'Voordeel' voor FC Twente in degradatiestrijd: ''Heeft een bonuspunt'' Vertrekt Bijen transfervrij? ''Dan ga je daar wel over nadenken'' VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

Technische staf FC Twente laat Brama vallen in gesprek met supporters

( 66 reacties)
Technische staf FC Twente laat Brama vallen in gesprek met supporters

Wout Brama lijkt dit seizoen niet meer in actie te komen voor FC Twente, dat concludeert TC Tubantia aan de hand van het gesprek dat supporters dinsdagavond voerden met de technische staf van FC Twente.

Sander Boschker maakt duidelijk dat Brama voor wrijving zorgt. "Dat de jongens geen vertrouwen hebben komt mede door Wout Brama", valt te horen in een gesprek. "Hij beïnvloedt spelers en heeft een slechte invloed in de kleedkamer."

De keeperstrainer richt zich op de aanwezige supporters. "Als jullie elke keer zijn naam gaan zingen, gaat hij dat nog meer geloven." Het gesprek tussen de fans en de technische staf met aanvoerder Xandro Schenk duurde een half uur. De supporters wilden ook uitleg over de strategie en keuzes van de trainer.

"De supporters, zo laat de delegatie van FC Twente weten, zijn te kritisch en moeten meer achter het elftal gaan staan", schrijft clubwatcher Leon ten Voorde. "Opvallend is verder dat de delegatie van FC Twente weinig zelfkritisch is en veel dingen buiten zichzelf legt."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2020 om 14:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:31
      Daarmee heb je precies alles gezegd. We leven in het verleden, maar in het nu. Brama moet zich als prof aanpassen aan het huidige beleid. Vincent Kompany dacht als speler/coach bij Anderlecht te maken. We hebben gezien wat voor puinhoop dat is. Brama is nog speler. Garcia loopt al 2/3 jaar mee als assistent. Dus die weet hoe dat in stapjes overgebracht moet worden. Als clubman Boscker (die nog samen heeft gevoetbald en meer wedstrijden heeft gespeeld dan Brama voor FCT) volledig achter Garcia staat, wie zijn wij omdat niet te geliven. Pak die vieze slinkse Ted van Leeuwen aan. Dat is de boosdoener met zijn zogenaamde Spaanse tip aankopen die via zijn eigen zoon zijn binnen gewandeld. Wanbeleid als TD!
    Ikzeg. Ut. Ik ben het helemaal niet met u eens. Al vanaf het begin zag ik al dit kan en gaat nooit goed komen ook op deze manier. Of Wout nu de mond open doet is een teken net als ik het zie dat het een zooitje is niet om aan te gluren niet om aan te zien. En weet je hoeveel pijn dit zowel bij brama als bij ons fctwente support. Doeit
  • 12 Feb 2020 om 13:00
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:31
      Daarmee heb je precies alles gezegd. We leven in het verleden, maar in het nu. Brama moet zich als prof aanpassen aan het huidige beleid. Vincent Kompany dacht als speler/coach bij Anderlecht te maken. We hebben gezien wat voor puinhoop dat is. Brama is nog speler. Garcia loopt al 2/3 jaar mee als assistent. Dus die weet hoe dat in stapjes overgebracht moet worden. Als clubman Boscker (die nog samen heeft gevoetbald en meer wedstrijden heeft gespeeld dan Brama voor FCT) volledig achter Garcia staat, wie zijn wij omdat niet te geliven. Pak die vieze slinkse Ted van Leeuwen aan. Dat is de boosdoener met zijn zogenaamde Spaanse tip aankopen die via zijn eigen zoon zijn binnen gewandeld. Wanbeleid als TD!
    Omdat Wout net als ons supporter is en ziet dat het prut is. Dat er geen lijn te ontdekken is. In tegenstelling tot ons is Brama in de positie om in ieder geval zijn mond open te doen en verandering te bewerkstelligen. Als Wout niet speelt en de punten vliegen binnen, of zelfs als er goed gevoetbald werd, dan had hij geen recht van spreken en had hij geen andere mogelijkheid gehad dan stilzwijgend op de bank plaats te nemen. De TS faalt en Wout wrijft dat er begrijpelijker wijs nog even in.
  • 12 Feb 2020 om 12:36
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:31
      Daarmee heb je precies alles gezegd. We leven in het verleden, maar in het nu. Brama moet zich als prof aanpassen aan het huidige beleid. Vincent Kompany dacht als speler/coach bij Anderlecht te maken. We hebben gezien wat voor puinhoop dat is. Brama is nog speler. Garcia loopt al 2/3 jaar mee als assistent. Dus die weet hoe dat in stapjes overgebracht moet worden. Als clubman Boscker (die nog samen heeft gevoetbald en meer wedstrijden heeft gespeeld dan Brama voor FCT) volledig achter Garcia staat, wie zijn wij omdat niet te geliven. Pak die vieze slinkse Ted van Leeuwen aan. Dat is de boosdoener met zijn zogenaamde Spaanse tip aankopen die via zijn eigen zoon zijn binnen gewandeld. Wanbeleid als TD!
    Wat had jij verwacht dan? Dat boschker zou zeggen: ik snap ook niet waarom brama niet speelt? Iedereen denkt aan zichzelf, en het is momenteel 1 vieze achterbakse zooi bij onze fc!
  • 12 Feb 2020 om 12:34
    Vertrouwen komt door een goede technische staf en als inderdaad waar is dat wout een stoorzender is dan laat je hem absoluut niet met het eerste in contact komen dan haal je de stoorzender van het veld dus ik heb mijn twijfels bij dit verhaal.
  • 12 Feb 2020 om 12:31
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:14
      In dit geval gewoon vol achter de ploeg staan. Alsof Brama ons wel even zou redden.
      Veel betekend maar de club is groter dan Brama.
    Daarmee heb je precies alles gezegd. We leven in het verleden, maar in het nu. Brama moet zich als prof aanpassen aan het huidige beleid. Vincent Kompany dacht als speler/coach bij Anderlecht te maken. We hebben gezien wat voor puinhoop dat is. Brama is nog speler. Garcia loopt al 2/3 jaar mee als assistent. Dus die weet hoe dat in stapjes overgebracht moet worden. Als clubman Boscker (die nog samen heeft gevoetbald en meer wedstrijden heeft gespeeld dan Brama voor FCT) volledig achter Garcia staat, wie zijn wij omdat niet te geliven. Pak die vieze slinkse Ted van Leeuwen aan. Dat is de boosdoener met zijn zogenaamde Spaanse tip aankopen die via zijn eigen zoon zijn binnen gewandeld. Wanbeleid als TD!
  • 12 Feb 2020 om 12:11
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:55
      Wout is dus de enige die TERECHT kritisch is,en dat word niet getolereerd Binnen het team en de staf terwijl er volgens mij veel reden is tot kritiek!!! Weg met deze trainer en zijn volledige staf incl verrader boschker die de kant kiest van een stel passanten!!!
    Ik denk dat het ongeveer zo in elkaar steekt idd!
  • 12 Feb 2020 om 12:05
    Dus als we over de komende 4 wedstrijden geen punten pakken, wat ik zie gebeuren, is Brama de oorzaak hiervan. Het gesprek met de supporters heeft dit wel naar boven gebracht. Je zou zeggen met deze kennis en de verbanning van Brama gaan we nu punten pakken. Zelfs de grootste optimist gelooft dit niet..Hulde voor de trainer van Emmen Lukkien, die Twente volledig aftroefde. Ik geloof de smoesjes van van Leeuwen niet meer, dat hij alleen maar kwaliteit binnen wilde halen. Waarom lukt Heracles en Emmen dat wel? van Leeuwen heeft niet dat grote netwerk wat iedereen denkt.Deze is zeer beperkt gezien dat hij er na de winterstop geen één speler kon binnenhalen.Als Twente zo door gaat kun je wel raden waar Twente volgende competitie staat
  • 12 Feb 2020 om 11:57
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:53
      Precies, en dat moet veranderen. Transparantie is het enige dat we willen. En dan interesseert het me niks wie er op de bank zitten en wie op de tribune. Zolang we gvd maar blijven bestaan!!! Ik zou er een moord voor plegen om de club in leven te houden.
    En zo ist!
  • 12 Feb 2020 om 11:53
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:28
      Gvd dit Twente is een schip zonder stuurman. Als ik Boschker moet geloven ligt iedereen met elkaar overhoop. En dan mooie schein naar de buiten wereld houden en ons als supporter voor de gek houden met het beloofde meer transparantie. Ben toverhand helemaal klaar met dit gezeik en het is tijd om de sloophamer door de hele technische staf te halen mochten we toch nog handhaven. En je kan me alles vertellen over Brama maar die jongen is terug gekomen uit Australië om ons Twente weer naar de eredivisie te halen. En dat terwijl die het goed voor elkaar had in Australië. Dus wat er ook gezegt wordt over Brama. Mijn steun zal die altijd hebben. Wat de rest betreft een grote tyfus zooi die geen flauw benul hebben van wat ze aan het doen zijn. Nu snap ik waarom die trainingen besloten zijn. Omdat het 1 grote fucking poppenkast is.
    Precies, en dat moet veranderen. Transparantie is het enige dat we willen. En dan interesseert het me niks wie er op de bank zitten en wie op de tribune. Zolang we gvd maar blijven bestaan!!! Ik zou er een moord voor plegen om de club in leven te houden.
  • 12 Feb 2020 om 11:45
    Sorry dat ik in herhaling val, maar zolang Gracia op de bank zit als hoofdtrainer, speelt Wout niet meer.
  • 12 Feb 2020 om 11:28
    Gvd dit Twente is een schip zonder stuurman. Als ik Boschker moet geloven ligt iedereen met elkaar overhoop. En dan mooie schein naar de buiten wereld houden en ons als supporter voor de gek houden met het beloofde meer transparantie. Ben toverhand helemaal klaar met dit gezeik en het is tijd om de sloophamer door de hele technische staf te halen mochten we toch nog handhaven. En je kan me alles vertellen over Brama maar die jongen is terug gekomen uit Australië om ons Twente weer naar de eredivisie te halen. En dat terwijl die het goed voor elkaar had in Australië. Dus wat er ook gezegt wordt over Brama. Mijn steun zal die altijd hebben. Wat de rest betreft een grote tyfus zooi die geen flauw benul hebben van wat ze aan het doen zijn. Nu snap ik waarom die trainingen besloten zijn. Omdat het 1 grote fucking poppenkast is.
  • 12 Feb 2020 om 11:04
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:57
      Dan ligt nu het antwoord bij brama nu kan hij ook met een reactie komen lijkt mij wel eerlijk.
    Dat hoop ik ook. Er zal vast een afspraak zijn hoe ze er over communiceren, maar ik denk dat deze nu wel geschonden is
  • 12 Feb 2020 om 11:01
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:39
      Je doet alsof hij het eigenhändig deed... en daarvoor krijg je een grijns van me.
    Vorig seizoen alweer vergeten? Weet je nog hoeveel we verloren zonder Wout?
  • 12 Feb 2020 om 10:59
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:55
      Wout is dus de enige die TERECHT kritisch is,en dat word niet getolereerd Binnen het team en de staf terwijl er volgens mij veel reden is tot kritiek!!! Weg met deze trainer en zijn volledige staf incl verrader boschker die de kant kiest van een stel passanten!!!
    Het gaat wellicht op de mannier hoe... Maar ik begin er maar niet meer over...
  • 12 Feb 2020 om 10:57
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:27
      Inderdaad iedereen liegt om elkaar de hand boven het hoofd te houden. Zou wel heel onlogisch zijn als Brama geblesseerd de titel voor ons pakt en vervolgens onrust gaat stoken.
    Dan ligt nu het antwoord bij brama nu kan hij ook met een reactie komen lijkt mij wel eerlijk.
  • 12 Feb 2020 om 10:55
    Wout is dus de enige die TERECHT kritisch is,en dat word niet getolereerd Binnen het team en de staf terwijl er volgens mij veel reden is tot kritiek!!! Weg met deze trainer en zijn volledige staf incl verrader boschker die de kant kiest van een stel passanten!!!
  • 12 Feb 2020 om 10:51
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:02
      Fik in dat standbeeld.
      Weghalen en naar de sloop.
    Kop eraf slijpen met een slijptol!!!
  • 12 Feb 2020 om 10:44
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:30
      Dat de supporters meer achter de club moeten gaan staan, hoort dat ook bij de waarheid volgens jouw.
    Nee... dat is een achtelijke uitspraak
  • 12 Feb 2020 om 10:39
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:27
      Inderdaad iedereen liegt om elkaar de hand boven het hoofd te houden. Zou wel heel onlogisch zijn als Brama geblesseerd de titel voor ons pakt en vervolgens onrust gaat stoken.
    Je doet alsof hij het eigenhändig deed... en daarvoor krijg je een grijns van me.
  • 12 Feb 2020 om 10:36
    Wat als Brama echt zo vervelend aan het doen is? Wat moet er dan gebeuren volgens jullie?
  • 12 Feb 2020 om 10:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:25
      Iedereen liegt, brama heeft gelijk... Ok kerel..... het zal ergens in het midden liggen.
    Dat de supporters meer achter de club moeten gaan staan, hoort dat ook bij de waarheid volgens jouw.
  • 12 Feb 2020 om 10:28
    zaterdag 90 min brama toezingen
  • 12 Feb 2020 om 10:27
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:25
      Iedereen liegt, brama heeft gelijk... Ok kerel..... het zal ergens in het midden liggen.
    Inderdaad iedereen liegt om elkaar de hand boven het hoofd te houden. Zou wel heel onlogisch zijn als Brama geblesseerd de titel voor ons pakt en vervolgens onrust gaat stoken.
  • 12 Feb 2020 om 10:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:20
      Wolf in schaapskleren is het! Mochten er nog mensen gaan a.s. zaterdag. Dan graag 90 minuten lang obladi oblada!
    Ik ga zaterdag niet denk ik. Maar nu ik dit hoor/lees.....knuppeldik zoepm en obladi! Of: Sander Boschker!! LOL!
  • 12 Feb 2020 om 10:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:12
      Door die opmerking is alle geloofwaardigheid weg. Brama heeft gelijk.
    Iedereen liegt, brama heeft gelijk... Ok kerel..... het zal ergens in het midden liggen.
  • 12 Feb 2020 om 10:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:23
      NSBoschker.
    Juist kontelikker eerste klas oprotten standbeeld in Twentekanaal dumpen.
  • 12 Feb 2020 om 10:23
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:17
      Vroeger was er een naam voor zulke gasten als Boschker.
      Een mooi verleden maar een achterbaks heden voor meneer plof.
    NSBoschker.
  • 12 Feb 2020 om 10:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:14
      In dit geval gewoon vol achter de ploeg staan. Alsof Brama ons wel even zou redden.
      Veel betekend maar de club is groter dan Brama.
    Vorige jaar heeft Brama ons eigenhandig naar de eredivisie gebracht.
    Geblesseerd en wel, en z'n eigen gezondheid op het 2de plan gezet, puur voor de club.
    Dat zijn helden welke wij als supporters nooit laten vallen.

    Mogen ratten Garcia en Boschker heel gauw optyfen hier uit Twente.
  • 12 Feb 2020 om 10:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:17
      Vroeger was er een naam voor zulke gasten als Boschker.
      Een mooi verleden maar een achterbaks heden voor meneer plof.
    Wolf in schaapskleren is het! Mochten er nog mensen gaan a.s. zaterdag. Dan graag 90 minuten lang obladi oblada!
  • 12 Feb 2020 om 10:19
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:11
      Meer achter het elftal staan? Elke week uitverkochte uitvakken, meerdere sfeeracties en ALTIJD volle bak zingen. Laat de spelers eens achter de supporters gaan staan. Die gasten laten ons vallen.
    Idd. Dat die spelers ook totaal niet zelfkritisch zijn. Ze moeten zich de ogen uit de kop schamen met de opmerking dat de supporters meer achter het elftal moet gaan staan.
  • 12 Feb 2020 om 10:19
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:14
      In dit geval gewoon vol achter de ploeg staan. Alsof Brama ons wel even zou redden.
      Veel betekend maar de club is groter dan Brama.
    Boschker prima keeper maar geen trainer van niveau laat alsjeblieft een goede technische staf komen. Deze sukkels denken dat ze goed zijn. Wat een kloten voetbal zien we. Mij zien ze niet terug met deze Tc aan het roer
  • 12 Feb 2020 om 10:17
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:14
      In dit geval gewoon vol achter de ploeg staan. Alsof Brama ons wel even zou redden.
      Veel betekend maar de club is groter dan Brama.
    Vroeger was er een naam voor zulke gasten als Boschker.
    Een mooi verleden maar een achterbaks heden voor meneer plof.
  • 12 Feb 2020 om 10:16
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:15
      Ik ga niet meer kijken zaterdag. Wil eerst een nieuwe technische staf. Brama heeft vorig jaar ook zijn invloed uitgeoefend en dat is ten goede gekomen. Pusic was blijkbaar niet zo debiel als García. Lijkt me heel sterk dat Boschker dit heeft gezegd verder. Ik sta achter de ploeg en achter de club, maar ik haat de technische staf die dit soort onzin verkondigt
    Zo is het allemaal oprotten of verder zonder supporters
  • 12 Feb 2020 om 10:16
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:14
      In dit geval gewoon vol achter de ploeg staan. Alsof Brama ons wel even zou redden.
      Veel betekend maar de club is groter dan Brama.
    Het John, nieuwe gebruikersnaam
  • 12 Feb 2020 om 10:15
    Ik ga niet meer kijken zaterdag. Wil eerst een nieuwe technische staf. Brama heeft vorig jaar ook zijn invloed uitgeoefend en dat is ten goede gekomen. Pusic was blijkbaar niet zo debiel als García. Lijkt me heel sterk dat Boschker dit heeft gezegd verder. Ik sta achter de ploeg en achter de club, maar ik haat de technische staf die dit soort onzin verkondigt
  • 12 Feb 2020 om 10:14
    Dat wordt dus nog harder zingen voor Wout. De persoon die heeft gezegd dat wij meer achter het elftal moeten gaan staan moet opstaande voet ontslagen worden. Wat een idioten daar bij Twente, ze hebben geen idee wat het inhoud om supporter te zijn. Zouden zij maar eens wat meer achter de supporters gaan staan .
  • 12 Feb 2020 om 10:14
    Delegatie weinig zelfkritisch terwijl ze 100 procent verantwoordelijk zijn
  • 12 Feb 2020 om 10:14
    In dit geval gewoon vol achter de ploeg staan. Alsof Brama ons wel even zou redden.
    Veel betekend maar de club is groter dan Brama.
  • 12 Feb 2020 om 10:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:07
      Denk aan wat deze bestuurders gedaan hebben bij andere clubs. Zijn we allemaal nu zo argeloos.
    Ja echt wel kijk ze allemaal maar eens als ze voor de camera staan met hun uitgestreken smoelen
  • 12 Feb 2020 om 10:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:11
      Meer achter het elftal staan? Elke week uitverkochte uitvakken, meerdere sfeeracties en ALTIJD volle bak zingen. Laat de spelers eens achter de supporters gaan staan. Die gasten laten ons vallen.
    Door die opmerking is alle geloofwaardigheid weg. Brama heeft gelijk.
  • 12 Feb 2020 om 10:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:10
      Hoe kan het dat van de Kraan geen echt directeur is. En dat deze Ter goed kent en dat je een trainer hebt zonder een goed diploma die niet eens Nederlands spreekt. Toeval??
    Een algemeen directeur bemoeit zich doorgaans niet met de selectie. Dat is aan de technisch directeur.
  • 12 Feb 2020 om 10:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:02
      Fik in dat standbeeld.
      Weghalen en naar de sloop.
    Afblijven van dat sandbeeld randebiel! Godverdomme wat een Idioten hier.
  • 12 Feb 2020 om 10:11
    Meer achter het elftal staan? Elke week uitverkochte uitvakken, meerdere sfeeracties en ALTIJD volle bak zingen. Laat de spelers eens achter de supporters gaan staan. Die gasten laten ons vallen.
  • 12 Feb 2020 om 10:11
    Brama is de laatste persoon die bewust voor wrijving zou zorgen. Ik geloof hier geen ene flikker van.
  • 12 Feb 2020 om 10:11
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:02
      Nog even en het is onze schuld dat het z,n puinhoop is met de selectie en dat wij verantwoordelijk zijn voor dat er geen spel systeem valt te indekken en dat de wissels bagger zijn. Welkom in de omgekeerde wereld van ex Twente het ligt altijd aan een ander maar wij doen alles goed hahahaha wat een kneuzen bende.
    Precies King en ondertussen hebben ze hun zakken zo gevuld dat het er bijna uit puilt
    Vieze zooitje.
  • 12 Feb 2020 om 10:11
    Heb het stuk in de tubantia gelezen van het gesprek tussen supporters en staf. De haren gaan me recht overeind staan. Als dit klopt wat er staat gaan we zeker degraderen. Kan me totaal niet voorstellen dat een prof en clubicoon als Brama dit zou doen. Geloof er helemaal niets van.
  • 12 Feb 2020 om 10:10
    Hoe kan het dat van de Kraan geen echt directeur is. En dat deze Ter goed kent en dat je een trainer hebt zonder een goed diploma die niet eens Nederlands spreekt. Toeval??
  • 12 Feb 2020 om 10:09
    "De supporters moeten meer achter het team gaan staan". Ik weet niet welke van de 3 dit heeft uitgekraamd maar diegene moet een levenslang stadionverbod krijgen. Hoe kun je zo'n bizarre opmerking maken na wat alles wat de supporters hebben gedaan?
  • 12 Feb 2020 om 10:09
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:04
      Zo’n slapjanus van een Boschker en ster-aanvoerder Schenk zullen het ons wel even vertellen: Houdt goede moed, met dit tweetal en die fantastische coach duurt ons lijden niet meer zo lang! Vinden zij het vreemd dat een ervaren speler als Brama commentaar heeft op de manier van spelen en de inzet van een aantal huurlingen?Kunnen wij volgend jaar weer gewoon mee naar de Efteling etc. Geen gezeur meer over ik moet naar FCT.
    Precies die Schenk die niet eens een bal kan plaatsen en gewoon van KK divisie niveau is.
    En spek en bonen technische staflid Boschker, in het verleden zeker veel betekend voor de club.
    Maar sinds hij tot de technische staf behoord een jaknikkende zakkenvuller is geworden.
  • 12 Feb 2020 om 10:07
    Denk aan wat deze bestuurders gedaan hebben bij andere clubs. Zijn we allemaal nu zo argeloos.
  • 12 Feb 2020 om 10:07
    Denk aan wat deze bestuurders gedaan hebben bij andere clubs. Zijn we allemaal nu zo argeloos.
  • 12 Feb 2020 om 10:07
    #AdiosGarcía
  • 12 Feb 2020 om 10:04
    Veld bestormen in de 6e minuut tegen AZ
  • 12 Feb 2020 om 10:04
    Zo’n slapjanus van een Boschker en ster-aanvoerder Schenk zullen het ons wel even vertellen: Houdt goede moed, met dit tweetal en die fantastische coach duurt ons lijden niet meer zo lang! Vinden zij het vreemd dat een ervaren speler als Brama commentaar heeft op de manier van spelen en de inzet van een aantal huurlingen?Kunnen wij volgend jaar weer gewoon mee naar de Efteling etc. Geen gezeur meer over ik moet naar FCT.
  • 12 Feb 2020 om 10:03
    Alles wat er gezegd en geschreven is was al bekend. Er is een blauwdruk hoe alles zsm. gesaneerd kan worden. De club stadion enz. Denk maar eens gooed na.
  • 12 Feb 2020 om 10:02
    Hopen dat we het redden dit seizoen en dan het volgend seizoen afscheid nemen van de gehele technische staf inclusief Van Leeuwen !
  • 12 Feb 2020 om 10:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 09:59
      Met stomheid geslagen. Ook die minachting richting de supporters. Standbeeld van Boschker ook maar even opruimen lijkt me. Die García schijnt ook amper wat gezegd te hebben. Komt natuurlijk doordat die lapswans geen woord Nederlands spreekt! Wij doen niks verkeerd en jullie (supporters) moeten harder schreeuwen en vooral niet zeuren en vervelend doen. Wij zijn klapvee.
    Fik in dat standbeeld.
    Weghalen en naar de sloop.
  • 12 Feb 2020 om 10:02
    Nog even en het is onze schuld dat het z,n puinhoop is met de selectie en dat wij verantwoordelijk zijn voor dat er geen spel systeem valt te indekken en dat de wissels bagger zijn. Welkom in de omgekeerde wereld van ex Twente het ligt altijd aan een ander maar wij doen alles goed hahahaha wat een kneuzen bende.
  • 12 Feb 2020 om 10:00
    Ongelooflijk. Waarschijnlijk is Brama de enige die het snapt. Dit word een heel moeilijk verhaal. García zei bijna niets, wie voerde dan wel het gesprek? Ben bang Boschker maar hoop het niet. García en Ted eruit. Brama zal ook excuses aan moeten bieden voor de manier waarop ondanks dat het waarschijnlijk de enige manier was. Van daaruit nieuwe start maken.
  • 12 Feb 2020 om 09:59
    Met stomheid geslagen. Ook die minachting richting de supporters. Standbeeld van Boschker ook maar even opruimen lijkt me. Die García schijnt ook amper wat gezegd te hebben. Komt natuurlijk doordat die lapswans geen woord Nederlands spreekt! Wij doen niks verkeerd en jullie (supporters) moeten harder schreeuwen en vooral niet zeuren en vervelend doen. Wij zijn klapvee.
  • 12 Feb 2020 om 09:58
    We staan elke week achter het 11tal maar die slappe zakken weten elke week weer voor elkaar ene wedstrijd te spelen zo der passie of strijd. Dom gelul
  • 12 Feb 2020 om 09:58
    Sorry maar die boscher is nu ook niet bepaald een snugge type hoor. Was een prima keeper maar verder is hij niet de slimste. Beetje als een oude eetze gangster met een fles whiskey rond lopen in Boekelo bij de paardjes ter je het niet mee. Denk dat Brama kritisch is geweest naar bepaalde spelers toe en naar de technische staf waar hij zelf deel van uit maakt.
  • 12 Feb 2020 om 09:56
    alles RAUS ook die vrouwen neuker/ versierder/ van Boschker en die kale
  • 12 Feb 2020 om 09:55
    Garcia Out.Supporters staan achter Brama.Garcia is het stromannetje van Ted van Leeuwen, hij heeft een financieel belang.Bepaalde Spaanse spelers moeten gewoon spelen, zijn er een paar die worden vertegenwoordigd door de zoon van Ted van Leeuwen, zie daar de reden van het altijd opstellen van sommige mooiweer voetballers.
  • 12 Feb 2020 om 09:53
    Iemand die zijn bek open trekt wordt direct de mond gesnoerd, onacceptabel!! Ted en Garcia RAUS!!
  • 12 Feb 2020 om 09:51
    Dan snap je er ook echt helemaal niks van. Al heb je 100% gelijk. Dit is de manier om onrust te creëren.
zaterdag 29 februari 2020
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›