'Voordeel' voor FC Twente in degradatiestrijd: ''Heeft een bonuspunt'' Vertrekt Bijen transfervrij? ''Dan ga je daar wel over nadenken'' VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

FC Twente wacht loodzware serie: ''Was een heel belangrijke wedstrijd''

( 35 reacties)
FC Twente wacht loodzware serie: ''Was een heel belangrijke wedstrijd''

FC Twente maakte op bezoek bij FC Emmen geen moment aanspraak op de overwinning, laat staan een punt. Tot afgrijzen van Joël Drommel creëerden de Enschedeërs zelfs geen enkele serieuze kans. De doelman moest zelf echter wel tweemaal vissen.

"We kwamen er aan alle kanten niet uit. Dan hoop je dat je nog met 0-0 de rust in gaat. Helaas krijg je dan net voor rust een tegengoal, waar ik de bal totaal niet van zag, iedereen staat voor je bij die corner. In de rust pep je elkaar op. Het moet anders, want zo kan het niet. En dan kom je veel beter uit de rust", legt Drommel na afloop uit voor de camera van RTV Oost

Het was FC Emmen dat dicteerde in eigen stadion. "Je ziet je eigen spelers gewoon kapot gaan van het rennen. Dat je geen energie hebt om een aanval in te zetten. Dat zie je de eerste helft. Maar het is echt heel zuur en niet goed voor ons", vervolgt hij.

FC Twente heeft de punten hard nodig, want achtereenvolgens wachten AZ, Utrecht, Heerenveen, Vitesse en Ajax. "Dit was een hele belangrijke wedstrijd, dat wisten we. Er komt een moeilijke periode aan voor ons, maar we moeten goed bij elkaar blijven, voor elkaar vechten en meer kan je niet doen", aldus Drommel.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2020 om 14:26
    Uitgelekte tape's, hou op ...... waarschijnlijk is Woud Brama de enigste die ziet dat dit Twente het niet gaat redden. Maar in je eentje tegen de rest is een kansloze missie, Schaam je Sander Boscher. En nu op naar de keukenkampioen divisie.
  • 12 Feb 2020 om 14:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:29
      ja alleen nadeel daarvan is als je de komende 5 duels kansloos verliest gaan ze die beslissende potjes met 0,0 zelfvertrouwen tegemoet :)
    Ikzeg. Ft. U heeft het duidelijk over zelfvertrouwen, die is er al vanaf het begin niet meer. Met dit verschrikkelijke voetbal krijg je van langs zal zijn leven geen zelfs vertrouwen en helemaal geen voetbal te zien, ze zijn echt niet vooruit te branden. Het is een stelletje slapjanusen bij elkaar.
  • 12 Feb 2020 om 10:29
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:27
      Heel realistisch.. de komende 5 en laatste 3 wedstrijden kun je afschrijven!

      Het team klaar stomen voor die 4 tussen liggende potten!
    ja alleen nadeel daarvan is als je de komende 5 duels kansloos verliest gaan ze die beslissende potjes met 0,0 zelfvertrouwen tegemoet :)
  • 12 Feb 2020 om 10:27
    Heel realistisch.. de komende 5 en laatste 3 wedstrijden kun je afschrijven!

    Het team klaar stomen voor die 4 tussen liggende potten!
  • 12 Feb 2020 om 10:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:47
      Ongelofelijk. Alleen aan de beargumentatie kun je al merken dat hier geen fuck van klopt er Brama waarschijnlijk gewoon de waarheid spreekt.
    Vorig seizoen belangrijk gemaakt en nu monddood gemaakt. Net als met Pusic ik had niks met de man maar ook hij is op een smerige manier afgeserveerd door Ted en consorten.
  • 12 Feb 2020 om 10:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:16
      Gewoon de hele technische staf incl Ted eruit en kammetje ook niet te vergeten. Boschker heeft veel betekend voor Twente maar als hij nu ook de kont van Ted kust ook wieberen willen gewoon hun eigen baantje veilig stellen. Weg met al die pröttel.....
    Inderdaad allemaal opgedonderd
  • 12 Feb 2020 om 10:16
    Gewoon de hele technische staf incl Ted eruit en kammetje ook niet te vergeten. Boschker heeft veel betekend voor Twente maar als hij nu ook de kont van Ted kust ook wieberen willen gewoon hun eigen baantje veilig stellen. Weg met al die pröttel.....
  • 12 Feb 2020 om 09:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:45
      Laat die club maar eens keihard vallen, gewoon niet gaan de eerstvolgende wedstrijd, je wordt gewoon de gek aangestoken massaal buiten blijven
    Bizar he
  • 12 Feb 2020 om 09:47
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:45
      En dan ook nog vinden dat de supporters meer achter het elftal moeten gaan staan. Waar halen ze het gore lef vandaan.
    Ongelofelijk. Alleen aan de beargumentatie kun je al merken dat hier geen fuck van klopt er Brama waarschijnlijk gewoon de waarheid spreekt.
  • 12 Feb 2020 om 09:46
    Degradatie
  • 12 Feb 2020 om 09:46
    Wanbeleid
  • 12 Feb 2020 om 09:45
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:44
      Las het net. Vieze vuile teringhonden bij onze club.
    En dan ook nog vinden dat de supporters meer achter het elftal moeten gaan staan. Waar halen ze het gore lef vandaan.
  • 12 Feb 2020 om 09:45
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:44
      Las het net. Vieze vuile teringhonden bij onze club.
    Laat die club maar eens keihard vallen, gewoon niet gaan de eerstvolgende wedstrijd, je wordt gewoon de gek aangestoken massaal buiten blijven
  • 12 Feb 2020 om 09:44
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:41
      https://www.tubantia.nl/fc-twente/staf-fc-twente-laat-clubicoon-brama-keihard-vallen-in-gesprek-met-supporters~a9154eb3/
    Las het net. Vieze vuile teringhonden bij onze club.
  • 12 Feb 2020 om 09:41
    https://www.tubantia.nl/fc-twente/staf-fc-twente-laat-clubicoon-brama-keihard-vallen-in-gesprek-met-supporters~a9154eb3/
  • 12 Feb 2020 om 09:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:22
      Zijn opnames van vanacht van het gesprek. Daar haalt boscker Brama aardig onderuit.
    Dit is zwaar kloten. Brama zou het op kunnen pakken maar als hij iedereen tegen zich heeft in de kleedkamer dan heb je ook een probleem. Wat gigantisch stom van Boschker
  • 12 Feb 2020 om 09:37
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:06
      Als ik trainert was had ik in de volgende opstelling gespeeld de komende wedstrijden en KWW: https://sofifa.com/squad/562395 voor wie de link niet kan openen: Drommel | Verdonk-Plegu-Bijen-Troupee | Bosch/Roeme-Brama(C)-Selahi | Lang-Vuckic-Aitor/Nakamura. Individueel zijn het niet de beste spelers allemaal maar in de samenstelling van vechters, spelers die voor elkaar willen en spelers met het meeste rendement. Als ik de laatste tijd kijk naar Espinosa, Zekihnini en Busquets dat is gewoon om te huilen en ga je her nooit mee redden. De huurspelers heb je niets aan op een paar na zoals Troupee/Lang, spelers met een langer contract moeten het laten zien en spelers als Bijen, Brama, Bosch, Roemeratoe, Vuckic, Drommel, Plegu zijn wel echt spelers die in team verband denken en voor het Rood willen vechten.
    Gewoon net zo n domme opstelling als García zou kunnen maken.
  • 12 Feb 2020 om 09:31
    Credits wie credits toekomt .. het Brama Boschker verhaal blijkt te kloppen en krijg ik een misselijk gevoel van. Boschker is dus een meelopertje van van Leeuwen geworden.
  • 12 Feb 2020 om 09:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:03
      Waar haal jij dit vandaan dan?
    Zijn opnames van vanacht van het gesprek. Daar haalt boscker Brama aardig onderuit.
  • 12 Feb 2020 om 09:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:58
      Boscker is ook klaar met Brama hoor ik? Dat kan toch niet... Wat heeft Brama dan gedaan?
    Heb het ook gehoord maar word mooi op zijn plek gezet. Judas praktijken
  • 12 Feb 2020 om 09:06
    Als ik trainert was had ik in de volgende opstelling gespeeld de komende wedstrijden en KWW: https://sofifa.com/squad/562395 voor wie de link niet kan openen: Drommel | Verdonk-Plegu-Bijen-Troupee | Bosch/Roeme-Brama(C)-Selahi | Lang-Vuckic-Aitor/Nakamura. Individueel zijn het niet de beste spelers allemaal maar in de samenstelling van vechters, spelers die voor elkaar willen en spelers met het meeste rendement. Als ik de laatste tijd kijk naar Espinosa, Zekihnini en Busquets dat is gewoon om te huilen en ga je her nooit mee redden. De huurspelers heb je niets aan op een paar na zoals Troupee/Lang, spelers met een langer contract moeten het laten zien en spelers als Bijen, Brama, Bosch, Roemeratoe, Vuckic, Drommel, Plegu zijn wel echt spelers die in team verband denken en voor het Rood willen vechten.
  • 12 Feb 2020 om 09:05
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:58
      Boscker is ook klaar met Brama hoor ik? Dat kan toch niet... Wat heeft Brama dan gedaan?
    Dit is voor mij nieuw. Leg uit?
  • 12 Feb 2020 om 09:04
    Alles is al gezegd. Het ligt aan de trainer, aan de TD, aan de spelers, het weer, het veld enz. Maar zo halen we de eindstreep niet. Er zal wel weer klutverhaal komen over overleven en alle vertrouwen. Ik heb het al lang niet meer. Was altijd positief ingesteld. Helppppp, wie doet wat.
  • 12 Feb 2020 om 09:03
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:58
      Boscker is ook klaar met Brama hoor ik? Dat kan toch niet... Wat heeft Brama dan gedaan?
    Waar haal jij dit vandaan dan?
  • 12 Feb 2020 om 09:03
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:57
      Die gaat er vandaag niet uit. Zolang ted er nog zit blijft García ook nog zitten.
    Laat ze dan gvd bij de RvC en sponsors ingrijpen ieder blind paard ziet toch dat dit finaal mis gaat. Dan begin om Ted er uit te schoppen met in zijn kielzoog GG.
  • 12 Feb 2020 om 08:58
    Boscker is ook klaar met Brama hoor ik? Dat kan toch niet... Wat heeft Brama dan gedaan?
  • 12 Feb 2020 om 08:58
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:37
      Dit is waar iedereen bang voor was voor de winterstop. De eerste drie wedstrijden na de winterstop hebben we voetballend helemaal niets kunnen brengen. We hebben zelfs super veel geluk gehad. Sparta kregen we de goals met dank aan de scheids en tegenstander. Een hoop positief gelul dat we het zo goed deden en niets weg gaven. De opstelling en tactiek van gisteren was onbegrijpelijk. De druk moet opgevoerd worden want met Ted en García gaan we kapot. Dit kan niet langer zo.
    Helemaal terecht getypt, andere oplossingen zie ik ook niet meer!!
  • 12 Feb 2020 om 08:57
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:49
      Wederom groot gelijk eruit vandaag nog aub . Ik wacht op breaking News
    Die gaat er vandaag niet uit. Zolang ted er nog zit blijft García ook nog zitten.
  • 12 Feb 2020 om 08:52
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:26
      3 punten sprokkelen uit deze 5 , daarna VVV , Fortuna , ADO en PEC waarin je een punt of 7-8 kan halen om vervolgens tegen Heracles of Feyenoord nog een puntje haalt. Met een punt of 10-11 is Twente wel veilig
    Cursus optimisme voor beginners gevolgd?
  • 12 Feb 2020 om 08:49
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:37
      Dit is waar iedereen bang voor was voor de winterstop. De eerste drie wedstrijden na de winterstop hebben we voetballend helemaal niets kunnen brengen. We hebben zelfs super veel geluk gehad. Sparta kregen we de goals met dank aan de scheids en tegenstander. Een hoop positief gelul dat we het zo goed deden en niets weg gaven. De opstelling en tactiek van gisteren was onbegrijpelijk. De druk moet opgevoerd worden want met Ted en García gaan we kapot. Dit kan niet langer zo.
    Wederom groot gelijk eruit vandaag nog aub . Ik wacht op breaking News
  • 12 Feb 2020 om 08:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 08:34
      Hoe is dat mogelijk als Drommel zegt, de spelers waren de eerste helft al moe??? Dan gaat het toch ech niet goed op de trainingen, want als de conditie nu nog niet op peil is moet iedereen toch zien dat GG faalt. Ik snap werkelijk niet waar het optimisme bij sommigen vandaan komt, is totaal geen rede voor we gaan met GG de afgrond in. Vandaag GG out aub.
    Hahahahaha als je niet traint dan wordt het ook niet beter hoor en staat de ontwikkeling van de spelers stil of gaan achteruit. We zien het week in week uit ja.
  • 12 Feb 2020 om 08:37
    Dit is waar iedereen bang voor was voor de winterstop. De eerste drie wedstrijden na de winterstop hebben we voetballend helemaal niets kunnen brengen. We hebben zelfs super veel geluk gehad. Sparta kregen we de goals met dank aan de scheids en tegenstander. Een hoop positief gelul dat we het zo goed deden en niets weg gaven. De opstelling en tactiek van gisteren was onbegrijpelijk. De druk moet opgevoerd worden want met Ted en García gaan we kapot. Dit kan niet langer zo.
  • 12 Feb 2020 om 08:34
    Hoe is dat mogelijk als Drommel zegt, de spelers waren de eerste helft al moe??? Dan gaat het toch ech niet goed op de trainingen, want als de conditie nu nog niet op peil is moet iedereen toch zien dat GG faalt. Ik snap werkelijk niet waar het optimisme bij sommigen vandaan komt, is totaal geen rede voor we gaan met GG de afgrond in. Vandaag GG out aub.
  • 12 Feb 2020 om 08:26
    3 punten sprokkelen uit deze 5 , daarna VVV , Fortuna , ADO en PEC waarin je een punt of 7-8 kan halen om vervolgens tegen Heracles of Feyenoord nog een puntje haalt. Met een punt of 10-11 is Twente wel veilig