''Je kunt veel zeggen, maar hij heeft wel zeven goals en vier assists''

11
''Je kunt veel zeggen, maar hij heeft wel zeven goals en vier assists''

Aitor Cantalapiedra is er de komende weken niet bij. De Spaanse aanvaller heeft een voetblessure opgelopen en zal de komende tijd moeten revalideren. Leon ten Voorde weet zo nog niet wie zijn vervanger is.

"Aitor is de laatste tijd wel verguisd. Iemand zei dat we gelukkig moeten zijn met het gemis van Aitor", begint Ten Voorde in de podcast van Tubantia. "Ik ben heel kritisch geweest op hem en ook de technische staf, toen hij op trainingskamp was met FC Twente en hij de hele tijd op de bank plaatsnam."

Volgens de clubwatcher was de Spanjaard niet blij met de handelingen van Gonzalo Garcia en co. "Aitor was daar echt niet blij mee en heeft heel veel met Garcia gepraat. Je kunt veel over hem zeggen, maar hij heeft wel zeven doelpunten gemaakt en vier assists", zegt Ten Voorde, die nog niet weet wie er gaat spelen.

"Menig is de beoogde rechterspits, maar ik weet niet of hij het gaat doen. Lang kan het ook, maar je hebt ook nog Zekhnini en Nakamura. Al zijn dat meer linksbuitens. Ik denk dat ze bij FC Twente twijfelen of Menig wel genoeg brengt. Hij is nog nooit begonnen. Hij kan voetballen, maar heeft nog niets laten zien", aldus Ten Voorde.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Feb 2020 om 11:55
    • Quote van 11 Feb 2020 om 08:03
      Groningen, fortuna was mooi schot maar niet doeltreffend, Groningen vrije trap.
    Scoorde gewoon tegen Fortuna hoor
  • 11 Feb 2020 om 08:43
    Cijfers zeggen niet wat mijn ogen week in week uit zien!
  • 11 Feb 2020 om 08:08
    Van die 7 goals zijn er bolgens mij 4/5 ontstaan uit een pingel. Weet nog goed dst er toen werd gegzed hij scoort nooit een veldgoal
  • 11 Feb 2020 om 08:03
    • Quote van 10 Feb 2020 om 23:10
      Welke malloot van een zogenaamde voetbalkenner komt met dat soort cijfers op de proppen. Goals van Nakamura tegen Ajax, PSV en Fortuna kan ik me voor de geest halen, maar van Aitor....?
    Groningen, fortuna was mooi schot maar niet doeltreffend, Groningen vrije trap.
  • 11 Feb 2020 om 07:23
    • Quote van 11 Feb 2020 om 07:02
      Tegen Heracles
    Ja, en tegen Ajax. En de rest waren penalty’s (waarvan ook nog een aantal gemist) en een hoop ergernissen. Ben er niet rouwig om.
  • 11 Feb 2020 om 07:02
    • Quote van 11 Feb 2020 om 01:13
      1 tegen Feyenoord
    Tegen Heracles
  • 11 Feb 2020 om 01:13
    • Quote van 10 Feb 2020 om 23:10
      Welke malloot van een zogenaamde voetbalkenner komt met dat soort cijfers op de proppen. Goals van Nakamura tegen Ajax, PSV en Fortuna kan ik me voor de geest halen, maar van Aitor....?
    1 tegen Feyenoord
  • 11 Feb 2020 om 00:02
    Menig heeft ook nog maar weinig tijd gekregen om iets te laten zien. Geef hem maar een wedstrijd of vier.
  • 10 Feb 2020 om 23:10
    • Quote van 10 Feb 2020 om 22:59
      Iets van 6 van de 7 zijn penalty's, uit open spel blijft er weinig over. Hoop dat Menig in de basis begint morgen, hij duikt namelijk exht de diepte in en kapt niet altijd naar binnen
    Welke malloot van een zogenaamde voetbalkenner komt met dat soort cijfers op de proppen. Goals van Nakamura tegen Ajax, PSV en Fortuna kan ik me voor de geest halen, maar van Aitor....?
  • 10 Feb 2020 om 22:59
    Iets van 6 van de 7 zijn penalty's, uit open spel blijft er weinig over. Hoop dat Menig in de basis begint morgen, hij duikt namelijk exht de diepte in en kapt niet altijd naar binnen
  • 10 Feb 2020 om 22:48
    Exact wat ik dus ook roep. Deze man gaan we missen. Geloof mij maar. Hij is bij veel goals betrokken en hoe slecht hij soms ook kan spelen, als je zovaak betrokken bent is dat hetgeen dat telt.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›