'Vreemde zaak' bij FC Twente: ''Dit komt niet meer goed''

23
'Vreemde zaak' bij FC Twente: ''Dit komt niet meer goed''

Cristian Willaert verbaast zich over het passeren van Wout Brama. Volgens de commentator van FOX Sports was er nog ruimte op de bank om een plekje in te ruimen voor het clubicoon.

"Waarom zou je een speler van zijn status zou schofferen?", vraagt Willaert zich af bij FC Afkicken. Aan de andere kant begrijp ik ook dat een trainer te allen tijde wil uitgaan van het sportieve. Alleen wat ik wel raar vind is dat Brama in de eerste helft van het seizoen soms nog basisspeler was en dat hij nu in één keer niet goed genoeg meer is voor de bank."

Willaert beseft dat trainer Gonzalo Garcia het zichzelf veel makkelijker had kunnen maken. "Je mag in Nederland twaalf mensen op de bank zetten, maar er zaten er maar tien. Hij had hem er zo naast kunnen zetten. Het is niet zo dat er geen plek meer voor hem was", aldus de commentator, die denkt dat er meer speelt.

"Als je het mij vraagt is er duidelijk iets van een irritatie of signaal wat Garcia wil uit doen gaan naar Brama. Het is wel een vreemde zaak natuurlijk. Ik ken niet alle details, maar dit lijkt niet een ruzie wat uitgepraat kan worden. Dit komt natuurlijk niet meer goed", besluit hij.

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Feb 2020 om 13:12
    • Quote van 6 Feb 2020 om 20:50
      Al dit gezeik over dat Brama op de tribune zat/zit!!!
      Het is heel simpel, er is geen nieuws over waarom??? alleen aannames. Niks anders!!! Geen reden gegeven door de club of door Brama!
      Er zijn veel "zogenaamde" supporters hier die gelijk om het ontslag van van Leeuwen en Garcia schreeuwen vanwege dit gezeik. Hoezo??? Voor het begin van het seizoen is er heel duidelijk gemaakt dat overleven het belangrijkste doel is en dat het niet uitmaakt hoe. Nog 10 punten en we zijn "veilig"!!!!
      Mensen vergeten ook dat Brama hier niet alleen voor ONS Twente speelt maar ook voor zijn eigen portemonnee!!! Minimaal 250.000 wat hij verdient. Dit salaris heeft hij vorig jaar geeist toen we nog in de KK competitie speelden. Als hij echt een clubman was dan had hij een stuk minder gevraagd tenminste als hij echt van de club houdt. Nou wat hij dit jaar heeft laten zien dat kan ook een jeugdspeler laten zien. Ook al speelt hij niet op zijn eigen 6 positie. De huurspelers die we hebben zullen wel een clausule hebben dat er minder voor betaald hoeven te worden als ze speelminuten krijgen.
      Trouwens wie zegt dat hij niet geblesseerd is/was en dat dat de reden was dat hij op de tribune zat?
    Waus.
  • 7 Feb 2020 om 13:08
    • Quote van 6 Feb 2020 om 20:50
      Al dit gezeik over dat Brama op de tribune zat/zit!!!
      Het is heel simpel, er is geen nieuws over waarom??? alleen aannames. Niks anders!!! Geen reden gegeven door de club of door Brama!
      Er zijn veel "zogenaamde" supporters hier die gelijk om het ontslag van van Leeuwen en Garcia schreeuwen vanwege dit gezeik. Hoezo??? Voor het begin van het seizoen is er heel duidelijk gemaakt dat overleven het belangrijkste doel is en dat het niet uitmaakt hoe. Nog 10 punten en we zijn "veilig"!!!!
      Mensen vergeten ook dat Brama hier niet alleen voor ONS Twente speelt maar ook voor zijn eigen portemonnee!!! Minimaal 250.000 wat hij verdient. Dit salaris heeft hij vorig jaar geeist toen we nog in de KK competitie speelden. Als hij echt een clubman was dan had hij een stuk minder gevraagd tenminste als hij echt van de club houdt. Nou wat hij dit jaar heeft laten zien dat kan ook een jeugdspeler laten zien. Ook al speelt hij niet op zijn eigen 6 positie. De huurspelers die we hebben zullen wel een clausule hebben dat er minder voor betaald hoeven te worden als ze speelminuten krijgen.
      Trouwens wie zegt dat hij niet geblesseerd is/was en dat dat de reden was dat hij op de tribune zat?
    Is geen gezeik. Hij is beter dan bijv een Busquets die alleen speelt omdat het een Spanjool van TvL is. Brama is een local, én heeft ons bijna eigenhandig teruggebracht naar de eredivisie ondanks clown Pusic en de blessure waarmee hij verder speelde.
  • 7 Feb 2020 om 12:57
    • Quote van 7 Feb 2020 om 02:43
      Wat een broodje aap verhaal van je over zijn salaris zeg, duidelijk dat jij er niks vanaf weet. En mocht dat WEL zo zijn, dan is Twente er toch mee akkoord gegaan?
    Wat Wout verdient en krijgt zijn twee verschillende dingen. Ten eerste is het een geweldige speler die wel degelijk met hart en ziel voor Twente gaat, zelfs nadat de RvC minder betrouwbaar bleek. Nu wordt hij weer genaaid. Lekker om zo om te gaan met mensen die de club smoel geven. Omdat gelegenheidsfiguren het podium willen! Deze club moet eens staan voor de mensen die de club dienen en stoppen ons nationaal belachelijk te maken. We staan nou eenmaal in de spotlight- een vinger naar een ander is er vier naar jezelf.
  • 7 Feb 2020 om 11:08
    • Quote van 6 Feb 2020 om 20:50
      Al dit gezeik over dat Brama op de tribune zat/zit!!!
      Het is heel simpel, er is geen nieuws over waarom??? alleen aannames. Niks anders!!! Geen reden gegeven door de club of door Brama!
      Er zijn veel "zogenaamde" supporters hier die gelijk om het ontslag van van Leeuwen en Garcia schreeuwen vanwege dit gezeik. Hoezo??? Voor het begin van het seizoen is er heel duidelijk gemaakt dat overleven het belangrijkste doel is en dat het niet uitmaakt hoe. Nog 10 punten en we zijn "veilig"!!!!
      Mensen vergeten ook dat Brama hier niet alleen voor ONS Twente speelt maar ook voor zijn eigen portemonnee!!! Minimaal 250.000 wat hij verdient. Dit salaris heeft hij vorig jaar geeist toen we nog in de KK competitie speelden. Als hij echt een clubman was dan had hij een stuk minder gevraagd tenminste als hij echt van de club houdt. Nou wat hij dit jaar heeft laten zien dat kan ook een jeugdspeler laten zien. Ook al speelt hij niet op zijn eigen 6 positie. De huurspelers die we hebben zullen wel een clausule hebben dat er minder voor betaald hoeven te worden als ze speelminuten krijgen.
      Trouwens wie zegt dat hij niet geblesseerd is/was en dat dat de reden was dat hij op de tribune zat?
    Het is nogal logisch dat mensen gaan speculeren als een speler als Brama gewoon ineens buiten de selectie valt. Als het zo simpel is als een blessure dan had Garcia dit allang naar buiten gebracht. Gewoonweg om die hele vloedgolf aan aandacht te voorkomen. Hoe er met Brama wordt omgegaan is niet normaal en schiet gewoon in het verkeerde keelgat van de meeste supporters. Het wordt tijd dat we te horen krijgen waarom, want een fitte Brama hoort gewoon in de selectie.
  • 7 Feb 2020 om 08:29
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:16
      Wat een diep trieste reactie. Diep triest. Ga weg, en blijf weg. Liefst ook uit het stadion.
    Die reactie van jou is trouwens net zo triest .
  • 7 Feb 2020 om 08:16
    • Quote van 6 Feb 2020 om 20:50
      Al dit gezeik over dat Brama op de tribune zat/zit!!!
      Het is heel simpel, er is geen nieuws over waarom??? alleen aannames. Niks anders!!! Geen reden gegeven door de club of door Brama!
      Er zijn veel "zogenaamde" supporters hier die gelijk om het ontslag van van Leeuwen en Garcia schreeuwen vanwege dit gezeik. Hoezo??? Voor het begin van het seizoen is er heel duidelijk gemaakt dat overleven het belangrijkste doel is en dat het niet uitmaakt hoe. Nog 10 punten en we zijn "veilig"!!!!
      Mensen vergeten ook dat Brama hier niet alleen voor ONS Twente speelt maar ook voor zijn eigen portemonnee!!! Minimaal 250.000 wat hij verdient. Dit salaris heeft hij vorig jaar geeist toen we nog in de KK competitie speelden. Als hij echt een clubman was dan had hij een stuk minder gevraagd tenminste als hij echt van de club houdt. Nou wat hij dit jaar heeft laten zien dat kan ook een jeugdspeler laten zien. Ook al speelt hij niet op zijn eigen 6 positie. De huurspelers die we hebben zullen wel een clausule hebben dat er minder voor betaald hoeven te worden als ze speelminuten krijgen.
      Trouwens wie zegt dat hij niet geblesseerd is/was en dat dat de reden was dat hij op de tribune zat?
    Wat een diep trieste reactie. Diep triest. Ga weg, en blijf weg. Liefst ook uit het stadion.
  • 7 Feb 2020 om 02:43
    • Quote van 6 Feb 2020 om 20:50
      Al dit gezeik over dat Brama op de tribune zat/zit!!!
      Het is heel simpel, er is geen nieuws over waarom??? alleen aannames. Niks anders!!! Geen reden gegeven door de club of door Brama!
      Er zijn veel "zogenaamde" supporters hier die gelijk om het ontslag van van Leeuwen en Garcia schreeuwen vanwege dit gezeik. Hoezo??? Voor het begin van het seizoen is er heel duidelijk gemaakt dat overleven het belangrijkste doel is en dat het niet uitmaakt hoe. Nog 10 punten en we zijn "veilig"!!!!
      Mensen vergeten ook dat Brama hier niet alleen voor ONS Twente speelt maar ook voor zijn eigen portemonnee!!! Minimaal 250.000 wat hij verdient. Dit salaris heeft hij vorig jaar geeist toen we nog in de KK competitie speelden. Als hij echt een clubman was dan had hij een stuk minder gevraagd tenminste als hij echt van de club houdt. Nou wat hij dit jaar heeft laten zien dat kan ook een jeugdspeler laten zien. Ook al speelt hij niet op zijn eigen 6 positie. De huurspelers die we hebben zullen wel een clausule hebben dat er minder voor betaald hoeven te worden als ze speelminuten krijgen.
      Trouwens wie zegt dat hij niet geblesseerd is/was en dat dat de reden was dat hij op de tribune zat?
    Wat een broodje aap verhaal van je over zijn salaris zeg, duidelijk dat jij er niks vanaf weet. En mocht dat WEL zo zijn, dan is Twente er toch mee akkoord gegaan?
  • 7 Feb 2020 om 00:03
    • Quote van 6 Feb 2020 om 20:50
      Al dit gezeik over dat Brama op de tribune zat/zit!!!
      Het is heel simpel, er is geen nieuws over waarom??? alleen aannames. Niks anders!!! Geen reden gegeven door de club of door Brama!
      Er zijn veel "zogenaamde" supporters hier die gelijk om het ontslag van van Leeuwen en Garcia schreeuwen vanwege dit gezeik. Hoezo??? Voor het begin van het seizoen is er heel duidelijk gemaakt dat overleven het belangrijkste doel is en dat het niet uitmaakt hoe. Nog 10 punten en we zijn "veilig"!!!!
      Mensen vergeten ook dat Brama hier niet alleen voor ONS Twente speelt maar ook voor zijn eigen portemonnee!!! Minimaal 250.000 wat hij verdient. Dit salaris heeft hij vorig jaar geeist toen we nog in de KK competitie speelden. Als hij echt een clubman was dan had hij een stuk minder gevraagd tenminste als hij echt van de club houdt. Nou wat hij dit jaar heeft laten zien dat kan ook een jeugdspeler laten zien. Ook al speelt hij niet op zijn eigen 6 positie. De huurspelers die we hebben zullen wel een clausule hebben dat er minder voor betaald hoeven te worden als ze speelminuten krijgen.
      Trouwens wie zegt dat hij niet geblesseerd is/was en dat dat de reden was dat hij op de tribune zat?
    Familie van de trainer? Of ben je Ted van Leeuwen zelf?
  • 7 Feb 2020 om 00:01
    • Quote van 6 Feb 2020 om 18:38
      Ikzeg. Het is nu tijd om aan voetbal te denken want ccc heeft het samen met td duidelijk te zeggen bij ons fctwente. Nu naar de wedstrijd tegen Emmen, wie er ook speelt na eindelijk een gewonnen wedstrijd tegen sparta, hoop ik als vaste support dat het een 3punter gaat worden ,ikzeg. Er op of geen eten mentaliteit dan zit er een stunt in. Ik hoop op een sterke fctwente, bij deze iedereen succes gewenst.
    Triest dat we winnen van fucking emmen als stunt zien!
  • 6 Feb 2020 om 21:11
    • Quote van 6 Feb 2020 om 20:50
      Al dit gezeik over dat Brama op de tribune zat/zit!!!
      Het is heel simpel, er is geen nieuws over waarom??? alleen aannames. Niks anders!!! Geen reden gegeven door de club of door Brama!
      Er zijn veel "zogenaamde" supporters hier die gelijk om het ontslag van van Leeuwen en Garcia schreeuwen vanwege dit gezeik. Hoezo??? Voor het begin van het seizoen is er heel duidelijk gemaakt dat overleven het belangrijkste doel is en dat het niet uitmaakt hoe. Nog 10 punten en we zijn "veilig"!!!!
      Mensen vergeten ook dat Brama hier niet alleen voor ONS Twente speelt maar ook voor zijn eigen portemonnee!!! Minimaal 250.000 wat hij verdient. Dit salaris heeft hij vorig jaar geeist toen we nog in de KK competitie speelden. Als hij echt een clubman was dan had hij een stuk minder gevraagd tenminste als hij echt van de club houdt. Nou wat hij dit jaar heeft laten zien dat kan ook een jeugdspeler laten zien. Ook al speelt hij niet op zijn eigen 6 positie. De huurspelers die we hebben zullen wel een clausule hebben dat er minder voor betaald hoeven te worden als ze speelminuten krijgen.
      Trouwens wie zegt dat hij niet geblesseerd is/was en dat dat de reden was dat hij op de tribune zat?
    Verdient Ted ook plus alle extraaaaazzz, Misschien dat hij een club hart heeft en een jaartje gratis werkt. Huren we daar weer een speler van nee geen een uut Spanje anders komt het nog op het zelfde bankje.
  • 6 Feb 2020 om 20:56
    • Quote van 6 Feb 2020 om 20:50
      Al dit gezeik over dat Brama op de tribune zat/zit!!!
      Het is heel simpel, er is geen nieuws over waarom??? alleen aannames. Niks anders!!! Geen reden gegeven door de club of door Brama!
      Er zijn veel "zogenaamde" supporters hier die gelijk om het ontslag van van Leeuwen en Garcia schreeuwen vanwege dit gezeik. Hoezo??? Voor het begin van het seizoen is er heel duidelijk gemaakt dat overleven het belangrijkste doel is en dat het niet uitmaakt hoe. Nog 10 punten en we zijn "veilig"!!!!
      Mensen vergeten ook dat Brama hier niet alleen voor ONS Twente speelt maar ook voor zijn eigen portemonnee!!! Minimaal 250.000 wat hij verdient. Dit salaris heeft hij vorig jaar geeist toen we nog in de KK competitie speelden. Als hij echt een clubman was dan had hij een stuk minder gevraagd tenminste als hij echt van de club houdt. Nou wat hij dit jaar heeft laten zien dat kan ook een jeugdspeler laten zien. Ook al speelt hij niet op zijn eigen 6 positie. De huurspelers die we hebben zullen wel een clausule hebben dat er minder voor betaald hoeven te worden als ze speelminuten krijgen.
      Trouwens wie zegt dat hij niet geblesseerd is/was en dat dat de reden was dat hij op de tribune zat?
    En dan begin jij over allemaal aannames. Je post staat er vol mee
  • 6 Feb 2020 om 20:50
    Al dit gezeik over dat Brama op de tribune zat/zit!!!
    Het is heel simpel, er is geen nieuws over waarom??? alleen aannames. Niks anders!!! Geen reden gegeven door de club of door Brama!
    Er zijn veel "zogenaamde" supporters hier die gelijk om het ontslag van van Leeuwen en Garcia schreeuwen vanwege dit gezeik. Hoezo??? Voor het begin van het seizoen is er heel duidelijk gemaakt dat overleven het belangrijkste doel is en dat het niet uitmaakt hoe. Nog 10 punten en we zijn "veilig"!!!!
    Mensen vergeten ook dat Brama hier niet alleen voor ONS Twente speelt maar ook voor zijn eigen portemonnee!!! Minimaal 250.000 wat hij verdient. Dit salaris heeft hij vorig jaar geeist toen we nog in de KK competitie speelden. Als hij echt een clubman was dan had hij een stuk minder gevraagd tenminste als hij echt van de club houdt. Nou wat hij dit jaar heeft laten zien dat kan ook een jeugdspeler laten zien. Ook al speelt hij niet op zijn eigen 6 positie. De huurspelers die we hebben zullen wel een clausule hebben dat er minder voor betaald hoeven te worden als ze speelminuten krijgen.
    Trouwens wie zegt dat hij niet geblesseerd is/was en dat dat de reden was dat hij op de tribune zat?
  • 6 Feb 2020 om 20:09
    Zolang je Wout niet op de bank zet veroorzaak je alleen maar onrust. Er mogen 12 mensen op de bank, je hebt er 10 en dan zet je Wout er niet bij?! Sowieso dat er dan een ergere ruzie is dan we allemaal denken. Zet Wout gewoon terug op de bank is ook een goede voor de jonge jongens als Keito en Jesse en steunt Peet ook. Wout snapt echt wel dat Jesse daar nu staat hoor. Maar dit slaat nergens op, dit is gewoon sneu en ben bang dat dit voor grote onrust gaat zorgen of er komt ergens een breuk.
  • 6 Feb 2020 om 19:58
    • Quote van 6 Feb 2020 om 18:54
      Beste Ik Zeg: ik hoop toch echt dat er vanuit de RvC , Twente verenigt, supporters , wel degelijk een signaal af moeten geven dat dit zo niet te handhaven blijft, het word steeds erger, en als GG kloten heeft en zoveel principes dan stapt hij zelf op en blijft niet popie Jopie doen. En ook Ted moet zijn biezen pakken, evenals meelopers als Kammetje en Fredje R. Ze beschermen elkaar allemaal er uit met die pröttel en nog liever vandaag dan morgen.
    Ikzeg. Jadie. Ik ben het helemaal met u eens. Ze hadden er nooit aan moeten beginnen nooit nooit.
  • 6 Feb 2020 om 19:38
    Gewoon nu oprotten en heel snel dit komt niet meer goed de onrust binnen de club groeit. RvC Twente verenigt, supportersgroepen, sponsors , ik roep jullie bij deze op actie te ondernemen aub.
  • 6 Feb 2020 om 19:33
    • Quote van 6 Feb 2020 om 19:25
      GG hoeft van mij niet direct weg. Wat ik beter zou vinden is dat we wout als speler/coach toevoegen aan de staf. GG moet duidelijk worden gemaakt dat het niet om hem gaat maar om de club. En daarvoor is wout belangrijker dan GG. Had overigens al lang een bericht van Fc twente verwacht dat er een gesprek is gevoerd en dat alles weer okay is.
    Hij hoeft helemaal niet weg maar verder dan de tribune hoeft hij niet meer te komen.
    Als trainer volkomen ongeschikt laat hij steeds weer blijken.
    Of hij goede ideeën heeft is dan niet meer van belang
  • 6 Feb 2020 om 19:33
    • Quote van 6 Feb 2020 om 19:21
      Verdomme kerel....wil je dat dit landelijke impact heeft? Dan moeten wij bij de eerste thuiswedstrijd tegen AZ als supporters een overduidelijk signaal af geven vanaf de tribunes met spandoeken en spreekkoren.


      90 minuten lang Obla die Obla da Woutje Brama......


      Fuck die kolere spanjool. Wij moeten hem laten horen en voelen hoe wij over hem denken.
    Het mag voor mij nog wel wat ruiger dan spandoek en ik ga ervoor als het moet. Fucking niemand is groter dan de club, en dan zeker die snotneus van een GG niet. Vent ik smeek je bijna rot op, maar als ik je er letterlijk uit kan trappen doe ik dat ook. En ook die achterlijke Ted oprotten er moet rust in de tent komen en dat komt er met deze 2 niet meer. De meeste mensen, supporters, journalisten , oud spelers kiezen de kant van Brama. Dat zegt toch wel genoeg oprotten aub . Hufters en ook die Fred en kammetje oprotten.
  • 6 Feb 2020 om 19:26
    Het plan Gewoon doen, gewoon doen is niet geslaagd, werd onlangs gemeld. Net als dat er meer openheid zou komen. Misschien hierin open zijn, het wordt nu een grote soap doordat iedereen zijn mening geeft. De meningen zijn wel allemaal hetzelfde, net als de reden die men noemt. Waarom legt er niemand de vraag 'waarom' opnieuw bij García of Twente voor?
  • 6 Feb 2020 om 19:25
    • Quote van 6 Feb 2020 om 19:21
      Verdomme kerel....wil je dat dit landelijke impact heeft? Dan moeten wij bij de eerste thuiswedstrijd tegen AZ als supporters een overduidelijk signaal af geven vanaf de tribunes met spandoeken en spreekkoren.


      90 minuten lang Obla die Obla da Woutje Brama......


      Fuck die kolere spanjool. Wij moeten hem laten horen en voelen hoe wij over hem denken.
    GG hoeft van mij niet direct weg. Wat ik beter zou vinden is dat we wout als speler/coach toevoegen aan de staf. GG moet duidelijk worden gemaakt dat het niet om hem gaat maar om de club. En daarvoor is wout belangrijker dan GG. Had overigens al lang een bericht van Fc twente verwacht dat er een gesprek is gevoerd en dat alles weer okay is.
  • 6 Feb 2020 om 19:21
    • Quote van 6 Feb 2020 om 18:54
      Beste Ik Zeg: ik hoop toch echt dat er vanuit de RvC , Twente verenigt, supporters , wel degelijk een signaal af moeten geven dat dit zo niet te handhaven blijft, het word steeds erger, en als GG kloten heeft en zoveel principes dan stapt hij zelf op en blijft niet popie Jopie doen. En ook Ted moet zijn biezen pakken, evenals meelopers als Kammetje en Fredje R. Ze beschermen elkaar allemaal er uit met die pröttel en nog liever vandaag dan morgen.
    Verdomme kerel....wil je dat dit landelijke impact heeft? Dan moeten wij bij de eerste thuiswedstrijd tegen AZ als supporters een overduidelijk signaal af geven vanaf de tribunes met spandoeken en spreekkoren.


    90 minuten lang Obla die Obla da Woutje Brama......


    Fuck die kolere spanjool. Wij moeten hem laten horen en voelen hoe wij over hem denken.
  • 6 Feb 2020 om 18:54
    • Quote van 6 Feb 2020 om 18:38
      Ikzeg. Het is nu tijd om aan voetbal te denken want ccc heeft het samen met td duidelijk te zeggen bij ons fctwente. Nu naar de wedstrijd tegen Emmen, wie er ook speelt na eindelijk een gewonnen wedstrijd tegen sparta, hoop ik als vaste support dat het een 3punter gaat worden ,ikzeg. Er op of geen eten mentaliteit dan zit er een stunt in. Ik hoop op een sterke fctwente, bij deze iedereen succes gewenst.
    Beste Ik Zeg: ik hoop toch echt dat er vanuit de RvC , Twente verenigt, supporters , wel degelijk een signaal af moeten geven dat dit zo niet te handhaven blijft, het word steeds erger, en als GG kloten heeft en zoveel principes dan stapt hij zelf op en blijft niet popie Jopie doen. En ook Ted moet zijn biezen pakken, evenals meelopers als Kammetje en Fredje R. Ze beschermen elkaar allemaal er uit met die pröttel en nog liever vandaag dan morgen.
  • 6 Feb 2020 om 18:38
    Ikzeg. Het is nu tijd om aan voetbal te denken want ccc heeft het samen met td duidelijk te zeggen bij ons fctwente. Nu naar de wedstrijd tegen Emmen, wie er ook speelt na eindelijk een gewonnen wedstrijd tegen sparta, hoop ik als vaste support dat het een 3punter gaat worden ,ikzeg. Er op of geen eten mentaliteit dan zit er een stunt in. Ik hoop op een sterke fctwente, bij deze iedereen succes gewenst.
  • 6 Feb 2020 om 18:36
    Vreemd dat bij de club waar al jaren iedere scheet word gelekt nu alles keurig achter gesloten deuren blijft!
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›