VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug'' Garcia: ''Als we zo doorgaan, dan komen er goede wedstrijden aan'' Bijen teleurgesteld: ''Dit mag niet gebeuren. We waren bovenliggend''

Van Staa: ''FC Twente gaat stunten, ze gaan gewoon winnen''

( 132 reacties)
Van Staa: ''FC Twente gaat stunten, ze gaan gewoon winnen''

FC Twente neemt het zondagmiddag op tegen PSV en op de voorhand lijkt dat een kansloze wedstrijd tegen de Eindhovenaren. Maar de ploeg van Ernest Faber is allesbehalve in vorm en daarom lijken de Tukkers kansen te hebben.

"Ik ben blij dat je nu naar PSV moet, al zullen ze nu wel een keer weer willen winnen daar in Eindhoven. Het kan deze keer alle kanten op", zegt Jan van Staa bij de Oosttribune op RTV Oost. "Ze waren al blij dat ze tegen VVV Venlo gelijkspeelden en nu verloren ze kansloos van NAC."

Van Staa heeft een goed gevoel over de wedstrijd. "Laten we nu gewoon eens zeggen dat FC Twente gaat winnen. We gaan dit keer echt eens stunten. We moeten lef hebben, ze hebben ook een grote druk. Ik zou in ieder geval wat agressiever naar voren beginnen. Al is die snelheid van Bergwijn tegen de verdedigers van FC Twente altijd gevaarlijk. Als FC Twente scoort dan gaat alles tegen zitten bij PSV."

Bert van Losser twijfelt over de aankopen van FC Twente. "Troupée kan prima mee, maar over Noa Lang twijfel ik nog. Vooral omdat die zich nog niet heeft bewezen. Hij heeft alleen een paar invalbeurten bij Ajax gehad", zegt Van Losser, die bijval krijgt van Van Staa. "Het is duidelijk dat er nog iets gaat gebeuren, maar dat heeft ook te maken met de resultaten van dit weekend."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Jan 2020 om 13:35
    Zat er dus niet ver naast. 0-0 , 1-1 ... Same difference . De wissels van Garcia waren echter wel goed. Complimenten daarvoor. Maar goed, je staat tegen 10 man te ballen dan is dat overwicht wel logisch
  • 26 Jan 2020 om 21:58
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:48
      Je hebt er verstand van..... :-) :-) :-) :-)
    Je had de Smileys weg kunnen laten, want zo was de wedstrijd wel “anti-voetbal” vd bovenste plank
  • 26 Jan 2020 om 18:48
    • Quote van 26 Jan 2020 om 15:13
      Garcia zal weer met 10 man op eigen helft gaan staan. PSV wil zich herpakken, zal een aantal wijzigingen doorvoeren, staat dus met nieuw bloed op het veld.
      Er is geen enkele aantoonbare progressie in het spel van Twente, er is geen enkel realistisch of aantoonbaar lichtpunt dat aangestipt kan worden anders dan Lang. Daarbij heeft Garcia in geen enkele wedstrijd een wissel of aanpassing door weten te voeren die een wedstrijd in ons voordeel heeft doen kantelen.
      Er is dus, behalve dom John W geneuzel van de-bal-rond logica, en ciTROLfiel getrol, geen enkele houvast voor een positief resultaat anders dan een bloedeloze 0-0 door antivoetbal.
    Je hebt er verstand van..... :-) :-) :-) :-)
  • 26 Jan 2020 om 16:00
    • Quote van 26 Jan 2020 om 15:50
      Jij scheert alle spanjaarden ovee 1 kamp. Nou oke halen we allee spanjaarden uit de selectie doei matos en pleguezuelo. Succes in de verdediging he!
    De beste van hun, staat weer in de punt van de aanval.
  • 26 Jan 2020 om 15:50
    • Quote van 26 Jan 2020 om 15:32
      Ik wel en voorspel veel Spanjaarden ten koste van de rest, omdat die moeten spelen blijkbaar.
    Jij scheert alle spanjaarden ovee 1 kamp. Nou oke halen we allee spanjaarden uit de selectie doei matos en pleguezuelo. Succes in de verdediging he!
  • 26 Jan 2020 om 15:32
    • Quote van 26 Jan 2020 om 15:13
      Ik durf nog niks te voorspellen aangezien de opstelling nog niet bekend is ????
    Ik wel en voorspel veel Spanjaarden ten koste van de rest, omdat die moeten spelen blijkbaar.
  • 26 Jan 2020 om 15:24
    • Quote van 26 Jan 2020 om 14:37
      Succes pik..... ;)
    Slijmerd, meen je niks van.
  • 26 Jan 2020 om 15:13
    • Quote van 26 Jan 2020 om 15:09
      Ik hou het op 6 -1 vandaag is ook nergens op gebaseerd maar dat we winnen of gelijk spelen met deze slappe selectie en staff ook niet. Kieken wat het wordt misschien valt het mee. S6 allemaal vandaag
    Ik durf nog niks te voorspellen aangezien de opstelling nog niet bekend is ????
  • 26 Jan 2020 om 15:13
    Garcia zal weer met 10 man op eigen helft gaan staan. PSV wil zich herpakken, zal een aantal wijzigingen doorvoeren, staat dus met nieuw bloed op het veld.
    Er is geen enkele aantoonbare progressie in het spel van Twente, er is geen enkel realistisch of aantoonbaar lichtpunt dat aangestipt kan worden anders dan Lang. Daarbij heeft Garcia in geen enkele wedstrijd een wissel of aanpassing door weten te voeren die een wedstrijd in ons voordeel heeft doen kantelen.
    Er is dus, behalve dom John W geneuzel van de-bal-rond logica, en ciTROLfiel getrol, geen enkele houvast voor een positief resultaat anders dan een bloedeloze 0-0 door antivoetbal.
  • 26 Jan 2020 om 15:09
    • Quote van 26 Jan 2020 om 14:38
      5-0 is toch nergens op gebasseerd of wel dan? Als dat gebeurd mag de gehele technische staff opdoeken!
    Ik hou het op 6 -1 vandaag is ook nergens op gebaseerd maar dat we winnen of gelijk spelen met deze slappe selectie en staff ook niet. Kieken wat het wordt misschien valt het mee. S6 allemaal vandaag
  • 26 Jan 2020 om 15:07
    • Quote van 26 Jan 2020 om 15:03
      2-6 voor twente.
    Nou, nou, dat is wel heul veul van het goede. Wie moeten dan de eigen goals maken bij PSV? Zie onze spelers er namelijk niet zoveel inleggen. Ik denk wel dat Twente gaat winnen. Jammer dat ik de tweede helft niet, volledig, kan zien.
  • 26 Jan 2020 om 15:06
    Vitesse bult strijd,emmen nog meer strijd,groningen donders hard warkn,maar staan wel voor ,wat n energie hebben die,niet normaal. Als je niet kunt voetballen dan maar hard warkn en det loont!!! Hopelijk bij ons ook!
  • 26 Jan 2020 om 15:03
    2-6 voor twente.
  • 26 Jan 2020 om 15:02
    Zegt wel wat over de sfeer bij PSV. WIL niet spelen ipv ik zal er alles aan doen PSV nog drie punten te bezorgen
  • 26 Jan 2020 om 14:59
    • Quote van 26 Jan 2020 om 14:50
      Bergwijn doet niet mee.
    Gunstig
  • 26 Jan 2020 om 14:57
    • Quote van 26 Jan 2020 om 14:56
      Transfer??
    Naar tottenham.
  • 26 Jan 2020 om 14:56
    • Quote van 26 Jan 2020 om 14:53
      Bergzwijn doet niet mee
    Transfer??
  • 26 Jan 2020 om 14:53
    Bergzwijn doet niet mee
  • 26 Jan 2020 om 14:50
    Bergwijn doet niet mee.
  • 26 Jan 2020 om 14:38
    • Quote van 26 Jan 2020 om 14:18
      Hoho Messi....waar zeg ik dat al mijn vrienden inzetten op verlies? We kennen elkaars voorspellingen niet....


      Ik gok op 5-0....waar zou jij je geld op in durven zetten Messi?
    5-0 is toch nergens op gebasseerd of wel dan? Als dat gebeurd mag de gehele technische staff opdoeken!
  • 26 Jan 2020 om 14:37
    • Quote van 26 Jan 2020 om 14:24
      Ik gok niet loterij kloterij. Heb wel bijgeloof Schalke verloren Twente wint :)
    Succes pik..... ;)
  • 26 Jan 2020 om 14:24
    • Quote van 26 Jan 2020 om 14:18
      Hoho Messi....waar zeg ik dat al mijn vrienden inzetten op verlies? We kennen elkaars voorspellingen niet....


      Ik gok op 5-0....waar zou jij je geld op in durven zetten Messi?
    Ik gok niet loterij kloterij. Heb wel bijgeloof Schalke verloren Twente wint :)
  • 26 Jan 2020 om 14:24
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:22
      De rode draad zijn ze hier al heel lang kwijt.
      Dat begon alweer met zon assistent als trainer aan te stellen.
      Verder is de selectie erin de eredivisie niks beter op geworden, maar heeft men gewoon gegokt en verloren.
      Ted geeft in zijn interviews niet toe gefaald te hebben, maar schuift het weer op andere factoren af.
      Maar hij is wel degelijk de schuld van alles, met deze selectie heeft hij de door hem zelf aangestelde assistent trainer mee opgezadeld
      De zwakke Aitor kon nog voor een beetje gevaar zorgen de eerste wedstrijden, maar dat is ook uitgewerkt.
      Maar verder zijn er ook geen spelers die er boven uit springen, laat staan het voortouw nemen.
      In mijn ogen eens een aantal wedstrijden met een echte spits gaan spelen.
      Verder is een Nakamura ook niet voor dit niveau leuk voor een kwartier voetbal, en dan is het weer gedaan.
      Huurlingen zo snel mogelijk eruit, de club moet weer een eigen identiteit krijgen met spelers die het gras op willen vreten en niet van die zwakkelingen.
    Zolang ome Ted er zit veranderd er geen flikker. Lijkt wel of hij belang heeft bij sportieve onrust, zodat de knip weer getrokken wordt en hij weer monopolie kan spelen en zijn doorzichtige evangelie kan prediken. Waarom staat er niemand op om deze omhoog gevallen journalist een halt toe te roepen?
  • 26 Jan 2020 om 14:22
    • Quote van 26 Jan 2020 om 14:14
      Hee, daar heb je een van de tien vriendjes van TC.
    Stel je niet zo aan Beernt....ben ik niet van je gewend.
  • 26 Jan 2020 om 14:21
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:44
      Ik weet de geschiedenis.
      En weet ook als we nu weer degraderen, is er geen terug meer naar de top.
      Het is maar dat je het weet.
    Precies Rijvers. Bij degradatie kan 'Kraantje Pappie' serieus aan het wark.......
  • 26 Jan 2020 om 14:20
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:40
      Dat jij niet Kan zien dat twente niet 433 speelde maar 442 met espi op 10 zegt genoeg over je technisch inzicht. ben je trouwens weer op oorlogspad met jan en iedereen?
    Espiniksa hoort niet te spelen GT....net zoals Aitor. Spaanse en luie watjes zijn dat.....
  • 26 Jan 2020 om 14:18
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:36
      Je lult uit de nek man wie heeft er nu 10 vrienden? en die ook nog allemaal 15 eurie in leggen op verlies van Twente bizar. Is er dan geen een die zegt donder maar mooi op hier doe ik niet aan mee lekkere vrienden bint dat Twente onwaardig.
    Hoho Messi....waar zeg ik dat al mijn vrienden inzetten op verlies? We kennen elkaars voorspellingen niet....


    Ik gok op 5-0....waar zou jij je geld op in durven zetten Messi?
  • 26 Jan 2020 om 14:14
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:50
      Beschamend? Nee hoor, eerlijk en reeel.
    Hee, daar heb je een van de tien vriendjes van TC.
  • 26 Jan 2020 om 14:14
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:36
      Je lult uit de nek man wie heeft er nu 10 vrienden? en die ook nog allemaal 15 eurie in leggen op verlies van Twente bizar. Is er dan geen een die zegt donder maar mooi op hier doe ik niet aan mee lekkere vrienden bint dat Twente onwaardig.
    Die zitten alle 10 tussen zijn oren
  • 26 Jan 2020 om 13:55
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:51
      Ted heeft gelijk gezegd dat deze selectie te kort komt en dat die zeker in de winter versterkt dient te worden. En pas volgend seizoen aan een goede selectie kan werken omdat er dan veel contacten aflopen. En daarom staat dit seizoen handhaving op nr 1, daar moet het materiaal goed genoeg voor zijn mits je het goed gebruikt
    Het Spelers materiaal is zeker goed noeg om te overleven in de eredivisie. Dat hebben ze de eerste 7 wedstrijden van het seizoen laten zien. Nu het vervolg na de winterstop dat wedstrijden weer met lef en overtuiging worden gespeeld. Dan komen de goede resultaten ook weer terug.
  • 26 Jan 2020 om 13:54
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:22
      De rode draad zijn ze hier al heel lang kwijt.
      Dat begon alweer met zon assistent als trainer aan te stellen.
      Verder is de selectie erin de eredivisie niks beter op geworden, maar heeft men gewoon gegokt en verloren.
      Ted geeft in zijn interviews niet toe gefaald te hebben, maar schuift het weer op andere factoren af.
      Maar hij is wel degelijk de schuld van alles, met deze selectie heeft hij de door hem zelf aangestelde assistent trainer mee opgezadeld
      De zwakke Aitor kon nog voor een beetje gevaar zorgen de eerste wedstrijden, maar dat is ook uitgewerkt.
      Maar verder zijn er ook geen spelers die er boven uit springen, laat staan het voortouw nemen.
      In mijn ogen eens een aantal wedstrijden met een echte spits gaan spelen.
      Verder is een Nakamura ook niet voor dit niveau leuk voor een kwartier voetbal, en dan is het weer gedaan.
      Huurlingen zo snel mogelijk eruit, de club moet weer een eigen identiteit krijgen met spelers die het gras op willen vreten en niet van die zwakkelingen.
    Inderdaad, het schip is gewoon zinkende met deze technische staf en met de bijna heilige zaligheid van TED volgens sommigen.
  • 26 Jan 2020 om 13:51
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:22
      De rode draad zijn ze hier al heel lang kwijt.
      Dat begon alweer met zon assistent als trainer aan te stellen.
      Verder is de selectie erin de eredivisie niks beter op geworden, maar heeft men gewoon gegokt en verloren.
      Ted geeft in zijn interviews niet toe gefaald te hebben, maar schuift het weer op andere factoren af.
      Maar hij is wel degelijk de schuld van alles, met deze selectie heeft hij de door hem zelf aangestelde assistent trainer mee opgezadeld
      De zwakke Aitor kon nog voor een beetje gevaar zorgen de eerste wedstrijden, maar dat is ook uitgewerkt.
      Maar verder zijn er ook geen spelers die er boven uit springen, laat staan het voortouw nemen.
      In mijn ogen eens een aantal wedstrijden met een echte spits gaan spelen.
      Verder is een Nakamura ook niet voor dit niveau leuk voor een kwartier voetbal, en dan is het weer gedaan.
      Huurlingen zo snel mogelijk eruit, de club moet weer een eigen identiteit krijgen met spelers die het gras op willen vreten en niet van die zwakkelingen.
    Ted heeft gelijk gezegd dat deze selectie te kort komt en dat die zeker in de winter versterkt dient te worden. En pas volgend seizoen aan een goede selectie kan werken omdat er dan veel contacten aflopen. En daarom staat dit seizoen handhaving op nr 1, daar moet het materiaal goed genoeg voor zijn mits je het goed gebruikt
  • 26 Jan 2020 om 13:50
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:21
      Helemaal mee eens en dan vertelt hij dat hier ook nog eens vol trots. Beschamend!
    Beschamend? Nee hoor, eerlijk en reeel.
  • 26 Jan 2020 om 13:49
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:44
      Ik weet de geschiedenis.
      En weet ook als we nu weer degraderen, is er geen terug meer naar de top.
      Het is maar dat je het weet.
    Dat zien we dan wel weer, eerst maar zorgen om niet te degraderen dus. Trouwens terug naar de top.… misschien over 10 jaar, als het meezit de komende jaren met de juiste spelers aantrekken.
  • 26 Jan 2020 om 13:44
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:42
      Rijvers….met zo´n naam ken je de geschiedenis neem ik aan? Dan weet je ook wat er na 2010 gebeurd is allemaal. Welke goede trainer wil er nu instappen en is betaalbaar. Laat staan dat we spelers kunnen aantrekken die echt meerwaarde hebben. Het is nu roeien met de riemen die we hebben en dit jaar hopelijk zonder degradatie doorkomen. Volgend seizoen is er weer meer geld beschikbaar doordat de laatste dure contracten aflopen. Dan maar weer op zoek naar die eigen identiteit!
    Ik weet de geschiedenis.
    En weet ook als we nu weer degraderen, is er geen terug meer naar de top.
    Het is maar dat je het weet.
  • 26 Jan 2020 om 13:42
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:22
      De rode draad zijn ze hier al heel lang kwijt.
      Dat begon alweer met zon assistent als trainer aan te stellen.
      Verder is de selectie erin de eredivisie niks beter op geworden, maar heeft men gewoon gegokt en verloren.
      Ted geeft in zijn interviews niet toe gefaald te hebben, maar schuift het weer op andere factoren af.
      Maar hij is wel degelijk de schuld van alles, met deze selectie heeft hij de door hem zelf aangestelde assistent trainer mee opgezadeld
      De zwakke Aitor kon nog voor een beetje gevaar zorgen de eerste wedstrijden, maar dat is ook uitgewerkt.
      Maar verder zijn er ook geen spelers die er boven uit springen, laat staan het voortouw nemen.
      In mijn ogen eens een aantal wedstrijden met een echte spits gaan spelen.
      Verder is een Nakamura ook niet voor dit niveau leuk voor een kwartier voetbal, en dan is het weer gedaan.
      Huurlingen zo snel mogelijk eruit, de club moet weer een eigen identiteit krijgen met spelers die het gras op willen vreten en niet van die zwakkelingen.
    Rijvers….met zo´n naam ken je de geschiedenis neem ik aan? Dan weet je ook wat er na 2010 gebeurd is allemaal. Welke goede trainer wil er nu instappen en is betaalbaar. Laat staan dat we spelers kunnen aantrekken die echt meerwaarde hebben. Het is nu roeien met de riemen die we hebben en dit jaar hopelijk zonder degradatie doorkomen. Volgend seizoen is er weer meer geld beschikbaar doordat de laatste dure contracten aflopen. Dan maar weer op zoek naar die eigen identiteit!
  • 26 Jan 2020 om 13:40
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:28
      Heey Berry......jouw grote held Espiniksa vorige week geweldig in de spits......niet?
    Dat jij niet Kan zien dat twente niet 433 speelde maar 442 met espi op 10 zegt genoeg over je technisch inzicht. ben je trouwens weer op oorlogspad met jan en iedereen?
  • 26 Jan 2020 om 13:36
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:31
      Stel je niet zo aan Beernt. Ik schaam me er niet er voor. Ben er zelfs eerlijk over...wetende dat er heel veel FC Twente supporters stiekem op winst voor PSV gokken.....
    Je lult uit de nek man wie heeft er nu 10 vrienden? en die ook nog allemaal 15 eurie in leggen op verlies van Twente bizar. Is er dan geen een die zegt donder maar mooi op hier doe ik niet aan mee lekkere vrienden bint dat Twente onwaardig.
  • 26 Jan 2020 om 13:36
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:34
      Goh, wat ben jij eerlijk zeg. Pas geleden nog betichtte je JaDie van schelden (Klopt ook wel vaak), maar je bedenkt zelf steeds allerlei denigrerende bijnamen voor iedereen. Net zo hypocriet als wedden tegen je eigen club.
    Wat heeft jouw uitlating met stiekem of oneerlijk te maken Beernt?
  • 26 Jan 2020 om 13:35
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:22
      De rode draad zijn ze hier al heel lang kwijt.
      Dat begon alweer met zon assistent als trainer aan te stellen.
      Verder is de selectie erin de eredivisie niks beter op geworden, maar heeft men gewoon gegokt en verloren.
      Ted geeft in zijn interviews niet toe gefaald te hebben, maar schuift het weer op andere factoren af.
      Maar hij is wel degelijk de schuld van alles, met deze selectie heeft hij de door hem zelf aangestelde assistent trainer mee opgezadeld
      De zwakke Aitor kon nog voor een beetje gevaar zorgen de eerste wedstrijden, maar dat is ook uitgewerkt.
      Maar verder zijn er ook geen spelers die er boven uit springen, laat staan het voortouw nemen.
      In mijn ogen eens een aantal wedstrijden met een echte spits gaan spelen.
      Verder is een Nakamura ook niet voor dit niveau leuk voor een kwartier voetbal, en dan is het weer gedaan.
      Huurlingen zo snel mogelijk eruit, de club moet weer een eigen identiteit krijgen met spelers die het gras op willen vreten en niet van die zwakkelingen.
    We hebben een echte spits Rijvers. Berggreen zoals je weet, maar nee....Gracia goochelt liever door Espiniksa in de spits te zetten....of de offensieve middenvelder Haris.....
  • 26 Jan 2020 om 13:34
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:31
      Stel je niet zo aan Beernt. Ik schaam me er niet er voor. Ben er zelfs eerlijk over...wetende dat er heel veel FC Twente supporters stiekem op winst voor PSV gokken.....
    Goh, wat ben jij eerlijk zeg. Pas geleden nog betichtte je JaDie van schelden (Klopt ook wel vaak), maar je bedenkt zelf steeds allerlei denigrerende bijnamen voor iedereen. Net zo hypocriet als wedden tegen je eigen club.
  • 26 Jan 2020 om 13:32
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:22
      De rode draad zijn ze hier al heel lang kwijt.
      Dat begon alweer met zon assistent als trainer aan te stellen.
      Verder is de selectie erin de eredivisie niks beter op geworden, maar heeft men gewoon gegokt en verloren.
      Ted geeft in zijn interviews niet toe gefaald te hebben, maar schuift het weer op andere factoren af.
      Maar hij is wel degelijk de schuld van alles, met deze selectie heeft hij de door hem zelf aangestelde assistent trainer mee opgezadeld
      De zwakke Aitor kon nog voor een beetje gevaar zorgen de eerste wedstrijden, maar dat is ook uitgewerkt.
      Maar verder zijn er ook geen spelers die er boven uit springen, laat staan het voortouw nemen.
      In mijn ogen eens een aantal wedstrijden met een echte spits gaan spelen.
      Verder is een Nakamura ook niet voor dit niveau leuk voor een kwartier voetbal, en dan is het weer gedaan.
      Huurlingen zo snel mogelijk eruit, de club moet weer een eigen identiteit krijgen met spelers die het gras op willen vreten en niet van die zwakkelingen.
    100+ Rijvers.
  • 26 Jan 2020 om 13:31
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:21
      Helemaal mee eens en dan vertelt hij dat hier ook nog eens vol trots. Beschamend!
    Stel je niet zo aan Beernt. Ik schaam me er niet er voor. Ben er zelfs eerlijk over...wetende dat er heel veel FC Twente supporters stiekem op winst voor PSV gokken.....
  • 26 Jan 2020 om 13:30
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:16
      Word het niet tijd dat jij even een straatje om gaat? Jij lijkt wel antie Twente.
    Het is anti......en geen antie.....en nee Kabert.....ik ben geen anti Twente....
  • 26 Jan 2020 om 13:28
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:42
      Tja TC ten voeten uit...
    Heey Berry......jouw grote held Espiniksa vorige week geweldig in de spits......niet?
  • 26 Jan 2020 om 13:27
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:16
      Klopt Rijvers.....ik geef je 100% gelijk dat ik Tedjen mijn volle vertrouwen schonk. Dat was puur op basis van vorig seizoen. Nu zie ik onze club opnieuw naar de kloten gaan....en dat doet pijn....en dus maak ik Tedjen en Gracia af.....
    Of is Tedje en die G2 er nog steeds
  • 26 Jan 2020 om 13:24
    Jantje toch.....
  • 26 Jan 2020 om 13:22
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:02
      Tc heeft gewoon gelijk. De trainer is de rode draad kwijt. Hij weet niet meer en is constant aan het door elkaar husselen van het elftal. Laat die zeer en zeer zwakke Aitor staan en houdt hem tot treurens toe de hand boven de kop, terwijl een Nakamura onlangs na 25 minuten al gewisseld werd. Dat zegt genoeg. Hij is totaal ongeschikt.
    De rode draad zijn ze hier al heel lang kwijt.
    Dat begon alweer met zon assistent als trainer aan te stellen.
    Verder is de selectie erin de eredivisie niks beter op geworden, maar heeft men gewoon gegokt en verloren.
    Ted geeft in zijn interviews niet toe gefaald te hebben, maar schuift het weer op andere factoren af.
    Maar hij is wel degelijk de schuld van alles, met deze selectie heeft hij de door hem zelf aangestelde assistent trainer mee opgezadeld
    De zwakke Aitor kon nog voor een beetje gevaar zorgen de eerste wedstrijden, maar dat is ook uitgewerkt.
    Maar verder zijn er ook geen spelers die er boven uit springen, laat staan het voortouw nemen.
    In mijn ogen eens een aantal wedstrijden met een echte spits gaan spelen.
    Verder is een Nakamura ook niet voor dit niveau leuk voor een kwartier voetbal, en dan is het weer gedaan.
    Huurlingen zo snel mogelijk eruit, de club moet weer een eigen identiteit krijgen met spelers die het gras op willen vreten en niet van die zwakkelingen.
  • 26 Jan 2020 om 13:21
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:15
      Wedden tegen je eigen club onbegrijpelijk.
    Helemaal mee eens en dan vertelt hij dat hier ook nog eens vol trots. Beschamend!
  • 26 Jan 2020 om 13:16
    • Quote van 26 Jan 2020 om 13:14
      Ach ja. Je weet dat ik gelijk heb, net zoals je weet dat wij al jaren op onze koppen worden gescheten omdat de club ons ziet als noodzakelijk kwaad.


      Mondje dicht en doorlopen aub.......
    Word het niet tijd dat jij even een straatje om gaat? Jij lijkt wel antie Twente.
  • 26 Jan 2020 om 13:16
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:13
      Jij hebt geen Twente hart, dat durf ik wel hier te beweren.
      Dat het niet goed gaat en dat we een selectie van niks hebben ziet iedereen hier.
      Maar jij stond voorop te kwijlen en Ted een vinger in zijn bips te steken (bijna een hele hand zelfs) Peet Bijen kwijlde je net nog niet van.
      En tegenstanders van Ted en zijn amateur trainer maakte je helemaal af.
      Maar nu loop je weer voorop in de drumband om maar te verkondigen hoe slecht het allemaal is.
      Dat noemen ze nou een hele grote deur in trappen.
    Klopt Rijvers.....ik geef je 100% gelijk dat ik Tedjen mijn volle vertrouwen schonk. Dat was puur op basis van vorig seizoen. Nu zie ik onze club opnieuw naar de kloten gaan....en dat doet pijn....en dus maak ik Tedjen en Gracia af.....
  • 26 Jan 2020 om 13:14
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:15
      Wedden tegen je eigen club onbegrijpelijk.
    Ach ja. Je weet dat ik gelijk heb, net zoals je weet dat wij al jaren op onze koppen worden gescheten omdat de club ons ziet als noodzakelijk kwaad.


    Mondje dicht en doorlopen aub.......
  • 26 Jan 2020 om 13:02
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:44
      Echte onzin TC,er is echt uitgebreid overleg geweest hoe ze de negatieve spiraal kunnen doorbreken,eerst organisatie anders neerzetten zodat we minder tegengoals krijgen,dan kijken naar zwakke plekken in de selectie,rechtsback,Troupee gehaald,goede drive en een verbetering,scorend creatief vermogen,Lang gehaald,ben benieuwd,op training doet hij het goed,sterkte van selectie word vooral in de as bepaald.de rest is een kapstok eromheen,dus zoeken ze nog een goede CV en een spits,helaas al diverse keren transfers afgeketst,moeten we helaas weer braaf afwachten,zaak wordt echt nauwlettend gevolgd door de adviseur van de RVC,voorlopig gaan ze eerst de selectie verder versterken en kijken hoe de zaak zich ontwikkelt,eigenlijk geven ze de trainersstaf nu het voordeel van de twijfel,en vergeet niet dat al die trainerswissels in het verleden alleen maar nog meer ellende hebben opgelevert,vanmiddag lekker voetballen,ben benieuwd naar de opstelling.
    Tc heeft gewoon gelijk. De trainer is de rode draad kwijt. Hij weet niet meer en is constant aan het door elkaar husselen van het elftal. Laat die zeer en zeer zwakke Aitor staan en houdt hem tot treurens toe de hand boven de kop, terwijl een Nakamura onlangs na 25 minuten al gewisseld werd. Dat zegt genoeg. Hij is totaal ongeschikt.
  • 26 Jan 2020 om 12:44
    • Quote van 26 Jan 2020 om 10:55
      Gracia en Tedjen zitten vast op een rotonde. Zij missen keer op keer de afslag naar boven beste Ik. Dat heeft er voornamelijk mee te maken dat Gracia de informatie van zijn 'TomTom' niet volgt, en het vertikt om raad en daad bij Fredjen in te winnen....
    Echte onzin TC,er is echt uitgebreid overleg geweest hoe ze de negatieve spiraal kunnen doorbreken,eerst organisatie anders neerzetten zodat we minder tegengoals krijgen,dan kijken naar zwakke plekken in de selectie,rechtsback,Troupee gehaald,goede drive en een verbetering,scorend creatief vermogen,Lang gehaald,ben benieuwd,op training doet hij het goed,sterkte van selectie word vooral in de as bepaald.de rest is een kapstok eromheen,dus zoeken ze nog een goede CV en een spits,helaas al diverse keren transfers afgeketst,moeten we helaas weer braaf afwachten,zaak wordt echt nauwlettend gevolgd door de adviseur van de RVC,voorlopig gaan ze eerst de selectie verder versterken en kijken hoe de zaak zich ontwikkelt,eigenlijk geven ze de trainersstaf nu het voordeel van de twijfel,en vergeet niet dat al die trainerswissels in het verleden alleen maar nog meer ellende hebben opgelevert,vanmiddag lekker voetballen,ben benieuwd naar de opstelling.
  • 26 Jan 2020 om 12:42
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:13
      Jij hebt geen Twente hart, dat durf ik wel hier te beweren.
      Dat het niet goed gaat en dat we een selectie van niks hebben ziet iedereen hier.
      Maar jij stond voorop te kwijlen en Ted een vinger in zijn bips te steken (bijna een hele hand zelfs) Peet Bijen kwijlde je net nog niet van.
      En tegenstanders van Ted en zijn amateur trainer maakte je helemaal af.
      Maar nu loop je weer voorop in de drumband om maar te verkondigen hoe slecht het allemaal is.
      Dat noemen ze nou een hele grote deur in trappen.
    Tja TC ten voeten uit...
  • 26 Jan 2020 om 12:25
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:10
      Ik doe dit met kameraden onderling. Zij zijn overigens ook Twente supporter. 10 personen á €15,00 de man inleg.
    10 losers.
  • 26 Jan 2020 om 12:15
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:09
      Neuh Messi...als ik verlies, dan betekent dat winst voor Twente en vier ik alsnog feest. :)


      Win-win situatie dus. ;)
    Wedden tegen je eigen club onbegrijpelijk.
  • 26 Jan 2020 om 12:14
    • Quote van 26 Jan 2020 om 12:10
      Ik doe dit met kameraden onderling. Zij zijn overigens ook Twente supporter. 10 personen á €15,00 de man inleg.
    Heb jij kameraden dan?
  • 26 Jan 2020 om 12:13
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:56
      FC Twente is hard bezig alles eruit te snijden Rijvers.......
    Jij hebt geen Twente hart, dat durf ik wel hier te beweren.
    Dat het niet goed gaat en dat we een selectie van niks hebben ziet iedereen hier.
    Maar jij stond voorop te kwijlen en Ted een vinger in zijn bips te steken (bijna een hele hand zelfs) Peet Bijen kwijlde je net nog niet van.
    En tegenstanders van Ted en zijn amateur trainer maakte je helemaal af.
    Maar nu loop je weer voorop in de drumband om maar te verkondigen hoe slecht het allemaal is.
    Dat noemen ze nou een hele grote deur in trappen.
  • 26 Jan 2020 om 12:10
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:58
      Op deze manier kijk je heel anders na een wedstrijd, als Twente een doelpunt maakt baal je er van heel vreemd. Welke andere wedstrijden had je nog meer goed en wat is de inzet.
    Ik doe dit met kameraden onderling. Zij zijn overigens ook Twente supporter. 10 personen á €15,00 de man inleg.
  • 26 Jan 2020 om 12:09
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:58
      Op deze manier kijk je heel anders na een wedstrijd, als Twente een doelpunt maakt baal je er van heel vreemd. Welke andere wedstrijden had je nog meer goed en wat is de inzet.
    Neuh Messi...als ik verlies, dan betekent dat winst voor Twente en vier ik alsnog feest. :)


    Win-win situatie dus. ;)
  • 26 Jan 2020 om 12:01
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:57
      Waar lees je dat ik er trots op zou zijn.....of lees jij spoken? Kijk....ik voospel verlies, en et daarop in. Misschien verdien ik eraan...misschien niet. Maakt het wat uit? Je moest eens weten hoeveel 'Twente supporters' wekelijks de tot invullen, en daarbij verlies voor FC Twente voorspellen. Gewoon omdat zij realistisch zijn en de kans op verlies groter is dan winst. Kijk...jij speelt geen Toto, en dat is prima, maar waarom zouden anderen hun SCC inleg niet terug mogen winnen?
    Nou op die van 150 euro rijker met smiley. En hopelijk...
  • 26 Jan 2020 om 11:58
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:48
      Ach Red.....geloof jij echt in winst of een gelijkspel?
    Op deze manier kijk je heel anders na een wedstrijd, als Twente een doelpunt maakt baal je er van heel vreemd. Welke andere wedstrijden had je nog meer goed en wat is de inzet.
  • 26 Jan 2020 om 11:57
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:49
      Hij heeft gelijk, echt achterlijk dat je zo trots bent op verlies twente.
    Waar lees je dat ik er trots op zou zijn.....of lees jij spoken? Kijk....ik voospel verlies, en et daarop in. Misschien verdien ik eraan...misschien niet. Maakt het wat uit? Je moest eens weten hoeveel 'Twente supporters' wekelijks de tot invullen, en daarbij verlies voor FC Twente voorspellen. Gewoon omdat zij realistisch zijn en de kans op verlies groter is dan winst. Kijk...jij speelt geen Toto, en dat is prima, maar waarom zouden anderen hun SCC inleg niet terug mogen winnen?
  • 26 Jan 2020 om 11:56
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:47
      Juist dat is taal van een echte Twente fan in hart en nieren.
    FC Twente is hard bezig alles eruit te snijden Rijvers.......
  • 26 Jan 2020 om 11:54
    • Quote van 25 Jan 2020 om 17:49
      Twente gaat met knikkende knieën en is blij dat ze het onder de 5-0 houden.
    Dan heb je te lang niet naar PSV gekeken PSV is uit form twente is niet beter dan wat we gezien hebben dus kleine overwinning voor PSV.
  • 26 Jan 2020 om 11:52
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:13
      Fredjen had allang zijn invloed kunnen doen gelden TC, aan Fred hebben we ook geen moer, die wandelt lekker mee in de hele zooi. Vers bloed moet er komen, en GG, Ted, Kammetje, de hele zooi oprotten incl Fred. Want Fred is ook geen figuur die ons vooruit helpen kan een keer gerammel met $ uit een zandbak en weg is Fred. En wat heeft Fred nou gepresteerd na zijn Twente tijd?? Bar weinig, het is tijd voor vers bloed. En Ted en Fred zijn vrienden toch? Vot er mee....
    Als 'gratis' adviseur kun je je niet laten gelden kerel. Dan kun je hooguit alleen 'todeliedokie' zeggen en weglopen.....


    Waarom zie jij prestaties als een bepaald succes voor een trainer? Het gaat om chemie kerel....chemie. ;)
  • 26 Jan 2020 om 11:50
    • Quote van 25 Jan 2020 om 18:17
      Hoop dat ie de verdediging laat staan. Ik hoop eigenlijk op een andere aanvoerder als Wout er niet instaat.. Schenk vindt ik geen leider
    Deze selectie heeft geen leiders denk dat de enige Ajax speler dat het meest in zich heeft,maar dat zou te snel zijn bij zijn eerste optreden voor de FCT.
  • 26 Jan 2020 om 11:49
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:48
      Ach Red.....geloof jij echt in winst of een gelijkspel?
    Hij heeft gelijk, echt achterlijk dat je zo trots bent op verlies twente.
  • 26 Jan 2020 om 11:48
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:20
      Dit zegt alles! Hoe kan je jezelf beter neerzetten als zogenaamde Twentefan. En zegt ook alles over hoe normaal we dit blijkbaar vinden!
    Ach Red.....geloof jij echt in winst of een gelijkspel?
  • 26 Jan 2020 om 11:48
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:31
      De stand op de ranglijst en de onderlinge verschillen worden wel steeds penibeler....
    Ja plek 16 komt nu wel heel dichtbij!!!
  • 26 Jan 2020 om 11:47
    • Quote van 26 Jan 2020 om 10:47
      Precies....en ik (hopelijk) €150,00 euries rijker. :)
    Juist dat is taal van een echte Twente fan in hart en nieren.
  • 26 Jan 2020 om 11:43
    Het kan een voordeel of een nadeel zijn dat PSV volgende week tegen Ajax moet.
  • 26 Jan 2020 om 11:39
    D-day!
  • 26 Jan 2020 om 11:31
    De stand op de ranglijst en de onderlinge verschillen worden wel steeds penibeler....
  • 26 Jan 2020 om 11:20
    • Quote van 26 Jan 2020 om 10:47
      Precies....en ik (hopelijk) €150,00 euries rijker. :)
    Dit zegt alles! Hoe kan je jezelf beter neerzetten als zogenaamde Twentefan. En zegt ook alles over hoe normaal we dit blijkbaar vinden!
  • 26 Jan 2020 om 11:14
    • Quote van 26 Jan 2020 om 11:03
      Schalke gisteren ( terecht vet ) verloren van die Bauern. Dus dat word stuivertje wisselen met Twente 1-2
    Hoppa dat bint de berichten ik hoop het zo die 1-2......
  • 26 Jan 2020 om 11:14
    • Quote van 26 Jan 2020 om 10:47
      Precies....en ik (hopelijk) €150,00 euries rijker. :)
    Ik hoop het niet.
  • 26 Jan 2020 om 11:13
    • Quote van 26 Jan 2020 om 10:55
      Gracia en Tedjen zitten vast op een rotonde. Zij missen keer op keer de afslag naar boven beste Ik. Dat heeft er voornamelijk mee te maken dat Gracia de informatie van zijn 'TomTom' niet volgt, en het vertikt om raad en daad bij Fredjen in te winnen....
    Fredjen had allang zijn invloed kunnen doen gelden TC, aan Fred hebben we ook geen moer, die wandelt lekker mee in de hele zooi. Vers bloed moet er komen, en GG, Ted, Kammetje, de hele zooi oprotten incl Fred. Want Fred is ook geen figuur die ons vooruit helpen kan een keer gerammel met $ uit een zandbak en weg is Fred. En wat heeft Fred nou gepresteerd na zijn Twente tijd?? Bar weinig, het is tijd voor vers bloed. En Ted en Fred zijn vrienden toch? Vot er mee....
  • 26 Jan 2020 om 11:03
    Schalke gisteren ( terecht vet ) verloren van die Bauern. Dus dat word stuivertje wisselen met Twente 1-2
  • 26 Jan 2020 om 11:02
    2-1
  • 26 Jan 2020 om 10:55
    • Quote van 26 Jan 2020 om 09:14
      Ikzeg. Goedemorgen allemaal, en ook ons fctwente 11 in de wij, en natuurlijk de heren op de bank. Vandaag is het voor 2 partijen een belangrijke rol weggelegd om niet verder naar beneden te gaan, maar eindelijk de weg naar boven te vinden. Bij deze hoop ik dat onze jongens het gaan doen? Ik wens dan ook iedereen het geluk en het ommekeer van ons fctwente. Ikzeg. Succes! !!
    Gracia en Tedjen zitten vast op een rotonde. Zij missen keer op keer de afslag naar boven beste Ik. Dat heeft er voornamelijk mee te maken dat Gracia de informatie van zijn 'TomTom' niet volgt, en het vertikt om raad en daad bij Fredjen in te winnen....
  • 26 Jan 2020 om 10:51
    • Quote van 25 Jan 2020 om 23:49
      John is vaak best wel redelijk.... alleen dat wil je dan niet accepteren, toch? Na een positieve start, een "dip" voor de winterstop, kan het zo maar weer de positieve kant opgaan..... Ondanks de onervaren trainer.... maar FcT "hoeft" alleen maar te overleven.... dus.... "geluk in'n tuk"? (vandaag is het Chinese Nieuw Jaar) :-)
    Aldus amateurpsycholoog Brilsmurf.....
  • 26 Jan 2020 om 10:50
    • Quote van 25 Jan 2020 om 20:57
      Jij hoopt wat af John. Hahaha
    John 'hoopt' vooral op het toilet kerel. ;)
  • 26 Jan 2020 om 10:49
    • Quote van 25 Jan 2020 om 20:18
      Offtopic: RKC staat voor. Zie RKC nog best terugkomen over een paar wedstrijden, nu is het echt oppassen geblazen. Voor je het weet sta je onderaan.
    Dat zou wel een keer goed zijn om Gracia en Tedjen wakker te schudden.
  • 26 Jan 2020 om 10:47
    • Quote van 25 Jan 2020 om 19:22
      Kopje van Twente gaat eraf let maar op 5 0 voor psv
    Precies....en ik (hopelijk) €150,00 euries rijker. :)
  • 26 Jan 2020 om 10:43
    • Quote van 26 Jan 2020 om 10:32
      Het gaat in eerste instantie niet om de spelers zelf, waar kritiek op is. Het gaat om de speelwijze, de posities waar spelers worden neer gezet en de arbeidsintesiteit, die door de leidinggevende wordt bepaald. Die is niet goed. GGG heeft tot nu toe niet laten zien dat hij er tactisch brein is, als je dan ook nog je eigen selectie gedeeltelijk afbrand, wat moet je dan als speler nog zeggen. Volgens mij zou deze selectie sterk genoeg moeten zijn m op plaats 13 of 14 te moeten uitkomen, maar als ze op deze manier tactisch, technisch en trainingsweek verder gaan dan krijgen ze het heel moeilijk en speel je om degradatie
    Trainingsweek is trainingsintensiteit
  • 26 Jan 2020 om 10:32
    • Quote van 26 Jan 2020 om 09:43
      Ongelofelijk wat een stel pussies zitten er op dit forum. Als de spelers vandaag er net zo over denken als jullie dan wordt het inderdaad niks. Wat dit betreft heeft Twente de supporters gekregen die ze verdienden vanaf de zevende speelronde, want dat was niet om aan te zien. Je gaat als supporter toch niet met een zielig pruillipje zeggen het wordt niets! Dat is karma en wijvenpraat ( ik doel hierbij niet op vrouwen in het algemeen). 1-2 en ik verwacht dat onze jongens er na een lichte verbetering in Spanje en thuis de pot dicht tegen Groningen er ook in geloven! Als ik het laat afweten? Tsja dan ben ik zielig en ik blijf erbij het kan!
    Het gaat in eerste instantie niet om de spelers zelf, waar kritiek op is. Het gaat om de speelwijze, de posities waar spelers worden neer gezet en de arbeidsintesiteit, die door de leidinggevende wordt bepaald. Die is niet goed. GGG heeft tot nu toe niet laten zien dat hij er tactisch brein is, als je dan ook nog je eigen selectie gedeeltelijk afbrand, wat moet je dan als speler nog zeggen. Volgens mij zou deze selectie sterk genoeg moeten zijn m op plaats 13 of 14 te moeten uitkomen, maar als ze op deze manier tactisch, technisch en trainingsweek verder gaan dan krijgen ze het heel moeilijk en speel je om degradatie
  • 26 Jan 2020 om 10:23
    Een super saaie 0-0 zou normaal zijn met de spirit terug en alles weken lang volop de verdediging gezet te hebben. Wie weet geeft Lang de aanval een beetje van die spirit terug en kunnen we een 0-1 binnen slepen. Maar als de spirit weer omslaat in angst en lusteloosheid dan kunnen ze ook zichzelf weer vernederen met grote cijfers
  • 26 Jan 2020 om 09:54
    • Quote van 26 Jan 2020 om 09:50
      Niet vergeten te juichen en te klappen!!
    Je leert snel, valt weer mee
  • 26 Jan 2020 om 09:53
    • Quote van 26 Jan 2020 om 09:50
      Niet vergeten te juichen en te klappen!!
    En kritisch maar ook realistisch blijven. Verder een goede post!
  • 26 Jan 2020 om 09:50
    • Quote van 26 Jan 2020 om 09:43
      Ongelofelijk wat een stel pussies zitten er op dit forum. Als de spelers vandaag er net zo over denken als jullie dan wordt het inderdaad niks. Wat dit betreft heeft Twente de supporters gekregen die ze verdienden vanaf de zevende speelronde, want dat was niet om aan te zien. Je gaat als supporter toch niet met een zielig pruillipje zeggen het wordt niets! Dat is karma en wijvenpraat ( ik doel hierbij niet op vrouwen in het algemeen). 1-2 en ik verwacht dat onze jongens er na een lichte verbetering in Spanje en thuis de pot dicht tegen Groningen er ook in geloven! Als ik het laat afweten? Tsja dan ben ik zielig en ik blijf erbij het kan!
    Niet vergeten te juichen en te klappen!!
  • 26 Jan 2020 om 09:43
    Ongelofelijk wat een stel pussies zitten er op dit forum. Als de spelers vandaag er net zo over denken als jullie dan wordt het inderdaad niks. Wat dit betreft heeft Twente de supporters gekregen die ze verdienden vanaf de zevende speelronde, want dat was niet om aan te zien. Je gaat als supporter toch niet met een zielig pruillipje zeggen het wordt niets! Dat is karma en wijvenpraat ( ik doel hierbij niet op vrouwen in het algemeen). 1-2 en ik verwacht dat onze jongens er na een lichte verbetering in Spanje en thuis de pot dicht tegen Groningen er ook in geloven! Als ik het laat afweten? Tsja dan ben ik zielig en ik blijf erbij het kan!
  • 26 Jan 2020 om 09:40
    • Quote van 26 Jan 2020 om 00:05
      Jij gaat ook in quarantaine.
    Hahaha
  • 26 Jan 2020 om 09:29
    • Quote van 25 Jan 2020 om 23:49
      John is vaak best wel redelijk.... alleen dat wil je dan niet accepteren, toch? Na een positieve start, een "dip" voor de winterstop, kan het zo maar weer de positieve kant opgaan..... Ondanks de onervaren trainer.... maar FcT "hoeft" alleen maar te overleven.... dus.... "geluk in'n tuk"? (vandaag is het Chinese Nieuw Jaar) :-)
    Lul toch niet, hij is helemaal niet redelijk. Alles gaat toch zo goed bla bla bla, en als je vraagt om onderbouwing dan antwoord hij niet. Mensen die met kritische noten komen snappen er volgens hem helemaal niks van. En als twente straks degradeert ligt het niet aan de spelers en trainer, maar aan de zogrnaamde druk door kritische supporters. Het is een eerste klas m......
    Verder wat noem jij een dip? 2 punten ofzo in 12 wedstrijden en geen enkel vooriitzicht op verbetering, enige is met lang en evt nog wat nieuwe spelers. EN LAAT GARCIA EENS NORMAAL doen, met zijn slappe gelul en gepruts. Vorige week geen kans gehad, met espinosa in de spits en iedere week een andere opstelling
  • 26 Jan 2020 om 09:14
    Ikzeg. Goedemorgen allemaal, en ook ons fctwente 11 in de wij, en natuurlijk de heren op de bank. Vandaag is het voor 2 partijen een belangrijke rol weggelegd om niet verder naar beneden te gaan, maar eindelijk de weg naar boven te vinden. Bij deze hoop ik dat onze jongens het gaan doen? Ik wens dan ook iedereen het geluk en het ommekeer van ons fctwente. Ikzeg. Succes! !!
  • 26 Jan 2020 om 09:10
    • Quote van 26 Jan 2020 om 01:35
      FC Groningen heeft zich zaterdag versterkt met Görkem Can. De negentienjarige centrale verdediger komt over van Schalke 04 en tekent voor 2,5 jaar, met een optie op nog twee seizoenen. Ze lopen dus weer is te slapen bij ons...
    Dat is een teken dat ter Wierik deze kant opkomt....
  • 26 Jan 2020 om 08:55
    • Quote van 26 Jan 2020 om 00:05
      Jij gaat ook in quarantaine.
    Alleen omdat je een andere mening hebt? Mooi rustig, toch? :-)
  • 26 Jan 2020 om 08:54
    • Quote van 26 Jan 2020 om 07:40
      Keerl ie Bunt nog te dom om voor de duvel te dansen met je Wikipedia weetjes.
    Tsja..... wat mijn reactie met Wikipedia te maken heeft? Besef gewoon dat FcT sportief nog lang geen subtopper is/wordt. Dat zijn gewoon de feiten. Prettige wedstrijd vanmiddag....
  • 26 Jan 2020 om 07:40
    • Quote van 25 Jan 2020 om 23:49
      John is vaak best wel redelijk.... alleen dat wil je dan niet accepteren, toch? Na een positieve start, een "dip" voor de winterstop, kan het zo maar weer de positieve kant opgaan..... Ondanks de onervaren trainer.... maar FcT "hoeft" alleen maar te overleven.... dus.... "geluk in'n tuk"? (vandaag is het Chinese Nieuw Jaar) :-)
    Keerl ie Bunt nog te dom om voor de duvel te dansen met je Wikipedia weetjes.
  • 26 Jan 2020 om 01:35
    FC Groningen heeft zich zaterdag versterkt met Görkem Can. De negentienjarige centrale verdediger komt over van Schalke 04 en tekent voor 2,5 jaar, met een optie op nog twee seizoenen. Ze lopen dus weer is te slapen bij ons...
  • 26 Jan 2020 om 00:55
    • Quote van 26 Jan 2020 om 00:05
      Jij gaat ook in quarantaine.
    KWW
  • 26 Jan 2020 om 00:05
    • Quote van 25 Jan 2020 om 23:49
      John is vaak best wel redelijk.... alleen dat wil je dan niet accepteren, toch? Na een positieve start, een "dip" voor de winterstop, kan het zo maar weer de positieve kant opgaan..... Ondanks de onervaren trainer.... maar FcT "hoeft" alleen maar te overleven.... dus.... "geluk in'n tuk"? (vandaag is het Chinese Nieuw Jaar) :-)
    Jij gaat ook in quarantaine.
  • 25 Jan 2020 om 23:49
    • Quote van 25 Jan 2020 om 23:15
      Ach laat gaan , John antwoordt alleen op vragen waar hij zijn propaganda praatje op kan posten. Moeilijke vragen dan geeft John geen antwoordt.
    John is vaak best wel redelijk.... alleen dat wil je dan niet accepteren, toch? Na een positieve start, een "dip" voor de winterstop, kan het zo maar weer de positieve kant opgaan..... Ondanks de onervaren trainer.... maar FcT "hoeft" alleen maar te overleven.... dus.... "geluk in'n tuk"? (vandaag is het Chinese Nieuw Jaar) :-)
  • 25 Jan 2020 om 23:15
    • Quote van 25 Jan 2020 om 22:55
      Hou jezelf toch niet steeds voor gek
    Ach laat gaan , John antwoordt alleen op vragen waar hij zijn propaganda praatje op kan posten. Moeilijke vragen dan geeft John geen antwoordt.
  • 25 Jan 2020 om 23:15
    • Quote van 25 Jan 2020 om 23:04
      Hoezo wedstrijd duurt morgen weer 90 minuten plus blessure tijd. Het zal zeker niet makelijk worden morgen in Eindhoven. Maar kansen zal fctwente zeker krijgen tegen psv.
    Net zoveel als tegen Groningen, kom opzeg we creëren al maanden zelf geen ene flikker man.
  • 25 Jan 2020 om 23:08
    Nou morgen niet winnen en Zwolle pakt de punten staan we allemaal op 20 en kan het beginnen tot mei. Ach het staat allemaal al zo goed als bij elkaar.
  • 25 Jan 2020 om 23:04
    • Quote van 25 Jan 2020 om 22:55
      Hou jezelf toch niet steeds voor gek
    Hoezo wedstrijd duurt morgen weer 90 minuten plus blessure tijd. Het zal zeker niet makelijk worden morgen in Eindhoven. Maar kansen zal fctwente zeker krijgen tegen psv.
  • 25 Jan 2020 om 22:55
    • Quote van 25 Jan 2020 om 20:22
      Natuurlijk is er morgen wat mogelijk voor fctwente tegen psv. Morgen net als tegen Groningen de verdediging op orde hebben. Van daar uit druven voetballen naar voren en de aanvallers ondersteunen met goede passing en aansluiting. Hopelijk kan Noa lang morgen iets extra's brengen en dat de rest van de groep daardoor meer lef krijgt.
    Hou jezelf toch niet steeds voor gek
  • 25 Jan 2020 om 22:06
    Het ziet er nog ongunstiger uit dan vorige week. 17 en 18 verliezen dan wel, maar daar boven pakken ze vette punten. Ben benieuwd wat John w. nu weer aan positiviteit te melden heeft
  • 25 Jan 2020 om 21:50
    We gaan stunten door weer te degraderen. Sukkels.
  • 25 Jan 2020 om 21:41
    • Quote van 25 Jan 2020 om 21:29
      Op dit moment syaan we 14e..
    Ziet er slecht uit voor twente. Nog maar 3 punten van de degradatie streep.
  • 25 Jan 2020 om 21:37
    • Quote van 25 Jan 2020 om 20:18
      Offtopic: RKC staat voor. Zie RKC nog best terugkomen over een paar wedstrijden, nu is het echt oppassen geblazen. Voor je het weet sta je onderaan.
    Offtopic: rkc staat niet meer voor.
  • 25 Jan 2020 om 21:29
    Op dit moment syaan we 14e..
  • 25 Jan 2020 om 20:57
    • Quote van 25 Jan 2020 om 20:22
      Natuurlijk is er morgen wat mogelijk voor fctwente tegen psv. Morgen net als tegen Groningen de verdediging op orde hebben. Van daar uit druven voetballen naar voren en de aanvallers ondersteunen met goede passing en aansluiting. Hopelijk kan Noa lang morgen iets extra's brengen en dat de rest van de groep daardoor meer lef krijgt.
    Jij hoopt wat af John. Hahaha
  • 25 Jan 2020 om 20:22
    Natuurlijk is er morgen wat mogelijk voor fctwente tegen psv. Morgen net als tegen Groningen de verdediging op orde hebben. Van daar uit druven voetballen naar voren en de aanvallers ondersteunen met goede passing en aansluiting. Hopelijk kan Noa lang morgen iets extra's brengen en dat de rest van de groep daardoor meer lef krijgt.
  • 25 Jan 2020 om 20:20
    Heeft al gescoord voor RKC
  • 25 Jan 2020 om 20:18
    • Quote van 25 Jan 2020 om 20:04
      RKC huurt Emil Hansson van Hannover 96. Die gast is nog beter jn vorm dan Zehkninhi. Die hadden wij toch ook kunnen huren....frustrerend..
    Heeft vorig jaar ook al voor rkc gespeeld
  • 25 Jan 2020 om 20:18
    Offtopic: RKC staat voor. Zie RKC nog best terugkomen over een paar wedstrijden, nu is het echt oppassen geblazen. Voor je het weet sta je onderaan.
  • 25 Jan 2020 om 20:13
    • Quote van 25 Jan 2020 om 20:10
      Is Zekhnini in vorm dan? Dom renpaard zonder enig overzicht helaas. Hansson was idd een goede geweest.
    Als we er in blijven. Aankomende zomer ophalen uit Hannover. Huur of koop. Hij speelt goed.
  • 25 Jan 2020 om 20:10
    • Quote van 25 Jan 2020 om 20:04
      RKC huurt Emil Hansson van Hannover 96. Die gast is nog beter jn vorm dan Zehkninhi. Die hadden wij toch ook kunnen huren....frustrerend..
    Is Zekhnini in vorm dan? Dom renpaard zonder enig overzicht helaas. Hansson was idd een goede geweest.
  • 25 Jan 2020 om 20:04
    RKC huurt Emil Hansson van Hannover 96. Die gast is nog beter jn vorm dan Zehkninhi. Die hadden wij toch ook kunnen huren....frustrerend..
  • 25 Jan 2020 om 20:01
    2-0 Voor psv
  • 25 Jan 2020 om 19:45
    Toch eens gek doen 1-2 :-)
  • 25 Jan 2020 om 19:35
    4-0 afgang
  • 25 Jan 2020 om 19:22
    Kopje van Twente gaat eraf let maar op 5 0 voor psv
  • 25 Jan 2020 om 18:34
    Jan begint dement te worden 4-0.
  • 25 Jan 2020 om 18:22
    • Quote van 25 Jan 2020 om 18:20
      Vergeet het Jan. 3-0 pisvee
    Jan ook al last van het Garzia virus...4-0...
  • 25 Jan 2020 om 18:20
    Vergeet het Jan. 3-0 pisvee
  • 25 Jan 2020 om 18:17
    Hoop dat ie de verdediging laat staan. Ik hoop eigenlijk op een andere aanvoerder als Wout er niet instaat.. Schenk vindt ik geen leider
  • 25 Jan 2020 om 17:57
    Wil wel positief zijn, maar op dit soort moment laat Twente het altijd afweten. 3-0
  • 25 Jan 2020 om 17:49
    Twente gaat met knikkende knieën en is blij dat ze het onder de 5-0 houden.