Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug'' Garcia: ''Als we zo doorgaan, dan komen er goede wedstrijden aan'' Bijen teleurgesteld: ''Dit mag niet gebeuren. We waren bovenliggend'' FC Twente verspeelt de punten in laatste tien minuten tegen FC Utrecht

'Speciale' Lang maakt indruk: ''Dat zag je op de eerste dag al''

( 17 reacties)
'Speciale' Lang maakt indruk: ''Dat zag je op de eerste dag al''

FC Twente neemt het zondagmiddag in Eindhoven op tegen PSV en Noa Lang begint hoogstwaarschijnlijk direct in de basis, zo weet de Tubantia te melden. De Ajax-huurling begint als linksbuiten, waardoor Rafik Zekhnini op de bank zal zitten. 

Trainer Gonzalo Garcia laat weten dat Lang in zijn eerste week een goede indruk maakt. "Noa is een speciale speler die ons kan helpen in het laatste deel van het veld met een dribbel, een eindpass of een goal. Met zijn creativiteit kan hij vanuit het niets toeslaan”, constateert hij. 

"Hij is een speciale speler. Dat zag je op de eerste dag al", besluit Garcia, die vanwege een schorsing nog geen beroep kan doen op Calvin Verdonk. Daardoor zal Xandro Schenk waarschijnlijk weer als linksback spelen, terwijl Peet Bijen en Julio Pleguezuelo het hart van de defensie vormen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jan 2020 om 17:54
    • Quote van 24 Jan 2020 om 17:50
      Snap van jullie beiden niet zo dat jullie moeilijk doen over een kleine miscommunicatie. Het ventje kan inderdaad op 10 spelen, maar heeft dus ook veel linksbuiten gelopen. Denk dat we het er allemaal over eens zijn dat we hopen dat hij er 3 in schiet toch? En dan liefst wekelijks ;)
    Natuurlijk hoop ik dat, maar op elke post noemt hij me betweter, ben er onderhand wel klaar mee.
  • 24 Jan 2020 om 17:50
    • Quote van 24 Jan 2020 om 17:01
      Ik betweter, kom jij is een keer met nuttige info dan? En ik ben nog niet opgefokt btw.
    Snap van jullie beiden niet zo dat jullie moeilijk doen over een kleine miscommunicatie. Het ventje kan inderdaad op 10 spelen, maar heeft dus ook veel linksbuiten gelopen. Denk dat we het er allemaal over eens zijn dat we hopen dat hij er 3 in schiet toch? En dan liefst wekelijks ;)
  • 24 Jan 2020 om 17:01
    • Quote van 24 Jan 2020 om 16:57
      Interesseert mij helemaal niks wat jij doet. Al ben jij vuilnisman. Maar ik ben liever een sukkel dan een irritante betweter. Maar lees effe jou bijdrages terug. Kan je gelijk zien wie hier de opgefokte persoon is....
    Ik betweter, kom jij is een keer met nuttige info dan? En ik ben nog niet opgefokt btw.
  • 24 Jan 2020 om 16:57
    • Quote van 24 Jan 2020 om 16:52
      Haha net zeg ik dat ik in scoutingsapperaat zat en dan zit ik in luier? En dat jij je zo opfockt over sukkel...
    Interesseert mij helemaal niks wat jij doet. Al ben jij vuilnisman. Maar ik ben liever een sukkel dan een irritante betweter. Maar lees effe jou bijdrages terug. Kan je gelijk zien wie hier de opgefokte persoon is....
  • 24 Jan 2020 om 16:52
    • Quote van 24 Jan 2020 om 16:35
      Dat zegt de grootste betweter van het forum. De kleine jochie die nog in de luiers zit. Maar als jij niet normaal kan reageren, omdat iemand het misschien een keer beter weet, hoef je niet gelijk te gaan schelden knulletje.
    Haha net zeg ik dat ik in scoutingsapperaat zat en dan zit ik in luier? En dat jij je zo opfockt over sukkel...
  • 24 Jan 2020 om 16:35
    • Quote van 24 Jan 2020 om 16:22
      Haha heb je hem weer hoor, de grootste sukkel van het forum, voor jouwn inzicht, ik heb in het scoutingapparaat van jeugd nl gezeten, ik bedoelde inderdaad linksbuiten, amper op 10.
    Dat zegt de grootste betweter van het forum. De kleine jochie die nog in de luiers zit. Maar als jij niet normaal kan reageren, omdat iemand het misschien een keer beter weet, hoef je niet gelijk te gaan schelden knulletje.
  • 24 Jan 2020 om 16:23
    • Quote van 24 Jan 2020 om 16:08
      Ach, men moet wat te klagen hebben;-)
    Ach ja, ik weet het.
  • 24 Jan 2020 om 16:22
    • Quote van 24 Jan 2020 om 16:18
      Ik heb net gekeken en heeft de afgelopen 5 jaar het meest linksbuiten gespeeld. Ook als aanvallende middenvelder heeft hij meer gespeeld dan rechts buiten. Als je iemand graag wil verbeteren en het uiteindelijk beter denk te weten doe het dan op de goede manier en niet op en betweterige manier.
    Haha heb je hem weer hoor, de grootste sukkel van het forum, voor jouwn inzicht, ik heb in het scoutingapparaat van jeugd nl gezeten, ik bedoelde inderdaad linksbuiten, amper op 10.
  • 24 Jan 2020 om 16:18
    • Quote van 24 Jan 2020 om 16:02
      Even je huiswerk doen, jeugd was hij grotendeels rb.
    Ik heb net gekeken en heeft de afgelopen 5 jaar het meest linksbuiten gespeeld. Ook als aanvallende middenvelder heeft hij meer gespeeld dan rechts buiten. Als je iemand graag wil verbeteren en het uiteindelijk beter denk te weten doe het dan op de goede manier en niet op en betweterige manier.
  • 24 Jan 2020 om 16:08
    • Quote van 24 Jan 2020 om 16:02
      Even je huiswerk doen, jeugd was hij grotendeels rb.
    Ach, men moet wat te klagen hebben;-)
  • 24 Jan 2020 om 16:02
    • Quote van 24 Jan 2020 om 15:53
      Wel. Lang is een aanvallende middenvelder. Heeft daar in de jeugd meerdere malen gespeeld. Het is tevens ook zijn beste positie. Ten hag misbruikte hem op de vleugel waar hij gewoon minder is.
    Even je huiswerk doen, jeugd was hij grotendeels rb.
  • 24 Jan 2020 om 15:53
    • Quote van 24 Jan 2020 om 15:45
      Dat is niet zijn positie van origine...
    Wel. Lang is een aanvallende middenvelder. Heeft daar in de jeugd meerdere malen gespeeld. Het is tevens ook zijn beste positie. Ten hag misbruikte hem op de vleugel waar hij gewoon minder is.
  • 24 Jan 2020 om 15:45
    • Quote van 24 Jan 2020 om 15:38
      Ja hoor, en hij zet er weer een op de verkeerde positie. Op 10 Gracia. Op 10!
    Dat is niet zijn positie van origine...
  • 24 Jan 2020 om 15:38
    Ja hoor, en hij zet er weer een op de verkeerde positie. Op 10 Gracia. Op 10!
  • 24 Jan 2020 om 15:18
    • Quote van 24 Jan 2020 om 14:49
      Waarom in vredesnaam Lang niet op 10 neerzetten? Daar is hij het hardst nodig en kan hij het best spelen.
    Is een optie. ik zou nakumaru daar ook wel eens willen zien. Ik vind die namelijk te sloom voor de vleugels maar kan toch aardig schieten en heeft een actie in huis.
  • 24 Jan 2020 om 14:49
    Waarom in vredesnaam Lang niet op 10 neerzetten? Daar is hij het hardst nodig en kan hij het best spelen.
  • 24 Jan 2020 om 14:34
    Schiet er zondag effe 3 in en je hebt hier gelijk een goude status. Heb wel vertrouwen dat Twente met lang een erg belangrijke speler heeft binnen gehaald die een wedstrijd kan bepalen voor ons.