Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug'' Garcia: ''Als we zo doorgaan, dan komen er goede wedstrijden aan'' Bijen teleurgesteld: ''Dit mag niet gebeuren. We waren bovenliggend'' FC Twente verspeelt de punten in laatste tien minuten tegen FC Utrecht

Tegenstander uitgelicht: AZ verliest van NAC Breda (samenvatting)

( 12 reacties)
Tegenstander uitgelicht: AZ verliest van NAC Breda (samenvatting)

AZ, de eerstvolgende tegenstander van FC Twente, is woensdagavond uitgeschakeld in de kwartfinale van de KNVB Beker. In Alkmaar werd er met 1-3 verloren van NAC Breda, de nummer zes van de Keuken Kampioen Divisie. 

Bij de ploeg van trainer Peter Hyballa begon Nacho Monsalve, die vorig seizoen nog onder contract stond bij de club uit Enschede, in de basis. Door doelpunten van El Allouchi, Schouten en Noblejas werd de ploeg van trainer Arne Slot uiteindelijk uitgeschakeld. 

Opstelling AZ: Bizot, Svensson (Aboukhlal/82), Clasie, Wuytens, Ouwejan (Druijf/76), Midtsjo, De Wit (Sugawara/68), Koopmeiners, Stengs, Boadu, Idrissi

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2020 om 16:34
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:48
      Man man man de ideeën worden steeds bizarre. Kom met oplossingen waar de club en supporters wat aan hebben nu en de komende jaren. Fctwente gaat niet weer de zoveelste blunder begaan door de zoveelste trainer weg te sturen of te ontslaan. Dit hebben ze al jaren met trainers gedaan en bestuurders en heeft het geholpen. Nee totaal niets geholpen in de praktijk her heeft bzar veel geld gekost en enorm veel onrust opgeleverd.
    Ben jij in je dagelijkse leven, een eeuwige vergader manager? Je praat tenminste wel altijd zo! Veel poep
  • 13 Feb 2020 om 15:40
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:48
      Man man man de ideeën worden steeds bizarre. Kom met oplossingen waar de club en supporters wat aan hebben nu en de komende jaren. Fctwente gaat niet weer de zoveelste blunder begaan door de zoveelste trainer weg te sturen of te ontslaan. Dit hebben ze al jaren met trainers gedaan en bestuurders en heeft het geholpen. Nee totaal niets geholpen in de praktijk her heeft bzar veel geld gekost en enorm veel onrust opgeleverd.
    Deze "trainert" is wel lijstaanvoerder vwb de beroerdste oefemeester sinds ettelijke jaren! Dit gaat een Steijn, Ten Cate, Groenendijk of Streppel echt niet slechter doen hoor. De TOTALE chemie is weg, dus is er domweg maar één oplossing. Een andere is er echt niet!!!
  • 13 Feb 2020 om 15:28
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:48
      Man man man de ideeën worden steeds bizarre. Kom met oplossingen waar de club en supporters wat aan hebben nu en de komende jaren. Fctwente gaat niet weer de zoveelste blunder begaan door de zoveelste trainer weg te sturen of te ontslaan. Dit hebben ze al jaren met trainers gedaan en bestuurders en heeft het geholpen. Nee totaal niets geholpen in de praktijk her heeft bzar veel geld gekost en enorm veel onrust opgeleverd.
    Kom jij eens met een oplossing, je schreeuwt iedere keer dat iemand anders dat moet doen en als i mand iets post ben jij in geen velden of wegen te bekennen. En niet met de oplossing pappen en nat houden aankomen zetten je want dat werkt niet.
  • 13 Feb 2020 om 14:48
    • Quote van 13 Feb 2020 om 12:42
      Jouw schreeuw beste Ik....is als een schreeuw in de woestijn. Hoppa....erop of geen eten. Dat moet er gespeeld worden vanaf nu.


      Hoe vaak heb je dit nu geroepen....25 keer ofzo? Het helpt niets zolang Gracia aan het roer staat met Tedjen al zijn baas en zijn korps aan amateur assistenten. Weet je wat het beste is beste Ik? Gewoon een paar wedstrijdjes lekker thuis blijven....effekes een FC Twente pauze inlassen en bijkomen.


      Woorden lossen niets op. Rellen en/of vernielingen lossen niets op. Een leeg stadion, dat haalt de landelijke media en alleen dat kan ervoor zorgen dat Gracia zsm ontslagen wordt. Tedjen is na dit seizoen ook weg volgens mij...
    Man man man de ideeën worden steeds bizarre. Kom met oplossingen waar de club en supporters wat aan hebben nu en de komende jaren. Fctwente gaat niet weer de zoveelste blunder begaan door de zoveelste trainer weg te sturen of te ontslaan. Dit hebben ze al jaren met trainers gedaan en bestuurders en heeft het geholpen. Nee totaal niets geholpen in de praktijk her heeft bzar veel geld gekost en enorm veel onrust opgeleverd.
  • 13 Feb 2020 om 12:42
    • Quote van 13 Feb 2020 om 12:03
      Ikzeg. Lo. U begrijpt het gelukkig wel. Ik roep dit keer op keer, om bij de tegenstander op de veters zitten en vechten voor elke centimeter eet het gras op. Vang de afvallende bal op en dan ben je altijd in je voordeel hoppa er op of geen eten mentaliteit aan passen. Dat moet er gespeeld worden vanaf nu moet er zo gespeeld worden eigenlijk altijd maar bij ons fctwente is het vertraagd voetbal en niemand gaat tot het uiterste een heb ik gezien maar die kan het niet langer alleen dat is lang jammer dat ie geen bijval heeft van het hele team ongelooflijk, en ik kan nog wel even doorgaan maar ben er zo kapot van dat ik er op dit moment totaal meer uit haal als die trainer en td die er nu lopen.
    Jouw schreeuw beste Ik....is als een schreeuw in de woestijn. Hoppa....erop of geen eten. Dat moet er gespeeld worden vanaf nu.


    Hoe vaak heb je dit nu geroepen....25 keer ofzo? Het helpt niets zolang Gracia aan het roer staat met Tedjen al zijn baas en zijn korps aan amateur assistenten. Weet je wat het beste is beste Ik? Gewoon een paar wedstrijdjes lekker thuis blijven....effekes een FC Twente pauze inlassen en bijkomen.


    Woorden lossen niets op. Rellen en/of vernielingen lossen niets op. Een leeg stadion, dat haalt de landelijke media en alleen dat kan ervoor zorgen dat Gracia zsm ontslagen wordt. Tedjen is na dit seizoen ook weg volgens mij...
  • 13 Feb 2020 om 12:08
    • Quote van 13 Feb 2020 om 11:55
      Allemaal leuk en aardig, maar WIE binnen deze selectie heeft het in zich om überhaupt de bal voorin te krijgen zodat er een kans gecreëerd kan worden?
      Ik kan er werkelijk geen 1 opnoemen.
    Ikzeg. Jp88. U heeft gelijk. Maar dit is het spel wat gespeeld wordt in op dracht van een td en onze trainer zij weten totaal niet wat er gevraagd wordt echt niets lijkt er op dat ze willen vechten. 1persoon probeert het af en toe helemaal alleen en dat is lang. En u heeft gelijk ze kunnen nog geen pas geven of die komt bij de tegenstander aan daar zijn ze goed in.
  • 13 Feb 2020 om 12:03
    • Quote van 13 Feb 2020 om 11:21
      Hoog druk zetten en AZ komt in de problemen. Garcia zal wel weer met 5 verdedigers en 2 controleurs op het middenveld spelen, geen hoog druk zetten dus. AZ zal het dan beter uitspelen dan Emmen.
    Ikzeg. Lo. U begrijpt het gelukkig wel. Ik roep dit keer op keer, om bij de tegenstander op de veters zitten en vechten voor elke centimeter eet het gras op. Vang de afvallende bal op en dan ben je altijd in je voordeel hoppa er op of geen eten mentaliteit aan passen. Dat moet er gespeeld worden vanaf nu moet er zo gespeeld worden eigenlijk altijd maar bij ons fctwente is het vertraagd voetbal en niemand gaat tot het uiterste een heb ik gezien maar die kan het niet langer alleen dat is lang jammer dat ie geen bijval heeft van het hele team ongelooflijk, en ik kan nog wel even doorgaan maar ben er zo kapot van dat ik er op dit moment totaal meer uit haal als die trainer en td die er nu lopen.
  • 13 Feb 2020 om 11:56
    Is Boschker al geschorst voor zijn achterbakse uitspraken naar buitenstaanders over collega Brama? Deze simpele roddelman past niet bij de normen en waarden van een fatsoenlijke club
  • 13 Feb 2020 om 11:55
    • Quote van 13 Feb 2020 om 11:50
      Als GGG weer met 5 verdedigers en 1 gemaakte spits aan treed weet je dat het 0-5 of meer gaat worden. Als hij nu eens lef heeft en thuis vol op de aanval speelt verlies je waarschijnlijk ook , maar dan kan het publiek het tenminste waarderen ipv het afbraakvoetbal en 1 schot op goal in een thuiswedstrijd gedurende de hele wedstrijd. Dit hebben we onder Verbeek al gezien dat het niet werkt.
    Allemaal leuk en aardig, maar WIE binnen deze selectie heeft het in zich om überhaupt de bal voorin te krijgen zodat er een kans gecreëerd kan worden?
    Ik kan er werkelijk geen 1 opnoemen.
  • 13 Feb 2020 om 11:50
    Als GGG weer met 5 verdedigers en 1 gemaakte spits aan treed weet je dat het 0-5 of meer gaat worden. Als hij nu eens lef heeft en thuis vol op de aanval speelt verlies je waarschijnlijk ook , maar dan kan het publiek het tenminste waarderen ipv het afbraakvoetbal en 1 schot op goal in een thuiswedstrijd gedurende de hele wedstrijd. Dit hebben we onder Verbeek al gezien dat het niet werkt.
  • 13 Feb 2020 om 11:44
    Ik zet in op 0-4, maar ga wedstrijd niet bezoeken of kijken. Zaterdag maar een keer via teletekst volgen zoals John w en nog een paar hier dat wekelijks doen. In ieder geval geen ergernis over het vertoonde amateurvoetbal. Ook hoef ik dan die misselijkmakende koppen van Gracia en Judas Boschker niet te zien.
  • 13 Feb 2020 om 11:21
    Hoog druk zetten en AZ komt in de problemen. Garcia zal wel weer met 5 verdedigers en 2 controleurs op het middenveld spelen, geen hoog druk zetten dus. AZ zal het dan beter uitspelen dan Emmen.