Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug'' Garcia: ''Als we zo doorgaan, dan komen er goede wedstrijden aan'' Bijen teleurgesteld: ''Dit mag niet gebeuren. We waren bovenliggend'' FC Twente verspeelt de punten in laatste tien minuten tegen FC Utrecht

Garcia hoopt op versterkingen: ''Ik ben ook ongeduldig''

( 16 reacties)
Garcia hoopt op versterkingen: ''Ik ben ook ongeduldig''

Zondagmiddag gaat FC Twente op bezoek bij PSV, een ploeg uit vorm. Afgelopen week was het voor de Eindhovenaren een dramatische week, want eerst werd er gelijkgespeeld tegen VVV en daarna schakelde eerste divisionist NAC PSV uit in het bekertoernooi. 

Hoewel PSV dus weer in een dip zit, denkt FC Twente-trainer Gonzalo Garcia dat het niet opeens makkelijk wordt tegen PSV. "Je weet nooit wanneer het goede moment is om zo'n ploeg te treffen", zegt Garcia, die nog hoopt op versterkingen in de laatste week van de transferperiode, in gesprek met Tubantia

"Ik ben ook ongeduldig, maar we moeten beseffen in wat voor situatie FC Twente zit'', vervolgt de oud-middenvelder. ''Ik snap de supporters, maar ze kunnen niet alles weten. Als wij een speler willen, zijn er vaak nog vier andere gegadigden en wij zijn dan meestal de nummer 4 op de lijst, omdat we geen geld hebben. Noa Lang kon bij andere clubs meer krijgen, maar hij koos voor ons omdat hij bij Twente het beste gevoel had."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jan 2020 om 23:11
    • Quote van 25 Jan 2020 om 12:38
      Punt 1: beste moment om PSV te treffen is nu want het vertrouwen is 0. Punt 2: Geen geld hebben is onzin want er is zeker een transferpotje en alsof clubs als Emmen en ADO miljoenen te besteden hebben. Punt 3: motiveer die lamme zakken nou eens en zet Aitor en Zekhnini op de tribune. Aitor kunnen we nu nog verkopen, die gaat toch niks meer voor de club doen dus dan heb je nog extra geld ook
    Dus een speler die je kunt verkopen ga je op de tribune zetten volstrekt logisch volgens jou reactie.
  • 25 Jan 2020 om 16:48
    Sukkel García García je denkt toch niet dat Lang het geld van ons krijgt, dat we moeten betalen voor deze speler is logisch , maar dan wel aan Ajax !
  • 25 Jan 2020 om 15:45
    • Quote van 25 Jan 2020 om 14:19
      Wat een verschrikkelijke zak hooi leg die man een spreekverbod op!!! Carcia maakt meer kapot dan je lief is!!!!! En maar indekken en verschuilen achter domme dingen en tergelijke tijd de realiteit uit het oog verliezen! Zij kunnen alles niet weten.... pfffft man we weten allemaal veel te goed hoe de steel in de vork zit!!!! Maar blijkbaar jij niet!
    De man is nog erger als clown SCHREUDER en die kon er op laatst ook wat van zeg.
  • 25 Jan 2020 om 14:19
    Wat een verschrikkelijke zak hooi leg die man een spreekverbod op!!! Carcia maakt meer kapot dan je lief is!!!!! En maar indekken en verschuilen achter domme dingen en tergelijke tijd de realiteit uit het oog verliezen! Zij kunnen alles niet weten.... pfffft man we weten allemaal veel te goed hoe de steel in de vork zit!!!! Maar blijkbaar jij niet!
  • 25 Jan 2020 om 14:01
    • Quote van 25 Jan 2020 om 13:58
      Fijne instelling als je zo denkt kun je net zo goed thuis blij en jah
    Is geen instelling maar een gevoel. De instelling moet op het veld gebeuren. Kunt moeilijk gaan schreeuwen dat we dit wel even winnen, als je tenminste serieus genomen wil worden
  • 25 Jan 2020 om 13:58
    • Quote van 25 Jan 2020 om 13:31
      Ik denk dat we weer vies hard op de bek gaan
    Fijne instelling als je zo denkt kun je net zo goed thuis blij en jah
  • 25 Jan 2020 om 13:57
    • Quote van 25 Jan 2020 om 13:31
      Ik denk dat we weer vies hard op de bek gaan
    Ben er ook bang voor. Misschien kunnen we zondag beter goed op de bek gaan dan een klein verlies. Misschien komt er dan wat in beweging ipv wachten op puntverlies tegen Sparta
  • 25 Jan 2020 om 13:31
    • Quote van 25 Jan 2020 om 13:23
      Denk niet dat PSV er zo in staat dat gaan we al even recht zetten tegen twente ik denk dat het allemaal in ons voordeel is hoe het nu gaat daar in Eindhoven we hebben toch niks te verliezen tegen grote clubs als PSV
    Ik denk dat we weer vies hard op de bek gaan
  • 25 Jan 2020 om 13:31
    Wij zijn ook ongeduldig tot jij oprot koekwaus
  • 25 Jan 2020 om 13:23
    • Quote van 25 Jan 2020 om 12:42
      Precies PSV kan wel wat willen alleen die bint een hele tijd al niet best, helaas is Twente vaak het beste medicijn voor vele clubs in zwaar weer.
    Denk niet dat PSV er zo in staat dat gaan we al even recht zetten tegen twente ik denk dat het allemaal in ons voordeel is hoe het nu gaat daar in Eindhoven we hebben toch niks te verliezen tegen grote clubs als PSV
  • 25 Jan 2020 om 13:21
    Ik ben ook ongeduldig voor 3 punten..
  • 25 Jan 2020 om 13:17
    Wij hopen op een andere trainer
  • 25 Jan 2020 om 13:14
    • Quote van 25 Jan 2020 om 12:38
      Punt 1: beste moment om PSV te treffen is nu want het vertrouwen is 0. Punt 2: Geen geld hebben is onzin want er is zeker een transferpotje en alsof clubs als Emmen en ADO miljoenen te besteden hebben. Punt 3: motiveer die lamme zakken nou eens en zet Aitor en Zekhnini op de tribune. Aitor kunnen we nu nog verkopen, die gaat toch niks meer voor de club doen dus dan heb je nog extra geld ook
    Maar de spelers die Emmen heeft gehaald, moet je niet willen hebben. Die nieuwe van ADO kunnen mij ook nog niet overtuigen.
  • 25 Jan 2020 om 13:07
    Als de coach zelfs geen vertrouwen erin heeft zit er maar 1 ding op
  • 25 Jan 2020 om 12:42
    • Quote van 25 Jan 2020 om 12:38
      Punt 1: beste moment om PSV te treffen is nu want het vertrouwen is 0. Punt 2: Geen geld hebben is onzin want er is zeker een transferpotje en alsof clubs als Emmen en ADO miljoenen te besteden hebben. Punt 3: motiveer die lamme zakken nou eens en zet Aitor en Zekhnini op de tribune. Aitor kunnen we nu nog verkopen, die gaat toch niks meer voor de club doen dus dan heb je nog extra geld ook
    Precies PSV kan wel wat willen alleen die bint een hele tijd al niet best, helaas is Twente vaak het beste medicijn voor vele clubs in zwaar weer.
  • 25 Jan 2020 om 12:38
    Punt 1: beste moment om PSV te treffen is nu want het vertrouwen is 0. Punt 2: Geen geld hebben is onzin want er is zeker een transferpotje en alsof clubs als Emmen en ADO miljoenen te besteden hebben. Punt 3: motiveer die lamme zakken nou eens en zet Aitor en Zekhnini op de tribune. Aitor kunnen we nu nog verkopen, die gaat toch niks meer voor de club doen dus dan heb je nog extra geld ook