'Voordeel' voor FC Twente in degradatiestrijd: ''Heeft een bonuspunt'' Vertrekt Bijen transfervrij? ''Dan ga je daar wel over nadenken'' VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

''FC Twente doet aan schijnverdedigen, ze geven overal ruimte''

( 22 reacties)
''FC Twente doet aan schijnverdedigen, ze geven overal ruimte''

FC Twente leed dinsdagavond een kansloze nederlaag bij FC Emmen. In Drenthe gingen de Tukkers met 2-0 onderuit tegen de concurrent.

Marloes de Boer, die vier seizoenen bij FC Twente Vrouwen speelde, vond de zege volledig de verdienste van FC Emmen. "Dit is voetbal", zegt ze in gesprek met het Dagblad van het Noorden. "De spelers van FC Emmen durven individuele acties te maken, er is diepgang zonder bal, ze sluiten goed aan en het spel wordt snel verplaatst. Dit is voetbal zoals het hoort te zijn."

De Boer is echter ook kritisch op het spel van FC Twente, dat nauwelijks een kans wist te creëren aan De Oude Meerdijk. "FC Twente doet aan schijnverdedigen. Ze zijn er steeds wel bij, maar geven overal een paar meter ruimte", aldus De Boer.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2020 om 11:56
    • Quote van 13 Feb 2020 om 11:38
      Espiniksa en Aitor zijn KKD niveau voetballers....evenals Peetken en Schenk.....
    Verdonk ook en Toupet begint ook al terug te zakken Buskruitsex voegt niks toe en Selahi was flink aan het zwemmen en maakt veel onnodige overtredingen. Maar ze hebben ook geen enkele vaste patronen waar ze zich aan vast kunnen houden en dan zijn we al halverwege februari.....
  • 13 Feb 2020 om 11:38
    • Quote van 13 Feb 2020 om 10:19
      Sommige vallen me meer op door hun sterke lichaam en er dan niets mee doen,lichtgewichten als espinosa en aitor daar verwacht je het meer van.
    Espiniksa en Aitor zijn KKD niveau voetballers....evenals Peetken en Schenk.....
  • 13 Feb 2020 om 11:33
    • Quote van 13 Feb 2020 om 09:17
      Alles heeft te maken met de opdrachten die onze trainer aan zijn spelers geeft. Ze staan veelal op verkeerde plekken in telkens verschillende systemen. Zolang hij er zit veranderd er niks ten goede!
    Espinosa zag ik in de 2e helft een keer op de linksbackplaats de bal ophalen. Ze doen maar wat. Héél erg droevig en helaas zijn we van die dubbele waslaptrainert niet verlost. Hij was bij elke willekeurige amateurclub al lang ontslagen. Ik meen het, die knakker is voor Vosta 4 nog niet geschikt!
  • 13 Feb 2020 om 10:22
    • Quote van 13 Feb 2020 om 08:43
      Lang ging wel dreiging van uit masr liep zich regelmatig vast
    Omdat hij geen afspeelmogelijkheden had.
  • 13 Feb 2020 om 10:19
    • Quote van 13 Feb 2020 om 07:26
      Niet alleen Vuckic. Die Espinosa.....wat een verschrikking. Buskruitsex veroverd de bal en levert hem over 5 meter zo weer in. Selahi...en ga zo maar door. Het was een regelrechte aanfluiting van het hele elftal op 2 spelers na.
    Sommige vallen me meer op door hun sterke lichaam en er dan niets mee doen,lichtgewichten als espinosa en aitor daar verwacht je het meer van.
  • 13 Feb 2020 om 09:17
    • Quote van 13 Feb 2020 om 07:26
      Niet alleen Vuckic. Die Espinosa.....wat een verschrikking. Buskruitsex veroverd de bal en levert hem over 5 meter zo weer in. Selahi...en ga zo maar door. Het was een regelrechte aanfluiting van het hele elftal op 2 spelers na.
    Alles heeft te maken met de opdrachten die onze trainer aan zijn spelers geeft. Ze staan veelal op verkeerde plekken in telkens verschillende systemen. Zolang hij er zit veranderd er niks ten goede!
  • 13 Feb 2020 om 08:43
    • Quote van 13 Feb 2020 om 08:22
      Lang, julio en drommel.
    Lang ging wel dreiging van uit masr liep zich regelmatig vast
  • 13 Feb 2020 om 08:22
    • Quote van 13 Feb 2020 om 07:26
      Niet alleen Vuckic. Die Espinosa.....wat een verschrikking. Buskruitsex veroverd de bal en levert hem over 5 meter zo weer in. Selahi...en ga zo maar door. Het was een regelrechte aanfluiting van het hele elftal op 2 spelers na.
    Lang, julio en drommel.
  • 13 Feb 2020 om 08:21
    • Quote van 13 Feb 2020 om 07:34
      Ik gok Drommel en ...
    Lang misschien ............?
  • 13 Feb 2020 om 08:03
    • Quote van 13 Feb 2020 om 07:28
      Welke 2?
    Plezueguelo of hoe je het ook schrijven mag.
  • 13 Feb 2020 om 07:57
    Ik houd het op een schijnvertoning....
  • 13 Feb 2020 om 07:37
    • Quote van 13 Feb 2020 om 07:34
      Ik gok Drommel en ...
    Drommel en Julio denk ik dan?
  • 13 Feb 2020 om 07:34
    • Quote van 13 Feb 2020 om 07:28
      Welke 2?
    Ik gok Drommel en ...
  • 13 Feb 2020 om 07:28
    • Quote van 13 Feb 2020 om 07:26
      Niet alleen Vuckic. Die Espinosa.....wat een verschrikking. Buskruitsex veroverd de bal en levert hem over 5 meter zo weer in. Selahi...en ga zo maar door. Het was een regelrechte aanfluiting van het hele elftal op 2 spelers na.
    Welke 2?
  • 13 Feb 2020 om 07:26
    • Quote van 13 Feb 2020 om 05:22
      Dat heeft ze helemaal goed gezien,bij mij sprong vuckic daar in uit ik zag hem met zijn tegenstander meelopen zonder iets te doen geen been uitsteken geen blok geen sliding nee meelopen op een gepaste afstand van zo'n 1 1/2 meter. Vind dit echt stuitend puur werkweigering!!!
    Niet alleen Vuckic. Die Espinosa.....wat een verschrikking. Buskruitsex veroverd de bal en levert hem over 5 meter zo weer in. Selahi...en ga zo maar door. Het was een regelrechte aanfluiting van het hele elftal op 2 spelers na.
  • 13 Feb 2020 om 07:20
    Zelfs mijn moeder zag het nog. 'Wat staan ze toch allemaal ver van de man af' heb ik wel 7-8 gehoord. Dit is gvd toch diep droevig! En die stel onnozelen binnen Twente gaan hiermee verder, met deze @$# trainert. ONZE(!)club nog even het laatste zetje geven. Totaal geen voetbalverstand!!!!!!!@
  • 13 Feb 2020 om 06:46
    • Quote van 13 Feb 2020 om 05:22
      Dat heeft ze helemaal goed gezien,bij mij sprong vuckic daar in uit ik zag hem met zijn tegenstander meelopen zonder iets te doen geen been uitsteken geen blok geen sliding nee meelopen op een gepaste afstand van zo'n 1 1/2 meter. Vind dit echt stuitend puur werkweigering!!!
    Vuckic stond alleen voorin te jagen, ja dan ben je overal te laat omdat de tegenstander genoeg tijd en ruimte heeft om de bal naar een medespeler te spelen. Emmen kreeg gewoon veel en veel te veel ruimte om op te bouwen. Komt omdat je niet met 3 aanvallers speelt
  • 13 Feb 2020 om 06:27
    • Quote van 13 Feb 2020 om 05:22
      Dat heeft ze helemaal goed gezien,bij mij sprong vuckic daar in uit ik zag hem met zijn tegenstander meelopen zonder iets te doen geen been uitsteken geen blok geen sliding nee meelopen op een gepaste afstand van zo'n 1 1/2 meter. Vind dit echt stuitend puur werkweigering!!!
    Idd
  • 13 Feb 2020 om 05:22
    Dat heeft ze helemaal goed gezien,bij mij sprong vuckic daar in uit ik zag hem met zijn tegenstander meelopen zonder iets te doen geen been uitsteken geen blok geen sliding nee meelopen op een gepaste afstand van zo'n 1 1/2 meter. Vind dit echt stuitend puur werkweigering!!!
  • 13 Feb 2020 om 00:00
    Komt allemaal door Garcia