FC Twente hekelt uitgelekte tapes: ''Gesprek op basis van vertrouwen''

140
FC Twente hekelt uitgelekte tapes: ''Gesprek op basis van vertrouwen''

FC Twente is niet te spreken over de uitgelekte tapes van het gesprek tussen de technische staf en supporters dinsdagavond. De club betreurt dat er opnames zijn gemaakt.

"Zo'n gesprek gebeurt op basis van onderling vertrouwen", laat een woordvoerder weten aan TC Tubantia. FC Twente wil verder niet reageren op de inhoud van het gesprek. Boze supporters eisten dinsdagavond na de nederlaag tegen FC Emmen een gesprek met de technische staf.

De fans zijn niet te spreken over het spel van de Enschedese club en begrijpen de keuzes van trainer Gonzalo Garcia niet. FC Twente legde de schuld vooral bij Wout Brama neer, zo is te horen in de tapes. "De 'tapes' lekten woensdagmorgen al snel uit tot schok van Twente, dat de lijnen daarna snel sloot", aldus clubwatcher Leon ten Voorde.

140 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2020 om 17:06
    Net op mijn gemak het fragment beluistert. We mogen blij zijn dat we zulke supporters bij onze club hebben chapeau voor de vragen aan de pruttel. Tis beschamend hoe ook Sander de vragen beantwoord/ontwijkt. Bestuur P thanks voor de correcte vragen.
  • 12 Feb 2020 om 15:07
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:49
      Gelukkig doet jouw mening er niet toe.
    En die van jouw wel? Oh....gelukkig!
  • 12 Feb 2020 om 14:09
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:25
      Over omgaan met clubiconen gesproken..
    Familie van de judas zeker je reageert er aardig op.
  • 12 Feb 2020 om 13:49
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:30
      Boschker heeft in mijn ogen, als boer een duidelijke kant gekozen! Geen slimme boer mijn insziens!
    Gelukkig doet jouw mening er niet toe.
  • 12 Feb 2020 om 13:44
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:11
      0 argumentatie? Beluister de tape effekes....die van gisteravond...waarin hoorbaar is wat een Judas Sanderke is...... De club is al heel lang kapot kerel. Het is een gezwel die nog steeds sluimert en zo af en toe de kop opsteekt. Nog steeds worden pleisterkes gebruikt, maar dat houdt het etteren nooit heel lang tegen.....
    Los vd tape.. 0 argumentatie
  • 12 Feb 2020 om 13:42
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:04
      Sanderke is gisteravond overduidelijk een Judas gebleken....punt.
    Haha en jij een clown. Punt.
  • 12 Feb 2020 om 13:37
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:48
      Dus jij noemt supporters hier simpele zielen?
      Dat zegt veel over jou, maar jou oplossing is het ook niet.
      Je hebt duidelijk kunnen zien waar dat uiteindelijk toe heeft geleid.
      Maar ook jij gewoon je oogklepjes maar ophouden, dan komt het vast goed.
    Aaah, dus iemand met een andere mening heeft oogkleppen op..

    Beter als een brilletje, toch?
  • 12 Feb 2020 om 13:35
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:43
      Het klopt dat wij niet precies weten wat de situatie met Brama is. Het uitblijven van transparantie en de bagger op het veld zorgen ervoor dat deze situatie ontstaat. Zeggen dat de supporters brama niet moeten toezingen en niet zo kritisch moeten zijn is een onhoudbare situatie creëren. Einde García, einde technische staf. Zaterdag 90 minuten Brama toezingen. We laten ons als supporters toch niet vertellen hoe we ons moeten gedragen?!
    Wat een geweldig goed idee. Net wat het team nodig is. Chapeau!
  • 12 Feb 2020 om 13:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:27
      Blijven gorgelen. Je praat poep.
    Gelukkig kom jij wel met een verhaal.
  • 12 Feb 2020 om 13:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:04
      Afbreken dat standbeeld van Boschker!!!
    Over omgaan met clubiconen gesproken..
  • 12 Feb 2020 om 13:22
    Boscker en GGG laten Brama donders hard vallen. Het is logisch dat als je niet speelt dat je boos bent volgensmij. Dit breng de club zo erg in gevaar. Wout is niet zo. Ik weet zeker dat Bijen, keito, jesse etc super veel aan hem hebben! De club wordt zo verstoord. Hij kan wel zeggen de spelers leiden onder de aanwezigheid van Brama, maar hier leiden de spelers niet onder?! Boscker en Garcia rot aub op en geef maar toe dat jullie ons naar de afgrond willen brengen..
  • 12 Feb 2020 om 13:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:53
      Overigens, niemand is groter dan de club, zelfs Wout Brama niet,...
    Hulde!
  • 12 Feb 2020 om 13:15
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:20
      Wanneer je een ander icoon zo verneukt omwille van de passant Gracia en je eigen hachje, dan ben je in mijn ogen gewoon een Judas.


      Sanderke had zich van commentaar betreffende Brama kunnen....en misschien wel moeten onthouden....


      Ik hoop echt dat Sanderke zich....in het grootste belang van FC Twente solidair toont en ook opflikkert wanneer Gracia op de keien wordt getrapt.....
    Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld . De ene is judas niet , en de andere geen NSBer . Ik zal niet zo snel een schuldige aanwijzen als ik jou/jullie was , wij waren er niet bij , wij kennen geen feiten. Ik zie alleen dat het voetbal niet goed is , daar is waar ik me op baseer.
  • 12 Feb 2020 om 13:05
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:10
      Jij bent af. Mondje dicht, handen voor je ogen en doorlopen aub......
    Ik vind zijn reactie nog niet zo gek..... GG maakt zichzelf onmogelijk, Geen enkele trainer is houdbaar op deze wijze.
  • 12 Feb 2020 om 13:05
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:01
      Oh want er kan er maar 1 schuld hebben?
    Dat maak jij er van, ik niet. Volgens ene S Boschker is het de schuld van Wout en de supporters en niet van de rest.
  • 12 Feb 2020 om 13:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:43
      Wij als supporters hangen al jaren aan de strop, elke keer wordt er weer wat van de poten geknaagt totdat die breken en we hangen. Zo voor de gek worden we gehouden. Persoonlijk ben ik woedend momenteel over de hele situatie. Als directeur heb je het over meer transparantie en dan lekt dit allemaal naar buiten waar wij als supporters geen idee van hadden? Het was niet aan Boschker om dit naar buiten te brengen maar zodra dit begon te spelen had de Directie gewoon transparant moeten wezen en zeggen : "Wout zorgt voor wrijving binnen de selectie dus daarom staat die er naast". Hadden sommigen zich nog afgevraagd van waarom misschien? Maar dan was het duidelijk. Om dit nu allemaal via Boschker te moeten horen indien het waar is zegt genoeg over de hele poppenkast voorstelling waar geen einde aan lijkt te komen bij Ons FC Twente.
    Exact! Zo had het aangepakt moeten worden, "Wout zorgt voor wrijving en irritatie is daarom teruggezet naar het tweede elftal punt" hoe en waarom mooi in het midden laten. Nu heeft García te vaak een vaag verhaal opgehangen wat zijn geloofwaardigheid niet ten goede komt. Nu draait het om de situatie Brama, daarmee is het spel nog niet beter, pakken we geen punten.
  • 12 Feb 2020 om 13:01
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:14
      Huh leg dat eens uit. Dat het zwaar kloten gaat is dus de schuld van mensen hier op het forum en niet van de TS/spelers/directie ?
    Oh want er kan er maar 1 schuld hebben?
  • 12 Feb 2020 om 12:59
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:56
      Ik kan de beide reacties van jullie wel volgen. Helaas is het gedaan met de houdbaarheid van GG. Daar zal snel opgelost moeten worden. Wat er gisteravond in de emotie na de wedstrijd gezegd is, vind ik niet belangrijk, want het voegt niets toe. De opstelling van gisteravond zou niet mijn keuze zijn geweest, maar dat moet de trainer bepalen, anders wordt het een chaos. Wel is actie gevraagd.
    Als je de wedstrijd begint met wel geteld 1 aanvaller dan begrijp je het spel niet zo goed inderdaad.
  • 12 Feb 2020 om 12:56
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:55
      Wie zegt dat dit allemaal waar is wat Boschker beweerd? Brama z'n kant van het verhaal kennen we niet dus je kan niet zomaar beweren dat wat Boschker zegt de waarheid is. Wat er ook speelt bij Twente het moet heel snel opgelost worden. Anders komt er een keiharde reactie vanuit de supporters groep en daar zit de KNVB alweer om te smullen aangezien de boetes alweer klaar liggen. Dus beter lossen ze dit vandaag op. Aan die boetes heeft niemand wat en zeker ONS FC Twente niet.
    Ik kan de beide reacties van jullie wel volgen. Helaas is het gedaan met de houdbaarheid van GG. Daar zal snel opgelost moeten worden. Wat er gisteravond in de emotie na de wedstrijd gezegd is, vind ik niet belangrijk, want het voegt niets toe. De opstelling van gisteravond zou niet mijn keuze zijn geweest, maar dat moet de trainer bepalen, anders wordt het een chaos. Wel is actie gevraagd.
  • 12 Feb 2020 om 12:55
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:52
      Lekker laten schreeuwen, RB heeft totaal geen interesse.
    waar is de RvC....ze kunnen nu nog ingrijpen..Vlekkie
  • 12 Feb 2020 om 12:52
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:47
      Rot op met je redbull
    Lekker laten schreeuwen, RB heeft totaal geen interesse.
  • 12 Feb 2020 om 12:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:32
      Oké Ted nu weer aan het werk en doe eens wat voor je centen.
    Laat hem ook snel op donderen bij de club. Rutten met van staa het laten oppakken mochten ze het willen.
  • 12 Feb 2020 om 12:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:43
      Red Bull krijg je Corona virus van.
    Deze club heeft wel een virus nodig om een keer goed wakker te worden. Dan maar gezondsport beleid preferen uit Oostenrijkse/Duitse visie.
  • 12 Feb 2020 om 12:47
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:41
      Nog even en we trommelen Joop Munsterman op om de gesprekken te hervatten voor RED BULL TWENTE!
    Rot op met je redbull
  • 12 Feb 2020 om 12:44
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:41
      Kan de club nog meer kapot dan?
    Financieel zeker, dus als de club je lief is zorg je tenminste niet voor meer boetes.
  • 12 Feb 2020 om 12:43
    Wij als supporters hangen al jaren aan de strop, elke keer wordt er weer wat van de poten geknaagt totdat die breken en we hangen. Zo voor de gek worden we gehouden. Persoonlijk ben ik woedend momenteel over de hele situatie. Als directeur heb je het over meer transparantie en dan lekt dit allemaal naar buiten waar wij als supporters geen idee van hadden? Het was niet aan Boschker om dit naar buiten te brengen maar zodra dit begon te spelen had de Directie gewoon transparant moeten wezen en zeggen : "Wout zorgt voor wrijving binnen de selectie dus daarom staat die er naast". Hadden sommigen zich nog afgevraagd van waarom misschien? Maar dan was het duidelijk. Om dit nu allemaal via Boschker te moeten horen indien het waar is zegt genoeg over de hele poppenkast voorstelling waar geen einde aan lijkt te komen bij Ons FC Twente.
  • 12 Feb 2020 om 12:43
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:41
      Nog even en we trommelen Joop Munsterman op om de gesprekken te hervatten voor RED BULL TWENTE!
    Red Bull krijg je Corona virus van.
  • 12 Feb 2020 om 12:41
    Nog even en we trommelen Joop Munsterman op om de gesprekken te hervatten voor RED BULL TWENTE!
  • 12 Feb 2020 om 12:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:37
      Idd die zwarte rookbommen zijn overbodig en schaden alleen de Club.
    Kan de club nog meer kapot dan?
  • 12 Feb 2020 om 12:39
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:38
      Hieruit blijkt maar weer eens op welk amateurniveau onze club zich bevind. Een speler die het groepsproces verstoort wordt, ongeacht zijn status, teruggezet naar het 2e elftal. De trainer of de td geeft 1x duidelijk tekst en uitleg en iedereen weet waar hij aan toe is. Maar bij Twente rollebollen ze over de straat, hebben we een trainert die niet fatsoenlijk uit zijn woorden komt, een td die niet zijn verantwoordelijkheid neemt en een bestuur die in alle talen zwijgt en het als een stel makke schapen over zich heen laat komen. Best een zorgeljke ontwikkeling.
    Al met al een zooi ongeregeld.
  • 12 Feb 2020 om 12:38
    Hieruit blijkt maar weer eens op welk amateurniveau onze club zich bevind. Een speler die het groepsproces verstoort wordt, ongeacht zijn status, teruggezet naar het 2e elftal. De trainer of de td geeft 1x duidelijk tekst en uitleg en iedereen weet waar hij aan toe is. Maar bij Twente rollebollen ze over de straat, hebben we een trainert die niet fatsoenlijk uit zijn woorden komt, een td die niet zijn verantwoordelijkheid neemt en een bestuur die in alle talen zwijgt en het als een stel makke schapen over zich heen laat komen. Best een zorgeljke ontwikkeling.
  • 12 Feb 2020 om 12:37
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:36
      Nee niet weer zwarte rookbommen. Laten we positief achter de club staan. Twente hoeft niet te verliezen van AZ. Bovendien moeten die vanavond en volgende week Donderdag. Dus die gaan niet op de 100% gas geven.
    Idd die zwarte rookbommen zijn overbodig en schaden alleen de Club.
  • 12 Feb 2020 om 12:37
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:33
      Deja vu. Twente AZ een jaar of 5 geleden?!?!?
    Dat word 0-10 dit weekend en een leeg stadion voor einde met heel veel mensen voor het stadion
  • 12 Feb 2020 om 12:36
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:33
      Deja vu. Twente AZ een jaar of 5 geleden?!?!?
    Nee niet weer zwarte rookbommen. Laten we positief achter de club staan. Twente hoeft niet te verliezen van AZ. Bovendien moeten die vanavond en volgende week Donderdag. Dus die gaan niet op de 100% gas geven.
  • 12 Feb 2020 om 12:33
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:31
      Het zou mij niks verbazen dan dit weekend de bom barst tussen aanhang en club hoop voor de staf en garcia dat er extra politie is want die lopen een groot risco nu iedereen de schuld geven zelfs de aanhang steunt de ploeg niet genoeg volgens hun maar zelf reflectie is er niet bij
    Deja vu. Twente AZ een jaar of 5 geleden?!?!?
  • 12 Feb 2020 om 12:33
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:20
      Wanneer je een ander icoon zo verneukt omwille van de passant Gracia en je eigen hachje, dan ben je in mijn ogen gewoon een Judas.


      Sanderke had zich van commentaar betreffende Brama kunnen....en misschien wel moeten onthouden....


      Ik hoop echt dat Sanderke zich....in het grootste belang van FC Twente solidair toont en ook opflikkert wanneer Gracia op de keien wordt getrapt.....
    Denk het niet, bereid zich alweer voor hoever hij in de poeperd kan kruipen van de volgende trainer.
  • 12 Feb 2020 om 12:32
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:13
      Nogmaals: je sloopt onze mooie club, schaam je.
    Oké Ted nu weer aan het werk en doe eens wat voor je centen.
  • 12 Feb 2020 om 12:31
    Het zou mij niks verbazen dan dit weekend de bom barst tussen aanhang en club hoop voor de staf en garcia dat er extra politie is want die lopen een groot risco nu iedereen de schuld geven zelfs de aanhang steunt de ploeg niet genoeg volgens hun maar zelf reflectie is er niet bij
  • 12 Feb 2020 om 12:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:12
      Ach is gewoon een zondebok zoeken. Als de medespelers niet tegen kritiek kunnen dan moeten ze geen prof worden. Wij schelden elkaar de huid verrot op 't veld als iemand weer onnodig balverlies leed en daar moet je tegen kunnen en van leren. Als je die weerbaarheid niet hebt om kritiek te kunnen verdragen heb je niks te zoeken in het prof voetbal.
    Dat zou ook moeten kunnen, elkaar in het veld hard aanpakken op gemaakte fouten. Als het goed is heeft iedereen hetzelfde belang. Dat zit er niet terwijl Spanjaarden toch aardig temperamentvol kunnen zijn.
  • 12 Feb 2020 om 12:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:29
      Ben ik met je eens maar Boschker is en blijft een boer in zulke dingen en ramt er gewoon alles uit. Aan de ene kant is het transparant aan de andere kant onprofessioneel. Maar je kan mij niet wijs maken dat Brama er voor zorgt dat de rest als een krant speelt en de trainer ons Twente gebruikt als een persoonlijk experiment om maar eens elke week met een andere opstelling op de proppen te komen. García is niet geschikt om als hoofdtrainer te dienen en wel hierom : Hij is zo onzeker als de pest. Op het moment dat je iemand zonder vertrouwen voor een groep jonge gasten zet wat denk je dat er gebeurd? Die gasten nemen hem niet serieus. Je ziet hem soms langs de kant schreeuwen en dan zie je zo'n speler kijken en haalt vervolgens z'n schouders op. Het probleem van FC Twente de laatste tijd is het doorschuiven van assistent trainers als hoofdtrainer. Wie die strategie heeft bepaalt heeft de schakel gezet naar de afgrond van FC Twente. En ja we hadden Verbeek maar die was zo eigenwijs als wat.
    Boschker heeft in mijn ogen, als boer een duidelijke kant gekozen! Geen slimme boer mijn insziens!
  • 12 Feb 2020 om 12:29
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:20
      Wanneer je een ander icoon zo verneukt omwille van de passant Gracia en je eigen hachje, dan ben je in mijn ogen gewoon een Judas.


      Sanderke had zich van commentaar betreffende Brama kunnen....en misschien wel moeten onthouden....


      Ik hoop echt dat Sanderke zich....in het grootste belang van FC Twente solidair toont en ook opflikkert wanneer Gracia op de keien wordt getrapt.....
    Ben ik met je eens maar Boschker is en blijft een boer in zulke dingen en ramt er gewoon alles uit. Aan de ene kant is het transparant aan de andere kant onprofessioneel. Maar je kan mij niet wijs maken dat Brama er voor zorgt dat de rest als een krant speelt en de trainer ons Twente gebruikt als een persoonlijk experiment om maar eens elke week met een andere opstelling op de proppen te komen. García is niet geschikt om als hoofdtrainer te dienen en wel hierom : Hij is zo onzeker als de pest. Op het moment dat je iemand zonder vertrouwen voor een groep jonge gasten zet wat denk je dat er gebeurd? Die gasten nemen hem niet serieus. Je ziet hem soms langs de kant schreeuwen en dan zie je zo'n speler kijken en haalt vervolgens z'n schouders op. Het probleem van FC Twente de laatste tijd is het doorschuiven van assistent trainers als hoofdtrainer. Wie die strategie heeft bepaalt heeft de schakel gezet naar de afgrond van FC Twente. En ja we hadden Verbeek maar die was zo eigenwijs als wat.
  • 12 Feb 2020 om 12:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:15
      Sander een Judas noemen gaat te ver. Ik zou het meer bij een klein kind houden die loopt te jammeren dat iemand anders meer aandacht kreeg dan hem. Want persoonlijk ben ik er wel van overtuigt dat het Sander netzo veel pijn doet als ons dat het nu weer zo kut gaat.
    Sanders sociale vaardigheden zitten op het level van een 8 jarige. (Altijd al zo geweest) Hem ook het woord laten doen is amateurisme. Maar ja. Als je een trainer hebt die zijn eigen taal brabbelt en een TD die als het moeilijk wordt het af laat weten, dan sta je er mooi alleen voor als (nu van zijn sokkel gevallen) clubicoon.
  • 12 Feb 2020 om 12:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:15
      Sander een Judas noemen gaat te ver. Ik zou het meer bij een klein kind houden die loopt te jammeren dat iemand anders meer aandacht kreeg dan hem. Want persoonlijk ben ik er wel van overtuigt dat het Sander netzo veel pijn doet als ons dat het nu weer zo kut gaat.
    Wanneer je een ander icoon zo verneukt omwille van de passant Gracia en je eigen hachje, dan ben je in mijn ogen gewoon een Judas.


    Sanderke had zich van commentaar betreffende Brama kunnen....en misschien wel moeten onthouden....


    Ik hoop echt dat Sanderke zich....in het grootste belang van FC Twente solidair toont en ook opflikkert wanneer Gracia op de keien wordt getrapt.....
  • 12 Feb 2020 om 12:18
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:17
      Wat vertrouwelijk flikker op Transparantie, niks geen stiekem achterbaks gedoe. Lekker oprotten GG Tedje Sander kammetje weg vandaag nog vieze huichelbakken met Boshker voorop. Bah
    En dan? Wie of wat is dan nog Fct? Wout voor de groep?
  • 12 Feb 2020 om 12:18
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:13
      Nogmaals: je sloopt onze mooie club, schaam je.
    Van buiten goud van binnen stront.
  • 12 Feb 2020 om 12:17
    Wat vertrouwelijk flikker op Transparantie, niks geen stiekem achterbaks gedoe. Lekker oprotten GG Tedje Sander kammetje weg vandaag nog vieze huichelbakken met Boshker voorop. Bah
  • 12 Feb 2020 om 12:16
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:14
      Huh leg dat eens uit. Dat het zwaar kloten gaat is dus de schuld van mensen hier op het forum en niet van de TS/spelers/directie ?
    Het is allemaal de schuld van Wout en de supporters Vlek....of niet svgfct?
  • 12 Feb 2020 om 12:15
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:13
      Stel dat Sander gelijk heeft , dan zijn het helemaal een stelletje thee mutsen. Dan had je Wout uit de selectie gezet. Dat de TS dan niet bij machten is om 1! Persoon in het gareel te houden zegt genoeg. Dat je vervolgens huilie huilie gaat doen omdat er niet om je werd geroepen voor een CL wedstrijd is proberen de aandacht af te lijden/leiden van het probleem. Dan heeft hij dus geen argumenten meer, nee het is volgens Sander allemaal de schuld van de supporters en Wout. Dat de rest zo beroerd speelt en we een trainer hebben die nog geen fatsoenlijke opstelling kan maken is allemaal de schuld van de supporters en Wout.
    Spijker op z'n kop Vlek.....
  • 12 Feb 2020 om 12:15
    Sander een Judas noemen gaat te ver. Ik zou het meer bij een klein kind houden die loopt te jammeren dat iemand anders meer aandacht kreeg dan hem. Want persoonlijk ben ik er wel van overtuigt dat het Sander netzo veel pijn doet als ons dat het nu weer zo kut gaat.
  • 12 Feb 2020 om 12:14
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:13
      Nogmaals: je sloopt onze mooie club, schaam je.
    Huh leg dat eens uit. Dat het zwaar kloten gaat is dus de schuld van mensen hier op het forum en niet van de TS/spelers/directie ?
  • 12 Feb 2020 om 12:14
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:58
      Mensen zet nu toch eens rustig zaken op een rijtje: Brama functioneert gewoon niet in dit team, dat is al langer duidelijk. Dat hij niet wordt opgesteld vind ik logisch. Daar komt bij, wat ik al verwacht had, dat hij, zoals hij al veel vaker heeft gedaan, vooral een plan heeft om hemzelf heen, dat is in de tijd met Adriaanse ook gebeurt. Je kunt het niet eens zijn met García, prima, maar je gaat als supporters Brama neerzetten als een mega icoon, omdat je ontevreden bent over het spel en García. Je verliest uit het oog dat Brama hier mede een negatieve bijdrage levert. Oke, men had helder kunnen communiceren omtrent Brama vanuit Twente, maar als dit het oordeel is van de technische staf, was dat dan in het belang geweest van Brama of het elftal om dat naar buiten te brengen? Nee! De frustratie is hoog en er worden zondebokken gezocht, wellicht hebben we niet de juiste trainer, wellicht hebben we niet de juiste spelers, misschien had er iets meer gehaald moeten worden. Dat neemt allemaal niet weg, dat dit team en staf nu steun nodig heeft en niet ellenlange discussies over Brama. Jammer ook dat Brama zelf niet reageert in het belang van de club, maar het allemaal voorlopig prima vind dat er om hem wordt gejankt en getierd! Dat zo’n gesprek in vertrouwen wordt opgenomen en doorgesluisd is ook heel fout. Onder hoge druk en ook niet direct in het belang van Brama gaat men toch overstag en legt het eea uit aan een select gezelschap supporters. Boschker is duidelijk niet het meest handig in uitleggen, maar ik heb respect voor zijn openheid, zo kunnen zaken nu eenmaal lopen helaas. Steun je club!! Vooral nu!
    In grote lijnen met je eens!
  • 12 Feb 2020 om 12:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:09
      Beetje naïef om te denken (verwachten?) dat dit gesprek binnenskamers zou blijven in het mobiele tijdperk. Schuld bij Brama neerleggen is weer een ander verhaal, dit gaat over waarom Wout ernaast staat. Zou wel ernstig zijn als de woorden van Wout ervoor zorgen dat de rest 0 vertrouwen heeft. Snap niet dat er binnen de selectie (verder) niemand op staat om aan te geven dat zo spelen niet werkt. Of zijn het allemaal makke lammetjes die de orders van de trainer klakkeloos volgen?
    Iedereen denkt aan zijn eigen hachje!
  • 12 Feb 2020 om 12:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:49
      Ach schaam je toch kapot, Sander heeft een hart voor de club net als iedereen. Belangen liggen nu anders, en voor Wout ligt dat ook bij het spelen in de basis. Dan kun je hem wel op de bank zetten, is hij nog niet blij en krijg je zoals Sander en Gonzalo vertellen heel cynisch gedrag in de kleedkamer. Grootste probleem hier is niet het op de tribune zitten van Brama, maar de communicatie eromheen. Het is echter ook niet makkelijk om zoiets duidelijk te maken naar de buitenwereld zonder gelijk twee kampen te creëeren. Sander en Garcia staan voor de groep, en het is dan ook ontzettend belangrijk dat de spelers voor hen door het vuur gaan. Als Wout hier, omdat hij zelf niet in de basis staat (waar hij ECHT niet onbetwist moet staan ofzo), roet in het eten gooit en een beetje vervelend gaat lopen doen en spelers beïnvloeden, DAN VIND IK DAT WOUT ZICH ZÉÉR ONPROFESSIONEEL GEDRAAGT EN TERECHT NAAR DE TRIBUNE IS VERWEZEN. Kunnen we alsjeblieeeeeeft niet weer gaan kutten en nog een trainer eruit gooien. Echt, deze fout hebben we nu al zo vaak gemaakt en het HEEFT NOG GEEN EEN KEER ZIN GEHAD. Kost geld, levert echt niet zomaar punten op, creëert chaos bij de club. Kijk hoe we in het begin van het seizoen speelden. Garcia had het allemaal goed voor elkaar, en heeft echt wel een goeie visie. Die moeten we gewoon behouden. Kunnen we niet iets bedenken van een sfeeractie waarin we aanstippen dat we allemaal voor dezelfde club strijden, en dat we niet doen aan eigen BV’tjes. DAT zou indruk maken, in plaats van die dooddoenerij.
    Stel dat Sander gelijk heeft , dan zijn het helemaal een stelletje thee mutsen. Dan had je Wout uit de selectie gezet. Dat de TS dan niet bij machten is om 1! Persoon in het gareel te houden zegt genoeg. Dat je vervolgens huilie huilie gaat doen omdat er niet om je werd geroepen voor een CL wedstrijd is proberen de aandacht af te lijden/leiden van het probleem. Dan heeft hij dus geen argumenten meer, nee het is volgens Sander allemaal de schuld van de supporters en Wout. Dat de rest zo beroerd speelt en we een trainer hebben die nog geen fatsoenlijke opstelling kan maken is allemaal de schuld van de supporters en Wout.
  • 12 Feb 2020 om 12:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:11
      0 argumentatie? Beluister de tape effekes....die van gisteravond...waarin hoorbaar is wat een Judas Sanderke is...... De club is al heel lang kapot kerel. Het is een gezwel die nog steeds sluimert en zo af en toe de kop opsteekt. Nog steeds worden pleisterkes gebruikt, maar dat houdt het etteren nooit heel lang tegen.....
    Nogmaals: je sloopt onze mooie club, schaam je.
  • 12 Feb 2020 om 12:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:04
      Sanderke is gisteravond overduidelijk een Judas gebleken....punt.
    Sander en Ted liggen nog in de hoek TC García heeft al twee keer tot 8 geteld maar stoat niet op. Toen ze vanochtend er achterkwamen dat het gesprek was opgenomen waren dat de eerste 8 tellen al. Denk dat er nog 24 bij komen word vervolgd.
  • 12 Feb 2020 om 12:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:09
      Beetje naïef om te denken (verwachten?) dat dit gesprek binnenskamers zou blijven in het mobiele tijdperk. Schuld bij Brama neerleggen is weer een ander verhaal, dit gaat over waarom Wout ernaast staat. Zou wel ernstig zijn als de woorden van Wout ervoor zorgen dat de rest 0 vertrouwen heeft. Snap niet dat er binnen de selectie (verder) niemand op staat om aan te geven dat zo spelen niet werkt. Of zijn het allemaal makke lammetjes die de orders van de trainer klakkeloos volgen?
    Ach is gewoon een zondebok zoeken. Als de medespelers niet tegen kritiek kunnen dan moeten ze geen prof worden. Wij schelden elkaar de huid verrot op 't veld als iemand weer onnodig balverlies leed en daar moet je tegen kunnen en van leren. Als je die weerbaarheid niet hebt om kritiek te kunnen verdragen heb je niks te zoeken in het prof voetbal.
  • 12 Feb 2020 om 12:11
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:08
      0 argumentatie, niets. Je maakt de club kapot kerel, met je zure gedrag en je intrigante drang.
    0 argumentatie? Beluister de tape effekes....die van gisteravond...waarin hoorbaar is wat een Judas Sanderke is...... De club is al heel lang kapot kerel. Het is een gezwel die nog steeds sluimert en zo af en toe de kop opsteekt. Nog steeds worden pleisterkes gebruikt, maar dat houdt het etteren nooit heel lang tegen.....
  • 12 Feb 2020 om 12:09
    Beetje naïef om te denken (verwachten?) dat dit gesprek binnenskamers zou blijven in het mobiele tijdperk. Schuld bij Brama neerleggen is weer een ander verhaal, dit gaat over waarom Wout ernaast staat. Zou wel ernstig zijn als de woorden van Wout ervoor zorgen dat de rest 0 vertrouwen heeft. Snap niet dat er binnen de selectie (verder) niemand op staat om aan te geven dat zo spelen niet werkt. Of zijn het allemaal makke lammetjes die de orders van de trainer klakkeloos volgen?
  • 12 Feb 2020 om 12:09
    Brama schopt nog geen deuk in een pakje boter. Snap die supporters niet die hem zo ophemelen. Man van de club: heb hem dit seizoen er niet bovenuit zien steken.
  • 12 Feb 2020 om 12:08
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:04
      Sanderke is gisteravond overduidelijk een Judas gebleken....punt.
    0 argumentatie, niets. Je maakt de club kapot kerel, met je zure gedrag en je intrigante drang.
  • 12 Feb 2020 om 12:07
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:03
      Meningen verschillen toch wel behoorlijk hier DN. Brama is wat mij betreft volledig ondergeschikt aan het clubbelang en dat belang is nu het steunen van de mensen die het moeten doen, spelers en staf. Daarna maken we de balans op en kijkt Twente naar hoe het verder moet.
    Daarna kijken hoe het verder moet, dat is eenvoudig, dan hoeft het niet want dan is het licht uit in de veste
  • 12 Feb 2020 om 12:07
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:55
      Wie zegt dat dit allemaal waar is wat Boschker beweerd? Brama z'n kant van het verhaal kennen we niet dus je kan niet zomaar beweren dat wat Boschker zegt de waarheid is. Wat er ook speelt bij Twente het moet heel snel opgelost worden. Anders komt er een keiharde reactie vanuit de supporters groep en daar zit de KNVB alweer om te smullen aangezien de boetes alweer klaar liggen. Dus beter lossen ze dit vandaag op. Aan die boetes heeft niemand wat en zeker ONS FC Twente niet.
    Dat weten we niet. Wat we wel weten, zoals ik in de eerste zin van mijn bericht schrijf, is dat Sander van onze club houdt en ook altijd erg goed is geweest met Wout. Denk je nou echt dat hij, met risico van uitlekken, al die dingen op het spel zet door leugens te verkondigen? Luister het fragment maar eens goed, dit speel echt wel kerel en ik kan het me best voorstellen ook als brama zijnde. Het is pijnlijk als een of andere dreumes van Barca binnenkomt en altijd verkozen wordt boven jou, maar Brama heeft niet meer de fysiek die hij heeft gehad. In plaats van vingers wijzen en zondebokken vinden kunnen we er nu alles op zetten om de neuzen dezelfde kant uit te zetten, en voor die laatste rits wedstrijden te zorgen dat de spelers vertrouwen voelen van supporters, en zelf vertrouwem hebben in hun technische staf en daar dus ook naar luisteren. Heel simpel: of we doen dat, of we gaan als een stel volidioten de trainer eruit gooien, degraderen, en twente failliet laten verklaren. Lijkt me een duidelijke keuze, niet?
  • 12 Feb 2020 om 12:04
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:01
      Klopt, maar je hebt mensen die een club leiden en nadenken over communicatiestrategieën en je heb supporters. Als je 50 boze en teleurgestelde supporters gaat vertellen wat nog eens 30.000 supporters ook graag willen weten, moet je niet aankomen met het feit dat het een vertrouwelijk gesprek is geweest. Als er ook maar één haar op je hoofd had verwacht dat dit niet gelekt zou worden, ben je niet capabel om een club te leiden. Nu ze zich hier ook nog achter gaan verschuilen, worden mijn zorgen alleen maar groter. Zitten hier mensen die capabel zijn boor dit vak? En dan gaat het iets verder dan een voetbaltraining geven en een opstelling bij elkaar darten. Dan gaat het over het managen van sentimenten en emoties van heel veel mensen die soms hun hele hebben en houden spenderen aan hun club
    Precies prima verwoord, daar kunnen ze het mee doen.
  • 12 Feb 2020 om 12:04
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:49
      Ach schaam je toch kapot, Sander heeft een hart voor de club net als iedereen. Belangen liggen nu anders, en voor Wout ligt dat ook bij het spelen in de basis. Dan kun je hem wel op de bank zetten, is hij nog niet blij en krijg je zoals Sander en Gonzalo vertellen heel cynisch gedrag in de kleedkamer. Grootste probleem hier is niet het op de tribune zitten van Brama, maar de communicatie eromheen. Het is echter ook niet makkelijk om zoiets duidelijk te maken naar de buitenwereld zonder gelijk twee kampen te creëeren. Sander en Garcia staan voor de groep, en het is dan ook ontzettend belangrijk dat de spelers voor hen door het vuur gaan. Als Wout hier, omdat hij zelf niet in de basis staat (waar hij ECHT niet onbetwist moet staan ofzo), roet in het eten gooit en een beetje vervelend gaat lopen doen en spelers beïnvloeden, DAN VIND IK DAT WOUT ZICH ZÉÉR ONPROFESSIONEEL GEDRAAGT EN TERECHT NAAR DE TRIBUNE IS VERWEZEN. Kunnen we alsjeblieeeeeeft niet weer gaan kutten en nog een trainer eruit gooien. Echt, deze fout hebben we nu al zo vaak gemaakt en het HEEFT NOG GEEN EEN KEER ZIN GEHAD. Kost geld, levert echt niet zomaar punten op, creëert chaos bij de club. Kijk hoe we in het begin van het seizoen speelden. Garcia had het allemaal goed voor elkaar, en heeft echt wel een goeie visie. Die moeten we gewoon behouden. Kunnen we niet iets bedenken van een sfeeractie waarin we aanstippen dat we allemaal voor dezelfde club strijden, en dat we niet doen aan eigen BV’tjes. DAT zou indruk maken, in plaats van die dooddoenerij.
    Sanderke is gisteravond overduidelijk een Judas gebleken....punt.
  • 12 Feb 2020 om 12:04
    IK HEKEL DIT ACHTERKAMERTJES WANBELEID ... niets geleerd
  • 12 Feb 2020 om 12:03
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:43
      Het klopt dat wij niet precies weten wat de situatie met Brama is. Het uitblijven van transparantie en de bagger op het veld zorgen ervoor dat deze situatie ontstaat. Zeggen dat de supporters brama niet moeten toezingen en niet zo kritisch moeten zijn is een onhoudbare situatie creëren. Einde García, einde technische staf. Zaterdag 90 minuten Brama toezingen. We laten ons als supporters toch niet vertellen hoe we ons moeten gedragen?!
    Meningen verschillen toch wel behoorlijk hier DN. Brama is wat mij betreft volledig ondergeschikt aan het clubbelang en dat belang is nu het steunen van de mensen die het moeten doen, spelers en staf. Daarna maken we de balans op en kijkt Twente naar hoe het verder moet.
  • 12 Feb 2020 om 12:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:21
      Een strateeg die o.a. durft te zeggen dat de supporters meer achter de spelers moeten gaan staan?


      Sanderke is gewoon een Judas.....
    Dat is de emotie. Strategisch schaart hij zich achter de technische leiding en geeft hij de supporter eindelijk de info die ze willen hebben.
  • 12 Feb 2020 om 12:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:42
      Wie koopt de contracten van de betreffende heren af?
    de Vriendenloterij.
  • 12 Feb 2020 om 12:01
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:40
      Vertrouwelijke informatie hoort niet naar buiten te komen.
    Klopt, maar je hebt mensen die een club leiden en nadenken over communicatiestrategieën en je heb supporters. Als je 50 boze en teleurgestelde supporters gaat vertellen wat nog eens 30.000 supporters ook graag willen weten, moet je niet aankomen met het feit dat het een vertrouwelijk gesprek is geweest. Als er ook maar één haar op je hoofd had verwacht dat dit niet gelekt zou worden, ben je niet capabel om een club te leiden. Nu ze zich hier ook nog achter gaan verschuilen, worden mijn zorgen alleen maar groter. Zitten hier mensen die capabel zijn boor dit vak? En dan gaat het iets verder dan een voetbaltraining geven en een opstelling bij elkaar darten. Dan gaat het over het managen van sentimenten en emoties van heel veel mensen die soms hun hele hebben en houden spenderen aan hun club
  • 12 Feb 2020 om 12:01
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:40
      Vertrouwelijke informatie hoort niet naar buiten te komen.
    Het is wel goed dat het naar buiten komt men had toch transparantie beloofd daar hoort dit ook bij zolang er nog steeds dat grote grijze gebied er is zal het nooit beter worden.
  • 12 Feb 2020 om 11:55
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:49
      Ach schaam je toch kapot, Sander heeft een hart voor de club net als iedereen. Belangen liggen nu anders, en voor Wout ligt dat ook bij het spelen in de basis. Dan kun je hem wel op de bank zetten, is hij nog niet blij en krijg je zoals Sander en Gonzalo vertellen heel cynisch gedrag in de kleedkamer. Grootste probleem hier is niet het op de tribune zitten van Brama, maar de communicatie eromheen. Het is echter ook niet makkelijk om zoiets duidelijk te maken naar de buitenwereld zonder gelijk twee kampen te creëeren. Sander en Garcia staan voor de groep, en het is dan ook ontzettend belangrijk dat de spelers voor hen door het vuur gaan. Als Wout hier, omdat hij zelf niet in de basis staat (waar hij ECHT niet onbetwist moet staan ofzo), roet in het eten gooit en een beetje vervelend gaat lopen doen en spelers beïnvloeden, DAN VIND IK DAT WOUT ZICH ZÉÉR ONPROFESSIONEEL GEDRAAGT EN TERECHT NAAR DE TRIBUNE IS VERWEZEN. Kunnen we alsjeblieeeeeeft niet weer gaan kutten en nog een trainer eruit gooien. Echt, deze fout hebben we nu al zo vaak gemaakt en het HEEFT NOG GEEN EEN KEER ZIN GEHAD. Kost geld, levert echt niet zomaar punten op, creëert chaos bij de club. Kijk hoe we in het begin van het seizoen speelden. Garcia had het allemaal goed voor elkaar, en heeft echt wel een goeie visie. Die moeten we gewoon behouden. Kunnen we niet iets bedenken van een sfeeractie waarin we aanstippen dat we allemaal voor dezelfde club strijden, en dat we niet doen aan eigen BV’tjes. DAT zou indruk maken, in plaats van die dooddoenerij.
    Wie zegt dat dit allemaal waar is wat Boschker beweerd? Brama z'n kant van het verhaal kennen we niet dus je kan niet zomaar beweren dat wat Boschker zegt de waarheid is. Wat er ook speelt bij Twente het moet heel snel opgelost worden. Anders komt er een keiharde reactie vanuit de supporters groep en daar zit de KNVB alweer om te smullen aangezien de boetes alweer klaar liggen. Dus beter lossen ze dit vandaag op. Aan die boetes heeft niemand wat en zeker ONS FC Twente niet.
  • 12 Feb 2020 om 11:54
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:48
      Dus jij noemt supporters hier simpele zielen?
      Dat zegt veel over jou, maar jou oplossing is het ook niet.
      Je hebt duidelijk kunnen zien waar dat uiteindelijk toe heeft geleid.
      Maar ook jij gewoon je oogklepjes maar ophouden, dan komt het vast goed.
    Als ik naar het taalgebruik kijk van een aantal sta ik volledig achter de bewoording ‘simpele zielen’. Je mag je mening hebben, je mag emotioneel betrokken zijn, maar sommigen krijgen het niet voor elkaar om een zin te typen zonder drie scheldwoorden.
  • 12 Feb 2020 om 11:49
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:47
      Nou nou... Die paar euro beschikbaar voor een paar huurspelers.
    Meer is die ts incl TD ook niet waard.
  • 12 Feb 2020 om 11:49
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:42
      Wie koopt de contracten van de betreffende heren af?
    Scoren in de wijk.
  • 12 Feb 2020 om 11:49
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:58
      Mensen zet nu toch eens rustig zaken op een rijtje: Brama functioneert gewoon niet in dit team, dat is al langer duidelijk. Dat hij niet wordt opgesteld vind ik logisch. Daar komt bij, wat ik al verwacht had, dat hij, zoals hij al veel vaker heeft gedaan, vooral een plan heeft om hemzelf heen, dat is in de tijd met Adriaanse ook gebeurt. Je kunt het niet eens zijn met García, prima, maar je gaat als supporters Brama neerzetten als een mega icoon, omdat je ontevreden bent over het spel en García. Je verliest uit het oog dat Brama hier mede een negatieve bijdrage levert. Oke, men had helder kunnen communiceren omtrent Brama vanuit Twente, maar als dit het oordeel is van de technische staf, was dat dan in het belang geweest van Brama of het elftal om dat naar buiten te brengen? Nee! De frustratie is hoog en er worden zondebokken gezocht, wellicht hebben we niet de juiste trainer, wellicht hebben we niet de juiste spelers, misschien had er iets meer gehaald moeten worden. Dat neemt allemaal niet weg, dat dit team en staf nu steun nodig heeft en niet ellenlange discussies over Brama. Jammer ook dat Brama zelf niet reageert in het belang van de club, maar het allemaal voorlopig prima vind dat er om hem wordt gejankt en getierd! Dat zo’n gesprek in vertrouwen wordt opgenomen en doorgesluisd is ook heel fout. Onder hoge druk en ook niet direct in het belang van Brama gaat men toch overstag en legt het eea uit aan een select gezelschap supporters. Boschker is duidelijk niet het meest handig in uitleggen, maar ik heb respect voor zijn openheid, zo kunnen zaken nu eenmaal lopen helaas. Steun je club!! Vooral nu!
    Je zet de zaken rustig op een rij, maar in het aansturen van een grote club worden hier grote fouten gemaakt. Sommige zaken kun je binnen houden, maar al het voor iedereen zichtbaar is, moet je de situatie duidelijk uitleggen.
  • 12 Feb 2020 om 11:49
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:21
      Een strateeg die o.a. durft te zeggen dat de supporters meer achter de spelers moeten gaan staan?


      Sanderke is gewoon een Judas.....
    Ach schaam je toch kapot, Sander heeft een hart voor de club net als iedereen. Belangen liggen nu anders, en voor Wout ligt dat ook bij het spelen in de basis. Dan kun je hem wel op de bank zetten, is hij nog niet blij en krijg je zoals Sander en Gonzalo vertellen heel cynisch gedrag in de kleedkamer. Grootste probleem hier is niet het op de tribune zitten van Brama, maar de communicatie eromheen. Het is echter ook niet makkelijk om zoiets duidelijk te maken naar de buitenwereld zonder gelijk twee kampen te creëeren. Sander en Garcia staan voor de groep, en het is dan ook ontzettend belangrijk dat de spelers voor hen door het vuur gaan. Als Wout hier, omdat hij zelf niet in de basis staat (waar hij ECHT niet onbetwist moet staan ofzo), roet in het eten gooit en een beetje vervelend gaat lopen doen en spelers beïnvloeden, DAN VIND IK DAT WOUT ZICH ZÉÉR ONPROFESSIONEEL GEDRAAGT EN TERECHT NAAR DE TRIBUNE IS VERWEZEN. Kunnen we alsjeblieeeeeeft niet weer gaan kutten en nog een trainer eruit gooien. Echt, deze fout hebben we nu al zo vaak gemaakt en het HEEFT NOG GEEN EEN KEER ZIN GEHAD. Kost geld, levert echt niet zomaar punten op, creëert chaos bij de club. Kijk hoe we in het begin van het seizoen speelden. Garcia had het allemaal goed voor elkaar, en heeft echt wel een goeie visie. Die moeten we gewoon behouden. Kunnen we niet iets bedenken van een sfeeractie waarin we aanstippen dat we allemaal voor dezelfde club strijden, en dat we niet doen aan eigen BV’tjes. DAT zou indruk maken, in plaats van die dooddoenerij.
  • 12 Feb 2020 om 11:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:33
      Ik ben het voor het grootste deel met je eens. Maar het helpt allemaal niets wat je probeert duidelijk te maken. De simpele zielen hier blijven toch roepen dat er personen moeten vertrekken. Dit terwijl ze niet met oplossingen komen. Alleen maar vertrek van de mannen die er nu zitten. Maar we hebben allemaal gezien wat voor effect dat de laatste jaren had, het heeft ons totaal geen goeds gebracht. Het is zoals het is, door met deze selectie en technische staf. Al ben ik het zeer zeker niet eens met de opstellingen, er is geen geld voor alternatieven.
    Dus jij noemt supporters hier simpele zielen?
    Dat zegt veel over jou, maar jou oplossing is het ook niet.
    Je hebt duidelijk kunnen zien waar dat uiteindelijk toe heeft geleid.
    Maar ook jij gewoon je oogklepjes maar ophouden, dan komt het vast goed.
  • 12 Feb 2020 om 11:47
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:43
      Het ongebruikte transferpotje van de afgelopen window.
    Nou nou... Die paar euro beschikbaar voor een paar huurspelers.
  • 12 Feb 2020 om 11:44
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:40
      Vertrouwelijke informatie hoort niet naar buiten te komen.
    Nee mag alleen volgens jouw de vijftig man binnen horen.
    Niet de mensen die al vanaf de jaren zestig supporter zijn.
    Ze hebben al genoeg verdonkeremaand.
  • 12 Feb 2020 om 11:43
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:42
      Wie koopt de contracten van de betreffende heren af?
    Het ongebruikte transferpotje van de afgelopen window.
  • 12 Feb 2020 om 11:43
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:58
      Mensen zet nu toch eens rustig zaken op een rijtje: Brama functioneert gewoon niet in dit team, dat is al langer duidelijk. Dat hij niet wordt opgesteld vind ik logisch. Daar komt bij, wat ik al verwacht had, dat hij, zoals hij al veel vaker heeft gedaan, vooral een plan heeft om hemzelf heen, dat is in de tijd met Adriaanse ook gebeurt. Je kunt het niet eens zijn met García, prima, maar je gaat als supporters Brama neerzetten als een mega icoon, omdat je ontevreden bent over het spel en García. Je verliest uit het oog dat Brama hier mede een negatieve bijdrage levert. Oke, men had helder kunnen communiceren omtrent Brama vanuit Twente, maar als dit het oordeel is van de technische staf, was dat dan in het belang geweest van Brama of het elftal om dat naar buiten te brengen? Nee! De frustratie is hoog en er worden zondebokken gezocht, wellicht hebben we niet de juiste trainer, wellicht hebben we niet de juiste spelers, misschien had er iets meer gehaald moeten worden. Dat neemt allemaal niet weg, dat dit team en staf nu steun nodig heeft en niet ellenlange discussies over Brama. Jammer ook dat Brama zelf niet reageert in het belang van de club, maar het allemaal voorlopig prima vind dat er om hem wordt gejankt en getierd! Dat zo’n gesprek in vertrouwen wordt opgenomen en doorgesluisd is ook heel fout. Onder hoge druk en ook niet direct in het belang van Brama gaat men toch overstag en legt het eea uit aan een select gezelschap supporters. Boschker is duidelijk niet het meest handig in uitleggen, maar ik heb respect voor zijn openheid, zo kunnen zaken nu eenmaal lopen helaas. Steun je club!! Vooral nu!
    Het klopt dat wij niet precies weten wat de situatie met Brama is. Het uitblijven van transparantie en de bagger op het veld zorgen ervoor dat deze situatie ontstaat. Zeggen dat de supporters brama niet moeten toezingen en niet zo kritisch moeten zijn is een onhoudbare situatie creëren. Einde García, einde technische staf. Zaterdag 90 minuten Brama toezingen. We laten ons als supporters toch niet vertellen hoe we ons moeten gedragen?!
  • 12 Feb 2020 om 11:42
    Wie koopt de contracten van de betreffende heren af?
  • 12 Feb 2020 om 11:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:33
      Ik ben het voor het grootste deel met je eens. Maar het helpt allemaal niets wat je probeert duidelijk te maken. De simpele zielen hier blijven toch roepen dat er personen moeten vertrekken. Dit terwijl ze niet met oplossingen komen. Alleen maar vertrek van de mannen die er nu zitten. Maar we hebben allemaal gezien wat voor effect dat de laatste jaren had, het heeft ons totaal geen goeds gebracht. Het is zoals het is, door met deze selectie en technische staf. Al ben ik het zeer zeker niet eens met de opstellingen, er is geen geld voor alternatieven.
    Neem ook een hapje of slokje. Kunnen jullie samen gorgelen. De oplossingen zijn al honderd keer aangedragen hier. Andere trainer. Andere TD. Spelers op hun eigen plek laten spelen (waar ze al jaren voor zijn opgeleid !!!) teambelang boven individueel belang ( dus geen enkele garantie naar spelers over het aantal minuten) enz enz. Maar daar hebben ze bin twente allemaal schijt aan. Hobbel er maar lekker achteraan. Dit heeft niets maar dan ook totaal niets met het runnen van een voetbalclub te maken.
  • 12 Feb 2020 om 11:40
    Vertrouwelijke informatie hoort niet naar buiten te komen.
  • 12 Feb 2020 om 11:39
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:21
      Een strateeg die o.a. durft te zeggen dat de supporters meer achter de spelers moeten gaan staan?


      Sanderke is gewoon een Judas.....
    De technische staf snapt blijkbaar niet dat zij geld verdienen doordat wij bereid zijn om geld uit te geven voor Twente via een jaarkaart, consumpties en merchandising. Het lijken wel een stelletje narcisten. Bereid je met deze houding maar voor op KKD of exit Twente. Helaas maar waar.
  • 12 Feb 2020 om 11:36
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:58
      Mensen zet nu toch eens rustig zaken op een rijtje: Brama functioneert gewoon niet in dit team, dat is al langer duidelijk. Dat hij niet wordt opgesteld vind ik logisch. Daar komt bij, wat ik al verwacht had, dat hij, zoals hij al veel vaker heeft gedaan, vooral een plan heeft om hemzelf heen, dat is in de tijd met Adriaanse ook gebeurt. Je kunt het niet eens zijn met García, prima, maar je gaat als supporters Brama neerzetten als een mega icoon, omdat je ontevreden bent over het spel en García. Je verliest uit het oog dat Brama hier mede een negatieve bijdrage levert. Oke, men had helder kunnen communiceren omtrent Brama vanuit Twente, maar als dit het oordeel is van de technische staf, was dat dan in het belang geweest van Brama of het elftal om dat naar buiten te brengen? Nee! De frustratie is hoog en er worden zondebokken gezocht, wellicht hebben we niet de juiste trainer, wellicht hebben we niet de juiste spelers, misschien had er iets meer gehaald moeten worden. Dat neemt allemaal niet weg, dat dit team en staf nu steun nodig heeft en niet ellenlange discussies over Brama. Jammer ook dat Brama zelf niet reageert in het belang van de club, maar het allemaal voorlopig prima vind dat er om hem wordt gejankt en getierd! Dat zo’n gesprek in vertrouwen wordt opgenomen en doorgesluisd is ook heel fout. Onder hoge druk en ook niet direct in het belang van Brama gaat men toch overstag en legt het eea uit aan een select gezelschap supporters. Boschker is duidelijk niet het meest handig in uitleggen, maar ik heb respect voor zijn openheid, zo kunnen zaken nu eenmaal lopen helaas. Steun je club!! Vooral nu!
    Amen!
  • 12 Feb 2020 om 11:36
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:01
      Weet niet of jij gisteren gekeken hebt maar zonder brama funtioneerd het ook totaal niet toch. Gisteren de deed hij ja niet eens mee en was het toch zwaar bagger. Eigenlijk zal me Brama een bal jeuken maar ga hem niet als zondebok gebruiken omdat je er zelf niks van bakt en er een grote tering bende van maakt en vooral hebt.
    Je weet niet wat er hiervoor gezegd is. Er was in het uitvak een spandoek met Wout is Twente, er wordt al weken geroepen dat Wout moet spelen, versterkt door media. Als dan de insteek van het gesprek blijkbaar is, waarom speelt Wout niet dan kun je daar een reactie op verwachten. Als je vervolgens alleen dat fragment laat horen ben je ook aan het stemmingmaken.

    Wout wel of niet had niet eens ter sprake moeten komen bij een dergelijk gesprek, maar de focus had gewoon volledig op het kutvoetbal van de laatste 3 maand moeten liggen.
  • 12 Feb 2020 om 11:35
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:33
      Dan denk ik dat je Brama verkeerd inschat.
    Het hele zwikkie eruit incl Wout? Dan worden er geen ego’s gekrenkt. Iedereen met opgegeven hoofd en gevulde poeplap de deur uit.
  • 12 Feb 2020 om 11:33
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:29
      Die Schenk zon grote bek gehad gisteren.
      Wie is in godsnaam Schenk in het voetbal, eeuwige KK divisie voetballer
    Was hij dat ja hahaha wat een kneus.
  • 12 Feb 2020 om 11:33
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:21
      Als daarmee de rust terug keert denk ik niet dat Brama dat tegen zal spreken.
    Dan denk ik dat je Brama verkeerd inschat.
  • 12 Feb 2020 om 11:33
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:24
      De steun van supporters bij Twente is van grote klasse, dat neemt niet weg, dat we door de aandacht volledig te verleggen naar het niet opstellen van Brama echt de plank volledig misslaan. Ik snap wel waar het vandaan komt, maar Brama gaat echt het verschil niet maken, dat hebben we ook kunnen zien en hij heeft ook kansen gekregen. Als het voetbal dan matig blijft, de resultaten tot aan Emmen waren niet slecht, dan loop je op eieren als team en technische staf. De technische staf zie je met man en macht zoeken naar oplossingen, dat is hun recht en opdracht! Daar mag je ook zeker kritiek op hebben, maar Twente heeft alle varianten nu al geprobeerd: heel aanvallend, heel verdedigend; de spelersgroep is niet sterk genoeg, wellicht net genoeg om zich te handhaven. Dat is een hele vervelende realiteit en een team blijven steunen dat zo voetbalt is ook zwaar, maar het is de realiteit je kunt niet anders en je moet ook!! De Brama discussie is een splijtzwam, iedereen die deze discussie op zijn of haar manier aanwakkert, speelt een rol in het voortduren van de onrust waar helemaal niemand bij gebaat is. Waarom is Brama niet zelf zo verstandig geweest om te zeggen dat hij een verschil van inzicht heeft met zijn trainer waar ze niet uitkomen en dat het aardig is dat ze hem steunen, maar het nu vooral gaat om het team en clubbelang!!!!! Ook hij kan zien hoe hoe slecht dit is voor het team of juist niet en is dat ook juist het probleem!! Zoals Boschker benoemt, hij steekt Brama geen mes in de rug, hij geeft gewoon aan wat Brama doet in de groep en dat hij als technische staf die mening gewoon heeft. Onder druk doen ze een boekje open, niet omdat ze dat nu zo graag wilden!!!
    Ik ben het voor het grootste deel met je eens. Maar het helpt allemaal niets wat je probeert duidelijk te maken. De simpele zielen hier blijven toch roepen dat er personen moeten vertrekken. Dit terwijl ze niet met oplossingen komen. Alleen maar vertrek van de mannen die er nu zitten. Maar we hebben allemaal gezien wat voor effect dat de laatste jaren had, het heeft ons totaal geen goeds gebracht. Het is zoals het is, door met deze selectie en technische staf. Al ben ik het zeer zeker niet eens met de opstellingen, er is geen geld voor alternatieven.
  • 12 Feb 2020 om 11:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:01
      Weet niet of jij gisteren gekeken hebt maar zonder brama funtioneerd het ook totaal niet toch. Gisteren de deed hij ja niet eens mee en was het toch zwaar bagger. Eigenlijk zal me Brama een bal jeuken maar ga hem niet als zondebok gebruiken omdat je er zelf niks van bakt en er een grote tering bende van maakt en vooral hebt.
    Zo is het maar net King
  • 12 Feb 2020 om 11:29
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:11
      Wie is die debiel in dat gesprek op het laast die zegt dat ze er nog goed voorstaan en de 1-1 goed was tegen PSV ???
    Die Schenk zon grote bek gehad gisteren.
    Wie is in godsnaam Schenk in het voetbal, eeuwige KK divisie voetballer
  • 12 Feb 2020 om 11:27
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:24
      De steun van supporters bij Twente is van grote klasse, dat neemt niet weg, dat we door de aandacht volledig te verleggen naar het niet opstellen van Brama echt de plank volledig misslaan. Ik snap wel waar het vandaan komt, maar Brama gaat echt het verschil niet maken, dat hebben we ook kunnen zien en hij heeft ook kansen gekregen. Als het voetbal dan matig blijft, de resultaten tot aan Emmen waren niet slecht, dan loop je op eieren als team en technische staf. De technische staf zie je met man en macht zoeken naar oplossingen, dat is hun recht en opdracht! Daar mag je ook zeker kritiek op hebben, maar Twente heeft alle varianten nu al geprobeerd: heel aanvallend, heel verdedigend; de spelersgroep is niet sterk genoeg, wellicht net genoeg om zich te handhaven. Dat is een hele vervelende realiteit en een team blijven steunen dat zo voetbalt is ook zwaar, maar het is de realiteit je kunt niet anders en je moet ook!! De Brama discussie is een splijtzwam, iedereen die deze discussie op zijn of haar manier aanwakkert, speelt een rol in het voortduren van de onrust waar helemaal niemand bij gebaat is. Waarom is Brama niet zelf zo verstandig geweest om te zeggen dat hij een verschil van inzicht heeft met zijn trainer waar ze niet uitkomen en dat het aardig is dat ze hem steunen, maar het nu vooral gaat om het team en clubbelang!!!!! Ook hij kan zien hoe hoe slecht dit is voor het team of juist niet en is dat ook juist het probleem!! Zoals Boschker benoemt, hij steekt Brama geen mes in de rug, hij geeft gewoon aan wat Brama doet in de groep en dat hij als technische staf die mening gewoon heeft. Onder druk doen ze een boekje open, niet omdat ze dat nu zo graag wilden!!!
    Blijven gorgelen. Je praat poep.
  • 12 Feb 2020 om 11:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:02
      we steunen de club nu al jaren, ook in de kkd. elke weekend krijgen we weer lof van alle kanten dat we een van de beste supporters zijn. het is een keer afgelopen. je betaald je scheel met de prijzen van tegenwoordig, en voor wat? een elftal dat niet werkt voor de club, een trainer die niet luistert naar de supporters en zijn tactiek elke week veranderd en de speler die juist wil werken voor de club word niet opgesteld en in zijn rug gestoken door een oud teamgenoot. het is een puinhoop!!!
    De steun van supporters bij Twente is van grote klasse, dat neemt niet weg, dat we door de aandacht volledig te verleggen naar het niet opstellen van Brama echt de plank volledig misslaan. Ik snap wel waar het vandaan komt, maar Brama gaat echt het verschil niet maken, dat hebben we ook kunnen zien en hij heeft ook kansen gekregen. Als het voetbal dan matig blijft, de resultaten tot aan Emmen waren niet slecht, dan loop je op eieren als team en technische staf. De technische staf zie je met man en macht zoeken naar oplossingen, dat is hun recht en opdracht! Daar mag je ook zeker kritiek op hebben, maar Twente heeft alle varianten nu al geprobeerd: heel aanvallend, heel verdedigend; de spelersgroep is niet sterk genoeg, wellicht net genoeg om zich te handhaven. Dat is een hele vervelende realiteit en een team blijven steunen dat zo voetbalt is ook zwaar, maar het is de realiteit je kunt niet anders en je moet ook!! De Brama discussie is een splijtzwam, iedereen die deze discussie op zijn of haar manier aanwakkert, speelt een rol in het voortduren van de onrust waar helemaal niemand bij gebaat is. Waarom is Brama niet zelf zo verstandig geweest om te zeggen dat hij een verschil van inzicht heeft met zijn trainer waar ze niet uitkomen en dat het aardig is dat ze hem steunen, maar het nu vooral gaat om het team en clubbelang!!!!! Ook hij kan zien hoe hoe slecht dit is voor het team of juist niet en is dat ook juist het probleem!! Zoals Boschker benoemt, hij steekt Brama geen mes in de rug, hij geeft gewoon aan wat Brama doet in de groep en dat hij als technische staf die mening gewoon heeft. Onder druk doen ze een boekje open, niet omdat ze dat nu zo graag wilden!!!
  • 12 Feb 2020 om 11:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:59
      Ik wil graag weten wat Brama te zeggen heeft. Heel eenzijdig wordt het nu
    Brama gaat dat niet doen. Ik vermoed dat hij absoluut niet blij is met zoals het nu gaat zowel het spel als de reactie van de staf maar hij zal wijselijk zijn mond houden.
  • 12 Feb 2020 om 11:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:12
      Je kan Boscher ook als de grote strateeg zien. Hij geeft aan waar het in zit. Nu dit naar buiten is kan Wout ook reageren en komt er beweging in een impasse. Dat je denkt dat een gesprek met supporters binnens kamers blijft is van het laagste amateuristische niveau. Ik roep al vanaf het begin, je kan niet een clubheld op de tribune zetten en vervolgens je mond houden. Dat gaat even goed en dan wordt het een etterende wond in de organisatie.
    Een strateeg die o.a. durft te zeggen dat de supporters meer achter de spelers moeten gaan staan?


    Sanderke is gewoon een Judas.....
  • 12 Feb 2020 om 11:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:17
      Idem dito voor Wout.
    Als daarmee de rust terug keert denk ik niet dat Brama dat tegen zal spreken.
  • 12 Feb 2020 om 11:19
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:12
      Je kan Boscher ook als de grote strateeg zien. Hij geeft aan waar het in zit. Nu dit naar buiten is kan Wout ook reageren en komt er beweging in een impasse. Dat je denkt dat een gesprek met supporters binnens kamers blijft is van het laagste amateuristische niveau. Ik roep al vanaf het begin, je kan niet een clubheld op de tribune zetten en vervolgens je mond houden. Dat gaat even goed en dan wordt het een etterende wond in de organisatie.
    Daar is is hij te dom voor hoor.
  • 12 Feb 2020 om 11:17
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:16
      Boschker, Ted en Garcia OUT. Vergif voor de club, inclusief Sander (mr. Judas)
    Idem dito voor Wout.
  • 12 Feb 2020 om 11:16
    Boschker, Ted en Garcia OUT. Vergif voor de club, inclusief Sander (mr. Judas)
  • 12 Feb 2020 om 11:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:47
      Ben dr wel klaar mee, wat Boscher doet kan absoluut niet Dit vraagt om een keiharde reactie
    Je kan Boscher ook als de grote strateeg zien. Hij geeft aan waar het in zit. Nu dit naar buiten is kan Wout ook reageren en komt er beweging in een impasse. Dat je denkt dat een gesprek met supporters binnens kamers blijft is van het laagste amateuristische niveau. Ik roep al vanaf het begin, je kan niet een clubheld op de tribune zetten en vervolgens je mond houden. Dat gaat even goed en dan wordt het een etterende wond in de organisatie.
  • 12 Feb 2020 om 11:11
    Wie is die debiel in dat gesprek op het laast die zegt dat ze er nog goed voorstaan en de 1-1 goed was tegen PSV ???
  • 12 Feb 2020 om 11:10
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:58
      Mensen zet nu toch eens rustig zaken op een rijtje: Brama functioneert gewoon niet in dit team, dat is al langer duidelijk. Dat hij niet wordt opgesteld vind ik logisch. Daar komt bij, wat ik al verwacht had, dat hij, zoals hij al veel vaker heeft gedaan, vooral een plan heeft om hemzelf heen, dat is in de tijd met Adriaanse ook gebeurt. Je kunt het niet eens zijn met García, prima, maar je gaat als supporters Brama neerzetten als een mega icoon, omdat je ontevreden bent over het spel en García. Je verliest uit het oog dat Brama hier mede een negatieve bijdrage levert. Oke, men had helder kunnen communiceren omtrent Brama vanuit Twente, maar als dit het oordeel is van de technische staf, was dat dan in het belang geweest van Brama of het elftal om dat naar buiten te brengen? Nee! De frustratie is hoog en er worden zondebokken gezocht, wellicht hebben we niet de juiste trainer, wellicht hebben we niet de juiste spelers, misschien had er iets meer gehaald moeten worden. Dat neemt allemaal niet weg, dat dit team en staf nu steun nodig heeft en niet ellenlange discussies over Brama. Jammer ook dat Brama zelf niet reageert in het belang van de club, maar het allemaal voorlopig prima vind dat er om hem wordt gejankt en getierd! Dat zo’n gesprek in vertrouwen wordt opgenomen en doorgesluisd is ook heel fout. Onder hoge druk en ook niet direct in het belang van Brama gaat men toch overstag en legt het eea uit aan een select gezelschap supporters. Boschker is duidelijk niet het meest handig in uitleggen, maar ik heb respect voor zijn openheid, zo kunnen zaken nu eenmaal lopen helaas. Steun je club!! Vooral nu!
    Jij bent af. Mondje dicht, handen voor je ogen en doorlopen aub......
  • 12 Feb 2020 om 11:09
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:00
      Alleen al het feit dat Brama nog steeds niet met de pers praat zegt mij genoeg over hem. In positieve zin.
    Gentelman
  • 12 Feb 2020 om 11:08
    Vot met die hele pruttel
  • 12 Feb 2020 om 11:07
    Dit heet gewoon de openheid die fctwente heeft beloofd en nu het verhaal van wout nog dan pas kunnen wij als supporters conclusies trekken en niet eerder.
  • 12 Feb 2020 om 11:06
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:58
      Mensen zet nu toch eens rustig zaken op een rijtje: Brama functioneert gewoon niet in dit team, dat is al langer duidelijk. Dat hij niet wordt opgesteld vind ik logisch. Daar komt bij, wat ik al verwacht had, dat hij, zoals hij al veel vaker heeft gedaan, vooral een plan heeft om hemzelf heen, dat is in de tijd met Adriaanse ook gebeurt. Je kunt het niet eens zijn met García, prima, maar je gaat als supporters Brama neerzetten als een mega icoon, omdat je ontevreden bent over het spel en García. Je verliest uit het oog dat Brama hier mede een negatieve bijdrage levert. Oke, men had helder kunnen communiceren omtrent Brama vanuit Twente, maar als dit het oordeel is van de technische staf, was dat dan in het belang geweest van Brama of het elftal om dat naar buiten te brengen? Nee! De frustratie is hoog en er worden zondebokken gezocht, wellicht hebben we niet de juiste trainer, wellicht hebben we niet de juiste spelers, misschien had er iets meer gehaald moeten worden. Dat neemt allemaal niet weg, dat dit team en staf nu steun nodig heeft en niet ellenlange discussies over Brama. Jammer ook dat Brama zelf niet reageert in het belang van de club, maar het allemaal voorlopig prima vind dat er om hem wordt gejankt en getierd! Dat zo’n gesprek in vertrouwen wordt opgenomen en doorgesluisd is ook heel fout. Onder hoge druk en ook niet direct in het belang van Brama gaat men toch overstag en legt het eea uit aan een select gezelschap supporters. Boschker is duidelijk niet het meest handig in uitleggen, maar ik heb respect voor zijn openheid, zo kunnen zaken nu eenmaal lopen helaas. Steun je club!! Vooral nu!
    Laat jij je maar lekker in de bek schijten. Hopelijk is het dunne poep zodat je er ook nog mee kan gorgelen. Doe je ogen open man. De club is sportief in de handen van de sekte van Ted. Boschker heeft zich daar bij aangesloten. Tegenspraak wordt niet geduld.
  • 12 Feb 2020 om 11:05
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:47
      Ben dr wel klaar mee, wat Boscher doet kan absoluut niet Dit vraagt om een keiharde reactie
    Eens, heel die teringzooi eruit, Garcia, Boschker en Ted van Leeuwen.
    Optyfen uit Twente.
  • 12 Feb 2020 om 11:04
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:00
      Alleen al het feit dat Brama nog steeds niet met de pers praat zegt mij genoeg over hem. In positieve zin.
    Precies.
  • 12 Feb 2020 om 11:04
    Afbreken dat standbeeld van Boschker!!!
  • 12 Feb 2020 om 11:03
    Mensen wakker worden. Ze houden elkaar de hand boven het hoofd
  • 12 Feb 2020 om 11:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:58
      Mensen zet nu toch eens rustig zaken op een rijtje: Brama functioneert gewoon niet in dit team, dat is al langer duidelijk. Dat hij niet wordt opgesteld vind ik logisch. Daar komt bij, wat ik al verwacht had, dat hij, zoals hij al veel vaker heeft gedaan, vooral een plan heeft om hemzelf heen, dat is in de tijd met Adriaanse ook gebeurt. Je kunt het niet eens zijn met García, prima, maar je gaat als supporters Brama neerzetten als een mega icoon, omdat je ontevreden bent over het spel en García. Je verliest uit het oog dat Brama hier mede een negatieve bijdrage levert. Oke, men had helder kunnen communiceren omtrent Brama vanuit Twente, maar als dit het oordeel is van de technische staf, was dat dan in het belang geweest van Brama of het elftal om dat naar buiten te brengen? Nee! De frustratie is hoog en er worden zondebokken gezocht, wellicht hebben we niet de juiste trainer, wellicht hebben we niet de juiste spelers, misschien had er iets meer gehaald moeten worden. Dat neemt allemaal niet weg, dat dit team en staf nu steun nodig heeft en niet ellenlange discussies over Brama. Jammer ook dat Brama zelf niet reageert in het belang van de club, maar het allemaal voorlopig prima vind dat er om hem wordt gejankt en getierd! Dat zo’n gesprek in vertrouwen wordt opgenomen en doorgesluisd is ook heel fout. Onder hoge druk en ook niet direct in het belang van Brama gaat men toch overstag en legt het eea uit aan een select gezelschap supporters. Boschker is duidelijk niet het meest handig in uitleggen, maar ik heb respect voor zijn openheid, zo kunnen zaken nu eenmaal lopen helaas. Steun je club!! Vooral nu!
    we steunen de club nu al jaren, ook in de kkd. elke weekend krijgen we weer lof van alle kanten dat we een van de beste supporters zijn. het is een keer afgelopen. je betaald je scheel met de prijzen van tegenwoordig, en voor wat? een elftal dat niet werkt voor de club, een trainer die niet luistert naar de supporters en zijn tactiek elke week veranderd en de speler die juist wil werken voor de club word niet opgesteld en in zijn rug gestoken door een oud teamgenoot. het is een puinhoop!!!
  • 12 Feb 2020 om 11:01
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:58
      Mensen zet nu toch eens rustig zaken op een rijtje: Brama functioneert gewoon niet in dit team, dat is al langer duidelijk. Dat hij niet wordt opgesteld vind ik logisch. Daar komt bij, wat ik al verwacht had, dat hij, zoals hij al veel vaker heeft gedaan, vooral een plan heeft om hemzelf heen, dat is in de tijd met Adriaanse ook gebeurt. Je kunt het niet eens zijn met García, prima, maar je gaat als supporters Brama neerzetten als een mega icoon, omdat je ontevreden bent over het spel en García. Je verliest uit het oog dat Brama hier mede een negatieve bijdrage levert. Oke, men had helder kunnen communiceren omtrent Brama vanuit Twente, maar als dit het oordeel is van de technische staf, was dat dan in het belang geweest van Brama of het elftal om dat naar buiten te brengen? Nee! De frustratie is hoog en er worden zondebokken gezocht, wellicht hebben we niet de juiste trainer, wellicht hebben we niet de juiste spelers, misschien had er iets meer gehaald moeten worden. Dat neemt allemaal niet weg, dat dit team en staf nu steun nodig heeft en niet ellenlange discussies over Brama. Jammer ook dat Brama zelf niet reageert in het belang van de club, maar het allemaal voorlopig prima vind dat er om hem wordt gejankt en getierd! Dat zo’n gesprek in vertrouwen wordt opgenomen en doorgesluisd is ook heel fout. Onder hoge druk en ook niet direct in het belang van Brama gaat men toch overstag en legt het eea uit aan een select gezelschap supporters. Boschker is duidelijk niet het meest handig in uitleggen, maar ik heb respect voor zijn openheid, zo kunnen zaken nu eenmaal lopen helaas. Steun je club!! Vooral nu!
    Weet niet of jij gisteren gekeken hebt maar zonder brama funtioneerd het ook totaal niet toch. Gisteren de deed hij ja niet eens mee en was het toch zwaar bagger. Eigenlijk zal me Brama een bal jeuken maar ga hem niet als zondebok gebruiken omdat je er zelf niks van bakt en er een grote tering bende van maakt en vooral hebt.
  • 12 Feb 2020 om 11:01
    Wil graag het verhaal horen van Brama EN andere spelers, wat zeggen hun of fluisterd de trainer dit in?!
  • 12 Feb 2020 om 11:00
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:59
      Ik wil graag weten wat Brama te zeggen heeft. Heel eenzijdig wordt het nu
    Alleen al het feit dat Brama nog steeds niet met de pers praat zegt mij genoeg over hem. In positieve zin.
  • 12 Feb 2020 om 10:59
    Ik wil graag weten wat Brama te zeggen heeft. Heel eenzijdig wordt het nu
  • 12 Feb 2020 om 10:58
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:45
      Wat. Een. Puinhoop. Ik zie dit echt niet meer goedkomen. Er is nu zo ontzettend veel verdeeldheid. Hetgeen we nu ik deze belangrijke fase absoluut niet kunnen gebruiken. Ik ben echt bang dat het de laatste maandjes zijn waar we naar zitten te kijken. Wat een shitshow.
    Mensen zet nu toch eens rustig zaken op een rijtje: Brama functioneert gewoon niet in dit team, dat is al langer duidelijk. Dat hij niet wordt opgesteld vind ik logisch. Daar komt bij, wat ik al verwacht had, dat hij, zoals hij al veel vaker heeft gedaan, vooral een plan heeft om hemzelf heen, dat is in de tijd met Adriaanse ook gebeurt. Je kunt het niet eens zijn met García, prima, maar je gaat als supporters Brama neerzetten als een mega icoon, omdat je ontevreden bent over het spel en García. Je verliest uit het oog dat Brama hier mede een negatieve bijdrage levert. Oke, men had helder kunnen communiceren omtrent Brama vanuit Twente, maar als dit het oordeel is van de technische staf, was dat dan in het belang geweest van Brama of het elftal om dat naar buiten te brengen? Nee! De frustratie is hoog en er worden zondebokken gezocht, wellicht hebben we niet de juiste trainer, wellicht hebben we niet de juiste spelers, misschien had er iets meer gehaald moeten worden. Dat neemt allemaal niet weg, dat dit team en staf nu steun nodig heeft en niet ellenlange discussies over Brama. Jammer ook dat Brama zelf niet reageert in het belang van de club, maar het allemaal voorlopig prima vind dat er om hem wordt gejankt en getierd! Dat zo’n gesprek in vertrouwen wordt opgenomen en doorgesluisd is ook heel fout. Onder hoge druk en ook niet direct in het belang van Brama gaat men toch overstag en legt het eea uit aan een select gezelschap supporters. Boschker is duidelijk niet het meest handig in uitleggen, maar ik heb respect voor zijn openheid, zo kunnen zaken nu eenmaal lopen helaas. Steun je club!! Vooral nu!
  • 12 Feb 2020 om 10:56
    Trouwens, als ik de trainer was zou ik Espinosa en Busqets snel een ijsje in de hand drukken en ze naar de tribune verwijzen .
  • 12 Feb 2020 om 10:55
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:53
      Overigens, niemand is groter dan de club, zelfs Wout Brama niet,...
    Aldus Hennik....het hinnikende peerd.....


    Waar wordt gezegd dat Wout groter is dan Twente?
  • 12 Feb 2020 om 10:54
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:49
      Waarom mogen sommige dingen niet na buiten komen? Nu zie pas hoe verrot de club in werkelijkheid is en dat roepen we al maanden Jeff Mark enz maar niemand die luistert doorlopen Germam met je groene sjaal doorlopen
    Je wordt er onpasselijk van Messi. Inderdaad tijd voor een keiharde reactie.


    Het is een keer klaar....nu is het genoeg geweest.
  • 12 Feb 2020 om 10:53
    Overigens, niemand is groter dan de club, zelfs Wout Brama niet,...
  • 12 Feb 2020 om 10:49
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:47
      Wie heeft de ellende nou ingeschakeld? Gewoon een objektive kijk rijvers... volgens mij werdt dit binnen kamers gevonden uit netheid. Maar ik zeg maar even "jullie" wouden dit met geweld buiten hebben... krijg je het, moord en Brand.
    Waarom mogen sommige dingen niet na buiten komen? Nu zie pas hoe verrot de club in werkelijkheid is en dat roepen we al maanden Jeff Mark enz maar niemand die luistert doorlopen Germam met je groene sjaal doorlopen
  • 12 Feb 2020 om 10:47
    Ik zei vorige week nog, dat het intern een grote bende is. En dan zijn er hier van die gasten die dat bagatelliseren. Het is 1 grote AGOVV kliek waar boschker en bleuming vrolijk in mee huppelen.
  • 12 Feb 2020 om 10:47
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:40
      En Boscker
    Ben dr wel klaar mee, wat Boscher doet kan absoluut niet Dit vraagt om een keiharde reactie
  • 12 Feb 2020 om 10:47
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:37
      Nu hebben ze juist ellende gecreëerd.Daar zijn ze zich ondertussen goed bewust van geworden.Ze zullen wel snel de burgemeester in hebben geschakeld voor versterking zaterdag.Net zoals ze hun eigen supporters een paar jaar terug hebben verraden en ze blij mogen zijn dat er toen geen ongelukken zijn gebeurd bij het ontruimen van het stadion.

    Wie heeft de ellende nou ingeschakeld? Gewoon een objektive kijk rijvers... volgens mij werdt dit binnen kamers gevonden uit netheid. Maar ik zeg maar even "jullie" wouden dit met geweld buiten hebben... krijg je het, moord en Brand.
  • 12 Feb 2020 om 10:45
    Wat. Een. Puinhoop. Ik zie dit echt niet meer goedkomen. Er is nu zo ontzettend veel verdeeldheid. Hetgeen we nu ik deze belangrijke fase absoluut niet kunnen gebruiken. Ik ben echt bang dat het de laatste maandjes zijn waar we naar zitten te kijken. Wat een shitshow.
  • 12 Feb 2020 om 10:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:38
      Massaal seizoenskaart in leven, vieze gleupers zijn het
    Tegen AZ massaal wegblijven is een veel duidelijkere boodschap. Alleen een groot spandoek op P dat we het zat zijn...
  • 12 Feb 2020 om 10:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:37
      Het net sluit zich rondom list en bedrog. Ted García Out
    En Boscker
  • 12 Feb 2020 om 10:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:37
      Het net sluit zich rondom list en bedrog. Ted García Out
    Maar ook de Judas Sander Boschker.....
  • 12 Feb 2020 om 10:38
    Massaal seizoenskaart in leven, vieze gleupers zijn het
  • 12 Feb 2020 om 10:37
    Het net sluit zich rondom list en bedrog. Ted García Out
  • 12 Feb 2020 om 10:37
    Nu hebben ze juist ellende gecreëerd.Daar zijn ze zich ondertussen goed bewust van geworden.Ze zullen wel snel de burgemeester in hebben geschakeld voor versterking zaterdag.Net zoals ze hun eigen supporters een paar jaar terug hebben verraden en ze blij mogen zijn dat er toen geen ongelukken zijn gebeurd bij het ontruimen van het stadion.

  • 12 Feb 2020 om 10:37
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:31
      Twente is ziek
    Jup
  • 12 Feb 2020 om 10:35
    • Quote van 12 Feb 2020 om 10:32
      Het wordt zaterdag totale anarchie als het zo door gaat. Rvc / sponsoren/ directie. Tijd om in te grijpen!!!
    Yep onze tere zieltjes hebben op het veld erg weinig veerkracht en zijn gauw van de leg. Nu blijkt dat ze ook al moeite hebben met interne kritiek en gaan zij en de trainerstaf huilie huilie doen. Kan op verbetering is nihil
  • 12 Feb 2020 om 10:35
    Hahahahaha huigelaars zijn het, iemand een mes in de rug steken en je eigen straatje proberen schoon te vegen zonder enige vorm van zelf reflectie is pas laag. Ach en dat ook nog doen terwijl de andere (Brama) zich niet eens zelf kan verdedigen op de aantijgingen dan ben je een grote lage hond in mij ogen.
  • 12 Feb 2020 om 10:32
    Typische uitspraak van FC Twente achterbakse honden.Zo houden ze ons al jaren voor de gek.Dus andere supporters mogen dit niet weten en wilden ze weer aan het lijntje houden.Oprotten met die hele handel.
  • 12 Feb 2020 om 10:32
    Het wordt zaterdag totale anarchie als het zo door gaat. Rvc / sponsoren/ directie. Tijd om in te grijpen!!!
  • 12 Feb 2020 om 10:31
    Twente is ziek
  • 12 Feb 2020 om 10:31
    Vertrouwen?Zoals goedkoop proberen een clubicoon bij supporters een mes in de rug te steken?Noemen jullie dat obv van vetrouwen Fc-Twente?
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›