FC Twente mogelijk zonder Aitor: ''Hoop dat hij snel terug is uit Spanje''

50
FC Twente mogelijk zonder Aitor: ''Hoop dat hij snel terug is uit Spanje''

FC Twente neemt het zondagmiddag op tegen PSV, maar heeft mogelijk niet alle spelers fit voor die wedstrijd. FC Twente-trainer Gonzalo Garcia beweert dat er een aantal twijfelgevallen zijn in zijn selectie.

"Het was een zware week. Veel spelers konden niet elke dag voluit trainen", legt Garcia uit in gesprek met 1Twente. "We trainden dinsdag twee keer, woensdag ook twee keer en donderdag, vrijdag en zaterdag één keer. Dinsdag en woensdag waren Vuckic, Zekhnini, Brama, Berggreen, Selahi en Bosch er niet 100% bij. Zij konden niet alle trainingen mee doen. Het was een zware week. En ook Aitor is er mogelijk niet. Hij zit in Spanje, want hij heeft familieproblemen dus ik hoop dat hij terug is."

Tegenover de mogelijke absentie van Aitor Cantalapiedra staat wel de fitte Noa Lang. "Hij voelt zich heel erg goed. Hij heeft de laatste twee weken niet trainen met de ploeg, maar hij is bij ons direct begonnen. Ik denk dat hij fit genoeg is."

De Uruguayaanse oefenmeester hoopt snel een scorende spits aan te trekken. "Emil had een moeilijke eerste seizoenshelft. Hij had een heel lange blessure en dat kon beter qua fitheid. Maar wij geloven in hem, maar hij moet nog wel meer laten zien", vervolgt Garcia, die weinig wijzigingen gaat doorvoeren. "We zullen zien wat we gaan doen. Noa gaat sowieso spelen, en mogelijk gaat Queensy (Menig, red.) ook spelen. Maar we zullen zien", aldus de jonge oefenmeester.

50 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Jan 2020 om 14:07
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:03
      Hoezo een zware week, we zaten niet meer in de beker, alle top clubs wel en die horen we ook niet over een zware week. Ik had deze week ook een beetje griep maar heb gewoon mijn werk gedaan. Ben het eeuwige geven van excuses van die clown helemaal zat. Sla eindelijk eens met de vuist op tafel en vraag niet maar eis dat ze hun stinkende best doen. Als ze FcT niks vinden hadden ze niet moeten komen, dat teld ook voor de trainer. Nu ze er zijn mogen, nee moeten, wij supportes van de spelers en trainer eisen dat net zo betrokken zijn en houden van de club als ons. Er is geen tijd meer (JW) om alles maar met de mantel der liefde te bedekken. Nu moeten de kerels opstaan en de mietjes thuis blijven. Er teld maar 1 ding PUNTEN.
    Helemaal mee eens, maar binnen Twente vinden ze die 13e plek prima. Duidelijk geen kijk op de zorgelijke situatie.
  • 26 Jan 2020 om 12:56
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:27
      Volgend seizoen ademhalen? We vliegen sneltreinvaart richting 1e divisie. Dan zullen de jaarkaarten vast niet weer als warme broodjes over de toonbank gaan als voor 2 jaar terug.
    Dan is het zelfs exit voor twente.
  • 26 Jan 2020 om 12:47
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:03
      Hoezo een zware week, we zaten niet meer in de beker, alle top clubs wel en die horen we ook niet over een zware week. Ik had deze week ook een beetje griep maar heb gewoon mijn werk gedaan. Ben het eeuwige geven van excuses van die clown helemaal zat. Sla eindelijk eens met de vuist op tafel en vraag niet maar eis dat ze hun stinkende best doen. Als ze FcT niks vinden hadden ze niet moeten komen, dat teld ook voor de trainer. Nu ze er zijn mogen, nee moeten, wij supportes van de spelers en trainer eisen dat net zo betrokken zijn en houden van de club als ons. Er is geen tijd meer (JW) om alles maar met de mantel der liefde te bedekken. Nu moeten de kerels opstaan en de mietjes thuis blijven. Er teld maar 1 ding PUNTEN.
    Ikzeg. Kk. Helemaal maar dan ook helemaal mee eens. Ze kunnen op z n minst vechten en strijden voor onze club fctwente. Dat is wat wij strijdlustig supporters noemen.
  • 26 Jan 2020 om 12:37
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:03
      Hoezo een zware week, we zaten niet meer in de beker, alle top clubs wel en die horen we ook niet over een zware week. Ik had deze week ook een beetje griep maar heb gewoon mijn werk gedaan. Ben het eeuwige geven van excuses van die clown helemaal zat. Sla eindelijk eens met de vuist op tafel en vraag niet maar eis dat ze hun stinkende best doen. Als ze FcT niks vinden hadden ze niet moeten komen, dat teld ook voor de trainer. Nu ze er zijn mogen, nee moeten, wij supportes van de spelers en trainer eisen dat net zo betrokken zijn en houden van de club als ons. Er is geen tijd meer (JW) om alles maar met de mantel der liefde te bedekken. Nu moeten de kerels opstaan en de mietjes thuis blijven. Er teld maar 1 ding PUNTEN.
    Helemaal mee eens anders rotten ze maar op
  • 26 Jan 2020 om 12:03
    Hoezo een zware week, we zaten niet meer in de beker, alle top clubs wel en die horen we ook niet over een zware week. Ik had deze week ook een beetje griep maar heb gewoon mijn werk gedaan. Ben het eeuwige geven van excuses van die clown helemaal zat. Sla eindelijk eens met de vuist op tafel en vraag niet maar eis dat ze hun stinkende best doen. Als ze FcT niks vinden hadden ze niet moeten komen, dat teld ook voor de trainer. Nu ze er zijn mogen, nee moeten, wij supportes van de spelers en trainer eisen dat net zo betrokken zijn en houden van de club als ons. Er is geen tijd meer (JW) om alles maar met de mantel der liefde te bedekken. Nu moeten de kerels opstaan en de mietjes thuis blijven. Er teld maar 1 ding PUNTEN.
  • 26 Jan 2020 om 11:29
    • Quote van 25 Jan 2020 om 17:25
      Aitor was vanmiddag gewoon op de training,dus kan morgen spelen jongens.
    Jammer.
  • 26 Jan 2020 om 11:27
    • Quote van 25 Jan 2020 om 23:46
      Kwaliteit vindt je terug in jouw posts..... dus "loat goan"..... We zijn allemaal supporters.... de één met meer emoties, dan de ander..... Het duurt een aantal supporters veel te lang..... die hebben het nog een tijdje moeilijk.... en kunnen pas na het volgende seizoen weer ademhalen.... en natuurlijk nog steeds "kritiek" leveren, want dat hoort erbij? :-)
    Volgend seizoen ademhalen? We vliegen sneltreinvaart richting 1e divisie. Dan zullen de jaarkaarten vast niet weer als warme broodjes over de toonbank gaan als voor 2 jaar terug.
  • 26 Jan 2020 om 10:44
    • Quote van 25 Jan 2020 om 23:46
      Kwaliteit vindt je terug in jouw posts..... dus "loat goan"..... We zijn allemaal supporters.... de één met meer emoties, dan de ander..... Het duurt een aantal supporters veel te lang..... die hebben het nog een tijdje moeilijk.... en kunnen pas na het volgende seizoen weer ademhalen.... en natuurlijk nog steeds "kritiek" leveren, want dat hoort erbij? :-)
    Hey brilsmurf....volgend seizoen weer ademhalen...na jarenlang in de bek gescheten....en voor de gek gehouden te worden? Hou jij je mond maar open, en slik jij maar lekker door, want als amateurpsycholoog 'Brillie' kun je beter netjes gaan zitten....klappen als dat gevraagd wordt, en verder je mondje houden en doorlopen....zoals jij altijd doet....
  • 26 Jan 2020 om 10:17
    • Quote van 25 Jan 2020 om 18:55
      Is nakamura nu na 1 beroerde wedstrijd helemaal uit de gratie dan..?
    Ja...hij is geen Spanjaard.....
  • 26 Jan 2020 om 10:17
    • Quote van 25 Jan 2020 om 19:11
      Ben net pas gaan lezen. Is Aitor er nu wel of niet of mis ik iets.,..
    FC Twente zou deze egoïst niet eens (moeten) missen!
  • 26 Jan 2020 om 09:28
    • Quote van 25 Jan 2020 om 20:11
      Goede uitleg hoe het er voorstaat en wat de club werkelijk kan en wat er mogelijk is om spelers te huren.
    Ikzeg. Jw. U heeft gelijk. Dit is al bekend vanaf de eland die achter gelaten is. Door wie ga ik niet meer herhalen. Maar u bent het wel met mij eens de jongens die er zijn moeten dicipline en respect en vechtlust op kunnen brengen. Daar heb je alleen mensen voor die het willen en kunnen laten zien. Daar hoef je geen geld voor te hebben. Dan in het veld eet het gras op en laat zien dat je er alles aan wilt doen. Dat is bij dit fctwente voetbal op dit moment ver weg. En wees eerlijk ik wou graag in het rood spelen net als ik toen met trots bij ons sportclub enschede speelde met jonge mensen die het zelfde hadden als ik en eerlijk gezegd onze trainer mister robbinson leerde ons hoe het moest. En als ik daar aan terug denk dan kunnen deze goed betaalde fctwente voetballers daar nog heel veel van leren.
  • 26 Jan 2020 om 08:41
    • Quote van 25 Jan 2020 om 23:44
      Laat je toch niet zo gek maken EP. Als je drie keer op een training bent geweest dan weet je wie wie is, dat is geen wiskunde. Laten we wel reëel blijven tis niet best en echt wel zorgwekkend het kan allekanten op. Of hebben jullie een glazenbol met de boys?
    Ik denk dat Ted en García hier onder een paar namen de hele dag maar lopen te spelen en dat ze daarom zo weinig presteren voor onze club. Ze houden gewoon te weinig tijd over om wat neer te zetten, waar ze zo goed voor betaald worden hoor.
  • 26 Jan 2020 om 00:18
    • Quote van 25 Jan 2020 om 22:58
      Gelukkig is er maar een echte ezel op het forum en dat ben jij,ik heb tenminste nog informatie waar mensen hier iets aan hebben,jij weet helemaal niets,bent altijd alleen maar aan het klagen en zit alles af te kraken,er deugt toch nooit iets bij onze club,als je er je echt zo aan ergert blijf je toch lekker thuis,en trouwens het woord supporter betekent dat je de club steunt,vooral in slechte tijden,en nogmaals er zijn clubs nog minder als wij,ik heb een vraag voor je,we hebben nog 14 punten nodig om ons veilig te spelen,denk je dat we dat halen,en dus volgend seizoen weer eredivisie of vind je echt dat we gaan degraderen!
    Kijk meerdere trainingen maar erg boeiend zijn ze zeker niet en zie ook geen spelers echt beter worden of dat deze selectie naar een hoger niveau wordt getild. We staan na vanavond allemaal rond de 20 punten behalve RKC dan, tja die anderen onderin denk ook precies zo eppie denk je niet. alleen zie ik daar meer voetbal en vooral inzet voorbij komen. (Vanavond ook weer) wij hebben al de meeste punten weg gegeven tegen onze onderste vrienden in deze competitie voor de winterstop. Maar we gaan het beleven eppie, naar dit weekend gaan dus de punten binnen stromen ( want PSV helpen we ook vanavond weer in het zadel) ik hoop het, maar wat ik tot nu toe gezien heb ben ik daar nog niet zo zeker van hoor. We gaan het beleven wie de ezel is aankomende tijd s6.
  • 26 Jan 2020 om 00:01
    • Quote van 25 Jan 2020 om 23:46
      Kwaliteit vindt je terug in jouw posts..... dus "loat goan"..... We zijn allemaal supporters.... de één met meer emoties, dan de ander..... Het duurt een aantal supporters veel te lang..... die hebben het nog een tijdje moeilijk.... en kunnen pas na het volgende seizoen weer ademhalen.... en natuurlijk nog steeds "kritiek" leveren, want dat hoort erbij? :-)
    Anders gewoon in de 2e Liga doorlopen en klappen.
  • 25 Jan 2020 om 23:46
    • Quote van 25 Jan 2020 om 22:58
      Gelukkig is er maar een echte ezel op het forum en dat ben jij,ik heb tenminste nog informatie waar mensen hier iets aan hebben,jij weet helemaal niets,bent altijd alleen maar aan het klagen en zit alles af te kraken,er deugt toch nooit iets bij onze club,als je er je echt zo aan ergert blijf je toch lekker thuis,en trouwens het woord supporter betekent dat je de club steunt,vooral in slechte tijden,en nogmaals er zijn clubs nog minder als wij,ik heb een vraag voor je,we hebben nog 14 punten nodig om ons veilig te spelen,denk je dat we dat halen,en dus volgend seizoen weer eredivisie of vind je echt dat we gaan degraderen!
    Kwaliteit vindt je terug in jouw posts..... dus "loat goan"..... We zijn allemaal supporters.... de één met meer emoties, dan de ander..... Het duurt een aantal supporters veel te lang..... die hebben het nog een tijdje moeilijk.... en kunnen pas na het volgende seizoen weer ademhalen.... en natuurlijk nog steeds "kritiek" leveren, want dat hoort erbij? :-)
  • 25 Jan 2020 om 23:44
    • Quote van 25 Jan 2020 om 22:58
      Gelukkig is er maar een echte ezel op het forum en dat ben jij,ik heb tenminste nog informatie waar mensen hier iets aan hebben,jij weet helemaal niets,bent altijd alleen maar aan het klagen en zit alles af te kraken,er deugt toch nooit iets bij onze club,als je er je echt zo aan ergert blijf je toch lekker thuis,en trouwens het woord supporter betekent dat je de club steunt,vooral in slechte tijden,en nogmaals er zijn clubs nog minder als wij,ik heb een vraag voor je,we hebben nog 14 punten nodig om ons veilig te spelen,denk je dat we dat halen,en dus volgend seizoen weer eredivisie of vind je echt dat we gaan degraderen!
    Laat je toch niet zo gek maken EP. Als je drie keer op een training bent geweest dan weet je wie wie is, dat is geen wiskunde. Laten we wel reëel blijven tis niet best en echt wel zorgwekkend het kan allekanten op. Of hebben jullie een glazenbol met de boys?
  • 25 Jan 2020 om 22:58
    • Quote van 25 Jan 2020 om 19:23
      JAN ik lees die teksten van onze uitvinder van het voetbal niet meer. Het slaat nergens, op het hele forum zijn er nog maar 2 a 3 die hem kunnen volgen, zal zijn vrouw, kind en de ezel wel zijn
    Gelukkig is er maar een echte ezel op het forum en dat ben jij,ik heb tenminste nog informatie waar mensen hier iets aan hebben,jij weet helemaal niets,bent altijd alleen maar aan het klagen en zit alles af te kraken,er deugt toch nooit iets bij onze club,als je er je echt zo aan ergert blijf je toch lekker thuis,en trouwens het woord supporter betekent dat je de club steunt,vooral in slechte tijden,en nogmaals er zijn clubs nog minder als wij,ik heb een vraag voor je,we hebben nog 14 punten nodig om ons veilig te spelen,denk je dat we dat halen,en dus volgend seizoen weer eredivisie of vind je echt dat we gaan degraderen!
  • 25 Jan 2020 om 20:17
    • Quote van 25 Jan 2020 om 20:08
      Belangrijk is dat hij "vrij in zijn hoofd" is.....
    Zeker dit geld ook voor de rest van de selectie spelers. Druf morgen bij psv zelf ook te voetballen niet open maar in een goede organisatie verdedigend. Van daaruit wachten op de mogelijkheden die psv zeker gaat weggeven. Dan is er zeker iets moois mogelijk in Eindhoven en dat je met een goed resultaat terug naar Enschede kunt reizen.
  • 25 Jan 2020 om 20:11
    • Quote van 25 Jan 2020 om 18:06
      Zal eens uitleggen hoe het werkt,b.v. van der Heiden van Feijenoord,wij willen huren,verdient daar denk ik miljoen euro,rest seizoen is de helft,dan hoop je hem te huren voor 100000 euro of zo,Feijenoord wil niet verhuren,er moet ruimte komen in het salarisbudget en hij mag transfervrij vertrekken,dus wil meneer wel maar uiteraard geen geld inleveren,dus onbetaalbaar voor ons,elders kan hij veel meer verdienen,dus dan ketst het af,zo werkt het,we zijn volledig afhankelijk van de gunsten en gaven van topclubs die ons nog wat willen verhuren,zo is het,velen hier denken dat je zo even wat goeds op kunt halen,de realiteit is dat wij zonder geld helemaal achteraan in de rij staan.
    Goede uitleg hoe het er voorstaat en wat de club werkelijk kan en wat er mogelijk is om spelers te huren.
  • 25 Jan 2020 om 20:08
    • Quote van 25 Jan 2020 om 17:25
      Aitor was vanmiddag gewoon op de training,dus kan morgen spelen jongens.
    Belangrijk is dat hij "vrij in zijn hoofd" is.....
  • 25 Jan 2020 om 20:07
    • Quote van 25 Jan 2020 om 18:06
      Zal eens uitleggen hoe het werkt,b.v. van der Heiden van Feijenoord,wij willen huren,verdient daar denk ik miljoen euro,rest seizoen is de helft,dan hoop je hem te huren voor 100000 euro of zo,Feijenoord wil niet verhuren,er moet ruimte komen in het salarisbudget en hij mag transfervrij vertrekken,dus wil meneer wel maar uiteraard geen geld inleveren,dus onbetaalbaar voor ons,elders kan hij veel meer verdienen,dus dan ketst het af,zo werkt het,we zijn volledig afhankelijk van de gunsten en gaven van topclubs die ons nog wat willen verhuren,zo is het,velen hier denken dat je zo even wat goeds op kunt halen,de realiteit is dat wij zonder geld helemaal achteraan in de rij staan.
    Prima verwoord.....
  • 25 Jan 2020 om 19:54
    • Quote van 25 Jan 2020 om 19:50
      Volgens Eppie wel. Was blijkbaar vanmiddag op het trainingsveld.
    Ja, dat las ik ook, vandaar mijn vraag.
  • 25 Jan 2020 om 19:54
    Het is wat de opgeladen selectie in Spanje is na één wedstrijd weer moe zwak of misselijk!
  • 25 Jan 2020 om 19:50
    • Quote van 25 Jan 2020 om 19:11
      Ben net pas gaan lezen. Is Aitor er nu wel of niet of mis ik iets.,..
    Volgens Eppie wel. Was blijkbaar vanmiddag op het trainingsveld.
  • 25 Jan 2020 om 19:23
    • Quote van 25 Jan 2020 om 19:11
      Ben net pas gaan lezen. Is Aitor er nu wel of niet of mis ik iets.,..
    JAN ik lees die teksten van onze uitvinder van het voetbal niet meer. Het slaat nergens, op het hele forum zijn er nog maar 2 a 3 die hem kunnen volgen, zal zijn vrouw, kind en de ezel wel zijn
  • 25 Jan 2020 om 19:11
    Ben net pas gaan lezen. Is Aitor er nu wel of niet of mis ik iets.,..
  • 25 Jan 2020 om 18:55
    Is nakamura nu na 1 beroerde wedstrijd helemaal uit de gratie dan..?
  • 25 Jan 2020 om 18:14
    • Quote van 25 Jan 2020 om 17:15
      Weet je. García kan in de ogen van de meeste supporters hier niks goeds doen. En lopen in elke topic te zeiken dat hij weg moet. Ik snap wel dat hij op dit moment niet de trainer is wat twente op en dit moment nodig heeft. Ik ben hem ook liever kwijt dan rijk. Maar dat ga ik niet in elke topic lopen roepen. Daar heb je alleen je eigen mee. Want zolang Ted er zit zit García er ook. Ze zouden gewoon een ervaren assistent moeten aanstellen die García op zijn vingers tikt, als hij weer een rare beslissing neemt. Dat zou voor mij de grootste prio zijn.
    Eens beetje ervaring ernaast, en een trainer is zo goed als zijn materiaal vindt Garcia best veelbelovend maar in het begin moet je toch een beetje een basis bouwen en spelers gewoon op hun plek zetten en gebruiken naarmate er automatismen en looplijnen inzitten en het gaat goed kan je wel eens wat aanpassen
  • 25 Jan 2020 om 18:06
    • Quote van 25 Jan 2020 om 17:50
      Bedankt voor de uitleg Eppie. Had eigenlijk wel gehoopt dat chery zal komen. Is toch een speler die je uit de degradatie zorgen kan helpen.
    Zal eens uitleggen hoe het werkt,b.v. van der Heiden van Feijenoord,wij willen huren,verdient daar denk ik miljoen euro,rest seizoen is de helft,dan hoop je hem te huren voor 100000 euro of zo,Feijenoord wil niet verhuren,er moet ruimte komen in het salarisbudget en hij mag transfervrij vertrekken,dus wil meneer wel maar uiteraard geen geld inleveren,dus onbetaalbaar voor ons,elders kan hij veel meer verdienen,dus dan ketst het af,zo werkt het,we zijn volledig afhankelijk van de gunsten en gaven van topclubs die ons nog wat willen verhuren,zo is het,velen hier denken dat je zo even wat goeds op kunt halen,de realiteit is dat wij zonder geld helemaal achteraan in de rij staan.
  • 25 Jan 2020 om 17:50
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Bedankt voor de uitleg Eppie. Had eigenlijk wel gehoopt dat chery zal komen. Is toch een speler die je uit de degradatie zorgen kan helpen.
  • 25 Jan 2020 om 17:25
    • Quote van 25 Jan 2020 om 17:15
      Respectvolle reactie. Ook ik hoop voor Aitor dat e.e.a. snel opgelost is.
    Aitor was vanmiddag gewoon op de training,dus kan morgen spelen jongens.
  • 25 Jan 2020 om 17:15
    • Quote van 25 Jan 2020 om 16:53
      Dat kan een trainer wel, doseren heet dat
    Weet je. García kan in de ogen van de meeste supporters hier niks goeds doen. En lopen in elke topic te zeiken dat hij weg moet. Ik snap wel dat hij op dit moment niet de trainer is wat twente op en dit moment nodig heeft. Ik ben hem ook liever kwijt dan rijk. Maar dat ga ik niet in elke topic lopen roepen. Daar heb je alleen je eigen mee. Want zolang Ted er zit zit García er ook. Ze zouden gewoon een ervaren assistent moeten aanstellen die García op zijn vingers tikt, als hij weer een rare beslissing neemt. Dat zou voor mij de grootste prio zijn.
  • 25 Jan 2020 om 17:15
    • Quote van 25 Jan 2020 om 16:17
      Ikzeg. Aitor. Sterkte in uw familie sfeer.
    Respectvolle reactie. Ook ik hoop voor Aitor dat e.e.a. snel opgelost is.
  • 25 Jan 2020 om 16:57
    Laat Aitor maar lekker in Spanje blijven en neem Garcia dan ook gelijk mee.
  • 25 Jan 2020 om 16:53
    • Quote van 25 Jan 2020 om 16:21
      De trainer kan het nooit goed doen. Hij kan er toch weinig aan doen dat de spelers de trainingsschema niet aankunnen.
    Dat kan een trainer wel, doseren heet dat
  • 25 Jan 2020 om 16:52
    Wat een kuttrainer hebben wij! Wat hebben wij een kuttrainer zeg!
  • 25 Jan 2020 om 16:44
    • Quote van 25 Jan 2020 om 16:21
      De trainer kan het nooit goed doen. Hij kan er toch weinig aan doen dat de spelers de trainingsschema niet aankunnen.
    Als je eerst bijna niet traint en dan ineens heel intensief omdat het ineens moet gebeuren. Ironische is hij totaal geen visie heeft. Daar liepen ze allemaal over op te scheppen tijdens de eerste trainingen.
  • 25 Jan 2020 om 16:40
    • Quote van 25 Jan 2020 om 16:05
      Die is gewoon bij een geintereseerde club op bezoek. Contract bespreking en waarschijnlijk in vergevorderd stadium. Anders had Twente Het ivm met Aitor over het weekend heen getild. Dus er speelt iets..Laat het snel rondkomen....Heeft geen interesse in een verlenging. Dus cashen als het kan.
    Mooi laten gaan dan!
  • 25 Jan 2020 om 16:21
    • Quote van 25 Jan 2020 om 16:15
      Weet niet wat er zwaar is maar volgens mij is de trainerschap te zwaar voor hem
    De trainer kan het nooit goed doen. Hij kan er toch weinig aan doen dat de spelers de trainingsschema niet aankunnen.
  • 25 Jan 2020 om 16:19
    • Quote van 25 Jan 2020 om 16:05
      Die is gewoon bij een geintereseerde club op bezoek. Contract bespreking en waarschijnlijk in vergevorderd stadium. Anders had Twente Het ivm met Aitor over het weekend heen getild. Dus er speelt iets..Laat het snel rondkomen....Heeft geen interesse in een verlenging. Dus cashen als het kan.
    Dat denk ik ook. De trainer gaat echt niet zeggen dat hij naar Spanje is gegaan om een transfer te maken. Ze zijn daardoor ook in gesprek met chery. Al ontkent de club dat ze in gesprek zijn.
  • 25 Jan 2020 om 16:17
    Ikzeg. Aitor. Sterkte in uw familie sfeer.
  • 25 Jan 2020 om 16:15
    Weet niet wat er zwaar is maar volgens mij is de trainerschap te zwaar voor hem
  • 25 Jan 2020 om 16:05
    • Quote van 25 Jan 2020 om 15:37
      Is dat wel waar van aitor of speelt er wat anders met hem??
    Die is gewoon bij een geintereseerde club op bezoek. Contract bespreking en waarschijnlijk in vergevorderd stadium. Anders had Twente Het ivm met Aitor over het weekend heen getild. Dus er speelt iets..Laat het snel rondkomen....Heeft geen interesse in een verlenging. Dus cashen als het kan.
  • 25 Jan 2020 om 15:42
    Aitor er niet bij zou een zegen zijn. Maar wat lult hij nou weer over een zware week???
  • 25 Jan 2020 om 15:37
    • Quote van 25 Jan 2020 om 15:20
      Jij weet niet wat er met zijn familie aan de hand is, misschien niet al te snel daar over oordelen.
    Is dat wel waar van aitor of speelt er wat anders met hem??
  • 25 Jan 2020 om 15:36
    Één wedstrijd gespeeld na de winterstop en het is al weer zwááár. De dames slepen zich naar het einde van de competitie. Twee keer per dag trainen en één wedstrijd per week spelen. Het is bijna onmenselijk!
  • 25 Jan 2020 om 15:28
    • Quote van 25 Jan 2020 om 15:20
      Jij weet niet wat er met zijn familie aan de hand is, misschien niet al te snel daar over oordelen.
    Heb ik het over zijn familie dan? Ik heb het erover dat het een geluk is dat hij er niet bij is omdat hij alleen aan zichzelf denkt in het veld en er als een zoutzak bij loopt
  • 25 Jan 2020 om 15:20
    • Quote van 25 Jan 2020 om 15:08
      Het is allemaal wel zo zwaar man schei toch toch uit. En dat aitor er niet is mag een gods wonder heten smerige slappe Spanjaard die alleen maar voor zichzelf speelt
    Jij weet niet wat er met zijn familie aan de hand is, misschien niet al te snel daar over oordelen.
  • 25 Jan 2020 om 15:08
    Het is allemaal wel zo zwaar man schei toch toch uit. En dat aitor er niet is mag een gods wonder heten smerige slappe Spanjaard die alleen maar voor zichzelf speelt