Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug'' Garcia: ''Als we zo doorgaan, dan komen er goede wedstrijden aan'' Bijen teleurgesteld: ''Dit mag niet gebeuren. We waren bovenliggend'' FC Twente verspeelt de punten in laatste tien minuten tegen FC Utrecht

Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?''

( 22 reacties)
Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?''

In het weekblad van Voetbal International verscheen deze week een spraakmakend interview met technisch directeur Ted van Leeuwen en trainer Gonzalo Garcia. Fardau Wagenaar toont zich echter kritisch over de teksten van de onervaren oefenmeester. 

"Garcia heeft een aantal uitspraken gedaan: dat de spelers van FC Twente te lage salarissen krijgen, de faciliteiten niet goed zijn", blikt ze terug op de website van Tubantia. "Ik denk dat bij zo'n jonge trainer: hmm, ik zou een toontje lager zingen. Volgens mij is het zo dat er bij FC Twente bijzonder hoge salarissen worden betaald. Helemaal als je het vergelijkt met Heracles. Wat is dat voor dom gelul?"

Wagenaar vraagt zich af wat een speler nu op jaarbasis verdient bij FC Twente. "Drie ton?" Leon ten Voorde haakt vervolgens in. "Er zitten spelers bij met hele goede salarissen", erkent hij. "Er zitten ook wel spelers daaronder natuurlijk. Maar qua salarishuishouding zitten ze denk ik wel in het linkerrijtje. Dus voor Nederlandse begrippen kan je in Enschede rondkomen", besluit Ten Voorde cynisch. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Jan 2020 om 15:53
    • Quote van 25 Jan 2020 om 22:42
      Fc Twente is juist wel het goede voorbeeld als het gaat om afspraken te maken en afspraken nakomen als het gaat om afspraken nakomen tja, Daar kan Heracles nog een voorbeeld aannemen. FC Twente en Heracles hebben al jaren een gezamenlijke jeugd opleiding. Nou ja op financieel gebied is het nooit gezamenlijk geweest FC Twente betaalde voor de gezamenlijke inbreng 2,5 miljoen en Heracles betaalde jaarlijks 2 ton Heracles wilde nooit meer bijdragen omdat ze niet meer geld hadden en omdat het Heracles niet meer waard was Pffff Triest clubje hoor, En na 15 jaar gaan ze per 2022 wel de kosten van de jeugdopleiding wel gezamenlijk dragen hé hé .... eindelijk
    Hahahaha je vergeet te vertellen dat nog een deal was van ome joop en dat Twente het eerste recht had om de beste talenten naar zich toe te trekken. Dat ome joop samen met Aldo zo dom was om voor (almachtige) makelaar te gaan spelen en de opleiding naast zich neer legde en puur verwaarloosde en dat uit eindelijk de talenten eerder naar Almelo gingen is onze eigen domme schuld net zoals die een zeer langdurig contract daar over afsloten destijds of wist jij dat niet. Dat contract kon pas kort geleden aangepast worden vandaar dat er nu meer balans inzit. Zou z,n contract ook niet eerder aanpassen als ik hun was want afspraak is toch afspraak pik.
  • 25 Jan 2020 om 22:42
    Fc Twente is juist wel het goede voorbeeld als het gaat om afspraken te maken en afspraken nakomen als het gaat om afspraken nakomen tja, Daar kan Heracles nog een voorbeeld aannemen. FC Twente en Heracles hebben al jaren een gezamenlijke jeugd opleiding. Nou ja op financieel gebied is het nooit gezamenlijk geweest FC Twente betaalde voor de gezamenlijke inbreng 2,5 miljoen en Heracles betaalde jaarlijks 2 ton Heracles wilde nooit meer bijdragen omdat ze niet meer geld hadden en omdat het Heracles niet meer waard was Pffff Triest clubje hoor, En na 15 jaar gaan ze per 2022 wel de kosten van de jeugdopleiding wel gezamenlijk dragen hé hé .... eindelijk
  • 25 Jan 2020 om 22:27
    • Quote van 25 Jan 2020 om 19:44
      Er zijn toen afspraken gemaakt met de toenmalig voorzitter van de club dat zij zich weinig of helemaal niet meer met de club zou bemoeien, sindsdien staat zij veel vaker bij Heracles Almelo op het decor. Niks mee mee toch, maar.. afspraken zijn afspraken daar moet zij zich wel aan houden.
    Kom op zeg, zei volgt nu Heracles, maar zeker wel een mening geven als er wat gevraagd wordt. Tja en afspraak is afspraak ken ze dat wel in de voetballerij en onze club is daar ook niet echt het goede voorbeeld van ja.
  • 25 Jan 2020 om 19:44
    • Quote van 25 Jan 2020 om 19:20
      Weet ik heel goed hoor vent, maar daarom mag zei in een programma wel haar mening geven. We leven hier niet in Rusland of Noord Korea waar iedereen wordt onderdrukt met een andere mening. Misschien meer een mooi land voor jou moet men ook allemaal met hun neusje de zelfde kant op kijken en vooral denken.
    Er zijn toen afspraken gemaakt met de toenmalig voorzitter van de club dat zij zich weinig of helemaal niet meer met de club zou bemoeien, sindsdien staat zij veel vaker bij Heracles Almelo op het decor. Niks mee mee toch, maar.. afspraken zijn afspraken daar moet zij zich wel aan houden.
  • 25 Jan 2020 om 19:20
    • Quote van 25 Jan 2020 om 16:29
      Ach ja, jij komt blijkbaar net kijken, jij kent de voorgeschiedenis niet, graaf je eerst maar eens in de materie over de aanvaring in 2012-2013 tussen Truusje met de spelers van FC Twente
    Weet ik heel goed hoor vent, maar daarom mag zei in een programma wel haar mening geven. We leven hier niet in Rusland of Noord Korea waar iedereen wordt onderdrukt met een andere mening. Misschien meer een mooi land voor jou moet men ook allemaal met hun neusje de zelfde kant op kijken en vooral denken.
  • 25 Jan 2020 om 16:29
    • Quote van 25 Jan 2020 om 15:44
      Pfff wat een dom gelul weer, iedereen in NEDERLAND is vrij om zijn mening over iets te uiten. Dat is een RECHT wat wij hier hebben.
    Ach ja, jij komt blijkbaar net kijken, jij kent de voorgeschiedenis niet, graaf je eerst maar eens in de materie over de aanvaring in 2012-2013 tussen Truusje met de spelers van FC Twente
  • 25 Jan 2020 om 15:44
    • Quote van 25 Jan 2020 om 14:18
      Truusje moet (mag) zich helemaal niet meer met FC Twente bemoeien, daar zijn destijds afspraken over gemaakt. Truusje hoort vanaf dat moment Heracles Almelo te volgen
    Pfff wat een dom gelul weer, iedereen in NEDERLAND is vrij om zijn mening over iets te uiten. Dat is een RECHT wat wij hier hebben.
  • 25 Jan 2020 om 14:18
    • Quote van 24 Jan 2020 om 20:11
      Truusje heeft helemaal gelijk,ze mag alles zeggen,ze zegt gewoon de waarheid ,deze trainer moet zich met andere zaken bezig houden als salaris van deze spelers laten ze eerste presteren,zon slecht salaris hebben deze verwende jochies niet,als ik ze zag spelen tegen Go ahead en RKC dan moet je schamen als je meer dan 50000 euro verdient,als je van hobby je brood kan maken dan wordt je niet moe ,en dan is salaris onbelangrijk,als ik deze groep was zal ik iets meer clubliefde en passie in de strijd gooien,als het zo door gaat is de Veste over een jaar halfgevuld,het spel is niet oom aan tegluren
    Truusje moet (mag) zich helemaal niet meer met FC Twente bemoeien, daar zijn destijds afspraken over gemaakt. Truusje hoort vanaf dat moment Heracles Almelo te volgen
  • 24 Jan 2020 om 21:58
    • Quote van 24 Jan 2020 om 20:11
      Truusje heeft helemaal gelijk,ze mag alles zeggen,ze zegt gewoon de waarheid ,deze trainer moet zich met andere zaken bezig houden als salaris van deze spelers laten ze eerste presteren,zon slecht salaris hebben deze verwende jochies niet,als ik ze zag spelen tegen Go ahead en RKC dan moet je schamen als je meer dan 50000 euro verdient,als je van hobby je brood kan maken dan wordt je niet moe ,en dan is salaris onbelangrijk,als ik deze groep was zal ik iets meer clubliefde en passie in de strijd gooien,als het zo door gaat is de Veste over een jaar halfgevuld,het spel is niet oom aan tegluren
    Helaas kan hij daar niet zo goed tegen.
  • 24 Jan 2020 om 20:54
    • Quote van 24 Jan 2020 om 19:18
      Kijk eens in de spiegel en je schrikt je te pleuris
    Hahaha kan nooit erger zijn als jij, alleen jou IQ is een stuk lager vent. Bewijs je dag in dag uit weer hier.
  • 24 Jan 2020 om 20:11
    • Quote van 24 Jan 2020 om 13:39
      Truusje moet niet gaan kletsen over dom gelul.. dat past niet bij haar verschijning.... Truusje moet de bek houden
    Truusje heeft helemaal gelijk,ze mag alles zeggen,ze zegt gewoon de waarheid ,deze trainer moet zich met andere zaken bezig houden als salaris van deze spelers laten ze eerste presteren,zon slecht salaris hebben deze verwende jochies niet,als ik ze zag spelen tegen Go ahead en RKC dan moet je schamen als je meer dan 50000 euro verdient,als je van hobby je brood kan maken dan wordt je niet moe ,en dan is salaris onbelangrijk,als ik deze groep was zal ik iets meer clubliefde en passie in de strijd gooien,als het zo door gaat is de Veste over een jaar halfgevuld,het spel is niet oom aan tegluren
  • 24 Jan 2020 om 19:18
    • Quote van 24 Jan 2020 om 18:59
      Laat je netjes nakijken of op nemen, krijg bijna medelijden met je. Sterkte verder.
    Kijk eens in de spiegel en je schrikt je te pleuris
  • 24 Jan 2020 om 18:59
    • Quote van 24 Jan 2020 om 18:28
      Pff, het is gewoon beschamend hoe jij over onze club praat, het is gewoon wartaal van een chaotisch figuur. Het lijkt wel of de club jou iets heeft aangedaan.
    Laat je netjes nakijken of op nemen, krijg bijna medelijden met je. Sterkte verder.
  • 24 Jan 2020 om 18:28
    • Quote van 24 Jan 2020 om 14:06
      Doet zeer he, als mensen kritisch en terecht hun gal spugen over de rommel waar we in zitten.
    Pff, het is gewoon beschamend hoe jij over onze club praat, het is gewoon wartaal van een chaotisch figuur. Het lijkt wel of de club jou iets heeft aangedaan.
  • 24 Jan 2020 om 16:13
    Ikzeg. Het is beschamend hoe onze trainer en td met eigen woorden zo over onze club fctwente praten. En ik werd op mijn vingers getikt dat ik niet alles van de media moest antwoorden, maar sorry dit gaat mij aan het hart als echte fctwente support a fan ik ben er helemaal stil van. Zo als ik al in het begin aan gaf, weg met die gasten! !!! Ik vraag mij nu echt af is fctwente nog wel van ons support a fan? ?
  • 24 Jan 2020 om 14:44
    De interviews van Garcia zijn ontslagwaardig, en wat Ted hier denkt te doen is onethisch. Je bent een topsport organisatie, je dealt met topmentaliteiten en top-karakters. Wat daar niet bij hoort is publiekelijk klagen over je faciliteiten. Dat is simpelweg onethisch, onprofessioneel en als je dan ook even kijkt naar hetgeen gezegd dan sla je stijl achterover, beleidsmakers die over beleid klagen..... schiet mij maar lek.
    En dat Fardau hier dan wat van moet zeggen...…. schandelijk.
  • 24 Jan 2020 om 14:06
    • Quote van 24 Jan 2020 om 13:39
      Truusje moet niet gaan kletsen over dom gelul.. dat past niet bij haar verschijning.... Truusje moet de bek houden
    Doet zeer he, als mensen kritisch en terecht hun gal spugen over de rommel waar we in zitten.
  • 24 Jan 2020 om 14:02
    • Quote van 24 Jan 2020 om 13:39
      Truusje moet niet gaan kletsen over dom gelul.. dat past niet bij haar verschijning.... Truusje moet de bek houden
    Toch heeft ze hier wel gelijk ... gewoon dom gelul ... García heeft zijn handen vol aan het functioneren van zijn elftal en de tactiek ... dat loopt voor geen meter
  • 24 Jan 2020 om 13:39
    Truusje moet niet gaan kletsen over dom gelul.. dat past niet bij haar verschijning.... Truusje moet de bek houden
  • 24 Jan 2020 om 13:30
    Laat wel zien wat voor n prutser Ted van Leeuwen is. Er was best veel te besteden en dit is het resultaat
  • 24 Jan 2020 om 12:46
    Sommige spelers mogen wel geld meenemen om hier te mogen voetballen stelletje lamzakken En nu as.zondag volle bak tegen pisvee als je daar kunt winnen is het nu wel .
  • 24 Jan 2020 om 12:46
    Word tijd voor een modaal basis salaris die dan door het plafond mogen middels prestatie bonussen, moet je kijken wat je dan een strijd op het veld gaat zien! Loon naar werken.