'Voordeel' voor FC Twente in degradatiestrijd: ''Heeft een bonuspunt'' Vertrekt Bijen transfervrij? ''Dan ga je daar wel over nadenken'' VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

Brama houdt zich stil: ''Hij wil niet dat dit verder escaleert''

( 41 reacties)
Brama houdt zich stil: ''Hij wil niet dat dit verder escaleert''

Fardau Wagenaar heeft een reconstructie online gezet naar aanleiding van het 'crisisoverleg' bij FC Twente. De verslaggeefster was woensdag de hele dag aanwezig en zag om 10:59 uur dat Peet Bijen, Haris Vuckic en Xandro Schenk richting het krachthonk gingen. 

"De spelers mogen, kunnen of willen niets zeggen", schrijft ze op de website van Tubantia. "Zo gaat het de hele dag. Het blijft vooral bij zwijgen. Niets te veel zeggen, omdat er al genoeg schade is aangericht", aldus Wagenaar, die om 12:00 uur zag dat de reserves wèl op het veld stonden. 

"Trainer Gonzalo Garcia laat zich niet zien, alleen de fysiektrainer is buiten", blikt ze terug. "Hoofdscout Evert Bleuming komt naar buiten, hij laat de crisisgesprekken die achter gesloten deuren worden gevoerd, voor wat ze zijn", aldus Wagenaar, die ook Wout Brama heeft gespot bij de club uit Enschede. 

Rond tien over één ziet ze de hoofdrolspeler. "Wout Brama komt uit het spelershome gewandeld en gaat meteen naar buiten. Hij draagt zijn trainingsoutfit. De speler wil niets zeggen, want wat moet hij zeggen? Joël Drommel komt naar hem toe en geeft hem een dikke knuffel. Dat doen meer spelers vandaag. Er heerst onbegrip over de situatie", constateert de clubwatcher. 

Wagenaar ziet dat de ervaren middenvelder, die dinsdagavond wederom op de tribune zat in de wedstrijd tegen FC Emmen, rond half vier vertrekt. "Brama heeft zich omgekleed en staat op het punt om te gaan. Hij zegt dat er een statement komt van de club, waar hij zich achter schaart. Verder wil hij er niets over kwijt. Hij wil niet dat dit verder escaleert", legt ze uit. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Feb 2020 om 10:52
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:54
      We moeten niet vergeten dat Boschker en Brama het zelfde als ons willen, namelijk een goed FcT. Ze zitten op 2 verschillende stoelen met andere belangen. Gaat mij er nu niet om wie gelijk heeft, het gaat mij er om dat zij door hun omgeving, lees FcT, niet in bescherming zijn genomen. Ze mogen van mening verschillen maar nooit zo in het openbaar tegen elkaar uitgespeeld worden. Boschker had zijn mond moeten houden, het was en is niet zijn taak op de situatie Brama te reageren. Dat moet de voorzitter, technisch directeur of hoofd trainer doen. Wij zijn een elusie armer, 2 iconen beschadigt en nog meer onrust. De passanten pakken straks hun koffers in en vertrekken naar de volgende club. Wij blijven in shock achter met een club naar de kloten die elkaar met pek en veren heeft besmeurd. Dankje wel GG, ik vind jou een klootzak zonder kloten. Vreemd!!!!, Jou opstellingen die zijn vreemd.
    De reactie van Boschker laat zien dat hij niet slim genoeg is om in de technische staf te zitten. Daar komt veel meer bij kijken. Jammer dat zo'n clubicoon zichzelf zo heeft vernederd, vooral omdat hij als doelman heel veel voor twente heeft betekent.
  • 14 Feb 2020 om 00:58
    • Quote van 14 Feb 2020 om 00:09
      Bron?
    Kan ik echt niet vrijgeven kerel. Zou ik dat wel doen, dan is het bye bye met sommige info omdat mijn bron hier meeleest.
  • 14 Feb 2020 om 00:09
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:53
      Busquets staat hier buiten. Degenen die Wout niet kunnen verdragen, dat zijn voornamelijk de lamzakken Gracia, Espiniksa en Aitor. Velen zijn neutraal zoals Selahi, Ratjetoe, Keito en Jesse. Maar Wout heeft ook spelers aan zijn zijde staan zoals Peetken, Drommel, Verdonk en Verhaegh....de bikkelaars....en niet te vergeten.....minimaal 90% van de supporters. Want Wout = Twente...
    Bron?
  • 13 Feb 2020 om 23:53
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:20
      Precies. Als hij slecht in het team had gelegen had iedereen wel gedacht rop op. Als ik eerlijk ben denk k dat een Espinosa en een Busquets de genen zijn waar hij slecht meeligt. Aangezien wout op het middenveld wil spelen. Bij jongens als Jesse Drommel Peet Troupee miss Schenk en Julio ligt hij prima.
    Busquets staat hier buiten. Degenen die Wout niet kunnen verdragen, dat zijn voornamelijk de lamzakken Gracia, Espiniksa en Aitor. Velen zijn neutraal zoals Selahi, Ratjetoe, Keito en Jesse. Maar Wout heeft ook spelers aan zijn zijde staan zoals Peetken, Drommel, Verdonk en Verhaegh....de bikkelaars....en niet te vergeten.....minimaal 90% van de supporters. Want Wout = Twente...
  • 13 Feb 2020 om 23:45
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:06
      Denk jij dat, of weet jij dat, Jarenlang vrienden, ik zie ze zo op elkaar liggen in de kuip na de bekerwinst tegen ajax, Wat jij beweerd is gewoon puur giswerk uut de duim gezogen, aandachttrekkerij, als jij zulke vrienden hebt die na een keer een foute opmerking dan al geen vriend meer is weet ik genoeg
    Ik weet dit...hoe zuur je het misschien ook vindt. Dit soort opmerkingen maak je daarnaast niet in deze branche, en tevens helemaal niet wanneer je al jarenlang vrienden bent. Is het geroepen vanuit een emotie door Judas Boschker? Daar heeft het alle schijn van, maar dat is geen excuus om Brama een groot mes in de rug te steken ten overstaan van een groep supporters.


    Judas Boschker had zich veel beter kunnen onthouden van commentaar....


    Ik zeg je nogmaals dat de echte vriendschap voorbij is tussen die twee. Als er beweerd gaat worden dat dit niet zo is, dan is het puur voor de bühne om 'ons' rustig te houden.
  • 13 Feb 2020 om 23:20
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:46
      Wel opvallend Brama ligt slecht in het team,maar zijn team genoten omhelzen hem! Ik zie een parasiet van een trainer die de boel verziekt en een paar Spaanstalige lichtgewichten achter zich heeft geschaad. Alsjeblieft twente leiding red onze club en neem afscheid van deze waardeloze en arrogantie trainer!
    Precies. Als hij slecht in het team had gelegen had iedereen wel gedacht rop op. Als ik eerlijk ben denk k dat een Espinosa en een Busquets de genen zijn waar hij slecht meeligt. Aangezien wout op het middenveld wil spelen. Bij jongens als Jesse Drommel Peet Troupee miss Schenk en Julio ligt hij prima.
  • 13 Feb 2020 om 22:19
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:30
      Sander heeft zeker een fout gemaakt. Heeft zich in emotie de verkeerde kans op laten slepen. Maar hij moet gewoon sorry gaan zeggen tegen Wout. ( misschien heeft hij dat wel gelijk gedaan nadat hij de opnames terug gehoord heeft) Zo n icoon en clubman verdiend een 2e kans. Hoeveel supporters gaan in hun emotie wel eens over de scheef? Daar hoor ik je hier ook vaak genoeg voor opkomen. De woorden en de valsheid van García waren vele malen erger en gemeender dan die van Boschker. García heeft Brama net zo lang zwart gemaakt in de technische staf dat Boschker het is gaan geloven. Hierdoor word Boschker de ideale bliksemafleider voor García. De aandacht moet niet verplaatst worden van García naar Boschker. García en Ted zijn het vergif en dat moet verdwijnen.
    Sander kruipt Tedje en die GG clown vreselijk in hun reet.
  • 13 Feb 2020 om 21:54
    We moeten niet vergeten dat Boschker en Brama het zelfde als ons willen, namelijk een goed FcT. Ze zitten op 2 verschillende stoelen met andere belangen. Gaat mij er nu niet om wie gelijk heeft, het gaat mij er om dat zij door hun omgeving, lees FcT, niet in bescherming zijn genomen. Ze mogen van mening verschillen maar nooit zo in het openbaar tegen elkaar uitgespeeld worden. Boschker had zijn mond moeten houden, het was en is niet zijn taak op de situatie Brama te reageren. Dat moet de voorzitter, technisch directeur of hoofd trainer doen. Wij zijn een elusie armer, 2 iconen beschadigt en nog meer onrust. De passanten pakken straks hun koffers in en vertrekken naar de volgende club. Wij blijven in shock achter met een club naar de kloten die elkaar met pek en veren heeft besmeurd. Dankje wel GG, ik vind jou een klootzak zonder kloten. Vreemd!!!!, Jou opstellingen die zijn vreemd.
  • 13 Feb 2020 om 21:30
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:52
      Zo is Brama rustige gast die geen trammelant of spanningen gaat veroorzaken in de kleedkamer. En inderdaad die lul van een Boschker heeft zichzelf bij veel supporters uit de gratie gelukt. Het was ook vies min dat juist hij Brama moest onderuit halen, maar zal GG hem wel hebben gezegd omdat Boschker meer invloed op de supporters zou hebben dan lamzak GG. Nou wat heb je nu bereikt Sander? Ook jij bent klaar wat mij betreft bij Twente, want je was een maat van Brama maar dat is nu terecht over .
    Sander heeft zeker een fout gemaakt. Heeft zich in emotie de verkeerde kans op laten slepen. Maar hij moet gewoon sorry gaan zeggen tegen Wout. ( misschien heeft hij dat wel gelijk gedaan nadat hij de opnames terug gehoord heeft) Zo n icoon en clubman verdiend een 2e kans. Hoeveel supporters gaan in hun emotie wel eens over de scheef? Daar hoor ik je hier ook vaak genoeg voor opkomen. De woorden en de valsheid van García waren vele malen erger en gemeender dan die van Boschker. García heeft Brama net zo lang zwart gemaakt in de technische staf dat Boschker het is gaan geloven. Hierdoor word Boschker de ideale bliksemafleider voor García. De aandacht moet niet verplaatst worden van García naar Boschker. García en Ted zijn het vergif en dat moet verdwijnen.
  • 13 Feb 2020 om 21:18
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:22
      doe nou is rustig en tegelijkertijd wil je onrust bij de leiding kweken?
    Die functioneren niet! Misleiden en misbruiken Boschker. Die moeten weg omdat we anders degraderen en kapot gaan.
  • 13 Feb 2020 om 19:52
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:58
      Zijn ook leugens dat hij slecht ligt in de groep.
      Klasse reactie van Brama trouwens, chique gezien de omstandigheden.
    Zo is Brama rustige gast die geen trammelant of spanningen gaat veroorzaken in de kleedkamer. En inderdaad die lul van een Boschker heeft zichzelf bij veel supporters uit de gratie gelukt. Het was ook vies min dat juist hij Brama moest onderuit halen, maar zal GG hem wel hebben gezegd omdat Boschker meer invloed op de supporters zou hebben dan lamzak GG. Nou wat heb je nu bereikt Sander? Ook jij bent klaar wat mij betreft bij Twente, want je was een maat van Brama maar dat is nu terecht over .
  • 13 Feb 2020 om 19:22
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:58
      Doe nou is rustig, neem een voorbeeld aan Wout! De druk richting García en Ted moet opgevoerd worden. García misbruikt Boschker ook gewoon. Boschker verdiend wel een tweede kans. Keepers presteren prima.
    doe nou is rustig en tegelijkertijd wil je onrust bij de leiding kweken?
  • 13 Feb 2020 om 18:21
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:16
      Hoe weet jij dat, dat het slecht onderbouwd is? Of is het giswerk? Jij bent ook net zo speculatief aan het schrijven!
    Uit veel verhaaltjes blijkt dat de waarheid vaak ver te zoeken is. Want ga het maar eens terugkoppelen naar de personen waar het over gaat. Dan zitten er vaak grote verschillen in en over de hele situatie.
  • 13 Feb 2020 om 17:50
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:30
      Daarom heeft Wissing perschef Peters nog gewaarschuwd van tevoren om dit te voorkomen. Maar daar werd niet naar geluisterd.....
    Klopt als een bus @doelmenneke
  • 13 Feb 2020 om 17:30
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:40
      De media blijft maar slecht onderbouwde verhaaltjes schrijven. Als je iets niet zeker weet kom dan met niets, en met al deze verhalen creëer je geen rust binnen club fctwente. Als er problemen zijn moet je die binnenskamers proberen op te lossen met goede hoor en wederhoor. Dan kun je de problemen niet groter maken dan ze al zijn. De media is er niet om te helpen maar allen voor mooie slecht onderbouwde verhaaltjes te schrijven.
    Daarom heeft Wissing perschef Peters nog gewaarschuwd van tevoren om dit te voorkomen. Maar daar werd niet naar geluisterd.....
  • 13 Feb 2020 om 16:37
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:55
      Verkeerde opmerking?? Man dat is geen mes in de rug van je vriend drukken maar een bajonet!!!! Zo ga je niet met vrienden om Boschker kon om mij ook dood vallen, want je verraad je kameraad niet zo.
    Idd , volledig mee eens. En bij de terugkomst van de bus uit Emmen laat Boschker zich door García voor het karretje spannen om dat die luie trainer niet de ballen heeft om met z’n supporters te praten , laat staan in het engels (want na zes jaar nog te lui om maar een woordje Nederlands te leren). Hoe dom kun ie ween Sander !!
  • 13 Feb 2020 om 16:21
    • Quote van 13 Feb 2020 om 16:06
      Opvallend een trainer die splitst, mensen tegen elkaar uitspeelt in plaats van als peoples manager op te treden Zijn warrige vaak onverstaanbare taalgebruik maakt hem nog meer maar ongeschikt. En dat moet onze fct leiden.
    Lijden doen we met Puta Garcia.
  • 13 Feb 2020 om 16:06
    Opvallend een trainer die splitst, mensen tegen elkaar uitspeelt in plaats van als peoples manager op te treden Zijn warrige vaak onverstaanbare taalgebruik maakt hem nog meer maar ongeschikt. En dat moet onze fct leiden.
  • 13 Feb 2020 om 15:58
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:46
      Wel opvallend Brama ligt slecht in het team,maar zijn team genoten omhelzen hem! Ik zie een parasiet van een trainer die de boel verziekt en een paar Spaanstalige lichtgewichten achter zich heeft geschaad. Alsjeblieft twente leiding red onze club en neem afscheid van deze waardeloze en arrogantie trainer!
    Zijn ook leugens dat hij slecht ligt in de groep.
    Klasse reactie van Brama trouwens, chique gezien de omstandigheden.
  • 13 Feb 2020 om 15:51
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:46
      Wel opvallend Brama ligt slecht in het team,maar zijn team genoten omhelzen hem! Ik zie een parasiet van een trainer die de boel verziekt en een paar Spaanstalige lichtgewichten achter zich heeft geschaad. Alsjeblieft twente leiding red onze club en neem afscheid van deze waardeloze en arrogantie trainer!
    Precies die conclusie. Raar toch een Brama dat omhelst word door Drommel. Die Spanjool en die Arnhemmer verdraaien de boel. Clubheld Boscker is al aas er in getrapt. Kan 1 ding betekenen. Vroeg of laat EXIT voor Garcia en van Leeuwen.
  • 13 Feb 2020 om 15:49
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:55
      Verkeerde opmerking?? Man dat is geen mes in de rug van je vriend drukken maar een bajonet!!!! Zo ga je niet met vrienden om Boschker kon om mij ook dood vallen, want je verraad je kameraad niet zo.
    Precies boschker vond zijn baantje belangrijker.
  • 13 Feb 2020 om 15:46
    Wel opvallend Brama ligt slecht in het team,maar zijn team genoten omhelzen hem! Ik zie een parasiet van een trainer die de boel verziekt en een paar Spaanstalige lichtgewichten achter zich heeft geschaad. Alsjeblieft twente leiding red onze club en neem afscheid van deze waardeloze en arrogantie trainer!
  • 13 Feb 2020 om 15:16
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:40
      De media blijft maar slecht onderbouwde verhaaltjes schrijven. Als je iets niet zeker weet kom dan met niets, en met al deze verhalen creëer je geen rust binnen club fctwente. Als er problemen zijn moet je die binnenskamers proberen op te lossen met goede hoor en wederhoor. Dan kun je de problemen niet groter maken dan ze al zijn. De media is er niet om te helpen maar allen voor mooie slecht onderbouwde verhaaltjes te schrijven.
    Hoe weet jij dat, dat het slecht onderbouwd is? Of is het giswerk? Jij bent ook net zo speculatief aan het schrijven!
  • 13 Feb 2020 om 14:55
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:06
      Denk jij dat, of weet jij dat, Jarenlang vrienden, ik zie ze zo op elkaar liggen in de kuip na de bekerwinst tegen ajax, Wat jij beweerd is gewoon puur giswerk uut de duim gezogen, aandachttrekkerij, als jij zulke vrienden hebt die na een keer een foute opmerking dan al geen vriend meer is weet ik genoeg
    Verkeerde opmerking?? Man dat is geen mes in de rug van je vriend drukken maar een bajonet!!!! Zo ga je niet met vrienden om Boschker kon om mij ook dood vallen, want je verraad je kameraad niet zo.
  • 13 Feb 2020 om 14:50
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:40
      De media blijft maar slecht onderbouwde verhaaltjes schrijven. Als je iets niet zeker weet kom dan met niets, en met al deze verhalen creëer je geen rust binnen club fctwente. Als er problemen zijn moet je die binnenskamers proberen op te lossen met goede hoor en wederhoor. Dan kun je de problemen niet groter maken dan ze al zijn. De media is er niet om te helpen maar allen voor mooie slecht onderbouwde verhaaltjes te schrijven.
    Je ben echt niet wijs, maar de mooiste opmerking heb je al van Enschede 78 gehad ..
  • 13 Feb 2020 om 14:49
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:00
      Kijk....zo hoort het, en die knuffels...die zal hij vast gekregen hebben omdat hem een mes in de rug is gestoken door Gracia en Judas Boschker.

      Ik kan jullie vertellen dat de vriendschap tussen Brama en Judas Boschker voorbij is. Ook heerst er veel verdeeldheid tussen de Nederlandse en buitenlandse spelers omtrent Wout en Gracia.

      Wout belichaamt hetgeen waar Twente voor moet staan, namelijk strijdlust, passie en volledige inzet voor het team. Dat is Twente, en daarin ligt de kracht van Twente.....en onze Wout?

      Wout = Twente!!!
    Juistem!
  • 13 Feb 2020 om 14:49
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:40
      De media blijft maar slecht onderbouwde verhaaltjes schrijven. Als je iets niet zeker weet kom dan met niets, en met al deze verhalen creëer je geen rust binnen club fctwente. Als er problemen zijn moet je die binnenskamers proberen op te lossen met goede hoor en wederhoor. Dan kun je de problemen niet groter maken dan ze al zijn. De media is er niet om te helpen maar allen voor mooie slecht onderbouwde verhaaltjes te schrijven.
    Hey Garcia, je kunt dus wel Nederlands...?!?
  • 13 Feb 2020 om 14:40
    De media blijft maar slecht onderbouwde verhaaltjes schrijven. Als je iets niet zeker weet kom dan met niets, en met al deze verhalen creëer je geen rust binnen club fctwente. Als er problemen zijn moet je die binnenskamers proberen op te lossen met goede hoor en wederhoor. Dan kun je de problemen niet groter maken dan ze al zijn. De media is er niet om te helpen maar allen voor mooie slecht onderbouwde verhaaltjes te schrijven.
  • 13 Feb 2020 om 14:11
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:58
      Doe nou is rustig, neem een voorbeeld aan Wout! De druk richting García en Ted moet opgevoerd worden. García misbruikt Boschker ook gewoon. Boschker verdiend wel een tweede kans. Keepers presteren prima.
    Eens! We weten de context helemaal niet. In de opname begint het meteen met het neerhalen van Wout. Wat is daarvoor allemaal gezegd? Zolang we niet het hele gesprek hebben kunnen we niet oordelen. Misschien is er wel gesproken over hoe de opstellingen tot stand komen, welke opdrachten spelers meekrijgen en is het daarna overgegaan op Brama. In de tapes hoor je Sander zeggen dat hij wil uitleggen waar het tegen RKC fout is gegaan, de supporters willen dat niet weten. Ik zou dat juist wel willen weten, met welke opdrachten zijn ze het veld ingestuurd, wie heeft zich niet aan de afspraken gehouden, waarom is er gekozen voor die opzet. Er is bij ons maar een klein stukje bekend.
  • 13 Feb 2020 om 14:03
    Respect voor wout
  • 13 Feb 2020 om 13:58
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:00
      Kijk....zo hoort het, en die knuffels...die zal hij vast gekregen hebben omdat hem een mes in de rug is gestoken door Gracia en Judas Boschker.

      Ik kan jullie vertellen dat de vriendschap tussen Brama en Judas Boschker voorbij is. Ook heerst er veel verdeeldheid tussen de Nederlandse en buitenlandse spelers omtrent Wout en Gracia.

      Wout belichaamt hetgeen waar Twente voor moet staan, namelijk strijdlust, passie en volledige inzet voor het team. Dat is Twente, en daarin ligt de kracht van Twente.....en onze Wout?

      Wout = Twente!!!
    Doe nou is rustig, neem een voorbeeld aan Wout! De druk richting García en Ted moet opgevoerd worden. García misbruikt Boschker ook gewoon. Boschker verdiend wel een tweede kans. Keepers presteren prima.
  • 13 Feb 2020 om 13:51
    Moeten die journalisten van de Tubantia, de weledel gestrengde, Leo Ten Voorde, alias Leo van n Klomp en mevrouw Fardau Wagenaar, alias tante Jannie, nu met dat slechte weer nog de hele dag bij de poort gaan staan gluren om nog een tipje ellende op te vangen, Journalist zijn is toch echt een hondenbaan. MOOOOAAAAAHHHHHH
  • 13 Feb 2020 om 13:46
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:06
      Denk jij dat, of weet jij dat, Jarenlang vrienden, ik zie ze zo op elkaar liggen in de kuip na de bekerwinst tegen ajax, Wat jij beweerd is gewoon puur giswerk uut de duim gezogen, aandachttrekkerij, als jij zulke vrienden hebt die na een keer een foute opmerking dan al geen vriend meer is weet ik genoeg
    Wat jij hier neerkalkt, zegt heelveel over jezelf!
  • 13 Feb 2020 om 13:39
    Die knuffel van Drommel aan Wout zegt genoeg.. Hierdoor geloof ik al minder van het verhaal van GGG
  • 13 Feb 2020 om 13:23
    Drommel staat dus ook aan Wout z'n kant
  • 13 Feb 2020 om 13:14
    Er moet gewoon een beter organsisatie neergezet worden. Een scouting apparaat dat ook echt samenwerkt. Niet een man met een netwerk. Zelfde voor de staf dat moet gewoon ervaring staan naast een jonge trainer. ( al vraag ik me af of dat helpt als je een zelfreflectie van 0 hebt) Ook daar mis ik synergie en beleid. Munsterman had dat destijds goed opgebouwd. Daar moeten we naar terug. Dan bedoel ik de tijd dat we meededen om kampioenschap. Nee die periode daarvoor. (Tijd van Plaats 4-8)Opbouwende voetbal met een ervaren as. Jonge spelers op de vleugel voor het geld. Een brama opstellen en dan een 60 min wisselen voor selahi. Zelfde als we de jong of een tiote groot hebben gemaakt. Nu moeten ze gelijk in de basis.
  • 13 Feb 2020 om 13:10
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:05
      ik ken de achtergronden niet,maar Wout is een klasse mens,hij kan nog meer olie op het vuur gooien maar hij zegt niets klasse,hij denk alleen aan de club,Nu heeft Twente geld gekregen door de verkoop van Hakim,snel afscheid nemen van de Trainer en van Ted van Leeuwen,die spelers die hij heeft opgehaald zijn Fc twente onwaardig,haal nu eens een Trainer van naam geen clown meer die geen letter Nederlands Spreekt,deze Clown heeft hier 6 jaar gewoond en heeft onze taal nog niet onder de knie,gewoon bespottelijk,Ted en de Trainer hebben gegokt en verloren ,dus weg ermee,ik hoop dat er een keer rust komt bij deze mooie club,het rommeld al bijna 10 jaar bij ,de mooie wedstrijden zijn op de hand tetellen,de meeste wedstrijden zijn slaap verwekkend en toch zitten er nog elke wedstrijd bijna 27000 mensen
    Zow hee, Gaat wel heel snel bij jou, geld van ziyech duh, ziyech speelt nog tot de zomer in 020 hoor, daarna zou ie dan naar chelsea, voor dat twente daar uberhaupt 1!cent van op de rekening heeft staan ( is overigens 4 ton) ben je allang weer met volgend seizoen bezig.
  • 13 Feb 2020 om 13:09
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:00
      Kijk....zo hoort het, en die knuffels...die zal hij vast gekregen hebben omdat hem een mes in de rug is gestoken door Gracia en Judas Boschker.

      Ik kan jullie vertellen dat de vriendschap tussen Brama en Judas Boschker voorbij is. Ook heerst er veel verdeeldheid tussen de Nederlandse en buitenlandse spelers omtrent Wout en Gracia.

      Wout belichaamt hetgeen waar Twente voor moet staan, namelijk strijdlust, passie en volledige inzet voor het team. Dat is Twente, en daarin ligt de kracht van Twente.....en onze Wout?

      Wout = Twente!!!
    Ikzeg. Fct. U heeft gelijk. Vecht lust dat is waar ik het hele jaar al op hamer. En Wout is een vechter dat is zeker. Hij had altijd bij de selectie moeten zijn of op de bank dat zeker. Maar hoe het op dit moment gaat in en om het veld gaat het met deze volwassen mensen totaal niet goed en nu had de td en de directeur er voor moeten zorgen dat zij het op nemen voor de club.
  • 13 Feb 2020 om 13:06
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:00
      Kijk....zo hoort het, en die knuffels...die zal hij vast gekregen hebben omdat hem een mes in de rug is gestoken door Gracia en Judas Boschker.

      Ik kan jullie vertellen dat de vriendschap tussen Brama en Judas Boschker voorbij is. Ook heerst er veel verdeeldheid tussen de Nederlandse en buitenlandse spelers omtrent Wout en Gracia.

      Wout belichaamt hetgeen waar Twente voor moet staan, namelijk strijdlust, passie en volledige inzet voor het team. Dat is Twente, en daarin ligt de kracht van Twente.....en onze Wout?

      Wout = Twente!!!
    Denk jij dat, of weet jij dat, Jarenlang vrienden, ik zie ze zo op elkaar liggen in de kuip na de bekerwinst tegen ajax, Wat jij beweerd is gewoon puur giswerk uut de duim gezogen, aandachttrekkerij, als jij zulke vrienden hebt die na een keer een foute opmerking dan al geen vriend meer is weet ik genoeg
  • 13 Feb 2020 om 13:05
    ik ken de achtergronden niet,maar Wout is een klasse mens,hij kan nog meer olie op het vuur gooien maar hij zegt niets klasse,hij denk alleen aan de club,Nu heeft Twente geld gekregen door de verkoop van Hakim,snel afscheid nemen van de Trainer en van Ted van Leeuwen,die spelers die hij heeft opgehaald zijn Fc twente onwaardig,haal nu eens een Trainer van naam geen clown meer die geen letter Nederlands Spreekt,deze Clown heeft hier 6 jaar gewoond en heeft onze taal nog niet onder de knie,gewoon bespottelijk,Ted en de Trainer hebben gegokt en verloren ,dus weg ermee,ik hoop dat er een keer rust komt bij deze mooie club,het rommeld al bijna 10 jaar bij ,de mooie wedstrijden zijn op de hand tetellen,de meeste wedstrijden zijn slaap verwekkend en toch zitten er nog elke wedstrijd bijna 27000 mensen
  • 13 Feb 2020 om 13:00
    Kijk....zo hoort het, en die knuffels...die zal hij vast gekregen hebben omdat hem een mes in de rug is gestoken door Gracia en Judas Boschker.

    Ik kan jullie vertellen dat de vriendschap tussen Brama en Judas Boschker voorbij is. Ook heerst er veel verdeeldheid tussen de Nederlandse en buitenlandse spelers omtrent Wout en Gracia.

    Wout belichaamt hetgeen waar Twente voor moet staan, namelijk strijdlust, passie en volledige inzet voor het team. Dat is Twente, en daarin ligt de kracht van Twente.....en onze Wout?

    Wout = Twente!!!
zaterdag 29 februari 2020
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›