'Voordeel' voor FC Twente in degradatiestrijd: ''Heeft een bonuspunt'' Vertrekt Bijen transfervrij? ''Dan ga je daar wel over nadenken'' VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

AUDIO | Boschker: ''Wout denkt echt dat hij hier dé man is''

( 111 reacties)
AUDIO | Boschker: ''Wout denkt echt dat hij hier dé man is''

RTV Oost heeft een audiofragment in handen gekregen van het gesprek tussen de supporters en de technische staf van FC Twente, dat dinsdagavond plaatsvond op het Trainingscentrum in Hengelo.

Keeperstrainer Sander Boschker richtte zich tot de fans. "Wout wil op zes spelen", valt te horen in een geluidsfragment van RTV Oost. "Zoals deze trainer (Garcia, red.) wil spelen, is hij daarvoor niet de geschikte persoon. De jongens hebben geen vertrouwen, dat komt ook mede door Wout Brama.

"Dan kun je denken dat dit niet zo is, maar dat is echt zo. Wout denkt echt dat hij hier dé man is. Als jullie elke keer zo zingen, gaat hij daar nog meer in geloven", aldus Boschker, die het gedrag van Brama bij FC Twente hekelt.

"Wout zorgt voor wrijving", meent hij. "Hij beïnvloedt jongens door zijn manier van praten en zijn gedrag. Hij vindt dat hij moet spelen en dan is hij heel cynisch. Andere jongens gaan daar niet beter door spelen. Als jullie elke keer zingen over Woutje Brama, dan speel je wel met sentimenten. Ik begrijp het heel goed, omdat Wout iemand van de club is. Maar Wout is niet de redder, de man zoals jullie hem zien."

Ook trainer Gonzalo Garcia doet een duit in het zakje over Brama. "Hij gebruikt zijn macht en is goed bevriend met de pers. Het is een lang verhaal op meerdere vlakken. Hij is boos omdat hij niet speelt en dat heeft een slechte invloed op de rest van de groep", besluit de oefenmeester.

Hieronder is een deel van het gesprek tussen de supporters en de technische staf te horen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2020 om 10:15
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:48
      Die idioot die gaat zeiken dat Garcia nu niet in het Nederlands praat mogen ze van mij een stadionverbod geven.
    Nee, ik moest daar juist om lachen. Hoe lang werkt Garcia nu al in Nederland? Als prof (Groningen en Heracles) en als assistent? En verdomme nog geen fatsoenlijk woord Nederlands spreken.. Garcia moet zich schamen
  • 13 Feb 2020 om 05:19
    Lijkt me duidelijk een verhaal met twee kanten. GG die als beginnende trainer moeite heeft dit team aan het voetballen te krijgen, en Brama die denkt dat hij de verlosser is en vooral vanuit eigenbelang handelt. Dat botst. Onkunde van GG en egocentrisme van Brama. Onkunde baal ik van, had het graag anders gezien. Egocentrisme vind ik veel kwalijker. Het gaat nl maar om 1 ding: het team. Dus snap ik GG wel. Boschker was prima keeper maar speelt geen rol in deze kwestie. Jammer dat TvL of bestuur zich niet laat horen. Juist om deze beginnende trainer te steunen in het teambelang.
  • 12 Feb 2020 om 22:26
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:58
      Was een goeie keeper, maar is geen trainer en geen leider.
    Boschker heeft het IQ van een krop sla. Kun je hem niet eens kwalijk nemen, weet niet beter.
  • 12 Feb 2020 om 17:52
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:48
      Die idioot die gaat zeiken dat Garcia nu niet in het Nederlands praat mogen ze van mij een stadionverbod geven.
    Idd, wat een onbeleefde debiel
  • 12 Feb 2020 om 17:48
    Die idioot die gaat zeiken dat Garcia nu niet in het Nederlands praat mogen ze van mij een stadionverbod geven.
  • 12 Feb 2020 om 15:19
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:33
      Als ik de opnames hoor en Boschker zijn verklaring hoor over het functioneren van Wout in de selectie danvind dit een slecht excuus om het onvermogen van technische staf op deze manier te camoufleren.
    Als WB een negatieve rol speelt dan hadden ze hem uit de selectie moeten verwijderen.
    Maar om nu alle schuld bij de speler te leggen geeft Bosker zich zelf een brevet van onvermogen.
    Dit is ook van toepassing op GG en de rest van bestuur en de technische leiding van een club in grote problemen
  • 12 Feb 2020 om 13:58
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:38
      Echt achterlijk dit haha. Boschker die zit te janken omdat niemand voor hem zong hahaha. Gvd moet je eens kijken hoeveel mensen er kwamen inclusief ik zelf met m'n vriendin vanuit Utrecht om bij z'n afscheid te zijn en te bedanken voor al z'n inzet voor FC Twente. En hij vergeet ook voor het gemak alle keren dat we schor naar huis gingen van het schreeuwen van z'n naam inclusief toen voor de beker.Wat een fucking klein kind om nu te janken : "Jullie zongen niet voor mij toen ik er naast stond". Als dit soort mensen aan 't roer bij Ons FC Twente staan dan donder je snel de afgrond in.
    Was een goeie keeper, maar is geen trainer en geen leider.
  • 12 Feb 2020 om 13:08
    Boscker en GGG laten Brama donders hard vallen. Het is logisch dat als je niet speelt dat je boos bent volgensmij. Dit breng de club zo erg in gevaar. Wout is niet zo. Ik weet zeker dat Bijen, keito, jesse etc super veel aan hem hebben! De club wordt zo verstoord. Hij kan wel zeggen de spelers leiden onder de aanwezigheid van Brama, maar hier leiden de spelers niet onder?! Boscker en Garcia rot aub op en geef maar toe dat jullie ons naar de afgrond willen brengen..
  • 12 Feb 2020 om 13:00
    Brama kan in dit systeem niet op 6 spelen volgens Sander. Brama heeft geen wedstrijd op 6 gespeeld dus is de uitspraak nergens op gebaseerd. En over dit systeem gesproken, elke week word er een ander systeem gespeeld. Dit is een groot probleem! De hele technische staf moet eigenlijk weg nu. Weet niet of de spelers ook klaar zijn met Brama. Als dat zo is moet je hem misschien ook wel naar het 2e sturen. Nu moet voortbestaan van de club voorop staan. Deze selectie is goed genoeg, ook zonder Brama. Er moet gewoon met een passend systeem opgesteld worden.
  • 12 Feb 2020 om 12:52
    Dit gezeik was gwn allemaal te voorkomen door Wout gwn op zijn positie te laten spelen of hem op de bank te zetten maar niet op een andere positie. Die Garcia doet dat met heel veel spelers... maak het jezelf niet zo moeilijk en hou het gewoon simpel... met zijn stomme complexe niet werkende ideeen steeds...
  • 12 Feb 2020 om 12:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:33
      Als ik de opnames hoor en Boschker zijn verklaring hoor over het functioneren van Wout in de selectie danvind dit een slecht excuus om het onvermogen van technische staf op deze manier te camoufleren.
    Precies! Ze draaien overal omheen.....
  • 12 Feb 2020 om 12:33
    Als ik de opnames hoor en Boschker zijn verklaring hoor over het functioneren van Wout in de selectie danvind dit een slecht excuus om het onvermogen van technische staf op deze manier te camoufleren.
  • 12 Feb 2020 om 12:31
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:22
      12 wedstrijden is bij mij nog altijd 36 punten ik hoop dat we er nog 10 van mee krijgen maar ben er bang voor.
    Precies 12 wedstrijden zijn 36 punten. Maar we hebben er nu 24. Daarom snap ik niet dat mensen zeggen dat degradatie vast staat.
  • 12 Feb 2020 om 12:28
    Ik zal nogmaal herhalen!: waarom horen we niets van de RVC? Of van de directie? Het kan toch niet zo zijn, dat er niks verklaard of opgehelderd word? Of zijn ze nu aan het bekokstoven, hoe de volgende halve waarheid word verteld?
  • 12 Feb 2020 om 12:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:22
      12 wedstrijden is bij mij nog altijd 36 punten ik hoop dat we er nog 10 van mee krijgen maar ben er bang voor.
    12 wedstrijden is maximaal 6 punten.
  • 12 Feb 2020 om 12:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:00
      Al lang gedegradeerd? Game over? Ik ben blij dat u de trainer niet bent of onderdeel bent van de TS. Met deze instelling zou je anders inderdaad degraderen. We hebben nog 12 wedstrijden te gaan, 24 punten. Het zou fijn zijn als we de rust terug kunnen krijgen hier, wedstrijden als ADO thuis, VVV thuis winnend kunnen afsluiten en tussendoor nog wat kunnen sprokkelen aan punten. Dan hoeft het helemaal niet Game Over te zijn.
    12 wedstrijden is bij mij nog altijd 36 punten ik hoop dat we er nog 10 van mee krijgen maar ben er bang voor.
  • 12 Feb 2020 om 12:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:53
      Zo is het, geen snoepreisje meer voor de familie van Leeuwen
    Op kosten van Twente votdermet
  • 12 Feb 2020 om 12:14
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:05
      Het wordt toch door onze eigen supporters gevraagd? Dat is de kant van het verhaal van de TS. Die andere kant weet ik niet, u denk ik ook niet. Om eerlijk te zijn zal het mij een zorg zijn in welke eettent men zit, zolang er maar beter wordt gevoetbald dan gisteren en zolang Twente als club maar weer in rustiger vaarwater komt.
    Je leest niet goed, het gaat over binding met spelers.
    En over die eettent ging het gisteren in het gesprek dat daar veel supporters komen maar niemand van de club zich daar nog laat zien.
    En ook niet eens een keer in vak P.
    Alleen maar als ze winnen wat nu niet zo vaak voorkomt, een showtje op voeren voor de supporters thuis of een uitvak met meegereisde supporters.
    En anders als bange hazen naar binnen glippen.
  • 12 Feb 2020 om 12:05
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:57
      Een hele grote Judas, anders praat je niet zo. Dat bleek gisteren wel welk karakter meneer kop in de nek heeft. Een eettent waar spelers komen en de shirts hangen van diverse spelers, komt meneer niet. Daar voelt hij zich te groot voor waren zijn eigen woorden toen men over binding tussen supporters en spelers had. Of eens een speler die geblesseerd is zich in vak P laat zien. maar dat zien ze niet zitten die zakkenvullers.
    Het wordt toch door onze eigen supporters gevraagd? Dat is de kant van het verhaal van de TS. Die andere kant weet ik niet, u denk ik ook niet. Om eerlijk te zijn zal het mij een zorg zijn in welke eettent men zit, zolang er maar beter wordt gevoetbald dan gisteren en zolang Twente als club maar weer in rustiger vaarwater komt.
  • 12 Feb 2020 om 12:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:03
      Let maar eens op het voetbal is zo voorspelbaar, ze beginnen zaterdag weer vanaf de aftrap balletje Bijen naar Schenk, dan weer naar Drommel, dan weer retour de zelfde spelers die de bal weer verprutsen waardoor je weer in de problemen komt.Laat die knappe technische staf nu eens goed kijken hoe mede concurrerende clubs lekker op de aanval spelen en hun hele ziel en zaligheid erin gooien om de punten bij elkaar te krijgen.Het heeft gisteren bijna een uur geduurd voordat je de keeper van Emmen in beeld kreeg.Zon lamlendig zooitje is het.En dan willen ze vanuit Twente dat de supporters meer achter de club moeten gaan staan.Ze moeten zich de ogen uit hun kop schamen die speknekken.
    Idd lekker met 5 verdedigers en 1 pseudo spits. Zo win je geen wedstrijd meer. Tegen Sparta thuis was het al met geluk en wijsheid dat we die gewonnen hebben.
  • 12 Feb 2020 om 11:57
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:52
      Aan deze topreactie van u, ga ik ervan uit dat uw vragen beantwoord zijn. Mijn punt was dat het al Game Over noemen en dat degradatie vast staat, juist een verkeerde instelling is. Als iedereen zo zou denken hoeven we de komende 12 wedstrijden niet meer te spelen. Toch? Terwijl er naar mijn mening nog genoeg wedstrijden op het programma staan waarin we punten kunnen pakken.
    Ik denk nog een gelijkspel thuis tegen ADO. That's it.
  • 12 Feb 2020 om 11:57
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:05
      De communicatie omtrent Brama was inderdaad zeer matig. Ik weet alleen niet of dit verhaal waar is of niet. Ik durf Boschker in ieder geval niet gelijk een Judas te noemen, daarvoor heb ik te weinig informatie, enfin u zult wel dichter bij het vuur staan.
    Een hele grote Judas, anders praat je niet zo. Dat bleek gisteren wel welk karakter meneer kop in de nek heeft. Een eettent waar spelers komen en de shirts hangen van diverse spelers, komt meneer niet. Daar voelt hij zich te groot voor waren zijn eigen woorden toen men over binding tussen supporters en spelers had. Of eens een speler die geblesseerd is zich in vak P laat zien. maar dat zien ze niet zitten die zakkenvullers.
  • 12 Feb 2020 om 11:53
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:11
      Afspraakjes van Ted met de zaakwaarnemers (Youri van Leeuwen) van “zijn” spelers gaan boven het teambelang. Opgerot met die kliek.
    Zo is het, geen snoepreisje meer voor de familie van Leeuwen
  • 12 Feb 2020 om 11:52
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:34
      Nou gefeliciteerd dan, nu snap ik het je bent Hake.
    Aan deze topreactie van u, ga ik ervan uit dat uw vragen beantwoord zijn. Mijn punt was dat het al Game Over noemen en dat degradatie vast staat, juist een verkeerde instelling is. Als iedereen zo zou denken hoeven we de komende 12 wedstrijden niet meer te spelen. Toch? Terwijl er naar mijn mening nog genoeg wedstrijden op het programma staan waarin we punten kunnen pakken.
  • 12 Feb 2020 om 11:47
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:54
      Prima besluit van de trainer; Wout moet zich schikken en geen rare taferelen uithalen
    Met zulke uitspraken, kun jij je vast nader verklaren!
  • 12 Feb 2020 om 11:45
    Het is net propaganda wat ze bij Twente naar buiten brengen. Ongelofelijk dat er nog zoveel mensen op dit forum niet achter Brama staan.
  • 12 Feb 2020 om 11:44
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:39
      García liegt gewoon keihard. Brama zou lekken naar de media. Waarom is er dan zo weinig druk vanuit de media? Dit klopt gewoon niet, rijmt niet met elkaar! García is de grote boosdoener en die heeft heel veel tegen Boschker en zijn assistenten tegenover Brama zitten stoken is meer mijn gevoel. Wat een drama dit.
    Weinig druk vanuit de media? Het gaat al 3 weken lang nergens anders over dan waarom Brama niet speelt.
  • 12 Feb 2020 om 11:42
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:35
      Stel dit verhaal klopt, moet Brama per direct weg. Graag zie ik verhalen van de mede spelers bekend worden.
    Welke buitenlandse medespelers die geen fuck met FC Twente hebben?
  • 12 Feb 2020 om 11:42
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:35
      Stel dit verhaal klopt, moet Brama per direct weg. Graag zie ik verhalen van de mede spelers bekend worden.
    Bullshit
  • 12 Feb 2020 om 11:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:13
      Die doen geen fuck.....
    Twente Verenigt is na onze technische staf en Ted het meest lachwekkend binnen onze club. Haha
  • 12 Feb 2020 om 11:41
    Als.die verhaal klopt en gg vindt hem niet geschikt als 6 dan moet ook Brama dit accepteren niemand is groter dan de club zo simpel is het. Maar elk verhaal heeft 2 kanten..
  • 12 Feb 2020 om 11:39
    García liegt gewoon keihard. Brama zou lekken naar de media. Waarom is er dan zo weinig druk vanuit de media? Dit klopt gewoon niet, rijmt niet met elkaar! García is de grote boosdoener en die heeft heel veel tegen Boschker en zijn assistenten tegenover Brama zitten stoken is meer mijn gevoel. Wat een drama dit.
  • 12 Feb 2020 om 11:38
    Echt achterlijk dit haha. Boschker die zit te janken omdat niemand voor hem zong hahaha. Gvd moet je eens kijken hoeveel mensen er kwamen inclusief ik zelf met m'n vriendin vanuit Utrecht om bij z'n afscheid te zijn en te bedanken voor al z'n inzet voor FC Twente. En hij vergeet ook voor het gemak alle keren dat we schor naar huis gingen van het schreeuwen van z'n naam inclusief toen voor de beker.Wat een fucking klein kind om nu te janken : "Jullie zongen niet voor mij toen ik er naast stond". Als dit soort mensen aan 't roer bij Ons FC Twente staan dan donder je snel de afgrond in.
  • 12 Feb 2020 om 11:35
    Stel dit verhaal klopt, moet Brama per direct weg. Graag zie ik verhalen van de mede spelers bekend worden.
  • 12 Feb 2020 om 11:35
    Bosker dikke pad, overloper van het jaar ,uitstralingsloze keeper trainer ,die heeft het voor mij ook afgedaan !
  • 12 Feb 2020 om 11:34
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:15
      Nee hoor, ik heb hier al wel langer een account. Maar normaal heb ik weinig tijd om een reactie te plaatsen, vandaag heb ik toevallig een dag vrij. Geen idee wat u onder een “echte” supporter verstaat, ik heb al jaren een seizoenskaart, maar ga maar sporadisch mee naar een uitwedstrijden. Kom ik door de check heen? En wat betreft Verbeek, nee dat niet. Ik vond het trouwens wel jammer dat Hake werd ontslagen.
    Nou gefeliciteerd dan, nu snap ik het je bent Hake.
  • 12 Feb 2020 om 11:33
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:14
      Je hebt gelijk kerel. De Josties zijn beter dan John w en zijn polonaise hoempapaband...........
    Precies, maar voorlopig zitten nog opgescheept met die rommel.
  • 12 Feb 2020 om 11:29
    Ging die boschker nu huilen omdat we zijn naam niet riepen toen hij niet meer keepte in de competitie. Dat komt omdat je vervanger dat seizoen ook goed keepte lul. En nu is het voetbal gewoon bagger
  • 12 Feb 2020 om 11:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:03
      Let maar eens op het voetbal is zo voorspelbaar, ze beginnen zaterdag weer vanaf de aftrap balletje Bijen naar Schenk, dan weer naar Drommel, dan weer retour de zelfde spelers die de bal weer verprutsen waardoor je weer in de problemen komt.Laat die knappe technische staf nu eens goed kijken hoe mede concurrerende clubs lekker op de aanval spelen en hun hele ziel en zaligheid erin gooien om de punten bij elkaar te krijgen.Het heeft gisteren bijna een uur geduurd voordat je de keeper van Emmen in beeld kreeg.Zon lamlendig zooitje is het.En dan willen ze vanuit Twente dat de supporters meer achter de club moeten gaan staan.Ze moeten zich de ogen uit hun kop schamen die speknekken.
    Hahahaha lachwekkend is het. De club is in mij ogen al naar de kloten en dit zijn de laatste stuiptrekkingen van ons eens zo mooie club.
  • 12 Feb 2020 om 11:15
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:06
      Pfffff heb je snel als lid van het bestuur een account aangemaakt of zo.
      Want ik kan me niet voorstellen aan je gedrag te zien dat je een echte supporter bent.
      Jij bent zeker ook degene die onder Verbeek riep dat het goed zou komen.

    Nee hoor, ik heb hier al wel langer een account. Maar normaal heb ik weinig tijd om een reactie te plaatsen, vandaag heb ik toevallig een dag vrij. Geen idee wat u onder een “echte” supporter verstaat, ik heb al jaren een seizoenskaart, maar ga maar sporadisch mee naar een uitwedstrijden. Kom ik door de check heen? En wat betreft Verbeek, nee dat niet. Ik vond het trouwens wel jammer dat Hake werd ontslagen.
  • 12 Feb 2020 om 11:14
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:08
      Met die vergelijking doe je de Josties te kort.
    Je hebt gelijk kerel. De Josties zijn beter dan John w en zijn polonaise hoempapaband...........
  • 12 Feb 2020 om 11:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:03
      Twente Verenigt maar eens inschakelen???
    Die doen geen fuck.....
  • 12 Feb 2020 om 11:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:08
      Idd, ik ken geen “ins en outs” van het verhaal. Als Boschker de waarheid spreekt, dan is Brama een lul. Ik trek nog geen conclusie over deze discussie. Zou jammer vinden dat deze 2 helden elkaar kapot maken. Eerst brama zijn verhaal. Dan ga ik oordelen. García moet wel opstappen. Geen visie geen lijn. Geen vechtlust.
    Hij heeft al 2x eerder een coupe gepleegd. Vorig seizoen(pakte goed uit) en onder Adriaanse met Wisgerhof en Schreuder(pakte heel slecht uit). Hoe dit ook uitpakt is het vertrouwen tussen hem en de rest van de groep sowieso helemaal weg, dus die zien we nooit meer terug. Wat mij betreft ook niet in een andere capaciteit.
  • 12 Feb 2020 om 11:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:01
      En Wout zou het lek naar de media zijn?? Als dat zo was hadden we echt wel op één of andere manier zijn kant van het verhaal gehoord. Tot nu toe is er alleen maar vanaf Twente kant Fake News naar buiten gebracht.
    Wout was vorig jaar het lek. Heeft onder Adriaanse een vies spelletje gespeeld, maar hij zou nu volledig onschuldig zijn? Ik geloof er geen flikker van. Wout mag net zo goed oprotten als de TS+TD.
  • 12 Feb 2020 om 11:11
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:50
      Ik niet, durf te wedden dat het om de minuten van andere spelers gaat! En daarbij zal geld ook een rol spelen.
    Afspraakjes van Ted met de zaakwaarnemers (Youri van Leeuwen) van “zijn” spelers gaan boven het teambelang. Opgerot met die kliek.
  • 12 Feb 2020 om 11:08
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:05
      De communicatie omtrent Brama was inderdaad zeer matig. Ik weet alleen niet of dit verhaal waar is of niet. Ik durf Boschker in ieder geval niet gelijk een Judas te noemen, daarvoor heb ik te weinig informatie, enfin u zult wel dichter bij het vuur staan.
    Idd, ik ken geen “ins en outs” van het verhaal. Als Boschker de waarheid spreekt, dan is Brama een lul. Ik trek nog geen conclusie over deze discussie. Zou jammer vinden dat deze 2 helden elkaar kapot maken. Eerst brama zijn verhaal. Dan ga ik oordelen. García moet wel opstappen. Geen visie geen lijn. Geen vechtlust.
  • 12 Feb 2020 om 11:08
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:58
      Zelfs de Josties zijn nog beter pik. Dat zegt wel wat lijkt me..... ;)
    Met die vergelijking doe je de Josties te kort.
  • 12 Feb 2020 om 11:08
    Sander iz een grote hond op deze manier als Brama op de tribune zit mag die tijdens de wedstrijd niet eena in de kleedkamer komen garcia heedt gewoon geen regie
  • 12 Feb 2020 om 11:06
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:00
      Al lang gedegradeerd? Game over? Ik ben blij dat u de trainer niet bent of onderdeel bent van de TS. Met deze instelling zou je anders inderdaad degraderen. We hebben nog 12 wedstrijden te gaan, 24 punten. Het zou fijn zijn als we de rust terug kunnen krijgen hier, wedstrijden als ADO thuis, VVV thuis winnend kunnen afsluiten en tussendoor nog wat kunnen sprokkelen aan punten. Dan hoeft het helemaal niet Game Over te zijn.
    Pfffff heb je snel als lid van het bestuur een account aangemaakt of zo.
    Want ik kan me niet voorstellen aan je gedrag te zien dat je een echte supporter bent.
    Jij bent zeker ook degene die onder Verbeek riep dat het goed zou komen.

  • 12 Feb 2020 om 11:05
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:59
      Boschker is een Judas.....
    De communicatie omtrent Brama was inderdaad zeer matig. Ik weet alleen niet of dit verhaal waar is of niet. Ik durf Boschker in ieder geval niet gelijk een Judas te noemen, daarvoor heb ik te weinig informatie, enfin u zult wel dichter bij het vuur staan.
  • 12 Feb 2020 om 11:03
    Let maar eens op het voetbal is zo voorspelbaar, ze beginnen zaterdag weer vanaf de aftrap balletje Bijen naar Schenk, dan weer naar Drommel, dan weer retour de zelfde spelers die de bal weer verprutsen waardoor je weer in de problemen komt.Laat die knappe technische staf nu eens goed kijken hoe mede concurrerende clubs lekker op de aanval spelen en hun hele ziel en zaligheid erin gooien om de punten bij elkaar te krijgen.Het heeft gisteren bijna een uur geduurd voordat je de keeper van Emmen in beeld kreeg.Zon lamlendig zooitje is het.En dan willen ze vanuit Twente dat de supporters meer achter de club moeten gaan staan.Ze moeten zich de ogen uit hun kop schamen die speknekken.
  • 12 Feb 2020 om 11:03
    Twente Verenigt maar eens inschakelen???
  • 12 Feb 2020 om 11:01
    En Wout zou het lek naar de media zijn?? Als dat zo was hadden we echt wel op één of andere manier zijn kant van het verhaal gehoord. Tot nu toe is er alleen maar vanaf Twente kant Fake News naar buiten gebracht.
  • 12 Feb 2020 om 11:00
    Zoals meestal, zal de waarheid wel weer ergens in het midden liggen.
  • 12 Feb 2020 om 11:00
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:53
      En met zo’n technische staf & bestuur moeten we erin blijven...?? Hahaha wat een grap, we zijn al lang gedegradeerd...!! Game over
    Al lang gedegradeerd? Game over? Ik ben blij dat u de trainer niet bent of onderdeel bent van de TS. Met deze instelling zou je anders inderdaad degraderen. We hebben nog 12 wedstrijden te gaan, 24 punten. Het zou fijn zijn als we de rust terug kunnen krijgen hier, wedstrijden als ADO thuis, VVV thuis winnend kunnen afsluiten en tussendoor nog wat kunnen sprokkelen aan punten. Dan hoeft het helemaal niet Game Over te zijn.
  • 12 Feb 2020 om 10:59
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:57
      Niemand van ons kent de exacte situatie, dus het is lastig te beoordelen. Feit is wel dat de spelers en ook Boschker het blijkbaar zeggen, die hebben toch niet allemaal ongelijk? Die man heeft ook echt wel clubliefde, hij heeft meer dan 500 wedstrijden voor ons FC gespeeld.
    Boschker is een Judas.....
  • 12 Feb 2020 om 10:58
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:50
      Tja en het is me een slecht band aan het worden en de muziek is niet om aan te luisteren.
    Zelfs de Josties zijn nog beter pik. Dat zegt wel wat lijkt me..... ;)
  • 12 Feb 2020 om 10:57
    Niemand van ons kent de exacte situatie, dus het is lastig te beoordelen. Feit is wel dat de spelers en ook Boschker het blijkbaar zeggen, die hebben toch niet allemaal ongelijk? Die man heeft ook echt wel clubliefde, hij heeft meer dan 500 wedstrijden voor ons FC gespeeld.
  • 12 Feb 2020 om 10:57
    Zaterdag gewoon weer lekker met 5 verdedigers en 4 middenvelders en een gemaakte spits spelen. Op naar de volgende serie nederlagen. Ga dan gvd op de aanval spelen en niet dit luizenvoetbal. Dan ga je tenminste nog in stijl onderuit.
  • 12 Feb 2020 om 10:56
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:54
      Prima besluit van de trainer; Wout moet zich schikken en geen rare taferelen uithalen
    Waarin schikken Ruiz2010? Wat precies heeft Gracia van Wout gevraagd?
  • 12 Feb 2020 om 10:54
    Sander kan wat mij betreft ook vertrekken.
  • 12 Feb 2020 om 10:54
    Prima besluit van de trainer; Wout moet zich schikken en geen rare taferelen uithalen
  • 12 Feb 2020 om 10:53
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:45
      Precies maar dat hebben sommigen hier nog niet door.
      Lopen nog steeds achter drumband Ted, Garcia en consorten aan.
    En met zo’n technische staf & bestuur moeten we erin blijven...?? Hahaha wat een grap, we zijn al lang gedegradeerd...!! Game over
  • 12 Feb 2020 om 10:50
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:47
      Dat hij teleurgesteld is is zeer goed te begrijpen. En of het een terechte keuze is of hij speelt of op de bank zit laat ik in het midden. Maar als hij daadwerkelijk cynisch is over zijn collega's. Ja wat moet je dan? Die zou ik er ook tijdelijk ff buiten gooien om af te koelen. Maarja, wie vertelt de waarheid. Ik vind het een moeilijke kwestie om over te oordelen.
    Zou jij als speler ook niet cynisch worden met het vertoonde spel en de gemaakte opstellingen. De rest vind het blijkbaar wel goed zo. Een trainer die zegt dat zijn spelers moe zijn van 3 wedstrijden in 1 week, dat maakt toch iedere profspeler cynisch. Dat de rest van de spelers nog niet cynisch is met al deze verschillende opstellingen
  • 12 Feb 2020 om 10:50
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:40
      Ik snap je punt niet? Des te groter is de kans toch ook dat brama zuur reageert als hij nu een keer niet speelt? Dan snap ik dit juist heel goed wat sander zegt.
    Ik niet, durf te wedden dat het om de minuten van andere spelers gaat! En daarbij zal geld ook een rol spelen.
  • 12 Feb 2020 om 10:50
    Feit is wel dat Woutje op snelheid niet meer mee kan. Heeft hij eigenlijk nog nooit gekund, maar met zijn tomeloze inzet, goed getimede slidings ed wist hij dit heel goed te compenseren. Vergeet ook niet dat hij toen in de glorie jaren met spelers als Engelaar, Tadic, Jansen, Perez noem maar op stond. En daarachter een goede verdediging. Een foutje van hem werd toen opgevangen. Deze selectie heeft die kwaliteit niet. En om nu zo makkelijk Sander met de grond gelijk te maken is ook wat kort door de bocht. Ja, Wout is terug gekomen uit Australië, maar het niveau daar ligt gelijk aan onze keuken div. Daar kon Wout meekomen, was hij zelfs belangrijk. Heeft met zijn ervaring ons terug geholpen. Heeft zich weggecijferd voor de club. Maar hij is ook voorbij gestreefd door Roemeratoe. En misschien ook wel Busquets, hoewel ik daarvan nog niet overtuigt ben. Het heeft geen zin om te gaan lopen stoken. Daar help je de club niet mee. NIEMAND is groter dan de club, zelfs Wout niet. En GG afvallen doordat hij Wout in de media niet slecht weg wilde zetten is ook wat makkelijk. Ik ben het heel vaak helemaal niet eens met de opstellingen. Dus of GG de juiste man is, betwijfel ik. Maar ook Wout is niet de juiste man nu.. Waar is de rvc? Die moeten Fredje erbij betrekken. Wat zitten zij te doen??
  • 12 Feb 2020 om 10:50
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:48
      Met John w als bandleider Rijvers. ;)
    Tja en het is me een slecht band aan het worden en de muziek is niet om aan te luisteren.
  • 12 Feb 2020 om 10:49
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:45
      Zolang Wout zich niet openbaar mag verdedigen heeft Sanderke totaal geen gelijk. Daarnaast is hij gewoon een Judas gebleken die veel te bang is voor zijn eigen hachje binnen de club.....


      Wout is een kind van de club die geen blad voor de mond heeft en die Spaanse mietjes een schop in hun hol wil geven. Wij moeten Wout nog nog meer, en nog harder gaan bejubelen.


      Wout is Twente!!!!
    Ben het helemaal met je eens. Wout is zeker het enige stukje identiteit wat ik kan vinden bij twente. Maar wat als dit nou klopt wat sander zegt? Dat is dan toch ook geen manier van brama? Ben benieuwd naar zijn reactie.
  • 12 Feb 2020 om 10:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:45
      Precies maar dat hebben sommigen hier nog niet door.
      Lopen nog steeds achter drumband Ted, Garcia en consorten aan.
    Met John w als bandleider Rijvers. ;)
  • 12 Feb 2020 om 10:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:44
      Boschker is altijd al een arrogante bal geweest. Woonde vroeger bij hem in de buurt, vreselijke houding tegenover iedereen. Brama lijkt me daarentegen een vriendelijke gast zonder kapsones. Tegen AZ idd maar niet meer de naam van Brama schreeuwen, maar gewoon de hele wedstrijd CEES PAAUWE!! God wat mis ik die tijd
    De ex keeper liep altijd al met zijn kop in de nek rond.
    Ik persoonlijk denk dat zijn standbeeld het langst in Enschede heeft gestaan.
    Laat hij het maar meenemen naar Lichtenvoorde.
  • 12 Feb 2020 om 10:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:41
      Zie je wel wat je typt, 2 voor 12
      Hoe wil je met deze lamlendige selectie en technische staf nog iets recht zetten.
      Jij hoorde ook bij de gasten die dachten dat het onder de Hork ook nog goed zou komen.
      Wordt toch eens wakker
    Heel eerlijk... Ik heb totaal geen geloof dat het nog goed komt. 0(!) fatsoenlijke wedstrijden gespeeld. Tegen Groningen PSV Sparta en Emmen geen kans gecreëerd.

    Het enige dat ons heeeeeel misschien kan redden is rust in de tent, en dat ga je op deze manier (met Brama)niet krijgen.
  • 12 Feb 2020 om 10:47
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:41
      dan heeft Brama toch gelijk? Kijk wat hij allemaal heeft gedaan en hij zit niet eens op de bank....
    Dat hij teleurgesteld is is zeer goed te begrijpen. En of het een terechte keuze is of hij speelt of op de bank zit laat ik in het midden. Maar als hij daadwerkelijk cynisch is over zijn collega's. Ja wat moet je dan? Die zou ik er ook tijdelijk ff buiten gooien om af te koelen. Maarja, wie vertelt de waarheid. Ik vind het een moeilijke kwestie om over te oordelen.
  • 12 Feb 2020 om 10:45
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:41
      Het is al half 1 kerel...
    Precies maar dat hebben sommigen hier nog niet door.
    Lopen nog steeds achter drumband Ted, Garcia en consorten aan.
  • 12 Feb 2020 om 10:45
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:38
      Of hij heeft gewoon gelijk en wij vergissen ons allemaal in brama. Wie zal het zeggen? Denk niet dat Sander zoiets zegt zonder dat hij 100% zeker weet hoe het zit. Hij heeft zelf ook jarenlang met wout gespeeld en weet hoe die jongen in elkaar steekt. Wij niet..wij zien hem als voetballer en icoon van de club. Dat is sander ook. Feit blijft dat dit super slecht gecommuniceerd is naar de supporters. Maar ik heb mijn twijfels of brama bejubelen wel zo'n goed idee is/was.
    Zolang Wout zich niet openbaar mag verdedigen heeft Sanderke totaal geen gelijk. Daarnaast is hij gewoon een Judas gebleken die veel te bang is voor zijn eigen hachje binnen de club.....


    Wout is een kind van de club die geen blad voor de mond heeft en die Spaanse mietjes een schop in hun hol wil geven. Wij moeten Wout nog nog meer, en nog harder gaan bejubelen.


    Wout is Twente!!!!
  • 12 Feb 2020 om 10:44
    Boschker is altijd al een arrogante bal geweest. Woonde vroeger bij hem in de buurt, vreselijke houding tegenover iedereen. Brama lijkt me daarentegen een vriendelijke gast zonder kapsones. Tegen AZ idd maar niet meer de naam van Brama schreeuwen, maar gewoon de hele wedstrijd CEES PAAUWE!! God wat mis ik die tijd
  • 12 Feb 2020 om 10:44
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:31
      Smerige Judas die Boschker.

      Het ligt aan Wout en de supporters? Overduidelijk is dat Sanderke veel te bang is voor zijn eigen hachje binnen de club......
    Precies, hij krijgt zijn nek voor niks niet zo dik die zakkenvuller.
    Nogmaals in het verleden veel betekend voor onze club, maar het is een miezerig mannetje geworden.
  • 12 Feb 2020 om 10:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:38
      Helemaal mee eens. Brama prima kerel maar het is 2 voor 12 en moeten nu samen 1 kant op.
    Het is al half 1 kerel...
  • 12 Feb 2020 om 10:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:38
      Helemaal mee eens. Brama prima kerel maar het is 2 voor 12 en moeten nu samen 1 kant op.
    Zie je wel wat je typt, 2 voor 12
    Hoe wil je met deze lamlendige selectie en technische staf nog iets recht zetten.
    Jij hoorde ook bij de gasten die dachten dat het onder de Hork ook nog goed zou komen.
    Wordt toch eens wakker
  • 12 Feb 2020 om 10:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:40
      Ik snap je punt niet? Des te groter is de kans toch ook dat brama zuur reageert als hij nu een keer niet speelt? Dan snap ik dit juist heel goed wat sander zegt.
    dan heeft Brama toch gelijk? Kijk wat hij allemaal heeft gedaan en hij zit niet eens op de bank....
  • 12 Feb 2020 om 10:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:34
      Dus als ik het goed begrijp: Wout is vanuit het warme Australië, waar hij waarschijnlijk meer verdiende, terug gekomen na de degradatie, hij heeft met een blessure toch doorgespeeld en ons zo weer terug in de eredivisie geholpen. En nog durft Sander zo over hem te spreken, lul!
    Ik snap je punt niet? Des te groter is de kans toch ook dat brama zuur reageert als hij nu een keer niet speelt? Dan snap ik dit juist heel goed wat sander zegt.
  • 12 Feb 2020 om 10:38
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:32
      volledig met je eens. echter; de staf had dit ook gewoon direct naar buiten kunnen brengen, want ik geloof boschker direct als hij zegt dat wout cynisch wordt als hij niet speelt, dat zit zeker wel in zijn karakter.

      Weet iemand toevallig of Brama nog met de groep meetraint, want dan zou ik daar ook direct mee ophouden en hem met 2e mee laten doen.

      ik zal me wel niet populair maken met zo'n uitspraak, maar als het klopt wat hier gezegd wordt dan moet er wel zo ingegrepen worden. niemand is groter dan de club en geen van de spelers heeft recht om te spelen, dat bepaald de trainer. Ondanks dat ik het de grootste tijd zeer oneens ben met de opstelling.
    Helemaal mee eens. Brama prima kerel maar het is 2 voor 12 en moeten nu samen 1 kant op.
  • 12 Feb 2020 om 10:38
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:31
      Smerige Judas die Boschker.

      Het ligt aan Wout en de supporters? Overduidelijk is dat Sanderke veel te bang is voor zijn eigen hachje binnen de club......
    100+
  • 12 Feb 2020 om 10:38
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:31
      Smerige Judas die Boschker.

      Het ligt aan Wout en de supporters? Overduidelijk is dat Sanderke veel te bang is voor zijn eigen hachje binnen de club......
    Of hij heeft gewoon gelijk en wij vergissen ons allemaal in brama. Wie zal het zeggen? Denk niet dat Sander zoiets zegt zonder dat hij 100% zeker weet hoe het zit. Hij heeft zelf ook jarenlang met wout gespeeld en weet hoe die jongen in elkaar steekt. Wij niet..wij zien hem als voetballer en icoon van de club. Dat is sander ook. Feit blijft dat dit super slecht gecommuniceerd is naar de supporters. Maar ik heb mijn twijfels of brama bejubelen wel zo'n goed idee is/was.
  • 12 Feb 2020 om 10:37
    Ik schrik me echt de pleuris. Wat een ontzettende puinhoop is het. Ik schreef het een paar weken geleden al; ik herken Twente niet meer. Wat is er in vredesnaam met onze club gebeurt?! Op een zo ontzettend cruciaal punt van de competitie in deze staat verkeren is levensgevaarlijk. Dit gaat mis. Maar dit keer helemaal. De club is na 2010 gaan rotten en heeft blijvende schade opgelopen die niet meer te herstellen lijkt. Ik ben er heel bang voor beste supporters. :-(
  • 12 Feb 2020 om 10:34
    Dus als ik het goed begrijp: Wout is vanuit het warme Australië, waar hij waarschijnlijk meer verdiende, terug gekomen na de degradatie, hij heeft met een blessure toch doorgespeeld en ons zo weer terug in de eredivisie geholpen. En nog durft Sander zo over hem te spreken, lul!
  • 12 Feb 2020 om 10:32
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:20
      Hoezo boschker nu weer de lul?? Als dit zo is als er gezged word moet wout zich kapot schamen. Hij kan dan wel een club icoon zijn maar ook hij is niet groter dan onze club. Als hij niet op een andere plek wil spelen heeft ie toch gewoon pech?? Je bent pas echt een icoon als hij zn eigen. Belang aan de kant zet voor de club en niet zoals het nu blijkbaar gaat
    volledig met je eens. echter; de staf had dit ook gewoon direct naar buiten kunnen brengen, want ik geloof boschker direct als hij zegt dat wout cynisch wordt als hij niet speelt, dat zit zeker wel in zijn karakter.

    Weet iemand toevallig of Brama nog met de groep meetraint, want dan zou ik daar ook direct mee ophouden en hem met 2e mee laten doen.

    ik zal me wel niet populair maken met zo'n uitspraak, maar als het klopt wat hier gezegd wordt dan moet er wel zo ingegrepen worden. niemand is groter dan de club en geen van de spelers heeft recht om te spelen, dat bepaald de trainer. Ondanks dat ik het de grootste tijd zeer oneens ben met de opstelling.
  • 12 Feb 2020 om 10:32
    Brama heeft zich in de winterstop kritisch uitgelaten over de spelersgroep. Hij zei toen dat ze nog veel moesten leren. In mijn ogen terecht. Voor de rest komt Brama op mij integer over en heeft hij een goede kijk op de zaak. Ik zou hem zo opnemen in de technische staf. Dit in tegenstelling tot Boschker maar vooral balletje-breed-Schenk. Zeer beperkte speler die ronduit dom overkomt in interviews
  • 12 Feb 2020 om 10:32
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:27
      Kunnen we niet op een of andere manier duidelijk maken dat GG en Ted en ook de rest van de TS moeten oprotten. Misschien massal protest bij het stadion of weet ik veel er moet ze duidelijk worden gemaakt dat we geen vertrouwen meer in deze figuren hebben.
    Colletief seizoen kaart inleveren en kijken wat ze daar dan van vinden
  • 12 Feb 2020 om 10:31
    Smerige Judas die Boschker.

    Het ligt aan Wout en de supporters? Overduidelijk is dat Sanderke veel te bang is voor zijn eigen hachje binnen de club......
  • 12 Feb 2020 om 10:29
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:25
      Boschker omsmelten en er een voor Wout van laten gieten :)
    Haha direct doen.
    Wat overblijft maken we een rat van met de naam Boschker.
  • 12 Feb 2020 om 10:29
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:27
      Mooi bedacht en eens
    Zeker eens
  • 12 Feb 2020 om 10:27
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:25
      Boschker omsmelten en er een voor Wout van laten gieten :)
    Mooi bedacht en eens
  • 12 Feb 2020 om 10:27
    Kunnen we niet op een of andere manier duidelijk maken dat GG en Ted en ook de rest van de TS moeten oprotten. Misschien massal protest bij het stadion of weet ik veel er moet ze duidelijk worden gemaakt dat we geen vertrouwen meer in deze figuren hebben.
  • 12 Feb 2020 om 10:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:24
      Eigen belang aan de kant zetten? HAHAHA! Hij heeft geblesseerd doorgespeeld vorig seizoen voor de club. Standbeeld is op zn plaats voor Brama
    Boschker omsmelten en er een voor Wout van laten gieten :)
  • 12 Feb 2020 om 10:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:20
      Hoezo boschker nu weer de lul?? Als dit zo is als er gezged word moet wout zich kapot schamen. Hij kan dan wel een club icoon zijn maar ook hij is niet groter dan onze club. Als hij niet op een andere plek wil spelen heeft ie toch gewoon pech?? Je bent pas echt een icoon als hij zn eigen. Belang aan de kant zet voor de club en niet zoals het nu blijkbaar gaat
    Eigen belang aan de kant zetten? HAHAHA! Hij heeft geblesseerd doorgespeeld vorig seizoen voor de club. Standbeeld is op zn plaats voor Brama
  • 12 Feb 2020 om 10:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:20
      Hoezo boschker nu weer de lul?? Als dit zo is als er gezged word moet wout zich kapot schamen. Hij kan dan wel een club icoon zijn maar ook hij is niet groter dan onze club. Als hij niet op een andere plek wil spelen heeft ie toch gewoon pech?? Je bent pas echt een icoon als hij zn eigen. Belang aan de kant zet voor de club en niet zoals het nu blijkbaar gaat
    Eigenbelang eerst?
    Zoals geblesseerd verder spelen voor de club en daarna 6-8 maanden eruit.
  • 12 Feb 2020 om 10:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:20
      Hoezo boschker nu weer de lul?? Als dit zo is als er gezged word moet wout zich kapot schamen. Hij kan dan wel een club icoon zijn maar ook hij is niet groter dan onze club. Als hij niet op een andere plek wil spelen heeft ie toch gewoon pech?? Je bent pas echt een icoon als hij zn eigen. Belang aan de kant zet voor de club en niet zoals het nu blijkbaar gaat
    Hoe achterlijk ben je als Boschker om de hele malaise en het beroerde spel op te hangen aan 1 speler. Als je dat als TS echt zo vind dan zet je hem terug naar een lager elftal, dat hebben ze niet gedaan en maakt het hele verhaal totaal ongeloofwaardig. Luister het stuk nog eens en dan ligt het aan alles en iedereen behalve aan de TS en de spelers
  • 12 Feb 2020 om 10:23
    Zoals je Garcia hoort praten op het einde is het gewoon een persoonlijke kwestie. Maar Garcia moet niet vergeten dat hij nog op school zit. Leren moet, maar nu is de tijd van leren over en er een ervaren man neerzetten die wel de poppetjes op de goede wijze neerzet. En Boschker....tja. Karma is a bitch.
  • 12 Feb 2020 om 10:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:20
      Hoezo boschker nu weer de lul?? Als dit zo is als er gezged word moet wout zich kapot schamen. Hij kan dan wel een club icoon zijn maar ook hij is niet groter dan onze club. Als hij niet op een andere plek wil spelen heeft ie toch gewoon pech?? Je bent pas echt een icoon als hij zn eigen. Belang aan de kant zet voor de club en niet zoals het nu blijkbaar gaat
    Wout zegt gewoon wat het beste voor het team is en dat is gewoon dat hij op 6 staat. Hij heeft zich waarschijnlijk helemaal kapot geërgerd aan Garcia en is daarom een keer cynisch geweest. Dat wordt nu als argument gebruikt.
  • 12 Feb 2020 om 10:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:18
      Ja! Dat zagen we vorige jaar wel, toen hij geblesseerd en met injecties ons naar de eredivisie bracht. Dat soort helden laten wij nooit vallen.
    Zo is het en Boschker is en blijft geldwolf daarom ging hij ook naar Ajax.
  • 12 Feb 2020 om 10:21
    Wat een arrogante lul die Boschker, opflikkeren. Wout, onze held. De enige die het snapt
  • 12 Feb 2020 om 10:21
    De offensieve aanval is begonnen , Brama is de schuld van alles, ze zoeken zondebok, en dat is Wout. En Boshker je bent een grote huichelaar donder ook op met GG en Ted en de rest van de troep. Jij verraad de club en Wout, om je eigen hachje te redden opdonderen ook jij en dat standbeeld in het Twente kanaal dumpen.
  • 12 Feb 2020 om 10:20
    Hoezo boschker nu weer de lul?? Als dit zo is als er gezged word moet wout zich kapot schamen. Hij kan dan wel een club icoon zijn maar ook hij is niet groter dan onze club. Als hij niet op een andere plek wil spelen heeft ie toch gewoon pech?? Je bent pas echt een icoon als hij zn eigen. Belang aan de kant zet voor de club en niet zoals het nu blijkbaar gaat
  • 12 Feb 2020 om 10:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:17
      Brama is een clubicoon maar niet onze redder. Wat denkt iedereen nou, dat het met Brama ineens een stuk beter gaat??
    Brama heeft vorig jaar zijn beide achillespezen gesloopt om Twente weer naar de Eredivisie te brengen. Dan ben je een redder inderdaad.
  • 12 Feb 2020 om 10:18
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:17
      Brama is een clubicoon maar niet onze redder. Wat denkt iedereen nou, dat het met Brama ineens een stuk beter gaat??
    Ja! Dat zagen we vorige jaar wel, toen hij geblesseerd en met injecties ons naar de eredivisie bracht. Dat soort helden laten wij nooit vallen.
  • 12 Feb 2020 om 10:18
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:14
      Boschker jij voelt je zeker de man.Wat ben je diep gezonken, weg met dat vieze standbeeld van je.
    Weghalen dat ding.
    Judas Boschker.

    Ze onderschattenhier de kennis en "macht" van de supporters.
    Er is geen weg meer terug.

    Boschker en Garcia heel gauw opflikkeren uit Twente.
    Smerige verraders!
  • 12 Feb 2020 om 10:17
    Brama is een clubicoon maar niet onze redder. Wat denkt iedereen nou, dat het met Brama ineens een stuk beter gaat??
  • 12 Feb 2020 om 10:16
    Brama is de enige met ballen.Die zegt wat hij denkt en altijd voorop gaat in de strijd.
    Smerige Judas Boschker.
  • 12 Feb 2020 om 10:15
    Wout is ook dé man toch??? Hij is de ENIGE die een elftal kan leiden!
  • 12 Feb 2020 om 10:14
    Valt me heel erg tegen dat Sander Boschker een mes in de rug van Brama steekt. Had meer verwacht van dit clubicoon, die nota bene samen met Wout kampioen is geworden.
  • 12 Feb 2020 om 10:14
    Boschker jij voelt je zeker de man.Wat ben je diep gezonken, weg met dat vieze standbeeld van je.
zaterdag 29 februari 2020
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›