Garcia tekent 'doodvonnis': ''FC Twente moet vrezen voor degradatie''

37
Garcia tekent 'doodvonnis': ''FC Twente moet vrezen voor degradatie''

De technische staf van FC Twente haalde dinsdagavond in een gesprek met supporters hard uit naar Wout Brama. Clubwatcher Tijmen van Wissing vindt het vreemd dat Brama voor wrijving zou zorgen.

"Ik kan me dat bijna niet voorstellen", zegt Van Wissing bij Goeiemorgen Overijssel. "Natuurlijk is Brama een eigenzinnig mannetje en heeft hij zijn mening. Het is een strateeg op het middenveld en iemand die over het spelletje nadenkt. Volgens mij is het alleen maar prettig als trainer als je een klankbord hebt en iemand die een keer een andere invalshoek levert. Ik zou dat alleen maar omarmen."

Van Wissing merkt dat het sentiment rond Brama binnen de club flink is veranderd. "Vorig jaar was Wout Brama de Messias en verlosser van de regio. Nu is het bijna de grootste NSB'er die er rondloopt", schetst de journalist, die ook niet begrijpt dat Brama zou lekken naar de pers. "Ik heb nog nooit een primeur gehad, laat staan dat Brama de tipgever is."

De clubwatcher vindt dat de technische staf de situatie helemaal verkeerd heeft aangepakt. "Ik zei drie weken geleden al dat Garcia zijn doodvonnis tekent. Hij is de aanval op Brama begonnen en dat ga je niet winnen van een publiekslieveling, zeker niet als je het spelniveau van FC Twente ziet", meent hij.

"Dit is onnodig een rel geworden en dat is volledig te wijten aan de technische staf. Het draait al voor geen meter en dan kan je dit er absoluut niet bij hebben. Dus FC Twente moet echt vrezen voor degradatie", besluit Van Wissing.

37 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2020 om 11:03
    Is John W niet stiekem het neukrtje van Garcia?
  • 12 Feb 2020 om 17:15
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:34
      Hou jij maar lekker je oogkleppen op helpt bij jou toch niets wat er ook gebeurt je bent gewoon een dom, blind paard.
    Sorry, maar deze heer Wissing zegt het precies zoals het nu is. Dat word degradatie voor deze club.
  • 12 Feb 2020 om 16:34
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:26
      Meneer van wissing heeft het zelfde syndroom als een kwalbert verlinde deze mensen genieten van ellende. En maken de problemen veel groter dan ze in werkelijkheid zijn.
    Hou jij maar lekker je oogkleppen op helpt bij jou toch niets wat er ook gebeurt je bent gewoon een dom, blind paard.
  • 12 Feb 2020 om 16:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:21
      Het beste is dat Wout Brama en Gonzalo Garcia fatsoenlijk met elkaar gaan praten. Praat het uit en zand erover. Brama iets terughoudender en Garcia kan zijn werk doen met weinig tegenspraak als dit de ploeg volgens Boscker goed zou doen.
    Er valt niets meer te praten, het vertrouwen is totaal weg bij Wout ook na de dolksteek van kontelikker Boshker opgerot met de bende van Ted.
  • 12 Feb 2020 om 16:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:58
      Waarom moet er rondom Brama alles eigenlijk gecommuniceerd worden??? Omdat het publiek elkaar opjut om een soort pro-Brama show te geven elke week? Brama presteert gewoon niet goed genoeg, heeft daarnaast blijkbaar allemaal wensen. Vrijwel nooit wordt het geaccepteerd dat een speler rumoer maakt of het niet accepteert dat hij niet wordt opgesteld en blijft ook de reden binnens kamers. Dat heeft de technische staf ook prima gedaan en volgehouden. Supporters forceren deze communicatie zelf! Het is goed recht om dit soort keuzes te maken als García en ook besluiten daarover niet naar buiten te treden, dat is zelfs professioneel!!!’ Maar een deel van de supporters blijft blèren en mekkeren en achter elkaar aanlopen en elkaar napraten in dit verband. Is het bagger voetbal op dit moment! ; ja, werden er toch punten gehaald in de laatste vier wedstrijden? ja, ligt dat aan García? Ja, ligt dat aan de spelers? Ja Gaan we ons handhaven als we stoppen met onnodige steun en splitsing, waarschijnlijk wel. Ga je door met het ter discussie stellen van technische staf en achter een niet goed presterende speler aan lopen; waarschijnlijk niet. Zeker kan Brama vertellen hoe het ging op het veld, hij heeft het VWO gedaan, beter dan García, alleen hij moet het niet vertellen hoe het was, dat zien we zelf ook wel, maar er iets aan veranderen op het veld, maar ook hij maakt ( niet meer ) het verschil.
    Dezelfde Brama heeft er vorig seizoen voor gezorgd DAT MP een tactische aanpassing deed, waarna de punten binnen stroomden. Je argument dat Brama het achteraf goed kan vertellen slaat dus nergens op. Het niet spelen van Brama heeft ook niets met voetbalkwaliteiten te maken. Naast Brama zijn eerder Pleguezuelo, Bosch, Berggreen en Vuckic onterecht niet opgesteld. Gisteren was weer onnodig een belabberd FCT te zien. Deze trainer is gewoon een tactisch onbenul.
  • 12 Feb 2020 om 14:34
    Misschien is Woud de enigste die aangeeft en ziet dat het niet gaat werken met dit zooitje. (sorry) Maar als enigste vechten tegen de rest is een kansloze missie. Dus Twente met Garcia voorop gaan voor de keukenkampioen divisie. Jullie zijn goed bezig dus dit gaat vast lukken. Of is er nog een kleine kans dat Ted van Leeuwen wakker word?
  • 12 Feb 2020 om 14:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:21
      Het beste is dat Wout Brama en Gonzalo Garcia fatsoenlijk met elkaar gaan praten. Praat het uit en zand erover. Brama iets terughoudender en Garcia kan zijn werk doen met weinig tegenspraak als dit de ploeg volgens Boscker goed zou doen.
    Fatsoenlijk met GGG praten gaat niet lukken tenzij Wout vloeiend Spaans spreekt
  • 12 Feb 2020 om 14:21
    Het beste is dat Wout Brama en Gonzalo Garcia fatsoenlijk met elkaar gaan praten. Praat het uit en zand erover. Brama iets terughoudender en Garcia kan zijn werk doen met weinig tegenspraak als dit de ploeg volgens Boscker goed zou doen.
  • 12 Feb 2020 om 14:12
    Een trainer die kritiek niet objectief kan bekijken zal nooit een betere trainer worden
  • 12 Feb 2020 om 14:02
    Vitesse gooit vanavond Ajax uit de beter Ten Hag wordt daarna direct ontslagen en Tenhag wordt gelijk aangesteld als trainer van FC Twente
  • 12 Feb 2020 om 13:58
    Waarom moet er rondom Brama alles eigenlijk gecommuniceerd worden??? Omdat het publiek elkaar opjut om een soort pro-Brama show te geven elke week? Brama presteert gewoon niet goed genoeg, heeft daarnaast blijkbaar allemaal wensen. Vrijwel nooit wordt het geaccepteerd dat een speler rumoer maakt of het niet accepteert dat hij niet wordt opgesteld en blijft ook de reden binnens kamers. Dat heeft de technische staf ook prima gedaan en volgehouden. Supporters forceren deze communicatie zelf! Het is goed recht om dit soort keuzes te maken als García en ook besluiten daarover niet naar buiten te treden, dat is zelfs professioneel!!!’ Maar een deel van de supporters blijft blèren en mekkeren en achter elkaar aanlopen en elkaar napraten in dit verband. Is het bagger voetbal op dit moment! ; ja, werden er toch punten gehaald in de laatste vier wedstrijden? ja, ligt dat aan García? Ja, ligt dat aan de spelers? Ja Gaan we ons handhaven als we stoppen met onnodige steun en splitsing, waarschijnlijk wel. Ga je door met het ter discussie stellen van technische staf en achter een niet goed presterende speler aan lopen; waarschijnlijk niet. Zeker kan Brama vertellen hoe het ging op het veld, hij heeft het VWO gedaan, beter dan García, alleen hij moet het niet vertellen hoe het was, dat zien we zelf ook wel, maar er iets aan veranderen op het veld, maar ook hij maakt ( niet meer ) het verschil.
  • 12 Feb 2020 om 13:46
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:42
      Ron Jans waardeerde het enorm dat Wout gelijk na de eerste training bij hem binnen kwam lopen om inhoudelijke gesprekken te voeren. Luister eens naar Wout zijn analyses en die van García gelijk na de wedstrijd. Hoewel het veel moeilijker analyseren is als speler zijn die van Wout veel helderder en beter. Daar kan García niet tegen omdat hij onzeker is. García is de mol in zijn eigen selectie maar dat heeft behalve Wout niemand blijkbaar door. Dit is echt een mega probleem. Hoe komen die koppen ooit weer dezelfde kant op. Ben benieuwd naar Wout zijn verhaal en hoe de selectiespelers erin staan. Schenk, Espinoza en Vuckic staan denk ik aan de kant van García denk ik want die spelen bijna alles. Wat een gezwel is die García, helemaal verkleefd en alles heeft hij besmet met zijn achterlijke ideeen.
    Schenk vuckic espinosa en atior staan sws aan de kant van GGG en de rest van de Spanaajrden denk kk. Bijen en Bosch 100% zeker aan de kant van Brama. Misschien staat Julio als enige spanjaard nog aan de kant van Brama. Hierdoor komt er echt een scheiding in de club
  • 12 Feb 2020 om 13:42
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:07
      Garcia zegt het duidelijk in het gesprek ' He (Wout Brama) is not the leather there! Het is just need to sitting on the side. Dus Brama wil bemoeit zich te veel en neemt de controle over. Geen enkele trainer accepteert dit. Dus zou Brama zich ook moeten rangschikken aan zijn huidige rol. Hij is speler en geen trainer. Dus hoort hij te luisteren naar wat de trainer en staf bepalen. Als dan zijn (Wout Brama) advies geen advies meer is, maar de controle overnemen. Dan ben je werkelijk een stoorzender van het huidige groepsproces. Dus Brama moet zich meer op de achtergrond houden. Ook ter respect voor de staf.
    Ron Jans waardeerde het enorm dat Wout gelijk na de eerste training bij hem binnen kwam lopen om inhoudelijke gesprekken te voeren. Luister eens naar Wout zijn analyses en die van García gelijk na de wedstrijd. Hoewel het veel moeilijker analyseren is als speler zijn die van Wout veel helderder en beter. Daar kan García niet tegen omdat hij onzeker is. García is de mol in zijn eigen selectie maar dat heeft behalve Wout niemand blijkbaar door. Dit is echt een mega probleem. Hoe komen die koppen ooit weer dezelfde kant op. Ben benieuwd naar Wout zijn verhaal en hoe de selectiespelers erin staan. Schenk, Espinoza en Vuckic staan denk ik aan de kant van García denk ik want die spelen bijna alles. Wat een gezwel is die García, helemaal verkleefd en alles heeft hij besmet met zijn achterlijke ideeen.
  • 12 Feb 2020 om 13:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:18
      Omdat elke wedstrijd een finale is voor GG, kon dit niet goed aflopen. De zaak "Brama" is m.i. de druppel. Zijn houdbaarheid is voorbij. De rest niet interessant. De spelers zijn goed genoeg om zich te handhaven. Er moet snel een trainer ingezet worden die zorgt dat daadwerkelijk de beste 11 in het veld staan. Dit "mag" TvL "oplossen" en snel, anders is het tegen AZ "feest".... dat is wel duidelijk....
    Ben t een keer met je eens. Lijkt mij de meest logische stap. Misschien aanvullend ergens wat capabele transfervrije spelers wegtoveren (wordt moeilijk) om nog wat achter de hand te hebben.
  • 12 Feb 2020 om 13:29
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:07
      Garcia zegt het duidelijk in het gesprek ' He (Wout Brama) is not the leather there! Het is just need to sitting on the side. Dus Brama wil bemoeit zich te veel en neemt de controle over. Geen enkele trainer accepteert dit. Dus zou Brama zich ook moeten rangschikken aan zijn huidige rol. Hij is speler en geen trainer. Dus hoort hij te luisteren naar wat de trainer en staf bepalen. Als dan zijn (Wout Brama) advies geen advies meer is, maar de controle overnemen. Dan ben je werkelijk een stoorzender van het huidige groepsproces. Dus Brama moet zich meer op de achtergrond houden. Ook ter respect voor de staf.
    Voor je kunt oordelen en veroordelen moet er veel meer duidelijkheid komen wat er precies speelt.
  • 12 Feb 2020 om 13:28
    Het gaat er niet om hoe of wat Wout zegt het gaat erom hoe je het managed. Directie moet ingrijpen want Twente moet nog verder met Wout en niet met GGG
  • 12 Feb 2020 om 13:27
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:22
      Het is heel simpel. Het lekken is niet het probleem (ook al is het niet opgenomen de woorden zijn gezegd en worden dus doorverteld). Wout Brama is niet het probleem en de supporters zijn niet het probleem. Het probleem is dat er een instabiel elftal staat dat zonder visie week in week uit slecht speelt. Deze staf is niet capabel en moet zo snel mogelijk worden vervangen om Twente te redden, mensen niet verder te beschadigen en het minst belangrijk om ze zich tegen zichzelf in bescherming te nemen.
    +100
  • 12 Feb 2020 om 13:26
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:26
      Meneer van wissing heeft het zelfde syndroom als een kwalbert verlinde deze mensen genieten van ellende. En maken de problemen veel groter dan ze in werkelijkheid zijn.
    Juist ja
  • 12 Feb 2020 om 13:26
    Meneer van wissing heeft het zelfde syndroom als een kwalbert verlinde deze mensen genieten van ellende. En maken de problemen veel groter dan ze in werkelijkheid zijn.
  • 12 Feb 2020 om 13:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:12
      Leuk verhaal, maar als jij ziet dat jou leidinggevende er totaal geen ruk van kan en er maand in maand uit gewoon een potje van maakt slik jij dat ook allemaal rustig weg. Terwijl jij ziet dat het steeds slechte gaat met het bedrijf waar jij voor werkt en wat je lief hebt . Dan ben je toch eigenlijk een slappe en waardeloze werknemer. Die niet aan de bel durft te trekken puur om zijn eigen hachje.
    Ik zeg ook niet dat het verkeerd is dat Wout Brama zich er soms mee bemoeit. Maar het gaat wel op de manier waar op. Hoe brengt hij de leidingevende (Garcia) op de hoogte. Gaat dit op een genuanceerde wijze of gaat dit zo ver dat een hevige dicussie ontstaat, waar geen einde aan zit. Elke leidingevende staat open voor een gesprek. Maar dat gesprek zal wel gepaard moeten gaan met gezag voor de huidige leidingevende. Kraak je hem af op zijn beleid of geef je hem enkele adviezen om het te veebeteren. Daar zit wel een verschil.
  • 12 Feb 2020 om 13:22
    Het is heel simpel. Het lekken is niet het probleem (ook al is het niet opgenomen de woorden zijn gezegd en worden dus doorverteld). Wout Brama is niet het probleem en de supporters zijn niet het probleem. Het probleem is dat er een instabiel elftal staat dat zonder visie week in week uit slecht speelt. Deze staf is niet capabel en moet zo snel mogelijk worden vervangen om Twente te redden, mensen niet verder te beschadigen en het minst belangrijk om ze zich tegen zichzelf in bescherming te nemen.
  • 12 Feb 2020 om 13:18
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:50
      Allemaal de schuld van Brama en de supporters.....
    Omdat elke wedstrijd een finale is voor GG, kon dit niet goed aflopen. De zaak "Brama" is m.i. de druppel. Zijn houdbaarheid is voorbij. De rest niet interessant. De spelers zijn goed genoeg om zich te handhaven. Er moet snel een trainer ingezet worden die zorgt dat daadwerkelijk de beste 11 in het veld staan. Dit "mag" TvL "oplossen" en snel, anders is het tegen AZ "feest".... dat is wel duidelijk....
  • 12 Feb 2020 om 13:18
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:07
      Garcia zegt het duidelijk in het gesprek ' He (Wout Brama) is not the leather there! Het is just need to sitting on the side. Dus Brama wil bemoeit zich te veel en neemt de controle over. Geen enkele trainer accepteert dit. Dus zou Brama zich ook moeten rangschikken aan zijn huidige rol. Hij is speler en geen trainer. Dus hoort hij te luisteren naar wat de trainer en staf bepalen. Als dan zijn (Wout Brama) advies geen advies meer is, maar de controle overnemen. Dan ben je werkelijk een stoorzender van het huidige groepsproces. Dus Brama moet zich meer op de achtergrond houden. Ook ter respect voor de staf.
    Mocht Wout dit inderdaad allemaal doen; wat ik betwijfel. Dan heeft de trainer groot gelijk dat die naast de selectie staat. Maar dan nog had dit normaal gecommuniceerd moeten worden naar de buitenwereld. Dan was er nu rust geweest en had je met volle aandacht aan de selectie kunnen werken. Integenstelling tot wat er nu gebeurd en dat alle focus op Wout is gericht inplaats van het handhaven van FC Twente. En hierin neem ik het de directie ook enorm kwalijk dat dit niet op een normale manier gecommuniceerd is.
  • 12 Feb 2020 om 13:17
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:11
      Ik snap wel dat Brama zijn mond opentrekt en zijn mening geeft. Jij ziet toch ook dat het zo niet verder kan?
    Zeker, maar dat doe je tegen alleen de trainer of met hogere mannen binnen de club. Om dat in een spelersgroep te doen en daardoor ‘irritant’ te zijn, is niet de oplossing. En daarnaast, een Sander Boschker, man van de club, gaat 100% niet zomaar zijn maat aan het daglicht stellen. Dan zal er iig een kern van waarheid inzitten. Daarnaast super schandalig natuurlijk dat deze tapes zijn uitgelekt, dan ben je geen supporter van de club in mijn ogen. En op basis van de tapes, wie denken die supporters wel niet dat ze zijn om op deze manier in gesprek te gaan. Ongelofelijk, ik schaam me diep voor deze zogenaamde supporters
  • 12 Feb 2020 om 13:14
    Tijmen van Wissing gebruikt het woord NSB ........! Dat krijgt nog een staartje....!
  • 12 Feb 2020 om 13:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:07
      Garcia zegt het duidelijk in het gesprek ' He (Wout Brama) is not the leather there! Het is just need to sitting on the side. Dus Brama wil bemoeit zich te veel en neemt de controle over. Geen enkele trainer accepteert dit. Dus zou Brama zich ook moeten rangschikken aan zijn huidige rol. Hij is speler en geen trainer. Dus hoort hij te luisteren naar wat de trainer en staf bepalen. Als dan zijn (Wout Brama) advies geen advies meer is, maar de controle overnemen. Dan ben je werkelijk een stoorzender van het huidige groepsproces. Dus Brama moet zich meer op de achtergrond houden. Ook ter respect voor de staf.
    Leuk verhaal, maar als jij ziet dat jou leidinggevende er totaal geen ruk van kan en er maand in maand uit gewoon een potje van maakt slik jij dat ook allemaal rustig weg. Terwijl jij ziet dat het steeds slechte gaat met het bedrijf waar jij voor werkt en wat je lief hebt . Dan ben je toch eigenlijk een slappe en waardeloze werknemer. Die niet aan de bel durft te trekken puur om zijn eigen hachje.
  • 12 Feb 2020 om 13:12
    Wat voor een slappe zak als trainer ben je dan dat je 1 speler zogenaamd de boel laat verpesten. Geloof er niets van. Ze spelen zonder overtuiging en visie. Dáár is de trainer verantwoordelijk voor. Neem je verlies en ga weg.
  • 12 Feb 2020 om 13:11
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:07
      Garcia zegt het duidelijk in het gesprek ' He (Wout Brama) is not the leather there! Het is just need to sitting on the side. Dus Brama wil bemoeit zich te veel en neemt de controle over. Geen enkele trainer accepteert dit. Dus zou Brama zich ook moeten rangschikken aan zijn huidige rol. Hij is speler en geen trainer. Dus hoort hij te luisteren naar wat de trainer en staf bepalen. Als dan zijn (Wout Brama) advies geen advies meer is, maar de controle overnemen. Dan ben je werkelijk een stoorzender van het huidige groepsproces. Dus Brama moet zich meer op de achtergrond houden. Ook ter respect voor de staf.
    Ik snap wel dat Brama zijn mond opentrekt en zijn mening geeft. Jij ziet toch ook dat het zo niet verder kan?
  • 12 Feb 2020 om 13:08
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:54
      Als het brama zijn schuld is. Zul je toch verwachten dat hij na 2e verbannen word?? Dat gebeurd niet dus technische staf houd elkaar handen boven hun hoofd. Waar is directie met reactie?????????????
    Precies, dit is het eigen falen afschuiven op Brama die wel mondig genoeg is om wat van het vertoonde spel te zeggen. En dat spel hebben we met 30000 supporters gezien. Het is niet om aan te gluren, zit geen enkele lijn in, spelers die elkaar niet begrijpen en maar wat doen, opstelling die met de week veranderd, met 5 verdedigers en 1 spits spelen (die eigenlijk geen spits is), proberen van achteruit op te bouwen wat met deze spelers niet kan. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom , het is allemaal de schuld van Wout.
  • 12 Feb 2020 om 13:07
    Garcia zegt het duidelijk in het gesprek ' He (Wout Brama) is not the leather there! Het is just need to sitting on the side. Dus Brama wil bemoeit zich te veel en neemt de controle over. Geen enkele trainer accepteert dit. Dus zou Brama zich ook moeten rangschikken aan zijn huidige rol. Hij is speler en geen trainer. Dus hoort hij te luisteren naar wat de trainer en staf bepalen. Als dan zijn (Wout Brama) advies geen advies meer is, maar de controle overnemen. Dan ben je werkelijk een stoorzender van het huidige groepsproces. Dus Brama moet zich meer op de achtergrond houden. Ook ter respect voor de staf.
  • 12 Feb 2020 om 12:54
    Nu meteen doorpakken, Ted optiefen garcia optiefen Zet jantje van sta er maar als interim voor Bij handhaving volgend seizoenneen echte trainer met idem technische staf
  • 12 Feb 2020 om 12:54
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:48
      Ted en GG hebben de excuses al klaar Brama's zn schuld zal het wel zijn ..laat me niet lachen ..tis om te huilen..
    Als het brama zijn schuld is. Zul je toch verwachten dat hij na 2e verbannen word?? Dat gebeurd niet dus technische staf houd elkaar handen boven hun hoofd. Waar is directie met reactie?????????????
  • 12 Feb 2020 om 12:50
    Allemaal de schuld van Brama en de supporters.....
  • 12 Feb 2020 om 12:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 12:41
      Vind je gek dat wout de bek los trekt met deze stel slappe zakken die er week in en week uit 1 grote puinhoop van bakken!! En dan ook nog een trainer met geen nowhow zo,n boscher valt ook vies tegen!! Idd de onderkant kom met de week dichterbij en dan is het over en uit!!!!
    Ted en GG hebben de excuses al klaar Brama's zn schuld zal het wel zijn ..laat me niet lachen ..tis om te huilen..
  • 12 Feb 2020 om 12:48
    Inderdaad ze spelen constant een draak van wedstrijden. Dat een Brama als ervaren speler dan eens wat zegt is logisch! Het ie evenzeer logisch dat een verwijdering van Brama uit de selectie minder confronterend was wanneer het team goed had gepresteerd. Nu valt alles heel ongelukkig samen maar vreemd is dat niet.
  • 12 Feb 2020 om 12:41
    Vind je gek dat wout de bek los trekt met deze stel slappe zakken die er week in en week uit 1 grote puinhoop van bakken!! En dan ook nog een trainer met geen nowhow zo,n boscher valt ook vies tegen!! Idd de onderkant kom met de week dichterbij en dan is het over en uit!!!!
  • 12 Feb 2020 om 12:37
    Tja dat krijg je met een zeer slappe en matige technische staf die zo onervaren is als dunne stront. Ted is ook een weekje aan het skiën of heeft hij zich in Hengelo in de bezemkast opgesloten en denkt dat het wel weer overwaait. Rvc hoef je ook niks van te verwachten, want daar zit totaal geen voetbal kennis of wat dan ook.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›