Weghorst boos na vertrek bij FC Twente: ''Dolksteek in de rug''

78
Weghorst boos na vertrek bij FC Twente: ''Dolksteek in de rug''

Eric Weghorst hoorde deze week dat hij na zeventien jaar moet vertrekken bij FC Twente. Voor de huidige hoofd opleidingen van de club uit Enschede is geen plek meer na de hernieuwde samenwerking met Heracles Almelo.

"Een dolksteek in de rug", reageert Weghorst in gesprek met TC Tubantia. "Paul van der Kraan (algemeen directeur van FC Twente, red.) moet niet met het verhaal aankomen dat ze een frisse wind willen, want ik heb deze functie maar acht maanden vervuld. Van der Kraan heeft geen idee wat wij hier sinds mei vorig jaar op vele gebieden voor elkaar hebben gekregen. Ik heb in die periode ook nooit een evaluatie gehad."

Weghorst moet samen met Rob Boudrie (manager opleiding) plaatsmaken voor Dominique Scholten en een nog aan te stellen manager technische zaken. Hij is verbaasd over de gang van zaken, want Weghorst is nergens in gekend over de besprekingen met Heracles Almelo en zou deze periode een gesprek hebben met Van der Kraan over het trainersbestand van de opleiding.

"Ik heb eerst een hele tijd niets gezegd en toen heb ik hem een hand gegeven en gecondoleerd met het feit dat ze iemand laten gaan die zeventien jaar het snot voor de ogen heeft gewerkt voor FC Twente, iemand die soms tachtig uur per week draaide, die kennis heeft van het regionale voetbal en van de materie die bij scouten en jeugdvoetbal hoort", aldus Weghorst, die kritisch is op FC Twente.

"Dit is stank voor dank. Van der Kraan had het in zijn nieuwjaarsboodschap over 'noaberschap', maar daar heeft dit allemaal niks mee te maken. Ik wil niet aan zelfbeklag doen en heb ook op mijn beurt veel aan Twente te danken, maar zo ga je niet met mensen om", besluit Weghorst, die merkt dat Heracles Almelo de regie in handen heeft bij de onderhandelingen en dat FC Twente het allemaal laat gebeuren.

78 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Feb 2020 om 01:58
    Deeze nep derecteur moet oprotten maakt onse club kapot net zo als GGG kan niet geloven dat ik dit zeg maar zinds munsterman weg is is de club naar de tering en is het een speeltje van mensen met geld ... ja joop had een grootheids waanzin ja door joop is al deze tering zooi maar joop stond er wel toen de club kapot was en bracht ons de titel soms mis ik die tijden van 2007-2011 dat waren mooie tijden
  • 7 Feb 2020 om 22:54
    • Quote van 7 Feb 2020 om 19:46
      Nou eppie, ik baal van de manier hoe het momenteel verloopt. En dan meerdere zaken. Bijv: aitor blijkt meerdere weken met pijn te spelen, het geval brama, nu weer weghorst die zonder opgaaf van rede weg moet(vervanger stond al klaar). Ted die ruzie heect met wagelaar en gg die spelers overal neerzet behalve op de goede positie. Het is gewoon nog steeds een puinzooi, blijkbaar is er weinig veranderd.....sorry voor al die negativiteit. Zo kijk ik er tegenaan
    Aitor had ook nog een familie probleemje,niet lekker in zijn vel,gaat weken duren,trainer had eigenlijk geen alternatief,Zekhnini en Keito en Menig in een dip,Brama is keus van de trainer,kiest voor ander type voetballer,en wees eens eerlijk speelde heel zwak,wel slecht gemanaged van de club,Ted en Wagelaar,waar er twee vechten hebben ze beide schuld,simpel toch,zijn water en vuur,dus doet vd Kraan de onderhandelingen,niet normaal klopt,maar belangrijkste is dat Roemeratoe blijft,zodat we later hopelijk wat geld krijgen,Weghorst en Boudrie,is wel een reden voor,zijn echte Twentejongens,Heracles wou ze daarom niet,komen twee min of meer neutrale mensen,zonder binding met een van de clubs,en over spelers op de goede plaats,na de wedstrijd tegen RKC heeft hij wel ingegrepen,oudere spelers deden mee,Brama,Aburjania en Berggreen lieten hem eigenlijk in de steek,dus de jonkies erin,Busquets op 6,Bijen terug met Julio,eigenlijk nu alleen nog Schenk en ook Vukcic op een vreemde positie,beide noodgedwongen,ook de trainer had wel eens met Berggreen in de spits en Vukcic erachter willen spelen,moeten ze wel tegelijk fit zijn,is helaas niet zo,en ach puinzooi,we moeten ons ten koste van alles handhaven,10 punten gaat echt wel lukken,die doelstelling is dan gehaald,en daarna een evaluatie,onze club is een vulkaan,gaan we verder met de trainer,gaan we verder met Ted,en gaan we verder met vd Kraan,onduidelijk is wie er momenteel de baas is bij onze club,wij als supporters zullen er altijd zijn,de rest zijn passanten zonder binding met de club of de streek,mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit,eerst maar eens handhaven,maar de meesten hier denken wel heel gemakkelijk over de moeilijke omstandigheden waarin ze alle drie moeten werken,aan het eind van het seizoen zullen er keuzes gemaakt moeten worden,gelukkig niet door ons,en ach negatief, ik prefereer het woord kritisch,de club is van de supporters,maar we bestaan nog steeds dankzij de trouwe sponsors,die overigens ook supporter zijn,en wie betaalt,die bepaalt,we zullen zien welke koers ze gaan varen,en of je nu kritisch of positief hier bent maakt eigenlijk niets uit,allemaal geef je toch om onze club!
  • 7 Feb 2020 om 21:05
    • Quote van 7 Feb 2020 om 20:58
      Ja,en hoe doet Ajax dat dan,wij krijgen opleidingsvergoeding,geloof ik 15000 euro per jaar,dus 60000 euro,spelertje mag nog geen contract tekenen,nog geen zestien,ADIDAS doet hem gewoon een contract om op hun schoenen te voetballen,dus geld krijgt hij wel,hele creatieve oplossing toch?
    Inderdaad, zeker creatief, gelukkig niet de beste van onder 15 volgensmij. Ik hoop dat de jeugd nu een flinke boost krijgt met de nieuwe bepalers. Zijn die talenten die nog moeten kiezen voor Dit seizoen of volgens seizoen?
  • 7 Feb 2020 om 20:58
    • Quote van 7 Feb 2020 om 19:33
      Bedankt.
    Ja,en hoe doet Ajax dat dan,wij krijgen opleidingsvergoeding,geloof ik 15000 euro per jaar,dus 60000 euro,spelertje mag nog geen contract tekenen,nog geen zestien,ADIDAS doet hem gewoon een contract om op hun schoenen te voetballen,dus geld krijgt hij wel,hele creatieve oplossing toch?
  • 7 Feb 2020 om 19:46
    • Quote van 7 Feb 2020 om 19:26
      Ben gewoon supporter,waar baal je dan van,dat we samen met Heracles de Academie gaan doen,is een goede zaak,word veel geld door bespaart,jullie reageren met het hart,als je elk jaar twee miljoen investeert moet je eigenlijk elk jaar een speler van de Academie verkopen voor dat bedrag om rendabel te zijn,eigenlijk meer om winst te maken.Dus wees blij,geld kan nu in de selectie gestoken worden,en wees eens eerlijk denk dat je alleen met regionale spelers in de onderste regionen van de Eredivisie speelt,dus zul je altijd ergens anders talenten moeten ophalen om er weer bovenop te komen,ze zien echt wel de talenten in de KKD divisie lopen en willen die graag hebben,maar die kunnen wij momenteel niet betalen,eind seizoen Drommel verkopen,en flink doorselecteren,zullen volgend jaar heel wat minder huurspelers zijn,eerst dit seizoen overleven ,dan verder met de opbouw van de club,jullie denken in het verleden,vroeger ja,toen werden we kampioen,met geweldige spelers,met wat er nu is zouden er twee goed genoeg zijn voor de kampioensselectie heb het niet over een basisplaats,Drommel en Lang,zondag tegen Emmen,we gaan echt winnen genk ik,met heel voorzichtig voetbal niet mooi,maar hopelijk wel effectief.
    Nou eppie, ik baal van de manier hoe het momenteel verloopt. En dan meerdere zaken. Bijv: aitor blijkt meerdere weken met pijn te spelen, het geval brama, nu weer weghorst die zonder opgaaf van rede weg moet(vervanger stond al klaar). Ted die ruzie heect met wagelaar en gg die spelers overal neerzet behalve op de goede positie. Het is gewoon nog steeds een puinzooi, blijkbaar is er weinig veranderd.....sorry voor al die negativiteit. Zo kijk ik er tegenaan
  • 7 Feb 2020 om 19:45
    • Quote van 7 Feb 2020 om 19:03
      Altijd bepaalt de speler waar hij voor kiest,gewoon zorgen dat je de beste keuze bent,ze zijn nog aan het praten,zal best nog veel veranderen,voorbeeld wij willen een jong buitenlands talent van 16 uit Finland,hoe gaat het dan,zal de komende tijd wel meer duidelijk over worden,gelukkig hebben wij nog wel wat meer rechten op wat er al is,zitten best goede spelers in de jeugd,maar er is een groot maar,gaat er al weer een naar Ajax van onder 15,zie het met lede ogen aan,maar ja zo is het nu eenmaal,kijken hoe het verdergaat,voordeel word wel dat we minimaal een miljoen meer te besteden hebben,hopelijk voor het eerste,kun je toch wat leuks voor vastleggen
    Dank Eppie.
  • 7 Feb 2020 om 19:44
    • Quote van 7 Feb 2020 om 16:03
      Spelers konden vroeger gewoon zelf kiezen. Het is geen vee dat je verhandelt. Dat zal nu niet anders zijn. Vroeger bestond wel de regeling dat Twente een x-% van door Heracles verkochte spelers kreeg als ze hier waren opgeleid. Denk eerder dat daar een verandering in komt.
    Dank Rik.
  • 7 Feb 2020 om 19:41
    • Quote van 7 Feb 2020 om 19:37
      Eerst voetbal kijken,later vanavond goe ik wel weer mee aan de discussie
    Haha is goed, ik mag je bijdrages graag lezen.
  • 7 Feb 2020 om 19:37
    Eerst voetbal kijken,later vanavond goe ik wel weer mee aan de discussie
  • 7 Feb 2020 om 19:33
    • Quote van 7 Feb 2020 om 19:32
      Tijn Peters,en er zijn diverse talenten op proef geweest,onder andere uit Finland,of ze voor ons gaan kiezen?Goede spelers kunnen kiezen,dus afwachten maar,alles staat in de wachtstand,zo snel mogelijk handhaven,dan ken je ongeveer het budget volgend seizoen,en kun je hopelijk snel toeslaan.
    Bedankt.
  • 7 Feb 2020 om 19:32
    • Quote van 7 Feb 2020 om 19:25
      Weet je de naam die naar ajax gaat? En is dat finse talent voorbeeld of ook echt waar?
    Tijn Peters,en er zijn diverse talenten op proef geweest,onder andere uit Finland,of ze voor ons gaan kiezen?Goede spelers kunnen kiezen,dus afwachten maar,alles staat in de wachtstand,zo snel mogelijk handhaven,dan ken je ongeveer het budget volgend seizoen,en kun je hopelijk snel toeslaan.
  • 7 Feb 2020 om 19:26
    • Quote van 7 Feb 2020 om 15:05
      Eppie is altijd overal blij mee, waar een ander van baalt! Wat is je functie bij twente?
    Ben gewoon supporter,waar baal je dan van,dat we samen met Heracles de Academie gaan doen,is een goede zaak,word veel geld door bespaart,jullie reageren met het hart,als je elk jaar twee miljoen investeert moet je eigenlijk elk jaar een speler van de Academie verkopen voor dat bedrag om rendabel te zijn,eigenlijk meer om winst te maken.Dus wees blij,geld kan nu in de selectie gestoken worden,en wees eens eerlijk denk dat je alleen met regionale spelers in de onderste regionen van de Eredivisie speelt,dus zul je altijd ergens anders talenten moeten ophalen om er weer bovenop te komen,ze zien echt wel de talenten in de KKD divisie lopen en willen die graag hebben,maar die kunnen wij momenteel niet betalen,eind seizoen Drommel verkopen,en flink doorselecteren,zullen volgend jaar heel wat minder huurspelers zijn,eerst dit seizoen overleven ,dan verder met de opbouw van de club,jullie denken in het verleden,vroeger ja,toen werden we kampioen,met geweldige spelers,met wat er nu is zouden er twee goed genoeg zijn voor de kampioensselectie heb het niet over een basisplaats,Drommel en Lang,zondag tegen Emmen,we gaan echt winnen genk ik,met heel voorzichtig voetbal niet mooi,maar hopelijk wel effectief.
  • 7 Feb 2020 om 19:25
    • Quote van 7 Feb 2020 om 19:03
      Altijd bepaalt de speler waar hij voor kiest,gewoon zorgen dat je de beste keuze bent,ze zijn nog aan het praten,zal best nog veel veranderen,voorbeeld wij willen een jong buitenlands talent van 16 uit Finland,hoe gaat het dan,zal de komende tijd wel meer duidelijk over worden,gelukkig hebben wij nog wel wat meer rechten op wat er al is,zitten best goede spelers in de jeugd,maar er is een groot maar,gaat er al weer een naar Ajax van onder 15,zie het met lede ogen aan,maar ja zo is het nu eenmaal,kijken hoe het verdergaat,voordeel word wel dat we minimaal een miljoen meer te besteden hebben,hopelijk voor het eerste,kun je toch wat leuks voor vastleggen
    Weet je de naam die naar ajax gaat? En is dat finse talent voorbeeld of ook echt waar?
  • 7 Feb 2020 om 19:03
    • Quote van 7 Feb 2020 om 15:20
      Hoe werkt het Eppie? Dragen FCT en Her spelers aan de ze zelf gescout hebben, en worden die gewoon samen opgeleid, of behoren die spelers aan de academie en kan een van de twee clubs claim leggen op een bepaalde speler? Vroeger, begreep ik, had FCT first pickings, vanwege de 90%, maar als dat 50/50 gaat worden, hoe werkt het dan?
    Altijd bepaalt de speler waar hij voor kiest,gewoon zorgen dat je de beste keuze bent,ze zijn nog aan het praten,zal best nog veel veranderen,voorbeeld wij willen een jong buitenlands talent van 16 uit Finland,hoe gaat het dan,zal de komende tijd wel meer duidelijk over worden,gelukkig hebben wij nog wel wat meer rechten op wat er al is,zitten best goede spelers in de jeugd,maar er is een groot maar,gaat er al weer een naar Ajax van onder 15,zie het met lede ogen aan,maar ja zo is het nu eenmaal,kijken hoe het verdergaat,voordeel word wel dat we minimaal een miljoen meer te besteden hebben,hopelijk voor het eerste,kun je toch wat leuks voor vastleggen
  • 7 Feb 2020 om 18:52
    • Quote van 7 Feb 2020 om 18:15
      Precies niks mis mee. Wel frappant dat er weer een typ uut de richting Nijmegen/Arnhem komt
    Waarom dat?
  • 7 Feb 2020 om 18:15
    • Quote van 7 Feb 2020 om 15:24
      Dit is toch een forum? En schrijf wat mij opvalt! En doe dat op een nette manier, dacht ik zo.
    Precies niks mis mee. Wel frappant dat er weer een typ uut de richting Nijmegen/Arnhem komt
  • 7 Feb 2020 om 16:03
    • Quote van 7 Feb 2020 om 15:20
      Hoe werkt het Eppie? Dragen FCT en Her spelers aan de ze zelf gescout hebben, en worden die gewoon samen opgeleid, of behoren die spelers aan de academie en kan een van de twee clubs claim leggen op een bepaalde speler? Vroeger, begreep ik, had FCT first pickings, vanwege de 90%, maar als dat 50/50 gaat worden, hoe werkt het dan?
    Spelers konden vroeger gewoon zelf kiezen. Het is geen vee dat je verhandelt. Dat zal nu niet anders zijn. Vroeger bestond wel de regeling dat Twente een x-% van door Heracles verkochte spelers kreeg als ze hier waren opgeleid. Denk eerder dat daar een verandering in komt.
  • 7 Feb 2020 om 15:24
    • Quote van 7 Feb 2020 om 15:17
      Eppie is wel de enige die af en toe wat toe kan lichten, moeten we koesteren.
    Dit is toch een forum? En schrijf wat mij opvalt! En doe dat op een nette manier, dacht ik zo.
  • 7 Feb 2020 om 15:20
    • Quote van 7 Feb 2020 om 13:47
      Nieuwe plan is op basis van gelijkwaardigheid,spelers die er nu al zijn gelden de oude regels,jeugd die volgend seizoen instroomt fifty fifty basis,begroting zou wel omlaag gaan,vaag hoe het precies eruit komt te zien,nu is het ongeveer 2 miljoen,dus besparing is minstens 1 miljoen,dat geld kan dus elders gebruikt worden,hopelijk voor de selectie,dat Weghorst en Boudrie moeten wijken is sneu voor hen,maar Heracles heeft ook wat te zeggen over de invulling en dus gaan ze kiezen voor min of meer neutrale mensen zonder binding met ons of Heracles,logisch toch,eerlijk gezegd ben ik er wel blij mee,is nog veel werk te doen op de Academie,bij Nec waren ze niet blij met de overstap naar ons van de nieuwe manager,en in het voetbalwereldje staat hij goed aangeschreven,afwachten hoe het zich ontwikkelt.Overigens zijn ze nog aan het onderhandelen,we zullen zien wat het word.
    Hoe werkt het Eppie? Dragen FCT en Her spelers aan de ze zelf gescout hebben, en worden die gewoon samen opgeleid, of behoren die spelers aan de academie en kan een van de twee clubs claim leggen op een bepaalde speler? Vroeger, begreep ik, had FCT first pickings, vanwege de 90%, maar als dat 50/50 gaat worden, hoe werkt het dan?
  • 7 Feb 2020 om 15:17
    • Quote van 7 Feb 2020 om 15:05
      Eppie is altijd overal blij mee, waar een ander van baalt! Wat is je functie bij twente?
    Eppie is wel de enige die af en toe wat toe kan lichten, moeten we koesteren.
  • 7 Feb 2020 om 15:05
    • Quote van 7 Feb 2020 om 13:47
      Nieuwe plan is op basis van gelijkwaardigheid,spelers die er nu al zijn gelden de oude regels,jeugd die volgend seizoen instroomt fifty fifty basis,begroting zou wel omlaag gaan,vaag hoe het precies eruit komt te zien,nu is het ongeveer 2 miljoen,dus besparing is minstens 1 miljoen,dat geld kan dus elders gebruikt worden,hopelijk voor de selectie,dat Weghorst en Boudrie moeten wijken is sneu voor hen,maar Heracles heeft ook wat te zeggen over de invulling en dus gaan ze kiezen voor min of meer neutrale mensen zonder binding met ons of Heracles,logisch toch,eerlijk gezegd ben ik er wel blij mee,is nog veel werk te doen op de Academie,bij Nec waren ze niet blij met de overstap naar ons van de nieuwe manager,en in het voetbalwereldje staat hij goed aangeschreven,afwachten hoe het zich ontwikkelt.Overigens zijn ze nog aan het onderhandelen,we zullen zien wat het word.
    Eppie is altijd overal blij mee, waar een ander van baalt! Wat is je functie bij twente?
  • 7 Feb 2020 om 13:47
    • Quote van 7 Feb 2020 om 11:32
      Misschien moet Twente verenigt er voor zorgen dat die afspraak boven tafel komt en aan het licht gehouden word. Dit mag niet gebeuren. Heracles mag niet de grootste zeggenschap gaan opeisen. Dan zet je je als club zelf met de handen tegen de muur aan.
    Nieuwe plan is op basis van gelijkwaardigheid,spelers die er nu al zijn gelden de oude regels,jeugd die volgend seizoen instroomt fifty fifty basis,begroting zou wel omlaag gaan,vaag hoe het precies eruit komt te zien,nu is het ongeveer 2 miljoen,dus besparing is minstens 1 miljoen,dat geld kan dus elders gebruikt worden,hopelijk voor de selectie,dat Weghorst en Boudrie moeten wijken is sneu voor hen,maar Heracles heeft ook wat te zeggen over de invulling en dus gaan ze kiezen voor min of meer neutrale mensen zonder binding met ons of Heracles,logisch toch,eerlijk gezegd ben ik er wel blij mee,is nog veel werk te doen op de Academie,bij Nec waren ze niet blij met de overstap naar ons van de nieuwe manager,en in het voetbalwereldje staat hij goed aangeschreven,afwachten hoe het zich ontwikkelt.Overigens zijn ze nog aan het onderhandelen,we zullen zien wat het word.
  • 7 Feb 2020 om 12:59
    • Quote van 7 Feb 2020 om 12:45
      Data zeg je het precies, daar zijn ze niet in geslaagd. Daar moeten ze dus werk van maken. Als alles weer is zoals het zou moeten zijn dan heb je al een natuurlijke basis die makkelijker spelers aantrekt dan een Heracles. Als we dan ook nog een trainer en TD hebben die er werk van gaan maken zul je zien dat veel spelers onze club prevaleren boven die uit almelo
    Hoofdzaak gaat een goede nieuwe td worden. De jeugdopleiding komt wel goed heb ik zo het gevoel. Ben juist wel blij dat Heracles zich daar nu tegenaan bemoeit, die stellen altijd goede mensen aan.

    Het kopje eerste elftal en beloften moet beter bij ons. En dan kom je bij de td en de (overgeslagen) scouting uit. Een goede technisch directeur die een moderne organisatie neerzet met datascouting aangevuld met het oog van de meester(Bleuming o.a.) is een must. Daarbij moet dus ook goed gekeken worden wat voor trainer daar bij past. Garcia zal over zijn na dit seizoen, belangrijkste wordt hoe nu verder. Want elk jaar blijven wisselen van trainer is niet toekomstbestendig.
  • 7 Feb 2020 om 12:46
    • Quote van 7 Feb 2020 om 12:17
      Blijf jij maar lekker achter de zakkenvullende passanten aan lopen.
      Maar geef dan een fatsoenlijke reactie en niet zon achterlijke.
    Grappig dat jij dat zegt ....
  • 7 Feb 2020 om 12:45
    • Quote van 7 Feb 2020 om 12:17
      De club interesanter laten lijken dan de andere. Daar is de club de laatste jaren niet echt in geslaagd. Veel leuke spelers zijn naar Almelo gegaan. Al kijk de speler in spe ook naast de speelkansen naar de achtergronden en geschiedenis van de club. Dat was de laatste jaren niet echt het visitekaartje van de club. We mogen hopen dat de club daarin een grote verbeterslag gaat maken. Waarom stelt Twente niet een speciale manager aan die deze jonge spelers gaat begeleiden en 24 uur per dag ze op weg helpt om hun doelen binnen de club te bereiken? De villedige focus op die jongens. Dus niet alleen iemand die de jeugd onderhanden neemt.
    Data zeg je het precies, daar zijn ze niet in geslaagd. Daar moeten ze dus werk van maken. Als alles weer is zoals het zou moeten zijn dan heb je al een natuurlijke basis die makkelijker spelers aantrekt dan een Heracles. Als we dan ook nog een trainer en TD hebben die er werk van gaan maken zul je zien dat veel spelers onze club prevaleren boven die uit almelo
  • 7 Feb 2020 om 12:44
    • Quote van 7 Feb 2020 om 12:40
      Maar een te Wierik, Wout Weghorst, of een Berghuis hadden hier wel in het 1e moeten spelen. Waar ligt het dan aan dat dat soort gasten wel door kunnen breken bij een andere club maar niet bij de onze ? En zo zijn er nog wel meer die geen kans hebben gekregen maar het wel verdienstelijk doen bij een andere club
    Te Wierik heeft zelf voor Heracles gekozen omdat hij daar meer kans zag, was op dat moment begrijpelijk. Weghorst is van Emmen B gehaald door Heracles, gewoon erg goed gescout door hun, heeft nooit in de jeugd van Twente gespeeld. Berghuis is gewoon niet goed begeleid. Viel tussen wal en het schip en koos eieren voor z'n geld.
  • 7 Feb 2020 om 12:43
    Ik lees hier een hoop insinuaties maar weinig onderbouwing. We horen nu de kant van Weghorst, maar niet die van Twente.

    Maar verder weten we niks over hoe de daadwerkelijke verdeling van de kosten gaat zijn. Er werd ooit gesproken over 50/50, gaat dat ook zo worden dan besparen we een miljoen o.i.d. Maar zekerheid heeft niemand hier daarover.
    Er wordt gesproken over een overname van de jeugdopleiding door Heracles. Wie meer betaald krijgt meer inspraak in hoe zaken gerund worden, en dat lijkt me in dit geval alleen maar goed. Heracles heeft bewezen meer expertise in mensen aanstellen op het technische vlak. Dit zegt niks over de keuzes van spelers straks, die mogen naar ik aanneem nog gewoon zelf kiezen voor wie ze gaan voetballen, zoals nu ook al het geval was. Echter betaal je daar minder voor.

    Een andere pre vind ik dat met deze constructie niet elke jandoedel met een Twente-verleden automatisch een plekje krijgt in de opleiding, maar dat er waarschijnlijk naar kwaliteit i.p.v. achtergrond gekeken gaat worden.
    Ik zie hier kortom weinig problemen mee, met de feiten zoals ze nu op tafel liggen.
  • 7 Feb 2020 om 12:40
    • Quote van 7 Feb 2020 om 12:16
      Zo slecht is het allemaal niet? Wie is er echt uit deze regio doorgebroken dan? Voogens mij zijn de laatste toppers die we hebben gehad, elia (ex ajax) arnoutovic, promes (ex ajax ), de jong (de graafschap), michajlov, douglas... Jongens als david te wierik etc vind ik niet echt bepaald hele goede spelers. De echte toppers zijn. Iet hier gescout maar ergens anders. Ligt dat aan de spelers hier in de regio of aan het scouten van die spelers. Weghorst was het hoofd ervan sinds kort maar heeft er volgens mij altijd aan meegwerkt dus ja...
    Maar een te Wierik, Wout Weghorst, of een Berghuis hadden hier wel in het 1e moeten spelen. Waar ligt het dan aan dat dat soort gasten wel door kunnen breken bij een andere club maar niet bij de onze ? En zo zijn er nog wel meer die geen kans hebben gekregen maar het wel verdienstelijk doen bij een andere club
  • 7 Feb 2020 om 12:35
    • Quote van 7 Feb 2020 om 11:47
      Eric Weghorst is een goede kerel met een super goede plannen voor de toekomst van de academie en dus voor ons fc Twente. Net 8 maanden in gang gezet en nu de stekker uitgetrokken... Geen kans gehad. Nu borduurt een ander erop voort. Erg spijtig en kortzichtig. Had hem meer tijd gegund.
    Welke plannen?
  • 7 Feb 2020 om 12:28
    • Quote van 7 Feb 2020 om 12:21
      Is gewoon een zaak van de RVC. De RVC en Kraan zullen enkel oog hebben voor de goedkoopste oplossing. Gezien FCT de gebeten hond is, en wss enig urgentie heeft met de deal, zal Heracles in de onderhandelingen de overhand hebben. Als FCT zijnde zou ik overwegen om de 90% terug te voeren naar 65% a 75%, je bent groter zult dus ook een groter aandeel moeten hebben om aanspraak te maken op talent. We hebben een grotere begroting, grotere achterban, groter stadion, dus zullen niet 50/50 met Heracles een deal kunnen aangaan. Dat bespaart wellicht kosten, maar als het verschil tussen 50% en 65% bijvoorbeeld 500.000 a 1.000.000 is dan mag het niet zo'n heel groot verschil maken. Dat bedrag is procentueel voor Heracles VEEL en VEEL hoger, en heeft dus meer waarde. Gewoon vanuit de underdog positie de overhand opeisen. Dat kan enkel met harde valuta.
    Lijk mij een zaak voor VAK P om samen met Twente Verenigt hierover in actie te komen. Als VAK P in opstand wil komen, dan graag onder dit belang. Wat Heracles verzint is een drogreden. Zoveel mogelijk profiteren en zeggenschap opeisen. Ze moeten die afspraak herzien. Wij zijn nog altijd groter als club dan Heracles uit Almelo. De tijd van profiteren van Twente is voorbij. Onacceptabel dit. Ik dacht dat het geld van de Noabers ook gebruitkt zouden worden voor de opbouw van de jeugd?
  • 7 Feb 2020 om 12:27
    • Quote van 7 Feb 2020 om 09:38
      Het is en blijft een zooitje bij onze club.Van der Kraan, van Leeuwen wat hebben ze onze club tot nu toe gebracht?De eerste met zijn mooie praatjes bij zijn aanstelling, de tweede met zijn armoedige selectie en eigenwijze trainer.In het begin van hun aanstellingen met hun uitgestreken gezichten zogenaamd alle beloftes doen aan iedereen.En na verloop van tijd weer alles op eigen houtje regelen, zonder ook maar enige info naar de achterban.Nu ook weer iemand op zon manier na 17 jaar de straat opschoppen dan ben je goed bezig pffff. Ik snap trouwens al helemaal niet waarom ze nog samenwerken met die smerige club uit Almelo.Ze gunnen ons het licht in de ogen niet.Maar als we bij Emmen verliezen en die kans zit er dik in, dan komt het gemorrel wel weer opgang daar kun je donder opzeggen en zakken we weer een paar plekken op de ranglijst.En dan zie je niemand van die zakkenvullers nog verschijnen, alleen als er een succesje is staan ze vooraan.Dan zullen velen hier wel weer zeggen nog niet verloren en punten gesprokkeld bla bla bla.Ja met veel pijn en geluk die vijf punten bij elkaar gesprokkeld met voetbal dat je pijn aan de ogen doet.Iets dat ook zaterdag duidelijk te horen was aan het publiek.Zon vertoning op de mat voor leggen aan zesentwintigduizend man publiek dan moet je jezelf diep schamen.Maar ze gaan hier van hogerhand gewoon door om iedereen die werkelijk een hart voor de club heeft er uit te werken.Ik ben benieuwd waar het eindigt.
    100+
  • 7 Feb 2020 om 12:21
    • Quote van 7 Feb 2020 om 11:32
      Misschien moet Twente verenigt er voor zorgen dat die afspraak boven tafel komt en aan het licht gehouden word. Dit mag niet gebeuren. Heracles mag niet de grootste zeggenschap gaan opeisen. Dan zet je je als club zelf met de handen tegen de muur aan.
    Is gewoon een zaak van de RVC. De RVC en Kraan zullen enkel oog hebben voor de goedkoopste oplossing. Gezien FCT de gebeten hond is, en wss enig urgentie heeft met de deal, zal Heracles in de onderhandelingen de overhand hebben. Als FCT zijnde zou ik overwegen om de 90% terug te voeren naar 65% a 75%, je bent groter zult dus ook een groter aandeel moeten hebben om aanspraak te maken op talent. We hebben een grotere begroting, grotere achterban, groter stadion, dus zullen niet 50/50 met Heracles een deal kunnen aangaan. Dat bespaart wellicht kosten, maar als het verschil tussen 50% en 65% bijvoorbeeld 500.000 a 1.000.000 is dan mag het niet zo'n heel groot verschil maken. Dat bedrag is procentueel voor Heracles VEEL en VEEL hoger, en heeft dus meer waarde. Gewoon vanuit de underdog positie de overhand opeisen. Dat kan enkel met harde valuta.
  • 7 Feb 2020 om 12:17
    • Quote van 7 Feb 2020 om 10:24
      Nee aan "supporters" zoals jou.
    Blijf jij maar lekker achter de zakkenvullende passanten aan lopen.
    Maar geef dan een fatsoenlijke reactie en niet zon achterlijke.
  • 7 Feb 2020 om 12:17
    • Quote van 7 Feb 2020 om 11:39
      En wie gaat dat betalen dan, de Noabers zeker. Of moet de club dat doen ? Zodat er volgend seizoen weer geen geld voor spelers is. Het boeit toch helemaal niets of de opleiding samen is als je maar als club er voor zorgt dat je interessanter bent dan de ander zodat je de beste spelers aan je kunt binden.
    De club interesanter laten lijken dan de andere. Daar is de club de laatste jaren niet echt in geslaagd. Veel leuke spelers zijn naar Almelo gegaan. Al kijk de speler in spe ook naast de speelkansen naar de achtergronden en geschiedenis van de club. Dat was de laatste jaren niet echt het visitekaartje van de club. We mogen hopen dat de club daarin een grote verbeterslag gaat maken. Waarom stelt Twente niet een speciale manager aan die deze jonge spelers gaat begeleiden en 24 uur per dag ze op weg helpt om hun doelen binnen de club te bereiken? De villedige focus op die jongens. Dus niet alleen iemand die de jeugd onderhanden neemt.
  • 7 Feb 2020 om 12:16
    • Quote van 7 Feb 2020 om 09:07
      Ligt dat dan aan Weghorst , die deze functie nu 8 maanden uitvoert of aan bv zijn voorgangers of aan de manier van managen vanuit de clubs ? En zo slecht is het allemaal niet, kijk eens hoeveel spelers die uit de opleiding komen hun weg hebben gevonden.
    Zo slecht is het allemaal niet? Wie is er echt uit deze regio doorgebroken dan? Voogens mij zijn de laatste toppers die we hebben gehad, elia (ex ajax) arnoutovic, promes (ex ajax ), de jong (de graafschap), michajlov, douglas... Jongens als david te wierik etc vind ik niet echt bepaald hele goede spelers. De echte toppers zijn. Iet hier gescout maar ergens anders. Ligt dat aan de spelers hier in de regio of aan het scouten van die spelers. Weghorst was het hoofd ervan sinds kort maar heeft er volgens mij altijd aan meegwerkt dus ja...
  • 7 Feb 2020 om 12:11
    • Quote van 7 Feb 2020 om 11:35
      Goede oude tijden IK, ik was er ook bij tegen Borussia Mönchengladbach 1-5, terwijl we uit 0-0 gespeeld hadden, geweldige tijden !
    Ikzeg. Tf. Ja inderdaad zo was het ook ik stond in het vak met de Duitse support geweldig wat een sfeervolle ambiance ik kreeg een pet van de Duitsers en we hebben een mooie dag gehad ondanks dat wij fctwente terecht hebben verloren, maar nog maals respect was er.
  • 7 Feb 2020 om 12:07
    • Quote van 7 Feb 2020 om 10:22
      Dit is nu artikel zoveel waarin aangegeven wordt dat Kraan zich met zaken loopt te bemoeien. Onderhandelingen met Wagelaar, nu HR met weghorst.
      Waar is Ted in deze? Doet de AD nu het werk van de TD?
      Iemand?
    Daar ben ik idd nu ook wel nieuwsgierig naar. ANS weet jij wat er aan de hand is en waarom Ted zich niet met technische zaken lijkt bezig te houden?
  • 7 Feb 2020 om 12:07
    • Quote van 7 Feb 2020 om 10:22
      Dit is nu artikel zoveel waarin aangegeven wordt dat Kraan zich met zaken loopt te bemoeien. Onderhandelingen met Wagelaar, nu HR met weghorst.
      Waar is Ted in deze? Doet de AD nu het werk van de TD?
      Iemand?
    De club is intern nog net zo verrot als jaren terug., er is niks verandert trek je de bek open beland je op de tribune pas je niet in het straatje van Ted en co word je er uitgezonderd. Word tijd voor actie
  • 7 Feb 2020 om 11:47
    Eric Weghorst is een goede kerel met een super goede plannen voor de toekomst van de academie en dus voor ons fc Twente. Net 8 maanden in gang gezet en nu de stekker uitgetrokken... Geen kans gehad. Nu borduurt een ander erop voort. Erg spijtig en kortzichtig. Had hem meer tijd gegund.
  • 7 Feb 2020 om 11:39
    • Quote van 7 Feb 2020 om 10:30
      Jij likt je vingers vast af met het Noabers beleid? Als Heracles de baas van de jeugdopleiding word, dan gaat er iets zeker weten iets niet goed in dit beleid. De trouwe sponsoren moeten op staan en dit tegenwerken. Er is nog niks definitief getekend. Intentie is er. Maar dit is werkelijk waar de club om zeep helpen. De jeugdopleiding is de levensader geweest van FC Twente. Het kan niet zo zijn dat Heracles baas boven baas gaat spelen en de meeste zeggenschap gaat opeisen.
    En wie gaat dat betalen dan, de Noabers zeker. Of moet de club dat doen ? Zodat er volgend seizoen weer geen geld voor spelers is. Het boeit toch helemaal niets of de opleiding samen is als je maar als club er voor zorgt dat je interessanter bent dan de ander zodat je de beste spelers aan je kunt binden.
  • 7 Feb 2020 om 11:36
    • Quote van 7 Feb 2020 om 11:16
      Nee
    Dank KET !
  • 7 Feb 2020 om 11:35
    • Quote van 7 Feb 2020 om 11:00
      Ikzeg. Zo dit is 1 wat er gaande is binnen onze club fctwente, en dit is allemaal te danken dat wij fctwente zo diep is gezakt en ik als trouwe support ben er weer en met mij wel meer dan 30.000 man a vrouw en kinderen de dupe van en helaas is het allemaal begonnen door bijna geen bestaan te hebben. Af en toe kijk ik voor mij uit en denk ik terug naar de tijd in het diekman waar ik zeer hechte tijden heb mee gemaakt tot zelfs een finale in de uefa cup. Met op doel folkmarcros ach en als ballen jongen waar is die geweldige tijd gebleven. Nu is er helaas bijna geen respect meer of je nu een support of sponsor of weet ik wie je bent het wordt steeds harder en harder. Ik hoop dat er iemand op staat en ons fctwente gaat redden. Ik wil graag gratis mee helpen. Om dit weer met respect op de rails te krijgen.
    Goede oude tijden IK, ik was er ook bij tegen Borussia Mönchengladbach 1-5, terwijl we uit 0-0 gespeeld hadden, geweldige tijden !
  • 7 Feb 2020 om 11:32
    Misschien moet Twente verenigt er voor zorgen dat die afspraak boven tafel komt en aan het licht gehouden word. Dit mag niet gebeuren. Heracles mag niet de grootste zeggenschap gaan opeisen. Dan zet je je als club zelf met de handen tegen de muur aan.
  • 7 Feb 2020 om 11:20
    Het verval van Twente heeft met de komst van deze buitenstaanders nu definitief ingezet.Na spotief drama nu volgende episode.
  • 7 Feb 2020 om 11:16
    • Quote van 7 Feb 2020 om 10:45
      Is dat de vader van Wout Weghorst?
    Nee
  • 7 Feb 2020 om 11:13
    • Quote van 7 Feb 2020 om 11:09
      Ze hadden helemaal geen samenwerking met die paupers moeten aan gaan. Schijtclub.
    Inderdaad. Aasgieren zijn het.
  • 7 Feb 2020 om 11:09
    • Quote van 7 Feb 2020 om 10:30
      Jij likt je vingers vast af met het Noabers beleid? Als Heracles de baas van de jeugdopleiding word, dan gaat er iets zeker weten iets niet goed in dit beleid. De trouwe sponsoren moeten op staan en dit tegenwerken. Er is nog niks definitief getekend. Intentie is er. Maar dit is werkelijk waar de club om zeep helpen. De jeugdopleiding is de levensader geweest van FC Twente. Het kan niet zo zijn dat Heracles baas boven baas gaat spelen en de meeste zeggenschap gaat opeisen.
    Ze hadden helemaal geen samenwerking met die paupers moeten aan gaan. Schijtclub.
  • 7 Feb 2020 om 11:00
    Ikzeg. Zo dit is 1 wat er gaande is binnen onze club fctwente, en dit is allemaal te danken dat wij fctwente zo diep is gezakt en ik als trouwe support ben er weer en met mij wel meer dan 30.000 man a vrouw en kinderen de dupe van en helaas is het allemaal begonnen door bijna geen bestaan te hebben. Af en toe kijk ik voor mij uit en denk ik terug naar de tijd in het diekman waar ik zeer hechte tijden heb mee gemaakt tot zelfs een finale in de uefa cup. Met op doel folkmarcros ach en als ballen jongen waar is die geweldige tijd gebleven. Nu is er helaas bijna geen respect meer of je nu een support of sponsor of weet ik wie je bent het wordt steeds harder en harder. Ik hoop dat er iemand op staat en ons fctwente gaat redden. Ik wil graag gratis mee helpen. Om dit weer met respect op de rails te krijgen.
  • 7 Feb 2020 om 10:45
    Is dat de vader van Wout Weghorst?
  • 7 Feb 2020 om 10:36
    • Quote van 7 Feb 2020 om 10:30
      Jij likt je vingers vast af met het Noabers beleid? Als Heracles de baas van de jeugdopleiding word, dan gaat er iets zeker weten iets niet goed in dit beleid. De trouwe sponsoren moeten op staan en dit tegenwerken. Er is nog niks definitief getekend. Intentie is er. Maar dit is werkelijk waar de club om zeep helpen. De jeugdopleiding is de levensader geweest van FC Twente. Het kan niet zo zijn dat Heracles baas boven baas gaat spelen en de meeste zeggenschap gaat opeisen.
    En de minste financiële bijdrage levert.
  • 7 Feb 2020 om 10:30
    • Quote van 7 Feb 2020 om 10:24
      Nee aan "supporters" zoals jou.
    Jij likt je vingers vast af met het Noabers beleid? Als Heracles de baas van de jeugdopleiding word, dan gaat er iets zeker weten iets niet goed in dit beleid. De trouwe sponsoren moeten op staan en dit tegenwerken. Er is nog niks definitief getekend. Intentie is er. Maar dit is werkelijk waar de club om zeep helpen. De jeugdopleiding is de levensader geweest van FC Twente. Het kan niet zo zijn dat Heracles baas boven baas gaat spelen en de meeste zeggenschap gaat opeisen.
  • 7 Feb 2020 om 10:24
    • Quote van 7 Feb 2020 om 10:23
      Nu begrijpen we allemaal heel goed, waarom Joop Munsterman zich niet meer graag in de Veste wil komen. Zal hij zich storen aan het huidige beleid?
    Nee aan "supporters" zoals jou.
  • 7 Feb 2020 om 10:23
    Nu begrijpen we allemaal heel goed, waarom Joop Munsterman zich niet meer graag in de Veste wil komen. Zal hij zich storen aan het huidige beleid?
  • 7 Feb 2020 om 10:22
    Dit is nu artikel zoveel waarin aangegeven wordt dat Kraan zich met zaken loopt te bemoeien. Onderhandelingen met Wagelaar, nu HR met weghorst.
    Waar is Ted in deze? Doet de AD nu het werk van de TD?
    Iemand?
  • 7 Feb 2020 om 10:20
    Als er twee jeugdopleidingen worden samengevoegd moet er ook worden gesaneerd. Heracles wilde vanwege de kosten liever geen spelers ontslaan, vandaar dat FC Twente het moest doen
  • 7 Feb 2020 om 10:18
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:47
      Heracles heeft de regie over de nieuwe jeugdopleiding. Wij hebben geen clubmensen en gern geld, dus laten het gebeuren. Het personeelsbeleid ia al jaren asociaal en ad-hoc en bovenal vriendjespolitiek.
    Als dat zo is, moet men in opspraak komen. Dit is een schande voor onze club!!
  • 7 Feb 2020 om 09:38
    Het is en blijft een zooitje bij onze club.Van der Kraan, van Leeuwen wat hebben ze onze club tot nu toe gebracht?De eerste met zijn mooie praatjes bij zijn aanstelling, de tweede met zijn armoedige selectie en eigenwijze trainer.In het begin van hun aanstellingen met hun uitgestreken gezichten zogenaamd alle beloftes doen aan iedereen.En na verloop van tijd weer alles op eigen houtje regelen, zonder ook maar enige info naar de achterban.Nu ook weer iemand op zon manier na 17 jaar de straat opschoppen dan ben je goed bezig pffff. Ik snap trouwens al helemaal niet waarom ze nog samenwerken met die smerige club uit Almelo.Ze gunnen ons het licht in de ogen niet.Maar als we bij Emmen verliezen en die kans zit er dik in, dan komt het gemorrel wel weer opgang daar kun je donder opzeggen en zakken we weer een paar plekken op de ranglijst.En dan zie je niemand van die zakkenvullers nog verschijnen, alleen als er een succesje is staan ze vooraan.Dan zullen velen hier wel weer zeggen nog niet verloren en punten gesprokkeld bla bla bla.Ja met veel pijn en geluk die vijf punten bij elkaar gesprokkeld met voetbal dat je pijn aan de ogen doet.Iets dat ook zaterdag duidelijk te horen was aan het publiek.Zon vertoning op de mat voor leggen aan zesentwintigduizend man publiek dan moet je jezelf diep schamen.Maar ze gaan hier van hogerhand gewoon door om iedereen die werkelijk een hart voor de club heeft er uit te werken.Ik ben benieuwd waar het eindigt.
  • 7 Feb 2020 om 09:32
    Weghorst is een goede kerel - dit was echt niet nodig. Weer een Evertje B streek
  • 7 Feb 2020 om 09:31
    • Quote van 7 Feb 2020 om 09:18
      Heracles voert de regie. Al die jaren geen stuiver betaald en nu haantje de voorste. De nekharen gaan me er van overeind staan.
    Gebrek aan historisch besef VdK?
  • 7 Feb 2020 om 09:25
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:44
      Onze fc heeft wel geleerd van het verleden........
    Het lijkt erop dat het nog steeds een zooitje is inyern bij FCT.
  • 7 Feb 2020 om 09:20
    Raar hè. Toen ik las dat deze beide jongens werden bedankt voor hun bewezen diensten had ik gelijk al het gevoel dat dit zeer zeker niet vrijwillig was. En ja hoor.
  • 7 Feb 2020 om 09:18
    Heracles voert de regie. Al die jaren geen stuiver betaald en nu haantje de voorste. De nekharen gaan me er van overeind staan.
  • 7 Feb 2020 om 09:08
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:32
      Alles boven de 10 jaar gaat roesten en stinken. Dan is vervanging nodig.
    Toch wel knap waar jij al die onzin weer bedenkt.
  • 7 Feb 2020 om 09:07
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:58
      Frisse wind is toch goed? En laat eerlijk zijn.. welke mega toppers zijn er de laatste jaren in de jeugd doorgebroken?? Amper jeugdspelers hier uit de regio dus ja
    Ligt dat dan aan Weghorst , die deze functie nu 8 maanden uitvoert of aan bv zijn voorgangers of aan de manier van managen vanuit de clubs ? En zo slecht is het allemaal niet, kijk eens hoeveel spelers die uit de opleiding komen hun weg hebben gevonden.
  • 7 Feb 2020 om 08:58
    Frisse wind is toch goed? En laat eerlijk zijn.. welke mega toppers zijn er de laatste jaren in de jeugd doorgebroken?? Amper jeugdspelers hier uit de regio dus ja
  • 7 Feb 2020 om 08:57
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:14
      Het management op bureau en op het veld is lekker bezig
    vooral als ze iemand aantrekken uit de regio nijmegen die verstand heeft van de twentse regio en de talenten hier....laat me niet lachen ..
  • 7 Feb 2020 om 08:49
    En het blijft stinken op voetbal technisch gebied. Ted eruit is een beter plan.
  • 7 Feb 2020 om 08:47
    Heracles heeft de regie over de nieuwe jeugdopleiding. Wij hebben geen clubmensen en gern geld, dus laten het gebeuren. Het personeelsbeleid ia al jaren asociaal en ad-hoc en bovenal vriendjespolitiek.
  • 7 Feb 2020 om 08:46
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:34
      Dan hoop ik maar dat jij niet al te vaak belangrijke besluiten hoeft te nemen....
    Ik heb gewoon een mening ... als het gegaan is zoals deze man zegt , en ik heb geen enkele reden om daaraan te twijfelen, is dat gewoon slecht management, los van tot welk besluit je uiteindelijk komt
  • 7 Feb 2020 om 08:44
    Onze fc heeft wel geleerd van het verleden........
  • 7 Feb 2020 om 08:34
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:32
      Ja
    Dan hoop ik maar dat jij niet al te vaak belangrijke besluiten hoeft te nemen....
  • 7 Feb 2020 om 08:32
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:25
      En op basis van een paar regels tekst van één persoon kun jij daar een uitspraak over doen?
    Ja
  • 7 Feb 2020 om 08:32
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:29
      17 jaar klinkt in mijn oren als een betrouwbaar persoon
    Alles boven de 10 jaar gaat roesten en stinken. Dan is vervanging nodig.
  • 7 Feb 2020 om 08:29
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:28
      Frisse wind is altijd goed. 17 jaar klinkt als een verrotte appel.
    17 jaar klinkt in mijn oren als een betrouwbaar persoon
  • 7 Feb 2020 om 08:28
    Operatie maak Twente kapot is na een sebbatical jaar weer terug in de regio
  • 7 Feb 2020 om 08:28
    Frisse wind is altijd goed. 17 jaar klinkt als een verrotte appel.
  • 7 Feb 2020 om 08:25
    • Quote van 7 Feb 2020 om 08:14
      Het management op bureau en op het veld is lekker bezig
    En op basis van een paar regels tekst van één persoon kun jij daar een uitspraak over doen?
  • 7 Feb 2020 om 08:14
    Het management op bureau en op het veld is lekker bezig
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›