FC Twente moet Espinosa missen in thuiswedstrijd tegen AZ

27
FC Twente moet Espinosa missen in thuiswedstrijd tegen AZ

FC Twente kan zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen AZ geen beroep doen op Javier Espinosa. De Spaanse middenvelder is geschorst, dat meldt RTV Oost.

Espinosa ontving dinsdagavond in de uitwedstrijd tegen FC Emmen zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is daardoor automatisch voor één duel geschorst. Hij mist de komende thuiswedstrijd tegen AZ, die zaterdag om 19.45 uur begint.

Naast Espinosa ontvingen ook Lindon Selahi, Giorgi Aburjania, Noa Lang en Oriol Busquets een gele kaart tegen FC Emmen. Selahi keerde juist terug van een schorsing en staat nu op zes gele kaarten. Pas bij tien gele prenten volgt een volgende schorsing. Aburjania, Lang en Busquets staan nog lang niet op scherp.

27 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2020 om 14:22
    Maakt niet uit. Als hij meehobbelde speelden we toch al met 10 man ipv 11.
  • 13 Feb 2020 om 13:18
    • Quote van 13 Feb 2020 om 09:32
      Vond ik ook technische zeer vaardige speler maar een mentaliteit van lik me de kloten echt waardeloos, maar net als die andere Spanjaarden geen mentaliteit echt waardeloos. We schieten niets op met spelers als Aitor, Espinosa, Buskets, maar moeten waarschijnlijk spelen van Ted en ze zullen wel lekker makkelijk met GG kunnen huichelen. Gewoon op de bank ermee en GG en Ted en de hele TS en ook Boshker ja oprotten!!!!!
    Ze werden bij hun komst nog geroemd om hun mentaliteit, zijn gewend te vechten voor hun plek, altijd het beste te geven anders komen ze ernaast te staan. Of ligt het eraan dat wij geen alternatief hebben en ze er dus de kantjes af kunnen lopen?
  • 13 Feb 2020 om 13:15
    Afgaande op hoeveel kaarten Twente heeft gehad hebben ze gestreden als leeuwen, voor elke bal gegaan. Is vast een geweldige wedstrijd geweest...
  • 13 Feb 2020 om 12:59
    • Quote van 13 Feb 2020 om 09:22
      Espinosa is één van onze beste voetballers die helaas compleet verkeerd gebruikt wordt door onze trainer. Zet Espinosa bij Ajax of az neer en hij speelt zonder moeite mee. Helaas past hij niet bij het twente van nu.
    +1
  • 13 Feb 2020 om 12:57
    Espinosa is de dubbele waslap in het veld.
  • 13 Feb 2020 om 12:20
    Zal de de ballen hebben om busqeuts mid buiten te zetten en brama op cm ?
  • 13 Feb 2020 om 11:46
    • Quote van 13 Feb 2020 om 09:22
      Espinosa is één van onze beste voetballers die helaas compleet verkeerd gebruikt wordt door onze trainer. Zet Espinosa bij Ajax of az neer en hij speelt zonder moeite mee. Helaas past hij niet bij het twente van nu.
    Jij bedoelt ballerina Espiniksa?
  • 13 Feb 2020 om 11:10
    • Quote van 13 Feb 2020 om 09:22
      Espinosa is één van onze beste voetballers die helaas compleet verkeerd gebruikt wordt door onze trainer. Zet Espinosa bij Ajax of az neer en hij speelt zonder moeite mee. Helaas past hij niet bij het twente van nu.
    Voor een voetballer met een goede techniek heeft ie anders wel opvallend veel moeite om de bal naar de juiste kleur te schoppen.
  • 13 Feb 2020 om 10:32
    • Quote van 13 Feb 2020 om 10:20
      Begint toch om 18.45 uur?
    18.30 zelfs!
  • 13 Feb 2020 om 10:20
    Begint toch om 18.45 uur?
  • 13 Feb 2020 om 09:40
    • Quote van 13 Feb 2020 om 08:54
      Goed nieuws dat die lambal er niet bij is.
    Lambal? Wordt Cabral nu binnenkort ook weer verwacht. Dan komt het helemaal goed! (Behalve voor de buren uit zijn oude flat!)
  • 13 Feb 2020 om 09:37
    • Quote van 13 Feb 2020 om 09:22
      Espinosa is één van onze beste voetballers die helaas compleet verkeerd gebruikt wordt door onze trainer. Zet Espinosa bij Ajax of az neer en hij speelt zonder moeite mee. Helaas past hij niet bij het twente van nu.
    Er spelen daar echt geen spelers met zo weinig duelkracht, schotkracht en zoveel balverlies.
  • 13 Feb 2020 om 09:32
    • Quote van 13 Feb 2020 om 09:22
      Espinosa is één van onze beste voetballers die helaas compleet verkeerd gebruikt wordt door onze trainer. Zet Espinosa bij Ajax of az neer en hij speelt zonder moeite mee. Helaas past hij niet bij het twente van nu.
    Vond ik ook technische zeer vaardige speler maar een mentaliteit van lik me de kloten echt waardeloos, maar net als die andere Spanjaarden geen mentaliteit echt waardeloos. We schieten niets op met spelers als Aitor, Espinosa, Buskets, maar moeten waarschijnlijk spelen van Ted en ze zullen wel lekker makkelijk met GG kunnen huichelen. Gewoon op de bank ermee en GG en Ted en de hele TS en ook Boshker ja oprotten!!!!!
  • 13 Feb 2020 om 09:22
    Espinosa is één van onze beste voetballers die helaas compleet verkeerd gebruikt wordt door onze trainer. Zet Espinosa bij Ajax of az neer en hij speelt zonder moeite mee. Helaas past hij niet bij het twente van nu.
  • 13 Feb 2020 om 09:03
    • Quote van 13 Feb 2020 om 08:50
      Alsof het iets uitmaakt wie er tegen AZ speelt. Die jongens willen even wat rechtzetten na gisteren.
      Idrissi Stengs en Boadu lopen onze kneuzen aan alle kanten voorbij.
    Inderdaad
  • 13 Feb 2020 om 09:03
    Ge-luk-kig
  • 13 Feb 2020 om 08:55
    Dit is dan weer echt een meevallertje
  • 13 Feb 2020 om 08:54
    Goed nieuws dat die lambal er niet bij is.
  • 13 Feb 2020 om 08:50
    Alsof het iets uitmaakt wie er tegen AZ speelt. Die jongens willen even wat rechtzetten na gisteren.
    Idrissi Stengs en Boadu lopen onze kneuzen aan alle kanten voorbij.
  • 13 Feb 2020 om 08:48
    Mooizo lang op gewacht !!
  • 13 Feb 2020 om 08:38
    Nee he wie moet er nu in de spits dan , misschien euuhhh jorn in doel en joel in de spits maar goed ik wil me er niet mee bemoeien natuurlijk de trainer heeft er verstand van toch na 10 weergaloze wedstrijden denk ik dat ie wel weer iets uit zijn hoge hoed toverd en wijbals supporters zijn overal de schuld van dus houd ik maar mijn mond
  • 13 Feb 2020 om 08:36
    • Quote van 13 Feb 2020 om 08:06
      Pffff, dat scheelt weer. Het zorgt er in ieder geval voor dat Garcia 1 vreemde keuze minder gaat maken.
    Ho, dan zal hij Hölscher nu wel linksbuiten zetten. Je bent te goed van vertrouwen, verbaas u niet verwonder u slechts
  • 13 Feb 2020 om 08:26
    Hier heeft García geluk mee. Anders had hij hem gewoon weer opgesteld.
  • 13 Feb 2020 om 08:16
    Wat een meevaller
  • 13 Feb 2020 om 08:06
    Pffff, dat scheelt weer. Het zorgt er in ieder geval voor dat Garcia 1 vreemde keuze minder gaat maken.
  • 13 Feb 2020 om 08:05
    Zonder espi en zonder aitor, maken we het toch nog mee!
  • 13 Feb 2020 om 08:01
    Zal het toch niet meemaken dat hij niet in het veld staat
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›