Ten Caat haalt uit: ''Zijn dit supporters? Ik zeg van niet''

38
Ten Caat haalt uit: ''Zijn dit supporters? Ik zeg van niet''

Het standbeeld van Sander Boschker is woensdag afgeplakt door supporters, die niet te spreken waren over de uitlatingen van de keeperstrainer over Wout Brama.

Theo ten Caat, die vorig jaar vertrek als trainer van Jong FC Twente, snapt de actie van de fans niet. "Echte supporters staan in goede en slechte tijden achter de club. Dat is de reden dat ze supporters worden genoemd", zegt Ten Caat op social media.

De oud-speler van FC Twente is niet te spreken over de reactie van de supporters na de nederlaag tegen FC Emmen. "De spelersbus opwachten en verhaal halen en ook lekken van een officieel gesprek doet anders vermoeden. We moeten zaterdag de club en ploeg met staf steunen en niks anders", aldus Ten Caat, die vindt dat de fans van het standbeeld van Boschker moesten blijven. "Zijn dit supporters? Ik zegt van niet!"

38 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2020 om 11:54
    • Quote van 13 Feb 2020 om 11:41
      Kerel, je hoeft niet te reageren hoor!, maar het staat je natuurlijk wel vrij!
    Dankje. De behoefte had ik ook niet..maar ik vind het jammer dat er eigenlijk voor niks problemen zijn gecreeerd die mensen beschadigen.
    Dus hoop ik een ander inzicht te geven dan de boze emotionele buitenkant.
    Aangezien er een zware reeks wedstrijden aankomen, is een positief licht wel gewenst.
    Wat Brama betreft of de supporter. Get over with it!
    We moeten verder .Blijven hangen in het verleden levert ons geen punten op.
    Is het wij tegen de rest of wij tegen onszelf?
    Het is heel simpel hoor.
  • 13 Feb 2020 om 11:49
    Had nog wel een hoge waardering voor deze man , maar die is nu wel heeeeeeeeeeeeeel erg geslonken !
  • 13 Feb 2020 om 11:41
    • Quote van 13 Feb 2020 om 09:22
      Er is er een die zich enkele weken na zijn terugkomst zuur uitliet in de vi.
      Nu is Boscker onder druk gezet en heeft de waarheid verteld. Of die leuk is of niet..
      Maar wie zwijgt er nu?
      Wij supporters van Twente hebben het zo zwaar.
      Het wordt ons allemaal aangedaan.
      Waarom gaat er geen supporter naar de rechter met het verhaal van slecht voetbal.
      Je betaald er toch voor?
      Misschien worden Garcia en Ted wel veroordeeld tot het betalen van schadevergoedingen.
      We zijn gewoon een stel huilebalken die ook gewoon thuis kunnen blijven.
      Voor goed voetbal rot je maar op naar Amsterdam.
    Kerel, je hoeft niet te reageren hoor!, maar het staat je natuurlijk wel vrij!
  • 13 Feb 2020 om 10:28
    • Quote van 13 Feb 2020 om 09:56
      Gracia ontspringt de dans niet Diekmenneke....evenals Tedjen. Boschker mag dan dom zijn en het IQ van een krop sla hebben, maar dat hij zijn maatje Wout zo in de zeik heeft gezet, maakt Sanderke voor mij een Judas.
    100% eens die mag zich niet meer laten zien bij FC T
  • 13 Feb 2020 om 09:56
    • Quote van 13 Feb 2020 om 08:40
      Boschker heeft zich laten verblinden door García en dinsdag hebben ze hem misbruikt. García zijn woorden waren nog veel erger en lager dan die van Wout. Keiharde leugens zelfs van García. Nu concentreert het zich allemaal op Boschker ineens en ontspringt García zo weer alle kritiek. Boschker en Brama moeten een Grolschje gaan drinken en het uitpraten. García en Ted moeten we met pek en veren verjagen. Onze club word kapot gemaakt! Eruit met die 2!
    Gracia ontspringt de dans niet Diekmenneke....evenals Tedjen. Boschker mag dan dom zijn en het IQ van een krop sla hebben, maar dat hij zijn maatje Wout zo in de zeik heeft gezet, maakt Sanderke voor mij een Judas.
  • 13 Feb 2020 om 09:22
    • Quote van 13 Feb 2020 om 08:40
      Boschker heeft zich laten verblinden door García en dinsdag hebben ze hem misbruikt. García zijn woorden waren nog veel erger en lager dan die van Wout. Keiharde leugens zelfs van García. Nu concentreert het zich allemaal op Boschker ineens en ontspringt García zo weer alle kritiek. Boschker en Brama moeten een Grolschje gaan drinken en het uitpraten. García en Ted moeten we met pek en veren verjagen. Onze club word kapot gemaakt! Eruit met die 2!
    Er is er een die zich enkele weken na zijn terugkomst zuur uitliet in de vi.
    Nu is Boscker onder druk gezet en heeft de waarheid verteld. Of die leuk is of niet..
    Maar wie zwijgt er nu?
    Wij supporters van Twente hebben het zo zwaar.
    Het wordt ons allemaal aangedaan.
    Waarom gaat er geen supporter naar de rechter met het verhaal van slecht voetbal.
    Je betaald er toch voor?
    Misschien worden Garcia en Ted wel veroordeeld tot het betalen van schadevergoedingen.
    We zijn gewoon een stel huilebalken die ook gewoon thuis kunnen blijven.
    Voor goed voetbal rot je maar op naar Amsterdam.
  • 13 Feb 2020 om 09:12
    Vies en smerig actie. Denk erover na..vind je dat je iets hebt bereikt? Hoe sta je zelf in de maatschappij? Leuk om vuilniszakken te hangen over de man die 3 penalties stopte inde bekerfinale tegen PSV?Ja het is echt kansloos .Die zakken kun je er ook weer afhalen.Wedden dat je dan respect voor jezelf gaat krijgen?Van mij krijg je het meteen. Dus het is nog niet te laat.
  • 13 Feb 2020 om 09:04
    • Quote van 13 Feb 2020 om 06:49
      Twente supporters zijn er maar een paar duizend, de rest zijn toeschouwers Kopen hun drankje, eten hun broodje, hebben een leuke avond of middag ongeacht wat er gebeurd en zijn vooral lief.
    Volgens mij is 95% klaar met García en Ted. Zaterdag zal de hele veste meezingen om het vertrek van beide heren. 90 minuten lang moet het García rot op en Ted eruit uit volle borst vanaf de tribunes klinken.
  • 13 Feb 2020 om 08:56
    • Quote van 13 Feb 2020 om 06:49
      Twente supporters zijn er maar een paar duizend, de rest zijn toeschouwers Kopen hun drankje, eten hun broodje, hebben een leuke avond of middag ongeacht wat er gebeurd en zijn vooral lief.
    En zo is het!
  • 13 Feb 2020 om 08:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 23:39
      Te eerlijk? In welke uitspraak van Boschker herken jij Brama heel erg? Dat hij bijvoorbeeld erg dwars gaat liggen om de selectie van de club te schaden? Is Wout dan niet gehaald voor zijn ervaring en leiderschap? Mag Wout die verwende Spaanse mietjes dan geen figuurlijke trap onder de kloten geven in de kleedkamer wanneer zij op alle fronten verzaken?


      Het probleem gaat veel verder terug, maar dat weet jij waarschijnlijk niet. Brama heeft Gracia openlijk bekritiseerd qua keuze voor spelers op bepaalde posities en de daarbij gekozen tactieken. Hierop besloot Gracia om Brama te vervangen voor Ratjetoe. Brama heeft ook meermaals bij Gracia aangegeven dat hij geen '8' is.....waar Gracia hem wilde laten spelen......maar een ouderwetse '6'.


      Wanneer Sander dan ook nog eens uitspreekt dat Brama niet in de visie van Gracia past, dan is dat niet prettig voor Wout om dit middels zijn maatje te moeten horen...evenals de uitspraak dat Brama zich Dé Man voelt binnen de selectie en verstorend werkt voor de selectie.


      Nou vraag ik jou tukkerJP.....welke zichtbare tactiek of visie heb jij kunnen ontdekken bij Gracia? Heb jij spelers (aanzienlijk) beter zien worden onder Gracia....of misschien juist wel slechter? Dat kan ook zijn qua vechtersmentaliteit. Dartelt Espiniksa bijvoorbeeld niet als een ballerina over het veld? Is Aitor bijvoorbeeld een echte teamspeler of juist een grote egoïst die vooral voor eigen succes wil gaan?


      Waar staat FC Twente eigenlijk voor....een speeltuin voor beginnende trainers of de grootste club in de regio Twente die bepaalde verwachtingen schept, en die je ook mag hebben als (bezoekende) supporter?

    Boschker heeft zich laten verblinden door García en dinsdag hebben ze hem misbruikt. García zijn woorden waren nog veel erger en lager dan die van Wout. Keiharde leugens zelfs van García. Nu concentreert het zich allemaal op Boschker ineens en ontspringt García zo weer alle kritiek. Boschker en Brama moeten een Grolschje gaan drinken en het uitpraten. García en Ted moeten we met pek en veren verjagen. Onze club word kapot gemaakt! Eruit met die 2!
  • 13 Feb 2020 om 07:36
    Supporters of niet. Is dit dan voetbal en werken voor elke meter, Ten Caat? Heb jij deze bagger gezien?
  • 13 Feb 2020 om 06:54
    • Quote van 13 Feb 2020 om 06:46
      Tuurlijk maar ik heb een hekel Judassen en hij heeft het toch echt wel bewezen om er 1 te zijn. Bahhhh
    Bemoei je met je eigen clubje uit het gore westen
  • 13 Feb 2020 om 06:49
    Twente supporters zijn er maar een paar duizend, de rest zijn toeschouwers Kopen hun drankje, eten hun broodje, hebben een leuke avond of middag ongeacht wat er gebeurd en zijn vooral lief.
  • 13 Feb 2020 om 06:46
    • Quote van 12 Feb 2020 om 22:30
      Zeker Theo de echte supporter is er in goede en slechte tijden voor de club.
    Tuurlijk maar ik heb een hekel Judassen en hij heeft het toch echt wel bewezen om er 1 te zijn. Bahhhh
  • 13 Feb 2020 om 06:35
    • Quote van 13 Feb 2020 om 05:17
      Wat is dat toch supporters zijn mensen die al jaren trouw blijven komen en steeds weer moeten kijken naar ongeïnspireerde luie vermoeide voetballers die klagen over hun salaris, maar er niets voor willen doen! Inmiddels duurd dit zo lang dat we iedere week met tegenzin naar de wedstrijden gaan, en toch zijn we er omdat fc twente voor ons een way of life is!!! Zonder deze supporters had deze club überhaupt al niet meer bestaan! Wij houden van deze club en vechten Voor het voortbestaan van onze club die kapot gemaakt word door ordinaire zakkenvullers en matige voetballers die geen enkele binding met de club en hun supporters hebben! Laat ze eens naar hun eigen wedstrijden kijken en dan de beelden van az-nac benieuwd of ze het verschil zien tussen hun eigen mentaliteit en die van nac!!!!
    Correct verwoord, zo is het
  • 13 Feb 2020 om 06:24
    • Quote van 13 Feb 2020 om 00:23
      Supporters zijn zeer beperkt in manieren van uiten van frustraties.
      Wat meer zorgen baart is de nasleep van dit onvoorziene drama. Ik ben bang dat de Twente supporters te emotioneel zijn om in te zien dat we in dezelfde negatieve spiraal raken als het degradatiejaar. De nacompetitie plek is reeel. VVV speelt namelijk tegen Heracles, Fortuna, Zwolle, Emmen de komende 6 wedstrijden. Wij pakken hopelijk 2 a 4 punten, de komende 5 wedstrijden, dringen om plaats 16 dus. Met een legertje aan huurlingen, en een ultra-negatieve achterban, ga je nacompetitie niet overleven.
    BAM het is al in gang gezet 3 maanden terug
  • 13 Feb 2020 om 06:23
    • Quote van 12 Feb 2020 om 23:39
      Te eerlijk? In welke uitspraak van Boschker herken jij Brama heel erg? Dat hij bijvoorbeeld erg dwars gaat liggen om de selectie van de club te schaden? Is Wout dan niet gehaald voor zijn ervaring en leiderschap? Mag Wout die verwende Spaanse mietjes dan geen figuurlijke trap onder de kloten geven in de kleedkamer wanneer zij op alle fronten verzaken?


      Het probleem gaat veel verder terug, maar dat weet jij waarschijnlijk niet. Brama heeft Gracia openlijk bekritiseerd qua keuze voor spelers op bepaalde posities en de daarbij gekozen tactieken. Hierop besloot Gracia om Brama te vervangen voor Ratjetoe. Brama heeft ook meermaals bij Gracia aangegeven dat hij geen '8' is.....waar Gracia hem wilde laten spelen......maar een ouderwetse '6'.


      Wanneer Sander dan ook nog eens uitspreekt dat Brama niet in de visie van Gracia past, dan is dat niet prettig voor Wout om dit middels zijn maatje te moeten horen...evenals de uitspraak dat Brama zich Dé Man voelt binnen de selectie en verstorend werkt voor de selectie.


      Nou vraag ik jou tukkerJP.....welke zichtbare tactiek of visie heb jij kunnen ontdekken bij Gracia? Heb jij spelers (aanzienlijk) beter zien worden onder Gracia....of misschien juist wel slechter? Dat kan ook zijn qua vechtersmentaliteit. Dartelt Espiniksa bijvoorbeeld niet als een ballerina over het veld? Is Aitor bijvoorbeeld een echte teamspeler of juist een grote egoïst die vooral voor eigen succes wil gaan?


      Waar staat FC Twente eigenlijk voor....een speeltuin voor beginnende trainers of de grootste club in de regio Twente die bepaalde verwachtingen schept, en die je ook mag hebben als (bezoekende) supporter?

    En zo ist
  • 13 Feb 2020 om 05:23
    • Quote van 12 Feb 2020 om 22:43
      Deze club gaat gewoon naar de kloten.
    Als deze club naar de kloten gaat is de taak voor Leo te Voorde en vrouw Wagenaar volbracht Leo kan dan weer aan het werk in de bouw , achter de beton molen, specie draaien, en vrouw Wagenaar kan weer terug naar haar enige recht, het aanrecht, zij zal zich bezig gaan houden met aardappelen schillen
  • 13 Feb 2020 om 05:17
    Wat is dat toch supporters zijn mensen die al jaren trouw blijven komen en steeds weer moeten kijken naar ongeïnspireerde luie vermoeide voetballers die klagen over hun salaris, maar er niets voor willen doen! Inmiddels duurd dit zo lang dat we iedere week met tegenzin naar de wedstrijden gaan, en toch zijn we er omdat fc twente voor ons een way of life is!!! Zonder deze supporters had deze club überhaupt al niet meer bestaan! Wij houden van deze club en vechten Voor het voortbestaan van onze club die kapot gemaakt word door ordinaire zakkenvullers en matige voetballers die geen enkele binding met de club en hun supporters hebben! Laat ze eens naar hun eigen wedstrijden kijken en dan de beelden van az-nac benieuwd of ze het verschil zien tussen hun eigen mentaliteit en die van nac!!!!
  • 13 Feb 2020 om 00:23
    Supporters zijn zeer beperkt in manieren van uiten van frustraties.
    Wat meer zorgen baart is de nasleep van dit onvoorziene drama. Ik ben bang dat de Twente supporters te emotioneel zijn om in te zien dat we in dezelfde negatieve spiraal raken als het degradatiejaar. De nacompetitie plek is reeel. VVV speelt namelijk tegen Heracles, Fortuna, Zwolle, Emmen de komende 6 wedstrijden. Wij pakken hopelijk 2 a 4 punten, de komende 5 wedstrijden, dringen om plaats 16 dus. Met een legertje aan huurlingen, en een ultra-negatieve achterban, ga je nacompetitie niet overleven.
  • 13 Feb 2020 om 00:04
    Theo wie? Ook opgeflikkerd. Schoon schip maken met al die huichelaars.
  • 13 Feb 2020 om 00:01
    Ten cate moet oprotten met zijn hasses na dat hij de club liet stikken
  • 12 Feb 2020 om 23:50
    • Quote van 12 Feb 2020 om 23:24
      Nou Theo ik denk dat wij als supporter al vele slechte tijden hebben gezien ik al vanaf de jaren 70 maar zo slecht als vanaf het mooie kampioenschap noem ik dit volksverlakkerij of te wel waar haal jij het vandaan om ons geen supporter te noemen.
    Theo heeft het over die lui die 't standbeled bedekt hebben. Althans dat lijkt mij. En persoonlijk denk ik dat dit geen Twente supporters maar wat lui uit Almelo hebben gedaan om de boel nog eens ff op te stoken. Maar kan het ook mis hebben.
  • 12 Feb 2020 om 23:39
    • Quote van 12 Feb 2020 om 23:25
      Misschien was hij te eerlijk. In gesprek met supporters en dan stiekum opnemen is pas een naaistreek.
    Te eerlijk? In welke uitspraak van Boschker herken jij Brama heel erg? Dat hij bijvoorbeeld erg dwars gaat liggen om de selectie van de club te schaden? Is Wout dan niet gehaald voor zijn ervaring en leiderschap? Mag Wout die verwende Spaanse mietjes dan geen figuurlijke trap onder de kloten geven in de kleedkamer wanneer zij op alle fronten verzaken?


    Het probleem gaat veel verder terug, maar dat weet jij waarschijnlijk niet. Brama heeft Gracia openlijk bekritiseerd qua keuze voor spelers op bepaalde posities en de daarbij gekozen tactieken. Hierop besloot Gracia om Brama te vervangen voor Ratjetoe. Brama heeft ook meermaals bij Gracia aangegeven dat hij geen '8' is.....waar Gracia hem wilde laten spelen......maar een ouderwetse '6'.


    Wanneer Sander dan ook nog eens uitspreekt dat Brama niet in de visie van Gracia past, dan is dat niet prettig voor Wout om dit middels zijn maatje te moeten horen...evenals de uitspraak dat Brama zich Dé Man voelt binnen de selectie en verstorend werkt voor de selectie.


    Nou vraag ik jou tukkerJP.....welke zichtbare tactiek of visie heb jij kunnen ontdekken bij Gracia? Heb jij spelers (aanzienlijk) beter zien worden onder Gracia....of misschien juist wel slechter? Dat kan ook zijn qua vechtersmentaliteit. Dartelt Espiniksa bijvoorbeeld niet als een ballerina over het veld? Is Aitor bijvoorbeeld een echte teamspeler of juist een grote egoïst die vooral voor eigen succes wil gaan?


    Waar staat FC Twente eigenlijk voor....een speeltuin voor beginnende trainers of de grootste club in de regio Twente die bepaalde verwachtingen schept, en die je ook mag hebben als (bezoekende) supporter?

  • 12 Feb 2020 om 23:27
    • Quote van 12 Feb 2020 om 23:13
      Boschker mag dan wel meer wedstrijden hebben gespeeld, maar heeft zeker niet meer meters gemaakt dan Brama. Maar dat terzijde. Slaat gewoon nergens op dat we zo'n jonge onervaren staf hebben. Als ik een baas van ongeveer mijn leeftijd zou hebben zou ik er ook altijd tegenin gaan, zo werkt het nou eenmaal. Enige stappen om nu te nemen zijn GGG ontslaan (want die heeft ook echt niks voor de club betekend) en een ervaren coach van 65 ofzo aanstellen om de hele boel weer een beetje werkbaar te maken
    Mee eens. GG heeft z'n kans gehad. Een nieuwe man kan hier nog wat redden. De opgaande lijn is uitgebleven.
  • 12 Feb 2020 om 23:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 22:51
      Als ie zo clubicoon is doe je nooit zulke uitspraken
    Misschien was hij te eerlijk. In gesprek met supporters en dan stiekum opnemen is pas een naaistreek.
  • 12 Feb 2020 om 23:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 22:30
      Zeker Theo de echte supporter is er in goede en slechte tijden voor de club.
    Nou Theo ik denk dat wij als supporter al vele slechte tijden hebben gezien ik al vanaf de jaren 70 maar zo slecht als vanaf het mooie kampioenschap noem ik dit volksverlakkerij of te wel waar haal jij het vandaan om ons geen supporter te noemen.
  • 12 Feb 2020 om 23:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 22:41
      Zo is dat. Sander Bosker is meer man van de club dan wie dan ook. Ik snap echt dat supporters verhaal gaan halen maar na deze streek (lekken) was het meteen afgelopen. Ik baal echt van het voetbal en GG maar van dat standbeeld blijf je af. Een beetje meer respect voor zo'n clubicoon. Ik geloof hem wel trouwens dat Brama voor onrust zorgt. De kern is wel dat GG het probleem is....niet Brama.
    Boschker mag dan wel meer wedstrijden hebben gespeeld, maar heeft zeker niet meer meters gemaakt dan Brama. Maar dat terzijde. Slaat gewoon nergens op dat we zo'n jonge onervaren staf hebben. Als ik een baas van ongeveer mijn leeftijd zou hebben zou ik er ook altijd tegenin gaan, zo werkt het nou eenmaal. Enige stappen om nu te nemen zijn GGG ontslaan (want die heeft ook echt niks voor de club betekend) en een ervaren coach van 65 ofzo aanstellen om de hele boel weer een beetje werkbaar te maken
  • 12 Feb 2020 om 23:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 22:41
      Zo is dat. Sander Bosker is meer man van de club dan wie dan ook. Ik snap echt dat supporters verhaal gaan halen maar na deze streek (lekken) was het meteen afgelopen. Ik baal echt van het voetbal en GG maar van dat standbeeld blijf je af. Een beetje meer respect voor zo'n clubicoon. Ik geloof hem wel trouwens dat Brama voor onrust zorgt. De kern is wel dat GG het probleem is....niet Brama.
    Sander is een gatlikker geworden, en is gewoon te ver gegaan in zijn uitspraken jegens zijn 'maatje' Brama. Ik kan je ook mededelen dat Brama niet meer door 1 deur wil met Boschker.


    Brama is Twente...dat wil niet zeggen dat Wout groter is dan de club, maar hij belichaamt wel wat wij van FC Twente (mogen) verwachten....namelijk strijdlust, passie en volledige inzet op het veld.
  • 12 Feb 2020 om 22:51
    • Quote van 12 Feb 2020 om 22:41
      Zo is dat. Sander Bosker is meer man van de club dan wie dan ook. Ik snap echt dat supporters verhaal gaan halen maar na deze streek (lekken) was het meteen afgelopen. Ik baal echt van het voetbal en GG maar van dat standbeeld blijf je af. Een beetje meer respect voor zo'n clubicoon. Ik geloof hem wel trouwens dat Brama voor onrust zorgt. De kern is wel dat GG het probleem is....niet Brama.
    Als ie zo clubicoon is doe je nooit zulke uitspraken
  • 12 Feb 2020 om 22:49
    Ahhh gossie Theo wil ook even zijn gram halen
  • 12 Feb 2020 om 22:43
    • Quote van 12 Feb 2020 om 22:31
      Die man heeft gewoon een punt wat betreft het standbeeld. Als supporters moet je wel in gesprek kunnen gaan (op een nette manier) als de resultaten niet goed zijn of het voetbal dramatisch is. Volgens mij zijn juist ook de supporters samen met trotse sponsoren de enige reden waarom onze FC nog bestaat.
    Deze club gaat gewoon naar de kloten.
  • 12 Feb 2020 om 22:42
    Maar wij (supporters) worden door mismanagement voor de gek gehouden!!! Van top untill bottum! Iedereen doet eraan mee
  • 12 Feb 2020 om 22:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 22:31
      Die man heeft gewoon een punt wat betreft het standbeeld. Als supporters moet je wel in gesprek kunnen gaan (op een nette manier) als de resultaten niet goed zijn of het voetbal dramatisch is. Volgens mij zijn juist ook de supporters samen met trotse sponsoren de enige reden waarom onze FC nog bestaat.
    Zo is dat. Sander Bosker is meer man van de club dan wie dan ook. Ik snap echt dat supporters verhaal gaan halen maar na deze streek (lekken) was het meteen afgelopen. Ik baal echt van het voetbal en GG maar van dat standbeeld blijf je af. Een beetje meer respect voor zo'n clubicoon. Ik geloof hem wel trouwens dat Brama voor onrust zorgt. De kern is wel dat GG het probleem is....niet Brama.
  • 12 Feb 2020 om 22:31
    Die man heeft gewoon een punt wat betreft het standbeeld. Als supporters moet je wel in gesprek kunnen gaan (op een nette manier) als de resultaten niet goed zijn of het voetbal dramatisch is. Volgens mij zijn juist ook de supporters samen met trotse sponsoren de enige reden waarom onze FC nog bestaat.
  • 12 Feb 2020 om 22:30
    Zeker Theo de echte supporter is er in goede en slechte tijden voor de club.
  • 12 Feb 2020 om 22:24
    Theo krijg je nog geld van de club of zo.
  • 12 Feb 2020 om 22:23
    Een gefrustreerde oud voetballer en - trainer van Twente pffff
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›