FOTO | Boze fans pakken standbeeld Boschker in met vuilniszakken

141
FOTO | Boze fans pakken standbeeld Boschker in met vuilniszakken

De uitspraken van Sander Boschker tijdens een gesprek met supporters houden de gemoederen bij FC Twente flink bezig. De keeperstrainer haalde uit naar clubicoon Wout Brama.

De uitspraken van Boschker zijn bij veel supporters in het verkeerde keelgat geschoten. Een aantal fans heeft al actie ondernomen en het standbeeld van Boschker bij De Grolsch Veste onder handen genomen. Het standbeeld, dat Boschker kreeg voor zijn staat van dienst bij FC Twente, is ingepakt met vuilniszakken.

De actie van de supporters, die duidelijk de kant van Brama kiezen, kan niet overal op goedkeurende blikken rekenen. Op social media noemen andere fans de vuilniszakkenactie 'kinderachtig' en 'triest'. Boschker speelde 696 officiële wedstrijden voor FC Twente en is inmiddels keeperstrainer bij de club.

141 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2020 om 21:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:24
      Voor het karretje laten spannen of vinden dat de achterban recht heeft op een eerlijke uitleg. Sander is ook gewoon supporter van Twente en zoals meeste fans hier met emoties reageren deed hij dit gisteren ook. Of hij het slim aangepakt heeft laat ik in het midden, maar hij is gewoon eerlijk EN hij is niet verantwoordelijk voor de keuzes die GGG uiteindelijk maakt. We weten nu in ieder geval dat Sander niet weg loopt voor zijn (en blijkbaar voor anderen) verantwoording. Zoiets moet geprezen worden en niet afgestraft.
    Klopt.
  • 12 Feb 2020 om 21:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:24
      Voor het karretje laten spannen of vinden dat de achterban recht heeft op een eerlijke uitleg. Sander is ook gewoon supporter van Twente en zoals meeste fans hier met emoties reageren deed hij dit gisteren ook. Of hij het slim aangepakt heeft laat ik in het midden, maar hij is gewoon eerlijk EN hij is niet verantwoordelijk voor de keuzes die GGG uiteindelijk maakt. We weten nu in ieder geval dat Sander niet weg loopt voor zijn (en blijkbaar voor anderen) verantwoording. Zoiets moet geprezen worden en niet afgestraft.
    Sander kruipt die leerling trainer in z'n kont.
  • 12 Feb 2020 om 16:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:19
      Dus omdat dat jij dat vindt zijn de anderen nep supporters? Lekker onderbouwd ook.
    Laat gaan RedHell, iedereen die volgens mijnheer Rijvers respect heeft voor Boschker of geen doemdenker is, is volgens hem een nep supporter. Ik ben vandaag ook al zo door hem genoemd.
  • 12 Feb 2020 om 16:35
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:56
      Typisch geval die niet tegen kritiek kan haha
    En jij bent typisch een hopeloos geval haha
  • 12 Feb 2020 om 16:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:20
      Omdat die zich dom voor het karretje laat spannen door die clown van een trainer.
    Voor het karretje laten spannen of vinden dat de achterban recht heeft op een eerlijke uitleg. Sander is ook gewoon supporter van Twente en zoals meeste fans hier met emoties reageren deed hij dit gisteren ook. Of hij het slim aangepakt heeft laat ik in het midden, maar hij is gewoon eerlijk EN hij is niet verantwoordelijk voor de keuzes die GGG uiteindelijk maakt. We weten nu in ieder geval dat Sander niet weg loopt voor zijn (en blijkbaar voor anderen) verantwoording. Zoiets moet geprezen worden en niet afgestraft.
  • 12 Feb 2020 om 16:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:14
      Ik vind het niet erg dat het naar buiten is gekomen. Maar ik vind het wel erg dat supporters nu Sander lopen afkraken terwijl hij gewoon zegt waar het op staat. Don’t shoot the messenger, en dat gebeurt nu wel. Hij is niet verantwoordelijk van de complete gang van zaken, maar word er nu wel voor gestraft.
    Omdat die zich dom voor het karretje laat spannen door die clown van een trainer.
  • 12 Feb 2020 om 16:19
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:11
      Je weet niet wat in de bus besproken is. Misschien hebben ze Sander wel naar voren geschoven omdat hij het meeste krediet heeft opgebouwd en ook een kind van de club is? Misschien heeft Sander daarom ook zelf wel gekozen om bij de gesprekken aanwezig te zijn. Misschien heeft hij de verantwoording genomen omdat anderen er voor wegliepen. Het is speculeren en je kent de context niet. En of Sander geraakt is? Ja dat weet ik wel zeker.
    Als dit zo zou zijn dan is García wel heel hard weggelopen voor zijn verantwoordelijkheid (zoals hij al lange tijd doet) en heeft hij Boschker mooi voor zijn karretje gespannen (wat ook getuigt van weinig verstand om dat te doen). Niet dat ik erg vind dat hij er niet meer is hoor, maar ik krijg ook steeds meer een beeld bij de manier hoe Pusic naar buiten is gewerkt. Ted en GGG zijn grote eng nekken.
  • 12 Feb 2020 om 16:18
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:14
      Ik vind het niet erg dat het naar buiten is gekomen. Maar ik vind het wel erg dat supporters nu Sander lopen afkraken terwijl hij gewoon zegt waar het op staat. Don’t shoot the messenger, en dat gebeurt nu wel. Hij is niet verantwoordelijk van de complete gang van zaken, maar word er nu wel voor gestraft.
    Mss heb je wel gelijk en wordt Sander geslachtofferd om die andere linke Loetjes buiten schot te houden. Het gaat vandaag alleen maar over hem en brama en niet over de echte schuldigen aan deze soap. Maar aan de andere kant. Sander moet slimmer zijn! 30 jaar in de voetballerij en dan nog niet weten hoe het werkt.
  • 12 Feb 2020 om 16:14
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:08
      Ergens is het goed dat het nu naar buiten komt niks binnenkamers laten we moeten nog 12 wedstrijden nu is het vuurtje wel een echte brand geworden en valt er nog wat te blussen
    Ik vind het niet erg dat het naar buiten is gekomen. Maar ik vind het wel erg dat supporters nu Sander lopen afkraken terwijl hij gewoon zegt waar het op staat. Don’t shoot the messenger, en dat gebeurt nu wel. Hij is niet verantwoordelijk van de complete gang van zaken, maar word er nu wel voor gestraft.
  • 12 Feb 2020 om 16:11
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:04
      Als keeperstrainer moet je je dan ook bemoeien met de keepers en verder niet. Een keeperstrainer moet bij dit soort gesprekken helemaal niet aansluiten en al helemaal Sander Boschker niet. Die zetten zichzelf compleet voor schut, net zoals die mafklapper die bij Ajax altijd op de bank zit en zich god waant. Boschker heeft volgens mij ook het gevoel dat hij onaantastbaar is ofzo. Alle Calimero argumenten die hij in de strijd gooit omtrent zijn eigen persoon zijn bij het trieste af. Lekken is misschien niet netjes maar nu kan iedereen wel eens horen wat voor incompetente mensen wij aan het roer van de selectie hebben staan. ‘Iceberg straight ahead’ is waar we ons op dit moment bevinden! Erger nog, ik denk dat we hem al geraakt hebben.
    Je weet niet wat in de bus besproken is. Misschien hebben ze Sander wel naar voren geschoven omdat hij het meeste krediet heeft opgebouwd en ook een kind van de club is? Misschien heeft Sander daarom ook zelf wel gekozen om bij de gesprekken aanwezig te zijn. Misschien heeft hij de verantwoording genomen omdat anderen er voor wegliepen. Het is speculeren en je kent de context niet. En of Sander geraakt is? Ja dat weet ik wel zeker.
  • 12 Feb 2020 om 16:08
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:54
      Mee eens, maar om dan Sander helemaal af te blaffen nu over een gesprek wat gewoon binnenskamers gevoerd is en door een laffe supporter is opgenomen en gelekt naar de pers is ook niet terecht. Zoals Citrofiel ook al aangaf, de keepers ontwikkelen zich, de rest van de selectie staat stil of gaat achteruit. Dan is er toch blijkbaar 1 man in de TS die goed functioneert of niet? De coach is uiteindelijk verantwoordelijk en de assistenten hebben het maar te doen met de keuzes die de coach maakt.
    Ergens is het goed dat het nu naar buiten komt niks binnenkamers laten we moeten nog 12 wedstrijden nu is het vuurtje wel een echte brand geworden en valt er nog wat te blussen
  • 12 Feb 2020 om 16:04
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:54
      Mee eens, maar om dan Sander helemaal af te blaffen nu over een gesprek wat gewoon binnenskamers gevoerd is en door een laffe supporter is opgenomen en gelekt naar de pers is ook niet terecht. Zoals Citrofiel ook al aangaf, de keepers ontwikkelen zich, de rest van de selectie staat stil of gaat achteruit. Dan is er toch blijkbaar 1 man in de TS die goed functioneert of niet? De coach is uiteindelijk verantwoordelijk en de assistenten hebben het maar te doen met de keuzes die de coach maakt.
    Als keeperstrainer moet je je dan ook bemoeien met de keepers en verder niet. Een keeperstrainer moet bij dit soort gesprekken helemaal niet aansluiten en al helemaal Sander Boschker niet. Die zetten zichzelf compleet voor schut, net zoals die mafklapper die bij Ajax altijd op de bank zit en zich god waant. Boschker heeft volgens mij ook het gevoel dat hij onaantastbaar is ofzo. Alle Calimero argumenten die hij in de strijd gooit omtrent zijn eigen persoon zijn bij het trieste af. Lekken is misschien niet netjes maar nu kan iedereen wel eens horen wat voor incompetente mensen wij aan het roer van de selectie hebben staan. ‘Iceberg straight ahead’ is waar we ons op dit moment bevinden! Erger nog, ik denk dat we hem al geraakt hebben.
  • 12 Feb 2020 om 15:54
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:48
      Laten ze hem dan ook uit de selectie gooien. Maar dat doen ze ook niet. Het is allemaal halfbakken werk wat er door de TS afgeleverd wordt (zowel in als op het veld). Continue om de hete brij heen draaien. Niks loslaten/communiceren en iedereen in het ongewis laten. Deze situatie hebben ze compleet zelf in de hand gewerkt. Stelletje knuppels bint het!
    Mee eens, maar om dan Sander helemaal af te blaffen nu over een gesprek wat gewoon binnenskamers gevoerd is en door een laffe supporter is opgenomen en gelekt naar de pers is ook niet terecht. Zoals Citrofiel ook al aangaf, de keepers ontwikkelen zich, de rest van de selectie staat stil of gaat achteruit. Dan is er toch blijkbaar 1 man in de TS die goed functioneert of niet? De coach is uiteindelijk verantwoordelijk en de assistenten hebben het maar te doen met de keuzes die de coach maakt.
  • 12 Feb 2020 om 15:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:43
      Nee. En ik bedoel ook niet dat hij Garcia moet verdedigen want die bakt er ook niet veel van. Ik bedoel te zeggen dat het enige wat helpt op dit moment is dat binnen de selectie alle neuzen dezelfde kant op staan. En als Wout dan in de selectie loopt te muiten omdat hij zn zin niet krijgt, dan gebeurt dat gewoon nooit. Dat bedoelde ik met het belang van de club. Sander kan nu niet Garcia aanvallen, want dat zorgt voor nog meer onrust zowel binnen TS als binnen selectie. Dan is de beste optie in mijn ogen om gewoon de rotte appel uit de selectie te gooien, hoe zeer gerespecteerd speler het ook is. Sander komt inderdaad over als arrogante bal, maar dat is volgens mij een manier van zelfbescherming. Als je hem goed zou kennen dan zie je dat hij helemaal niet zo is.
    Laten ze hem dan ook uit de selectie gooien. Maar dat doen ze ook niet. Het is allemaal halfbakken werk wat er door de TS afgeleverd wordt (zowel in als op het veld). Continue om de hete brij heen draaien. Niks loslaten/communiceren en iedereen in het ongewis laten. Deze situatie hebben ze compleet zelf in de hand gewerkt. Stelletje knuppels bint het!
  • 12 Feb 2020 om 15:43
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:32
      Als Sander in het belang van de club zou handelen waren alle pijlen op Garcia gegaan. Of zie jij verbetering? Ultieme dieptepunt was de pot tegen Emmen, zonder zondebok Brama
    Nee. En ik bedoel ook niet dat hij Garcia moet verdedigen want die bakt er ook niet veel van. Ik bedoel te zeggen dat het enige wat helpt op dit moment is dat binnen de selectie alle neuzen dezelfde kant op staan. En als Wout dan in de selectie loopt te muiten omdat hij zn zin niet krijgt, dan gebeurt dat gewoon nooit. Dat bedoelde ik met het belang van de club. Sander kan nu niet Garcia aanvallen, want dat zorgt voor nog meer onrust zowel binnen TS als binnen selectie. Dan is de beste optie in mijn ogen om gewoon de rotte appel uit de selectie te gooien, hoe zeer gerespecteerd speler het ook is. Sander komt inderdaad over als arrogante bal, maar dat is volgens mij een manier van zelfbescherming. Als je hem goed zou kennen dan zie je dat hij helemaal niet zo is.
  • 12 Feb 2020 om 15:35
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:32
      Als Sander in het belang van de club zou handelen waren alle pijlen op Garcia gegaan. Of zie jij verbetering? Ultieme dieptepunt was de pot tegen Emmen, zonder zondebok Brama
    Juist dus dat gelul is puur om hun straatje schoon te vegen in mij ogen.
  • 12 Feb 2020 om 15:32
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:01
      Wat ik niet begrijp is dat velen hier boos zijn omdat in hun ogen Sander een mes in Wout zn rug steekt. In mijn ogen is Sander niet de schuldige maar zou je Wout als Judas moeten zien. Sander verdedigt het belang van de club. Als Wout besluit om te gaan muiten tussen de spelers en het gezag van de trainer probeert te ondermijnen dan is het toch Wout die fout zit? Tuurlijk Wout is een icoon en verdient alle respect van de wereld, maar niemand is groter dan de club. En zoals ik het allemaal lees heb ik het gevoel dat Wout dat wel denkt. Erg jammer. Verder, Sander is een toffe gast, en groot Fc Twente supporter. De mensen die hem het Ajax uitstapje kwalijk nemen kennen blijkbaar ook niet het hele verhaal, dus als je het niet kent mag je ook niet oordelen.
    Als Sander in het belang van de club zou handelen waren alle pijlen op Garcia gegaan. Of zie jij verbetering? Ultieme dieptepunt was de pot tegen Emmen, zonder zondebok Brama
  • 12 Feb 2020 om 15:19
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:01
      Wat ik niet begrijp is dat velen hier boos zijn omdat in hun ogen Sander een mes in Wout zn rug steekt. In mijn ogen is Sander niet de schuldige maar zou je Wout als Judas moeten zien. Sander verdedigt het belang van de club. Als Wout besluit om te gaan muiten tussen de spelers en het gezag van de trainer probeert te ondermijnen dan is het toch Wout die fout zit? Tuurlijk Wout is een icoon en verdient alle respect van de wereld, maar niemand is groter dan de club. En zoals ik het allemaal lees heb ik het gevoel dat Wout dat wel denkt. Erg jammer. Verder, Sander is een toffe gast, en groot Fc Twente supporter. De mensen die hem het Ajax uitstapje kwalijk nemen kennen blijkbaar ook niet het hele verhaal, dus als je het niet kent mag je ook niet oordelen.
    Sander verdedigt de ts en TD en dus absoluut niet het clubbelang. Kontekruipers zijn het
  • 12 Feb 2020 om 15:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:01
      Wat ik niet begrijp is dat velen hier boos zijn omdat in hun ogen Sander een mes in Wout zn rug steekt. In mijn ogen is Sander niet de schuldige maar zou je Wout als Judas moeten zien. Sander verdedigt het belang van de club. Als Wout besluit om te gaan muiten tussen de spelers en het gezag van de trainer probeert te ondermijnen dan is het toch Wout die fout zit? Tuurlijk Wout is een icoon en verdient alle respect van de wereld, maar niemand is groter dan de club. En zoals ik het allemaal lees heb ik het gevoel dat Wout dat wel denkt. Erg jammer. Verder, Sander is een toffe gast, en groot Fc Twente supporter. De mensen die hem het Ajax uitstapje kwalijk nemen kennen blijkbaar ook niet het hele verhaal, dus als je het niet kent mag je ook niet oordelen.
    We reageren allemaal vanuit emotie, maar Boschker is altijd al een arrogante bal geweest en heb nooit een hoge pet van hem op gehad als persoon. Wel van Brama. Beiden hebben hun diensten bewezen. Brama heeft vorig seizoen ook al kritiek geuit en weet waar hij mee bezig is denk ik. Dat de technische staf de regie kwijt is is duidelijk. Tijd om GGG eruit te gooien en een ervaren crisismanager aan te stellen. Dat kost dan maar wat meer geld. Degradatie kost nog veel meer
  • 12 Feb 2020 om 15:08
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:06
      Dat standbeeld voor Boschker heb ik nooit begrepen. Het is dat hij bij Ajax nooit gepresteerd heeft, waardoor hij op hangende pootjes terugkeerde en daardoor zoveel wedstrijden heeft gekeept. Sander is er alleen voor zichzelf, voor mij persoonlijk geen clubicoon. Mis de strop nog... Grapje hè...
    Sander is heel belangrijk geweest voor FC Twente en was een geweldige keeper in de jaren die hij bij ons op doel stond. Vooral het beker moment geeft nog kippenvel.
  • 12 Feb 2020 om 15:06
    Dat standbeeld voor Boschker heb ik nooit begrepen. Het is dat hij bij Ajax nooit gepresteerd heeft, waardoor hij op hangende pootjes terugkeerde en daardoor zoveel wedstrijden heeft gekeept. Sander is er alleen voor zichzelf, voor mij persoonlijk geen clubicoon. Mis de strop nog... Grapje hè...
  • 12 Feb 2020 om 15:05
    Sommige Pec Supporters op een andere voetbal site hadden het wel over dat Wout ook bij Pec Zwolle nogal eisend kon wezen in zijn positie binnen het elftal en dat dit ook voor onrust zorgde binnen de organisatie van Pec. Maar wederom speculaties.
  • 12 Feb 2020 om 15:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:01
      Wat ik niet begrijp is dat velen hier boos zijn omdat in hun ogen Sander een mes in Wout zn rug steekt. In mijn ogen is Sander niet de schuldige maar zou je Wout als Judas moeten zien. Sander verdedigt het belang van de club. Als Wout besluit om te gaan muiten tussen de spelers en het gezag van de trainer probeert te ondermijnen dan is het toch Wout die fout zit? Tuurlijk Wout is een icoon en verdient alle respect van de wereld, maar niemand is groter dan de club. En zoals ik het allemaal lees heb ik het gevoel dat Wout dat wel denkt. Erg jammer. Verder, Sander is een toffe gast, en groot Fc Twente supporter. De mensen die hem het Ajax uitstapje kwalijk nemen kennen blijkbaar ook niet het hele verhaal, dus als je het niet kent mag je ook niet oordelen.
    Niemand weet de waarheid het is momenteel alleen maar speculeren. En bij speculaties lig je bij de 1 in het ziekenhuis en bij de ander ben je al dood en begraven.
  • 12 Feb 2020 om 15:01
    Wat ik niet begrijp is dat velen hier boos zijn omdat in hun ogen Sander een mes in Wout zn rug steekt. In mijn ogen is Sander niet de schuldige maar zou je Wout als Judas moeten zien. Sander verdedigt het belang van de club. Als Wout besluit om te gaan muiten tussen de spelers en het gezag van de trainer probeert te ondermijnen dan is het toch Wout die fout zit? Tuurlijk Wout is een icoon en verdient alle respect van de wereld, maar niemand is groter dan de club. En zoals ik het allemaal lees heb ik het gevoel dat Wout dat wel denkt. Erg jammer. Verder, Sander is een toffe gast, en groot Fc Twente supporter. De mensen die hem het Ajax uitstapje kwalijk nemen kennen blijkbaar ook niet het hele verhaal, dus als je het niet kent mag je ook niet oordelen.
  • 12 Feb 2020 om 14:56
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:50
      Gefeliciteerd dat je in vak P zit Trol
      En ik heb schijt aan jouw reacties.
    Typisch geval die niet tegen kritiek kan haha
  • 12 Feb 2020 om 14:51
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:50
      Gefeliciteerd dat je in vak P zit Trol
      En ik heb schijt aan jouw reacties.
    Voor iemand die schijt heeft reageer je bizar veel?
  • 12 Feb 2020 om 14:51
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:31
      Ach kom op man! Reageer eens als een volwassen persoon. Als je wat te melden hebt kom dan met wat inhoud. Ik kan niet begrijpen dat dit is gebeurt vandaag. Het zegt wat over het niveau. Aan je reactie te zien voel je je persoonlijk aangevallen. Misschien was je er wel bij. In dat geval richt ik me graag tot jou persoonlijk: jullie zijn niet de enige supporters. Jullie mening weegt niet zwaarder dan die van andere supporters. Dat standbeeld staat er niet namens of voor jullie, maar voor elke Supporter van de club FC Twente. Dat standbeeld staat er op basis van historische prestaties. Het is ronduit arrogant om te denken dat iedereen achter deze actie staat en dat je namens alle supporters spreekt. Ik herhaal nog eens; dit is een schandalige vertoning, waarvoor je je de ogen uit de kop moet schamen. Boschker heeft fout gehandeld, dat staat buiten kijf. Maar dit gaat veel te ver. Je blijft met je poten van die standbeelden af. Jullie zijn niet groter dan de club. FC Twente is van iedereen in de Twenterand, niet van een paar supporters die blind van woede werkelijk alle realiteit en redelijkheid zijn verloren. Gedraag je. En wacht rustig af wat er vandaag besproken wordt.
    Sws mee eens!
  • 12 Feb 2020 om 14:50
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:48
      Lol ik zit in Vak P vriend maar dat betekend niet dat ik jou reacties automatisch goed moet keuren. En troll? Omdat ik het oneens ben met je reactie? Opa was gekscherend bedoelt vanwege de persoon "Rijvers" zuurpruim.
    Gefeliciteerd dat je in vak P zit Trol
    En ik heb schijt aan jouw reacties.
  • 12 Feb 2020 om 14:49
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:46
      Sowieso de echten blijven. Maar zo gaat dat altijd in het echte leven. Maar doordat sommigen deze actie afkeuren betekend het niet dat ze geen supporter zijn. Persoonlijk vind ik het ook geen goeie actie aangezien het aanzet tot meer onrust binnen de organisatie. Tuurlijk ik kook ook van woede maar we moeten kijken wat momenteel echt belangrijk is en niet naar randzaken.
    Ga dan een ander niet zo Opa noemen.
    Je vind dat iedereen een mening moet kunnen geven en vervolgens kom je met die achterlijke reacties die nergens op slaan
  • 12 Feb 2020 om 14:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:46
      Opa bijdehand trolletje?
      Ja je zult zaterdag horen dat het merendeel van de supporters het niet met jouw visie eens zijn.
      Maar houd je oogkleppen maar op, volgend seizoen in de KKdivisie ben jij ook in geen velden of wegen meer te vinden.
    Lol ik zit in Vak P vriend maar dat betekend niet dat ik jou reacties automatisch goed moet keuren. En troll? Omdat ik het oneens ben met je reactie? Opa was gekscherend bedoelt vanwege de persoon "Rijvers" zuurpruim.
  • 12 Feb 2020 om 14:47
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:43
      Gisteren na de wedstrijd heb ik ook weleens uit emotie wat gezegt maar laten we de realiteit niet uit het oog verliezen en er met z'n allen voor zorgen dat we niet degraderen. Hoe kut de situatie nu ook is. Tegen alles en iedereen aanschoppen is nu niet van belang. Dat García misschien het veld moet ruimen daar nagelaten.
    Foei heb je zo maar wat uit emotie gezegd trolletje
  • 12 Feb 2020 om 14:46
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:42
      Iedereen mag hier vrij zijn mening geven, of je nu voor of tegen bent.
      Maar het valt wel op, het zijn altijd dezelfden die voor het zooitje zakkenvullers zijn die onze club aan het vernaggelen zijn, die hier mensen met een andere mening als hersenloos neerzetten.
      En ja die kampioenschap mensen brengen ook geld binnen, maar zijn ook zo weer verdwenen.
      Alleen de echten blijven onthoud dat maar goed Redhell.
    Sowieso de echten blijven. Maar zo gaat dat altijd in het echte leven. Maar doordat sommigen deze actie afkeuren betekend het niet dat ze geen supporter zijn. Persoonlijk vind ik het ook geen goeie actie aangezien het aanzet tot meer onrust binnen de organisatie. Tuurlijk ik kook ook van woede maar we moeten kijken wat momenteel echt belangrijk is en niet naar randzaken.
  • 12 Feb 2020 om 14:46
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:32
      "let maar eens op zaterdag" Stoere taal opa. En wat denk je te bereiken daarmee?
    Opa bijdehand trolletje?
    Ja je zult zaterdag horen dat het merendeel van de supporters het niet met jouw visie eens zijn.
    Maar houd je oogkleppen maar op, volgend seizoen in de KKdivisie ben jij ook in geen velden of wegen meer te vinden.
  • 12 Feb 2020 om 14:45
    Stomme reactie, op een nog stommere actie. Als Sander en Wout al onenigheid hebben dan is de club echt naar de kloten.
  • 12 Feb 2020 om 14:43
    Gisteren na de wedstrijd heb ik ook weleens uit emotie wat gezegt maar laten we de realiteit niet uit het oog verliezen en er met z'n allen voor zorgen dat we niet degraderen. Hoe kut de situatie nu ook is. Tegen alles en iedereen aanschoppen is nu niet van belang. Dat García misschien het veld moet ruimen daar nagelaten.
  • 12 Feb 2020 om 14:42
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:52
      Leve Wikipedia!!!
    Sommige dingen blijven nu eenmaal bij..... Zoals ook de vuurwerkramp op 13 Mei 2000 en niet te vergeten de wedstrijd die nooit gespeeld had mogen worden op 14 mei 2000 uit tegen Feijenoord.... de vuurwerkgeluiden vergeet ik nooit weer. Daarom was voor mij de bekerwinst op 24 Mei 2001 een nooit te vergeten omkeerpunt met Sander in de goal als penalty killer.....
  • 12 Feb 2020 om 14:42
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:29
      Fans die een andere mening delen zijn niet per definitie geen supporter. Ze delen slechts een andere mening en dat is toegestaan in deze maatschappij. En dat gelul over kampioenschap fans is ook grote onzin. Ook die fans brengen geld in de la van FC Twente doormiddel van het kopen van een jaarkaart en consumpties. Edit: moest eigenlijk bij de reactie van Rijvers.
    Iedereen mag hier vrij zijn mening geven, of je nu voor of tegen bent.
    Maar het valt wel op, het zijn altijd dezelfden die voor het zooitje zakkenvullers zijn die onze club aan het vernaggelen zijn, die hier mensen met een andere mening als hersenloos neerzetten.
    En ja die kampioenschap mensen brengen ook geld binnen, maar zijn ook zo weer verdwenen.
    Alleen de echten blijven onthoud dat maar goed Redhell.
  • 12 Feb 2020 om 14:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:31
      Ach kom op man! Reageer eens als een volwassen persoon. Als je wat te melden hebt kom dan met wat inhoud. Ik kan niet begrijpen dat dit is gebeurt vandaag. Het zegt wat over het niveau. Aan je reactie te zien voel je je persoonlijk aangevallen. Misschien was je er wel bij. In dat geval richt ik me graag tot jou persoonlijk: jullie zijn niet de enige supporters. Jullie mening weegt niet zwaarder dan die van andere supporters. Dat standbeeld staat er niet namens of voor jullie, maar voor elke Supporter van de club FC Twente. Dat standbeeld staat er op basis van historische prestaties. Het is ronduit arrogant om te denken dat iedereen achter deze actie staat en dat je namens alle supporters spreekt. Ik herhaal nog eens; dit is een schandalige vertoning, waarvoor je je de ogen uit de kop moet schamen. Boschker heeft fout gehandeld, dat staat buiten kijf. Maar dit gaat veel te ver. Je blijft met je poten van die standbeelden af. Jullie zijn niet groter dan de club. FC Twente is van iedereen in de Twenterand, niet van een paar supporters die blind van woede werkelijk alle realiteit en redelijkheid zijn verloren. Gedraag je. En wacht rustig af wat er vandaag besproken wordt.
    Idd 100% mee eens.
  • 12 Feb 2020 om 14:38
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:31
      Ach kom op man! Reageer eens als een volwassen persoon. Als je wat te melden hebt kom dan met wat inhoud. Ik kan niet begrijpen dat dit is gebeurt vandaag. Het zegt wat over het niveau. Aan je reactie te zien voel je je persoonlijk aangevallen. Misschien was je er wel bij. In dat geval richt ik me graag tot jou persoonlijk: jullie zijn niet de enige supporters. Jullie mening weegt niet zwaarder dan die van andere supporters. Dat standbeeld staat er niet namens of voor jullie, maar voor elke Supporter van de club FC Twente. Dat standbeeld staat er op basis van historische prestaties. Het is ronduit arrogant om te denken dat iedereen achter deze actie staat en dat je namens alle supporters spreekt. Ik herhaal nog eens; dit is een schandalige vertoning, waarvoor je je de ogen uit de kop moet schamen. Boschker heeft fout gehandeld, dat staat buiten kijf. Maar dit gaat veel te ver. Je blijft met je poten van die standbeelden af. Jullie zijn niet groter dan de club. FC Twente is van iedereen in de Twenterand, niet van een paar supporters die blind van woede werkelijk alle realiteit en redelijkheid zijn verloren. Gedraag je. En wacht rustig af wat er vandaag besproken wordt.
    juist +100
  • 12 Feb 2020 om 14:37
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:35
      Boschker word hier als de grote boeman neergezet en gezien zijn uitspraken is dat best te begrijpen. Alleen is het knetter idioot dat hij gisteren als communicatiemiddel is ingezet. TvL en Garcia zijn de verantwoordelijken, die hadden het gesprek aan moeten gaan. Nu word Boschker afgerekend om zijn ontzettend onhandige uitspraken, maar Boschker is een keeper, en een voormalig keeperstrainer die vanwege zijn ervaring bij de club nu derde assistent mag spelen, Boschker is nooit een goede spreker geweest, daarvoor zit hij hier ook helemaal niet. Je mag best kwaad zijn maar om maar even helemaal te vergeten wat hij betekend heeft voor onze club vind ik minimaal net zo dom en kortzichtig als Sanders uitspraken!!!
    Boschker is gewoon een lompe boer niet meer niet minder. En had helemaal niks moeten zeggen. Als er gewoon gelijk goed gecommuniceerd was over de situatie omtrent Brama hadden we deze poppenkast nu niet gehad en hadden we het alleen over de positie van García gehad.
  • 12 Feb 2020 om 14:35
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:31
      Ach kom op man! Reageer eens als een volwassen persoon. Als je wat te melden hebt kom dan met wat inhoud. Ik kan niet begrijpen dat dit is gebeurt vandaag. Het zegt wat over het niveau. Aan je reactie te zien voel je je persoonlijk aangevallen. Misschien was je er wel bij. In dat geval richt ik me graag tot jou persoonlijk: jullie zijn niet de enige supporters. Jullie mening weegt niet zwaarder dan die van andere supporters. Dat standbeeld staat er niet namens of voor jullie, maar voor elke Supporter van de club FC Twente. Dat standbeeld staat er op basis van historische prestaties. Het is ronduit arrogant om te denken dat iedereen achter deze actie staat en dat je namens alle supporters spreekt. Ik herhaal nog eens; dit is een schandalige vertoning, waarvoor je je de ogen uit de kop moet schamen. Boschker heeft fout gehandeld, dat staat buiten kijf. Maar dit gaat veel te ver. Je blijft met je poten van die standbeelden af. Jullie zijn niet groter dan de club. FC Twente is van iedereen in de Twenterand, niet van een paar supporters die blind van woede werkelijk alle realiteit en redelijkheid zijn verloren. Gedraag je. En wacht rustig af wat er vandaag besproken wordt.
    +1
  • 12 Feb 2020 om 14:35
    Boschker word hier als de grote boeman neergezet en gezien zijn uitspraken is dat best te begrijpen. Alleen is het knetter idioot dat hij gisteren als communicatiemiddel is ingezet. TvL en Garcia zijn de verantwoordelijken, die hadden het gesprek aan moeten gaan. Nu word Boschker afgerekend om zijn ontzettend onhandige uitspraken, maar Boschker is een keeper, en een voormalig keeperstrainer die vanwege zijn ervaring bij de club nu derde assistent mag spelen, Boschker is nooit een goede spreker geweest, daarvoor zit hij hier ook helemaal niet. Je mag best kwaad zijn maar om maar even helemaal te vergeten wat hij betekend heeft voor onze club vind ik minimaal net zo dom en kortzichtig als Sanders uitspraken!!!
  • 12 Feb 2020 om 14:32
    Wat super dom dit. Stomme actie
  • 12 Feb 2020 om 14:32
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:30
      Dus wel achter judas gaan staan clubicoon of niet.
      En over dat kleine deel van de supporters zit je ook helemaal fout.
      Let maar eens op zaterdag.
    "let maar eens op zaterdag" Stoere taal opa. En wat denk je te bereiken daarmee?
  • 12 Feb 2020 om 14:31
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:03
      Jij bent een schande en verander je naam aub. In Kneus1965.
    Ach kom op man! Reageer eens als een volwassen persoon. Als je wat te melden hebt kom dan met wat inhoud. Ik kan niet begrijpen dat dit is gebeurt vandaag. Het zegt wat over het niveau. Aan je reactie te zien voel je je persoonlijk aangevallen. Misschien was je er wel bij. In dat geval richt ik me graag tot jou persoonlijk: jullie zijn niet de enige supporters. Jullie mening weegt niet zwaarder dan die van andere supporters. Dat standbeeld staat er niet namens of voor jullie, maar voor elke Supporter van de club FC Twente. Dat standbeeld staat er op basis van historische prestaties. Het is ronduit arrogant om te denken dat iedereen achter deze actie staat en dat je namens alle supporters spreekt. Ik herhaal nog eens; dit is een schandalige vertoning, waarvoor je je de ogen uit de kop moet schamen. Boschker heeft fout gehandeld, dat staat buiten kijf. Maar dit gaat veel te ver. Je blijft met je poten van die standbeelden af. Jullie zijn niet groter dan de club. FC Twente is van iedereen in de Twenterand, niet van een paar supporters die blind van woede werkelijk alle realiteit en redelijkheid zijn verloren. Gedraag je. En wacht rustig af wat er vandaag besproken wordt.
  • 12 Feb 2020 om 14:31
    stelletje tokkies
  • 12 Feb 2020 om 14:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:23
      Trieste actie! Waarom blind achter Brama staan? Clubicoon of niet, je hoort je gewoon te gedragen binnen de selectie. Klein deel van de supporters draagt bij aan het opstoken van dit vuurtje! Ga je diep schamen.
    Dus wel achter judas gaan staan clubicoon of niet.
    En over dat kleine deel van de supporters zit je ook helemaal fout.
    Let maar eens op zaterdag.
  • 12 Feb 2020 om 14:29
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:25
      + 100
    Fans die een andere mening delen zijn niet per definitie geen supporter. Ze delen slechts een andere mening en dat is toegestaan in deze maatschappij. En dat gelul over kampioenschap fans is ook grote onzin. Ook die fans brengen geld in de la van FC Twente doormiddel van het kopen van een jaarkaart en consumpties. Edit: moest eigenlijk bij de reactie van Rijvers.
  • 12 Feb 2020 om 14:28
    Geweldige actie!
  • 12 Feb 2020 om 14:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:04
      De fans die dit triest vinden zijn allemaal nep supporters.Dat soort dat na het kampioenschap ineens op de lijst wilde voor een kaart.Schijtvolk.
    + 100
  • 12 Feb 2020 om 14:23
    Trieste actie! Waarom blind achter Brama staan? Clubicoon of niet, je hoort je gewoon te gedragen binnen de selectie. Klein deel van de supporters draagt bij aan het opstoken van dit vuurtje! Ga je diep schamen.
  • 12 Feb 2020 om 14:19
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:04
      De fans die dit triest vinden zijn allemaal nep supporters.Dat soort dat na het kampioenschap ineens op de lijst wilde voor een kaart.Schijtvolk.
    Dus omdat dat jij dat vindt zijn de anderen nep supporters? Lekker onderbouwd ook.
  • 12 Feb 2020 om 14:15
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:11
      Jij wel begrijp ik?
    Nee, maar ik oordeel er niet over.
  • 12 Feb 2020 om 14:11
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:10
      Je kent hem persoonlijk begrijp ik?
    Jij wel begrijp ik?
  • 12 Feb 2020 om 14:10
    Is Sander dat uitstapje naar Ajax vergeten om daar als reservekeeper te functioneren en later op hangende pootjes terug te keren en dat er dan een andere keeper op goal staat moet je vast niet denken dat de supporters om je vragen in lied.Zo'n overstap naar Ajax ligt hier toch al gevoelig dus Sander niet zeilen.
  • 12 Feb 2020 om 14:10
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:04
      Goede keeper, lul van een vent.
    Je kent hem persoonlijk begrijp ik?
  • 12 Feb 2020 om 14:09
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:07
      Precies ludieke actie niks kapot gemaakt en toch een statement. Dikke huichelaar
    Zo is het!
  • 12 Feb 2020 om 14:08
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:43
      Belachelijk actie van een paar individuen. Ongekend. Dit is de achterlijkste actie die ik ooit gezien heb mbt fct en supporters. Schande!
    Schande dat je een speler die er niet bij is en zich dus niet kan verdedigen zo een mes in zijn rug drukt.
    En dan ook nog denkt dat dit binnenshuis kan blijven.
    Achterbaks volk.
  • 12 Feb 2020 om 14:07
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:04
      De fans die dit triest vinden zijn allemaal nep supporters.Dat soort dat na het kampioenschap ineens op de lijst wilde voor een kaart.Schijtvolk.
    Precies ludieke actie niks kapot gemaakt en toch een statement. Dikke huichelaar
  • 12 Feb 2020 om 14:06
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:04
      De fans die dit triest vinden zijn allemaal nep supporters.Dat soort dat na het kampioenschap ineens op de lijst wilde voor een kaart.Schijtvolk.
    +1
  • 12 Feb 2020 om 14:05
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:00
      De succes supporters na de landstitel hebben deze haat tegen boscker veroorzaakt! Boscker heeft zo veel voor Twente betekend!!! Dit kan echt niet!!! De succes supporters kennen Sander niet eens! Aanpassen of oprotten!!
    Wat lul jij oen
  • 12 Feb 2020 om 14:05
    Er is inderdaad een overleg aan de gang. Alleen Bijen Schenk en Vuckic zijn aan het trainen..
  • 12 Feb 2020 om 14:04
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:00
      De succes supporters na de landstitel hebben deze haat tegen boscker veroorzaakt! Boscker heeft zo veel voor Twente betekend!!! Dit kan echt niet!!! De succes supporters kennen Sander niet eens! Aanpassen of oprotten!!
    Goede keeper, lul van een vent.
  • 12 Feb 2020 om 14:04
    De fans die dit triest vinden zijn allemaal nep supporters.Dat soort dat na het kampioenschap ineens op de lijst wilde voor een kaart.Schijtvolk.
  • 12 Feb 2020 om 14:03
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:43
      Belachelijk actie van een paar individuen. Ongekend. Dit is de achterlijkste actie die ik ooit gezien heb mbt fct en supporters. Schande!
    Jij bent een schande en verander je naam aub. In Kneus1965.
  • 12 Feb 2020 om 14:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:00
      Schijnt rustig te zijn op trainingscomplex. 2 uur geleden: 5 fans, 2 stewards, geen spelers.
    Gangen en velden zijn helemaal leeg op het trainingscomplex. Er is wat gaande op dit moment. Denk dat ze inderdaad met zn allen in overleg zijn
  • 12 Feb 2020 om 14:02
    Judas Boschker en schijt op al die lui hieronder die deze actie veroordelen!
  • 12 Feb 2020 om 14:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:53
      Bron?
    Fardau meldt dat op Twitter, dus dat lijkt mij correcte informatie.
  • 12 Feb 2020 om 14:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:46
      Vanaf de benefiet wedstrijd van de vuurwerkramp dus ruim 20 jaar. M'n pa hoopte van mij een Ajaccied te maken maar is em niet gelukt haha. Eenmaal Twente dan ben je verkocht.
    Helder, dan kan dat het niet zijn. Ik snap deze “jankerd” wel. Bij mij is de hele beleving weg. De passie op de tribune, interactie tussen spelers en supporters, het sluiten van het home etc en zo kan ik nog wel even doorgaan.
  • 12 Feb 2020 om 14:01
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:57
      Welke account?
    Van Fardau W
  • 12 Feb 2020 om 14:00
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:41
      Wat een schaamteloze bende, club (incl brandhout) staat in de fik want allemaal individuen die alleen bezig zijn voor hun eigen belang. Dit komt niet meer goed...
    inclusief een groepje ´supporters´ die het proces kapotgaan alleen maar nog meer aanwakkeren.
  • 12 Feb 2020 om 14:00
    De succes supporters na de landstitel hebben deze haat tegen boscker veroorzaakt! Boscker heeft zo veel voor Twente betekend!!! Dit kan echt niet!!! De succes supporters kennen Sander niet eens! Aanpassen of oprotten!!
  • 12 Feb 2020 om 14:00
    Schijnt rustig te zijn op trainingscomplex. 2 uur geleden: 5 fans, 2 stewards, geen spelers.
  • 12 Feb 2020 om 14:00
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:58
      Daar gaat het toch niet om! Het gaat erom dat Boschker zegt waarom Brama niet bij de selectie zit. Terecht of onterecht, eerlijk of achterbaks? In ieder geval is nu duidelijk dat de technische staf Brama als “rotte appel” ziet.
    Tja...
  • 12 Feb 2020 om 13:58
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:40
      Net of Boscker tegen GGG ingaat?!
    Daar gaat het toch niet om! Het gaat erom dat Boschker zegt waarom Brama niet bij de selectie zit. Terecht of onterecht, eerlijk of achterbaks? In ieder geval is nu duidelijk dat de technische staf Brama als “rotte appel” ziet.
  • 12 Feb 2020 om 13:57
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:55
      Ik lees dat op twitter
    Welke account?
  • 12 Feb 2020 om 13:55
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:54
      Kan er wel om lachen. Hij steekt brama een mes in de rug. Alleen 3G had gisteren zijn bek open moeten doen en niet de laatste 3 min
    Maar m'n clue is blijf gewoon de club supporten. En dan bedoel ik FC Twente in het algemeen en niet de mensen op bepaalde posten die weer vervangbaar zijn. Maar zonder inkomen is er sowieso geen Twente meer dus waarom de handdoek in de ring gooien terwijl het gevecht nog gaande is?
  • 12 Feb 2020 om 13:55
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:53
      Bron?
    Ik lees dat op twitter
  • 12 Feb 2020 om 13:54
    Kan er wel om lachen. Hij steekt brama een mes in de rug. Alleen 3G had gisteren zijn bek open moeten doen en niet de laatste 3 min
  • 12 Feb 2020 om 13:53
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:51
      Er schijnt een crisis overleg te zijn op dit moment.
    Bron?
  • 12 Feb 2020 om 13:53
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:45
      Mensen die blijven roepen dat de supporters achter de club moeten blijven staan hebben een grote plaat voor zijn kop. De supporters staan al jaren achter de club. Het wordt eens tijd dat de club achter de supporters gaan staan. Want zonder supporters is er geen club. Ze vergeten dat wij met zijn allen hun dikke salaris betalen. Ik vind dat de supporters meer voor het zeggen moeten hebben ipv alleen maar betalen en lief en braaf achter de domme beslissingen van de technische staf moeten blijven staan.
    idd je gaat naar de wedstrijd om een leuke pot te zien, maar de laatste tijd is het alleen maar ergernis. Je betaald veel geld om vermaakt te worden met voetbal maar helaas is het een avondje uit: erger je zelf en daar worden die gasten ook nog eens duur voor betaald. Heb toch de verkeerde werkgever gehad!
  • 12 Feb 2020 om 13:53
    Nee we hebben een Jantje van Halst gehad die wilden liever een vast bedrag hebben net als Andersen die verkocht is voor een appel en een ei
  • 12 Feb 2020 om 13:53
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:52
      De benefietwedstrijd was op 2 Augustus 2000.
    Ongeveer 20 jaar dan :/
  • 12 Feb 2020 om 13:52
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:51
      Er schijnt een crisis overleg te zijn op dit moment.
    Bron?
  • 12 Feb 2020 om 13:52
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:32
      Geen terechte actie. Nog even geduld, en de rust bewaren. Er speelt van alles en er zal snel eea duidelijk worden.
    Gelukkig wordt er geen schade veroorzaakt. Kijk naar wat ze met het beeld van Zlatan hebben gedaan.
  • 12 Feb 2020 om 13:52
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:52
      De benefietwedstrijd was op 2 Augustus 2000.
    Leve Wikipedia!!!
  • 12 Feb 2020 om 13:52
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:31
      Ik niet , de club wordt van alle afgebroken.
    De club zelf had dit allemaal kunnen voorkomen Piet!
  • 12 Feb 2020 om 13:52
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:50
      Toen ik in Enschede ben komen wonen 1973
    Toen was ik nog niet geboren haha
  • 12 Feb 2020 om 13:52
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:46
      Vanaf de benefiet wedstrijd van de vuurwerkramp dus ruim 20 jaar. M'n pa hoopte van mij een Ajaccied te maken maar is em niet gelukt haha. Eenmaal Twente dan ben je verkocht.
    De benefietwedstrijd was op 2 Augustus 2000.
  • 12 Feb 2020 om 13:51
    RUST IN DE KEET! Vandaag nog duidelijkheid graag. Andere trainer voor de groep.
  • 12 Feb 2020 om 13:51
    Er schijnt een crisis overleg te zijn op dit moment.
  • 12 Feb 2020 om 13:51
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:30
      Hoeven die gasten overdag niet te werken, of zitten ze in de WW ???? Toch bijzonder, bijna iedereen in Nederland heeft een baan...
    Collega's van je zeker
  • 12 Feb 2020 om 13:50
    Toen ik in Enschede ben komen wonen 1973
  • 12 Feb 2020 om 13:50
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:40
      Ziyech naar Chelsea ... cashen ?
    De helft gaat naar Twente Joop deelt ook nog mee in de pot
  • 12 Feb 2020 om 13:46
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:44
      Hoelang kom jij bij Twente? Gewoon even uit interesse, want dan snap ik wellicht waarom jij dit zegt. Ik ben namelijk ook na jarenlange steun klaar met de club...
    Vanaf de benefiet wedstrijd van de vuurwerkramp dus ruim 20 jaar. M'n pa hoopte van mij een Ajaccied te maken maar is em niet gelukt haha. Eenmaal Twente dan ben je verkocht.
  • 12 Feb 2020 om 13:46
    Slaat nergens op dit! Bedankt voor nog meer onrust
  • 12 Feb 2020 om 13:46
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:21
      Wat een kut actie van dat stelletje nsbe
    Ach, ouwe zure druif dat je bent. Er is niets beschadigd of kapot gemaakt. Zakjes zijn er zo weer af. Niet zo zeuren.
  • 12 Feb 2020 om 13:45
    Mensen die blijven roepen dat de supporters achter de club moeten blijven staan hebben een grote plaat voor zijn kop. De supporters staan al jaren achter de club. Het wordt eens tijd dat de club achter de supporters gaan staan. Want zonder supporters is er geen club. Ze vergeten dat wij met zijn allen hun dikke salaris betalen. Ik vind dat de supporters meer voor het zeggen moeten hebben ipv alleen maar betalen en lief en braaf achter de domme beslissingen van de technische staf moeten blijven staan.
  • 12 Feb 2020 om 13:45
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:40
      Net of Boscker tegen GGG ingaat?!
    Hij is de assistent, GG verantwoordelijk, heeft dus het eindoordeel, of Sander het er mee eens is of niet. Hij doet zijn eigen werk/taak, de keepers ontwikkeling zich in elk geval. Met 2 verschillende visies binnen de selectie is het niet gemakkelijk.
  • 12 Feb 2020 om 13:45
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:41
      Jammer dat supporters zo over Sander denken. Als je rationeel naar het gesprek luistert, zit er frustratie. Over de speelwijze, over de invloed van Wout op de spelers die blijkbaar andere taken hebben, dan Wout zou willen, wat dan eigenlijk "het gezag" van GG ondermijnt.... Of dat zo bedoeld is, of niet, maakt niet uit. Het loopt niet. Dat Sander dit eerlijk en direct, zoals hij is, zegt in een gesprek, waarin hijzelf ook emotioneel is, is toch te begrijpen? Hij zegt het: "Het is ook mijn club"..... Het is goed dat dit gezegd is.Voor het vervolg maakt het allemaal niet uit. Ik vind Sander gewoon eerlijk, niet achterbaks of een Judas, want GG zat erbij.....GG had het allemaal "slimmer" aan kunnen en moeten pakken. Dat is nu allemaal niet meer nodig, zijn ontslag is onvermijdelijk.. Om Sander als "Judas" neer te zetten, gaat m.i. te ver.
    Precies. Goed verwoord.
  • 12 Feb 2020 om 13:45
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:44
      Ik zit hier op school en zal zodadelijk even kijken of het er nog is, dan haal ik het er wel af
    De redding is nabij
  • 12 Feb 2020 om 13:44
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:42
      Jankerd. Juist in moeilijke tijden moet je schouders eronder gooien en de club steunen. En zoals ik al vaker heb aangegeven Twente is niet alleen een club maar ook een beleving. Als jij hierdoor je seizoenkaart opzegt, dan zegt dit meer over jou dan FC Twente.
    Hoelang kom jij bij Twente? Gewoon even uit interesse, want dan snap ik wellicht waarom jij dit zegt. Ik ben namelijk ook na jarenlange steun klaar met de club...
  • 12 Feb 2020 om 13:44
    Ik zit hier op school en zal zodadelijk even kijken of het er nog is, dan haal ik het er wel af
  • 12 Feb 2020 om 13:43
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:43
      Belachelijk actie van een paar individuen. Ongekend. Dit is de achterlijkste actie die ik ooit gezien heb mbt fct en supporters. Schande!
    Mag hopen dat die vuilniszakken inmiddels verwijdert zijn.
  • 12 Feb 2020 om 13:43
    Belachelijk actie van een paar individuen. Ongekend. Dit is de achterlijkste actie die ik ooit gezien heb mbt fct en supporters. Schande!
  • 12 Feb 2020 om 13:42
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:33
      Dit gaat niet goed zo. We horen verhalen van 1 kant. Laat Wout praten en een paar spelers zoals Peet enz. Die GGG die weet heus wel dat dit wordt opgenomen, maar hij wilt gewoon dat iedereen dit hoort.
    Daarom heeft hij duidelijk gezegd dat hij niet wilde dat het opgenomen werd.. jij was er niet bij toch? Wees dan stil.
  • 12 Feb 2020 om 13:42
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:39
      Wat mijn betreft het laatste seizoen dat ik een jaarkaart nog neem mijn tijd ga ik niet meer besteden aan de club waar ik al zo vele jaren van gehouden heb ik ben teleurgesteld in de directie het bestuur en de technische staf ik hoop dat de juiste mensen het heft in handen nemen het ga jullie goed al heb ik weinig vertrouwen in de voorbij gangers die het nu voor het zeggen hebben.
    Jankerd. Juist in moeilijke tijden moet je schouders eronder gooien en de club steunen. En zoals ik al vaker heb aangegeven Twente is niet alleen een club maar ook een beleving. Als jij hierdoor je seizoenkaart opzegt, dan zegt dit meer over jou dan FC Twente.
  • 12 Feb 2020 om 13:41
    Wat een schaamteloze bende, club (incl brandhout) staat in de fik want allemaal individuen die alleen bezig zijn voor hun eigen belang. Dit komt niet meer goed...
  • 12 Feb 2020 om 13:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:40
      Ziyech naar Chelsea ... cashen ?
    Zou mooi zijn, geld vangen
  • 12 Feb 2020 om 13:41
    Jammer dat supporters zo over Sander denken. Als je rationeel naar het gesprek luistert, zit er frustratie. Over de speelwijze, over de invloed van Wout op de spelers die blijkbaar andere taken hebben, dan Wout zou willen, wat dan eigenlijk "het gezag" van GG ondermijnt.... Of dat zo bedoeld is, of niet, maakt niet uit. Het loopt niet. Dat Sander dit eerlijk en direct, zoals hij is, zegt in een gesprek, waarin hijzelf ook emotioneel is, is toch te begrijpen? Hij zegt het: "Het is ook mijn club"..... Het is goed dat dit gezegd is.Voor het vervolg maakt het allemaal niet uit. Ik vind Sander gewoon eerlijk, niet achterbaks of een Judas, want GG zat erbij.....GG had het allemaal "slimmer" aan kunnen en moeten pakken. Dat is nu allemaal niet meer nodig, zijn ontslag is onvermijdelijk.. Om Sander als "Judas" neer te zetten, gaat m.i. te ver.
  • 12 Feb 2020 om 13:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:37
      Want? Jij zit in de kleedkamer? Wat een onzin! Grootste gemis is een directeur die iedereen bij z’n oren grijpt en hun vertelt dat ze nu eens normaal moeten doen. Hou op met Brama ophemelen. Boschker trekt in ieder geval zijn bek open.
    Trekt zijn mond open? Boschker steekt een mede club man er. Mes in de rug. Er is maar 1 judas op dit moment en dat is Boschker. Hij had beter zijn mond kunnen houden mijn inziens.
  • 12 Feb 2020 om 13:40
    Ziyech naar Chelsea ... cashen ?
  • 12 Feb 2020 om 13:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:31
      Ik ben absoluut niet te spreken over manier waarop Sander Boschker met Wout Brama omgaat, maar deze actie gaat te ver. Ook hij is en blijft een clubicoon. Boschker zit natuurlijk ook in een lastige situatie, want hij is wel onderdeel van de technische staf. Verder lijkt hij mij makkelijk te beïnvloeden door iemand als García, die een vlotte babbel heeft.
    What comes around, Goes around.
  • 12 Feb 2020 om 13:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:37
      Want? Jij zit in de kleedkamer? Wat een onzin! Grootste gemis is een directeur die iedereen bij z’n oren grijpt en hun vertelt dat ze nu eens normaal moeten doen. Hou op met Brama ophemelen. Boschker trekt in ieder geval zijn bek open.
    Net of Boscker tegen GGG ingaat?!
  • 12 Feb 2020 om 13:39
    Wat mijn betreft het laatste seizoen dat ik een jaarkaart nog neem mijn tijd ga ik niet meer besteden aan de club waar ik al zo vele jaren van gehouden heb ik ben teleurgesteld in de directie het bestuur en de technische staf ik hoop dat de juiste mensen het heft in handen nemen het ga jullie goed al heb ik weinig vertrouwen in de voorbij gangers die het nu voor het zeggen hebben.
  • 12 Feb 2020 om 13:39
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:30
      Hoeven die gasten overdag niet te werken, of zitten ze in de WW ???? Toch bijzonder, bijna iedereen in Nederland heeft een baan...
    Niet iedereen hoeft te werken doordeweeks hoor. Je hebt namelijk ook mensen die nachten draaien en in het weekend.
  • 12 Feb 2020 om 13:38
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:26
      Ik zie de humor er wel van in.
    Ik ook wel. Moet hij maar niet van die domme teksten zeggen. Hij heeft jaren lang met Brama gespeeld en dan zo tegen hem doen. Boschker is gewoon mee loper niet meer. Als García straks weg is loopt hij met de volgende mee.
  • 12 Feb 2020 om 13:37
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:28
      Boscker en GGG laten Brama donders hard vallen. Het is logisch dat als je niet speelt dat je boos bent volgensmij. Dit breng de club zo erg in gevaar. Wout is niet zo. Ik weet zeker dat Bijen, keito, jesse etc super veel aan hem hebben! De club wordt zo verstoord. Hij kan wel zeggen de spelers leiden onder de aanwezigheid van Brama, maar hier leiden de spelers niet onder?! Boscker en Garcia rot aub op en geef maar toe dat jullie ons naar de afgrond willen brengen..
    Want? Jij zit in de kleedkamer? Wat een onzin! Grootste gemis is een directeur die iedereen bij z’n oren grijpt en hun vertelt dat ze nu eens normaal moeten doen. Hou op met Brama ophemelen. Boschker trekt in ieder geval zijn bek open.
  • 12 Feb 2020 om 13:36
    Tis sowieso al een lage streek dat de mensen gister opnames hebben gemaakt en die gelekt hebben naar de pers. En daarbij is brama een grotere cultuur held dan boschker?? Dat dacht ik toch niet
  • 12 Feb 2020 om 13:36
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:30
      Hoeven die gasten overdag niet te werken, of zitten ze in de WW ???? Toch bijzonder, bijna iedereen in Nederland heeft een baan...
    Hennik mooie toeschouwer..bek dicht
  • 12 Feb 2020 om 13:35
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:32
      Geen terechte actie. Nog even geduld, en de rust bewaren. Er speelt van alles en er zal snel eea duidelijk worden.
    Iets meer info graag....
  • 12 Feb 2020 om 13:33
    Dit gaat niet goed zo. We horen verhalen van 1 kant. Laat Wout praten en een paar spelers zoals Peet enz. Die GGG die weet heus wel dat dit wordt opgenomen, maar hij wilt gewoon dat iedereen dit hoort.
  • 12 Feb 2020 om 13:32
    Herres gaande
  • 12 Feb 2020 om 13:32
    Geen terechte actie. Nog even geduld, en de rust bewaren. Er speelt van alles en er zal snel eea duidelijk worden.
  • 12 Feb 2020 om 13:31
    Ik ben absoluut niet te spreken over manier waarop Sander Boschker met Wout Brama omgaat, maar deze actie gaat te ver. Ook hij is en blijft een clubicoon. Boschker zit natuurlijk ook in een lastige situatie, want hij is wel onderdeel van de technische staf. Verder lijkt hij mij makkelijk te beïnvloeden door iemand als García, die een vlotte babbel heeft.
  • 12 Feb 2020 om 13:31
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:26
      Ik zie de humor er wel van in.
    Ik niet , de club wordt van alle afgebroken.
  • 12 Feb 2020 om 13:30
    Hoeven die gasten overdag niet te werken, of zitten ze in de WW ???? Toch bijzonder, bijna iedereen in Nederland heeft een baan...
  • 12 Feb 2020 om 13:28
    Boscker en GGG laten Brama donders hard vallen. Het is logisch dat als je niet speelt dat je boos bent volgensmij. Dit breng de club zo erg in gevaar. Wout is niet zo. Ik weet zeker dat Bijen, keito, jesse etc super veel aan hem hebben! De club wordt zo verstoord. Hij kan wel zeggen de spelers leiden onder de aanwezigheid van Brama, maar hier leiden de spelers niet onder?! Boscker en Garcia rot aub op en geef maar toe dat jullie ons naar de afgrond willen brengen..
  • 12 Feb 2020 om 13:26
    Ik zie de humor er wel van in.
  • 12 Feb 2020 om 13:24
    Misschien maar goed ook dat we degraderen... treurig zooitje
  • 12 Feb 2020 om 13:24
    Dit wordt de afgrond..
  • 12 Feb 2020 om 13:24
    We gaan zaterdag wat beleven jongs..... man man man
  • 12 Feb 2020 om 13:23
    Ik snap de woede heb ik ook maar door dit soort acties los je het niet op. De neuzen moeten nu zo snel mogelijk dezelfde kant op en dat is richting handhaving!
  • 12 Feb 2020 om 13:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 13:21
      Wat een kut actie van dat stelletje nsbe
    Triest figuur
  • 12 Feb 2020 om 13:22
    Hahahaha
  • 12 Feb 2020 om 13:22
    Dit schaad alleen de Club heb je niks aan.
  • 12 Feb 2020 om 13:21
    Zaterdag gaat het los.....