FOTO | 'Crisisoverleg' in Hengelo: ''Wachten op een verklaring''

61
FOTO | 'Crisisoverleg' in Hengelo: ''Wachten op een verklaring''

FC Twente zou woensdagmiddag een 'crisisoverleg' voeren over de situatie bij de club. Het gesprek is op het Trainingscentrum in Hengelo, dat meldt Fardau Wagenaar van TC Tubantia.

Het is niet duidelijk wie er bij het gesprek aanwezig zijn, maar Wagenaar laat weten dat het overleg nog gaande is. Bij FC Twente is er veel ophef na het uitgelekte gesprek tussen supporters en de technische staf.

De spelers van FC Twente lieten zich woensdag niet zien op het trainingsveld. Xandro Schenk, Peet Bijen en Haris Vuckic waren in het krachthonk aan het werk. "Niemand mag natuurlijk wat zeggen, logisch", reageert Wagenaar. "Het wachten is ongetwijfeld op een algemene verklaring."

61 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2020 om 17:58
    Er verandert niets bij fct zie Tubantia
  • 12 Feb 2020 om 17:39
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:36
      Achterbakse Boschker is een simpele ziel die al jarenlang niks toevoegt. Laat hij zijn mond houden over Brama want hij was een uitstekende keeper maar hoort met zijn gebrekkige capaciteiten niet in de technische staf thuis.
    Klopt. Sander is gewoon een kontelikker en matenaaier. Dit kan je gewoon niet maken tegen over Wout.
  • 12 Feb 2020 om 17:36
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:13
      Van mij mag Sander oprotten. Ik hou niet zo van achtebakse mensen...
    Achterbakse Boschker is een simpele ziel die al jarenlang niks toevoegt. Laat hij zijn mond houden over Brama want hij was een uitstekende keeper maar hoort met zijn gebrekkige capaciteiten niet in de technische staf thuis.
  • 12 Feb 2020 om 17:33
    In ieder geval een andere trainer voor de groep is op dit moment hoogste prioriteit.
  • 12 Feb 2020 om 17:31
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:28
      Coupe Adriaanse, coupe Pusic. Die laatste pakte prima uit, maar toch.
    Bij Adriaanse niet. Dat waren munsterman en Schreuder. Bij pusic zal wel kunnen. Maar dat waren er veel meer. Dus die snap ik nog wel.
  • 12 Feb 2020 om 17:29
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:25
      Ik heb liever dat Ted zijn kliek weg gaat dus Garcia en Ted en alle andere ja knikkers, Boschker kan nog als keeperstrainer fungeren wie moet je er anders neerzetten Westerveld als keeperstrainer ofzo? Ted en Garcia willen het liefste dat Wout stopt met voetbal. Als Garcia Garcia wordt ontslagen zal Ted wel weer met vriend John Lammers aankomen als trainer. Ik zie liever een ervaren Nederlandse trainer bijvoorbeeld Steijn, Streppel of een Duitse trainer komen dan kan Niemeyer ook assistent blijven. Makaay is ook nog beschikbaar kan mooi spitsen trainen.
    Jurgen klinsmann mag van mij ook wel komen. Maar zal wel niet haalbaar zijn.
  • 12 Feb 2020 om 17:28
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:26
      Wat heeft hij geflikt dan?
    Coupe Adriaanse, coupe Pusic. Die laatste pakte prima uit, maar toch.
  • 12 Feb 2020 om 17:26
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:22
      Wat Brama door de jaren geflikt heeft is ook niet zo lekker. Beiden wieberen.
    Wat heeft hij geflikt dan?
  • 12 Feb 2020 om 17:26
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:23
      Hoop echt op positieve veranderingen! Dit kan echt niet meer zo.
    Laten we als fans smeken om Fred Rutten. Deze laatste 10 wedstrijden zijn zo belangrijk en kom niet aan met Alfons Groenendijk of Mario Been. Dat zi jn geen lange termijn hoofdtrainers.
  • 12 Feb 2020 om 17:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:13
      Van mij mag Sander oprotten. Ik hou niet zo van achtebakse mensen...
    Ik heb liever dat Ted zijn kliek weg gaat dus Garcia en Ted en alle andere ja knikkers, Boschker kan nog als keeperstrainer fungeren wie moet je er anders neerzetten Westerveld als keeperstrainer ofzo? Ted en Garcia willen het liefste dat Wout stopt met voetbal. Als Garcia Garcia wordt ontslagen zal Ted wel weer met vriend John Lammers aankomen als trainer. Ik zie liever een ervaren Nederlandse trainer bijvoorbeeld Steijn, Streppel of een Duitse trainer komen dan kan Niemeyer ook assistent blijven. Makaay is ook nog beschikbaar kan mooi spitsen trainen.
  • 12 Feb 2020 om 17:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:03
      Wie brama , boscker , garcia van mij mag sander en wout blijven hoor sander moet alleeb openlijk excus maken naar wout
    Sander en Wout zijn gewoon vrienden. Wout was bijvoorbeeld ook op de bruiloft van Sander. Ik ga ervan uit dat ze beiden professioneel genoeg zijn om werk en prive gescheiden te houden.
  • 12 Feb 2020 om 17:23
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:52
      Hij gaat vandaag nog de deur uit! Meerdere sponsoren willen dat ie onmiddelijk vertrekt!
    Hoop echt op positieve veranderingen! Dit kan echt niet meer zo.
  • 12 Feb 2020 om 17:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:13
      Van mij mag Sander oprotten. Ik hou niet zo van achtebakse mensen...
    Wat Brama door de jaren geflikt heeft is ook niet zo lekker. Beiden wieberen.
  • 12 Feb 2020 om 17:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:03
      Wie brama , boscker , garcia van mij mag sander en wout blijven hoor sander moet alleeb openlijk excus maken naar wout
    Van mij mag Sander oprotten. Ik hou niet zo van achtebakse mensen...
  • 12 Feb 2020 om 17:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:52
      Hij gaat vandaag nog de deur uit! Meerdere sponsoren willen dat ie onmiddelijk vertrekt!
    Hoe weet je Dit?
  • 12 Feb 2020 om 17:07
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:52
      Hij gaat vandaag nog de deur uit! Meerdere sponsoren willen dat ie onmiddelijk vertrekt!
    Meer info....
  • 12 Feb 2020 om 17:03
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:52
      Hij gaat vandaag nog de deur uit! Meerdere sponsoren willen dat ie onmiddelijk vertrekt!
    Wie brama , boscker , garcia van mij mag sander en wout blijven hoor sander moet alleeb openlijk excus maken naar wout
  • 12 Feb 2020 om 16:55
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:52
      Hij gaat vandaag nog de deur uit! Meerdere sponsoren willen dat ie onmiddelijk vertrekt!
    Had na RKC al gemoeten. Strik eromheen.
  • 12 Feb 2020 om 16:54
    Zou dat de reden zijn dat Boscker verbijsterend de trainingsaccomodatie heeft verlaten. Nadat de Sponsoren deze overleg hebben gepland.
  • 12 Feb 2020 om 16:52
    Hij gaat vandaag nog de deur uit! Meerdere sponsoren willen dat ie onmiddelijk vertrekt!
  • 12 Feb 2020 om 16:50
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:46
      Als tedje op huus an is, zal er niets gebeuren...of?
    Of ze komen vanavond pas met een bericht als iedereen thuis is
  • 12 Feb 2020 om 16:46
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:27
      Ted is inmiddels ook al weg. Er werd niks gezegd.
    Als tedje op huus an is, zal er niets gebeuren...of?
  • 12 Feb 2020 om 16:40
    Zul je zien brama word op staande voet op straat gezet en staf gaat vrij uit dan is het top punt berijkt enigste wat hier uit kan komen is per direct vertrek van garcia zet sander maar op die plek met zijn grote bek over brama wil ik wel is zien of grote man sander het zo goed kan laat hem zijn reputatie (in zo vere die er nog een heeft na vanacht ) maar is op het spel zetten
  • 12 Feb 2020 om 16:27
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:09
      Ben benieuwd waar ze mee komen straks!
    Ted is inmiddels ook al weg. Er werd niks gezegd.
  • 12 Feb 2020 om 16:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:12
      Dus Brama is schuldig aan het schandalige spel de afgelopen tijd en de kansloze wedstrijd in Emmen. Het ligt niet aan de opstelling, inzet, spelopvatting, mentaliteit en traningen maar aan zondebok Brama. De simpele ziel Boschker, meeloper met niet al te hoog IQ/EQ steekt Brama een mes in zijn rug. En van deze club ben ik sinds mijn geboorte supporter! En het bestuur en RVC blijven stil en laten het gebeuren. Dit gaat compleet fout, zaterdag gaat het spoken in de Veste
    Helemaal mee eens. De technische staf offert Brama. Laffe Garcia spant Boschker voor zijn karretje om Brama zwart te maken. En dat leidt allemaal mooi de aandacht af van het feit dat er totaal geen idee zit achter het spel van FCT. Als er niet ingegrepen wordt en de slappe technische staf blijft zitten, dan wint AZ zaterdag met 0-4 of 0-5.
  • 12 Feb 2020 om 16:17
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:21
      Kan ook zijn dat hij moet koken voor zijn vrouwtje. Wat een onrust en paniek hier!
    Ik wil ook wel koken voor zijn vrouwtje. Zeker dat ze wat lekkers krijgt.
  • 12 Feb 2020 om 16:10
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:52
      Bramagate haha. Wat een toestand weer bij onze mooie FC... Je vraagt je toch flink af of we ooit nog uit de penarie komen als er alleen maar zwaar incompetente mensen werkzaam zijn bij Twente.
    Zeg dat wel
  • 12 Feb 2020 om 16:09
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:59
      Zo langzaam ben ik nog de enige hier. Met Ted, die ik nog niet heb gezien. Er is heel veel gepraat achter dichte deuren. Niemand wil on the record wat zeggen. Er is verwondering, verbijstering en verdeeldheid. Aldus wagenaar
    Ben benieuwd waar ze mee komen straks!
  • 12 Feb 2020 om 16:07
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:13
      3x raden wie achter Brama staan. Ook ongetwijfeld de Hengelose win Peetje Bijen. Nou daar word je blij van.
    Bosch en Roemeratoe denk ik
  • 12 Feb 2020 om 16:07
    Wat mij opvalt aan de tape is dat Garcia helemaal niets zegt. Velen zijn nu boos op Sander Boschker, deels terecht gezien hoe hij zich uitlaat over Wout Brama, maar ik denk dat we veel bozer moeten zijn op Garcia die overduidelijk Boschker nu wel als zijn belangrijkste assistent ziet (op de bank zit Boschker er als het 5e wiel op de wagen bij ....) en hem voor zijn karretje heeft gespannen. De ware boosdoener is Garcia en met hem TvL. Die hebben Brama kaltgestellt omdat hij zegt wat hij denkt (overigens intern en niet extern!). En dat kunnen de autist Garcia en de narcist TvL niet hebben. Boschker voert het woord in opdracht van Garcia en doet dat omdat hij anders volgend jaar ook niet meer op de bank mag zitten van Garcia en TvL en dan zijn salaris kwijt is. Het meest trieste is dat FCT niet meer de warme club is die het altijd geweest is. Iedereen lijkt ruzie met elkaar te hebben, clubicoon Boschker maakt clubicoon Brama af en ondertussen wordt er verschrikkelijk slecht voetbal gespeeld, dus zonder dat Brama meedoet of op de bank zit. Gisteren heeft FCT niet 1 serieuze doelpoging gehad. De eerste 60 tot 70 minuten is FCT compleet weggespeeld. Er zit totaal geen lijn in. Er is geen plan of systeem, geen spirit. En vergelijk dit eens met Emmen dat in een stadionnetje met 8000 mensen en een veel lager budget heel fris en aanvallend voetbal op de mat legt. Er zit duidelijk een idee achter. Er wordt alleen teruggespeeld om zodoende via de andere kant van het veld op te bouwen, er worden kansen gecreëerd en Emmen zal het wel redden. Hopelijk zit er nog wat voetbal know how in de top van de club. Iedere voetbalkenner snapt dat doorgaan met de huidige staf in de huidige sfeer helemaal niets brengt en dat FCT aangeschoten wild is op deze manier. Dit gaat leiden tot degradatie als er niet ingegrepen wordt en dat leidt onherroepelijk tot een faillissement!
  • 12 Feb 2020 om 15:59
    Zo langzaam ben ik nog de enige hier. Met Ted, die ik nog niet heb gezien. Er is heel veel gepraat achter dichte deuren. Niemand wil on the record wat zeggen. Er is verwondering, verbijstering en verdeeldheid. Aldus wagenaar
  • 12 Feb 2020 om 15:55
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:20
      Definitief?
    Fingers crossed!
  • 12 Feb 2020 om 15:35
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:13
      Ik denk echt wel dat we kwaliteit hebben in het team, het is natuurlijk ook erg verwarrend als je als team een hele seizoen het zelfde speels (vorig jaar) en nu al in een half jaar tijd 6 of meer verschillende formaties speelt. García weet niet meer wat die moet doen, dit komt door dat hij zo onervaren is als trainer, ook moet je elke wedstrijd een plan hebben, elke tegenstander heeft een andere plan van aanpak nodig maar achter het spel van García zit helemaal niks je ziet geen lijnen niks . Dan moet toch ook opvallen bij de spelers en tc dan moet je toch een keer actie ondernemen als spelers groep en tc tegen de trainer, als je allemaal er achter staat dan staat de trainer er alleen voor en dan kun je toch maar 1 ding doen. ONTSLAAN DIE GEK
    Eerst al eens spelers als Espinosa en Selahi eruit die toch nooit meeverdedigen of domme overtredingen maken en Jesse Bosch weer op middenveld. Geef die andere jeugdspelers die het goed doen ook eens de kans uit onder 19 of onder 17. Everink deed het ook prima op trainingskamp. Verder heb je nog Ruperti, Marsman en Markelo of Seppenwoolde en Roossien.
  • 12 Feb 2020 om 15:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:20
      Definitief?
    Hoi hoi
  • 12 Feb 2020 om 15:29
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:25
      Sander laat zich mee slepen door sentimenten. Dat is absoluut niet handig en ook zielig eigenlijk.....niet toe gezongen? Belachelijk!
    Tja het was een goede keeper maar zo gauw hij zijn mond open doet komt er niet veel slimme dingen uit. Dat is algemeen bekend daarom is hij uiteindelijk keepers trainer geworden, terwijl die verschillende dingen heeft gedaan binnen de club. Dat zegt al met al genoeg lijkt mij.
  • 12 Feb 2020 om 15:25
    Sander laat zich mee slepen door sentimenten. Dat is absoluut niet handig en ook zielig eigenlijk.....niet toe gezongen? Belachelijk!
  • 12 Feb 2020 om 15:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:19
      Boscker heeft het trainingscentrum verlaten !!!!
    Kan ook zijn dat hij moet koken voor zijn vrouwtje. Wat een onrust en paniek hier!
  • 12 Feb 2020 om 15:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:20
      Definitief?
    Geen idee het enige wat ik weet dat hij weg is gegaan net
  • 12 Feb 2020 om 15:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:19
      Boscker heeft het trainingscentrum verlaten !!!!
    Definitief?
  • 12 Feb 2020 om 15:19
    Boscker heeft het trainingscentrum verlaten !!!!
  • 12 Feb 2020 om 15:16
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:13
      3x raden wie achter Brama staan. Ook ongetwijfeld de Hengelose win Peetje Bijen. Nou daar word je blij van.
    Peet sws
  • 12 Feb 2020 om 15:13
    Ik denk echt wel dat we kwaliteit hebben in het team, het is natuurlijk ook erg verwarrend als je als team een hele seizoen het zelfde speels (vorig jaar) en nu al in een half jaar tijd 6 of meer verschillende formaties speelt. García weet niet meer wat die moet doen, dit komt door dat hij zo onervaren is als trainer, ook moet je elke wedstrijd een plan hebben, elke tegenstander heeft een andere plan van aanpak nodig maar achter het spel van García zit helemaal niks je ziet geen lijnen niks . Dan moet toch ook opvallen bij de spelers en tc dan moet je toch een keer actie ondernemen als spelers groep en tc tegen de trainer, als je allemaal er achter staat dan staat de trainer er alleen voor en dan kun je toch maar 1 ding doen. ONTSLAAN DIE GEK
  • 12 Feb 2020 om 15:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:56
      Ben benieuwd... Erg onhandig van Boschker.. kan hem z’n kop kosten. Samen met die van GG. Gun het Sander niet. Maar als het waar is wat ze zeggen over Brama (gezien Schenk erbij zat, moet er een kern van waarheid in zitten), moet Wout ook opstappen. Z’n coupe naar Adriaanse was waardeloos. Zaten we met anti voetbal Skreuder opgescheept. Vorig jaar pakte het dan goed uit. Maar ook Wout is geen God. Ben benieuwd welke spelers er in Team Wout zitten.
    3x raden wie achter Brama staan. Ook ongetwijfeld de Hengelose win Peetje Bijen. Nou daar word je blij van.
  • 12 Feb 2020 om 15:12
    Dus Brama is schuldig aan het schandalige spel de afgelopen tijd en de kansloze wedstrijd in Emmen. Het ligt niet aan de opstelling, inzet, spelopvatting, mentaliteit en traningen maar aan zondebok Brama. De simpele ziel Boschker, meeloper met niet al te hoog IQ/EQ steekt Brama een mes in zijn rug. En van deze club ben ik sinds mijn geboorte supporter! En het bestuur en RVC blijven stil en laten het gebeuren. Dit gaat compleet fout, zaterdag gaat het spoken in de Veste
  • 12 Feb 2020 om 15:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:09
      Word ook genoemd bij Hertha BSC als nieuwe trainer. Jij denkt dar hij er niks van kan bakken met zijn ervaring?
    Welke ervaring? 1,5 jaar bij psv tel ik niet als ervaring. Laat hem nou maar lekker naar Hertha gaan.
  • 12 Feb 2020 om 15:09
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:58
      idioot, houd nou eens op met die van Bommel. Je vindt het ongelooflijk lastig om jouw hersenbraaksels los te laten of niet?
    Word ook genoemd bij Hertha BSC als nieuwe trainer. Jij denkt dar hij er niks van kan bakken met zijn ervaring?
  • 12 Feb 2020 om 15:07
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:59
      Garcia* gaat niet weg. Je weet dat van Leeuwen heeft gezegd. "Dat is alleen een optie als het niet klikt tussen hem en de spelersgroep". Volgens mij is dat nu niet het geval
    Niet zo raar met al die slappe Spanjaarden die TEDJE heeft gehaald. Me maar dekken zijn ze goed in, zal wel in hun genen zitten. Was dat nou ook precies wat onze TEDJE zo roemde als hij er weer 1 binnen hengels.
  • 12 Feb 2020 om 15:04
    Brama wel gezien
  • 12 Feb 2020 om 15:03
    Ted en Garcia moeten wegwezen en de rest van het personeel zonder clubliefde ook. Spelers gaan in de zomer allemaal wel weg.
  • 12 Feb 2020 om 15:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:59
      Garcia* gaat niet weg. Je weet dat van Leeuwen heeft gezegd. "Dat is alleen een optie als het niet klikt tussen hem en de spelersgroep". Volgens mij is dat nu niet het geval
    Vraag is hoeveel wij weten van wat er allemaal gaande is
  • 12 Feb 2020 om 15:00
    Wat een schande en puinhoop hebben ze er van gemaakt bij onze club. Dat krijg je met een zeer onervaren technische staf en een eigengedraaide technisch directeur die meer met zijn eigen handeltje bezig is. Tel daar nog eens een algemeen directeur die niet echt zichtbaar is en een RVC die helemaal uit lucht bestaat en compleet onzichtbaar is.
  • 12 Feb 2020 om 14:59
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:56
      Gracia out! Auf wiedersehen...
    Garcia* gaat niet weg. Je weet dat van Leeuwen heeft gezegd. "Dat is alleen een optie als het niet klikt tussen hem en de spelersgroep". Volgens mij is dat nu niet het geval
  • 12 Feb 2020 om 14:58
    • Quote van 12 Feb 2020 om 14:56
      Ik zie graag volgend seizoen een samenwerking tussen Brama, Boscker en van Bommel. Wat zal dat elftal dan een ongekende spirit en gif hebben om te presteren.
    idioot, houd nou eens op met die van Bommel. Je vindt het ongelooflijk lastig om jouw hersenbraaksels los te laten of niet?
  • 12 Feb 2020 om 14:56
    Gracia out! Auf wiedersehen...
  • 12 Feb 2020 om 14:56
    Ben benieuwd... Erg onhandig van Boschker.. kan hem z’n kop kosten. Samen met die van GG. Gun het Sander niet. Maar als het waar is wat ze zeggen over Brama (gezien Schenk erbij zat, moet er een kern van waarheid in zitten), moet Wout ook opstappen. Z’n coupe naar Adriaanse was waardeloos. Zaten we met anti voetbal Skreuder opgescheept. Vorig jaar pakte het dan goed uit. Maar ook Wout is geen God. Ben benieuwd welke spelers er in Team Wout zitten.
  • 12 Feb 2020 om 14:56
    Ik zie graag volgend seizoen een samenwerking tussen Brama, Boscker en van Bommel. Wat zal dat elftal dan een ongekende spirit en gif hebben om te presteren.
  • 12 Feb 2020 om 14:55
    Ik denk een verzoeningspoging. GG stapt niet op.
  • 12 Feb 2020 om 14:53
    Nog steeds in overleg. Brama schijnt er ook aanwezig te zijn.
  • 12 Feb 2020 om 14:52
    Bramagate haha. Wat een toestand weer bij onze mooie FC... Je vraagt je toch flink af of we ooit nog uit de penarie komen als er alleen maar zwaar incompetente mensen werkzaam zijn bij Twente.
  • 12 Feb 2020 om 14:52
    Ben benieuwd...