'Voordeel' voor FC Twente in degradatiestrijd: ''Heeft een bonuspunt'' Vertrekt Bijen transfervrij? ''Dan ga je daar wel over nadenken'' VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

FC Twente verandert niets: ''Er is een belang en dat is clubbelang''

( 173 reacties)
FC Twente verandert niets: ''Er is een belang en dat is clubbelang''

FC Twente heeft na deze hectische dag eindelijk een statement naar buiten gebracht. Er gaat niets veranderen binnen de club. FC Twente begrijpt de teleurstelling van de supporters maar ziet deze geen reden om mensen te ontslaan.

De club schrijft via de officiële kanalen dat er vandaag een intensief gesprek heeft plaatsgevonden tussen zowel Ted van Leeuwen, de technische staf en Wout Brama. "Er zijn verschillen van inzicht, maar er is wel een professionele basis om met elkaar verder te gaan", zo laat de club weten.

"Er geldt maar een belang en dat is het clubbelang, dat betekent op korte termijn: FC Twente moet in de Eredivisie blijven. Dat overstijgt elk individueel belang. Vanuit die positie heeft iedereen zich uitgesproken, dat waren moeilijke en soms emotionele momenten, maar uiteindelijk met bovengenoemde als resultaat."

FC Twente snapt goed dat er veel emotie is bij de fanatieke supporters, maar hoopt vooral dat ze steun krijgen. "Vanaf nu staat alles in het teken van de komende serie wedstrijden, te beginnen zaterdag tegen AZ."

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2020 om 19:08
    En ondertussen gaat het "uitmelken" van de club gewoon door. PvdK (boekhouder) en TvL (uitvoerder) hebben als enige taak Twente te laten overleven in de eredivisie, zonder noemenswaardig geld uit te geven. Zodat er ook volgend seizoen weer verder gegaan kan worden met het uitmelken van deze club, en er weer geld naar de schuldeisers kan gaan. De huidige onrust maakt het niet gemakkelijker, maar tot nu toe gaat het goed. Dit gedoe gaat seizoenkaarten kosten volgend seizoen. Dus ik ben benieuwd naar wat ze nu gaan doen om supporters en sponsoren te paaien.
  • 13 Feb 2020 om 11:47
    • Quote van 13 Feb 2020 om 11:07
      Ik weet niet hoe er met Wout Brama is omgegaan.Hij verdient een bepaald respect .
      Ik ben nooit echt kritusch op hem geweest..en steunde hem in de tijd dat een gros hem het liefst op de tribune zag.
      Twente wilde door maar Brama wilde weg.
      Er kwam een periode met ellende..er waren geen beleidsbepalers meer en als een soort vertrouwd boegbeeld werd Brama teruggehaald.
      Voor een salaris dat Twente eigenlijk niet meer kan betalen.
      Door alle shit zijn we zujn laatste fase vergeten..in de ellende herinneren wij hem als het kind van de club waarmee we kampioen werden.
      Uiteindelijk draait het om de prestaties.
      Denk je dat Brama was teruggehaald als Twente gewoon 8stes stond ipv keuken divisie?
      Nee, dat niveau heeft hij niet meer.
      En nu we terugzijn in de eredivisie had Brama ook kunnen accepteren dat hij geen 20 meer is.
      Hij zou met zijn ervaring en ik dacht realiteitszin belangrijk kunnen zijn ook als niet basisspeler.
      Daar heeft hij blijkbaar over lopen te morren. En dat is gewoon funest op een werkplek.
      We hebben iedereen gehoord behalve Brama. Die horen we alleen via via.
      Als Brama persoonlijke problemen heeft...hoort geen supporter daarmee te bemoeien.
      En dan zijn er genoeg insiders die dat objectief kunnen beoordelen.
      De meesten denken...hey..laat je Wout Brama zo vallen.
      Dat doe je niet met Wout die ik niet persoonlijk ken.
      Maar ik denk verder.
      Waarom lijkt het alsof ze Wout Brama die alles met Twente heeft meegemaakt.Nee niet alles..allee mooie tijden..toen de shit echt aanbrak, was die weg.
      Maar hij staat voor eeuwig in de geschiedenis vanwege zijn gekende successen hier.
      Daarom denk ik verder.
      Ik heb het idee dat Wout Brama alleen is konen te staan en dat kan alleen door Wout Brama zelf komen.
      Als hij een clubman is, zet hij zijn trots opzij.
      Dus ik wil hem zelf horen...niet via via.
      Wout komt op mij over als een nuchtere jongen.
      Hij heeft alleen duidelijk moeite zijn teleurstelling te verbergen.
      Na slechts een paar weken liet hij zich in de VI al uit naar van wat er allemaal niet klopte.
      Dat was onrust stoken. Zijn we vast vergeten. Geeft niet.
      Brama moet hier even mee omgaan en als die in staat is om zichzelf te reflecteren, ziet hij dat het fout is geweest om in een slechte fase van Twente gaan mopperen.
      Daarvoor gebruikt hij een verkeerde kracht. Namelijk dat hij weet dat supporters op sentimentele basis voor hem kiezen.
      Wat Boscker betreft..hij is er gewoon ingeluisd en nu is het de schuld van Boscker?
      In de blinde frustratie zijn we vergeten waar het omdraait en zijn er extra problemen gecreeerd.
      Dus wat moest er met de bus opwachten actie bereikt worden in het gesprek als het over Brama ging?
      Moet die liegen?
      Waarom wil je dat hij zijn mening geeft?
      Niks achter zijn rug om. Blijkbaar was het al tegen Wout duidelijk gemaakt.
      Dat alles op straat gooien terwijl dat heel moeilijk voor Boscker moet zijn geweest.
      Dat is achter iemands rug om.
      De waarheid komt later. En die ligt bij Wout.
      In het belang van de club wordt het tijd de spiegel voor onze neuzen te houden.
      Onze laatste 10 trainers zijn ontslagen.
      Waarschijnlijk ligt het niet alleen daaraan.
      We moeten opbouwen..dat is Brama duidelijk gemaakt en wij weten het ook.
      Dat zijn we 2 jaar na de degradatie snel vergeten.
      Ik heb mij nog nooit geschaamd als Twente supporter, maar als ik zie hoe de gedwongen boodschapper nu met vuilniszakken wordt behangen..dan schaam ik me.
      Dit alles gebeurt in een dag tijd. Heb je er dan over nagedacht?
      Waarschijnlijk heel kortzichtig.

    Jij maakt er gewoon een lang lul verhaal van. En haalt er allerlei gedachtes bij. Geloof nou maar dat het intern bij onze fc een grote puinzooi is! En daar hebben zowel de supporters als media part noch deel aan.
  • 13 Feb 2020 om 11:43
    Ik heb niet zo veel vertrouwen in we hebben een goed gesprek gehad met alle betrokkene . Wat Sander overWout vertelde is niet zo in een gesprekje te herstellen want het vertrouwen is wel heel erg geschaad . En danlaten we het maar helemaal niet over de trainer hebben. Deze kras blijft nog heel lang zitten of komt nooit meer goed.
  • 13 Feb 2020 om 11:07
    • Quote van 13 Feb 2020 om 09:51
      Het gaat helemaal niet om een vaste basis plaats! Maar om de manier hoe er met mensen word omgegaan!
    Ik weet niet hoe er met Wout Brama is omgegaan.Hij verdient een bepaald respect .
    Ik ben nooit echt kritusch op hem geweest..en steunde hem in de tijd dat een gros hem het liefst op de tribune zag.
    Twente wilde door maar Brama wilde weg.
    Er kwam een periode met ellende..er waren geen beleidsbepalers meer en als een soort vertrouwd boegbeeld werd Brama teruggehaald.
    Voor een salaris dat Twente eigenlijk niet meer kan betalen.
    Door alle shit zijn we zujn laatste fase vergeten..in de ellende herinneren wij hem als het kind van de club waarmee we kampioen werden.
    Uiteindelijk draait het om de prestaties.
    Denk je dat Brama was teruggehaald als Twente gewoon 8stes stond ipv keuken divisie?
    Nee, dat niveau heeft hij niet meer.
    En nu we terugzijn in de eredivisie had Brama ook kunnen accepteren dat hij geen 20 meer is.
    Hij zou met zijn ervaring en ik dacht realiteitszin belangrijk kunnen zijn ook als niet basisspeler.
    Daar heeft hij blijkbaar over lopen te morren. En dat is gewoon funest op een werkplek.
    We hebben iedereen gehoord behalve Brama. Die horen we alleen via via.
    Als Brama persoonlijke problemen heeft...hoort geen supporter daarmee te bemoeien.
    En dan zijn er genoeg insiders die dat objectief kunnen beoordelen.
    De meesten denken...hey..laat je Wout Brama zo vallen.
    Dat doe je niet met Wout die ik niet persoonlijk ken.
    Maar ik denk verder.
    Waarom lijkt het alsof ze Wout Brama die alles met Twente heeft meegemaakt.Nee niet alles..allee mooie tijden..toen de shit echt aanbrak, was die weg.
    Maar hij staat voor eeuwig in de geschiedenis vanwege zijn gekende successen hier.
    Daarom denk ik verder.
    Ik heb het idee dat Wout Brama alleen is konen te staan en dat kan alleen door Wout Brama zelf komen.
    Als hij een clubman is, zet hij zijn trots opzij.
    Dus ik wil hem zelf horen...niet via via.
    Wout komt op mij over als een nuchtere jongen.
    Hij heeft alleen duidelijk moeite zijn teleurstelling te verbergen.
    Na slechts een paar weken liet hij zich in de VI al uit naar van wat er allemaal niet klopte.
    Dat was onrust stoken. Zijn we vast vergeten. Geeft niet.
    Brama moet hier even mee omgaan en als die in staat is om zichzelf te reflecteren, ziet hij dat het fout is geweest om in een slechte fase van Twente gaan mopperen.
    Daarvoor gebruikt hij een verkeerde kracht. Namelijk dat hij weet dat supporters op sentimentele basis voor hem kiezen.
    Wat Boscker betreft..hij is er gewoon ingeluisd en nu is het de schuld van Boscker?
    In de blinde frustratie zijn we vergeten waar het omdraait en zijn er extra problemen gecreeerd.
    Dus wat moest er met de bus opwachten actie bereikt worden in het gesprek als het over Brama ging?
    Moet die liegen?
    Waarom wil je dat hij zijn mening geeft?
    Niks achter zijn rug om. Blijkbaar was het al tegen Wout duidelijk gemaakt.
    Dat alles op straat gooien terwijl dat heel moeilijk voor Boscker moet zijn geweest.
    Dat is achter iemands rug om.
    De waarheid komt later. En die ligt bij Wout.
    In het belang van de club wordt het tijd de spiegel voor onze neuzen te houden.
    Onze laatste 10 trainers zijn ontslagen.
    Waarschijnlijk ligt het niet alleen daaraan.
    We moeten opbouwen..dat is Brama duidelijk gemaakt en wij weten het ook.
    Dat zijn we 2 jaar na de degradatie snel vergeten.
    Ik heb mij nog nooit geschaamd als Twente supporter, maar als ik zie hoe de gedwongen boodschapper nu met vuilniszakken wordt behangen..dan schaam ik me.
    Dit alles gebeurt in een dag tijd. Heb je er dan over nagedacht?
    Waarschijnlijk heel kortzichtig.

  • 13 Feb 2020 om 09:51
    • Quote van 13 Feb 2020 om 08:49
      Wat een drama over Brama die hier jaren geleden Drama werd genoemd, niet meer goed genoeg was. achter Mokotjo kwam te staan en keerde Twente na 3 aanbiedingen de rug toe.Uiteindelijk neemt hij de moeijlijke beslissing om terug te keren. Daar stond duidelijk financiele compensatie tegenover .Het verbaasde mij ook dat hij niet meer bij de selectie zat..maar zijn we vergeten hoe Brama begon te janken dat het hier allemaal niet meer het Twente met de gouden eieren was. Als je er dan naast komt te staan. . werd het extra zuurder voor hem.Ik kan niet oordelen over wat ik niet zie..hoe kunnen de busopwachters dat wel?Gaan zij de opststelling nu bepalen?Gesprek opnemen en uit laten lekken.En dan wordt Boscker als vuilniszak beschouwd?Het lijkt de fucking omgdkeerde wereld wel.Misschien niet handig geweest maar hij is eerlijk geweest. .dat wilden deze goede supporters dus?Of hadden ze liever een gesprek waarin werd gezwegen?Dan ga je dat uitlekken en Boschker heeft het nu gedaan?Wie zijn hier nu de ratten die verdeeldheid in de club brengen?Iemand van de club ga je respectvol mee om..maar heeft hij het recht op een vaste basisplaats, heb ik iets gemist?Er is maar 1 die kritisch naar zichzelf moet kijken en dat is Wout Brama zelf.Ik zie niet dat hij nu een echte clubman is.Oprotten met die naieve zeikerds die geen enkele argument hebben om te vinden dat het onterecht is dat Brama niet speelt.
    Het gaat helemaal niet om een vaste basis plaats! Maar om de manier hoe er met mensen word omgegaan!
  • 13 Feb 2020 om 08:49
    Wat een drama over Brama die hier jaren geleden Drama werd genoemd, niet meer goed genoeg was. achter Mokotjo kwam te staan en keerde Twente na 3 aanbiedingen de rug toe.Uiteindelijk neemt hij de moeijlijke beslissing om terug te keren. Daar stond duidelijk financiele compensatie tegenover .Het verbaasde mij ook dat hij niet meer bij de selectie zat..maar zijn we vergeten hoe Brama begon te janken dat het hier allemaal niet meer het Twente met de gouden eieren was. Als je er dan naast komt te staan. . werd het extra zuurder voor hem.Ik kan niet oordelen over wat ik niet zie..hoe kunnen de busopwachters dat wel?Gaan zij de opststelling nu bepalen?Gesprek opnemen en uit laten lekken.En dan wordt Boscker als vuilniszak beschouwd?Het lijkt de fucking omgdkeerde wereld wel.Misschien niet handig geweest maar hij is eerlijk geweest. .dat wilden deze goede supporters dus?Of hadden ze liever een gesprek waarin werd gezwegen?Dan ga je dat uitlekken en Boschker heeft het nu gedaan?Wie zijn hier nu de ratten die verdeeldheid in de club brengen?Iemand van de club ga je respectvol mee om..maar heeft hij het recht op een vaste basisplaats, heb ik iets gemist?Er is maar 1 die kritisch naar zichzelf moet kijken en dat is Wout Brama zelf.Ik zie niet dat hij nu een echte clubman is.Oprotten met die naieve zeikerds die geen enkele argument hebben om te vinden dat het onterecht is dat Brama niet speelt.
  • 13 Feb 2020 om 08:38
    • Quote van 13 Feb 2020 om 05:56
      Laten we zeggen. Garcia krijgt deze aankomende wedstrijd de kans om een fatsoenlijke opstelling te maken en maximaal een punt te halen. Gaan ze er zaterdag keihard van af. Dan moet de trainer vervangen worden. Genoeg kansen gehad. Dan zal er een coupe op de Grolsch Veste moeten komen om Ted en Garcia weg te sturen! Laten we hopen dat het niet zo ver gaat komen. De heren alle frustraties hebben uitgesproken en ons Zaterdag gaat verrassen. Als NAC het in Alkmaar kan, moeten wij dit in de Veste kunnen.
    Te veel kansen gehad. We zullen het zien, maar het blijft aanrommelen en aanmodderen daar binnen Fct. Wat een amateuristisch gedoe daar de afgelopen dagen. Wat een management, grote afgang. Ze moeten zich dood schamen.
  • 13 Feb 2020 om 06:02
    • Quote van 12 Feb 2020 om 21:56
      De sponsoren moeten nu ballen tonen. Zij hebben invloed op het incapabele beleid van onze directie.
      Iedereen weet dat Twente zaterdag geslacht wordt. De Grolsch Veste wordt zaterdag een toneel van droefheid.Wie wil dit??? Er moet druk op onze directie komen om degradatie enigszins af te wenden.
    Misschien kwam het samen komen gisteren in Hengelo wel vanuit de sponsoren. Wie weet
  • 13 Feb 2020 om 05:56
    • Quote van 12 Feb 2020 om 22:11
      Fijn dat de neuzen allemaal weer de goede kant opstaan in het belang van de club. !!!! Gaan ze daardoor opeens ook beter voetballen ? Het wisselbeleid, het accepteren van hulp enz. ?Beetje vreemd allemaal. Ik heb er nog geen vertrouwen in. Heb het idee dat we weer voor de gek worden gehouden. Ben dan ook bijzonder benieuwd naar zaterdag.
    Laten we zeggen. Garcia krijgt deze aankomende wedstrijd de kans om een fatsoenlijke opstelling te maken en maximaal een punt te halen. Gaan ze er zaterdag keihard van af. Dan moet de trainer vervangen worden. Genoeg kansen gehad. Dan zal er een coupe op de Grolsch Veste moeten komen om Ted en Garcia weg te sturen! Laten we hopen dat het niet zo ver gaat komen. De heren alle frustraties hebben uitgesproken en ons Zaterdag gaat verrassen. Als NAC het in Alkmaar kan, moeten wij dit in de Veste kunnen.
  • 13 Feb 2020 om 05:49
    • Quote van 13 Feb 2020 om 00:58
      Clubbelang?
      Eerst maar eens afscheid nemen van Meneer Peters, op die positie een bekwaam persoon neerkwakken.
    Trek wat ons part de beroemde Esther Bal aan. Netwerk van Kraan en van Leeuwen. Die Peters moet inderdaad wieberen. Harkedije is het en vak onvekwaam.
  • 13 Feb 2020 om 01:03
    Hahaha hahahahahahah de komende serie van 5 wedstrijden zeker man laat me toch niet lachen, daar wordt hoogtsten 1 punt gehaald als ze geluk hebben
  • 13 Feb 2020 om 00:58
    Clubbelang?
    Eerst maar eens afscheid nemen van Meneer Peters, op die positie een bekwaam persoon neerkwakken.
  • 13 Feb 2020 om 00:51
    Niks geen clubbelang het enige belang dat er nu is is TEDBELANG hij is verantwoordelijk voor de selectie en voor de aanstelling van Garcia en staf en Ted en Garcia zitten er niet voor de supporters en club maar voor zichzelf anders waren ze al lang opgestapt. Als we tegen AZ weer verliezen graaien ze nog even al het beschikbare geld mee en dan zijn ze vertrokken en is onze club gedragradeerd, dood en failliet. Schandalige vertoning dit!
  • 12 Feb 2020 om 23:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:14
      Nou kan je wel vertellen dat ik niet verleng voor dat duidelijk is wie de trainer wordt. Ik denk zelfs dat ik wacht tot augustus om te zien wat ze allemaal gaan doen en welk excuus er gebruikt gaat worden.
    Eens. We zijn nu jarenlang bedonderd door zakkenvullers en voorbijgangers met nepbeloften. Ik verleng ook pas als selectie en staf voor volgend seizoen definitief zijn en vertrouwen geven. RKC voetbalt nog beter dan ons FC Twente (1965-2020).
  • 12 Feb 2020 om 22:30
    Het wil Tubantia en RTV Oost maar niet lukken om dit jaar de trainer van FC Twente de nek om te draaien
  • 12 Feb 2020 om 22:23
    • Quote van 12 Feb 2020 om 22:11
      Fijn dat de neuzen allemaal weer de goede kant opstaan in het belang van de club. !!!! Gaan ze daardoor opeens ook beter voetballen ? Het wisselbeleid, het accepteren van hulp enz. ?Beetje vreemd allemaal. Ik heb er nog geen vertrouwen in. Heb het idee dat we weer voor de gek worden gehouden. Ben dan ook bijzonder benieuwd naar zaterdag.
    Tuurlijk worden we compleet weer de gek aangestoken kerel. Tja en zondag na de nederlaag tegen AZ ligt het weer overal aan behalve aan de spelers en de technische staf. Het is allemaal de schuld van de suporters, omdat ze na maanden bagger voetbal iets kritische beginnen te worden en zich zorgen maken over terechte degradatie binnenkort.
  • 12 Feb 2020 om 22:11
    Fijn dat de neuzen allemaal weer de goede kant opstaan in het belang van de club. !!!! Gaan ze daardoor opeens ook beter voetballen ? Het wisselbeleid, het accepteren van hulp enz. ?Beetje vreemd allemaal. Ik heb er nog geen vertrouwen in. Heb het idee dat we weer voor de gek worden gehouden. Ben dan ook bijzonder benieuwd naar zaterdag.
  • 12 Feb 2020 om 21:56
    De sponsoren moeten nu ballen tonen. Zij hebben invloed op het incapabele beleid van onze directie.
    Iedereen weet dat Twente zaterdag geslacht wordt. De Grolsch Veste wordt zaterdag een toneel van droefheid.Wie wil dit??? Er moet druk op onze directie komen om degradatie enigszins af te wenden.
  • 12 Feb 2020 om 21:50
    • Quote van 12 Feb 2020 om 20:31
      Asjeblieft. Blijf dromen. Pff. Wat kortzichtig allemaal. Lukt al weken niet. Zaterdag ook niet hoor.
    PSV 1-1...
  • 12 Feb 2020 om 21:47
    • Quote van 12 Feb 2020 om 21:04
      Zouden ze denken dat wij met onze kritiek geen club belang willen dienen. Mogen wij alleen een seizoenkaart kopen, een sjaal met petje, biertje en broodje beenham. Wie gaat er naar de bioscoop als er een heel slechte film draait? Wie koopt er een kat in de zak? Wie koopt er bij de slager een speklap voor de prijs van een biefstuk? Als je belasert wordt mag je er toch iets van zeggen. Nee bij FcT mag je alleen club belang dienen, wie bij de club dient ons belang? We zijn gehaat en aciosaal maar de mooiste club van allemaal. Dat dachten we wij zijn niet meer de club, Alpha (de spaans talige tiran) is terug en zaait weer tweedracht, de heren knikken en het volk moet slikken.
    Daar gaat het juist om. Natuurlijk mag je er iets van vinden en iets van zeggen. Maar er worden net als vaker in het verleden eisen gesteld door een groepje ´supporters´. Dat is een wezenlijk verschil.
  • 12 Feb 2020 om 21:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 21:04
      Zouden ze denken dat wij met onze kritiek geen club belang willen dienen. Mogen wij alleen een seizoenkaart kopen, een sjaal met petje, biertje en broodje beenham. Wie gaat er naar de bioscoop als er een heel slechte film draait? Wie koopt er een kat in de zak? Wie koopt er bij de slager een speklap voor de prijs van een biefstuk? Als je belasert wordt mag je er toch iets van zeggen. Nee bij FcT mag je alleen club belang dienen, wie bij de club dient ons belang? We zijn gehaat en aciosaal maar de mooiste club van allemaal. Dat dachten we wij zijn niet meer de club, Alpha (de spaans talige tiran) is terug en zaait weer tweedracht, de heren knikken en het volk moet slikken.
    Wat een super goede omschrijving hoe wij en ik denk echt de meeste supporters zich voelen nu de sponsoren hier nog achter zien te krijgen.
  • 12 Feb 2020 om 21:29
    Bij Twente wordt een politiek spel gespeeld met mensen (Ted) die hun persoonlijk belang verheffen boven het belang van de club. Zolang de rvc niet ingrijpt, blijven we afhankelijk van de grillen van onze onervaren trainer.Het enige dat kan helpen, is de invloed van de belangrijkste sponsors binnen Twente. Deze kunnen de koers nog op tijd verzetten.
  • 12 Feb 2020 om 21:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 20:03
      Als je constant spelers op een plek zet wat niet hun favoriete positie is, lijkt me dit duidelijk Dit kun je doen als een elftal loopt en dat doet het een half jaar al niet García heeft bovendien in een aantal interviews al aangegeven geen hulp nodig te hebben. Hij is helemaal niet in de positie om dit te zeggen. Dat doet het management.
    Precies je slaat de spijker om zijn kop. Er hoeft ook zeker niemand ontslagen te worden. Dus GG je krijgt gewoon een ervaren veld trainer naast je. Alles voor club belang. Ik zeg los het op met zijn allen . Zorg dat er iets veranderd waar iedereen mee kan leven.
  • 12 Feb 2020 om 21:09
    Ik ben klaar met dit kutvolk dat onze club kapot maakt, het is pappen en nat houden. Allemaal egotrippers
  • 12 Feb 2020 om 21:04
    Zouden ze denken dat wij met onze kritiek geen club belang willen dienen. Mogen wij alleen een seizoenkaart kopen, een sjaal met petje, biertje en broodje beenham. Wie gaat er naar de bioscoop als er een heel slechte film draait? Wie koopt er een kat in de zak? Wie koopt er bij de slager een speklap voor de prijs van een biefstuk? Als je belasert wordt mag je er toch iets van zeggen. Nee bij FcT mag je alleen club belang dienen, wie bij de club dient ons belang? We zijn gehaat en aciosaal maar de mooiste club van allemaal. Dat dachten we wij zijn niet meer de club, Alpha (de spaans talige tiran) is terug en zaait weer tweedracht, de heren knikken en het volk moet slikken.
  • 12 Feb 2020 om 20:57
    • Quote van 12 Feb 2020 om 20:46
      We gaan het zaterdag zien hoe de spelers het op gaan pakken tegen az. En gisteren hebben ze weer genoeg cadeautjes weggeven bij Emmen uit.
    Dan is het wel belangrijk dat iedereen weet wat ie moet doen. Dus 433 met de juiste poppetjes op de juiste plaats, maar Gorgonzola zal wel weer met een experimentje komen. Moet het vak natuurlijk ook nog leren..
  • 12 Feb 2020 om 20:46
    • Quote van 12 Feb 2020 om 20:41
      Tegen dit AZ ? Marino ruikt bloed John 0-4 kansloos gaan we er af.
    We gaan het zaterdag zien hoe de spelers het op gaan pakken tegen az. En gisteren hebben ze weer genoeg cadeautjes weggeven bij Emmen uit.
  • 12 Feb 2020 om 20:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 20:28
      Az-nac1-3 een mooi bekerwedstrijd az speelde zwak. Zaterdag zeker kansen en mogelijkheden voor fctwente tegen dit az.
    Tegen dit AZ ? Marino ruikt bloed John 0-4 kansloos gaan we er af.
  • 12 Feb 2020 om 20:36
    • Quote van 12 Feb 2020 om 20:03
      Als je constant spelers op een plek zet wat niet hun favoriete positie is, lijkt me dit duidelijk Dit kun je doen als een elftal loopt en dat doet het een half jaar al niet García heeft bovendien in een aantal interviews al aangegeven geen hulp nodig te hebben. Hij is helemaal niet in de positie om dit te zeggen. Dat doet het management.
    Hoppaa
  • 12 Feb 2020 om 20:31
    • Quote van 12 Feb 2020 om 20:28
      Az-nac1-3 een mooi bekerwedstrijd az speelde zwak. Zaterdag zeker kansen en mogelijkheden voor fctwente tegen dit az.
    Asjeblieft. Blijf dromen. Pff. Wat kortzichtig allemaal. Lukt al weken niet. Zaterdag ook niet hoor.
  • 12 Feb 2020 om 20:31
    • Quote van 12 Feb 2020 om 20:07
      Dus ze willen gewoon pappen en nat houden het boeit ze dus niet dat we eruit vliegen? Waarom neemt die fucking GG zelf geen ontslag??? Oprotten met de hele bende wat zijn het toch een viesterds het lijkt er op dat ze de club kapot willen laten gaan onbegrijpelijk dit er is geen draagvlak meer voor deze TS oprotten
    Beste @Di , Ik sta hier ook echt versteld van dat niemand wat doet en maar lijdzaam toe gaan kijken dat Ted voet bij stuk houd om García ons naar de slachtbank te laten brengen. Die twee maken ons Twente kapot. Zonder supporters kan de club niet, maar zonder deze twee wel.
  • 12 Feb 2020 om 20:28
    Az-nac1-3 een mooi bekerwedstrijd az speelde zwak. Zaterdag zeker kansen en mogelijkheden voor fctwente tegen dit az.
  • 12 Feb 2020 om 20:17
    • Quote van 12 Feb 2020 om 20:10
      Nee gewoon onkunde van AZ, Pusic Out!
    Natuurlijk ligt dat aan Pusic. Het was al volstrekt belachelijk dat de trainer pusic ontslagen nadat hij fctwente kampioen heeft gemaakt in de kkdivisie.
  • 12 Feb 2020 om 20:10
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:50
      Az - nac 0-2 bekerwedstrijden zijn altijd iets speciaals. Dat zag je ook met de bekerwedstrijd van fctwente tegen go ahead
    Nee gewoon onkunde van AZ, Pusic Out!
  • 12 Feb 2020 om 20:07
    Dus ze willen gewoon pappen en nat houden het boeit ze dus niet dat we eruit vliegen? Waarom neemt die fucking GG zelf geen ontslag??? Oprotten met de hele bende wat zijn het toch een viesterds het lijkt er op dat ze de club kapot willen laten gaan onbegrijpelijk dit er is geen draagvlak meer voor deze TS oprotten
  • 12 Feb 2020 om 20:05
    • Quote van 12 Feb 2020 om 20:04
      De vraag was dit seizoen en jij geeft een antwoordt dat jou het beste uitkomt. In 2020.
    Niet meer reageren op deze calimero
  • 12 Feb 2020 om 20:04
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:41
      Hoezo niet in 2020 in 2 wedstrijden de nul gehouden. En in 2019 ook 2 wedstrijden bij den haag uit en herenveen uit de nul gehouden.
    De vraag was dit seizoen en jij geeft een antwoordt dat jou het beste uitkomt. In 2020.
  • 12 Feb 2020 om 20:03
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:32
      Ik weet niet waar je de wijsheid van daan hebt dat gargia niet luistert naar andere adviezen. En enige is dat gargia op dit moment de hoofdcoach is en de opstelling bepaald, maar ook de verantwoordelijkheid hier ook voor draagt in goede en slechte tijden.
    Als je constant spelers op een plek zet wat niet hun favoriete positie is, lijkt me dit duidelijk Dit kun je doen als een elftal loopt en dat doet het een half jaar al niet García heeft bovendien in een aantal interviews al aangegeven geen hulp nodig te hebben. Hij is helemaal niet in de positie om dit te zeggen. Dat doet het management.
  • 12 Feb 2020 om 20:02
    Bizar. Er is maar een man die denkt boven de club te staan en dat is GG met z’n voetbalverstand van een visstick. Dan vervolgens het lef hebben indirect Brama als schuldige aan te wijzen voor het slechte spel van de spelers. Hoe ver kan men zinken. Dit neigt naar narcisme van de bovenste plank. Tuurlijk wil brama op 6 spelen. Iedere trainer die hem op een aanvallende positie neerzet neem ik nooit meer serieus. Zelfs in de goede tijden lachten we ons helemaal kapot als brama scoorde. Hij komt namelijk nauwelijks in de buurt van de 16. Dus waarom op een aanvallende positie. Ben blij dat brama opspreekt!
  • 12 Feb 2020 om 19:56
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:50
      Az - nac 0-2 bekerwedstrijden zijn altijd iets speciaals. Dat zag je ook met de bekerwedstrijd van fctwente tegen go ahead
    Dat was niet speciaal, want als Twente morgen opnieuw tegen GAE speelt verliezen ze weer.
  • 12 Feb 2020 om 19:53
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:28
      TV en de supportersverenigingen hebben, in navolging van de club, ook een statement naar buiten gebracht..... De club blijven steunen. Zal mij benieuwen of..... en hoe daar gehoor aan wordt gegeven.
    Niet. Ze zijn verschillende grenzen over gegaan de afgelopen 24 uur. Kutvoetbal. Mes in de rug en als klap op de vuurpijl een statement van de schuldigen zelf die niets willen veranderen. En waar is onze directeur en rvc? Nergens. Hier gaan we niet meer voor buigen.
  • 12 Feb 2020 om 19:51
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:41
      Hey Socrates. Leef je nog? :-)
    Jazeker!
  • 12 Feb 2020 om 19:50
    Az - nac 0-2 bekerwedstrijden zijn altijd iets speciaals. Dat zag je ook met de bekerwedstrijd van fctwente tegen go ahead
  • 12 Feb 2020 om 19:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:27
      Pfffff je kunt de rechterhand van Peters wel zijn. Echt jij probeert nog een banaan recht te lullen
    Ook die paplul mut vot die peters bah verschrikkelijk ja knikker.
  • 12 Feb 2020 om 19:48
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:08
      Nu az tegen nac 0-1 nac krijgt goede mogelijkheden tegen az. Waarom zou fctwente geen mogelijkheden krijgen zaterdag tegen az.
    Als Az verliest vanavond zitten ze in een mini dippie en dan is Twente een gewillig slachtoffer om daar weer uit te komen. Anco Jansen van Emmen is Twente na gisteravonf de rest van zijn leven nog zeer dankbaar. Lieve sociale club dat Twente. 0-2 nu.
  • 12 Feb 2020 om 19:47
    Tijd voor actie!!!! Brama en Boschker in gesprek en uitpraten of opstappen. García en Ted moeten er hoe dan ook uit!!!
  • 12 Feb 2020 om 19:47
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:31
      Twente moet tegen AZ laten zien dat ze durven te voetballen. dat is de enige kans om punten te pakken. in hun schulp kruipen levert wederom een wanprestatie en verlies op. 4-3-3 met onze Japanner op rechts. Bosch op het middenveld upv Busquets.
    Er is totaal geen vertrouwen bij de spelers.....het zou een godswonder zijn als ze elkaar nu wel weten te vinden. Maargoed er zal wel lef getoond moeten worden dus Nakamura op de plek van Aitor en god zegene de greep. Het zal wel een zelfmoordactie worden tegen az maar dat zie ik liever dan geen klote uitvoeren en als makke lammetjes naar de slachtbank gebracht worden. Gracia is het spoor bijster en ziet het allemaal niet meer. Laat er alstublieft iemand opstaan die een beetje vuur in de ploeg terug kan brengen. Gif in de flikker en dr an.......Brama op 6 zaterdag!!
  • 12 Feb 2020 om 19:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:31
      Twente moet tegen AZ laten zien dat ze durven te voetballen. dat is de enige kans om punten te pakken. in hun schulp kruipen levert wederom een wanprestatie en verlies op. 4-3-3 met onze Japanner op rechts. Bosch op het middenveld upv Busquets.
    Houd toch op. Het is klaar. Basta finito met Twente. Accepteer dat nu gewoon. Sept 2020 is Twente failliet.
  • 12 Feb 2020 om 19:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:32
      Je beantwoordt mijn vraag niet John, je draait er weer omheen omdat het antwoordt je niet aanstaat
    Hoezo niet in 2020 in 2 wedstrijden de nul gehouden. En in 2019 ook 2 wedstrijden bij den haag uit en herenveen uit de nul gehouden.
  • 12 Feb 2020 om 19:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:31
      Twente moet tegen AZ laten zien dat ze durven te voetballen. dat is de enige kans om punten te pakken. in hun schulp kruipen levert wederom een wanprestatie en verlies op. 4-3-3 met onze Japanner op rechts. Bosch op het middenveld upv Busquets.
    waar was bosch gisteren garchia moet eens lef tonen en spanjaarden eruit halen espinosa moet sinasappelen gaan plukken bosch op zijn plaats aitor is al weg mooie plek voor lang
  • 12 Feb 2020 om 19:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:28
      TV en de supportersverenigingen hebben, in navolging van de club, ook een statement naar buiten gebracht..... De club blijven steunen. Zal mij benieuwen of..... en hoe daar gehoor aan wordt gegeven.
    Hey Socrates. Leef je nog? :-)
  • 12 Feb 2020 om 19:36
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:30
      In 2020 al 2 keer in 4 wedstrijden Groningen de nul gehouden en tegen sparta 2-0 gewonnen
    Aangezien ik niet verwacht dat jij antwoordt zal ik het zelf even doen. Tegen Heerenveen, de Treffers, ADO, Groningen en Sparta. En dat in 24 competitie en beker wedstrijden.
  • 12 Feb 2020 om 19:35
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:27
      Tja en als je dan zelf zo aan een wedstrijd begint moet je je toch kapot schamen en heb je niks in deze competitie te zoeken. Wat een slappe niks zeggende instelling hebben ze dan bij ons vind je niet dan.
    Ik geloof niet in een slechte instelling op de spelers. Maar de twijfel en onzekerheid spelen grote factoren bij de spelers. Het zijn meer denkers geworden dan doenners in het veld. Je ziet de ploeg ook meer tegen zichzelf spelen dan tegen de tegenpartij Dat moet veranderen in de komende wedstrijden
  • 12 Feb 2020 om 19:32
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:30
      In 2020 al 2 keer in 4 wedstrijden Groningen de nul gehouden en tegen sparta 2-0 gewonnen
    Je beantwoordt mijn vraag niet John, je draait er weer omheen omdat het antwoordt je niet aanstaat
  • 12 Feb 2020 om 19:31
    Twente moet tegen AZ laten zien dat ze durven te voetballen. dat is de enige kans om punten te pakken. in hun schulp kruipen levert wederom een wanprestatie en verlies op. 4-3-3 met onze Japanner op rechts. Bosch op het middenveld upv Busquets.
  • 12 Feb 2020 om 19:30
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:21
      Hoe vaak hebben we dit seizoen de nul al gehouden dan John ?
    In 2020 al 2 keer in 4 wedstrijden Groningen de nul gehouden en tegen sparta 2-0 gewonnen
  • 12 Feb 2020 om 19:28
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:25
      Laten wij ons in het weekend maar kenbaar maken waar we voor staan.Dit valt me erg tegen van de mannen die het voor het zeggen hebben. Ze komen er wel achter als we degraderen, scheelt ze zeker 10 duizend toeschouwers, we laten niet langer met ons zwollen!
    TV en de supportersverenigingen hebben, in navolging van de club, ook een statement naar buiten gebracht..... De club blijven steunen. Zal mij benieuwen of..... en hoe daar gehoor aan wordt gegeven.
  • 12 Feb 2020 om 19:27
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:25
      Elke wedstrijd begint met 0-0 we gaan het zaterdag zien. Ik zeg zeker niet dat fctwente gaat winnen maar ze zijn zeker niet kansloos tegen az in de veste
    Pfffff je kunt de rechterhand van Peters wel zijn. Echt jij probeert nog een banaan recht te lullen
  • 12 Feb 2020 om 19:27
    Erg jammer dat er nu niets gebeurt, de negatievelingen op deze site vangen weer bot. Onze club is gewoon niet kapot te krijgen
  • 12 Feb 2020 om 19:27
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:22
      We komen weer bij her hoofdstuk. Als fctwente wint of gelijkspeelt is de tegenstander enorm slecht. En als fctwente verliest kunnen ze er helemaal niets meer van. Ja dat is erg logisch als je zo je club steunt. Emmen speelde gisteren een uitstekende eerste helft thuis en dat hebben ze dit seizoen al veel vaker gedaan tegen nagenoeg elke tegenstander.
    Tja en als je dan zelf zo aan een wedstrijd begint moet je je toch kapot schamen en heb je niks in deze competitie te zoeken. Wat een slappe niks zeggende instelling hebben ze dan bij ons vind je niet dan.
  • 12 Feb 2020 om 19:26
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:22
      Nee vind je nog erg positief ik hou het zelf op 0-5. Over vier wedstrijden staan we 17de of heel misschien nog op de 16de plek let maar op.
    Yup ik zie ons de komende 5 duels ook alleen maybe tegen Heerenveen punten pakken
  • 12 Feb 2020 om 19:25
    Laten wij ons in het weekend maar kenbaar maken waar we voor staan.Dit valt me erg tegen van de mannen die het voor het zeggen hebben. Ze komen er wel achter als we degraderen, scheelt ze zeker 10 duizend toeschouwers, we laten niet langer met ons zwollen!
  • 12 Feb 2020 om 19:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:22
      Omdat az nu denkt oooooooh nac thuis eitje... En Twente uit in groot stadion neemt men wel serieus
    Elke wedstrijd begint met 0-0 we gaan het zaterdag zien. Ik zeg zeker niet dat fctwente gaat winnen maar ze zijn zeker niet kansloos tegen az in de veste
  • 12 Feb 2020 om 19:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:22
      We komen weer bij her hoofdstuk. Als fctwente wint of gelijkspeelt is de tegenstander enorm slecht. En als fctwente verliest kunnen ze er helemaal niets meer van. Ja dat is erg logisch als je zo je club steunt. Emmen speelde gisteren een uitstekende eerste helft thuis en dat hebben ze dit seizoen al veel vaker gedaan tegen nagenoeg elke tegenstander.
    Poar neemn kearl
  • 12 Feb 2020 om 19:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:17
      Man man man wees realistisch. Bij PSV een zondag schot wat erin vliegt. En tegen Sparta ook met dramatisch spel gelukkig gewonnen
    We komen weer bij her hoofdstuk. Als fctwente wint of gelijkspeelt is de tegenstander enorm slecht. En als fctwente verliest kunnen ze er helemaal niets meer van. Ja dat is erg logisch als je zo je club steunt. Emmen speelde gisteren een uitstekende eerste helft thuis en dat hebben ze dit seizoen al veel vaker gedaan tegen nagenoeg elke tegenstander.
  • 12 Feb 2020 om 19:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:20
      Ja niet zo n gekke uitslag toch Twente az 0-3? Volgens mij ben je zelf aan het slapen. Ut zegt nu op naar az thuis het az zo lastig mogelijk maken. Waarop ik zeg 0-3... jij gaat voor winst Twente dus? Succes
    Nee vind je nog erg positief ik hou het zelf op 0-5. Over vier wedstrijden staan we 17de of heel misschien nog op de 16de plek let maar op.
  • 12 Feb 2020 om 19:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:08
      Nu az tegen nac 0-1 nac krijgt goede mogelijkheden tegen az. Waarom zou fctwente geen mogelijkheden krijgen zaterdag tegen az.
    Omdat az nu denkt oooooooh nac thuis eitje... En Twente uit in groot stadion neemt men wel serieus
  • 12 Feb 2020 om 19:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:17
      Die sparen krachten om ons vet in te maken.
    Denk niet dat ze daar veel krachten voor nodig hebben. Als je ziet hoe groot het verschil gisteren was kunnen de Alkmaarders wel met het elftal van 1980 aantreden
  • 12 Feb 2020 om 19:21
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:18
      Met de nul houden is niets mis mee dat hebben ze tegen sparta ook gedaan. Alleen krijg tegen elke tegenstander mogelijkheden die je moet benutten op de juiste momenten.
    Hoe vaak hebben we dit seizoen de nul al gehouden dan John ?
  • 12 Feb 2020 om 19:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:03
      Hahaha we spelen thuis hoor slaaptablet, dus voor de duidelijkheid we gaan verliezen volgens jou.
    Ja niet zo n gekke uitslag toch Twente az 0-3? Volgens mij ben je zelf aan het slapen. Ut zegt nu op naar az thuis het az zo lastig mogelijk maken. Waarop ik zeg 0-3... jij gaat voor winst Twente dus? Succes
  • 12 Feb 2020 om 19:18
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:15
      systeem GG ...simpel...wij proberen de nul te houden hebben niet de opdracht om zelf goals te maken..
    Met de nul houden is niets mis mee dat hebben ze tegen sparta ook gedaan. Alleen krijg tegen elke tegenstander mogelijkheden die je moet benutten op de juiste momenten.
  • 12 Feb 2020 om 19:17
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:09
      AZ - NAC staat 0-1 in Alkmaar. Dus het kan en wij spelen thuis tegen de Alkmaarders!
    Die sparen krachten om ons vet in te maken.
  • 12 Feb 2020 om 19:17
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:13
      Hoe is het dan mogelijk dat ze bij psv uit 1-1 hebben gespeeld en tegen sparta met 2-0 hebben gewonnen. Zonder strijd volgens jou reactie
    Man man man wees realistisch. Bij PSV een zondag schot wat erin vliegt. En tegen Sparta ook met dramatisch spel gelukkig gewonnen
  • 12 Feb 2020 om 19:16
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:14
      Jij verwart strijd met kwaliteit.
    Beide hebben we niet
  • 12 Feb 2020 om 19:15
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:08
      Nu az tegen nac 0-1 nac krijgt goede mogelijkheden tegen az. Waarom zou fctwente geen mogelijkheden krijgen zaterdag tegen az.
    systeem GG ...simpel...wij proberen de nul te houden hebben niet de opdracht om zelf goals te maken..
  • 12 Feb 2020 om 19:14
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:09
      AZ - NAC staat 0-1 in Alkmaar. Dus het kan en wij spelen thuis tegen de Alkmaarders!
    NAC heeft wel een nieuwe trainer ;-)
  • 12 Feb 2020 om 19:14
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:09
      NAC geeft strijd. Iets wat twente niet doet...
    Jij verwart strijd met kwaliteit.
  • 12 Feb 2020 om 19:14
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:10
      En weer worden de supporters gepiepeld volgens mij zijn er weinig supporters die hier nog geloof in hechten jammer van mij €248,00 wat een schandalig seizoen weer en dit bestuur verwacht dat wij op deze manier in april,mei de kaart weer verlengen belachelijke statement knopen doorhakken dat was een statement geweest wat een lafaards dit vraagt zaterdag avond om problemen ik zie de bui alweer hangen wil iedereen rustig de tribunes verlaten. Trouwens ik ben wel een supporter van de oude garde van het diekman van epi,kees,kalle,eddy,piet,enz.
    Nou kan je wel vertellen dat ik niet verleng voor dat duidelijk is wie de trainer wordt. Ik denk zelfs dat ik wacht tot augustus om te zien wat ze allemaal gaan doen en welk excuus er gebruikt gaat worden.
  • 12 Feb 2020 om 19:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:09
      NAC geeft strijd. Iets wat twente niet doet...
    Hoe is het dan mogelijk dat ze bij psv uit 1-1 hebben gespeeld en tegen sparta met 2-0 hebben gewonnen. Zonder strijd volgens jou reactie
  • 12 Feb 2020 om 19:13
    Kom op we zijn toch supporters door dik en dun het gaat niet goed momenteel we komen er boven op dan maar zonder brama en we zijn echt niet kansloos zaterdag op naar drie punten #cote
  • 12 Feb 2020 om 19:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:00
      Goed moment om die trommels eens thuis te laten.
    Ben ik dit keer ook wel voor. Engelse sfeer op dr bühne laat het getrommel maar achterwege en laat het gemor maar horen in plaatst dat dat vaak ondergaat in de Thialf sfeer, moeten ze eerst verdienen.
  • 12 Feb 2020 om 19:11
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:09
      AZ - NAC staat 0-1 in Alkmaar. Dus het kan en wij spelen thuis tegen de Alkmaarders!
    Man we verliezen nog van Go ahead. Je hebt gisteravond niet gezien blijkbaar. We maken alleen kans op een gelijk spel als AZ een off-Day heeft
  • 12 Feb 2020 om 19:10
    En weer worden de supporters gepiepeld volgens mij zijn er weinig supporters die hier nog geloof in hechten jammer van mij €248,00 wat een schandalig seizoen weer en dit bestuur verwacht dat wij op deze manier in april,mei de kaart weer verlengen belachelijke statement knopen doorhakken dat was een statement geweest wat een lafaards dit vraagt zaterdag avond om problemen ik zie de bui alweer hangen wil iedereen rustig de tribunes verlaten. Trouwens ik ben wel een supporter van de oude garde van het diekman van epi,kees,kalle,eddy,piet,enz.
  • 12 Feb 2020 om 19:09
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:34
      Ik vrees voor de zaterdagavond als we weer weggetikt worden.
    AZ - NAC staat 0-1 in Alkmaar. Dus het kan en wij spelen thuis tegen de Alkmaarders!
  • 12 Feb 2020 om 19:09
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:08
      Nu az tegen nac 0-1 nac krijgt goede mogelijkheden tegen az. Waarom zou fctwente geen mogelijkheden krijgen zaterdag tegen az.
    NAC geeft strijd. Iets wat twente niet doet...
  • 12 Feb 2020 om 19:08
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:55
      0-3
    Nu az tegen nac 0-1 nac krijgt goede mogelijkheden tegen az. Waarom zou fctwente geen mogelijkheden krijgen zaterdag tegen az.
  • 12 Feb 2020 om 19:05
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:01
      Eens.
    Helemaal mee eens als je niet durft druk te zetten wordt je zelfs compleet weggespeeld pas toen we druk gingen zetten kregen we ieys van controle maar eerste 75 min hadden we nergens rechtop als je dit tegen AZ doet wordt het nog erger en denk ik dat stadion ontploft
  • 12 Feb 2020 om 19:05
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:03
      Hahaha we spelen thuis hoor slaaptablet, dus voor de duidelijkheid we gaan verliezen volgens jou.
    Goeihu , ha ha ha
  • 12 Feb 2020 om 19:03
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:55
      0-3
    Hahaha we spelen thuis hoor slaaptablet, dus voor de duidelijkheid we gaan verliezen volgens jou.
  • 12 Feb 2020 om 19:01
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:00
      Jij bent ook helemaal de weg kwijt. Een duidelijk statement, geloof je het zelf. Dit is categorie stroop om de mond smeren en hopen dat het allemaal weg gaat. Meest triest is nog wel de uithaal van de club naar de.opname van het gesprek. Als die niet was uitgelekt was er vandaag ook geen gesprek geweest.
    Hahahaha, inderdaad allemaal de schuld van de hondstrouwe suporters.
  • 12 Feb 2020 om 19:01
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:58
      Welk systeem Frank?
    Het systeem dat op papier prachtig werkt maar in praktijk nergens op slaat. Ben bang dat tegen AZ letterlijk het stadion in de fik gaat
  • 12 Feb 2020 om 19:01
    • Quote van 12 Feb 2020 om 19:00
      Jij bent ook helemaal de weg kwijt. Een duidelijk statement, geloof je het zelf. Dit is categorie stroop om de mond smeren en hopen dat het allemaal weg gaat. Meest triest is nog wel de uithaal van de club naar de.opname van het gesprek. Als die niet was uitgelekt was er vandaag ook geen gesprek geweest.
    Eens.
  • 12 Feb 2020 om 19:01
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:55
      0-3
    Dan mogen we beide handen dicht knijpen Frank.
  • 12 Feb 2020 om 19:01
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:12
      Ze krijgen pas steun al ze alles in het veld geven. Daar was gisteren niets van te besmeuren. Dus verander eerst de mentaliteit maar eens binnen de club...
    Eens
  • 12 Feb 2020 om 19:00
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:12
      Wat een onruststoker. Ze hebben nu duidelijke statement gemaakt. Daar hoort iedereen zich aan te houden. Brama heeft de kop na dit gesprek ook weer de goede kant op. Dus iedereen er vol achter en volledige steun. AZ komt er aan en die gaan we het lastig maken en het liefst nog punten beroven.
    Jij bent ook helemaal de weg kwijt. Een duidelijk statement, geloof je het zelf. Dit is categorie stroop om de mond smeren en hopen dat het allemaal weg gaat. Meest triest is nog wel de uithaal van de club naar de.opname van het gesprek. Als die niet was uitgelekt was er vandaag ook geen gesprek geweest.
  • 12 Feb 2020 om 19:00
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:09
      Tegen AZ weer op de trommel en gaan. Trots ai veur Twente bint nou op dit moment niet meneer van leeuwen. Bewijs het maar eens spelersgroep Kämpfen García zet ze op de juiste plek idioot daarna krijg je pas respect.
    Goed moment om die trommels eens thuis te laten.
  • 12 Feb 2020 om 18:58
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:55
      Dat komt omdat niemand in het systeem gelooft... dat was precies als toen met Verbeek.... 0.0 vertrouwen en automatismen etc... ook 0.0 creativiteit....
    Welk systeem Frank?
  • 12 Feb 2020 om 18:57
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:25
      Ik ook en ben het met je eens. Er moet iets gebeuren.
    Hele wedstrijd buiten rondom het stadion bier drinken. Dit hebben wij als supporters wel verdiend. Week in / week uit Twente-onwaardig-Voetbal aan het kijken. Raad van Bestuuur verstopt zich onder de vergaardertafel en doet niets. Tedje mag lekker z’n gang gaan. Garcia mag lekker z’n gang gaan. Moeten wij dan toezien hoe de club naar de kloten gaat? Daarom zeg ik: Boycotten die handel !!! Make your statement before we di !!!
  • 12 Feb 2020 om 18:56
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:34
      Ik vrees voor de zaterdagavond als we weer weggetikt worden.
    Of zoals de Kaiser Chiefs al zongen; “ I predict a riot”
  • 12 Feb 2020 om 18:55
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:12
      Wat een onruststoker. Ze hebben nu duidelijke statement gemaakt. Daar hoort iedereen zich aan te houden. Brama heeft de kop na dit gesprek ook weer de goede kant op. Dus iedereen er vol achter en volledige steun. AZ komt er aan en die gaan we het lastig maken en het liefst nog punten beroven.
    0-3
  • 12 Feb 2020 om 18:55
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:12
      Ze krijgen pas steun al ze alles in het veld geven. Daar was gisteren niets van te besmeuren. Dus verander eerst de mentaliteit maar eens binnen de club...
    Dat komt omdat niemand in het systeem gelooft... dat was precies als toen met Verbeek.... 0.0 vertrouwen en automatismen etc... ook 0.0 creativiteit....
  • 12 Feb 2020 om 18:54
    Als je zo teleurgesteld bent García waarom speel je dan al weken bagger voetbal geen druk naar voren de tegenstanders lachen zich krom die doen dat wel en stappen met de punten van het veld maar goed steeds met de verkeerde mensen op de verkeerde plek helaas maak je van een bakker ook geen slager
  • 12 Feb 2020 om 18:54
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:32
      Ik weet niet waar je de wijsheid van daan hebt dat gargia niet luistert naar andere adviezen. En enige is dat gargia op dit moment de hoofdcoach is en de opstelling bepaald, maar ook de verantwoordelijkheid hier ook voor draagt in goede en slechte tijden.
    Nou vooral slechte tijden toch, want het spel is rond uit slecht en beschamend al maanden lang. Er zit nu nog steeds geen greintje voetbal in deze selectie en een beetje zelf reflectie is al helemaal ver te zoeken bij de selectie en deze amateur staf. Nee het ligt allemaal aan een speler die al tijden op de tribune zit hahahaha wie wordt hier nu voor de gek gehouden denk je
  • 12 Feb 2020 om 18:54
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:50
      De club is helemaal niet bezig om de problemen op te lossen. Onbegrijpelijk hoe kom je er op. Of denk je dat ze de hele dag de polonaise lopen omdat het financieel en sportief zo goed gaat. De club moet verder in financiëel en sportief opzicht. Daar zijn ze druk mee bezig alleen de uitvoering in sportief opzicht schiet op dit moment ernstig te kort.
    Ik mis visie, leiderschap en transparantie. Zo simpel is het. Zonder dat blijft Twente aanmodderen tot het echt een keer mis gaat. Wanneer houdt deze waanzin in godsnaam een keer op???
  • 12 Feb 2020 om 18:50
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:43
      Zo meneer schiet direct in de stress haha, wat ik bedoel is dat er onder Joop een rustige periode was met eensgezindheid, onzin natuurlijk dat ik terug verlang naar de shit waarin we toen kwamen. Daar zitten we nu nog steeds in. De club is helemaal niet bezig met de problemen oplossen. Ze worden alleen maar groter. Ik vrees nu echt voor het einde
    De club is helemaal niet bezig om de problemen op te lossen. Onbegrijpelijk hoe kom je er op. Of denk je dat ze de hele dag de polonaise lopen omdat het financieel en sportief zo goed gaat. De club moet verder in financiëel en sportief opzicht. Daar zijn ze druk mee bezig alleen de uitvoering in sportief opzicht schiet op dit moment ernstig te kort.
  • 12 Feb 2020 om 18:46
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:27
      Terug naar joop hoe verzin je het. Joop en bestuurders van toen hebben de financiële problemen veroorzaakt waar door de club enorme financiële problemen heeft. Joop heeft in het begin zeker goede dingen gedaan maar na het kampioenschap is hij volledig de weg kwijt geraakt in financiëel opzicht. De club is al jaren bezig om deze problemen op te lossen maar dit gaat ook met vallen en opstaan.
    En jij bent helemaal de weg kwijt.
  • 12 Feb 2020 om 18:45
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:38
      Nee maar het zegt alles over hoe onze club er in staat en wordt geleid op dit moment (slap en vooral stuurloos zonder een kaptitein aanboord hoor)
    Dat is al jaren zo en door dat schijtbeleid komen we ook niet verder. Had gehoopt dat er met vd Kraan iemand zou komen met visie, met daadkracht en met ruggengraat maar het is gewoon Ted die aan de touwtjes trekt en alle anderen zijn z'n marionetten. Men doet niks, durft niks, wil niks en kan niks. Het zou lachwekkend zijn als het niet zorgwekkend zou zijn
  • 12 Feb 2020 om 18:43
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:27
      Terug naar joop hoe verzin je het. Joop en bestuurders van toen hebben de financiële problemen veroorzaakt waar door de club enorme financiële problemen heeft. Joop heeft in het begin zeker goede dingen gedaan maar na het kampioenschap is hij volledig de weg kwijt geraakt in financiëel opzicht. De club is al jaren bezig om deze problemen op te lossen maar dit gaat ook met vallen en opstaan.
    Zo meneer schiet direct in de stress haha, wat ik bedoel is dat er onder Joop een rustige periode was met eensgezindheid, onzin natuurlijk dat ik terug verlang naar de shit waarin we toen kwamen. Daar zitten we nu nog steeds in. De club is helemaal niet bezig met de problemen oplossen. Ze worden alleen maar groter. Ik vrees nu echt voor het einde
  • 12 Feb 2020 om 18:41
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:28
      Hahahaha wat een slap en niks zeggend statement. Net zo slap als hoe ze zich op het veld presenteren de laatste maanden. Er is dus totaal niemand binnen de organisatie die durft door te pakken in het belang van club. Iedereen houd elkaar nu in een ongemakelijke wurg greep. Als er echt nu nog mensen zijn die denken dat we aankomende weken punten gaan pakken met deze bagger zooi pffffff. Die clown van een trainer krijgt dit niet meer aan de praat en na gisteren is het binnen de selectie er zeker ook niet beter op geworden. Het zal een wonder zijn als we dit jaar niet degraderen al met al.
    Helemaal mee eens dit statement past echt bij die slappelingen, bidden maar.
  • 12 Feb 2020 om 18:40
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:08
      einde oefening. over en uit.
    Zeg je dit ook altijd na een ruzie met je vrouw?
  • 12 Feb 2020 om 18:39
    Hopelijk is dit gesprek de oplossing want welk huwelijk dan ook in een goeie relatie rammelen de deuren zekerd 1x per week immers dat houd de relatie onderling sterk en zo nu en dan ff met de koppe Bie mekare kan zekers de puntjes ff weer op dr I zetten dis jongs loat is zien Woar FC.Twente veur stiet en geef dat AZ zaterdag ma flink klop immers AZ is nu van mening dat het trobbels is binnen Twente maar Pusich weet welke veerkracht hier in dit stadion zit dus Koppe umhoog Aj veur Twente bint
  • 12 Feb 2020 om 18:39
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:34
      Ik vrees voor de zaterdagavond als we weer weggetikt worden.
    Ik denk dat menigeen thuis blijft...ik wel.....90 min hoop heb ik eigenlijk een beetje opgegeven en het biertje thuis is een heeeel stuk goedkoper.
  • 12 Feb 2020 om 18:38
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:34
      Dacht je dan dat er werkelijk iets zou gebeuren? Een enkele supporter heeft in z'n witte zakdoekje gesnoten en on die tegemoet te komen wordt er een gesprekje gepland en een verhaal naar buiten gebracht..... We hebben jullie gehoord, hebben het uitgesproken, neuzen dezelfde kant op en achter de club blijven staan... My ass. Opflikkeren met die hele zooi
    Nee maar het zegt alles over hoe onze club er in staat en wordt geleid op dit moment (slap en vooral stuurloos zonder een kaptitein aanboord hoor)
  • 12 Feb 2020 om 18:35
    Een professionele basis om verder te gaan betekent dat hij op de tribune blijft tot het einde van het seizoen, zijn loon doorbetaald krijgt en geen verlenging hoeft te verwachten. Supporters moeten niet zeuren over het inspiratieloze voetbal wat tenenkrommend is, maar vol passie steunen, iets wat op het veld ontbreekt. Zelfkritiek ontbreekt wederom. Triest statement.
  • 12 Feb 2020 om 18:34
    Ik vrees voor de zaterdagavond als we weer weggetikt worden.
  • 12 Feb 2020 om 18:34
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:28
      Hahahaha wat een slap en niks zeggend statement. Net zo slap als hoe ze zich op het veld presenteren de laatste maanden. Er is dus totaal niemand binnen de organisatie die durft door te pakken in het belang van club. Iedereen houd elkaar nu in een ongemakelijke wurg greep. Als er echt nu nog mensen zijn die denken dat we aankomende weken punten gaan pakken met deze bagger zooi pffffff. Die clown van een trainer krijgt dit niet meer aan de praat en na gisteren is het binnen de selectie er zeker ook niet beter op geworden. Het zal een wonder zijn als we dit jaar niet degraderen al met al.
    Dacht je dan dat er werkelijk iets zou gebeuren? Een enkele supporter heeft in z'n witte zakdoekje gesnoten en on die tegemoet te komen wordt er een gesprekje gepland en een verhaal naar buiten gebracht..... We hebben jullie gehoord, hebben het uitgesproken, neuzen dezelfde kant op en achter de club blijven staan... My ass. Opflikkeren met die hele zooi
  • 12 Feb 2020 om 18:34
    We gaan dus gewoon op de oude voet verder blijkbaar, met een belachelijke opstelling tegen AZ die we kansloos verliezen en Brama dus op de tribune. Kan het allemaal wel invullen hoe het gaat komende zaterdag. Na 38 jaar ben ik het nu wel zat ga mijn tijd volgend seizoen wel anders besteden. Een statement van niks gelul dat alle neuzen dezelfde kant nu weer op staan dat geloofd niemand. We zijn een club geworden van slapjanussen in de dugout op het veld en in het bestuur. Dit kan alleen maar fout gaan.
  • 12 Feb 2020 om 18:33
    Dit is absoluut geen statement. Laffe, slappe hap!
  • 12 Feb 2020 om 18:33
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:15
      Goed dat ze de problemen hebben uitgepraat en hopelijk hebben ze elkaar de waarheid gezegd. Een ding staat als een paal boven water de club moet verder en de neuzen moeten allemaal de zelfde kant op. De eerste 3 wedstrijden na de winterstop waren de resultaten goed maar het veldspel moest beter. Gisteren zakten de hele groep inclusief trainers door de ondergrens zaterdag is er weer iets recht te zetten.
    John wees eens eerlijk. Dit is toch puur om rust op de bühne te bewaren niks meer niks minder het liefst willen ze van hem af alleen dan breekt de pleuris echt uit zegt Sander zelf. Wat Bam ook zegt deze crisis hoort ook met de RVC en heel de pruttel besproken te worden dit lost niks op. En zaterdag staan ze er echt niet achter hoor never nie
  • 12 Feb 2020 om 18:32
    Beetje flauw en kortzichtig om te stellen dat de hectiek alleen door de keuze om brama op de bank te zetten komt. Dat is slechts een van de fouten die GG heeft gemaakt. Dus snap de reactie van fctwente niet zo goed. Je moet GG juist ontslaan.Als de club boven alles staat.
  • 12 Feb 2020 om 18:32
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:25
      Problemen blijven onder de radar liggen omdat alleen de technische leiding de spelers met elkaar gesproken hebben en niet de directie of het bestuur. García blijft zijn eigen weg gaan en zal nog steeds vreemde opstellingen maken. Het maakt dan niet uit of het met of zonder Brama is. Het probleem is dat de coach niet wil luisteren of raad wil aannemen van anderen. Dus het spel wordt niet beter, het vertrouwen van de spelers wordt daardoor nog mínder. Gevolg degradatiestrijd Datis een schande met deze selectie....Als je het vergelijkt met de concurrentie
    Ik weet niet waar je de wijsheid van daan hebt dat gargia niet luistert naar andere adviezen. En enige is dat gargia op dit moment de hoofdcoach is en de opstelling bepaald, maar ook de verantwoordelijkheid hier ook voor draagt in goede en slechte tijden.
  • 12 Feb 2020 om 18:30
    Dus het enge kliekje heeft met brama gepraat en er veranderd niets. Wassen neus gesprek dus. De kliek van Ted is het probleem!!! Waar zijn de rvc en pvdk in dit verhaal?
  • 12 Feb 2020 om 18:28
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:11
      We gaan dus door met rare opstellingen, hersenloze tactieken, een trainer die slechter is dan die van de laatste zes jaar. We gaan door met elke week een andere opstelling. We gaan dus door op onze weg naar de 1e divisie. Een bewuste keuze van de mensen die vandaag bij elkaar zaten.
    Precies wat er gebeurt. Na vandaag is er niks meer aan de hand. Wss spelen ze zaterdag een redelijk goede wedstrijd, maar zonder punten. En zo blijft het aanmodderen dit seizoen tot degradatie een feit is.
  • 12 Feb 2020 om 18:28
    Hahahaha wat een slap en niks zeggend statement. Net zo slap als hoe ze zich op het veld presenteren de laatste maanden. Er is dus totaal niemand binnen de organisatie die durft door te pakken in het belang van club. Iedereen houd elkaar nu in een ongemakelijke wurg greep. Als er echt nu nog mensen zijn die denken dat we aankomende weken punten gaan pakken met deze bagger zooi pffffff. Die clown van een trainer krijgt dit niet meer aan de praat en na gisteren is het binnen de selectie er zeker ook niet beter op geworden. Het zal een wonder zijn als we dit jaar niet degraderen al met al.
  • 12 Feb 2020 om 18:28
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:15
      Goed dat ze de problemen hebben uitgepraat en hopelijk hebben ze elkaar de waarheid gezegd. Een ding staat als een paal boven water de club moet verder en de neuzen moeten allemaal de zelfde kant op. De eerste 3 wedstrijden na de winterstop waren de resultaten goed maar het veldspel moest beter. Gisteren zakten de hele groep inclusief trainers door de ondergrens zaterdag is er weer iets recht te zetten.
    Ben je lang weg geweest uit Nederland? Dit gaat niets veranderen onze club is in verkeerde handen gevallen en gezien niemand echt ingrijpt word dit het definitieve einde!
  • 12 Feb 2020 om 18:27
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:20
      Ja ik geloof er dus niks van dat alles uitgepraat is. Ze liegen tot ze een ons wegen. Zou bijna terug verlangen naar de tijden van Joop. Wat een bende hebben ze er van gemaakt
    Terug naar joop hoe verzin je het. Joop en bestuurders van toen hebben de financiële problemen veroorzaakt waar door de club enorme financiële problemen heeft. Joop heeft in het begin zeker goede dingen gedaan maar na het kampioenschap is hij volledig de weg kwijt geraakt in financiëel opzicht. De club is al jaren bezig om deze problemen op te lossen maar dit gaat ook met vallen en opstaan.
  • 12 Feb 2020 om 18:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:23
      Ik stond al in het diekman maar soms moet je statement maken om dingen te veranderen. Dus ga niet
    Ik ook en ben het met je eens. Er moet iets gebeuren.
  • 12 Feb 2020 om 18:25
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:15
      Goed dat ze de problemen hebben uitgepraat en hopelijk hebben ze elkaar de waarheid gezegd. Een ding staat als een paal boven water de club moet verder en de neuzen moeten allemaal de zelfde kant op. De eerste 3 wedstrijden na de winterstop waren de resultaten goed maar het veldspel moest beter. Gisteren zakten de hele groep inclusief trainers door de ondergrens zaterdag is er weer iets recht te zetten.
    Problemen blijven onder de radar liggen omdat alleen de technische leiding de spelers met elkaar gesproken hebben en niet de directie of het bestuur. García blijft zijn eigen weg gaan en zal nog steeds vreemde opstellingen maken. Het maakt dan niet uit of het met of zonder Brama is. Het probleem is dat de coach niet wil luisteren of raad wil aannemen van anderen. Dus het spel wordt niet beter, het vertrouwen van de spelers wordt daardoor nog mínder. Gevolg degradatiestrijd Datis een schande met deze selectie....Als je het vergelijkt met de concurrentie
  • 12 Feb 2020 om 18:24
    Willen ze steun laat dan op het veld zien dat jullie voor ons willen strijden,anders verdienen jullie NIKS,behalve een trap in jullie ballen!
  • 12 Feb 2020 om 18:24
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:12
      Wat een onruststoker. Ze hebben nu duidelijke statement gemaakt. Daar hoort iedereen zich aan te houden. Brama heeft de kop na dit gesprek ook weer de goede kant op. Dus iedereen er vol achter en volledige steun. AZ komt er aan en die gaan we het lastig maken en het liefst nog punten beroven.
    Ze gaan met bibberende knietjes en poep in de broek het veld in. 1-0 achter en de hele zaak dondert als een kaartenhuis in elkaar en dan heb je de poppen aan het dansen
  • 12 Feb 2020 om 18:23
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:19
      Zelfde als psv doen tegen willem 2 en dr op zaterdag met de supporters
    PSV heeft nog geluk met het enige beetje kwaliteit dat ze in de selectie hebben. Vind het lastig, heb een hekel aan deze technische staf, maar de spelers moeten het doen en moeten gesteund blijven. Ik heb alleen geen jaarkaart en zou het op tv moeten kijken wat ik dus niet ga doen zaterdag. Beter voor m'n gezondheid
  • 12 Feb 2020 om 18:23
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:21
      Kom op eens even mensen, steun je clubbie toch, gewoon naar het stadion komen is het minste wat je kunt deon
    Ik stond al in het diekman maar soms moet je statement maken om dingen te veranderen. Dus ga niet
  • 12 Feb 2020 om 18:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:21
      Kom op eens even mensen, steun je clubbie toch, gewoon naar het stadion komen is het minste wat je kunt deon
    Om te zien hoe je club met 0-5 word afgeslacht en een opstelling ziet Warr geen logica inzit. Nee, k laat niet weer mijn zaterdag verpesten!!
  • 12 Feb 2020 om 18:22
    Brama gaat echt niet in eens spelen hoor zal wel op de bank zitten om aanhang kalm te houden
  • 12 Feb 2020 om 18:22
    Een statement zou zijn Garcia en Boschker ontslaan.
  • 12 Feb 2020 om 18:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:19
      Zelfde als psv doen tegen willem 2 en dr op zaterdag met de supporters
    Doen we toch altijd hier maar met deze trainer wordt het nooit wat.
  • 12 Feb 2020 om 18:22
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:20
      Ja ik geloof er dus niks van dat alles uitgepraat is. Ze liegen tot ze een ons wegen. Zou bijna terug verlangen naar de tijden van Joop. Wat een bende hebben ze er van gemaakt
    Dit is puur voor de bühne om de kritische supporter even z'n bek te laten houden
  • 12 Feb 2020 om 18:21
    Ze willen dat we erachter gaan staan dus ik ga er vanuit dat Brama erbij is eigenlijk? Zaterdag met zn allen erachter gaan staan!
  • 12 Feb 2020 om 18:21
    Kom op eens even mensen, steun je clubbie toch, gewoon naar het stadion komen is het minste wat je kunt deon
  • 12 Feb 2020 om 18:20
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:15
      Goed dat ze de problemen hebben uitgepraat en hopelijk hebben ze elkaar de waarheid gezegd. Een ding staat als een paal boven water de club moet verder en de neuzen moeten allemaal de zelfde kant op. De eerste 3 wedstrijden na de winterstop waren de resultaten goed maar het veldspel moest beter. Gisteren zakten de hele groep inclusief trainers door de ondergrens zaterdag is er weer iets recht te zetten.
    Ja ik geloof er dus niks van dat alles uitgepraat is. Ze liegen tot ze een ons wegen. Zou bijna terug verlangen naar de tijden van Joop. Wat een bende hebben ze er van gemaakt
  • 12 Feb 2020 om 18:19
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:18
      Zaterdag ga ik voor het eerst dit seizoen een wedstrijd overslaan terwijl ik verder geen reden zou hebben om niet te kunnen kijken. Ik ben GGG spuugzat, zeker na het horen van die tape. Was gisteren dan echt de laatste wedstrijd van Twente die ik heb gezien? Met deze technische staf moet het afgelopen zijn. Hoop dat de supporters die naar het stadion gaan zaterdag wel even duidelijk maken dat degradatie met GGG dichterbij is dan zonder GGG
    -30000 zou beter zijn.
  • 12 Feb 2020 om 18:19
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:15
      Supporters statement. Leeg stadion. Twente is van ons
    Dat klinkt beter!! Ik blijf in ieder geval thuis!!
  • 12 Feb 2020 om 18:19
    Zelfde als psv doen tegen willem 2 en dr op zaterdag met de supporters
  • 12 Feb 2020 om 18:18
    Zaterdag ga ik voor het eerst dit seizoen een wedstrijd overslaan terwijl ik verder geen reden zou hebben om niet te kunnen kijken. Ik ben GGG spuugzat, zeker na het horen van die tape. Was gisteren dan echt de laatste wedstrijd van Twente die ik heb gezien? Met deze technische staf moet het afgelopen zijn. Hoop dat de supporters die naar het stadion gaan zaterdag wel even duidelijk maken dat degradatie met GGG dichterbij is dan zonder GGG
  • 12 Feb 2020 om 18:17
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:09
      Tegen AZ weer op de trommel en gaan. Trots ai veur Twente bint nou op dit moment niet meneer van leeuwen. Bewijs het maar eens spelersgroep Kämpfen García zet ze op de juiste plek idioot daarna krijg je pas respect.
    Precies
  • 12 Feb 2020 om 18:17
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:14
      Nu niet gaan zeiken. Zaterdag er gewoon vol achter staan!
    Zo hoort het de club steunen in goede en slechte tijden.
  • 12 Feb 2020 om 18:17
    Als er maar 1 belang is kunnen ze maar 1 conclusie trekken: tactisch onbenul Garcia direct eruit
  • 12 Feb 2020 om 18:16
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:15
      Dus doordat die gesprekken naar buiten zijn gelekt zijn ze met elkaar gaan praten ?
    Inderdaad anders was er niets gebeurd.
  • 12 Feb 2020 om 18:15
    Dus doordat die gesprekken naar buiten zijn gelekt zijn ze met elkaar gaan praten ?
  • 12 Feb 2020 om 18:15
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:14
      Nu niet gaan zeiken. Zaterdag er gewoon vol achter staan!
    Supporters statement. Leeg stadion. Twente is van ons
  • 12 Feb 2020 om 18:15
    Goed dat ze de problemen hebben uitgepraat en hopelijk hebben ze elkaar de waarheid gezegd. Een ding staat als een paal boven water de club moet verder en de neuzen moeten allemaal de zelfde kant op. De eerste 3 wedstrijden na de winterstop waren de resultaten goed maar het veldspel moest beter. Gisteren zakten de hele groep inclusief trainers door de ondergrens zaterdag is er weer iets recht te zetten.
  • 12 Feb 2020 om 18:15
    FC Twente is ziek en de bestuurders in coma.Anders kan je nooit een dergelijk bericht uit geven
  • 12 Feb 2020 om 18:14
    Nu niet gaan zeiken. Zaterdag er gewoon vol achter staan!
  • 12 Feb 2020 om 18:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:13
      Waar ik bang voor was gebeurd nu ook. Kwestie Brama wordt als bliksemafleider gebruikt voor het echte probleem. Het spoedberaad had als onderwerp moeten hebben het slechte voetbal en het warrige beleid van een verdwaalde trainer. Dit gaat niet meer goedkomen helaas. Twente is weer net als in 2018 aangeschoten wild.
    Inderdaad
  • 12 Feb 2020 om 18:13
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:12
      Wat een onruststoker. Ze hebben nu duidelijke statement gemaakt. Daar hoort iedereen zich aan te houden. Brama heeft de kop na dit gesprek ook weer de goede kant op. Dus iedereen er vol achter en volledige steun. AZ komt er aan en die gaan we het lastig maken en het liefst nog punten beroven.
    Jaja
  • 12 Feb 2020 om 18:13
    Waar ik bang voor was gebeurd nu ook. Kwestie Brama wordt als bliksemafleider gebruikt voor het echte probleem. Het spoedberaad had als onderwerp moeten hebben het slechte voetbal en het warrige beleid van een verdwaalde trainer. Dit gaat niet meer goedkomen helaas. Twente is weer net als in 2018 aangeschoten wild.
  • 12 Feb 2020 om 18:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:04
      We zullen zie hoe de aanhang dit opvangt in mijn ogen is dit alleen maar meer olie op vuur ... "er verandert niks" dus wout blijft op tribune ? En garcia blijft googellen
    Wat een onruststoker. Ze hebben nu duidelijke statement gemaakt. Daar hoort iedereen zich aan te houden. Brama heeft de kop na dit gesprek ook weer de goede kant op. Dus iedereen er vol achter en volledige steun. AZ komt er aan en die gaan we het lastig maken en het liefst nog punten beroven.
  • 12 Feb 2020 om 18:12
    Ze krijgen pas steun al ze alles in het veld geven. Daar was gisteren niets van te besmeuren. Dus verander eerst de mentaliteit maar eens binnen de club...
  • 12 Feb 2020 om 18:12
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:06
      Als ze niks veranderen dan is er volgend seizoen geen Twente meer bij degradatie dan is de club kapot
    Dat denk ik ook. Jammer.
  • 12 Feb 2020 om 18:11
    We gaan dus door met rare opstellingen, hersenloze tactieken, een trainer die slechter is dan die van de laatste zes jaar. We gaan door met elke week een andere opstelling. We gaan dus door op onze weg naar de 1e divisie. Een bewuste keuze van de mensen die vandaag bij elkaar zaten.
  • 12 Feb 2020 om 18:11
    Wat een lamme teringzooi
  • 12 Feb 2020 om 18:11
    Ted gaat niet Garcia ontslaan. Het moet van hogeraf komen om beiden de club uit te werken.
  • 12 Feb 2020 om 18:10
    Klopt, dus ook die van garcia
  • 12 Feb 2020 om 18:10
    Dit gaat niet meer goed komen!
  • 12 Feb 2020 om 18:09
    Tegen AZ weer op de trommel en gaan. Trots ai veur Twente bint nou op dit moment niet meneer van leeuwen. Bewijs het maar eens spelersgroep Kämpfen García zet ze op de juiste plek idioot daarna krijg je pas respect.
  • 12 Feb 2020 om 18:08
    einde oefening. over en uit.
  • 12 Feb 2020 om 18:08
    • Quote van 12 Feb 2020 om 18:07
      Zaterdag stadion zonder supporters. Zo ga je niet met onze club om. Ze gooien alles weg.
    Ik hoop het zodat het duidelijk is wij willen dit niet
  • 12 Feb 2020 om 18:07
    Zaterdag stadion zonder supporters. Zo ga je niet met onze club om. Ze gooien alles weg.
  • 12 Feb 2020 om 18:06
    Als ze niks veranderen dan is er volgend seizoen geen Twente meer bij degradatie dan is de club kapot
  • 12 Feb 2020 om 18:05
    Met García zonder mij
  • 12 Feb 2020 om 18:05
    Dit is t einde van FC Twente. Allemaal slap gelul.
  • 12 Feb 2020 om 18:04
    Als deze amateurs blijven zitten, zijn er volgend seizoen sowieso geen belangen meer!
  • 12 Feb 2020 om 18:04
    We zullen zie hoe de aanhang dit opvangt in mijn ogen is dit alleen maar meer olie op vuur ... "er verandert niks" dus wout blijft op tribune ? En garcia blijft googellen
zaterdag 29 februari 2020
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›