''De komst van Chery is niet aan de orde laat Twente weten''

38
''De komst van Chery is niet aan de orde laat Twente weten''

Er gaat in de laatste week van januari nog het nodige gebeuren bij FC Twente, als we de 'doorgaans betrouwbare gebruikers' op het forum van FCTwente.net mogen geloven. De volgende geruchten willen we jullie dan ook niet onthouden. 

Volgens Dirty Harry en Glasgow willen de Tukkers namelijk Tjaronn Chery terughalen. Er zou zelfs al een (serieus) gesprek gevoerd zijn tussen beide partijen en de creatieve linkspoot zou graag naar Nederland willen terugkeren met het oog op de gezondheid van zijn moeder.

Dirty Harry weet bovendien te melden dat de club uit Enschede 'ver' is met een afmaker. Daar staat tegenover dat technisch directeur Ted van Leeuwen volgens Tys bereid is om mee te werken aan het vertrek van Haris Vuckic, die in de eerste seizoenshelft de clubtopscorer was. . 

"Contract loopt af en zelf wil hij op zoek naar een club die hem meer speelminuten kan bieden", schrijft hij op het forum. "Heeft een gesprek gehad met GG en Ted (Garcia Garcia en Van Leeuwen, red.), hij past niet in de basis de 2e seizoenshelft", verklapt Tys. Ook Hölscher mag vertrekken.

"Twente werkt mee aan een verhuur of een definitieve transfer maar tot nu toe wil Hölscher zelf blijven om zich hier opnieuw te bewijzen", legt hij uit. Last but not least is er ook nog belangstelling voor Joël Drommel, Aitor Cantalapiedra en Lindon Selahi. Bovendien lijken diverse huurlingen, waaronder Joël Latibeaudiere en Giorgi Aburjania, binnenkort overbodig. 

Update: Leon ten Voorde laat via Twitter weten dat 'de komst van Chery niet aan de orde' is. De verslaggever van de Tubantia heeft navraag gedaan bij FC Twente. 

38 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jan 2020 om 11:08
    • Quote van 25 Jan 2020 om 09:25
      Holscher wil zich weer bewijzen??? Heel snel oprotten mafkees jij straalt gvd niets uit op het veld, je bent totaal geen knokker wat de meeste moffen wel zijn. Ie bint net als sommige Spanjaarden, slap en niet willen knokken gewoon oprotten. En als Vuckic zeikt over een transfer laat hij dan ook de revalidatie kosten en salaris terug betalen tijdens zijn langdurige herstel. Vind het vooral van hem tegenvallen is fit dankzij onze club en meneertje wil weg? Oprotten dan , en haal Siem de Jong daarvoor, van die Vuckic had ik dit niet verwacht bah bah. En Aitor strik erom , leuke voetballer af en toe maar ook grote ego en drammen, en ook Drommel mag voor een goede prijs gaan, en stuur die Zekninhi ook maar terug, maar probeer Selahi te behouden voor de club. En Ted haal echte versterkingen geen spelers met krasje, of terug van revalidatie, nee jongens die er direct staan. En GG voor jou als jij de poppetjes niet op de juiste plek zet , en door wilt gaan met je tikkie takkie voetbal, tot dan heel snel op.ik geef je nog 2 wedstrijden het voordeel van de twijfel, als dat 0 punten worden dan moet de pleuris maar weer uitbreken.... Ik gee
    Hoe wil jij deze winter echte versterkingen halen dan? Trek jij de portemonnee?
    Ben het overigens volledig eens met wat je zegt over Vuckic, dan ontbreekt er toch karakter bij die man.
    Drommel moeten ze alleen zeker niet verkopen. Als we nu weer een slechte keeper hebben kan het wel eens fout gaan.
  • 25 Jan 2020 om 09:25
    Holscher wil zich weer bewijzen??? Heel snel oprotten mafkees jij straalt gvd niets uit op het veld, je bent totaal geen knokker wat de meeste moffen wel zijn. Ie bint net als sommige Spanjaarden, slap en niet willen knokken gewoon oprotten. En als Vuckic zeikt over een transfer laat hij dan ook de revalidatie kosten en salaris terug betalen tijdens zijn langdurige herstel. Vind het vooral van hem tegenvallen is fit dankzij onze club en meneertje wil weg? Oprotten dan , en haal Siem de Jong daarvoor, van die Vuckic had ik dit niet verwacht bah bah. En Aitor strik erom , leuke voetballer af en toe maar ook grote ego en drammen, en ook Drommel mag voor een goede prijs gaan, en stuur die Zekninhi ook maar terug, maar probeer Selahi te behouden voor de club. En Ted haal echte versterkingen geen spelers met krasje, of terug van revalidatie, nee jongens die er direct staan. En GG voor jou als jij de poppetjes niet op de juiste plek zet , en door wilt gaan met je tikkie takkie voetbal, tot dan heel snel op.ik geef je nog 2 wedstrijden het voordeel van de twijfel, als dat 0 punten worden dan moet de pleuris maar weer uitbreken.... Ik gee
  • 24 Jan 2020 om 17:56
    • Quote van 24 Jan 2020 om 15:22
      Hoezo past Vuckic nu niet in de basis? Eerst moet hij als spits fungeren, wat hij redelijk goed heeft gedaan. Wie wil hij nu dan in de spits zetten? Duidelijk niet Berggreen of een andere echte spits. De opstelling, voorhoede, van afgelopen weekend blijkt niet effectief als het om kansen creëren gaat, laat staan scoren. Is er een goede spits onderweg naar Twente? Anders is dit niet te verklaren.
    We zijn al tijden niet echt productief, dus om dat nou op de voorhoede van afgelopen week te steken is me wat kort door de bocht. Er wordt beweerd dat er een spits aan komt en dat Vuckic en Aitor beiden bezig zijn met een vertrek teneinde er wat centen aan over te houden.

    Als dat Chery en een spits van enig niveau zijn kan ik er prima mee leven.
  • 24 Jan 2020 om 15:54
    • Quote van 24 Jan 2020 om 15:22
      Hoezo past Vuckic nu niet in de basis? Eerst moet hij als spits fungeren, wat hij redelijk goed heeft gedaan. Wie wil hij nu dan in de spits zetten? Duidelijk niet Berggreen of een andere echte spits. De opstelling, voorhoede, van afgelopen weekend blijkt niet effectief als het om kansen creëren gaat, laat staan scoren. Is er een goede spits onderweg naar Twente? Anders is dit niet te verklaren.
    Het valt niet meer te volgen of uit te leggen Heb ik het idee. Denk zelf dat hij zware kritiek heeft gespuugd over de gang van zaken binnen de selectie en technische baby staf.
  • 24 Jan 2020 om 15:53
    • Quote van 24 Jan 2020 om 15:22
      Hoezo past Vuckic nu niet in de basis? Eerst moet hij als spits fungeren, wat hij redelijk goed heeft gedaan. Wie wil hij nu dan in de spits zetten? Duidelijk niet Berggreen of een andere echte spits. De opstelling, voorhoede, van afgelopen weekend blijkt niet effectief als het om kansen creëren gaat, laat staan scoren. Is er een goede spits onderweg naar Twente? Anders is dit niet te verklaren.
    Eens. Op dit moment hebben we niks beters in huis.
  • 24 Jan 2020 om 15:22
    Hoezo past Vuckic nu niet in de basis? Eerst moet hij als spits fungeren, wat hij redelijk goed heeft gedaan. Wie wil hij nu dan in de spits zetten? Duidelijk niet Berggreen of een andere echte spits. De opstelling, voorhoede, van afgelopen weekend blijkt niet effectief als het om kansen creëren gaat, laat staan scoren. Is er een goede spits onderweg naar Twente? Anders is dit niet te verklaren.
  • 24 Jan 2020 om 13:50
    • Quote van 24 Jan 2020 om 13:15
      Wat??! Vuckic past niet in de basis? Een van onze betere spelers. Wel jammer dat zn contract afloopt....
    Begrijp hier helemaal niks van, denk dat het gewoon te maken heeft met feit dat hij niet bij wil tekenen en stap hoger wil. Wel ondankbaar maar is net als alle voetballers alleen bezig met zijn eigen carrière.
  • 24 Jan 2020 om 13:20
    • Quote van 24 Jan 2020 om 12:52
      Inderdaad, en laten we dan maar snel afscheid nemen van Vuckic en Aitor, de egoïst en man van de vallende ziekte, wat ze samen opleveren is mooi meegenomen !
    Egoïsten heb je nodig in het elftal anders krijg je een heel voorspelbare aanval. Helemaal op die positie. Dan moet je kunnen dribbelen en openingen creëren. Dat een speler gaat dribbelen of schieten wanneer dat niet kan heeft meer met overzicht en kwaliteit te maken. De kunst is alleen om er goed mee om te gaan als trainer. En eventuele gaten op te vangen.
  • 24 Jan 2020 om 13:15
    • Quote van 24 Jan 2020 om 11:41
      Op Wikipedia staat inderdaad dat hij komt,laat het ons hopen,scorende creatieve middenvelder,zeer welkome versterking toch.
    Is al weer weggehaald
  • 24 Jan 2020 om 13:15
    Wat??! Vuckic past niet in de basis? Een van onze betere spelers. Wel jammer dat zn contract afloopt....
  • 24 Jan 2020 om 13:14
    • Quote van 24 Jan 2020 om 12:52
      Wat een nieuws weer dit hahaha. We hebben niets dus bekijken we dat stel uitvreters op .net wel even...
    Haha misschien wordt het ook wel nieuws wanneer jij meld dat Twente in gesprek is met Messi:p
  • 24 Jan 2020 om 13:06
    Volgens ten voorde is de komst van chery niet aan de orde.
  • 24 Jan 2020 om 12:52
    Wat een nieuws weer dit hahaha. We hebben niets dus bekijken we dat stel uitvreters op .net wel even...
  • 24 Jan 2020 om 12:52
    • Quote van 24 Jan 2020 om 12:40
      Bij Macabbi 19 wedstrijden,6 goals en 4 assist,dus fit en goed genoeg,precies wat we missen toch.
    Inderdaad, en laten we dan maar snel afscheid nemen van Vuckic en Aitor, de egoïst en man van de vallende ziekte, wat ze samen opleveren is mooi meegenomen !
  • 24 Jan 2020 om 12:46
    • Quote van 24 Jan 2020 om 12:45
      Jammer dat Vuckic weg wil, FCTWENTE heeft hem toch veel geld gekost, met die ble$$ure's,als ke dan een beetje karakter hebt, teken je bij. Als het aan García ligt dan moeten ze die maar op staande voet ontslaan !
    Zou jij bijtekenen als je te horen krijgt dat je niet in plannen voor komt? Daar hebben we er al genoeg van gehad (oosterwijk, lely, holscher)
  • 24 Jan 2020 om 12:45
    • Quote van 24 Jan 2020 om 11:49
      Die Vuckic is traag als stront in een trechter. Wil ook niet bijtekenen. Vot der met. Cashen wat je cashen kan.
    Jammer dat Vuckic weg wil, FCTWENTE heeft hem toch veel geld gekost, met die ble$$ure's,als ke dan een beetje karakter hebt, teken je bij. Als het aan García ligt dan moeten ze die maar op staande voet ontslaan !
  • 24 Jan 2020 om 12:40
    • Quote van 24 Jan 2020 om 12:23
      Maar als hij zelf niet wil blijven en totaal niet meer gemotiveerd is om te spelen voor twente. Moet je hem dan tegen zijn zin aan zijn contract houden, terwijl je er nu nog iets voor kan ontvangen. Is ook niet voor niets dat hij bijna niet getraind heeft of een oefen potje gespeeld heeft in Spanje.
    Eens, maar het lijkt me een best redelijke vent. Geef hem perspectief tot speeltijd en zicht op transfer in zomer. Jongen werd voor winterstop soms opeens ook zonder duidelijke reden wissel gezet. Denk dst je zo’n jongen beter tevreden houdt als je het beter managed
  • 24 Jan 2020 om 12:40
    • Quote van 24 Jan 2020 om 11:56
      Iemand die mij kan vertellen of chery daadwerkelijk een versterking is en geen nieuwe miszet?
    Bij Macabbi 19 wedstrijden,6 goals en 4 assist,dus fit en goed genoeg,precies wat we missen toch.
  • 24 Jan 2020 om 12:30
    • Quote van 24 Jan 2020 om 11:54
      Mee eens. Valt me wel tegen van hem. Heeft 80% van zijn contract geblesseerd op de tribune gezeten en wil nu weg. Zou hem sieren als hij wat terug zou doen voor de club.
    Welkom in de voetbalwereld. Gewoon business...
  • 24 Jan 2020 om 12:26
    • Quote van 24 Jan 2020 om 12:08
      Verdonk komt denk ik op het bankie. Als schenk zich dusdanig aan de linkerkant staande houd.
    Schenk is in ieder geval minder slecht dan Verdonk. Maar waarom hebben we Verdonk dan gehouden vraag ik mij af. Volledig nutteloze speler.
  • 24 Jan 2020 om 12:23
    • Quote van 24 Jan 2020 om 12:15
      Vuckic maakt knappe goals, niet alleen de simpele afmakers. Is sterk in combinatie en heeft altijd oog voor medespelers vertraagd spel zelden. Met naar binnen komende buitenspelerd is hij de ideale spits. 8 goals maken in een dergelijke opstelling is gewoon heel knap, hem wegdoen is stomste keuze die je kan maken. Ze zijn niet wijs
    Maar als hij zelf niet wil blijven en totaal niet meer gemotiveerd is om te spelen voor twente. Moet je hem dan tegen zijn zin aan zijn contract houden, terwijl je er nu nog iets voor kan ontvangen. Is ook niet voor niets dat hij bijna niet getraind heeft of een oefen potje gespeeld heeft in Spanje.
  • 24 Jan 2020 om 12:15
    • Quote van 24 Jan 2020 om 12:04
      Vuckic wil zelf niet blijven en heeft aangegeven weg te willen. Binnen twente zijn ze zijn houding ook een beetje zat, en zijn contract loopt af. Dus verkopen is gewoon normaal. Buiten dat maakt vuckic af en toe maar een goal, maar voegt weinig voetballend iets toe.
    Vuckic maakt knappe goals, niet alleen de simpele afmakers. Is sterk in combinatie en heeft altijd oog voor medespelers vertraagd spel zelden. Met naar binnen komende buitenspelerd is hij de ideale spits. 8 goals maken in een dergelijke opstelling is gewoon heel knap, hem wegdoen is stomste keuze die je kan maken. Ze zijn niet wijs
  • 24 Jan 2020 om 12:14
    • Quote van 24 Jan 2020 om 12:04
      Vuckic wil zelf niet blijven en heeft aangegeven weg te willen. Binnen twente zijn ze zijn houding ook een beetje zat, en zijn contract loopt af. Dus verkopen is gewoon normaal. Buiten dat maakt vuckic af en toe maar een goal, maar voegt weinig voetballend iets toe.
    Dat heb ik meegekregen ja. Wat zijn voetballers toch ondankbare honden. 'Alles' te danken aan de club, en zeggen: Ik heb het zó naar mijn zin. En dan alsnog vot will'n. Het is inderdaad graag of niet. Spelers die niet willen, mogen van mij ook liever gisteren dan vandaag vertrekken. Transfersommetje aan overhouden en nieuwe spelers ophalen die wel willen. Lijkt wel of tegenwoordig niemand meer een stapje harder wil lopen/zetten.....
  • 24 Jan 2020 om 12:13
    • Quote van 24 Jan 2020 om 12:05
      Idd , ik heb steeds minder vertrouwen in deze zelfbenoemde orakels , begin nu eens met de zwakke plekken weg te snijden ... zekhini, Espinosa enz , die bakken er helemaal niets van , Vuckic is je enige speler die regelmatig een veld doelpunt kan scoren
    Hoewel Vukic idd eredivisie niveau is, is het ook een van de weinige spelers waar je nu nog wat geld op kan verdienen. Gaat hij nu scheelt dat 6 maanden salaris plus eventueel transfersom en moet je beetje risico nemen. Mocht er idd en andere spits komen, dan is het risico al kleiner. Zelfde voor Aitor, leuke speler maar zonder moet ook kunnen. Alleen Drommel zou ik niet laten gaan.
  • 24 Jan 2020 om 12:08
    • Quote van 24 Jan 2020 om 12:05
      Dat is de beste speler die we hebben en alle doelpunten die hij gemaakt heeft komen door zijn eigen kwaliteiten en niet een van die slappe zakken om hem heen heeft daar ook maar iets aan bijgedragen. De enige die iets forceren kan in de aanval laten we vertrekken. Na het verlengen van het contract van Verdonk had van Leeuwen voor mij al afgedaan maar hij kan kennelijk nog dieper zakken dan dat. Maar jij zal Verdonk wel een wonder op voetbalschonen vinden.
    Verdonk komt denk ik op het bankie. Als schenk zich dusdanig aan de linkerkant staande houd.
  • 24 Jan 2020 om 12:05
    • Quote van 24 Jan 2020 om 11:44
      Zijn van Leeuwen en Garcia collectief gek geworden. Vuckic is zo ongeveer de enige die eredivisie niveau heeft en die willen we laten vertrekken. Ook Drommel is onbespreekbaar. En ondertussen mogen minkukels als Verdoonk, Espinoza en Schenk gewoon aan blijven kloten. Twnete gaat regelrecht naar de kloten met deze mafketels aan het roer.
    Idd , ik heb steeds minder vertrouwen in deze zelfbenoemde orakels , begin nu eens met de zwakke plekken weg te snijden ... zekhini, Espinosa enz , die bakken er helemaal niets van , Vuckic is je enige speler die regelmatig een veld doelpunt kan scoren
  • 24 Jan 2020 om 12:05
    • Quote van 24 Jan 2020 om 11:49
      Die Vuckic is traag als stront in een trechter. Wil ook niet bijtekenen. Vot der met. Cashen wat je cashen kan.
    Dat is de beste speler die we hebben en alle doelpunten die hij gemaakt heeft komen door zijn eigen kwaliteiten en niet een van die slappe zakken om hem heen heeft daar ook maar iets aan bijgedragen. De enige die iets forceren kan in de aanval laten we vertrekken. Na het verlengen van het contract van Verdonk had van Leeuwen voor mij al afgedaan maar hij kan kennelijk nog dieper zakken dan dat. Maar jij zal Verdonk wel een wonder op voetbalschonen vinden.
  • 24 Jan 2020 om 12:04
    • Quote van 24 Jan 2020 om 11:45
      De topscorer van de eerste seizoenshelft, Vuckic, komt niet in de plannen voor? Wat is dit nou weer voor een onzin? Goede voetballer, en dan laat je hem maar zo makkelijk gaan? Zal wel centjes op moeten leveren! Kan er manks met de kop nie meer bie.
    Vuckic wil zelf niet blijven en heeft aangegeven weg te willen. Binnen twente zijn ze zijn houding ook een beetje zat, en zijn contract loopt af. Dus verkopen is gewoon normaal. Buiten dat maakt vuckic af en toe maar een goal, maar voegt weinig voetballend iets toe.
  • 24 Jan 2020 om 12:01
    • Quote van 24 Jan 2020 om 11:56
      Iemand die mij kan vertellen of chery daadwerkelijk een versterking is en geen nieuwe miszet?
    Heeft goede statistieken vorig jaar en staat altijd basis.
  • 24 Jan 2020 om 11:56
    Iemand die mij kan vertellen of chery daadwerkelijk een versterking is en geen nieuwe miszet?
  • 24 Jan 2020 om 11:54
    • Quote van 24 Jan 2020 om 11:49
      Die Vuckic is traag als stront in een trechter. Wil ook niet bijtekenen. Vot der met. Cashen wat je cashen kan.
    Mee eens. Valt me wel tegen van hem. Heeft 80% van zijn contract geblesseerd op de tribune gezeten en wil nu weg. Zou hem sieren als hij wat terug zou doen voor de club.
  • 24 Jan 2020 om 11:50
    • Quote van 24 Jan 2020 om 11:49
      Die Vuckic is traag als stront in een trechter. Wil ook niet bijtekenen. Vot der met. Cashen wat je cashen kan.
    Precies
  • 24 Jan 2020 om 11:49
    • Quote van 24 Jan 2020 om 11:45
      De topscorer van de eerste seizoenshelft, Vuckic, komt niet in de plannen voor? Wat is dit nou weer voor een onzin? Goede voetballer, en dan laat je hem maar zo makkelijk gaan? Zal wel centjes op moeten leveren! Kan er manks met de kop nie meer bie.
    Die Vuckic is traag als stront in een trechter. Wil ook niet bijtekenen. Vot der met. Cashen wat je cashen kan.
  • 24 Jan 2020 om 11:48
    Tjaronn Chery (Den Haag, 4 juni 1988) is een Nederlands voetballer van Surinaamse afkomst die doorgaans als middenvelder speelt. Sinds de winter van 2020 keerde Chery terug bij FC Twente, waar hij tot medio 2021 tekende.
  • 24 Jan 2020 om 11:45
    De topscorer van de eerste seizoenshelft, Vuckic, komt niet in de plannen voor? Wat is dit nou weer voor een onzin? Goede voetballer, en dan laat je hem maar zo makkelijk gaan? Zal wel centjes op moeten leveren! Kan er manks met de kop nie meer bie.
  • 24 Jan 2020 om 11:44
    Zijn van Leeuwen en Garcia collectief gek geworden. Vuckic is zo ongeveer de enige die eredivisie niveau heeft en die willen we laten vertrekken. Ook Drommel is onbespreekbaar. En ondertussen mogen minkukels als Verdoonk, Espinoza en Schenk gewoon aan blijven kloten. Twnete gaat regelrecht naar de kloten met deze mafketels aan het roer.
  • 24 Jan 2020 om 11:43
    Als er dan echt geen nieuws is, dan meppen we er gewoon wat geruchten van een forum op.....
  • 24 Jan 2020 om 11:41
    Op Wikipedia staat inderdaad dat hij komt,laat het ons hopen,scorende creatieve middenvelder,zeer welkome versterking toch.
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›