Vak-P reageert: ''Zo gaan wij niet met onze clubhelden om!''

45
Vak-P reageert: ''Zo gaan wij niet met onze clubhelden om!''

Vak-P heeft via social media een korte verklaring online gezet naar aanleiding van de onrust bij FC Twente. De supportersvereniging baalt van het feit dat het standbeeld van Sander Boschker is ingepakt met vuilniszakken. 

"Zonder inhoudelijk op de items in te gaan nemen wij afstand van de foto's die momenteel de ronde gaan van het standbeeld van Sander Boschker", laat Vak-P weten via Twitter. "Zo gaan wij niet met onze clubhelden om!!" 

Sander Boschker, die 696 (!) officiële wedstrijden voor de club uit Enschede speelde, liet zich dinsdagavond in een gesprek met de supporters kritisch uit over Wout Brama. Het clubicoon komt niet in de plannen voor van trainer Gonzalo Garcia. 

45 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2020 om 09:56
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:57
      Weet je wanneer je een rat bent? Als je met een aantal supporters verhaal gaat halen. In vertrouwen met elkaar praat, en het daarna opneemt en lekt naar de media. Wat resulteert in een crisis bij de club, staf en selectie. Wat heb je liever? Brama op de tribune of dit? We moeten GVD niet degraderen dit seizoen, supporters hebben dit nu zelf aangericht.
    Klapvee, alstjeblieft zeg........
  • 12 Feb 2020 om 18:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:16
      Doe maar op jouw "nivo"
    Dat begrijp jij niet. Kan ik het net zo goed uitleggen aan een aap, die zal het eerder oppikken denk ik zo.
  • 12 Feb 2020 om 18:16
    • Quote van 12 Feb 2020 om 17:48
      Wanneer jij kunt beoordelen hoe "snugger" iemand is obv taalgebruik welke jij niet kunt apriciëren. Ben jij volgens mij de geestelijk beperkte hier. Begrijp jij dit stukje of heb jij het liever op jou niveau, zeg maar Jip en Janneke taal?
    Doe maar op jouw "nivo"
  • 12 Feb 2020 om 17:51
    Goed statement van Vak P. Hadden oook Heracles supporters kunnen zijn geweest die de zaak willen op fokken.
  • 12 Feb 2020 om 17:51
    Goed statement van Vak P. Hadden oook Heracles supporters kunnen zijn geweest die de zaak willen op fokken.
  • 12 Feb 2020 om 17:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:15
      Aan je taalgebruik te zien ben je niet bijster snugger, het geeft niet dat je de situatie niet begrijpt ;). Leg mij dan maar eens uit waarom deze situatie beter zou zijn voor de club en het collectief?
    Wanneer jij kunt beoordelen hoe "snugger" iemand is obv taalgebruik welke jij niet kunt apriciëren. Ben jij volgens mij de geestelijk beperkte hier. Begrijp jij dit stukje of heb jij het liever op jou niveau, zeg maar Jip en Janneke taal?
  • 12 Feb 2020 om 17:07
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:15
      Aan je taalgebruik te zien ben je niet bijster snugger, het geeft niet dat je de situatie niet begrijpt ;). Leg mij dan maar eens uit waarom deze situatie beter zou zijn voor de club en het collectief?
    Dus jij had gewoon op dezelfde weg verder willen gaan? Weggetikt worden in Emmen, waarbij iedereen als een kip zonder kop over het veld loopt? Ik ben blij dat er eindelijk eens iets gebeurt, dat had eigenlijk al voor de winterstop moeten gebeuren na die afstraffing in Waalwijk! Het gaat hier niet alleen maar over Brama, gister was de lont in het kruidvat.
  • 12 Feb 2020 om 16:38
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:26
      Ja
    Zit jij ook in de selectie / staff , of heb jij het van derde hand horen zeggen ?
  • 12 Feb 2020 om 16:33
    Ben ook benieuwd naar het verhaal van Wout Brama ... Wordt ook tijd dat hij zijn kant verteld
  • 12 Feb 2020 om 16:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:27
      Er is er maar 1 schuldig en dat is degene die deze waardeloze selectie bij elkaar heeft gesprokkeld
    Juist. Ted van Leeuwen moet met alle respect vertrekken en lekker van zijn pensioen genieten. Weg uit de ellende van voetballerij. Niks voor Ted die zich alleen maar verschuilt en met onzinnige uitspraken komt over de karrevracht aan rotzooi spelers die hij met name via zijn zoon, zonder enige scoutingkennis naar Nederland heeft gehaald. WANBELEID!
  • 12 Feb 2020 om 16:27
    Er is er maar 1 schuldig en dat is degene die deze waardeloze selectie bij elkaar heeft gesprokkeld
  • 12 Feb 2020 om 16:26
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:23
      Ongefundeerd , weet je het zeker ?
    Ja
  • 12 Feb 2020 om 16:23
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:56
      Moeilijke vraag hè?
    Ongefundeerd , weet je het zeker ?
  • 12 Feb 2020 om 16:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:20
      Waarom moest dit binnenkamers gehouden worden dan? Wees toch eerlijk als technische staf of als club zijnde.Dit theater was helemaal niet nodig geweest als ze van te voren hadden gezegd dat Brama het groepsproces verstoord en voor onbepaalde tijd terug wordt gezet naar het 2e. Klaar.
    Idd, duidelijke communicatie had een hoop ellende gescheeld.
  • 12 Feb 2020 om 16:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:03
      Die crisis werd binnen de deur gehouden zodat er gefocust kan worden op het voetbal. Nu heeft IEDEREEN er last van, daar mag jij die enkele supporters voor bedanken.
    Waarom moest dit binnenkamers gehouden worden dan? Wees toch eerlijk als technische staf of als club zijnde.Dit theater was helemaal niet nodig geweest als ze van te voren hadden gezegd dat Brama het groepsproces verstoord en voor onbepaalde tijd terug wordt gezet naar het 2e. Klaar.
  • 12 Feb 2020 om 16:17
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:57
      Weet je wanneer je een rat bent? Als je met een aantal supporters verhaal gaat halen. In vertrouwen met elkaar praat, en het daarna opneemt en lekt naar de media. Wat resulteert in een crisis bij de club, staf en selectie. Wat heb je liever? Brama op de tribune of dit? We moeten GVD niet degraderen dit seizoen, supporters hebben dit nu zelf aangericht.
    Gezocht argument. Als je een dergelijk gesprek aangaat weet je dat de kans levensgroot is dat er zaken uitlekken. Chique? Nee. Maar je moet ook niet doen alsof het de oorzaak van het gedoe is.
  • 12 Feb 2020 om 16:15
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:07
      Jij bent echt een zware mongool of niet.

      Dat Boschker zo'n minne rat is Brama een dolk in z'n rug te steken praat jij goed door te melden ja waarom wordt het opgenomen?
      Crisis was er al, Garcia is de weg kwijt, spel niet om aan te zien.

      Vooral oogkleppen oplaten en meeklappen, klapvee.
    Aan je taalgebruik te zien ben je niet bijster snugger, het geeft niet dat je de situatie niet begrijpt ;). Leg mij dan maar eens uit waarom deze situatie beter zou zijn voor de club en het collectief?
  • 12 Feb 2020 om 16:14
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:05
      Reageer inhoudelijk dan? Oh nee, dat kun je niet. Leg mij dan maar eens uit waarom dit beter is voor de club en het collectief.
    Crisis binnen de deur? Heb je niet opgelet het laatste half jaar ofzo? Sportief is het het hele seizoen al kut met een grote KAA. Brama als aanvoerder ( de uitgelezen persoon) stelt het aan de kaak. Trapt op teentjes (Ted!! met zijn afspraakjes met zijn sekte) en raad eens wie de gebeten hond is. Grote schande. Je weet niet half wat er loos is. Maar reken maar dat de vuile was vandaag of morgen allemaal op straat komt. Dit is nog maar het topje van de ijsberg.
  • 12 Feb 2020 om 16:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:03
      Die crisis werd binnen de deur gehouden zodat er gefocust kan worden op het voetbal. Nu heeft IEDEREEN er last van, daar mag jij die enkele supporters voor bedanken.
    Wat een BS, die crisis was er al, daar zijn de geweldige resultaten in de 1helft van het seizoen en door de zeer slechte communicatie debet aan. Als onze tob trainer samen met Ted eens na zouden denken over het geen ze doen en waar ze mee bezig zijn scheelt al een crisis of 2 per seizoen
  • 12 Feb 2020 om 16:07
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:59
      Uitspraken waren niet handig of slim? Maar waarom staat er een standbeeld bij ons stadion?.weet je wel waar dat voor is? Of voor wie het is?
    Voor zijn ajaxtijd denk ik zo....?
  • 12 Feb 2020 om 16:07
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:57
      Weet je wanneer je een rat bent? Als je met een aantal supporters verhaal gaat halen. In vertrouwen met elkaar praat, en het daarna opneemt en lekt naar de media. Wat resulteert in een crisis bij de club, staf en selectie. Wat heb je liever? Brama op de tribune of dit? We moeten GVD niet degraderen dit seizoen, supporters hebben dit nu zelf aangericht.
    Jij bent echt een zware mongool of niet.

    Dat Boschker zo'n minne rat is Brama een dolk in z'n rug te steken praat jij goed door te melden ja waarom wordt het opgenomen?
    Crisis was er al, Garcia is de weg kwijt, spel niet om aan te zien.

    Vooral oogkleppen oplaten en meeklappen, klapvee.
  • 12 Feb 2020 om 16:05
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:03
      Lachwekkend.
    Reageer inhoudelijk dan? Oh nee, dat kun je niet. Leg mij dan maar eens uit waarom dit beter is voor de club en het collectief.
  • 12 Feb 2020 om 16:03
    • Quote van 12 Feb 2020 om 16:03
      Die crisis werd binnen de deur gehouden zodat er gefocust kan worden op het voetbal. Nu heeft IEDEREEN er last van, daar mag jij die enkele supporters voor bedanken.
    Lachwekkend.
  • 12 Feb 2020 om 16:03
    Ene clubicoon wordt de lucht in geprezen terwijl de andere de grond in wordt geboort.... bijzonder. Tuurlijk heeft Brama recht op een reactie. Maar Boschker kan toch een punt hebben ? Natuurlijk is t geen geldige reden voor de prestaties maar je mist ook alle context in het fragment...
  • 12 Feb 2020 om 16:03
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:58
      Die crisis was er al.
    Die crisis werd binnen de deur gehouden zodat er gefocust kan worden op het voetbal. Nu heeft IEDEREEN er last van, daar mag jij die enkele supporters voor bedanken.
  • 12 Feb 2020 om 15:59
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:56
      Moeilijke vraag hè?
    Uitspraken waren niet handig of slim? Maar waarom staat er een standbeeld bij ons stadion?.weet je wel waar dat voor is? Of voor wie het is?
  • 12 Feb 2020 om 15:59
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:57
      Weet je wanneer je een rat bent? Als je met een aantal supporters verhaal gaat halen. In vertrouwen met elkaar praat, en het daarna opneemt en lekt naar de media. Wat resulteert in een crisis bij de club, staf en selectie. Wat heb je liever? Brama op de tribune of dit? We moeten GVD niet degraderen dit seizoen, supporters hebben dit nu zelf aangericht.
    Niet boschker is een rat, zo lul je niet over spelers, überhaupt niet, hij zou een voorbeeld moeten stellen.
  • 12 Feb 2020 om 15:58
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:57
      Weet je wanneer je een rat bent? Als je met een aantal supporters verhaal gaat halen. In vertrouwen met elkaar praat, en het daarna opneemt en lekt naar de media. Wat resulteert in een crisis bij de club, staf en selectie. Wat heb je liever? Brama op de tribune of dit? We moeten GVD niet degraderen dit seizoen, supporters hebben dit nu zelf aangericht.
    Die crisis was er al.
  • 12 Feb 2020 om 15:57
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:35
      Fuck dat, die zgn clubheld met zijn uitstapje naar ajax, steekt een icoon als Brama wel een mes in de rug.Boschker is geen clubheld maar een Rat.
    Weet je wanneer je een rat bent? Als je met een aantal supporters verhaal gaat halen. In vertrouwen met elkaar praat, en het daarna opneemt en lekt naar de media. Wat resulteert in een crisis bij de club, staf en selectie. Wat heb je liever? Brama op de tribune of dit? We moeten GVD niet degraderen dit seizoen, supporters hebben dit nu zelf aangericht.
  • 12 Feb 2020 om 15:56
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:53
      Triest vrouwtje ben je
    Moeilijke vraag hè?
  • 12 Feb 2020 om 15:53
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:34
      Wat is schokkender. De ongefundeerde uitspraken van Bosschker of het inpakken van het standbeeld.
    Triest vrouwtje ben je
  • 12 Feb 2020 om 15:51
    Al met al vind ik vuilniszakken niet zo erg. Het standbeeld vernielen of beschadigen was vele malen kwalijker geweest
  • 12 Feb 2020 om 15:49
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:35
      Fuck dat, die zgn clubheld met zijn uitstapje naar ajax, steekt een icoon als Brama wel een mes in de rug.Boschker is geen clubheld maar een Rat.
    Brama is wel een clubheld in jouw ogen? Met zn uitstapjes naar Australie, Utrecht en Zwolle? Zoals eerder aangegeven er zat een bepaalde reden achter Sanders vertrek naar Ajax, maar blijkbaar ken je het verhaal niet helemaal. Jammer zulke uitspraken
  • 12 Feb 2020 om 15:47
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:34
      Wat is schokkender. De ongefundeerde uitspraken van Bosschker of het inpakken van het standbeeld.
    Is het noodzakelijk om dit te bepalen. Beide zijn in mijn ogen club helden.
  • 12 Feb 2020 om 15:38
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:35
      Fuck dat, die zgn clubheld met zijn uitstapje naar ajax, steekt een icoon als Brama wel een mes in de rug.Boschker is geen clubheld maar een Rat.
    Helemaal meeeens
  • 12 Feb 2020 om 15:35
    Fuck dat, die zgn clubheld met zijn uitstapje naar ajax, steekt een icoon als Brama wel een mes in de rug.Boschker is geen clubheld maar een Rat.
  • 12 Feb 2020 om 15:34
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:30
      Duidelijk verhaal...... Niemand komt aan het standbeeld.
    Wat is schokkender. De ongefundeerde uitspraken van Bosschker of het inpakken van het standbeeld.
  • 12 Feb 2020 om 15:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:22
      Als dat ding nu van de sokkel afgetrokken was. Het is niets meer, niets minder dan een ludieke boodschap. Niks kapot. Alleen gekrenkte ego’s. Straks nog Ff broodkruimels rond het standbeeld strooien zodat de meeuwen er ook nog ff op kunnen schijten.
    Duidelijk verhaal...... Niemand komt aan het standbeeld.
  • 12 Feb 2020 om 15:30
    Vak P +1
  • 12 Feb 2020 om 15:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:12
      Eens! Ik snap überhaupt niet dat zoiets overdag gedaan kan worden bij het stadion?
    Als dat ding nu van de sokkel afgetrokken was. Het is niets meer, niets minder dan een ludieke boodschap. Niks kapot. Alleen gekrenkte ego’s. Straks nog Ff broodkruimels rond het standbeeld strooien zodat de meeuwen er ook nog ff op kunnen schijten.
  • 12 Feb 2020 om 15:12
    Eens! Ik snap überhaupt niet dat zoiets overdag gedaan kan worden bij het stadion?
  • 12 Feb 2020 om 15:10
    • Quote van 12 Feb 2020 om 15:09
      Zal me niet verbazen of het waren wat paupers uit Almelo om de boel op te stoken.
    Ook eerste wat ik dacht
  • 12 Feb 2020 om 15:09
    Zal me niet verbazen of het waren wat paupers uit Almelo om de boel op te stoken.
  • 12 Feb 2020 om 15:08
    Mooi zo, heel goed vak-p