wordt op dit niveau. Het is niet meer waard als een middenmoot van met alle respect hoofdklasse.
    Dat het niet goed gaat weet de trainer de technische directeur en de spelers ook wel. Deze mensen doen er alles voor om het tij te keren in goede resultaten met goed voetbal. Zoals de eerste 7 wedstrijden als het toen kon kan het ook weer terug komen de postive resultaten. Daar moet de club met spelers en supporters weer naar toe groeien. Daar bereik je meer mee dan alleen maar negatieve dingen en slachtoffers zoeken.
  • 22 Jan 2020 om 19:02
    • Quote van 22 Jan 2020 om 18:53
      Ikzeg. Bam. We staan na dit weekend met 30.000 in onze veste te wachten want we halen van langs ze leven geen 3 punten met deze trainer en td en holcher en de rest van deze slape hap.
    Ik snap alle sentimenten, maar weer gaan ontslaan lijkt mij niet nodig en niet wenselijk. Fct wordt een kerkhof voor trainer en wordt zo niet aantrekkelijker. Ik ben bang dat GG en Ted het technisch hart zijn. Meer is er niet, maar iets anders krijg je ook niet zomaar. Mooiste is om ervaring toe te voegen aan de staf, GG te overtuigen dat hij er goed aan doet om hiernaar te luisteren en met Z’n allen de rust te bewaren
  • 22 Jan 2020 om 18:53
    • Quote van 22 Jan 2020 om 18:48
      Omdat we dan met 1000 man voor de ingang staan .... Enkel de supporters kunnen Garcia verwijderen.
    Ikzeg. Bam. We staan na dit weekend met 30.000 in onze veste te wachten want we halen van langs ze leven geen 3 punten met deze trainer en td en holcher en de rest van deze slape hap.
  • 22 Jan 2020 om 18:48
    • Quote van 22 Jan 2020 om 18:37
      En dan de trainer en technisch directeur weg in december. En dan wie moet het stokje overnemen een nieuwe trainer en technisch directeur. Geld genoeg bij de club. Als als onder de nieuwe trainer en technisch directeur de resultaten tegenvallen deze ook weer wegsturen. Volstrekt onverandwoord om nu een trainer en technisch directeur weg te sturen en dan denken dat dan alles goed zal komen. Dat kun je ook waan ideeën noemen de club moet verder met wat er nu is en hopelijk komen er nog wat versterkingen bij
    Ikzeg. Jw. Dit had van af dat wij in de eredivisie terug kwamen al een echte trainer moeten komen en niet weer een hulpje van een trainer die wegmoest en een andere td maar dit gaat niet goed komen met al die vrije dagen enz enz. En helemaal niet hoe er gevoetbald wordt op dit niveau. Het is niet meer waard als een middenmoot van met alle respect hoofdklasse.
  • 22 Jan 2020 om 18:48
    • Quote van 22 Jan 2020 om 17:47
      Ikzeg. Bam. Waarom wachten tot sparta?
    Omdat we dan met 1000 man voor de ingang staan .... Enkel de supporters kunnen Garcia verwijderen.
  • 22 Jan 2020 om 18:45
    • Quote van 22 Jan 2020 om 18:37
      En dan de trainer en technisch directeur weg in december. En dan wie moet het stokje overnemen een nieuwe trainer en technisch directeur. Geld genoeg bij de club. Als als onder de nieuwe trainer en technisch directeur de resultaten tegenvallen deze ook weer wegsturen. Volstrekt onverandwoord om nu een trainer en technisch directeur weg te sturen en dan denken dat dan alles goed zal komen. Dat kun je ook waan ideeën noemen de club moet verder met wat er nu is en hopelijk komen er nog wat versterkingen bij
    We zijn toch de 4e club van Nederland. Nou daar word je dan als trainer en directeur op afgerekend bij een andere club was ie er allang uit gevlogen kijk maar na van Bommel. We hebben een beste begroting niks mis mee.
  • 22 Jan 2020 om 18:43
    • Quote van 22 Jan 2020 om 18:37
      En dan de trainer en technisch directeur weg in december. En dan wie moet het stokje overnemen een nieuwe trainer en technisch directeur. Geld genoeg bij de club. Als als onder de nieuwe trainer en technisch directeur de resultaten tegenvallen deze ook weer wegsturen. Volstrekt onverandwoord om nu een trainer en technisch directeur weg te sturen en dan denken dat dan alles goed zal komen. Dat kun je ook waan ideeën noemen de club moet verder met wat er nu is en hopelijk komen er nog wat versterkingen bij
    Ikzeg. Jw. Versterkingen met deze trainer .
  • 22 Jan 2020 om 18:37
    • Quote van 22 Jan 2020 om 18:01
      Ikzeg. Eppie. Ze hadden voor de winter stop td en ccc en holcher er uit moeten smijten eigenlijk hadden ze helemaal niet moeten komen.
    En dan de trainer en technisch directeur weg in december. En dan wie moet het stokje overnemen een nieuwe trainer en technisch directeur. Geld genoeg bij de club. Als als onder de nieuwe trainer en technisch directeur de resultaten tegenvallen deze ook weer wegsturen. Volstrekt onverandwoord om nu een trainer en technisch directeur weg te sturen en dan denken dat dan alles goed zal komen. Dat kun je ook waan ideeën noemen de club moet verder met wat er nu is en hopelijk komen er nog wat versterkingen bij
  • 22 Jan 2020 om 18:01
    • Quote van 22 Jan 2020 om 17:52
      Dankzij deze man kan iedereen nu Eredivisievoetbal zien dat is toch ook zo,en over het geld, inderdaad een voetbalbedrijf is anders dan een normaal bedrijf,eigenlijk is Ted meer een soort bewindvoerder van de Stadsbank FC Twente,hij en de adviseur van de RVC hebben duidelijk aangegeven dat er een kwaliteitsinjectie nodig is om er zeker van te zijn dat we ons handhaven,daar is geld voor nodig,vd Kraan en de RVC zijn schijnbaar doof,tot nu toe niks extra's,alle andere clubs ADO,RKC, Sparta,enz nemen dit risico wel,daar kunnen onze mensen heel veel spijt van krijgen,dus laat ze net als andere clubs wat extra middelen beschikbaar stellen.
    Ikzeg. Eppie. Ze hadden voor de winter stop td en ccc en holcher er uit moeten smijten eigenlijk hadden ze helemaal niet moeten komen.
  • 22 Jan 2020 om 17:52
    • Quote van 22 Jan 2020 om 17:35
      Wat opvalt is dat deze charlatan, die zich TD waant, weer here lucht aan het verkopen is. Tenenkrommend interview in de VI, en zuurstofgebrek Garcia deed vrolijk mee.
      Beiden de misstanden bij FCT aan het beschrijven alsof het een een tweetje is on geld los te peuteren bij kraan. Geen toeval dat ze beiden op faciliteiten wijzen.
    Dankzij deze man kan iedereen nu Eredivisievoetbal zien dat is toch ook zo,en over het geld, inderdaad een voetbalbedrijf is anders dan een normaal bedrijf,eigenlijk is Ted meer een soort bewindvoerder van de Stadsbank FC Twente,hij en de adviseur van de RVC hebben duidelijk aangegeven dat er een kwaliteitsinjectie nodig is om er zeker van te zijn dat we ons handhaven,daar is geld voor nodig,vd Kraan en de RVC zijn schijnbaar doof,tot nu toe niks extra's,alle andere clubs ADO,RKC, Sparta,enz nemen dit risico wel,daar kunnen onze mensen heel veel spijt van krijgen,dus laat ze net als andere clubs wat extra middelen beschikbaar stellen.
  • 22 Jan 2020 om 17:47
    • Quote van 22 Jan 2020 om 17:44
      Oeh ... Mooi gesproken.

      Helaas zal Garcia bij verlies tegen Sparta verdwijnen, en dan zal Ted eigenlijk gewoon mee moeten. Korte contracten, het kost je niet veel.

      Is TvL statutair directeur ? Zo ja dan klaag je hem aan voor onbehoorlijk management. Alle knowhow eruit schoppen en een mafiatje samenstellen met alle aantoonbare gevolgen van die. Zie Twente 1 en 2
    Ikzeg. Bam. Waarom wachten tot sparta?
  • 22 Jan 2020 om 17:44
    • Quote van 22 Jan 2020 om 17:36
      Het is duidelijk dat Ted een betere scout is dan een trainer. De speelwijze is zo voorspelbaar dat je alleen met het complete team-of-the-year een tegenstander je wil kan opleggen. Ik zou de oplossing dichter bij huis zoeken. Minder dominant willen voetballen, spelers op hun positie laten voetballen. Punten pakken. Ik begrijp best dat de club en Ted de trainer niet ontslaan, maar ajb verleng GG zijn contract niet. Hij coacht zoals hij voetbalde, overtuigd van zijn eigen gelijk, maar zonder de prestaties die hem zijn gelijk bewijzen.
    Oeh ... Mooi gesproken.

    Helaas zal Garcia bij verlies tegen Sparta verdwijnen, en dan zal Ted eigenlijk gewoon mee moeten. Korte contracten, het kost je niet veel.

    Is TvL statutair directeur ? Zo ja dan klaag je hem aan voor onbehoorlijk management. Alle knowhow eruit schoppen en een mafiatje samenstellen met alle aantoonbare gevolgen van die. Zie Twente 1 en 2
  • 22 Jan 2020 om 17:36
    Het is duidelijk dat Ted een betere scout is dan een trainer. De speelwijze is zo voorspelbaar dat je alleen met het complete team-of-the-year een tegenstander je wil kan opleggen. Ik zou de oplossing dichter bij huis zoeken. Minder dominant willen voetballen, spelers op hun positie laten voetballen. Punten pakken. Ik begrijp best dat de club en Ted de trainer niet ontslaan, maar ajb verleng GG zijn contract niet. Hij coacht zoals hij voetbalde, overtuigd van zijn eigen gelijk, maar zonder de prestaties die hem zijn gelijk bewijzen.
  • 22 Jan 2020 om 17:35
    Wat opvalt is dat deze charlatan, die zich TD waant, weer here lucht aan het verkopen is. Tenenkrommend interview in de VI, en zuurstofgebrek Garcia deed vrolijk mee.
    Beiden de misstanden bij FCT aan het beschrijven alsof het een een tweetje is on geld los te peuteren bij kraan. Geen toeval dat ze beiden op faciliteiten wijzen.
  • 22 Jan 2020 om 17:35
    • Quote van 22 Jan 2020 om 17:21
      Zucht. Geen woorden, maar.....Ik denk dat er wel meer verhoudingen scheef zitten bij FCT.
    Ikzeg. Jan 53. +100
  • 22 Jan 2020 om 17:21
    Zucht. Geen woorden, maar.....Ik denk dat er wel meer verhoudingen scheef zitten bij FCT.