'Voordeel' voor FC Twente in degradatiestrijd: ''Heeft een bonuspunt'' Vertrekt Bijen transfervrij? ''Dan ga je daar wel over nadenken'' VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

''Het spel, de opstelling, de strategie, de uitvoering: niets klopte''

( 44 reacties)
''Het spel, de opstelling, de strategie, de uitvoering: niets klopte''

De druk op trainer Gonzalo Garcia neemt met de week grotere vormen aan. Dinsdagavond verloor FC Twente kansloos op bezoek bij FC Emmen (2-0), waarna de spelersbus bij terugkomst in Twente werd opgewacht door boze fans. 

"Er kwam in Emmen maar geen einde aan om het optreden van de ploeg van trainer Gonzalo Garcia samen te vatten. Wat was het idee waarmee Garcia Emmen dacht te kunnen bestrijden? Niemand begreep het, en zeker zijn spelers niet, want die liepen tachtig minuten als verdoofd achter de tegenstander aan", concludeert clubwatcher Leon ten Voorde in TC Tubantia.

Garcia kon niet beschikken over de geblesseerde Aitor en gooide zijn elftal op de schop. "De nieuwe aanpak faalde op alle fronten, want FC Twente kwam in deze gekunstelde samenstelling geen moment aan het voetballen en hanteerde alleen maar 'de achteruit'. Het werkgebied van de topscorer en op papier diepste man, Vuckic, was 20 meter over de middellijn, maar dan wel op de eigen helft", concludeert de sportjournalist.

"In een wedstrijd waarin de sprong naar het middenmoot gezet had kunnen worden, manoeuvreerde het elftal zichzelf in een hoek waar je met deze selectie beter niet terecht kunt komen. Dat dat wel gebeurde had FC Twente volledig aan zichzelf te wijten. Het spel, de opstelling, de strategie, de uitvoering: niets klopte", aldus Ten Voorde over de kansloze nederlaag. "De Enschedeërs dwongen niets af en oogstten slechts de hoon van de aanhang, die in duidelijke bewoordingen liet merken echt klaar te zijn met het veelvoud aan slechte wedstrijden."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2020 om 14:06
    Ikzeg. Zo nu is het een andere dag en wel woensdag, zo als ik overal de topic lees ben ik niet de enige support die het voetbal niet om aan te gluren is, ook de voetballers wie er allemaal staan behalve lang niet naar voren zijn te branden, niet bewegen en zelfs bang zijn om de bal naar de zelfde club voetballers te schieten, dan ligt het altijd ergens anders aan o.a (velden ) maar nooit aan de voetballers, dan heb je een trainer en td waar totaal helemaal niets uit straalt of komt, nee zo kan dit niet verder gaan. Ook zijn er nog mensen hier en op a ndere topic die zeggen dat er niets aan de hand is, natuurlijk zie ik als trouwe support a fan. Dat er vanaf het begin al wat aan de hand is maar daar ga ik niet meer op in. Wel wil ik graag mededelen dat iedereen in het veld of op de bank zich moeten schamen om zo met ons fctwente om te gaan.
  • 12 Feb 2020 om 11:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:21
      ?
      wat bedoel je? dat zeg ik toch ook... dat ze daar niet winnen? ze winnen alleen thuis altijd, door dat veld
    Wat voor een veld hebben genoemde clubs dan slimmerik?
  • 12 Feb 2020 om 10:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:40
      Helaas gebeurd er waar velen bij de aanstelling van GG al bang voor waren.Hem als trainer te benoemen had een groot afbreuk risico dat besefte iedereen maar hij kreeg het voordeel van de twijfel. Nu blijkt dat hij het niet kan zie je dat TD Ted niets doet en al bezig is om een andere club te zoeken en Twente laat verzuipen.
    Amen let maar op die springt straks snel op een boemeltrein die langs gaat komen. Was de kans van zijn leven en het bestuur geeft hem zelfs nog een bosje bloemen mee. Rvc is ook z,n papieren tijger die je niet hoort en ziet in moeilijke tijden of zijn ze allemaal al op wintersport.
  • 12 Feb 2020 om 10:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:11
      Waarom wint Emmen dan niet bij Heracles, Ado, Rkc, Pec Zwolle, Sparta en Vvv..........
    ?
    wat bedoel je? dat zeg ik toch ook... dat ze daar niet winnen? ze winnen alleen thuis altijd, door dat veld
  • 12 Feb 2020 om 10:18
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:11
      Ach kijk....daar is John w met het volgende excuus.....
    Hahahaha ik vroeg nog waarom we thuis dan ook zo uit spelen en rege matig verliezen. Wist niet dat we thuis ook z,n kut veld haden.
  • 12 Feb 2020 om 10:11
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:28
      Het kunstgras was ook zeker een groot voordeel voor Emmen. De spelersgroep traint dagelijks op deze ijsbaan en als tegenstander moet je hier gewoon mee leren opgaan.
    Ach kijk....daar is John w met het volgende excuus.....
  • 12 Feb 2020 om 09:40
    Helaas gebeurd er waar velen bij de aanstelling van GG al bang voor waren.Hem als trainer te benoemen had een groot afbreuk risico dat besefte iedereen maar hij kreeg het voordeel van de twijfel. Nu blijkt dat hij het niet kan zie je dat TD Ted niets doet en al bezig is om een andere club te zoeken en Twente laat verzuipen.
  • 12 Feb 2020 om 09:28
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:50
      Ted zijn e-mail adres is geheim. Dus geen @fctwente.nl. Niemand binnen de club kan dus zijn e-mail inkijken. Van García is G3@puta del Ted.nl
    Haha jammer hoor.
  • 12 Feb 2020 om 09:26
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:02
      Punten kunnen ook een situatie verbloemen. Groningen thuis was niet om aan te zien, PSV uit krijg je een punt door een zondagsschot, ander had je daar gewoon verloren en ook Sparta thuis was geen terecht overwinnen. Sparta was zeker de gelijke. Straks 5 zware wedstrijden met waarschijnlijk 0 punten. Daarna zit je midden in de degradatiesstress. Daar gaat GG vast weer een nieuwe variant voor bedenken en de spelersgroep valt uiteen. Ruimt de helft is al bezig met de volgende club en de andere helft staat er weer met knikkende knieën. De afgang van vandaag is een hele cruciale. Een gelijk spel en zelfs een ongelukkige verliespartij hadden we nog wel kunnen hebben, maar de manier waarop is shocking. Ik had medelijden met Lang. Die 90 minuten achter een bal aan heeft gerend. Maar ook de rest stond 75 minuten lang in het veld met een uitdrukking op het gezicht van ‘schiet mij maar lek’. Ik denk dat elke willekeurige supporter het beter neerzet dan GG
    Voorafgaand aan het seizoen was maar 1 ding dat telde : handhaven Vervolgens stelt Ted van Leeuwen een selectie samen die nergens in verhouding is met het grootste probleem geen linksback en geen spits. Vervolgens staat Twente halverwege het seizoen 4 plekken en een punt of 4 boven de streep. In de 'reparatiewindow' presteert van Leeuwen het om het spitsen probleem niet op te lossen en wordt er in de eerste 4 wedstrijden in 2020 slechts 3x gescoord , creëren ze helemaal niets en zijn 2 van die 3 goals pure toeval. Waarom kijkt iedereen naar Garcia als de kern van dit seizoen het slechte werk is van van Leeuwen!
  • 12 Feb 2020 om 09:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:58
      Bekijk het eens van de andere kant. Misschien wisselt Garcia wel veel omdat Twente niet tot kansen komt. Waarom komt Twente niet tot kansen? Er is geen nummer 9 . Als je niet scoort is het spelletje zo verloren.
    Vorige week voor het eerst een periode in de 2e helft iets van overwicht in het spel gezien. Deze week speelt hij dan ineens weer anders en staat weer Espinoza op een cruciale positie in ons aanvalsspel. Dat terwijl iedereen weet dat hij dat niet kan. Ook Vuckic blijft hij misbruiken. Doelpunten zijn we idd nodig. Maar zet je scorend vermogen dan logisch neer!
  • 12 Feb 2020 om 09:19
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:58
      Bekijk het eens van de andere kant. Misschien wisselt Garcia wel veel omdat Twente niet tot kansen komt. Waarom komt Twente niet tot kansen? Er is geen nummer 9 . Als je niet scoort is het spelletje zo verloren.
    mee eens ..speel op de helft van de tegenstander ..creëer kansen en maak goals ...met de speelwijze van 2G is het een zekerheidje dat je gaat verliezen..
  • 12 Feb 2020 om 09:11
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:11
      Los van wat je voor de rest zegt, verliest Emmen uit elke wedstrijd... en winnen ze thuis alles.... komt door dat kut veld.... zoals Heracles voorheen zich als promovendus rustig met hun valsspeelveld kon ontwikkelen tot middenmoter zo heeft Emmen nu ook dat voordeel.
      Dus ik wil niet bepaald zeggen dat Emmen beter scout of wat dan ook, dan zouden ze ook weleens een uitduel winnen
    Waarom wint Emmen dan niet bij Heracles, Ado, Rkc, Pec Zwolle, Sparta en Vvv..........
  • 12 Feb 2020 om 09:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:34
      En t was 18:30 , dat ligt Twente niet . Vandaag dat t zaterdag ook weer 0-4 wordt. Supporters zijn ook wel hele grote paniekzaaiers hoor , na Sparta kon de polonaise worden ingezet en 1 wedstrijd later zijn we al gedegradeerd.
    Punten kunnen ook een situatie verbloemen. Groningen thuis was niet om aan te zien, PSV uit krijg je een punt door een zondagsschot, ander had je daar gewoon verloren en ook Sparta thuis was geen terecht overwinnen. Sparta was zeker de gelijke. Straks 5 zware wedstrijden met waarschijnlijk 0 punten. Daarna zit je midden in de degradatiesstress. Daar gaat GG vast weer een nieuwe variant voor bedenken en de spelersgroep valt uiteen. Ruimt de helft is al bezig met de volgende club en de andere helft staat er weer met knikkende knieën. De afgang van vandaag is een hele cruciale. Een gelijk spel en zelfs een ongelukkige verliespartij hadden we nog wel kunnen hebben, maar de manier waarop is shocking. Ik had medelijden met Lang. Die 90 minuten achter een bal aan heeft gerend. Maar ook de rest stond 75 minuten lang in het veld met een uitdrukking op het gezicht van ‘schiet mij maar lek’. Ik denk dat elke willekeurige supporter het beter neerzet dan GG
  • 12 Feb 2020 om 08:58
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:52
      Eens. In de 2e helft zie je dat ze best kunnen voetballen. Ook Espinosa wel. Alleen als je een trainer hebt die de hele week weer heeft gepuzzeld op de zoveelste variant met als uitgangspunt voor iedereen een nieuwe positie, ga je niets meer winnen. Spelers ontwikkelen geen automatismen, geen vaste patronen, ze weten van elkaar niet hoe ze gaan lopen, etc.
    Bekijk het eens van de andere kant. Misschien wisselt Garcia wel veel omdat Twente niet tot kansen komt. Waarom komt Twente niet tot kansen? Er is geen nummer 9 . Als je niet scoort is het spelletje zo verloren.
  • 12 Feb 2020 om 08:56
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:41
      Wat gvd de tijd ligt Twente niet?? Spoor jij wel? Man ze moeten het gras ja ook beogend opvreten in deze situatie, de tijd ligt ze niet. Man man wat een domme opmerking Jan met de Pet baalt ook als hij om 5.30 wekker hoort gaan en dan buiten moet buffelen, en hij kan ook niet zeggen ik doe rustig aan de tijd ligt me niet. En denk je dat de voorman dan kan aanblijven als het werk vervolgens slecht blijft? En dat hij ook zijn meest ervaren kracht naar de ziektewet dirigeert? Oprotten met GG en Ted.
    Dat is sarcasme
  • 12 Feb 2020 om 08:52
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:44
      Hoe kan je dit nou beweren deze trainer heeft over de helft van het seizoen nog geen vaste samenstelling op het veld staan het ligt voor 99% aan de trainer!!!
    Eens. In de 2e helft zie je dat ze best kunnen voetballen. Ook Espinosa wel. Alleen als je een trainer hebt die de hele week weer heeft gepuzzeld op de zoveelste variant met als uitgangspunt voor iedereen een nieuwe positie, ga je niets meer winnen. Spelers ontwikkelen geen automatismen, geen vaste patronen, ze weten van elkaar niet hoe ze gaan lopen, etc.
  • 12 Feb 2020 om 08:50
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:47
      Kan iemand iemand hier in het belang van het voortbestaan van de club Ted en García hun mail adressen plaatsen? Dan kunnen we ze in nette woorden vragen om met onmiddellijke ingang te vertrekken. En aub ook de mail van Van der Kraan zodat hij deze mails ook zal krijgen en zal inzien dat er geen andere oplossing meer is. Een andere oplossing is er op dit moment helaas niet!
    Ted zijn e-mail adres is geheim. Dus geen @fctwente.nl. Niemand binnen de club kan dus zijn e-mail inkijken. Van García is G3@puta del Ted.nl
  • 12 Feb 2020 om 08:47
    Kan iemand iemand hier in het belang van het voortbestaan van de club Ted en García hun mail adressen plaatsen? Dan kunnen we ze in nette woorden vragen om met onmiddellijke ingang te vertrekken. En aub ook de mail van Van der Kraan zodat hij deze mails ook zal krijgen en zal inzien dat er geen andere oplossing meer is. Een andere oplossing is er op dit moment helaas niet!
  • 12 Feb 2020 om 08:44
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:17
      Het probleem is niet GG maar van Leeuwen , altijd die praatjes over de bakken van de marktkraam of de dolle dwaze dagen van de fucking Bijenkorf.. om vervolgens met 4e rangs Spanjolen of helemaal niets aan te komen terwijl je een maand verkondigd dat er eenvwat bij moet. Twente komt tot geen enkele kans , weet je hoe dit komt? Meneer van Leeuwen presteert het om een selectie samen te stellen met 1 spits die elke spier , vezel of bot van het lichaam al eens heeft afgescheurd op of gebroken GG kan er niets aan doen dat Ted er een puinhoop van heeft gemaakt dit jaar. Ted er uit en een ervaren man naast GG. En iedereen die over mr Rutten begint , besef dat deze Hans worst nu al een keer of 5 Z'n neus voor de FC heeft opgehaald , hoef ik ook nooit meer te zien
    Hoe kan je dit nou beweren deze trainer heeft over de helft van het seizoen nog geen vaste samenstelling op het veld staan het ligt voor 99% aan de trainer!!!
  • 12 Feb 2020 om 08:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:34
      En t was 18:30 , dat ligt Twente niet . Vandaag dat t zaterdag ook weer 0-4 wordt. Supporters zijn ook wel hele grote paniekzaaiers hoor , na Sparta kon de polonaise worden ingezet en 1 wedstrijd later zijn we al gedegradeerd.
    Wat gvd de tijd ligt Twente niet?? Spoor jij wel? Man ze moeten het gras ja ook beogend opvreten in deze situatie, de tijd ligt ze niet. Man man wat een domme opmerking Jan met de Pet baalt ook als hij om 5.30 wekker hoort gaan en dan buiten moet buffelen, en hij kan ook niet zeggen ik doe rustig aan de tijd ligt me niet. En denk je dat de voorman dan kan aanblijven als het werk vervolgens slecht blijft? En dat hij ook zijn meest ervaren kracht naar de ziektewet dirigeert? Oprotten met GG en Ted.
  • 12 Feb 2020 om 08:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:34
      En t was 18:30 , dat ligt Twente niet . Vandaag dat t zaterdag ook weer 0-4 wordt. Supporters zijn ook wel hele grote paniekzaaiers hoor , na Sparta kon de polonaise worden ingezet en 1 wedstrijd later zijn we al gedegradeerd.
    Nou ben supporter sinds mijn 6e en inmiddels 50 en ga alle wedstrijden en ik heb dit seizoen na de eerste 3 a 4 wedstrijden geen fatsoenlijke wedstrijd meer gezien we pakten af en toe nog een punt,maar zijn structureel de slechtste ploeg op het veld! Dus ga nu niet zeggen dat supporters na Sparta de polonaise liepen,we waren opgelucht dat we meer kregen dan we wederom verdienden! Ik blijf ons zien als degradatie kandidaat nummer 2,eigenlijk nummer 1,maar RKC dat ook beter speelt heeft bij het begin te veel achterstand opgelopen dat maakt ons nummer 2!!!
  • 12 Feb 2020 om 08:38
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:28
      Het kunstgras was ook zeker een groot voordeel voor Emmen. De spelersgroep traint dagelijks op deze ijsbaan en als tegenstander moet je hier gewoon mee leren opgaan.
    Tja dan hebben wij zeker thuis ook een kut veld want thuis verliezen we ook regelmatig (feiten toch)
  • 12 Feb 2020 om 08:36
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:11
      Los van wat je voor de rest zegt, verliest Emmen uit elke wedstrijd... en winnen ze thuis alles.... komt door dat kut veld.... zoals Heracles voorheen zich als promovendus rustig met hun valsspeelveld kon ontwikkelen tot middenmoter zo heeft Emmen nu ook dat voordeel.
      Dus ik wil niet bepaald zeggen dat Emmen beter scout of wat dan ook, dan zouden ze ook weleens een uitduel winnen
    Tja wijsneus, maar wij verliezen zelfs thuis ook regematig en ligt dat dan ook aan ons veld. Uit spelen we al maand bedroeven en slecht hoor. Dacht altijd dat we een prima veld thuis haden pfff wat een vergissing weer.
  • 12 Feb 2020 om 08:34
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:32
      Tuurlijk... het was ook koud , het waaide etc....
    En t was 18:30 , dat ligt Twente niet . Vandaag dat t zaterdag ook weer 0-4 wordt. Supporters zijn ook wel hele grote paniekzaaiers hoor , na Sparta kon de polonaise worden ingezet en 1 wedstrijd later zijn we al gedegradeerd.
  • 12 Feb 2020 om 08:32
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:28
      Het kunstgras was ook zeker een groot voordeel voor Emmen. De spelersgroep traint dagelijks op deze ijsbaan en als tegenstander moet je hier gewoon mee leren opgaan.
    Tuurlijk... het was ook koud , het waaide etc....
  • 12 Feb 2020 om 08:31
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:28
      Het kunstgras was ook zeker een groot voordeel voor Emmen. De spelersgroep traint dagelijks op deze ijsbaan en als tegenstander moet je hier gewoon mee leren opgaan.
    Jaaaaaa. Het ligt aan het veld!!!!
  • 12 Feb 2020 om 08:30
    Wie wil er nog supporter zijn van deze mietjes. Vanaf de eerste minuut lopen ze achter de feiten aan. Het bestuur had zich moeten versterken in de winterstop met spits en CV maar dan hebben ze nagelaten. Er was geen geld nou straks in de KKD ga je failliet en dan ben je alles kwijt De supporters zijn nu al afgehaakt. Ik ga in ieder geval mijn jaarkaart niet verlengen en ga mij er ook niet meer aan ergeren. Een nieuwe trainer gaat echt niet helpen bij deze watjes
  • 12 Feb 2020 om 08:28
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:11
      Los van wat je voor de rest zegt, verliest Emmen uit elke wedstrijd... en winnen ze thuis alles.... komt door dat kut veld.... zoals Heracles voorheen zich als promovendus rustig met hun valsspeelveld kon ontwikkelen tot middenmoter zo heeft Emmen nu ook dat voordeel.
      Dus ik wil niet bepaald zeggen dat Emmen beter scout of wat dan ook, dan zouden ze ook weleens een uitduel winnen
    Het kunstgras was ook zeker een groot voordeel voor Emmen. De spelersgroep traint dagelijks op deze ijsbaan en als tegenstander moet je hier gewoon mee leren opgaan.
  • 12 Feb 2020 om 08:25
    Leon kon zijn centen weer makkelijk verdienen. Dit was niet moeilijk om te analyseren. Het verhaal is helder en duidelijk. Deze trainer is totaal ongeschikt en heeft een gigantische plaat voor zijn kop. ANS????? Dit gaat toch niet lang meer duren???
  • 12 Feb 2020 om 08:17
    Het probleem is niet GG maar van Leeuwen , altijd die praatjes over de bakken van de marktkraam of de dolle dwaze dagen van de fucking Bijenkorf.. om vervolgens met 4e rangs Spanjolen of helemaal niets aan te komen terwijl je een maand verkondigd dat er eenvwat bij moet. Twente komt tot geen enkele kans , weet je hoe dit komt? Meneer van Leeuwen presteert het om een selectie samen te stellen met 1 spits die elke spier , vezel of bot van het lichaam al eens heeft afgescheurd op of gebroken GG kan er niets aan doen dat Ted er een puinhoop van heeft gemaakt dit jaar. Ted er uit en een ervaren man naast GG. En iedereen die over mr Rutten begint , besef dat deze Hans worst nu al een keer of 5 Z'n neus voor de FC heeft opgehaald , hoef ik ook nooit meer te zien
  • 12 Feb 2020 om 08:17
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:12
      Er is geen enkele reden om thuis Heerenveen op voorhand als verlies te laten incalculeren
    Jij houdt de moed erin
  • 12 Feb 2020 om 08:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 07:54
      We zijn klaar. Faillissement kan aangevraagd worden. Gezien het komende programma komende 5 wedstrijden 0 punten. Dan staan we op degradatie plek en daar komen we ook niet meer weg. Vaarwel, het waren mooie jaren. Gelukkig hebben we de foto's nog.
    Er is geen enkele reden om thuis Heerenveen op voorhand als verlies te laten incalculeren
  • 12 Feb 2020 om 08:12
    Met Garcia zit je tot de 34e wedstrijd in de voorbereiding met wisselende oostellingen. Spelers gaan zonder plan en zelfvertrouwen het veld in. Garcia doet niet aan teambuilding, dat deed Pusic juist erg goed. Garcia zou met Barcelona of Ajax nog slecht spelen. Was dit onze laatste trainer...?
  • 12 Feb 2020 om 08:11
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:07
      Hij moet gewoon oprotten RvC, sponsors grijp in aub, geef deze trainer niet de kans onze club in de afgrond te storten. Hij en Ted zijn volkomen verantwoordelijk voor deze situatie, hoe kan een club als Emmen met alle respect, wel goede spelers zonder krasje scouten? Terwijl het salaris daar veel lager ligt, en die trainer weet zijn spelers wel op de juiste plek te zetten, en gvd het gras opvreten. Vraag me af wat Kammetje ook bij Twente doet, ook geen moer, en Ted die zegt dat we het met deze spelers moeten redden? Dan ben je echt een mongool, en als je dan ook nog een trainer hebt, die alles maar dan ook alles verkeerd doet, dan gaat het fout. Ik zeg onmiddellijk GG eruit vandaag, en ook Ted er uit.
    Los van wat je voor de rest zegt, verliest Emmen uit elke wedstrijd... en winnen ze thuis alles.... komt door dat kut veld.... zoals Heracles voorheen zich als promovendus rustig met hun valsspeelveld kon ontwikkelen tot middenmoter zo heeft Emmen nu ook dat voordeel.
    Dus ik wil niet bepaald zeggen dat Emmen beter scout of wat dan ook, dan zouden ze ook weleens een uitduel winnen
  • 12 Feb 2020 om 08:10
    • Quote van 12 Feb 2020 om 07:53
      Als er nu niks gebeurt met bijvoorbeeld rutten naast gg op de bank en op training dan gaan we met dit scheitvoetbal regelrecht terug naar de kk competitie
    Die stronteigenwijze G2 moet vandaag nog een verbod krijgen om überhaupt nog op de bank te zitten!!! Twente doet ons een héél groot plezier door vandaag nog afscheid te nemen van deze stumpert. Als ze een jeugdtrainert et zo gemakkelijk uitkicken moet dit toch ook een makkie zijn. Dit kan echt niet meer.
  • 12 Feb 2020 om 08:10
    Onvoorstelbaar dat zo’n zwakke, eigengereide beginnende trainer onze mooie club naar de afgrond mag leiden! Gooi die man er uit. Zelf opstappen doet hij nooit en hij ziet waarschijnlijk nog wel de nodige verbeterpunten. Dat geklungel met de opstellingen is zijn sterkste bod. Meer zit er helaas niet in.
  • 12 Feb 2020 om 08:09
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:04
      Hoofdverantwoordelijk wausje Garcia. Medeverantwoordelijk Ted van Leeuwen. Als 1ste Garcia weg zodat de logica weer terug is op het veld. Terug naar de basis met een normale trainer.
    Juist gvd heb er gewoon kut door geslapen GG out vandaag want het gaat mis.
  • 12 Feb 2020 om 08:07
    Hij moet gewoon oprotten RvC, sponsors grijp in aub, geef deze trainer niet de kans onze club in de afgrond te storten. Hij en Ted zijn volkomen verantwoordelijk voor deze situatie, hoe kan een club als Emmen met alle respect, wel goede spelers zonder krasje scouten? Terwijl het salaris daar veel lager ligt, en die trainer weet zijn spelers wel op de juiste plek te zetten, en gvd het gras opvreten. Vraag me af wat Kammetje ook bij Twente doet, ook geen moer, en Ted die zegt dat we het met deze spelers moeten redden? Dan ben je echt een mongool, en als je dan ook nog een trainer hebt, die alles maar dan ook alles verkeerd doet, dan gaat het fout. Ik zeg onmiddellijk GG eruit vandaag, en ook Ted er uit.
  • 12 Feb 2020 om 08:04
    Hoofdverantwoordelijk wausje Garcia. Medeverantwoordelijk Ted van Leeuwen. Als 1ste Garcia weg zodat de logica weer terug is op het veld. Terug naar de basis met een normale trainer.
  • 12 Feb 2020 om 08:02
    Ga zaterdag niet liever gezellig naar verjaardag en jaarkaart verlengen niet met deze trainer en TC
  • 12 Feb 2020 om 07:56
    Eens
  • 12 Feb 2020 om 07:54
    We zijn klaar. Faillissement kan aangevraagd worden. Gezien het komende programma komende 5 wedstrijden 0 punten. Dan staan we op degradatie plek en daar komen we ook niet meer weg. Vaarwel, het waren mooie jaren. Gelukkig hebben we de foto's nog.
  • 12 Feb 2020 om 07:53
    Als er nu niks gebeurt met bijvoorbeeld rutten naast gg op de bank en op training dan gaan we met dit scheitvoetbal regelrecht terug naar de kk competitie