Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug'' Garcia: ''Als we zo doorgaan, dan komen er goede wedstrijden aan'' Bijen teleurgesteld: ''Dit mag niet gebeuren. We waren bovenliggend'' FC Twente verspeelt de punten in laatste tien minuten tegen FC Utrecht

FC Twente wil nog minimaal twee versterkingen: ''Creatief zijn''

( 24 reacties)
FC Twente wil nog minimaal twee versterkingen: ''Creatief zijn''

FC Twente hoopt voor het verstrijken van de transferdeadline nog minimaal twee spelers aan de selectie toe te voegen, zo weet de Tubantia te melden. Trainer Gonzalo Garcia hoopt dat Ted van Leeuwen er in slaagt om nog een centrumverdediger en een aanvaller te vinden. 

"Ik ben ook ongeduldig, maar we moeten wel realistisch kijken naar de situatie waarin FC Twente zich bevindt”, legt hij uit op de website van de Tubantia. "Als wij een speler willen hebben, en er zijn vier gegadigden, dan zijn wij vaak die nummer vier op de lijst van clubs die interesse hebben. Als je geld hebt is het een stuk makkelijker, maar dat hebben we nou eenmaal niet", beseft Garcia. 

"Ik snap de supporters als ze zich afvragen waar de nieuwelingen blijven, maar de mensen hebben niet het volledige inzicht om te weten hoe het precies zit", vervolgt hij realistisch. "Geloof me nou, als ik zeg dat er achter de schermen keihard wordt gewerkt. Ik denk dat Ted (Van Leeuwen, de technisch directeur, red.) dezer dagen maximaal vijf uur per dag slaapt", aldus Garcia. 

De oefenmeester heeft het volste vertrouwen in de technisch directeur van de Tukkers. "We doen wat we kunnen. En daarbij moeten we creatief zijn", legt hij uit. "Noa Lang kon bij andere clubs (onder andere SC Heerenveen had interesse, red.) meer krijgen, bijvoorbeeld aan bonussen, maar hij koos voor Twente omdat hij bij ons het goede gevoel had", besluit Garcia. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jan 2020 om 19:00
    • Quote van 24 Jan 2020 om 22:11
      Want Pleguezuelo bijvoorbeeld, vecht er niet voor?? En ik weet niet of je de jeugd een beetje volgt maar ons beloften team heeft nog geen wedstrijd gewonnen. Dus er zijn niet heel veel jeugd spelers klaar voor het eerste denk ik.
    Ikzeg. Duco 070. U heeft een punt. Maar onze eigen beloften team speelt helaas bijna elke wedstrijd met spelers die bij het 1e zitten, ja dan is het ook niet zo gek als ze alles bijna verliezen.
  • 25 Jan 2020 om 09:49
    Ik slaap maximaal 4 uur per dag. En dan hoef ik niet eens bezig te zijn met transfers. So fucking what! Doe gewoon je ding waar je voor betaald wordt en haal spelers!!
  • 25 Jan 2020 om 09:49
    Ik slaap maximaal 4 uur per dag. En dan hoef ik niet eens bezig te zijn met transfers. So fucking what! Doe gewoon je ding waar je voor betaald wordt en haal spelers!!
  • 25 Jan 2020 om 08:14
    • Quote van 25 Jan 2020 om 06:28
      Denk dat Ted nog wel 2 pareltjes regeld voor weinig ????????????
    In zijn oren?
  • 25 Jan 2020 om 07:32
    • Quote van 24 Jan 2020 om 20:53
      Wie kan me vertellen wat bleuming(kammetje)doet bij twente. Of kijk ie alleen of iedere maand zijn salaris is bij geschreven. Wie het weet mag het zeggen.
    Verder doet hij geen moer.....
  • 25 Jan 2020 om 06:28
    Denk dat Ted nog wel 2 pareltjes regeld voor weinig ????????????
  • 24 Jan 2020 om 22:52
    • Quote van 24 Jan 2020 om 22:11
      Want Pleguezuelo bijvoorbeeld, vecht er niet voor?? En ik weet niet of je de jeugd een beetje volgt maar ons beloften team heeft nog geen wedstrijd gewonnen. Dus er zijn niet heel veel jeugd spelers klaar voor het eerste denk ik.
    Pleguezuelo vecht er zeker voor. Maar is dan ook de enigste Spanjaard. Durf her bijna niet te zeggen mr als Wout aan de kant zit heb k miss liever hem nkg als aanvoerder
  • 24 Jan 2020 om 22:11
    • Quote van 24 Jan 2020 om 20:58
      Hopelijk geen Spanjaarden dan liever eigen jeugd die er voor vechten wil
    Want Pleguezuelo bijvoorbeeld, vecht er niet voor?? En ik weet niet of je de jeugd een beetje volgt maar ons beloften team heeft nog geen wedstrijd gewonnen. Dus er zijn niet heel veel jeugd spelers klaar voor het eerste denk ik.
  • 24 Jan 2020 om 20:58
    Hopelijk geen Spanjaarden dan liever eigen jeugd die er voor vechten wil
  • 24 Jan 2020 om 20:53
    Wie kan me vertellen wat bleuming(kammetje)doet bij twente. Of kijk ie alleen of iedere maand zijn salaris is bij geschreven. Wie het weet mag het zeggen.
  • 24 Jan 2020 om 20:00
    • Quote van 24 Jan 2020 om 18:07
      Die GG moer eens wat minder lullen en de opstelling neer zet zoals de meesten het hier zien. En blijf niet die eigenwijze flapdrol en anders rot gewoon op aub.
    A little less conversation, a little more action.
  • 24 Jan 2020 om 19:41
    • Quote van 24 Jan 2020 om 18:48
      Een realistische reactie van de trainer en die geeft duidelijk aan hoe de club er voor staat ten opzichte van andere club in financiëel opzicht. En dat er versterkingen nog bij komen is ook logisch maar de club staat niet op plek 1 voor spelers die uit nog meer clubs te kiezen hebben. We gaan het komende week zien wie er nog bij gaat komen en wie misschien de club nog gaat verlaten. Dit is de situatie waarin de club zichzelf nu bevind en dat is heel realistisch in allerlei opzichten.
    Deze sla ik over, krijg toch geen antwoord als het er op aan komt.
  • 24 Jan 2020 om 19:15
    • Quote van 24 Jan 2020 om 18:48
      Een realistische reactie van de trainer en die geeft duidelijk aan hoe de club er voor staat ten opzichte van andere club in financiëel opzicht. En dat er versterkingen nog bij komen is ook logisch maar de club staat niet op plek 1 voor spelers die uit nog meer clubs te kiezen hebben. We gaan het komende week zien wie er nog bij gaat komen en wie misschien de club nog gaat verlaten. Dit is de situatie waarin de club zichzelf nu bevind en dat is heel realistisch in allerlei opzichten.
    Een realistische reactie van deze trainer kan je niet verwachten.
    Hij en TvL zijn twee twee handen op een buik.
    de realiteit is dat ze Twente veel geld hebben gekost en nog zullen kosten nu er weer spelers moeten afvloeien die zij op hun verouderde radar hadden staan
  • 24 Jan 2020 om 18:52
    • Quote van 24 Jan 2020 om 18:48
      Een realistische reactie van de trainer en die geeft duidelijk aan hoe de club er voor staat ten opzichte van andere club in financiëel opzicht. En dat er versterkingen nog bij komen is ook logisch maar de club staat niet op plek 1 voor spelers die uit nog meer clubs te kiezen hebben. We gaan het komende week zien wie er nog bij gaat komen en wie misschien de club nog gaat verlaten. Dit is de situatie waarin de club zichzelf nu bevind en dat is heel realistisch in allerlei opzichten.
    Ah daar hebben we John weer, hey John graag nog even antwoordt op mijn vraag van gisteren, hoe verklaar jij NAC dan nu Brood daar net weg is ?
  • 24 Jan 2020 om 18:50
    • Quote van 24 Jan 2020 om 17:08
      Ikzeg. Bel mij maar even dan zal ik de hele selectie het goede gevoel geven en reken er maar op dat er ook respect is en alles wat er niet meer is in het goede zin terug is. Want ik heb hans mee gemaakt die was er ook zo klaar mee. En ik ben er ook klaar mee hoe er zo over ons fctwente wordt a. Gesproken en b dat er geen fatsoen is. En c. Respect in en rond om het veld en kleedkamer enz.
    Gooi je een speler door de televisie dan beste ik ? :)
  • 24 Jan 2020 om 18:48
    Een realistische reactie van de trainer en die geeft duidelijk aan hoe de club er voor staat ten opzichte van andere club in financiëel opzicht. En dat er versterkingen nog bij komen is ook logisch maar de club staat niet op plek 1 voor spelers die uit nog meer clubs te kiezen hebben. We gaan het komende week zien wie er nog bij gaat komen en wie misschien de club nog gaat verlaten. Dit is de situatie waarin de club zichzelf nu bevind en dat is heel realistisch in allerlei opzichten.
  • 24 Jan 2020 om 18:31
    • Quote van 24 Jan 2020 om 17:08
      Ikzeg. Bel mij maar even dan zal ik de hele selectie het goede gevoel geven en reken er maar op dat er ook respect is en alles wat er niet meer is in het goede zin terug is. Want ik heb hans mee gemaakt die was er ook zo klaar mee. En ik ben er ook klaar mee hoe er zo over ons fctwente wordt a. Gesproken en b dat er geen fatsoen is. En c. Respect in en rond om het veld en kleedkamer enz.
    Amen 100+
  • 24 Jan 2020 om 18:15
    • Quote van 24 Jan 2020 om 17:08
      Ikzeg. Bel mij maar even dan zal ik de hele selectie het goede gevoel geven en reken er maar op dat er ook respect is en alles wat er niet meer is in het goede zin terug is. Want ik heb hans mee gemaakt die was er ook zo klaar mee. En ik ben er ook klaar mee hoe er zo over ons fctwente wordt a. Gesproken en b dat er geen fatsoen is. En c. Respect in en rond om het veld en kleedkamer enz.
    Eens
  • 24 Jan 2020 om 18:07
    Die GG moer eens wat minder lullen en de opstelling neer zet zoals de meesten het hier zien. En blijf niet die eigenwijze flapdrol en anders rot gewoon op aub.
  • 24 Jan 2020 om 17:55
    Ohhhhhh, alweer, weet het nu wel een keer. Word hier strontziek van bah. Wordt het weer over het weekend heen getild. Dan weer pappen en nathouden, zodat de evt. nieuwe spelers (als ze überhaupt komen), hooguit over 2 weken pas kunnen worden ingezet. Als ze fit zijn en geen pijntjes hebben. Exact hetzelfde als vorig jaar. Sorry ik was altijd positief gestemd!!!
  • 24 Jan 2020 om 17:46
    Hopen dat Ted de ogen open kan houden als hij een speler moet kiezen .
  • 24 Jan 2020 om 17:08
    Ikzeg. Bel mij maar even dan zal ik de hele selectie het goede gevoel geven en reken er maar op dat er ook respect is en alles wat er niet meer is in het goede zin terug is. Want ik heb hans mee gemaakt die was er ook zo klaar mee. En ik ben er ook klaar mee hoe er zo over ons fctwente wordt a. Gesproken en b dat er geen fatsoen is. En c. Respect in en rond om het veld en kleedkamer enz.
  • 24 Jan 2020 om 17:05
    Denk dat er meer supporters zijn die zich afvragen waar jij mee bezig bent GGG.
  • 24 Jan 2020 om 16:56
    Dan heeft er iemand nog het goede gevoel ...