Lang over wissel: ''Toen die rode kaart kwam, baalde ik wel even''

10
Lang over wissel: ''Toen die rode kaart kwam, baalde ik wel even''

Noa Lang speelt zaterdagavond zijn eerste thuiswedstrijd voor FC Twente, maar de jonge huurling van Ajax is niet extra gespannen voor zijn thuisdebuut. De aanvaller beseft dat er gewonnen moet worden.

"Nee, ik ben niet extra gespannen. Ik kijk er naar uit en heb zin om in de Grolsch Veste te spelen", zegt Lang tegenover RTV Oost. De 20-jarige aanvaller is door zijn doelpunten tegen FC Twente de meest scorende speler in Enschede. "Haha, ik hoop nog een paar plekken te stijgen met doelpunten voor FC Twente."

Lang denkt dat hij goed in de spelersgroep ligt. "Dat denk ik wel, ja. Ik heb met iedereen een goede band, dus dat is prima", vervolgt Lang, die hoopt op een andere wedstrijd dan vorige week. "Ik hoop dat we nu weer wat meer kunnen aanvallen."

"Ik wist vorige week dat ik maar zestig minuten zou spelen, maar toen die rode kaart viel, baalde ik wel even. Je weet dat er dan veel meer ruimte komt, dus ik baalde op dat moment wel. Maar ik was ook nog niet 100% fit", zegt Lang, die vanavond negentig minuten kan maken.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Feb 2020 om 19:38
    Balen als je team een voordeel krijgt. Daar win je de oorlog niet mee
  • 1 Feb 2020 om 17:42
    • Quote van 1 Feb 2020 om 14:59
      Ik hoop berggreen in de punt met harris erachter aitor links en noa rechts
    Dat is bijna iedereen met je eens. We zullen vanavond wel zien wat de opstelling wordt, maar ik verwacht niet dat dit zal gaan gebeuren.
  • 1 Feb 2020 om 17:31
    • Quote van 1 Feb 2020 om 14:59
      Ik hoop berggreen in de punt met harris erachter aitor links en noa rechts
    Ikzeg. Mark 1972. Dat bedoel ik nou al weken maar helaas ziet ie het niet of uit eigen wijs heid wil ie het niet zien.
  • 1 Feb 2020 om 17:15
    • Quote van 1 Feb 2020 om 14:59
      Ik hoop berggreen in de punt met harris erachter aitor links en noa rechts
    Is hij denk ik veel te eigenwijs voor denk dat hij daar gewoon Espinosa neerzet als zogenaamde valse spits. Ik ga er in ieder geval met lood in de schoenen heen.... want hoop natuurlijk op 3 punten maar ik weet niet wat voor gevoel ik heb...
  • 1 Feb 2020 om 16:55
    • Quote van 1 Feb 2020 om 14:59
      Ik hoop berggreen in de punt met harris erachter aitor links en noa rechts
    Mee eens maar dan moeten beide buitenspelers zich laten gelden Anders op de tribune met die egoïsten
  • 1 Feb 2020 om 16:25
    • Quote van 1 Feb 2020 om 16:24
      Aitor moet je effekes uit de basis halen en houden......
    tukkerclan jij moet niks meer zeggen je zegt alles negatief
  • 1 Feb 2020 om 16:24
    • Quote van 1 Feb 2020 om 14:59
      Ik hoop berggreen in de punt met harris erachter aitor links en noa rechts
    Aitor moet je effekes uit de basis halen en houden......
  • 1 Feb 2020 om 16:17
    • Quote van 1 Feb 2020 om 15:26
      Hoop ik ook, maar gaat niet gebeuren. Garcia heeft 2 linkerogen plus een bord voor zijn kop. Ik ben blij dat er geen versterkingen zijn gekomen. Kost onnodig geld omdat Garcia ze dan toch op de verkeerde plek zet. Hou je hart maar vast de 2e seizoenshelft. Het gaat weer billenknijpen worden. We hebben het gelukkig allemaal telkens weer overleeft. Ik ken wonderbaarlijk nog niet iemand die een hartaanval heeft gehad van kijken naar onze fct.
    ik denk dat lang belangrijke schakel word en ploeg op sleeptouw neemt wil alleen vooruit
  • 1 Feb 2020 om 15:26
    • Quote van 1 Feb 2020 om 14:59
      Ik hoop berggreen in de punt met harris erachter aitor links en noa rechts
    Hoop ik ook, maar gaat niet gebeuren. Garcia heeft 2 linkerogen plus een bord voor zijn kop. Ik ben blij dat er geen versterkingen zijn gekomen. Kost onnodig geld omdat Garcia ze dan toch op de verkeerde plek zet. Hou je hart maar vast de 2e seizoenshelft. Het gaat weer billenknijpen worden. We hebben het gelukkig allemaal telkens weer overleeft. Ik ken wonderbaarlijk nog niet iemand die een hartaanval heeft gehad van kijken naar onze fct.
  • 1 Feb 2020 om 14:59
    Ik hoop berggreen in de punt met harris erachter aitor links en noa rechts
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›