'Voordeel' voor FC Twente in degradatiestrijd: ''Heeft een bonuspunt'' Vertrekt Bijen transfervrij? ''Dan ga je daar wel over nadenken'' VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

Kwakman hekelt FC Twente: ''Hebben aan de bal totaal geen idee''

( 8 reacties)
Kwakman hekelt FC Twente: ''Hebben aan de bal totaal geen idee''

Kees Kwakman is zich dinsdagavond dood geschrokken van het spel van FC Twente bij FC Emmen. De analist van FOX Sports zag dat Emmen meer dan verdiende de zege pakte, maar dat was volgens hem ook aan FC Twente te wijten.

"Ik heb het nog gezegd over FC Twente", begint Kwakman zijn analyse bij FOX Sports. "Als je FC Emmen niet onder druk zet... Die zijn zo goed aan de bal. Je ziet ook echt dat Emmen Twente heeft geanalyseerd over waar de ruimtes liggen. Emmen is een genot om naar te kijken."

"Maar Twente...", vervolgt de analist. "Die hebben aan de bal totaal geen idee. Ze houden ook geen bal vast. Ze hebben ook geen spits. Vuckic laat zich continu terugzakken en dan staat Lang daar in z'n eentje. Er zit helemaal niets in, hoor."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2020 om 13:34
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:18
      Volgens mij gebruik jij iets te veel want erg helder denk je niet. Het klopt precies wat hij aangeeft hoor.
    Het helder en realistische denken is nu voor veel mensen een groot probleem. Als er problemen zijn moeten gargia en brama deze problemen oplossen met goede onderbouwde gesprekken. Hier uit moet meer duidelijkheid komen hoe verder. Dan kun je pas oordelen en veroordelen waarom dit is gebeurd.
  • 12 Feb 2020 om 13:18
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:15
      Zeker als kwakman dit ziet is er zeker wat aan de hand. En kwakman komt toch uit volendam daar waar het witte poeder voor veel verwarring en hallucinaties zorgt.
    Volgens mij gebruik jij iets te veel want erg helder denk je niet. Het klopt precies wat hij aangeeft hoor.
  • 12 Feb 2020 om 13:15
    • Quote van 12 Feb 2020 om 11:49
      Zelfs kwakman ziet de tekortkomingen bij onze fc, nu de trainer en zijn volgelingen nog!
    Zeker als kwakman dit ziet is er zeker wat aan de hand. En kwakman komt toch uit volendam daar waar het witte poeder voor veel verwarring en hallucinaties zorgt.
  • 12 Feb 2020 om 12:09
    Twente speelt zoals deze trainer spreekt. Een heel vreemd verhaal en we komen steeds verder van huis. Dat wel!
  • 12 Feb 2020 om 11:55
    Gisteravond zag je geen verschil tussen Emos 5 en dit armoedige Twente. Als die dubbele waslap, die zich ook nog trainer noemt, ballen heeft dan stapt hij vandaag nog op. Door zijn warrige onnavolgbare beleid heeft hij de club in deze situatie gemanouvreerd en ik kan mij niet indenken dat een Brama hieraan debet is. Een echte kerel neemt zijn verantwoordelijlheid en legt 1x luid en duidelijk uit hoe de vork in de steel zit. Maar deze dubbele waslap kauwt in een onverstaanbare mengelmoes woorden uit waar geen hond iets van snapt. Twente spelt zich voor de zoveelste keer een brevet van onvermogen op door voor de 87e keer een assistent verantwoordelijk te maken voor het vlaggenschip van deze regio. En als de verantwoordelijken dan ook nog over de nodige jarenlange voetbal know how beschikten. Nu hebben zelfs 2 clubiconen elkaar al bij de kop. Hij gaat lekker. En de verantwoordelijken vinden alles prima onder het motto we staan toch nog boven de streep. Wat een trieste bende is deze club geworden. Niet in de gaten hebbende hoeveel supporters ze hier pijn mee doen.
  • 12 Feb 2020 om 11:49
    Zelfs kwakman ziet de tekortkomingen bij onze fc, nu de trainer en zijn volgelingen nog!
  • 12 Feb 2020 om 11:35
    We mogen hopen dat ze net boven het rode streepje blijven. Als dit stelletje met deze ‘coach’ nacompetitie moeten spelen ruik je op de tribunes de strontlucht van wat ze allemaal door de box löpt. Wat een beleid en transferarremoe
  • 12 Feb 2020 om 11:31
    Dit spel hebben we te danken aan deze eigenwijze drol van een trainer !
zaterdag 29 februari 2020
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›