Van Seumeren voorspelt: ''FC Twente zal op de deur gaan kloppen''

14
Van Seumeren voorspelt: ''FC Twente zal op de deur gaan kloppen''

FC Utrecht hoopt definitief aan te haken bij de subtop in Nederland. Onder leiding van clubeigenaar Frans van Seumeren hebben de Domstedelingen flinke stappen gemaakt. De voetbalwereld blijft echter onzeker, weet de bestuurder.

"Ajax en PSV zijn in principe weg. Maar Feyenoord is kwetsbaar. Wat gaan ze doen?", vraagt Van Seumeren zich af in Voetbal International. "AZ is een voorbeeld voor mij en Twente blijft, hoe je het wendt of keert, een grote club. Ze hebben een enorme schuld, maar wel dertigduizend toeschouwers en betrokken ondernemers. Twente zal op de deur gaan kloppen."

"Vitesse heb je dan nog, maar die zie ik op de langere termijn niet als een dreiging", vervolgt Van Seumeren. "Ik denk dat de Russen het een keer zat worden. Belangrijk is voor ons wat Groningen en Heerenveen doen. Fantastisch mooie clubs. Gaan zij toch zoeken naar externe investeerders? Dan zie ik ze als concurrent. Doen ze dat niet, dan gaan ze de reis niet redden."

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jan 2020 om 09:56
    • Quote van 23 Jan 2020 om 08:31
      Wanbeleid ??? Nee hoor, In 2017 en 2018 was er bijna geen spelerdie bij Twente wilde spelen Ten einde raad hebben we buitenlandse spelers moeten halen Nu is de situatie anders en staat er een stabiele organisatie, mogelijk kunnen we nu wel betere Nederlandse spelers aantrekken Gelet op de omstandigheden heeft TvL het de laatste 2 jaar goed gedaan
    Je praat echt poep. Ted staat voor de definitieve afbraak van onze club. Zijn doel is niet het terugbrengen van Twente naar de subtop. Hij moet Twente in de eredivisie houden met zo min mogelijk te investeren, zodat de club financieel uitgemolken kan worden. Alle geld wat gegenereerd wordt gaat naar aflossing van schulden. Dat is de enige reden waarom Twente nog bestaat. In die zin doet Ted zijn werk goed. Als de supporters beseffen dat ze voorlopig niet de hoop hoeven hebben dat het beter gaat, blijven ze weg. Dan komen er geen inkomsten van die kant meer. Dat moet dus voorkomen worden. Daarom wordt ons voorgehouden dat het doel is, Twente terug te brengen naar de subtop. Het management heeft een dubbele agenda. De organisatie wordt leeggezogen. In de eredivisie blijven is noodzakelijk om geld te verdienen. Het absoluut minimum wordt dus geïnvesteerd in het elftal om dat te bewerkstelligen. In die zin is de aanstelling van Garcia ook te verklaren. Geen enkele weldenkende TD zou anders in deze fase een titaal onervaren trainer aanstellen. Maar deze ja-knikker voert de wensen van Ted precies uit. Het zijn zijn 5 minutes of fame. Geen andere trainer zou vrijwillg meegaan in de plannen van Ted. Groei hoeven we voorlopig dus niet te verwachten. Er kan pas weer gebouwd worden aan onze club als het huidig management en Ted verdwenen zijn.
  • 24 Jan 2020 om 09:29
    • Quote van 23 Jan 2020 om 04:36
      Successuporter, jij doet je naam eer aan. Ontslag van een TD of trainer lost het probleem niet op, trouwens wie zal het overnemen, niemand wil toch. De media met Tubantia en RTV Oost voorop, proberen de club al jaren een negatief imago aan te smeren
    Je begrijpt er helemaal niets van.
  • 23 Jan 2020 om 09:38
    • Quote van 22 Jan 2020 om 22:04
      We hebben zo iemand als van Seumeren nodig. Maar wie oh wie
    Het nadeel aan een groep is dat er immer 'krachten' spelen die politieke invloed hebben. Kijk maar naar Feyenoord. We hebben natuurlijk 1 Noaber in de RVC, die belangen behartigt namens die Noabers. Wellicht is deze meneer geschikt voor het voorzitterschap?
  • 23 Jan 2020 om 08:31
    • Quote van 23 Jan 2020 om 06:37
      Is de club ook zelf niet voor een deel verantwoordelijk voor de negatieve imago? Door het (wan)beleid van de laatste jaren, het aanstellen van TvL en het keer op keer aanstellen van een assistent trainer als hoofdtrainer?
    Wanbeleid ??? Nee hoor, In 2017 en 2018 was er bijna geen spelerdie bij Twente wilde spelen Ten einde raad hebben we buitenlandse spelers moeten halen Nu is de situatie anders en staat er een stabiele organisatie, mogelijk kunnen we nu wel betere Nederlandse spelers aantrekken Gelet op de omstandigheden heeft TvL het de laatste 2 jaar goed gedaan
  • 23 Jan 2020 om 08:10
    • Quote van 22 Jan 2020 om 22:13
      Fc Twente heeft de Noabers...... Geduld... elk jaar wordt een stap gemaakt. Het kan gewoon niet in 1 keer.... Beter de Noabers als groep van investeerders, dan 1 Rus of Sjeik, die het na een aantal jaren "zat" is.....
    Haal een externe inversteerder binnen die het trainingscomplex wil bouwen. De Noabers willen resultaat op het veld zien. Ik heb het idee dat zij zich niet druk maken om de accomodatie. Maar wil je goed voetbal preferen, dan is die infra juist heel hard nodig.
  • 23 Jan 2020 om 06:37
    • Quote van 23 Jan 2020 om 04:36
      Successuporter, jij doet je naam eer aan. Ontslag van een TD of trainer lost het probleem niet op, trouwens wie zal het overnemen, niemand wil toch. De media met Tubantia en RTV Oost voorop, proberen de club al jaren een negatief imago aan te smeren
    Is de club ook zelf niet voor een deel verantwoordelijk voor de negatieve imago? Door het (wan)beleid van de laatste jaren, het aanstellen van TvL en het keer op keer aanstellen van een assistent trainer als hoofdtrainer?
  • 23 Jan 2020 om 04:36
    • Quote van 23 Jan 2020 om 03:17
      Zolang het management Ted zijn gang laat gaan, en niet de laan uitstuurt, zal Twente blijven rommelen in de onderste regionen van de eredivisie. De ambitie om hogerop te komen is wel uitgesproken, maar niets wijst erop dat dat ook werkelijk het doel is van ons management.
    Successuporter, jij doet je naam eer aan. Ontslag van een TD of trainer lost het probleem niet op, trouwens wie zal het overnemen, niemand wil toch. De media met Tubantia en RTV Oost voorop, proberen de club al jaren een negatief imago aan te smeren
  • 23 Jan 2020 om 03:17
    • Quote van 23 Jan 2020 om 00:49
      Ben het met hem eens. Eigenlijk is het ook weer tijd voor Twente om weer een gezicht te krijgen die de club echt draagt zoals hij doet bij Utrecht. Dit werd ook aangegeven bij Tukkerproat door de mannen van Twente Verenigt. Wij zijn als supporters allemaal zoekende naar de identiteit van de club
    Zolang het management Ted zijn gang laat gaan, en niet de laan uitstuurt, zal Twente blijven rommelen in de onderste regionen van de eredivisie. De ambitie om hogerop te komen is wel uitgesproken, maar niets wijst erop dat dat ook werkelijk het doel is van ons management.
  • 23 Jan 2020 om 00:49
    Ben het met hem eens. Eigenlijk is het ook weer tijd voor Twente om weer een gezicht te krijgen die de club echt draagt zoals hij doet bij Utrecht. Dit werd ook aangegeven bij Tukkerproat door de mannen van Twente Verenigt. Wij zijn als supporters allemaal zoekende naar de identiteit van de club
  • 22 Jan 2020 om 22:13
    • Quote van 22 Jan 2020 om 22:04
      We hebben zo iemand als van Seumeren nodig. Maar wie oh wie
    Fc Twente heeft de Noabers...... Geduld... elk jaar wordt een stap gemaakt. Het kan gewoon niet in 1 keer.... Beter de Noabers als groep van investeerders, dan 1 Rus of Sjeik, die het na een aantal jaren "zat" is.....
  • 22 Jan 2020 om 22:04
    We hebben zo iemand als van Seumeren nodig. Maar wie oh wie
  • 22 Jan 2020 om 21:36
    Deze man ziet het heel goed. Het is aanhaken of afvallen voor sommige clubs
  • 22 Jan 2020 om 21:05
    Gaat zeker gebeuren, maar verwacht geen grootste daden de komende 3 seizoenen. Het wordt niet makkelijk.
  • 22 Jan 2020 om 18:18
    We shall rise againe!!!
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›