Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug'' Garcia: ''Als we zo doorgaan, dan komen er goede wedstrijden aan'' Bijen teleurgesteld: ''Dit mag niet gebeuren. We waren bovenliggend'' FC Twente verspeelt de punten in laatste tien minuten tegen FC Utrecht

Van der Kraan nuchter: ''Wij willen niet voor de muziek uitlopen''

( 14 reacties)
Van der Kraan nuchter: ''Wij willen niet voor de muziek uitlopen''

FC Twente houdt zich nog op de vlakte over de plannen omtrent een mogelijke BeNeliga. Donderdag werd er door 'zes Nederlandse en vijf Belgische clubs' gesproken over een samensmelting van de Eredivisie en de Jupiler Pro League. 

Algemeen directeur Paul van der Kraan wil, in tegenstelling tot Rob Toussaint - die liet weten dat hij fel tegenstander is - van Heracles Almelo, nog geen voorbarige uitspraken doen. "Wij willen niet voor de muziek uitlopen”, laat hij weten op de website van de Tubantia.

"We hebben vernomen van de besprekingen en er is ons verteld dat we op korte termijn worden bijgepraat. Dat wachten we eerst af", vervolgt de bestuurder, die wel snapt dat de vierde club van Nederland (FC Twente) niet aanwezig was bij het overleg. "Dat komt omdat dit is besloten, toen wij net in de Keuken Kampioen Divisie speelden”, besluit Van der Kraan. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jan 2020 om 14:38
    • Quote van 24 Jan 2020 om 23:47
      ook zoiets ...klopt ..maar kan veel makkelijker opgelost worden ..Uefa moet toestaan dat er max 3 buitenlanders opgesteld worden .goed voor nederlands en ander internationaal voetbal
    Ahum. Over de buitenlandersregel heeft de UEFA niets te zeggen. Die is in 1995/1996 afgeschaft omdat deze regel indruist tegen het vrije verkeer van personen binnen de Europese Unie.
  • 25 Jan 2020 om 11:42
    • Quote van 25 Jan 2020 om 11:39
      Lil Craney held
    Lil Craney?


    Helemaal zelf bedacht Dennis? ik vind het geen passende of creatieve naam, maar dat is persoonlijk......
  • 25 Jan 2020 om 11:39
    Lil Craney held
  • 25 Jan 2020 om 11:24
    • Quote van 25 Jan 2020 om 11:14
      Je dropt vaak namen waarvan ik denk 'Wat moeten we er mee', maar deze speler zie ik graag komen.
    Hij mag alleen niet weg. Als hij weggaat is er niemand achter Wijndal
  • 25 Jan 2020 om 11:14
    • Quote van 25 Jan 2020 om 09:42
      Twente ga met Pusic en slot praten of je Thomas Ouwejan een half jaar kan lenen..Hij heeft aangegeven te willen vertrekken en meer speeltijd wil..kom op Twente, dit is de ideale linksback!
    Je dropt vaak namen waarvan ik denk 'Wat moeten we er mee', maar deze speler zie ik graag komen.
  • 25 Jan 2020 om 11:10
    • Quote van 25 Jan 2020 om 10:55
      Laat 'Kraantje Pappie' zich maar bezighouden met het opknappen van ons trainingscomplex......
    Voor de zooooooooveelste keer, amen !
  • 25 Jan 2020 om 10:55
    Laat 'Kraantje Pappie' zich maar bezighouden met het opknappen van ons trainingscomplex......
  • 25 Jan 2020 om 10:38
    Wat hebben wij met die Belgen te maken. Zit toch niemand van de supporters op een wedstrijd tegen Antwerp te wachten?
  • 25 Jan 2020 om 09:42
    Twente ga met Pusic en slot praten of je Thomas Ouwejan een half jaar kan lenen..Hij heeft aangegeven te willen vertrekken en meer speeltijd wil..kom op Twente, dit is de ideale linksback!
  • 25 Jan 2020 om 02:57
    Wanneer moet ons Twente