Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug'' Garcia: ''Als we zo doorgaan, dan komen er goede wedstrijden aan'' Bijen teleurgesteld: ''Dit mag niet gebeuren. We waren bovenliggend'' FC Twente verspeelt de punten in laatste tien minuten tegen FC Utrecht

Matchday: Espinosa en Selahi terug in de basis bij FC Twente

( 623 reacties)
Matchday: Espinosa en Selahi terug in de basis bij FC Twente

FC Twente speelt dinsdagavond de inhaalwedstrijd tegen FC Emmen en bij de club uit Enschede begint Javier Espinosa weer eens in de basis. Hij is de vervanger van Aitor Cantalapiedra, die een blessure heeft en daardoor niet inzetbaar is. 

Mogelijk speelt Ajax-huurling Noa Lang daardoor als rechtsbuiten. Lindon Selahi keert terug van een schorsing en daardoor zit Jesse Bosch op de bank bij de Tukkers. Calvin Verdonk begint wel 'gewoon' aan de aftrap, terwijl Wout Brama wederom op de tribune zit.

Het duel begint om 18:30 uur en is live te zien op FOX Sports. 

Opstelling FC Emmen:
Telgenkamp, Bijl, Heylen, Araujo, Burnet, Ben Moussa, Chacon, Frei, Peña, Kolar en De Leeuw.

Opstelling FC Twente:
Drommel, Troupée, Bijen, Pleguezuelo, Schenk; Selahi, Busquets, Verdonk; Lang, Vuckic en Espinosa.  

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Feb 2020 om 21:53
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:45
      Zo zie ik het ook! Je moet niet naar het verleden kijken. Het klopt inderdaad dat de trainerswisselingen ons weinig geluk hebben gebracht, maar van de beschikbare kandidaten lijkt het mij niet dat er eentje de boel slechter voor elkaar kan hebben dan deze dubbele waslap. Met zijn constante gegoochel en wazige interviews is hij druk bezig om onze mooie club in sneltreinvaart naar de klotuh te helpen. Tegen beter weten in hoop je vanavond op een acceptabel resultaat, nog niet eens redelijk voetbal, want zelfs dat hebben we al jarenlang niet meer mogen zien. Het voetbal know how is heel erg ver te zoeken binnen onze club. Maar ach, we staan 13e wie döt oos wat, zeggen ze daar boven in de burelen. Het doet mij erg pijn om te schrijven, maar deze club verdient zaterdag een leeg stadion. Zolang er nog steeds meer zitten dan 25.000 man en het uitvak nog steeds vol zitten denken die sukkels ook nog dat ze goed bezig zijn.
    Zaterdag maar de rug toe keren want over de middellijn komen ze niet tegen AZ. Leeg stadion zou het beste signaal zijn maar ligt niet in mijn aard om weg te blijven
  • 11 Feb 2020 om 21:45
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:34
      Volgens mij hebben sommige hier niet in de gaten dat García onze club naar de kloten helpt. Arrogant maar in zijn eigen kunnen blijven geloven, het is nu februari en meneer blijft maar goochelen met spelers en systemen. Interviews met hem zie ik met plaatsvervangende schaamte, geen enkele logica niet uit zijn woorden kunnen komen. En hij heeft schijt aan de fans maakt hem niet uit of er 27 000 mensen zich kapot ergeren of dat er 1000 uitsupporters meereizen, hij heeft het allemaal uitgevonden. Elke amateurtrainer zou het nog beter doen dan hem want hij krijgt het voor mekaar om spelers juist slechter te laten worden. En dan met een opstelling komen alsof je tegen Barcelona moet voetballen. Hij jaagt zo de supporters en de sponsors het stadion uit. Maar blijkbaar zijn er "supporters" die de trainer ontslaan geen oplossing vinden. Nee joh lekker zo doorgaan gewoon komt wel goed toch? Dit is na 38 jaar " mijn" FC Twente niet meer dankzij García en Ted
    Zo zie ik het ook! Je moet niet naar het verleden kijken. Het klopt inderdaad dat de trainerswisselingen ons weinig geluk hebben gebracht, maar van de beschikbare kandidaten lijkt het mij niet dat er eentje de boel slechter voor elkaar kan hebben dan deze dubbele waslap. Met zijn constante gegoochel en wazige interviews is hij druk bezig om onze mooie club in sneltreinvaart naar de klotuh te helpen. Tegen beter weten in hoop je vanavond op een acceptabel resultaat, nog niet eens redelijk voetbal, want zelfs dat hebben we al jarenlang niet meer mogen zien. Het voetbal know how is heel erg ver te zoeken binnen onze club. Maar ach, we staan 13e wie döt oos wat, zeggen ze daar boven in de burelen. Het doet mij erg pijn om te schrijven, maar deze club verdient zaterdag een leeg stadion. Zolang er nog steeds meer zitten dan 25.000 man en het uitvak nog steeds vol zitten denken die sukkels ook nog dat ze goed bezig zijn.
  • 11 Feb 2020 om 21:35
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:17
      Weer voert GG een aantal veranderingen door die niet nodig waren. Hij had gewoon b.v. Menig Nakamura of Zekhnini op de vleugel kunnen zetten. Verder het elftal als vorige week, zo beloon je een winnend team en creëer je rust. Weg gespeeld door Emmen, ik herhaal weg gespeeld door Emmen. Er zullen wel weer allerlei excuses aangevoerd worden maar het heeft echt met kwaliteit en mentaliteit te maken. Hoe kan het dat een ploeg als Emmen echt veel meer balbezit heeft dan FcT. Lijkt mij dat de gekozen tactiek dan fout is want als je zo tegen de muur wordt gezet win je nooit. Of de trainer maakt niet alleen fouten in de opstelling, speelwijze, tactiek maar ook bij het analyseren van de tegenstander. Ook de spelers valt iets te verwijten, als het niet gaat dikke lul voor de trainer we zoeken het zelf wel uit in het veld. Sorry vergeten dat Brama er niet bij was.
    Dat laatste hebben wij ook wel eens moeten doen; de boel omzetten tijdens de wedstrijd omdat de trainert even helemaal de weg kwijt was. Maar wij spraken elkaar stevig in de platte Twentse taal toe en hadden ook de mentaliteit om het op te pikken en vooral er in te geloven! Wie zouden de handschoen in dit elftal moeten oppakken dan? De Spanjaarden, de Tukkers, de Albanees of onze Jap?! Heb het idee dat ze het allemaal wel goed vinden, behalve Brama en Bosch en die zet lulletje rozewater op de tribune en op de bank.
  • 11 Feb 2020 om 21:34
    Volgens mij hebben sommige hier niet in de gaten dat García onze club naar de kloten helpt. Arrogant maar in zijn eigen kunnen blijven geloven, het is nu februari en meneer blijft maar goochelen met spelers en systemen. Interviews met hem zie ik met plaatsvervangende schaamte, geen enkele logica niet uit zijn woorden kunnen komen. En hij heeft schijt aan de fans maakt hem niet uit of er 27 000 mensen zich kapot ergeren of dat er 1000 uitsupporters meereizen, hij heeft het allemaal uitgevonden. Elke amateurtrainer zou het nog beter doen dan hem want hij krijgt het voor mekaar om spelers juist slechter te laten worden. En dan met een opstelling komen alsof je tegen Barcelona moet voetballen. Hij jaagt zo de supporters en de sponsors het stadion uit. Maar blijkbaar zijn er "supporters" die de trainer ontslaan geen oplossing vinden. Nee joh lekker zo doorgaan gewoon komt wel goed toch? Dit is na 38 jaar " mijn" FC Twente niet meer dankzij García en Ted
  • 11 Feb 2020 om 21:17
    Weer voert GG een aantal veranderingen door die niet nodig waren. Hij had gewoon b.v. Menig Nakamura of Zekhnini op de vleugel kunnen zetten. Verder het elftal als vorige week, zo beloon je een winnend team en creëer je rust. Weg gespeeld door Emmen, ik herhaal weg gespeeld door Emmen. Er zullen wel weer allerlei excuses aangevoerd worden maar het heeft echt met kwaliteit en mentaliteit te maken. Hoe kan het dat een ploeg als Emmen echt veel meer balbezit heeft dan FcT. Lijkt mij dat de gekozen tactiek dan fout is want als je zo tegen de muur wordt gezet win je nooit. Of de trainer maakt niet alleen fouten in de opstelling, speelwijze, tactiek maar ook bij het analyseren van de tegenstander. Ook de spelers valt iets te verwijten, als het niet gaat dikke lul voor de trainer we zoeken het zelf wel uit in het veld. Sorry vergeten dat Brama er niet bij was.
  • 11 Feb 2020 om 21:12
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Wat kan García trots zijn! Wat een resultaat, gevochten voor wat ze waard zijn. Chapeau! Zou zeggen García ga zo door!
    Juist# hij mag met recht trots zijn. Hij houdt zich keurig aan zijn eigen principes. Hij weerstaat kranig de onzinnige kritiek van deze grote club. Hij is de grondlegger van het Spaanse autoritaire voetbalconcept. Hij verlaagt zich niet in de Drentse boerenvoetbal. Wie zijn wij, het simpele volk, om te twijfelen aan onze Messias. Het is Zijn geloof. Lok de vloek niet uit. Gedraag je nederig en breng een offer????
  • 11 Feb 2020 om 21:10
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:03
      Inderdaad. Die man is in alle opzichten niet meer te volgen. Als je dat als verantwoordelijke(n)al niet meer ziet, dan zegen de club en sterkte arme mede-supporters.
    Komen een paar zware potten aan. Met de instelling van GG ga je die allemaal verliezen. Kunt ze beter lekker laten voetballen. Dan is de kans groter dat je wat punten pakt. Dan maar een keer met 2-5 verliezen, maar wil een ploeg zien die graag wil winnen, die knokken om te winnen en die voetballen op een plek waar ze voor gehaald zijn ipv deze fantasieopstelling
  • 11 Feb 2020 om 21:09
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:02
      Dan is er maar een oplossing zet er een ervaren hulptrainer naast bijvoorbeeld een Fred rutten.
    Ik zou niet meer voor Rutten gaan. Ben die Ted-kliek wel een kleine beetje zat hoor. Haal Ten Cate maar, die kan ook nog een woordje Spaans ook. Zelfs nog beter dan die dubbele waslap van een G2
  • 11 Feb 2020 om 21:03
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:53
      Hij is met zijn opstelling net zo chaotisch als voor de microfoon van Fox.
      Staat daar het hele alfabet af te ratelen, maar wat hij nu precies wil zeggen komt niet uit zijn strot.
      Hij maakt er wel een beste puinhoop van die straks niet meer te ruimen is.
    Inderdaad. Die man is in alle opzichten niet meer te volgen. Als je dat als verantwoordelijke(n)al niet meer ziet, dan zegen de club en sterkte arme mede-supporters.
  • 11 Feb 2020 om 21:02
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:54
      Denk dat je iedere situatie op zichzelf moet bekijken. Als een scheids 2 foute gele kaarten heeft gegeven betekend niet dat hij bij de volgende echte overtreding hem op zak moet houden. Ik heb pusic met hand en tand verdedigd. Deze trainer kan er alleen geen hout van. Ik zie niet eens een aanknopingspunt.
    Dan is er maar een oplossing zet er een ervaren hulptrainer naast bijvoorbeeld een Fred rutten.
  • 11 Feb 2020 om 20:54
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:52
      Zeker zijn er blunders begaan met de onslagen trainers. Met nu weer een trainer wegsturen los je geen problemen op.
    Denk dat je iedere situatie op zichzelf moet bekijken. Als een scheids 2 foute gele kaarten heeft gegeven betekend niet dat hij bij de volgende echte overtreding hem op zak moet houden. Ik heb pusic met hand en tand verdedigd. Deze trainer kan er alleen geen hout van. Ik zie niet eens een aanknopingspunt.
  • 11 Feb 2020 om 20:54
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:52
      Zeker zijn er blunders begaan met de onslagen trainers. Met nu weer een trainer wegsturen los je geen problemen op.
    maar je kunt wel degradatie voorkomen. vlgs mij los je dan het grootste probleem op
  • 11 Feb 2020 om 20:53
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:48
      Zouden alle trainers het volgende doen; Bijen erin-Bijen eruit. Schenk erin-Schenk ee weer uit. Julio eruit en er weer in. Brama eruit-Brama erin, Brama er weer uit. Espinosa, Lati, Nakamura, Zekhini,Selahi, Berggreen, die Urbania, en nu vanavond weer mannetjesputter Bosch. Allemaal erin en er weer uit of vice versa. Die kloot heeft er één complete chaos van gemaakt. Hoe wil je in godsnaam een ingespeeld team krijgen.??? De gok is te groot om met deze mafkees verder te gaan.
    Hij is met zijn opstelling net zo chaotisch als voor de microfoon van Fox.
    Staat daar het hele alfabet af te ratelen, maar wat hij nu precies wil zeggen komt niet uit zijn strot.
    Hij maakt er wel een beste puinhoop van die straks niet meer te ruimen is.
  • 11 Feb 2020 om 20:52
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:38
      Dus omdat we in het verleden fouten hebben gemaakt met trainers kan deze trainer alles maar fout doen ? Beetje rare denkwijze.
    Zeker zijn er blunders begaan met de onslagen trainers. Met nu weer een trainer wegsturen los je geen problemen op.
  • 11 Feb 2020 om 20:51
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:50
      Wie zet de poppetjes neer? De trainert. Wanneer die basisbeginselen van voetbal niet snapt moet je de trainert vervangen.
    Eens
  • 11 Feb 2020 om 20:50
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Oplossing is te beginnen met de poppetjes op de juiste plek te zetten. Naar mijn mening hoef je maar op 1 positie te experimenteren en dat is de 10 positie. We hebben namelijk geen 10. De rest is allemaal gewoon gezond verstand gebruiken. Balafpakker voor de verdediging. Daarvoor een spelverdeler en een 10. Andere clubs parkeren heel vaak een vleugel op de 10 positie. Zou een optie kunnen zijn.
    Wie zet de poppetjes neer? De trainert. Wanneer die basisbeginselen van voetbal niet snapt moet je de trainert vervangen.
  • 11 Feb 2020 om 20:49
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:47
      Zoeken zoeken en blijven zoeken naar slachtoffers los je geen problemen op. Met trainers ontslaan lost je geen problemen op. Maar creëer je problemen hele grote problemen kijk maar naar 2 seizoenen geleden. Emmen speelde gewoon een uistekende eerste helft. En bij fctwente deden ze maar iets en winnen en verliezen doe je met alle spelers en trainers.
    Ik zoek helemaal niks. Ik geef alleen aan wat de trainer allemaal verkeerd doet. Wat er 2 jaar geleden gebeurd is hoeft nu niet weer te gebeuren. Deze selectie is niet slecht. Alleen de trainer weet er niks mee te halen.
  • 11 Feb 2020 om 20:49
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:48
      Begrijpend lezen is dus moeilijk.
    En nu ook nog bijdehand doen ook?
  • 11 Feb 2020 om 20:48
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:36
      Waarom denk je dat hij volgens jou alle spelers op de verkeerde plek zet. En kom eens met een oplossing en niet met het wegsturen van een trainer. Want dat wegsturen van 2 trainers heeft 2 seizoenen geleden ook zoveel succes op geleverd namelijk degradatie
    Zouden alle trainers het volgende doen; Bijen erin-Bijen eruit. Schenk erin-Schenk ee weer uit. Julio eruit en er weer in. Brama eruit-Brama erin, Brama er weer uit. Espinosa, Lati, Nakamura, Zekhini,Selahi, Berggreen, die Urbania, en nu vanavond weer mannetjesputter Bosch. Allemaal erin en er weer uit of vice versa. Die kloot heeft er één complete chaos van gemaakt. Hoe wil je in godsnaam een ingespeeld team krijgen.??? De gok is te groot om met deze mafkees verder te gaan.
  • 11 Feb 2020 om 20:48
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:43
      Ik vind dat iedereen hier recht heeft zijn of haar mening te verkondigen.
      Maar ik heb op dit forum nog nooit zon ongelooflijke onbenul als jij gezien.
      Kom jij nu eens met een oplossing, en geef niet altijd van die dubieuze reacties op iedereen.
    Begrijpend lezen is dus moeilijk.
  • 11 Feb 2020 om 20:47
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:40
      Nou een verdediger als middenvelder gebruiken, een middenvelder als verdediger gebruiken en een middenvelder als aanvaller gebruiken. Wat klopt hier volgens jou hier niet aan dan? Ik zit nog te wachten totdat hij een verdediger in de aanval zet en een aanvaller als verdediger. Het is gewoon een grote clown die niet weet wat hij moet doen.
    Zoeken zoeken en blijven zoeken naar slachtoffers los je geen problemen op. Met trainers ontslaan lost je geen problemen op. Maar creëer je problemen hele grote problemen kijk maar naar 2 seizoenen geleden. Emmen speelde gewoon een uistekende eerste helft. En bij fctwente deden ze maar iets en winnen en verliezen doe je met alle spelers en trainers.
  • 11 Feb 2020 om 20:45
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:43
      Ik vind dat iedereen hier recht heeft zijn of haar mening te verkondigen.
      Maar ik heb op dit forum nog nooit zon ongelooflijke onbenul als jij gezien.
      Kom jij nu eens met een oplossing, en geef niet altijd van die dubieuze reacties op iedereen.
    Hengelo en john w staan erom bekend de trainer te steunen ook al is er na 30 wedstrijden geen enkel punt gehaald. Wegsturen van de trainer had 2 seizoenen geleden geen zin nee, maar toen stond er ook half zoveel kwaliteit op het veld als nu!
  • 11 Feb 2020 om 20:45
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:20
      Ik denk zo dat de bus wordt opgewacht vanavond.
    Geen zin. Stadion leeg zaterdag. Dat zou wat doen. Dan zien ze pas dat t nu 5 over 12 is.
  • 11 Feb 2020 om 20:44
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:36
      Waarom denk je dat hij volgens jou alle spelers op de verkeerde plek zet. En kom eens met een oplossing en niet met het wegsturen van een trainer. Want dat wegsturen van 2 trainers heeft 2 seizoenen geleden ook zoveel succes op geleverd namelijk degradatie
    Oplossing is te beginnen met de poppetjes op de juiste plek te zetten. Naar mijn mening hoef je maar op 1 positie te experimenteren en dat is de 10 positie. We hebben namelijk geen 10. De rest is allemaal gewoon gezond verstand gebruiken. Balafpakker voor de verdediging. Daarvoor een spelverdeler en een 10. Andere clubs parkeren heel vaak een vleugel op de 10 positie. Zou een optie kunnen zijn.
  • 11 Feb 2020 om 20:43
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:36
      Waarom denk je dat hij volgens jou alle spelers op de verkeerde plek zet. En kom eens met een oplossing en niet met het wegsturen van een trainer. Want dat wegsturen van 2 trainers heeft 2 seizoenen geleden ook zoveel succes op geleverd namelijk degradatie
    Ik vind dat iedereen hier recht heeft zijn of haar mening te verkondigen.
    Maar ik heb op dit forum nog nooit zon ongelooflijke onbenul als jij gezien.
    Kom jij nu eens met een oplossing, en geef niet altijd van die dubieuze reacties op iedereen.
  • 11 Feb 2020 om 20:41
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:41
      Keuze genoeg ja en wie gaat dat betalen.
    goedkoper dan degradatie...
  • 11 Feb 2020 om 20:41
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:30
      Alfons Groenendijk, Mark van Bommel, Jaap Stam, Jürgen Streppel, Maurice Steijn? Zeg het maar keuze genoeg!
    Keuze genoeg ja en wie gaat dat betalen.
  • 11 Feb 2020 om 20:40
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:36
      Waarom denk je dat hij volgens jou alle spelers op de verkeerde plek zet. En kom eens met een oplossing en niet met het wegsturen van een trainer. Want dat wegsturen van 2 trainers heeft 2 seizoenen geleden ook zoveel succes op geleverd namelijk degradatie
    Nou een verdediger als middenvelder gebruiken, een middenvelder als verdediger gebruiken en een middenvelder als aanvaller gebruiken. Wat klopt hier volgens jou hier niet aan dan? Ik zit nog te wachten totdat hij een verdediger in de aanval zet en een aanvaller als verdediger. Het is gewoon een grote clown die niet weet wat hij moet doen.
  • 11 Feb 2020 om 20:39
    Dat is dus het resultaat van het door laten modderen van die eigenwijze trainer.Wat een tactisch onbenul, en Ted laat alles gebeuren.
    Tegen een Emmen dat altijd lekker aanvallend speelt zo beginnen.En dan het laatste kwartier gaan voetballen wat een ontzettend slap zooitje.Terecht verloren die zakkenvullende bende.Zaterdag verliezen en dat zit er heel dik in, en de pleuris breekt weer uit.Wat een wanbeleid bij onze club, ongelooflijk.
  • 11 Feb 2020 om 20:38
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:36
      Waarom denk je dat hij volgens jou alle spelers op de verkeerde plek zet. En kom eens met een oplossing en niet met het wegsturen van een trainer. Want dat wegsturen van 2 trainers heeft 2 seizoenen geleden ook zoveel succes op geleverd namelijk degradatie
    Dus omdat we in het verleden fouten hebben gemaakt met trainers kan deze trainer alles maar fout doen ? Beetje rare denkwijze.
  • 11 Feb 2020 om 20:36
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:30
      Waarom niet zo beginnen. Je staat 75 minuten niet te voetballen en dan de laatste minuten ga je pas voetballen. García begin is gewoon met een normaal elftal, met spelers op de juiste plek. Zo niet, mag je gelijk met harde wind wegwaaien naar Spanje. Ben helemaal klaar met die clown die niet weet hoe hij de juiste spelers opsteld.
    Waarom denk je dat hij volgens jou alle spelers op de verkeerde plek zet. En kom eens met een oplossing en niet met het wegsturen van een trainer. Want dat wegsturen van 2 trainers heeft 2 seizoenen geleden ook zoveel succes op geleverd namelijk degradatie
  • 11 Feb 2020 om 20:33
    Hoe krijgen wij die assistent-trainer weg? Zaterdag leeg stadion?
  • 11 Feb 2020 om 20:32
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Laatste deel waren we beter, espinosa speelde nog wel redelijk.
    Dat komt omdat hij dan met 4 aanvallende spelers speelt ( met 10) met espinoza daarachter. Dan komt hij nog redelijk uit de verf. Gooi daar een brama of selahi achter om zijn slappen hap op te vangen. Dan zou het misschien kunnen gaan lopen Espinoza is in iedergeval geen aanvaller. Hij wordt te schijterig als die rond eigen 16 of 16 van de tegenstander komt. Spelen met 2 aanvallend ingestelde spelers is veel te weinig.
  • 11 Feb 2020 om 20:32
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:24
      Laatste 10 min was espinosa aan het spelen zoals er van hem verlangd word. maar ja als ze met zn allen pas de laatste 10 min begint met voetballen heb je niet heel lang om het recht te zetten.
    Jij noemt het voetbal, maar dat is het in mijn ogen niet; er zit totaal geen lijn in......
  • 11 Feb 2020 om 20:31
    Degradatie: Einde oefening..... Wat een slecht team met zielloos voetbal En wat een slappe inzichtloze trainer. Opstappen met die keerl.
  • 11 Feb 2020 om 20:31
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:23
      Allemaal opstaan gvd. Deze club gaat naar de kloten zo
    Had voor de winterstop al moeten gebeuren na de afstraffing in Waalwijk..
  • 11 Feb 2020 om 20:31
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:30
      Alfons Groenendijk, Mark van Bommel, Jaap Stam, Jürgen Streppel, Maurice Steijn? Zeg het maar keuze genoeg!
    Ten cate
  • 11 Feb 2020 om 20:31
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:27
      Zeker de laaste 20 minuten voetballen ze eindelijk weer. Het was een groot fouten festival 70 minuten lang. Op het einde van de wedstrijd nog een mogelijkheid gehad maar bij lange niet genoeg. Een meer dan terechte overwinning van Emmen die durft te ballen en fctwente zijn angsthazen die alleen maar denken en niet doen. Zo voetballen is volgend jaar weer kkdivisie
    Ligt aan de trainer en Ted ook die bepaald mee. Votdermet ik voorspel........
  • 11 Feb 2020 om 20:30
    Alfons Groenendijk, Mark van Bommel, Jaap Stam, Jürgen Streppel, Maurice Steijn? Zeg het maar keuze genoeg!
  • 11 Feb 2020 om 20:30
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:27
      Zeker de laaste 20 minuten voetballen ze eindelijk weer. Het was een groot fouten festival 70 minuten lang. Op het einde van de wedstrijd nog een mogelijkheid gehad maar bij lange niet genoeg. Een meer dan terechte overwinning van Emmen die durft te ballen en fctwente zijn angsthazen die alleen maar denken en niet doen. Zo voetballen is volgend jaar weer kkdivisie
    Waarom niet zo beginnen. Je staat 75 minuten niet te voetballen en dan de laatste minuten ga je pas voetballen. García begin is gewoon met een normaal elftal, met spelers op de juiste plek. Zo niet, mag je gelijk met harde wind wegwaaien naar Spanje. Ben helemaal klaar met die clown die niet weet hoe hij de juiste spelers opsteld.
  • 11 Feb 2020 om 20:30
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:27
      En met Bryan Ruiz hadden we gewonnen.
    Zou zomaar kunnen
  • 11 Feb 2020 om 20:29
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:27
      Zeker de laaste 20 minuten voetballen ze eindelijk weer. Het was een groot fouten festival 70 minuten lang. Op het einde van de wedstrijd nog een mogelijkheid gehad maar bij lange niet genoeg. Een meer dan terechte overwinning van Emmen die durft te ballen en fctwente zijn angsthazen die alleen maar denken en niet doen. Zo voetballen is volgend jaar weer kkdivisie
    Gaan bij jou dan nooit de doppen los!!!! Tis 1 verrekte tering zooi met ....van wie ik zijn naam niet eens meer wil uitspreken!!! Deze flapdrol gooit des naam Twente te grabbel
  • 11 Feb 2020 om 20:29
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:28
      Vooral G3. Je ziet in het laatste kwartier dat ze best kunnen voetballen als je ze maar normaal neerzet
    Ted bepaalt de opstelling cq tactiek. G3 is zijn schandknaap.
  • 11 Feb 2020 om 20:28
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:27
      Schuld G3 en Ted.
    Vooral G3. Je ziet in het laatste kwartier dat ze best kunnen voetballen als je ze maar normaal neerzet
  • 11 Feb 2020 om 20:28
    Verleng onze seizoenkaarten niet meer na jarenlang wanbeleid. Trek het gewoon niet langer. Tenzij grote schoonmaak, maar daar is geen geld voor...
  • 11 Feb 2020 om 20:27
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:14
      We hebben zo’n 0 kansen gecreëerd, met aitor zouden we in ieder geval 2 kansen creëren
    En met Bryan Ruiz hadden we gewonnen.
  • 11 Feb 2020 om 20:27
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:27
      Zeker de laaste 20 minuten voetballen ze eindelijk weer. Het was een groot fouten festival 70 minuten lang. Op het einde van de wedstrijd nog een mogelijkheid gehad maar bij lange niet genoeg. Een meer dan terechte overwinning van Emmen die durft te ballen en fctwente zijn angsthazen die alleen maar denken en niet doen. Zo voetballen is volgend jaar weer kkdivisie
    Schuld G3 en Ted.
  • 11 Feb 2020 om 20:27
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:25
      Dat zou GG sieren, ik ben bang dat ie dat inzicht niet gegund is....
    GG is een groot strateeg. Heel knap om 11 spelers allemaal op de verkeerde plek neer te zetten.
  • 11 Feb 2020 om 20:27
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Laatste deel waren we beter, espinosa speelde nog wel redelijk.
    Zeker de laaste 20 minuten voetballen ze eindelijk weer. Het was een groot fouten festival 70 minuten lang. Op het einde van de wedstrijd nog een mogelijkheid gehad maar bij lange niet genoeg. Een meer dan terechte overwinning van Emmen die durft te ballen en fctwente zijn angsthazen die alleen maar denken en niet doen. Zo voetballen is volgend jaar weer kkdivisie
  • 11 Feb 2020 om 20:27
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:25
      Dat zou GG sieren, ik ben bang dat ie dat inzicht niet gegund is....
    Dat zou dan zijn eerste goede inzicht zijn.
  • 11 Feb 2020 om 20:26
    Morgen hard besluit nodig. Zielloos elftal met een trrainer die geen idee heeft hoe het tij te keren.
  • 11 Feb 2020 om 20:26
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:23
      Dat is niemand neem ik aan.
    Bij sommige types hier vraag ik me dat wel eens af.
  • 11 Feb 2020 om 20:26
    Ted mag ook vertrekken, afgelopen transferperiodes zwaar gefaald. Berggreen, aburjania, verhaegh, en dit is nog niet alles. Hij zegt dat hij dag en nacht werkt en komt vervolgens met dit soort namen aan dwarrelen. Genoeg, in pakken en wegwezen
  • 11 Feb 2020 om 20:26
    Garcia: 'Yeah, what can I say, Emmen is a very good team, We knew it would be very difficult for us to get a result here. I think we played well and that the goals were unlucky. I think it was 50-50, and we were better in the last fifteen minutes.'
  • 11 Feb 2020 om 20:26
    De volgende 5 wedstrijden wordt 0 punten. Dan staan we 16e of 17e ofzo. Dit gaat niet meer goed komen.
  • 11 Feb 2020 om 20:25
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:22
      Pak de koffers maar in voor de KKD
    Kkd betekend einde club
  • 11 Feb 2020 om 20:25
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:15
      We zijn al blij met pintje tegen Emmen. Wat zijn we diep gezakt zeg. Zo beschamend. GGG moet eer aan zichzelf houden. Twente onwaardig
    Dat zou GG sieren, ik ben bang dat ie dat inzicht niet gegund is....
  • 11 Feb 2020 om 20:24
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:22
      Nog een jaar KKD doe ik ook niet aan mee, overleeft de club gewoon niet en mijn hart al helemaal niet
    Stop nu al met kijken zouden er meer moeten doen
  • 11 Feb 2020 om 20:24
    Laatste 10 min was espinosa aan het spelen zoals er van hem verlangd word. maar ja als ze met zn allen pas de laatste 10 min begint met voetballen heb je niet heel lang om het recht te zetten.
  • 11 Feb 2020 om 20:24
    Met dit voetbal en deze visie van de coach voetballen we volgend seizoen weer in kkd. Rvc grijp in en v d kraan doe je werk .
  • 11 Feb 2020 om 20:24
    We gaan weer naar de keukenkastjes divisie ole ole García en Ted bedankt.
  • 11 Feb 2020 om 20:23
    Wat een slappe hap terecht verloren niets laten zien als dit het niveau is ga je niets meer winnen denk ik
  • 11 Feb 2020 om 20:23
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:22
      Pak de koffers maar in voor de KKD
    Als dat zo is dan hoeft niemand de koffers meer te pakken want dan is het afgelopen met de fc. Scheelt in ieder geval weer een avond ergeren
  • 11 Feb 2020 om 20:23
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:22
      Gaat ook wel gebeuren, hij moest tegen Sparta en emmen punten pakken!!!!
    ik mag het hopen. zie het anders zeer zwaar in
  • 11 Feb 2020 om 20:23
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Moet je mijn adres hebben of kan ik m ergens halen?
    Moet je mn adres persoonlijk hebben?
  • 11 Feb 2020 om 20:23
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:22
      Ggg of niet, ik zal nooit blij zijn als Twente verliest.
    Dat is niemand neem ik aan.
  • 11 Feb 2020 om 20:23
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Laatste deel waren we beter, espinosa speelde nog wel redelijk.
    Hahahaha een 10 voor dom lullen hoor. Blinde
  • 11 Feb 2020 om 20:23
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      vanavond nog
    Graag, wat een donders gekloot zeg
  • 11 Feb 2020 om 20:23
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Supporters verzamelen en met 30000 man stadion leeg laten. We moeten opstaan gvd.
    Allemaal opstaan gvd. Deze club gaat naar de kloten zo
  • 11 Feb 2020 om 20:23
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Moet je mijn adres hebben of kan ik m ergens halen?
    Ik kom eraan!
  • 11 Feb 2020 om 20:23
    Blijf zaterdag thuis deze ellende doe ik mij niet aan
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:22
      Waarom gvd dit is dik verdient komt door die klootzak van ggg
    Ggg of niet, ik zal nooit blij zijn als Twente verliest.
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Laat die hoerenzoon Garcia oprotten!!!
    Puta Del Ted.
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      vanavond nog
    Gaat ook wel gebeuren, hij moest tegen Sparta en emmen punten pakken!!!!
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    Pak de koffers maar in voor de KKD
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Als we weet kkd gaan volgend seizoen, stop ik met kijken. Twente blijft een leuke club. Maar dit is zo slecht. Ben er gewoon helemaal klaar mee.
    Dit was zelfs voor KKD-begrippen een matige wedstrijd.
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      vanavond nog
    Zo snel mogelijk.
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Laatste deel waren we beter, espinosa speelde nog wel redelijk.
    Dat zal ongetwijfeld het excuus zijn. Terecht verloren. Het is 1 grote bende.
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    Ben er klaar mee, ze hebben wat uit te leggen.
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Als we weet kkd gaan volgend seizoen, stop ik met kijken. Twente blijft een leuke club. Maar dit is zo slecht. Ben er gewoon helemaal klaar mee.
    Nog een jaar KKD doe ik ook niet aan mee, overleeft de club gewoon niet en mijn hart al helemaal niet
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Hahahaahhahahahahahahah
    Ben ik zo grappig?
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:20
      Vetzak jansen die scoort.... gvd
    Waarom gvd dit is dik verdient komt door die klootzak van ggg
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:59
      Jansen heeft geen wedstrijdritme. Emnen speelt nu met 10 man. Met kolar had Bijen het druk mee.
    Jij hebt er kijk op!
  • 11 Feb 2020 om 20:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:20
      Ik denk zo dat de bus wordt opgewacht vanavond.
    Van mij mag het, ben het zooooo zoooo klere zat!!!!!
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    De afgang is compleet, op naar de KKD of faillissement
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    Trainerrrr oprotten
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:21
      Laatste deel waren we beter, espinosa speelde nog wel redelijk.
    Hahahaahhahahahahahahah
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:59
      Als big anco scoort geef ik iedereen persoonlijk een kratje Grolsch
    Moet je mijn adres hebben of kan ik m ergens halen?
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:59
      Als big anco scoort geef ik iedereen persoonlijk een kratje Grolsch
    Volgens mij is dit een dure avond voor je geworden
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    Als we weet kkd gaan volgend seizoen, stop ik met kijken. Twente blijft een leuke club. Maar dit is zo slecht. Ben er gewoon helemaal klaar mee.
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:20
      García out
    vanavond nog
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    Supporters verzamelen en met 30000 man stadion leeg laten. We moeten opstaan gvd.
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:15
      Opstappen die trainer. Hoe kan je nu gewoon weer met Espinoza gaan spelen??? Ik heb trouwens niets gezien ivm werk. Hoorde alleen dat Emmen ons helemaal zoek speelt.
    1 van de beteren eraf
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    GARCIA OUT
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    Laat die hoerenzoon Garcia oprotten!!!
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:20
      Kom maar met dat bier
    Ja, wie was dat met die krat bier voor iedereen?
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:15
      Opstappen die trainer. Hoe kan je nu gewoon weer met Espinoza gaan spelen??? Ik heb trouwens niets gezien ivm werk. Hoorde alleen dat Emmen ons helemaal zoek speelt.
    Laatste deel waren we beter, espinosa speelde nog wel redelijk.
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:59
      Als big anco scoort geef ik iedereen persoonlijk een kratje Grolsch
    Volgens mij is dit een dure avond voor je geworden
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:59
      Als big anco scoort geef ik iedereen persoonlijk een kratje Grolsch
    Volgens mij is dit een dure avond voor je geworden
  • 11 Feb 2020 om 20:21
    Wat kan García trots zijn! Wat een resultaat, gevochten voor wat ze waard zijn. Chapeau! Zou zeggen García ga zo door!
  • 11 Feb 2020 om 20:20
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:59
      Als big anco scoort geef ik iedereen persoonlijk een kratje Grolsch
    Volgens mij is dit een dure avond voor je geworden
  • 11 Feb 2020 om 20:20
    GARCIA OPBOKKEN, wees een man en vertrek naar je vakantieland
  • 11 Feb 2020 om 20:20
    García out
  • 11 Feb 2020 om 20:20
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:59
      Als big anco scoort geef ik iedereen persoonlijk een kratje Grolsch
    Bierrrrrrrrrr!!!
  • 11 Feb 2020 om 20:20
    Ik denk zo dat de bus wordt opgewacht vanavond.
  • 11 Feb 2020 om 20:20
    Wat een schande dit
  • 11 Feb 2020 om 20:20
    Espinoza bedankt. Zoveelste ziekenhuisbal. Tyfusspeler!
  • 11 Feb 2020 om 20:20
    Vetzak jansen die scoort.... gvd
  • 11 Feb 2020 om 20:20
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:59
      Als big anco scoort geef ik iedereen persoonlijk een kratje Grolsch
    Kom maar door
  • 11 Feb 2020 om 20:20
    Potverdomme waaarom niet gelijk er op klappen!!?
  • 11 Feb 2020 om 20:20
    Kom maar met dat bier
  • 11 Feb 2020 om 20:19
    Totaal onnodig puntverlies, opnieuw een slecht strijdplan, opnieuw niets gecreerd.
  • 11 Feb 2020 om 20:17
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:15
      Opstappen die trainer. Hoe kan je nu gewoon weer met Espinoza gaan spelen??? Ik heb trouwens niets gezien ivm werk. Hoorde alleen dat Emmen ons helemaal zoek speelt.
    Wees blij. Ronduit beschamend.
  • 11 Feb 2020 om 20:15
    Opstappen die trainer. Hoe kan je nu gewoon weer met Espinoza gaan spelen??? Ik heb trouwens niets gezien ivm werk. Hoorde alleen dat Emmen ons helemaal zoek speelt.
  • 11 Feb 2020 om 20:15
    We zijn al blij met pintje tegen Emmen. Wat zijn we diep gezakt zeg. Zo beschamend. GGG moet eer aan zichzelf houden. Twente onwaardig
  • 11 Feb 2020 om 20:15
    Ikzeg. Lang die jongen is en weet wat er gevraagd wordt. Maar helaas moet ie het bijna alles alleen doen. Waar om wordt er niet gevoetbald vanaf het begin waar om niet.
  • 11 Feb 2020 om 20:14
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:14
      We hebben zo’n 0 kansen gecreëerd, met aitor zouden we in ieder geval 2 kansen creëren
    Zou best kunnen maar hij blijft top kkd niveau, zelfde gelde voor boere
  • 11 Feb 2020 om 20:14
    5e gele kaart Twente....
  • 11 Feb 2020 om 20:14
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:12
      Aitor mag je wegstrepen
    We hebben zo’n 0 kansen gecreëerd, met aitor zouden we in ieder geval 2 kansen creëren
  • 11 Feb 2020 om 20:13
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:03
      Dat je nog gaat......
    Ik ga al 38 jaar maar als García blijft denk ik serieus na om niet verlengen, ben dat baggervoetbal helemaal zat, beschamend.
  • 11 Feb 2020 om 20:12
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:12
      Lang, plegezuelo, drommel en aitor de enige spelers van eredivisie niveau
    Aitor mag je wegstrepen
  • 11 Feb 2020 om 20:12
    Lang, plegezuelo, drommel en aitor de enige spelers van eredivisie niveau
  • 11 Feb 2020 om 20:11
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:06
      In de gracht bier drinken
    Dat doe ik thuis wel. Mij zien ze voorlopig niet weer.
  • 11 Feb 2020 om 20:11
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:10
      Ik zie die 1-1 nog vallen ook ahahha
    Hij speelt nu met een opstelling waar je mee zou kunnen beginnen.
  • 11 Feb 2020 om 20:11
    Elke keer die valse hoop na wedstrijden zoals tegen sparta. En dan daarna weer beseffen dat het niks meer was dan een wonder. Dit loopt tot nu toe precies zoals in het degradatiejaar
  • 11 Feb 2020 om 20:10
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:07
      Succes, vergeet halverwege niet door te trekken anders zit je klem tussen de pot en het plafond
    Hahahaha hij zat goed vol, het liep er zo uit hoef alleen maar aan dit voetbal te denken.
  • 11 Feb 2020 om 20:10
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:08
      De eerste normale wissel, alleen te laat
    Kom op, de man weet niet beter dit is pas de 2e goede wissel dit seizoen. Zie het als vorig seizoen, we zitten nog in de voorbereiding :)
  • 11 Feb 2020 om 20:10
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:09
      Degradatie dit jaar. Meteen failliet..
    Lijkt er wel op. Prutsers.
  • 11 Feb 2020 om 20:10
    Ik zie die 1-1 nog vallen ook ahahha
  • 11 Feb 2020 om 20:09
    Degradatie dit jaar. Meteen failliet..
  • 11 Feb 2020 om 20:09
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:05
      Maar het kan ook zo 2-1-4-3 zijn. Oftewel, als een stel kippen zonder kop over het veld.
    1-4-2-1,5 - (3*69,4 / 40) x 0,33. Maar alleen in balbezit. Anders 1-10
  • 11 Feb 2020 om 20:08
    De eerste normale wissel, alleen te laat
  • 11 Feb 2020 om 20:08
    Echt een kut speler die Espinosa. Geen vechtlust.
  • 11 Feb 2020 om 20:08
    Net of ze niet op doel durven te schieten.
  • 11 Feb 2020 om 20:08
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:07
      Succes, vergeet halverwege niet door te trekken anders zit je klem tussen de pot en het plafond
    Geweldig :)
  • 11 Feb 2020 om 20:07
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:04
      Pas op alsjeblieft wat je hier typt, straks leest die gek mee en gaat ie daar ook nog mee auwehoeren
    Garcia komt niet op deze site...geeft niets om de supporters. Is nu alleen maar bezig met te bedenken of ze deze week een, twee of drie keer besloten moeten trainen
  • 11 Feb 2020 om 20:07
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:06
      Mensen sterkte nog, ik ga even poepen hahahaha.
    Succes, vergeet halverwege niet door te trekken anders zit je klem tussen de pot en het plafond
  • 11 Feb 2020 om 20:07
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:04
      Pas op alsjeblieft wat je hier typt, straks leest die gek mee en gaat ie daar ook nog mee auwehoeren
    Breaking nieuwe assistent trainer. Die kerel met snor die de loting van de knvb beker doet.
  • 11 Feb 2020 om 20:07
    Ten Cate stopt bij al- lltihad. Ophalen!!!
  • 11 Feb 2020 om 20:06
    Mensen sterkte nog, ik ga even poepen hahahaha.
  • 11 Feb 2020 om 20:06
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:03
      Dat je nog gaat......
    In de gracht bier drinken
  • 11 Feb 2020 om 20:06
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:05
      Maar het kan ook zo 2-1-4-3 zijn. Oftewel, als een stel kippen zonder kop over het veld.
    Vind ik wel creatief!
  • 11 Feb 2020 om 20:06
    Wanneer gaan we aanvallen het is nog maar 10 min ?
  • 11 Feb 2020 om 20:05
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:53
      Als ik plegezuelo was zou ik mijn contract ontbinden en een andere club zoeken
    Jaaa zou ik ook doen. Met zon team wil je toch niet spelen
  • 11 Feb 2020 om 20:05
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:00
      Denk 6-3-1
    Maar het kan ook zo 2-1-4-3 zijn. Oftewel, als een stel kippen zonder kop over het veld.
  • 11 Feb 2020 om 20:04
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:03
      Dat hebbenmze in Uruguay nog niet, daar doen ze het net als bij de loting. GGG pakt iedere keer een bal met een naam er op. Alleen Drommel staat vast omdat hij een andere kleur shirt heeft. Maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen
    Pas op alsjeblieft wat je hier typt, straks leest die gek mee en gaat ie daar ook nog mee auwehoeren
  • 11 Feb 2020 om 20:03
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:00
      Denk 6-3-1
    11-0-0
  • 11 Feb 2020 om 20:03
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:01
      Wat ik zeg als je een gemiddeld voetbalspel een opstelling laat genereren doe je mee om de middenmoot.
    Dat hebbenmze in Uruguay nog niet, daar doen ze het net als bij de loting. GGG pakt iedere keer een bal met een naam er op. Alleen Drommel staat vast omdat hij een andere kleur shirt heeft. Maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen
  • 11 Feb 2020 om 20:03
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:02
      Heeft zehknini ooit van buitenspel gehoord?
    Zo zie je maar weer, iedereen roept weg met die vent behalve GGG. En ja hoor, iedereen behalve GGG krijgt gelijk
  • 11 Feb 2020 om 20:03
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:59
      De opstelling tegen AZ is ook al bekend, 5-4-1, denk dat ik zaterdag met de rug naar het veld maar een beetje ga socialiseren, je moet wat he
    Dat je nog gaat......
  • 11 Feb 2020 om 20:02
    Tuurlijk geef de pass maar terwijl hij 20 meter buitenspel staat
  • 11 Feb 2020 om 20:02
    Heeft zehknini ooit van buitenspel gehoord?
  • 11 Feb 2020 om 20:01
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:00
      Tja, zo moeilijk is het niet
    Wat ik zeg als je een gemiddeld voetbalspel een opstelling laat genereren doe je mee om de middenmoot.
  • 11 Feb 2020 om 20:00
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:59
      De opstelling tegen AZ is ook al bekend, 5-4-1, denk dat ik zaterdag met de rug naar het veld maar een beetje ga socialiseren, je moet wat he
    Denk 6-3-1
  • 11 Feb 2020 om 20:00
    Gelukkig ben ik zaterdag op wintersport!
  • 11 Feb 2020 om 20:00
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:59
      Om dat de mensen weer ietje normaler staan.
    Tja, zo moeilijk is het niet
  • 11 Feb 2020 om 19:59
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:57
      Eindelijk wat druk nu
    Om dat de mensen weer ietje normaler staan.
  • 11 Feb 2020 om 19:59
    Als big anco scoort geef ik iedereen persoonlijk een kratje Grolsch
  • 11 Feb 2020 om 19:59
    De opstelling tegen AZ is ook al bekend, 5-4-1, denk dat ik zaterdag met de rug naar het veld maar een beetje ga socialiseren, je moet wat he
  • 11 Feb 2020 om 19:59
    Jansen heeft geen wedstrijdritme. Emnen speelt nu met 10 man. Met kolar had Bijen het druk mee.
  • 11 Feb 2020 om 19:58
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:58
      Wat zal die Lang een spijt hebben!
    En niet een beetje ook
  • 11 Feb 2020 om 19:58
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:57
      Eindelijk wat druk nu
    Mooi optijd
  • 11 Feb 2020 om 19:58
    Die busquets is wel zo ongelofelijk slecht, ik heb nog nooit zo’n slechte speler gezien, nog nooit! Iemand uit de 2e divisie is zonder grappen beter
  • 11 Feb 2020 om 19:58
    Wat zal die Lang een spijt hebben!
  • 11 Feb 2020 om 19:58
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:57
      Eindelijk wat druk nu
    als ze verliezen.dan komt er nog veel meer druk
  • 11 Feb 2020 om 19:58
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:57
      Eindelijk wat druk nu
    Eindelijk 4 verdedigers. Zeknihni in de aanval pakt nu niet slecht uit.
  • 11 Feb 2020 om 19:57
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:56
      Hij pakt zeker zijn spullen, om de bus in te stappen en morgen weer lekker fel te trainen.
    Morgen moeten de dames bijkomen en wordt er dus niet getraind.
  • 11 Feb 2020 om 19:57
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:56
      De bal 40 seconden in de ploeg gehouden. Het beste moment in 69 minuten voetbal.
    Logisch, de tegenstander was steeds aan de bal dan kan Twente ook niets qua balbezit...
  • 11 Feb 2020 om 19:57
    Eindelijk wat druk nu
  • 11 Feb 2020 om 19:56
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:53
      Hopelijk vallen de lichten zometeen uit, hopen dat het dan weer ingehaald word en García dan wel met een normale opstelling komt
    Hopelijk valt Garcia uit....lichtpuntje
  • 11 Feb 2020 om 19:56
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:47
      Neem aan dat GGG zijn spullen pakt na de wedstrijd? Toch zal hij tevreden zijn over de wedstrijd, GGG: we hebben ons prima staande gehouden tegen een beter voetballende ploeg.
    Hij pakt zeker zijn spullen, om de bus in te stappen en morgen weer lekker fel te trainen.
  • 11 Feb 2020 om 19:56
    De bal 40 seconden in de ploeg gehouden. Het beste moment in 69 minuten voetbal.
  • 11 Feb 2020 om 19:56
    Na 68 minuten de eerste bal op goal. Knap hoor!
  • 11 Feb 2020 om 19:56
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:52
      Een schot op doel zou een wonder zijn
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit..
  • 11 Feb 2020 om 19:55
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:52
      Vergeet niet, geprezen als de nieuwe peter bosz. Nou van mij liever gisteren dan vandaag nog opgedonderd
    Is Hans Meyer of René Vandereycken beschikbaar?
  • 11 Feb 2020 om 19:55
    SCHOT OP DOEL OHHHHHH!!!!!!
  • 11 Feb 2020 om 19:55
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:53
      Hopelijk vallen de lichten zometeen uit, hopen dat het dan weer ingehaald word en García dan wel met een normale opstelling komt
    Dus je wilt je nogmaals 90 minuten ergeren? ;)
  • 11 Feb 2020 om 19:54
    Heb van mezelf best veel geduld, maar ik vreet mezelf op vanbinnen.......wat een ergernis
  • 11 Feb 2020 om 19:53
    Hopelijk vallen de lichten zometeen uit, hopen dat het dan weer ingehaald word en García dan wel met een normale opstelling komt
  • 11 Feb 2020 om 19:53
    Maar we hebben dus Pusic dr uit gegooit omdat we zijn visie niet wat vonden. Wat is dit voor visie dan?
  • 11 Feb 2020 om 19:53
    Als ik plegezuelo was zou ik mijn contract ontbinden en een andere club zoeken
  • 11 Feb 2020 om 19:53
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:51
      Best wel erg, maar ik gun het ze totaal niet
    Verdienen ze ook echt totaal niet
  • 11 Feb 2020 om 19:52
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:51
      Hulde voor alle aanvallende ambities waar Garcia om werd geprezen al voor een wedstrijd was gespeeld.. wat een drama
    Vergeet niet, geprezen als de nieuwe peter bosz. Nou van mij liever gisteren dan vandaag nog opgedonderd
  • 11 Feb 2020 om 19:52
    Een schot op doel zou een wonder zijn
  • 11 Feb 2020 om 19:52
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:51
      Hulde voor alle aanvallende ambities waar Garcia om werd geprezen al voor een wedstrijd was gespeeld.. wat een drama
    García huldigt verdedigen is de beste aanval
  • 11 Feb 2020 om 19:52
    Ikzeg. Hoe je het wend of keert. Ik schaam mij dood als ik zo voetbal speel als ons fctwente op dit moment.
  • 11 Feb 2020 om 19:51
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:50
      Vuckic knalt er vlak voor tijd wel eentje in
    Best wel erg, maar ik gun het ze totaal niet
  • 11 Feb 2020 om 19:51
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:48
      Hopen dat Zeknihni wel de goede voetbalschoenen aan heeft. Dat kan al het verschil gaan maken
    Als hij de goeie handschoenen maar bij zich heeft. Het is immers + 12 buiten.
  • 11 Feb 2020 om 19:51
    Hulde voor alle aanvallende ambities waar Garcia om werd geprezen al voor een wedstrijd was gespeeld.. wat een drama
  • 11 Feb 2020 om 19:51
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:48
      Zoals elke week dit soort reacties idd! Vind het ongelofelijk dat hij maar op zijn plek blijft zitten na de zoveelste wanvertoning
    Die gast heeft geen bord voor z’n kop maar een hele timmerwinkel
  • 11 Feb 2020 om 19:50
    Hopen dat onze topspits weer uit het niets de bal erin knalt
  • 11 Feb 2020 om 19:50
    Vuckic knalt er vlak voor tijd wel eentje in
  • 11 Feb 2020 om 19:50
    veruit het slechtste voetbal van de hele eredivisie. wat een drama. wordt echt tijd dat er wordt ingegrepen.
  • 11 Feb 2020 om 19:49
    Grappige is mensen vragen me geregeld ; 'wat denk je dat Twente gaat doen? ' En toch zeg ik nog altijd winnen haha
  • 11 Feb 2020 om 19:49
    Kan die scheids busquets geen rood geven
  • 11 Feb 2020 om 19:49
    Deze scheids is net zo slecht als ons spel
  • 11 Feb 2020 om 19:48
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:47
      Neem aan dat GGG zijn spullen pakt na de wedstrijd? Toch zal hij tevreden zijn over de wedstrijd, GGG: we hebben ons prima staande gehouden tegen een beter voetballende ploeg.
    Zoals elke week dit soort reacties idd! Vind het ongelofelijk dat hij maar op zijn plek blijft zitten na de zoveelste wanvertoning
  • 11 Feb 2020 om 19:48
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:48
      Als ggg menig er niet binnen 10 minuten in gooit dan ben ik rond half 11 te vinden bij het stadion
    Hahaha
  • 11 Feb 2020 om 19:48
    • Quote van 11 Feb 2020 om 19:47
      Neem aan dat GGG zijn spullen pakt na de wedstrijd? Toch zal hij tevreden zijn over de wedstrijd, GGG: we hebben ons prima staande gehouden tegen een beter voetballende ploeg.
    Tjah als je zo belabberd speelt kan je dat wekelijks als excuus gebruiken.
  • 11 Feb 2020 om 19:48
    Er zou er nu toch wel iemand te vinden zijn met veel ervaring die de verdediging kan coachen en wat meer rust in het spel kan brengen? Oh wacht... die zit op de tribune