MATCHDAY: FC Twente met Noa Lang in de basis tegen PSV

567
MATCHDAY: FC Twente met Noa Lang in de basis tegen PSV

FC Twente speelt vanmiddag de belangrijke uitwedstrijd op bezoek bij PSV. Bij de ploeg uit Enschede slechts één wijziging ten opzichte van de wedstrijd tegen FC Groningen. Noa Lang gaat echter zijn debuut maken voor de club uit Enschede. 

Bij FC Twente zoals gezegd één wijziging. In de verdediging blijven de mannen staan die vorige week prima stand hielden tegen FC Groningen. Op het middenveld staat de driehoek Busquets, Bosch en Selahi. In de aanval maakt Noa Lang zijn debuut voor de ploeg uit Enschede. Espinosa begint wederom in de punt van de aanval. 

Bij PSV is zoals bekend Steven Bergwijn niet aanwezig. Hij zou naar Tottenham Hotspur vertrokken zijn. Bij de club uit Eindhoven staat Lammers in de punt van de aanval. Verder staat Ibrahim Afellay in de basis bij PSV, de laatste keer dat dat gebeurde was bijna tien jaar geleden.

Opstelling FC Twente: Drommel, Schenk, Pleguezuelo, Bijen, Troupee; Busquets, Selahi, Bosch; Lang, Espinosa, Aitor. 

Opstelling PSV: Unnerstall, Dumfries, Schwaab, Hendrix, Viergever, Rosario, Ihattaren, Afellay, Bruma, Lammers, Gakpo. 

567 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Jan 2020 om 11:48
    • Quote van 27 Jan 2020 om 10:33
      Dat is geen antwoordt op de vraag, wanneer is een trainer geslaagd ? Ik denk dat 90% van de trainers minimaal 1 x ontslagen is. Hoe vaak is José Mourinho al wel niet ontslagen of een Louis van Gaal, zijn zij dan niet geslaagd ?
    Het is altijd nog beter dan een beginnende clown die niet eens de beste 11 de wei in kan sturen lijkt me hahahaha dat kunnen wij zelfs nog. Erwin had te minste over het algemeen logische opstellingen enz een spits is een spits en een middenvelder hoort op het middenveld daar ligt dan ook de kracht van spelers. Trouwens je krijgt van hem nooit een duidelijk antwoord hoor.
  • 27 Jan 2020 om 10:33
    • Quote van 27 Jan 2020 om 10:12
      Erwin Koeman is net als Verbeek bij bijna alle clubs de ontslagen
    Dat is geen antwoordt op de vraag, wanneer is een trainer geslaagd ? Ik denk dat 90% van de trainers minimaal 1 x ontslagen is. Hoe vaak is José Mourinho al wel niet ontslagen of een Louis van Gaal, zijn zij dan niet geslaagd ?
  • 27 Jan 2020 om 10:12
    • Quote van 27 Jan 2020 om 08:13
      Wanneer ben je als trainer geslaagd dan ? Als je landskampioen bent geworden? De beker hebt gewonnen ?
    Erwin Koeman is net als Verbeek bij bijna alle clubs de ontslagen
  • 27 Jan 2020 om 08:55
    als PSV door ons te kloppen was dan het gisteren zeker .. wel jammer dat 2G dat te laat in de gaten kreeg..
  • 27 Jan 2020 om 08:13
    • Quote van 27 Jan 2020 om 06:44
      Erwin Koeman is als trainer nog nergens geslaagd
    Wanneer ben je als trainer geslaagd dan ? Als je landskampioen bent geworden? De beker hebt gewonnen ?
  • 27 Jan 2020 om 06:44
    • Quote van 26 Jan 2020 om 21:25
      Ach mag je weer van je kamer af, iedereen is beter als je die slappe Spanjaard 2 keer achter elkaar in de spits zet als die nog geen deuk in een pakje boter trapt, zelfde geld voor die mooie buitenspeler van hem. Erwin Koeman lijkt mij niet verkeerd en misschien wil Hoogma wel de functie van die Ted overnemen maar ja dromen zij bedrog.
    Erwin Koeman is als trainer nog nergens geslaagd
  • 26 Jan 2020 om 21:25
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:50
      Wel ja, The King, ??? als je het zoveel beter weet kom dan ook met namen die het dan wel beter kunnen doen pff
    Ach mag je weer van je kamer af, iedereen is beter als je die slappe Spanjaard 2 keer achter elkaar in de spits zet als die nog geen deuk in een pakje boter trapt, zelfde geld voor die mooie buitenspeler van hem. Erwin Koeman lijkt mij niet verkeerd en misschien wil Hoogma wel de functie van die Ted overnemen maar ja dromen zij bedrog.
  • 26 Jan 2020 om 21:12
    Bij King of Darts Heubach Hooligan op het podium.
  • 26 Jan 2020 om 21:03
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:50
      Wel ja, The King, ??? als je het zoveel beter weet kom dan ook met namen die het dan wel beter kunnen doen pff
    Het is toch overduidelijk dat het nergens op slaat dat espinosa in de spits staat? Bergreen en vuckic kwamen erin en het werd gelijk een stuk beter.
  • 26 Jan 2020 om 20:56
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:50
      Wel ja, The King, ??? als je het zoveel beter weet kom dan ook met namen die het dan wel beter kunnen doen pff
    In iedergeval iemand die snapt dat je geen cm in de spits moet zetten en brama als 10. Ik zou eerder zeggen welke trainer is niet beter. Ironisch is dat hij verdedigend speelt. Exact waarom pusic is ontslagen. Bizar. Ik had nog liever pusic gehad. Die kwam er tenminste eerlijk vooruit en zette de mensen in iedergeval op de juiste positie.
  • 26 Jan 2020 om 19:50
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:40
      Maar als je een clown voor de groep hebt met een zwaar ondermaatse staf en die nog eens NIET de beste 11 binnen zijn selectie de wei ik kan sturen mag en moet er gewoon ingegrepen worden. Tja en of jij dat nu wel of niet leuk vind is toch niet echt belangrijk. De club is het belangrijkste toch!!!!!!
    Wel ja, The King, ??? als je het zoveel beter weet kom dan ook met namen die het dan wel beter kunnen doen pff
  • 26 Jan 2020 om 19:40
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:15
      Trainer ontslaan is geen gegarandeerd succes. De laatste 10 trainers moesten weg! Wat hebben we daarmee bereikt. Uiteindelijk degradatie met een ervaren trainer. Kijk psv trainers wissel prima uitgepakt! Snap niet dat iedereen direct om de kop van de trainer vraagt. Haalt niets uit. Het kost alleen maar geld. Maar ja. Iedereen zijn eigen betrokkenheid met de club. Zoals jij zegt.
    Maar als je een clown voor de groep hebt met een zwaar ondermaatse staf en die nog eens NIET de beste 11 binnen zijn selectie de wei ik kan sturen mag en moet er gewoon ingegrepen worden. Tja en of jij dat nu wel of niet leuk vind is toch niet echt belangrijk. De club is het belangrijkste toch!!!!!!
  • 26 Jan 2020 om 19:28
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:26
      Zou met transfers te maken hebben. Wat is er in Spanje gebeurt? Weet jij het? Sta jij elke dag met hun op het trainingsveld? Ik niet. Ik ben blij met de punt zag positieve dingen. Ook negatief dat zeker. Maar ik houd mij vast aan de positieve dingen. Bij mij is het glas half vol ipv half leeg.
    Sowieso ben ik blij met een punt, maar snap de negatieve reacties inclusief m'n eigen ook zeker wel. Wij mogen toch als supporters verwachten dat die ten alle tijde aantreedt met de sterkste 11?
  • 26 Jan 2020 om 19:27
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:26
      Zou met transfers te maken hebben. Wat is er in Spanje gebeurt? Weet jij het? Sta jij elke dag met hun op het trainingsveld? Ik niet. Ik ben blij met de punt zag positieve dingen. Ook negatief dat zeker. Maar ik houd mij vast aan de positieve dingen. Bij mij is het glas half vol ipv half leeg.
    Moest op een ander bericht gereageerd worden sorry.
  • 26 Jan 2020 om 19:26
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:22
      Laat ik het trouwens anders formuleren. Wat gebeurd er met jou bij een werkgever als je na een halfjaar nog niet weet wat je doet op de werkvloer?
    Zou met transfers te maken hebben. Wat is er in Spanje gebeurt? Weet jij het? Sta jij elke dag met hun op het trainingsveld? Ik niet. Ik ben blij met de punt zag positieve dingen. Ook negatief dat zeker. Maar ik houd mij vast aan de positieve dingen. Bij mij is het glas half vol ipv half leeg.
  • 26 Jan 2020 om 19:25
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:24
      Ik heb een baas die dat na 3 jaar nog steeds niet kan. Dus ja het kan altijd nog erger.
    Haha
  • 26 Jan 2020 om 19:24
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:22
      Laat ik het trouwens anders formuleren. Wat gebeurd er met jou bij een werkgever als je na een halfjaar nog niet weet wat je doet op de werkvloer?
    Ik heb een baas die dat na 3 jaar nog steeds niet kan. Dus ja het kan altijd nog erger.
  • 26 Jan 2020 om 19:22
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:15
      Trainer ontslaan is geen gegarandeerd succes. De laatste 10 trainers moesten weg! Wat hebben we daarmee bereikt. Uiteindelijk degradatie met een ervaren trainer. Kijk psv trainers wissel prima uitgepakt! Snap niet dat iedereen direct om de kop van de trainer vraagt. Haalt niets uit. Het kost alleen maar geld. Maar ja. Iedereen zijn eigen betrokkenheid met de club. Zoals jij zegt.
    Laat ik het trouwens anders formuleren. Wat gebeurd er met jou bij een werkgever als je na een halfjaar nog niet weet wat je doet op de werkvloer?
  • 26 Jan 2020 om 19:19
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:15
      Trainer ontslaan is geen gegarandeerd succes. De laatste 10 trainers moesten weg! Wat hebben we daarmee bereikt. Uiteindelijk degradatie met een ervaren trainer. Kijk psv trainers wissel prima uitgepakt! Snap niet dat iedereen direct om de kop van de trainer vraagt. Haalt niets uit. Het kost alleen maar geld. Maar ja. Iedereen zijn eigen betrokkenheid met de club. Zoals jij zegt.
    Verklaar jij eens waarom die nog steeds geen basis elftal heeft? Van een trainer mag je toch verwachten dat die de beste 11 opstelt na de helft van het seizoen?
  • 26 Jan 2020 om 19:19
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:52
      Het was toch drama man!! Tegen een man minder werd het iets beter.
    Wat vond jij ditmaal van jouw held Espiniksa?
  • 26 Jan 2020 om 19:18
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:52
      Klopt dat zijn de supporters vanaf 2010.
    Gelul.....
  • 26 Jan 2020 om 19:17
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:08
      Eens.... de positieve dingen eruit halen en stapjes maken....
    100%
  • 26 Jan 2020 om 19:15
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:12
      Wat dat over de supporters zegt is dat ze begaan zijn met de club en de huidige situatie. Als het je niks zou doen heb je niks met Twente. Simpel. Een ieder die ergens om geeft en als het daar slecht mee gaat maakt zich zorgen, zowel positief als negatief kan dit geuit worden. En laten we realistisch zijn een Emmen bijvoorbeeld speelt veel leuker voetbal dan een Twente op dit moment en dat doen ze met minder middelen. Hoe García de boel probeerd draaiende te houden met elke keer weer een andere opstelling is lachwekkend. Er had allang een basis elftal moeten staan. En de zwakke schakels hadden allang op de bank gemoeten. En dit is niet negatief dit zijn feiten.
    Trainer ontslaan is geen gegarandeerd succes. De laatste 10 trainers moesten weg! Wat hebben we daarmee bereikt. Uiteindelijk degradatie met een ervaren trainer. Kijk psv trainers wissel prima uitgepakt! Snap niet dat iedereen direct om de kop van de trainer vraagt. Haalt niets uit. Het kost alleen maar geld. Maar ja. Iedereen zijn eigen betrokkenheid met de club. Zoals jij zegt.
  • 26 Jan 2020 om 19:12
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:04
      Waarom speelde bergwijn niet? Dat dus
    Bergwijn naar Engeland.... Vuckic nog een vraagteken.... het is nog geen 31 januari.....
  • 26 Jan 2020 om 19:12
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:48
      Een keer negatief?? Elke week bedoel je. En de laatste 10 trainers half het bloed onder de nagels weg van de supporters. Zegt meer over de supporters dan de trainers.
    Wat dat over de supporters zegt is dat ze begaan zijn met de club en de huidige situatie. Als het je niks zou doen heb je niks met Twente. Simpel. Een ieder die ergens om geeft en als het daar slecht mee gaat maakt zich zorgen, zowel positief als negatief kan dit geuit worden. En laten we realistisch zijn een Emmen bijvoorbeeld speelt veel leuker voetbal dan een Twente op dit moment en dat doen ze met minder middelen. Hoe García de boel probeerd draaiende te houden met elke keer weer een andere opstelling is lachwekkend. Er had allang een basis elftal moeten staan. En de zwakke schakels hadden allang op de bank gemoeten. En dit is niet negatief dit zijn feiten.
  • 26 Jan 2020 om 19:11
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    Blijft een wanvertoning. Wees maar blij met 1 punt...ik zie geen lichtpuntjes.
  • 26 Jan 2020 om 19:11
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:02
      Snap niet welk plezier jij hier hebt. Bah wat de boel opstoken en niet realistisch bekijken
    Doet hij elke keer. Als twente wint zie je hem niet. Gewoon een gek die geen leven heeft.
  • 26 Jan 2020 om 19:11
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:04
      Ikzeg. Ct . Achter staat beter klopt. Maar verder komt de bal niet bij de goede kleur ook dat gebeurt te vaak. En inderdaad j.bosch is een talent klopt. Maar nu de op stelling en nu het zwakke psv. Wij fctwente liepen meer op onze eigen helft tot de 70 min klopt hoe komt dit door niet te durven te gaan en geen spits vucic of bergreen.
    Aanvallend stond het nog niet, maar GG durft niet te offensief te spelen.... met Vuckic erin werd het beter.... het is wel PSV.... het zelfvertrouwen moet komen..... handhaven mag geen probleem zijn....
  • 26 Jan 2020 om 19:08
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:00
      Ben ik wel met u eens beste ik. Maar een punt bij psv. Teken je voor, ook al is psv niet goed op dit moment. Dat zijn Wij helaas ook niet. Ik ben blij dat de negatieve reeks is doorbroken 2x gelijk waaronder 1x tegen psv. Vind ik positief.
    Eens.... de positieve dingen eruit halen en stapjes maken....
  • 26 Jan 2020 om 19:06
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:58
      Groningen die hebben gevochten,wat een mooie pot om naar te kijken,tenminste als je een hekel aan ajax hebt!
    Tuurlijk mooi gedaan en lekker voor 020. Ga morgen even hard wat collega's uitlachen. Buijs is ook een prima trainer, die had het eerst ook zwaar door slechte aankopen. Maar da's een clubman, onze trainer heeft nooit bij ons gespeeld!
  • 26 Jan 2020 om 19:04
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:40
      Hahah welke wedstrijd heb jij gekeken? Dit was bar slecht. Geluk met die rode kaart. Waarom staat vuckic er niet in? 12xschieten 9 goals hoor ik net. Die vage opstellingen van GG. Laat een gemiddeld simulator een opstelling genereren en je doet mee in de middenmoot
    Waarom speelde bergwijn niet? Dat dus
  • 26 Jan 2020 om 19:04
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:56
      Uit veel passes bleek niet al te veel vertrouwen.... achter stond het redelijk, dat was in November en December wel anders.... Over het geheel gezien vond ik een gelijkspel het maximaal haalbare, gelet ook op de kansen die PSV kreeg..... Bosch is een talent, zonder twijfel....
    Ikzeg. Ct . Achter staat beter klopt. Maar verder komt de bal niet bij de goede kleur ook dat gebeurt te vaak. En inderdaad j.bosch is een talent klopt. Maar nu de op stelling en nu het zwakke psv. Wij fctwente liepen meer op onze eigen helft tot de 70 min klopt hoe komt dit door niet te durven te gaan en geen spits vucic of bergreen.
  • 26 Jan 2020 om 19:03
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:37
      Zo is het.
    Stumper
  • 26 Jan 2020 om 19:03
    • Quote van 26 Jan 2020 om 19:02
      Snap niet welk plezier jij hier hebt. Bah wat de boel opstoken en niet realistisch bekijken
    Ja, bwègh!!
  • 26 Jan 2020 om 19:02
    Nooit meer espinoza aub
  • 26 Jan 2020 om 19:02
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:55
      Zeknini beter dan Lang.
    Snap niet welk plezier jij hier hebt. Bah wat de boel opstoken en niet realistisch bekijken
  • 26 Jan 2020 om 19:01
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:49
      Valt ook nog wel mee. Gewoon een degelijke middenvelder. Een zesje
    Vind het wel knap dat hij in dit elftal zich weet te onderscheiden als jongeling. Het gros in het elftal kan er een voorbeeld aan nemen.
  • 26 Jan 2020 om 19:01
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:58
      Groningen die hebben gevochten,wat een mooie pot om naar te kijken,tenminste als je een hekel aan ajax hebt!
    Zeker. Maar ik heb een hekel aan Grunn. Groetn uit Assn.
  • 26 Jan 2020 om 19:00
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:55
      Toch? NEE. Het was toch vooral de eerste helft bar slecht. Het is dat ze bij PSV niemand hebben om dat ding er in te rammen of te egoïstisch is om dat balletje breed te geven, maar dat heeft niks met ons te doen pisvee werkte hard en meer zat er niet in.
    FcT heeft geluk gehad.... dat schreef ik al.... ik zie wel dat er stapjes gemaakt worden... Als Aitor, Lang (kan hem niets kwalijk nemen, moet nog wennen), later Zekhnini, met meer overzicht en vertrouwen spelen worden kansen beter uitgespeeld....
  • 26 Jan 2020 om 19:00
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:57
      Ikzeg. Fr. Ik ben het niet helemaal met u eens. Want wij hadden met meer kracht naar voren vandaag moeten winnen. Want dat psv was super slecht. En helaas bij ons fctwente nog slechter ik hoor schenk praten dat ie bij psv uit echt tevreden mag zijn en dan hebben wij het goed gedaan. Wij fctwente komen nog helaas mentaliteit om te winnen te kort.
    Ben ik wel met u eens beste ik. Maar een punt bij psv. Teken je voor, ook al is psv niet goed op dit moment. Dat zijn Wij helaas ook niet. Ik ben blij dat de negatieve reeks is doorbroken 2x gelijk waaronder 1x tegen psv. Vind ik positief.
  • 26 Jan 2020 om 18:59
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:53
      Als promovendus is dat goed tegen psv. Alleen dat ziet niemand
    We hebben maar 1 seizoen KKK gevoetbald. Dus het niveau Eredivisie moet haalbaar/ te handhaven zijn. Dat is de insteek. Alleen hebben we teveel gehuurde spelers. Net als ADO.
  • 26 Jan 2020 om 18:58
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:52
      Man je wilt als supporter een team zien dat ervoor vecht, en geen stelletje lamlullen die doen alsof het wel goedkomt. Nog eens degraderen en de club is naar de tyfus. GGG is geen geschikte trainer daarvoor. Een type Dick Lukkien zou voor Twente het beste zijn op dit moment
    Groningen die hebben gevochten,wat een mooie pot om naar te kijken,tenminste als je een hekel aan ajax hebt!
  • 26 Jan 2020 om 18:58
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:57
      Als we nou volgende week winnen van Sparta klimmen we 2 plekken want Emmen wint toch niet uit bij Feyenoord
    We hebben al maanden niet gewonnen, en sparta moet je nooit onderschatten. Maar 3 punten zou gunstig zijn voor ons op dit moment idd.
  • 26 Jan 2020 om 18:57
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:53
      Als promovendus is dat goed tegen psv. Alleen dat ziet niemand
    Ikzeg. Fr. Ik ben het niet helemaal met u eens. Want wij hadden met meer kracht naar voren vandaag moeten winnen. Want dat psv was super slecht. En helaas bij ons fctwente nog slechter ik hoor schenk praten dat ie bij psv uit echt tevreden mag zijn en dan hebben wij het goed gedaan. Wij fctwente komen nog helaas mentaliteit om te winnen te kort.
  • 26 Jan 2020 om 18:57
    Als we nou volgende week winnen van Sparta klimmen we 2 plekken want Emmen wint toch niet uit bij Feyenoord
  • 26 Jan 2020 om 18:56
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:53
      Ikzeg. Jw. Met een normale op stelling en met kracht voor uit had je zeker vandaag hier in eindhoven 3 punten moeten pakken ja dat had zeker gemoeten. En zorg dat j bosch een goed contract heeft want die jongen weet het hoe het werkt.
    Uit veel passes bleek niet al te veel vertrouwen.... achter stond het redelijk, dat was in November en December wel anders.... Over het geheel gezien vond ik een gelijkspel het maximaal haalbare, gelet ook op de kansen die PSV kreeg..... Bosch is een talent, zonder twijfel....
  • 26 Jan 2020 om 18:55
    Zeknini beter dan Lang.
  • 26 Jan 2020 om 18:55
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:50
      Beste Ikzeg, elke wedstrijd een stapje.... er is wel e.e.a. aan het veranderen.... Van Staa had gelijk.... FcT stunt wel.... een beetje geluk? Dat dwing je ook af, toch?
    Toch? NEE. Het was toch vooral de eerste helft bar slecht. Het is dat ze bij PSV niemand hebben om dat ding er in te rammen of te egoïstisch is om dat balletje breed te geven, maar dat heeft niks met ons te doen pisvee werkte hard en meer zat er niet in.
  • 26 Jan 2020 om 18:54
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:52
      Het was toch drama man!! Tegen een man minder werd het iets beter.
    Zeg ik dat het goed was? Nee, wel weer een stapje gemaakt..... 1-1 tegen PSV in deze fase is een stunt, hoe dat maakt niet zo veel uit.... elke wedstrijd een stapje....
  • 26 Jan 2020 om 18:53
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:42
      Wat een onzin dat fctwente hier zo maar even weer te winnen. Dit is het verwachtingspatroon waar ik het over gehad heb. Fctwente heeft van af de 70 minuut zelf gevoetbald daarvoor meer tegen gehouden. Jese Bosch speelde een goede pot voetbal houd het overzicht en toont duelkracht.
    Ikzeg. Jw. Met een normale op stelling en met kracht voor uit had je zeker vandaag hier in eindhoven 3 punten moeten pakken ja dat had zeker gemoeten. En zorg dat j bosch een goed contract heeft want die jongen weet het hoe het werkt.
  • 26 Jan 2020 om 18:53
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:52
      Het was toch drama man!! Tegen een man minder werd het iets beter.
    Als promovendus is dat goed tegen psv. Alleen dat ziet niemand
  • 26 Jan 2020 om 18:52
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:50
      Beste Ikzeg, elke wedstrijd een stapje.... er is wel e.e.a. aan het veranderen.... Van Staa had gelijk.... FcT stunt wel.... een beetje geluk? Dat dwing je ook af, toch?
    Het was toch drama man!! Tegen een man minder werd het iets beter.
  • 26 Jan 2020 om 18:52
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:48
      Een keer negatief?? Elke week bedoel je. En de laatste 10 trainers half het bloed onder de nagels weg van de supporters. Zegt meer over de supporters dan de trainers.
    Man je wilt als supporter een team zien dat ervoor vecht, en geen stelletje lamlullen die doen alsof het wel goedkomt. Nog eens degraderen en de club is naar de tyfus. GGG is geen geschikte trainer daarvoor. Een type Dick Lukkien zou voor Twente het beste zijn op dit moment
  • 26 Jan 2020 om 18:52
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:50
      Als t de volgende keer weer wat minder met Bosch gaat, moeten we hem niet direct afstevenen. Zijn we namelijk erg goed in. Inderdaad eentje met veel potentie
    Klopt dat zijn de supporters vanaf 2010.
  • 26 Jan 2020 om 18:50
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:48
      Ikzeg. Ds. +100
    Beste Ikzeg, elke wedstrijd een stapje.... er is wel e.e.a. aan het veranderen.... Van Staa had gelijk.... FcT stunt wel.... een beetje geluk? Dat dwing je ook af, toch?
  • 26 Jan 2020 om 18:50
    Als t de volgende keer weer wat minder met Bosch gaat, moeten we hem niet direct afstevenen. Zijn we namelijk erg goed in. Inderdaad eentje met veel potentie
  • 26 Jan 2020 om 18:49
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:44
      Even over J. Bosch: poah wat is die goed.
    Valt ook nog wel mee. Gewoon een degelijke middenvelder. Een zesje
  • 26 Jan 2020 om 18:48
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:43
      Ja en? Wat voor jou goed is kan voor een ander weer minder zijn. We zijn allemaal verschillende mensen met verschillende emoties betekend niet dat als iemand een keer negatief is dit gelijk slecht is. García haald het bloed bij menig Twente supporter onder de nagels weg vanwege de achterlijke keuzes die hij maakt. Ja dan kan je een keer een negatieve reactie tegenkomen.
    Een keer negatief?? Elke week bedoel je. En de laatste 10 trainers half het bloed onder de nagels weg van de supporters. Zegt meer over de supporters dan de trainers.
  • 26 Jan 2020 om 18:48
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:45
      Brama op 10 en espinoza in de spits. Heeft niks met roze wolk of negativiteit te maken. Doet hij een keer een goede zet door busquets in de verdediging te zetten. Zet hij hem weer op dm waar die loopt de prutsen. Met deze spelers kan je echt wel leuk voetbal spelen. Er is gewoon 0 logica.
    Ikzeg. Ds. +100
  • 26 Jan 2020 om 18:47
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:44
      Even over J. Bosch: poah wat is die goed.
    Doet me beetje denken aan Matthew Smith.
  • 26 Jan 2020 om 18:47
    We hebben in 2020 in ieder geval nog niet verloren, maar wel met ontzettend veel geluk. Groningen mist penalty, PSV mist 3 tegen 1.
  • 26 Jan 2020 om 18:46
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:44
      Even over J. Bosch: poah wat is die goed.
    Klapt er ook met overtuiging in kunnen wat van die slapjanussen nog wat van leren
  • 26 Jan 2020 om 18:46
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:45
      Inderdaad wat een heerlijke speler.
    Topper
  • 26 Jan 2020 om 18:45
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:44
      Even over J. Bosch: poah wat is die goed.
    Klopt! Lekker laten staan. Busquets was echt slecht vandaag. Misschien bosch met brama mocht die nog fit worden.
  • 26 Jan 2020 om 18:45
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:38
      Wat een geluk heeeerlijk
    Geen geluk, er is hard voor gewerkt, nog niet allemaal goed, dat komt wel.... de verdediging staat beter..... elke wedstrijd een stapje maken en het komt goed.... We zijn allemaal supporter..... Uit quarantaine? :-) :-)
  • 26 Jan 2020 om 18:45
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:41
      Ik ben elke thuiswedstrijd in het stadion. Ben wel kritisch, maar niet zo negatief als de mensen hier. Week in week uit zeiken. Maar die supporters leven nog op de roze wolk van 2009 tot 2012.
    Brama op 10 en espinoza in de spits. Heeft niks met roze wolk of negativiteit te maken. Doet hij een keer een goede zet door busquets in de verdediging te zetten. Zet hij hem weer op dm waar die loopt de prutsen. Met deze spelers kan je echt wel leuk voetbal spelen. Er is gewoon 0 logica.
  • 26 Jan 2020 om 18:45
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:44
      Even over J. Bosch: poah wat is die goed.
    Inderdaad wat een heerlijke speler.
  • 26 Jan 2020 om 18:44
    Even over J. Bosch: poah wat is die goed.
  • 26 Jan 2020 om 18:43
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:41
      Ik ben elke thuiswedstrijd in het stadion. Ben wel kritisch, maar niet zo negatief als de mensen hier. Week in week uit zeiken. Maar die supporters leven nog op de roze wolk van 2009 tot 2012.
    Ja en? Wat voor jou goed is kan voor een ander weer minder zijn. We zijn allemaal verschillende mensen met verschillende emoties betekend niet dat als iemand een keer negatief is dit gelijk slecht is. García haald het bloed bij menig Twente supporter onder de nagels weg vanwege de achterlijke keuzes die hij maakt. Ja dan kan je een keer een negatieve reactie tegenkomen.
  • 26 Jan 2020 om 18:42
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:37
      Normaal is een punt uit bij PSV prima resultaat. Maar ik vind dat je vandaag de 3 punten had mee moeten nemen. Want dit PSV is erg matig.
    Wat een onzin dat fctwente hier zo maar even weer te winnen. Dit is het verwachtingspatroon waar ik het over gehad heb. Fctwente heeft van af de 70 minuut zelf gevoetbald daarvoor meer tegen gehouden. Jese Bosch speelde een goede pot voetbal houd het overzicht en toont duelkracht.
  • 26 Jan 2020 om 18:41
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:40
      Berggreen in de spits en vuckic eromheen zet die espinosa op het vliegtuig terug naar spanje
    Espinosa lekker laten banken en de schoenen van Vukic op laten poetsen.
  • 26 Jan 2020 om 18:41
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:38
      Emotie leeft bij echte supporters dit kan zowel positief als negatief. Heb jij geen emoties tijdens de wedstrijden van Twente dan doet die club je blijkbaar niks.
    Ik ben elke thuiswedstrijd in het stadion. Ben wel kritisch, maar niet zo negatief als de mensen hier. Week in week uit zeiken. Maar die supporters leven nog op de roze wolk van 2009 tot 2012.
  • 26 Jan 2020 om 18:41
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:37
      Gelukje dat PSV rood krijgt en Vuckic hem er zo hard inknalt. Maargoed hopen dat het vertrouwen oplevert en Garcia niet weer dom gaat doen volgende week
    Een spaanse ezel stoot zich 1000+ keer tegen dezelfde steen (door opgelopen zonnesteek).....
  • 26 Jan 2020 om 18:40
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    Hahah welke wedstrijd heb jij gekeken? Dit was bar slecht. Geluk met die rode kaart. Waarom staat vuckic er niet in? 12xschieten 9 goals hoor ik net. Die vage opstellingen van GG. Laat een gemiddeld simulator een opstelling genereren en je doet mee in de middenmoot
  • 26 Jan 2020 om 18:40
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:39
      Zou dat niet met een eventuele transfer te maken hebben?
    Die is al lang afgebalzen en dan nog als er een transfer speelt moet die juist spelen elke goal wat die maakt word die duurder van dus opstellen
  • 26 Jan 2020 om 18:40
    Berggreen in de spits en vuckic eromheen zet die espinosa op het vliegtuig terug naar spanje
  • 26 Jan 2020 om 18:39
    Met de juiste opstelling en spelers, neem je de 3 punten naar huis. Onwetende Garcia is te eigenwijs helaas, maar 1 punt beter dan niks
  • 26 Jan 2020 om 18:39
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:36
      +10000
    Want, we laten hier gewoon makkelijke punten liggen
  • 26 Jan 2020 om 18:39
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:37
      Duidelijk waar het fout gaat, verkeerde basisopstelling. Iedereen ziet het behalve Gonzalo.
    En daarom moet hij opflikkeren.
  • 26 Jan 2020 om 18:39
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:38
      Vuckic heerlijk doelpunt Garcia kan nu toch niet meer om hem heen ?
    Zou dat niet met een eventuele transfer te maken hebben?
  • 26 Jan 2020 om 18:39
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    Ik hou voor jou m'n bek niet dicht hoor. Was gewoon ouderwets drama totdat psv met 10 man kwam en Vukcic eindelijk mocht ballen. Garcia helaas door dit resultaat nog niet out!
  • 26 Jan 2020 om 18:38
    Wat een geluk heeeerlijk
  • 26 Jan 2020 om 18:38
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    Hoezo? Het onvermogen straalt er vanaf. De rode kaart kwam erg gelegen. De coach begrijpt niet dat vuckic en berggreen basisspelers zijn. Heb 90 min naar een matige tot slechte wedstrijd gekeken. Ga jij lekker de moraalridder spelen.
  • 26 Jan 2020 om 18:38
    Puntje bij psv is goed. Hopelijk volgende week beginnen met de opstelling waar we mee zijn geëindigd. Alleen dan lang voor zekerhini.
  • 26 Jan 2020 om 18:38
    Slechte wedstrijd maar Uiteindelijk is de 1-1 een terecht
  • 26 Jan 2020 om 18:38
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:36
      Nee
    Gewoon 2 punten laten liggen. Starten met 4-3-3 en je wint hier ruim
  • 26 Jan 2020 om 18:38
    Vuckic heerlijk doelpunt Garcia kan nu toch niet meer om hem heen ?
  • 26 Jan 2020 om 18:38
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    Emotie leeft bij echte supporters dit kan zowel positief als negatief. Heb jij geen emoties tijdens de wedstrijden van Twente dan doet die club je blijkbaar niks.
  • 26 Jan 2020 om 18:37
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:36
      Puntje bij psv halen, had er vooraf voor getekend.
    Zekers! Maar achteraf kijken we weer de spreekwoordelijke koe in de...
  • 26 Jan 2020 om 18:37
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    Sufferd blijft gewoon super slecht....ook dit punt. Onsamend hangend zooitje
  • 26 Jan 2020 om 18:37
    Duidelijk waar het fout gaat, verkeerde basisopstelling. Iedereen ziet het behalve Gonzalo.
  • 26 Jan 2020 om 18:37
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    Gelukje dat PSV rood krijgt en Vuckic hem er zo hard inknalt. Maargoed hopen dat het vertrouwen oplevert en Garcia niet weer dom gaat doen volgende week
  • 26 Jan 2020 om 18:37
    Normaal is een punt uit bij PSV prima resultaat. Maar ik vind dat je vandaag de 3 punten had mee moeten nemen. Want dit PSV is erg matig.
  • 26 Jan 2020 om 18:37
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    Zo is het.
  • 26 Jan 2020 om 18:37
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:36
      Puntje bij psv halen, had er vooraf voor getekend.
    Ik ook.
  • 26 Jan 2020 om 18:37
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:32
      Die busquets mag wel trainen op zijn handelingssnelheid
    Busquets samen met Bosch 1 vd spelers die goed speelde, in tegenstelling tot espinoza en aitor
  • 26 Jan 2020 om 18:36
    Prima dit. Blij met dit puntje. Volgende week moeten die 3 puntjes
  • 26 Jan 2020 om 18:36
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    Nee
  • 26 Jan 2020 om 18:36
    Puntje bij psv halen, had er vooraf voor getekend.
  • 26 Jan 2020 om 18:36
    En nu opzouten met die García. Bewijs van onvermogen wederom geleverd.
  • 26 Jan 2020 om 18:36
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    +10000
  • 26 Jan 2020 om 18:36
    Hoppa.
  • 26 Jan 2020 om 18:35
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:34
      Haha clown
    Hij heeft gelijk
  • 26 Jan 2020 om 18:35
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    Je wilt toch niet zeggen dat jij hier 90 minuten lang hebt lopen genieten?
  • 26 Jan 2020 om 18:35
    Gewoon tood
  • 26 Jan 2020 om 18:34
    T verbaasd me wel dat bijen zich enigzins staande houdt
  • 26 Jan 2020 om 18:34
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:33
      Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
    Haha clown
  • 26 Jan 2020 om 18:34
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:32
      Die busquets mag wel trainen op zijn handelingssnelheid
    Over t paard getild ventje
  • 26 Jan 2020 om 18:34
    Dit punt heeft alleen waarde bij 4 punten komende weken
  • 26 Jan 2020 om 18:33
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:30
      Heerlijk! En precies zoals vrijwel de meeste de opstelling willen zien: Berggreen in de punt, Vuckic er kort omheen.
    Dan kan je niet met Aitor spelen. Je hebt dan wingers nodig die de bal voor kunnen geven
  • 26 Jan 2020 om 18:33
    Alle ballen op vuckic
  • 26 Jan 2020 om 18:33
    Iedereen die de hele wedstrijd negatief waren, hou je nu ook stil
  • 26 Jan 2020 om 18:33
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:32
      Die busquets mag wel trainen op zijn handelingssnelheid
    Hij mag wel op meer trainen. Felheid. Gedrevenheid.
  • 26 Jan 2020 om 18:32
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:30
      Vukic basis volgende week zoniet García out
    Mag vanavond al wel weg. Het is dat PSV geen afmaker in huis heeft anders was het al 5-1 votdermet
  • 26 Jan 2020 om 18:32
    Jezus, 2e keer deze wedstrijd van Busquets
  • 26 Jan 2020 om 18:32
    Busquets een nekschot
  • 26 Jan 2020 om 18:32
    Die busquets mag wel trainen op zijn handelingssnelheid
  • 26 Jan 2020 om 18:32
    Goeie redding
  • 26 Jan 2020 om 18:32
    Drommel topper
  • 26 Jan 2020 om 18:32
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:30
      Had gelijk moeten starten die Sloveen
    Yep, er gebeuren rare dingen bij onze club lijkt het wel.
  • 26 Jan 2020 om 18:31
    En dat zeiken mensen op Vukcic dat hij niet bij wil tekenen.
  • 26 Jan 2020 om 18:30
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:30
      Voor hoelang hij hier nog speelt
    Maar wel weer iets meer waard haha
  • 26 Jan 2020 om 18:30
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:30
      Heerlijk! En precies zoals vrijwel de meeste de opstelling willen zien: Berggreen in de punt, Vuckic er kort omheen.
    Tja maar wij snappen het niet blijkbaar
  • 26 Jan 2020 om 18:30
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:29
      Vuckic weergaloos
    Nooit laten gaan, never
  • 26 Jan 2020 om 18:30
    Vuckic was niet meer nodig ???
  • 26 Jan 2020 om 18:30
    Vukic basis volgende week zoniet García out
  • 26 Jan 2020 om 18:30
    Had gelijk moeten starten die Sloveen
  • 26 Jan 2020 om 18:30
    Als we toch een trainer hadden...
  • 26 Jan 2020 om 18:30
    Heerlijk! En precies zoals vrijwel de meeste de opstelling willen zien: Berggreen in de punt, Vuckic er kort omheen.
  • 26 Jan 2020 om 18:30
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:29
      Vuckic standaard spits nu
    Voor hoelang hij hier nog speelt
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    Mooi zo....nu doordrukken!!!
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:29
      Prachtig doelpunt
    Inderdaad snel inpakken nu
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    Tc?
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    Vuckic standaard spits nu
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    Nu moet die Garzia optyfen.... Vuckic levensgevaarlijk
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    Gvd wat een doelpunt
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    Gvd wat een doelpunt
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    En espinosa maar in de basis zetten he
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:29
      BAM! En hierom moet je Vuckic altijd laten spelen. Hij kan scoren. Zelfde geldt voor Aitor.
    Hiermee ben ik het eens
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    We wordeeeen kaaampioeeen
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    BAM! En hierom moet je Vuckic altijd laten spelen. Hij kan scoren. Zelfde geldt voor Aitor.
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    Hahahaha wat zei ik net hahahahaha
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    Vuckic weergaloos
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    Wat een goal, als die kut Garcia gvd nog lef heeft om met die tyfus espinoza te spelen
  • 26 Jan 2020 om 18:29
    Prachtig doelpunt
  • 26 Jan 2020 om 18:28
    Gvd wat een doelpunt
  • 26 Jan 2020 om 18:28
    Dit is waarom hij basis moet
  • 26 Jan 2020 om 18:28
    Gvd wat een doelpunt
  • 26 Jan 2020 om 18:28
    Geweldige goal serieus
  • 26 Jan 2020 om 18:28
    Nu nog 1
  • 26 Jan 2020 om 18:28
    Gvd wat een doelpunt
  • 26 Jan 2020 om 18:28
    HOP
  • 26 Jan 2020 om 18:28
    Hopsakwe
  • 26 Jan 2020 om 18:28
    Wauw
  • 26 Jan 2020 om 18:27
    Ik zie ze nu zo waar ook nog een beetje rennen in het veld, het moet niet gekke worden hoor.
  • 26 Jan 2020 om 18:26
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:25
      Dan zal psv een eigen doelpunt moeten maken
    Nou ben een een keer positief is het weer niet goed hahahahaha
  • 26 Jan 2020 om 18:25
    Tegen 8 man zouden ze nog geen kansen creëren.
  • 26 Jan 2020 om 18:25
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:16
      Nou puntje heeeeeeel misschien.
    Dan zal psv een eigen doelpunt moeten maken
  • 26 Jan 2020 om 18:25
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:20
      En weer mogen de niets toevoegende Aitor en Espiniksa blijven staan en moet onze vechter Selahi eruit......
    Selahi is niet iemand die goals maakt.
  • 26 Jan 2020 om 18:25
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:23
      Wat een vieze laffe honden club bij elkaar geen kans creëren zelf psv creërt met 10 nog kansen
    zekini had een wereld kans op de 1-1
  • 26 Jan 2020 om 18:24
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:20
      Dit word riskant, spits voor een middenvelder tegen een sterke counterploeg
    Je staat toch al achter, dit snap ik nog wel.
  • 26 Jan 2020 om 18:24
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:21
      Haris is geen Spanjaard kerel. Dat moet je zo onderhand toch wel weten?
    Ja gelijk heb je
  • 26 Jan 2020 om 18:23
    Wat een vieze laffe honden club bij elkaar geen kans creëren zelf psv creërt met 10 nog kansen
  • 26 Jan 2020 om 18:22
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:21
      Aitor moet je houden hoor. Espinosa is al gewisseld.
    Mooi, maar Aitor voegt ook geen kut toe.....
  • 26 Jan 2020 om 18:21
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:17
      Het is toch ongelofelijk dat je het lef hebt als trainer om niet te beginnen met vuckic en wel met die slappe espinoza
    Haris is geen Spanjaard kerel. Dat moet je zo onderhand toch wel weten?
  • 26 Jan 2020 om 18:21
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:20
      En weer mogen de niets toevoegende Aitor en Espiniksa blijven staan en moet onze vechter Selahi eruit......
    Aitor moet je houden hoor. Espinosa is al gewisseld.
  • 26 Jan 2020 om 18:21
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:19
      Bijnaaa
    Bijna is ook niks.
  • 26 Jan 2020 om 18:21
    Aitor verkopen, word met de week slechter, nu levert ie nog wat op. Bos absoluut laten staan, leuke speler voor de toekomst. Verder is het gewoon een middelmatig team wat ontstaan is uit middelmatig budget. Niks aan te doen. Gaan voor lijfsbehoud en dit seizoen bouwen aan wat moois
  • 26 Jan 2020 om 18:20
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:20
      Dit word riskant, spits voor een middenvelder tegen een sterke counterploeg
    Klopt maarja je moet wat hè.
  • 26 Jan 2020 om 18:20
    En weer mogen de niets toevoegende Aitor en Espiniksa blijven staan en moet onze vechter Selahi eruit......
  • 26 Jan 2020 om 18:20
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:17
      Klopt
    Dan kan vuckic wel weg willen maar Twente is gewoon het belangrijkste op dit moment je ziet hoe gevaarlijk die is
  • 26 Jan 2020 om 18:20
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:19
      Nu komt Doan is de ploeg, hij gaat even de derde Twentespeler voor 1 jaar in het ziekenhuis schoppen pff
    Ze hadden Selahi moeten laten staan puur om Doan ff doormidden te schoppen
  • 26 Jan 2020 om 18:20
    Dit word riskant, spits voor een middenvelder tegen een sterke counterploeg
  • 26 Jan 2020 om 18:19
    Bijnaaa
  • 26 Jan 2020 om 18:19
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:17
      Zelfs tegen 10 kunnen ze niks....
    Ze zijn nu gwn beter...
  • 26 Jan 2020 om 18:19
    Nu komt Doan is de ploeg, hij gaat even de derde Twentespeler voor 1 jaar in het ziekenhuis schoppen pff
  • 26 Jan 2020 om 18:19
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:18
      Strijden voor het punt
    Ze zweten niet eens....
  • 26 Jan 2020 om 18:18
    Vuckic voor Espinoza moet standaard zijn
  • 26 Jan 2020 om 18:18
    Strijden voor het punt
  • 26 Jan 2020 om 18:17
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:16
      Nou puntje heeeeeeel misschien.
    Zelfs tegen 10 kunnen ze niks....
  • 26 Jan 2020 om 18:17
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:17
      Het is toch ongelofelijk dat je het lef hebt als trainer om niet te beginnen met vuckic en wel met die slappe espinoza
    Klopt
  • 26 Jan 2020 om 18:17
    Leuk basisdebuut voor hem
  • 26 Jan 2020 om 18:17
    Het is toch ongelofelijk dat je het lef hebt als trainer om niet te beginnen met vuckic en wel met die slappe espinoza
  • 26 Jan 2020 om 18:16
    Ik vond het geen geel
  • 26 Jan 2020 om 18:16
    Bal gespeeld
  • 26 Jan 2020 om 18:16
    Onterecht rood....
  • 26 Jan 2020 om 18:16
    Nou puntje heeeeeeel misschien.
  • 26 Jan 2020 om 18:16
    Rood
  • 26 Jan 2020 om 18:16
    Haha rood voor psv
  • 26 Jan 2020 om 18:16
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:15
      van TROTS naar TELEURGESTELD. Wat een kutclub hebben we toch. Wat ern verschrikkelijke KUTCLUB.
    kutelftal en coach*
  • 26 Jan 2020 om 18:15
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:15
      Ze zijn drukke met zakdoekje leggen en oud Hollands koek happen. Vinden al die buitenlanders allemaal erg leuk en gezellig hoorde ik. Ook goed voor de geestgesteldheid van het team.
    The spirit is terug King.... ;)
  • 26 Jan 2020 om 18:15
    Selahi ook al een egoïst
  • 26 Jan 2020 om 18:15
    van TROTS naar TELEURGESTELD. Wat een kutclub hebben we toch. Wat ern verschrikkelijke KUTCLUB.
  • 26 Jan 2020 om 18:15
    Vukcic, slim om die op de bank te zetten..
  • 26 Jan 2020 om 18:15
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:13
      Niet doen komen nog goals
    Hoop van wel. Ben al behoorlijk an de drank hier.
  • 26 Jan 2020 om 18:15
    Nog 20 min 2-1 voor twente
  • 26 Jan 2020 om 18:15
    • Quote van 26 Jan 2020 om 18:12
      Oefenen ze bij twente niet op corners? Ze krijgen geen bal fatsoenlijk voor.
    Ze zijn drukke met zakdoekje leggen en oud Hollands koek happen. Vinden al die buitenlanders allemaal erg leuk en gezellig hoorde ik. Ook goed voor de geestgesteldheid van het team.
  • 26 Jan 2020 om 18:14
    Fantastische bal vukcic