'Voordeel' voor FC Twente in degradatiestrijd: ''Heeft een bonuspunt'' Vertrekt Bijen transfervrij? ''Dan ga je daar wel over nadenken'' VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

''Het draagvlak van Van Leeuwen is in rap tempo afgebrokkeld''

( 68 reacties)
''Het draagvlak van Van Leeuwen is in rap tempo afgebrokkeld''

FC Twente verloor dinsdagavond met 2-0 op bezoek bij FC Emmen en na afloop werd de spelersbus van de Tukkers opgewacht door een groepje boze supporters. Een delegatie van de club uit Enschede ging in gesprek met de fans, maar een dag later stonden de opnames online.

Het ging daarbij vooral over de rol van clubicoon Wout Brama, maar dat is volgens Jeroen Kapteijns 'niet het enige probleem' binnen de club. "Het draagvlak van de solistisch opererende technisch directeur Ted van Leeuwen is dit seizoen in rap tempo afgebrokkeld", schrijft hij in de Telegraaf

"Het is Van Leeuwen die zijn protegé Garcia ondanks diens totale gebrek aan ervaring de trainerspost bij FC Twente toeschoof", blikt de verslaggever terug. "Bovendien zijn de tekortkomingen van de selectie in de loop van het seizoen duidelijk zichtbaar geworden", constateert Kapteijns. 

"Van Leeuwen heeft een selectie samengesteld met een overvloed aan balverliefde middenvelders, maar een goede spits ontbreekt", beseft hij. "De geluiden om na dit seizoen of zelfs al eerder, als de resultaten tegen blijven vallen, afscheid te nemen van zowel Van Leeuwen als Garcia worden intern steeds luider. En dus zal het voorlopig nog wel even onrustig blijven bij FC Twente", aldus Kapteijns. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Feb 2020 om 13:16
    TvL is teveel gefocust op de eerste selectie. Dat is opzich prima, maar dan moet er iemand bij worden gehaald die de rest vd technische zaken op zich neemt, want Paul kan het niet allemaal alleen, en moet t ook niet allemaal alleen willen doen, want anders ontstaat er een gapend gat als Paul vertrekt over een paar jaar.
  • 14 Feb 2020 om 16:07
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:21
      Brama kaart gewoon aan wat er fout gaat. Nu had jij gewild dat Brama in een andere functie gezet zou worden zodat García gewoon op dezelfde voet verder kan aanmodderen. Dan degraderen we en gaan we kapot! Logische oplossing hoor!
    M.i. mogen zowel Sander als Wout hun kritiek leveren. Dat is alleen maar goed!. Stel dat Wout b.v. de assistent van TvL wordt? Dan kan hij kritiek leveren op basis van een bepaalde bevoegdheid en dat doen wat TvL blijkbaar laat liggen... Klinkt dat niet logisch?
  • 14 Feb 2020 om 13:21
    • Quote van 14 Feb 2020 om 12:31
      Messi, laten we eerlijk zijn, het is gemakkelijk om alles op TvL af te wentelen. M.i. is de selectie sterk genoeg om zich te handhaven, maar . TvL heeft een risico genomen met de aanstelling van GG. Een onervaren trainer heeft coaching nodig, die GG blijkbaar niet wil accepteren, waarmee hij zich diskwalificeert. Dat mag/moet je TvL aanrekenen, zeker als FR er ook nog is, die prima had kunnen adviseren. De opstelling tegen Emmen laat zien dat FcT de weg kwijt is. De kwestie Brama bevestigt dat. Logischerwijs heeft Wout Brama kritiek. Hij ziet het anders. Geen enkele trainer laat zich dat zeggen. Laten we eerlijk zijn, bij spelers zonder vertrouwen werkt dat niet bepaald positief. Dat heeft Sander m.i. willen zeggen. Hij is fanatiek en zit er emotioneel in, kan niet tegen verlies. Dan mag hij zijn mening geven, toch? Het was m.i. simpel oplosbaar geweest door Wout een functie in het management te geven, waarin hij tot einde seizoen zijn ei kwijt kan. Dan kan iedereen zien wat hij kan en was er niemand beschadigd. Of TvL dat "leuk" vindt, maakt toch niet uit? Nu is het leed geschied en worden mensen verder beschadigd. Dat mag je TvL aanrekenen..... Maar daarmee is het nog niet opgelost. M.i. is het onomkeerbaar dat dit weekeinde bij verlies GG ontslagen moet worden. Ook bij winst is hij niet veilig, omdat elke wedstrijd een finale is. Dat kan niet goed gaan..... Boven alles is 1 ding nodig.... hoe dan ook heeft het elftal de steun van de supporters nodig....
    Brama kaart gewoon aan wat er fout gaat. Nu had jij gewild dat Brama in een andere functie gezet zou worden zodat García gewoon op dezelfde voet verder kan aanmodderen. Dan degraderen we en gaan we kapot! Logische oplossing hoor!
  • 14 Feb 2020 om 13:12
    • Quote van 14 Feb 2020 om 12:31
      Messi, laten we eerlijk zijn, het is gemakkelijk om alles op TvL af te wentelen. M.i. is de selectie sterk genoeg om zich te handhaven, maar . TvL heeft een risico genomen met de aanstelling van GG. Een onervaren trainer heeft coaching nodig, die GG blijkbaar niet wil accepteren, waarmee hij zich diskwalificeert. Dat mag/moet je TvL aanrekenen, zeker als FR er ook nog is, die prima had kunnen adviseren. De opstelling tegen Emmen laat zien dat FcT de weg kwijt is. De kwestie Brama bevestigt dat. Logischerwijs heeft Wout Brama kritiek. Hij ziet het anders. Geen enkele trainer laat zich dat zeggen. Laten we eerlijk zijn, bij spelers zonder vertrouwen werkt dat niet bepaald positief. Dat heeft Sander m.i. willen zeggen. Hij is fanatiek en zit er emotioneel in, kan niet tegen verlies. Dan mag hij zijn mening geven, toch? Het was m.i. simpel oplosbaar geweest door Wout een functie in het management te geven, waarin hij tot einde seizoen zijn ei kwijt kan. Dan kan iedereen zien wat hij kan en was er niemand beschadigd. Of TvL dat "leuk" vindt, maakt toch niet uit? Nu is het leed geschied en worden mensen verder beschadigd. Dat mag je TvL aanrekenen..... Maar daarmee is het nog niet opgelost. M.i. is het onomkeerbaar dat dit weekeinde bij verlies GG ontslagen moet worden. Ook bij winst is hij niet veilig, omdat elke wedstrijd een finale is. Dat kan niet goed gaan..... Boven alles is 1 ding nodig.... hoe dan ook heeft het elftal de steun van de supporters nodig....
    Ted van Leeuwen ondergeschikt als TD. Heeft gefaald met zijn spelersbeleid. Notabene nog een beroep doen op zijn zoon in Spanje. Wat voor TD ben je dan uberhaupt. Deze Ted van Leeuwen is de ondergang van onze club. Deze Ted van Leeuwen moet weg en de club zo snel mogelijk verlaten. We mogen hopen dat het contract van Espinosa niet automatisch opgewardeerd word, na een aantal wedstrijden. Deze speler brengt je niet verder. Als Ted van Leeuwen vertrekt, mag Garcia wat mij part blijven als hij weet te hanshaven in de Eredivisie. Want dat heeft hij dan verdiend. Maar nog een jaar het transferbeleod in handen van Ted van Leeuwen is een nachtmerrie gebleken voor deze club.
  • 14 Feb 2020 om 12:31
    • Quote van 14 Feb 2020 om 06:11
      Lees reactie Tukkertje en dat is echt zo. Paar seizoenen terug waarschuwde Ans al voor Bleuming toen hij een 5 jarig contract kreeg bij Twente. Hoezo zo lang vroeg Ans zich toen al af ( die was al helder en zag al dat er iets niet klopte) maar iedereen vond het wel best ik ook op dat moment, Ans waarschuwde ons ook voor Ted bijna iedereen hobbelde er achter aan. dat Fred Rutten voor niks werkt is ook grote onzin. De zon komt voor niks op de rest kost geld ongeacht op welke manier dan ook. Je hoeft ans misschien geen veer in zijn ...... maar hij had wel gelijk alweer met nog een paar.
    Messi, laten we eerlijk zijn, het is gemakkelijk om alles op TvL af te wentelen. M.i. is de selectie sterk genoeg om zich te handhaven, maar . TvL heeft een risico genomen met de aanstelling van GG. Een onervaren trainer heeft coaching nodig, die GG blijkbaar niet wil accepteren, waarmee hij zich diskwalificeert. Dat mag/moet je TvL aanrekenen, zeker als FR er ook nog is, die prima had kunnen adviseren. De opstelling tegen Emmen laat zien dat FcT de weg kwijt is. De kwestie Brama bevestigt dat. Logischerwijs heeft Wout Brama kritiek. Hij ziet het anders. Geen enkele trainer laat zich dat zeggen. Laten we eerlijk zijn, bij spelers zonder vertrouwen werkt dat niet bepaald positief. Dat heeft Sander m.i. willen zeggen. Hij is fanatiek en zit er emotioneel in, kan niet tegen verlies. Dan mag hij zijn mening geven, toch? Het was m.i. simpel oplosbaar geweest door Wout een functie in het management te geven, waarin hij tot einde seizoen zijn ei kwijt kan. Dan kan iedereen zien wat hij kan en was er niemand beschadigd. Of TvL dat "leuk" vindt, maakt toch niet uit? Nu is het leed geschied en worden mensen verder beschadigd. Dat mag je TvL aanrekenen..... Maar daarmee is het nog niet opgelost. M.i. is het onomkeerbaar dat dit weekeinde bij verlies GG ontslagen moet worden. Ook bij winst is hij niet veilig, omdat elke wedstrijd een finale is. Dat kan niet goed gaan..... Boven alles is 1 ding nodig.... hoe dan ook heeft het elftal de steun van de supporters nodig....
  • 14 Feb 2020 om 11:27
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:34
      Dus de trainer lult ook uit zijn nek omdat het in zijn straatje past. Emmen speelde zeker een uitstekende pot voetbal. Fctwente heeft de eerste 70 minuten niet gevoetbalt daarna was het aanvallend iets beter. Wat je aangeeft het spelen met 5 verdedigers is moeilijker in de uitvoering als de taken niet worden uitgevoerd zoals afgesproken.
    Laten we eerlijk zijn. Als je Emmen niet vanaf het begin bij de strot grijpt, dus onder druk zet, maak je het hun wel erg gemakkelijk. De opstelling snapte ik niet en met mij vele anderen ook niet. M.a.w. of GG weet het niet meer, of zijn visie wordt door de spelers niet overgenomen. In beide gevallen is het exit, toch?
  • 14 Feb 2020 om 09:36
    • Quote van 14 Feb 2020 om 09:25
      Eens met Ketwiezel. Lariekoek wat je zegt. Bij Twente zul je je spel moeten aanpassen aan het spelersmateriaal dat je hebt. Dat doet GGG niet. Hij maakt geen speler aantoonbaar beter. Hij zal misschien best een goede trainer zijn maar soms is de chemie uitgewerkt. Wil je zeggen dat Verbeek hier eigenlijk nog had moeten zitten? GGG en (de supporters van) FC Twente is geen match.
    En de spelers op voetbal gebied al helemaal niet. Telkens wisselende systemen. Telkens spelers op posities zetten die niet bij ze passen. En spelers die niet functioneren op bepaalde posities telkens laten staan of weer opnieuw op dezelfde plek proberen. Hij moet er onmiddellijk uit. Anders is het echt te laat.
  • 14 Feb 2020 om 09:26
    • Quote van 14 Feb 2020 om 08:30
      Man wat een lariekoek en dan kom jij ook nog eens aan met een Erik Gerets. Leeft die überhaupt nog wel?
    Gerets heeft meer gewonnen dan menig trainer. Hij deed het ook telkens weer bij verschillende clubs. Hij is geen man die zichzelf heel goed verkoopt maar die hebben we hier meer dan genoeg gehad de afgelopen tien jaar.
  • 14 Feb 2020 om 09:25
    • Quote van 14 Feb 2020 om 08:27
      Nou zeg het maar welke trainer moet het dan wel worden?
      Zoals ook met veel spelers gebeurd worden deze vaak te snel en vroeg afgeschreven, dit geldt in mijn ogen ook voor deze trainer, iedereen ziet dat hij het op dit moment zeer slecht doet maar dat wil niet zeggen dat de man geen goede voetbalfilosofie heeft echter hij moet leren dat de filosofie aangepast moet worden aan de kwaliteit op het veld, dit gaat makkelijker nagelang je meer ervaring hebt, dus meer vlieguren maken als assistent.
      Je moet Ted kwalijk nemen dat hij zo'n onervaren persoon als trainer maakt, Garcia grijpt gewoon zo'n kans zoals 99 van de 100 mensen zouden doen.
      Wat vindt je van de optie Erik Gerets, of is dit ook een knettergek idee.
    Eens met Ketwiezel. Lariekoek wat je zegt. Bij Twente zul je je spel moeten aanpassen aan het spelersmateriaal dat je hebt. Dat doet GGG niet. Hij maakt geen speler aantoonbaar beter. Hij zal misschien best een goede trainer zijn maar soms is de chemie uitgewerkt. Wil je zeggen dat Verbeek hier eigenlijk nog had moeten zitten? GGG en (de supporters van) FC Twente is geen match.
  • 14 Feb 2020 om 09:06
    • Quote van 14 Feb 2020 om 08:30
      Man wat een lariekoek en dan kom jij ook nog eens aan met een Erik Gerets. Leeft die überhaupt nog wel?
    Ach iedereen zijn mening.
    Wat is er mis met Eric Gerets?
  • 14 Feb 2020 om 08:30
    • Quote van 14 Feb 2020 om 08:27
      Nou zeg het maar welke trainer moet het dan wel worden?
      Zoals ook met veel spelers gebeurd worden deze vaak te snel en vroeg afgeschreven, dit geldt in mijn ogen ook voor deze trainer, iedereen ziet dat hij het op dit moment zeer slecht doet maar dat wil niet zeggen dat de man geen goede voetbalfilosofie heeft echter hij moet leren dat de filosofie aangepast moet worden aan de kwaliteit op het veld, dit gaat makkelijker nagelang je meer ervaring hebt, dus meer vlieguren maken als assistent.
      Je moet Ted kwalijk nemen dat hij zo'n onervaren persoon als trainer maakt, Garcia grijpt gewoon zo'n kans zoals 99 van de 100 mensen zouden doen.
      Wat vindt je van de optie Erik Gerets, of is dit ook een knettergek idee.
    Man wat een lariekoek en dan kom jij ook nog eens aan met een Erik Gerets. Leeft die überhaupt nog wel?
  • 14 Feb 2020 om 08:27
    • Quote van 14 Feb 2020 om 07:58
      Nog een kans voor die Spanjool? Knettergek. Kansen genoeg gehad. Hij kan er geen kut van. Hij mag trainer spelen bij de gratie van Ted. Ted vind dat wel fijn , zo n klein strak Latijns kontje die doet wat ome Ted zegt.
    Nou zeg het maar welke trainer moet het dan wel worden?
    Zoals ook met veel spelers gebeurd worden deze vaak te snel en vroeg afgeschreven, dit geldt in mijn ogen ook voor deze trainer, iedereen ziet dat hij het op dit moment zeer slecht doet maar dat wil niet zeggen dat de man geen goede voetbalfilosofie heeft echter hij moet leren dat de filosofie aangepast moet worden aan de kwaliteit op het veld, dit gaat makkelijker nagelang je meer ervaring hebt, dus meer vlieguren maken als assistent.
    Je moet Ted kwalijk nemen dat hij zo'n onervaren persoon als trainer maakt, Garcia grijpt gewoon zo'n kans zoals 99 van de 100 mensen zouden doen.
    Wat vindt je van de optie Erik Gerets, of is dit ook een knettergek idee.
  • 14 Feb 2020 om 07:58
    • Quote van 14 Feb 2020 om 07:47
      Garcia laten kiezen of assistent worden of oprotten. Gewoon een stapje terug laten doen om later 2 stappen vooruit te kunnen doen ala ronald de boer als voetballer. We willen een ervaren coach met passie dus zat te denken aan Erik Gerets."Iedereen" zegt dat we voor dit jaar wel goede spelers hebben echter het probleem is het goed neerzetten van de poppetjes, denk dat Erik Gerets dit prima kan. Het geld wat voor nieuwe spelers zou worden gebruikt aanwenden om nu een wat duurdere trainer aan te schaffen met passie en prima statistieken. Erik G. heeft ook ervaring met de Nederlandse competitie, als enig minpunt kun je dan zien dat onze club te min is voor deze man echter heeft ook enkele clubs in de zandbak getraind wat qua niveau natuurlijk ook niets is dus wellicht is dit geen issue.
    Nog een kans voor die Spanjool? Knettergek. Kansen genoeg gehad. Hij kan er geen kut van. Hij mag trainer spelen bij de gratie van Ted. Ted vind dat wel fijn , zo n klein strak Latijns kontje die doet wat ome Ted zegt.
  • 14 Feb 2020 om 07:47
    Garcia laten kiezen of assistent worden of oprotten. Gewoon een stapje terug laten doen om later 2 stappen vooruit te kunnen doen ala ronald de boer als voetballer. We willen een ervaren coach met passie dus zat te denken aan Erik Gerets."Iedereen" zegt dat we voor dit jaar wel goede spelers hebben echter het probleem is het goed neerzetten van de poppetjes, denk dat Erik Gerets dit prima kan. Het geld wat voor nieuwe spelers zou worden gebruikt aanwenden om nu een wat duurdere trainer aan te schaffen met passie en prima statistieken. Erik G. heeft ook ervaring met de Nederlandse competitie, als enig minpunt kun je dan zien dat onze club te min is voor deze man echter heeft ook enkele clubs in de zandbak getraind wat qua niveau natuurlijk ook niets is dus wellicht is dit geen issue.
  • 14 Feb 2020 om 06:11
    • Quote van 14 Feb 2020 om 00:00
      Bleuming z'n handen zijn gebonden pik want Tedjen weet het allemaal zelf zo goed. Er wordt (nog) niet naar kammetje geluisterd....alleen als Tedjen het echt even niet meer weet...
    Lees reactie Tukkertje en dat is echt zo. Paar seizoenen terug waarschuwde Ans al voor Bleuming toen hij een 5 jarig contract kreeg bij Twente. Hoezo zo lang vroeg Ans zich toen al af ( die was al helder en zag al dat er iets niet klopte) maar iedereen vond het wel best ik ook op dat moment, Ans waarschuwde ons ook voor Ted bijna iedereen hobbelde er achter aan. dat Fred Rutten voor niks werkt is ook grote onzin. De zon komt voor niks op de rest kost geld ongeacht op welke manier dan ook. Je hoeft ans misschien geen veer in zijn ...... maar hij had wel gelijk alweer met nog een paar.
  • 14 Feb 2020 om 00:00
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:48
      Boshker en Bleuming moet je er ook uit gooien. De supporters hebben Boshker uitgekotst na zijn uitspraken over Brama, en wat heeft Bleuming gedaan dan? Ja mooi op vakantie gaan met de selectie maar hij heeft naar mijn weten ook geen enkele versterking aangebracht. Gewoon ook oprotten!!!
    Bleuming z'n handen zijn gebonden pik want Tedjen weet het allemaal zelf zo goed. Er wordt (nog) niet naar kammetje geluisterd....alleen als Tedjen het echt even niet meer weet...
  • 13 Feb 2020 om 23:49
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:49
      Eens , en hij maakte dezelfde fout als nu GGG maakt door met 5 verdedigers te gaan spelen en een valse spits. Als GGG net zo eigenwijs is als Verbeek gaan we richting KKD.
    Van Halst wilde Hake niet kwijt maar is op de achtergrond gestuurd. Wie betaalt bepaald.... denk maar na wie daar achter zat.
  • 13 Feb 2020 om 23:48
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:33
      Rust in de keet en met elkaar de reis afmaken dit seizoen. Wordt kantje boord, maar gaat goed komen.
    Dat hebben we gezien in het seizoen Verbeek. Wanneer die er 4 wedstrijden eerder was uitgevlogen waren we misschien nooit gedegradeerd. Dus... eruit. Zowel Ted als de hele technische staf. Boschker niet sparen. Youri Mulder en Pahlplatz hebben we ook vervangen.
  • 13 Feb 2020 om 23:33
    Rust in de keet en met elkaar de reis afmaken dit seizoen. Wordt kantje boord, maar gaat goed komen.
  • 13 Feb 2020 om 23:10
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:49
      Eens , en hij maakte dezelfde fout als nu GGG maakt door met 5 verdedigers te gaan spelen en een valse spits. Als GGG net zo eigenwijs is als Verbeek gaan we richting KKD.
    Vertel eens wat jij denkt dat er gespeeld moet worden? En met welke spelers op welke positie?
  • 13 Feb 2020 om 22:49
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:57
      Volgens mij hoefde Hake niet weg van de meeste supporters. Dat was het waanidee van JvH. Toen bij Verbeek binnenhaalde heb ik op dit forum al gemeld, dat dit het begin van het einde zou zijn. Reden, de manier van werken zoals Verbeek al jaren deed paste niet bij die selectie.
    Eens , en hij maakte dezelfde fout als nu GGG maakt door met 5 verdedigers te gaan spelen en een valse spits. Als GGG net zo eigenwijs is als Verbeek gaan we richting KKD.
  • 13 Feb 2020 om 22:28
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:34
      Dus de trainer lult ook uit zijn nek omdat het in zijn straatje past. Emmen speelde zeker een uitstekende pot voetbal. Fctwente heeft de eerste 70 minuten niet gevoetbalt daarna was het aanvallend iets beter. Wat je aangeeft het spelen met 5 verdedigers is moeilijker in de uitvoering als de taken niet worden uitgevoerd zoals afgesproken.
    532 is een uitstekende manier om te spelen voor dit team. Alleen moet je je spelers dan wel goed neerzetten. En de juiste spelers opstellen. Espinoza is er niet bij dus dat scheelt alweer. Troupee Bijen Julio schenk. Selahi dm Vuckic cm en Lang am. Menig en Keito als 2 spitsen. Troupee als back met diepgang. Andere kant heeft schenk dat minder maar Vuckic speelt als cm meer vanaf links en komt er graag overheen. Lang voor de creativiteit vlak achter de spitsen. Voorin Keito die bewezen heeft te kunnen scoren. Vanuit een gesloten organisatie erg vel en fanatiek in de duels. Tegen Ajax en PSV thuis pakte dat tot op zekere hoogte ook goed uit. Lijkt mij ook de manier tegen AZ.
  • 13 Feb 2020 om 21:40
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:14
      Dat lijkt me prima. Michel Jansen trainer en van Sta als assistent. Rutten td. Zou Boschker gewoon de keepers laten doen. Boschker en Brama gewoon uit laten praten. Excuses maken en weer door.
    Amen
  • 13 Feb 2020 om 21:14
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:16
      van Leeuwen valt me zwaar tegen,is opgehemeld door zijn vriend Johan Derksen,en heeft 2 keer geluk gehad met Chatli and Dries Mertens,de spelers die hij heeft opgehaald die kan je ook kopen op Ebay,daar is geen kennis voor nodig ,het is tijd dat van Leeuwen en die Clown zo snel mogelijk vertrekken,Waarom moest die Weghorst weg,ik denk de weg vrij maken voor een vriendje van van Leeuwen,als ik Twente was Van leeuwen weg die clown weg en Sander,had ik Jan van Staa /en Michael Jansen terug gehaald en Fred Rutten als Technisch Directeur,en de 80 jarige oorlog uit Spanje alles in de uitverkoop doen
    Dat lijkt me prima. Michel Jansen trainer en van Sta als assistent. Rutten td. Zou Boschker gewoon de keepers laten doen. Boschker en Brama gewoon uit laten praten. Excuses maken en weer door.
  • 13 Feb 2020 om 20:52
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:55
      Heb de hele wedstrijd gezien ja, Twente 1-0 achter > 5 verdedigers van Twente hinderen het zicht van Drommel terwijl ze géén man lopen te verdedigen. Hierdoor mist Drommel de baan van het schot en is hierdoor kansloos. Laatste 10 minuten probeert Twente nog de aanval op te zoeken en begint voor het oog beter te voetballen. Tja en als trainer van Emmen ga je het team niet negatief neerzetten als de puntjes maar lekker blijven binnenstromen. Voor de rest géén hoogwaardig voetbal, komop zeg.
    Eens
  • 13 Feb 2020 om 20:15
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:27
      Dat denk ik ook Joro! Maandag gehaktdag! De grootste schuld is aan Rutten, want die schijtbak heeft Van Leeuwen binnengehaald via Bleuming. Die heeft riant salaris weten te bedingen a €140.000 per jaar en een dikke auto van de club. Terwijl dat varken 0,0 uit vreet!!!! Hem er ook z.s.m. uit trappen die nietsnut. Die luie hond gaat overal in de rust al weg als scout en stuurt anderen naar verre wedstrijden om met zijn dikke reet in Losser op de bank te blijven liggen. Van Leeuwen heeft alleen maar lamzakken binnengehaald. Trouwens ook al in zijn eerste periode. Vorig jaar schandalig veel geluk gehad want was rommel wat er liep en nu weer! Hele zooitje loopt af 1 juni dus RVC actie nu! Boschker, Bleuming, Van Leeuwen, Rutten en Richard Peters opdonderen profiteurs/zakkenvullers. Onze club gaat kapot met deze mensen. Vennegoor, Bruggink, Paus, Jeroen Heubach, Berthil ter Avest, Paul Krabbé etc etc genoeg goeie mensen te vinden hoor.AKTIE RVC!!!!
    En García mag blijven ? Whoe ha ha
  • 13 Feb 2020 om 20:04
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:27
      Dat denk ik ook Joro! Maandag gehaktdag! De grootste schuld is aan Rutten, want die schijtbak heeft Van Leeuwen binnengehaald via Bleuming. Die heeft riant salaris weten te bedingen a €140.000 per jaar en een dikke auto van de club. Terwijl dat varken 0,0 uit vreet!!!! Hem er ook z.s.m. uit trappen die nietsnut. Die luie hond gaat overal in de rust al weg als scout en stuurt anderen naar verre wedstrijden om met zijn dikke reet in Losser op de bank te blijven liggen. Van Leeuwen heeft alleen maar lamzakken binnengehaald. Trouwens ook al in zijn eerste periode. Vorig jaar schandalig veel geluk gehad want was rommel wat er liep en nu weer! Hele zooitje loopt af 1 juni dus RVC actie nu! Boschker, Bleuming, Van Leeuwen, Rutten en Richard Peters opdonderen profiteurs/zakkenvullers. Onze club gaat kapot met deze mensen. Vennegoor, Bruggink, Paus, Jeroen Heubach, Berthil ter Avest, Paul Krabbé etc etc genoeg goeie mensen te vinden hoor.AKTIE RVC!!!!
    100+ zoist
  • 13 Feb 2020 om 19:57
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:26
      Wat heeft het onslaan van hake en Verbeek in een en het zelfde seizoen opgeleverd. Ik kan het je vertellen dat was degradatie naar de kkdivisie Aan het begin van het seizoen in de kkd was er nagenoeg niets meer ze haden niet eens 11 spelers op het trainingsveld geen fysiotherapeut en zo kun je nog wel even verder gaan. En dat willen we natuurlijk niet meer.
    Volgens mij hoefde Hake niet weg van de meeste supporters. Dat was het waanidee van JvH. Toen bij Verbeek binnenhaalde heb ik op dit forum al gemeld, dat dit het begin van het einde zou zijn. Reden, de manier van werken zoals Verbeek al jaren deed paste niet bij die selectie.
  • 13 Feb 2020 om 19:56
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:26
      Wat heeft het onslaan van hake en Verbeek in een en het zelfde seizoen opgeleverd. Ik kan het je vertellen dat was degradatie naar de kkdivisie Aan het begin van het seizoen in de kkd was er nagenoeg niets meer ze haden niet eens 11 spelers op het trainingsveld geen fysiotherapeut en zo kun je nog wel even verder gaan. En dat willen we natuurlijk niet meer.
    Benoem de.problemen eens die gaan ontstaan John. Er zijn even veel voorbeelden waar het wel heeft geholpen. Kijk naar Feyenoord, NAC. Jij blijft hangen in het verleden en haalt er van alles bij wat niet relevant is zoals een fysio
  • 13 Feb 2020 om 19:49
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:27
      Dat denk ik ook Joro! Maandag gehaktdag! De grootste schuld is aan Rutten, want die schijtbak heeft Van Leeuwen binnengehaald via Bleuming. Die heeft riant salaris weten te bedingen a €140.000 per jaar en een dikke auto van de club. Terwijl dat varken 0,0 uit vreet!!!! Hem er ook z.s.m. uit trappen die nietsnut. Die luie hond gaat overal in de rust al weg als scout en stuurt anderen naar verre wedstrijden om met zijn dikke reet in Losser op de bank te blijven liggen. Van Leeuwen heeft alleen maar lamzakken binnengehaald. Trouwens ook al in zijn eerste periode. Vorig jaar schandalig veel geluk gehad want was rommel wat er liep en nu weer! Hele zooitje loopt af 1 juni dus RVC actie nu! Boschker, Bleuming, Van Leeuwen, Rutten en Richard Peters opdonderen profiteurs/zakkenvullers. Onze club gaat kapot met deze mensen. Vennegoor, Bruggink, Paus, Jeroen Heubach, Berthil ter Avest, Paul Krabbé etc etc genoeg goeie mensen te vinden hoor.AKTIE RVC!!!!
    Weg met de RvC die maken er steeds een zooitje van laat Paul zijn werk doen
  • 13 Feb 2020 om 19:37
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:25
      ONZIN!!!!

      Wat zijn we beter geworden van die andere ontslagen trainers???

      We staan op een normale plek met deze selectie. Dat gezeik over Brama, tja...….. daar is maar een oplossing voor! Brama past zich aan en anders moet die gewoon oprotten. Held of niet maar op dit moment is er maar een belang en dat is Twente!!!!!!! Trouwens we hadden Brama nooit terug moeten halen. Sinds zijn terugkomst heeft die behalve zijn ervaring niks toegevoegd aan het spel van Twente behalve een balletje terug en balverlies.

      Het zou mij niks verbazen dat deze selectie zaterdag voor een daverende verassing gaan zorgen en Az gaan verslaan. Wat dan???

      Trouwens Emmen was/is een hele goede ploeg als ze thuisspelen. Zelfs de (sub)toppers hebben het daar heel moeilijk. Natuurlijk, Garcia heeft een raar selectie beleid maar vergeet niet in wat voor een positie we zitten financieel gezien.
    Jij bent niet goed bij je kop mafkees kijk wat een bullshit je neerkalkt. En nog iets voor je Brama heeft gvd ons met kapotte pezen ofzo kampioen laten worden schaam je de tering als je zo over Wout praat.
  • 13 Feb 2020 om 19:34
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:55
      Heb de hele wedstrijd gezien ja, Twente 1-0 achter > 5 verdedigers van Twente hinderen het zicht van Drommel terwijl ze géén man lopen te verdedigen. Hierdoor mist Drommel de baan van het schot en is hierdoor kansloos. Laatste 10 minuten probeert Twente nog de aanval op te zoeken en begint voor het oog beter te voetballen. Tja en als trainer van Emmen ga je het team niet negatief neerzetten als de puntjes maar lekker blijven binnenstromen. Voor de rest géén hoogwaardig voetbal, komop zeg.
    Dus de trainer lult ook uit zijn nek omdat het in zijn straatje past. Emmen speelde zeker een uitstekende pot voetbal. Fctwente heeft de eerste 70 minuten niet gevoetbalt daarna was het aanvallend iets beter. Wat je aangeeft het spelen met 5 verdedigers is moeilijker in de uitvoering als de taken niet worden uitgevoerd zoals afgesproken.
  • 13 Feb 2020 om 19:31
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:26
      Wat heeft het onslaan van hake en Verbeek in een en het zelfde seizoen opgeleverd. Ik kan het je vertellen dat was degradatie naar de kkdivisie Aan het begin van het seizoen in de kkd was er nagenoeg niets meer ze haden niet eens 11 spelers op het trainingsveld geen fysiotherapeut en zo kun je nog wel even verder gaan. En dat willen we natuurlijk niet meer.
    Je bent gek en word met de dag gekker echt waar
  • 13 Feb 2020 om 19:30
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:29
      Aha, dus omdat we in een financieel slechte positie zitten geeft dit de dubbele waslap het recht om spelers maar lekker te verneuken. Wat een dwaze opmerking. Dit is helemaal geen trainert, het is een grote kneus en als je dat niet ziet, dan heb je geen malle moer verstand van voetbal. Gelijk John W.(aslap)
    Sta ik volledig achter
  • 13 Feb 2020 om 19:29
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:25
      ONZIN!!!!

      Wat zijn we beter geworden van die andere ontslagen trainers???

      We staan op een normale plek met deze selectie. Dat gezeik over Brama, tja...….. daar is maar een oplossing voor! Brama past zich aan en anders moet die gewoon oprotten. Held of niet maar op dit moment is er maar een belang en dat is Twente!!!!!!! Trouwens we hadden Brama nooit terug moeten halen. Sinds zijn terugkomst heeft die behalve zijn ervaring niks toegevoegd aan het spel van Twente behalve een balletje terug en balverlies.

      Het zou mij niks verbazen dat deze selectie zaterdag voor een daverende verassing gaan zorgen en Az gaan verslaan. Wat dan???

      Trouwens Emmen was/is een hele goede ploeg als ze thuisspelen. Zelfs de (sub)toppers hebben het daar heel moeilijk. Natuurlijk, Garcia heeft een raar selectie beleid maar vergeet niet in wat voor een positie we zitten financieel gezien.
    Aha, dus omdat we in een financieel slechte positie zitten geeft dit de dubbele waslap het recht om spelers maar lekker te verneuken. Wat een dwaze opmerking. Dit is helemaal geen trainert, het is een grote kneus en als je dat niet ziet, dan heb je geen malle moer verstand van voetbal. Gelijk John W.(aslap)
  • 13 Feb 2020 om 19:29
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:27
      Dat denk ik ook Joro! Maandag gehaktdag! De grootste schuld is aan Rutten, want die schijtbak heeft Van Leeuwen binnengehaald via Bleuming. Die heeft riant salaris weten te bedingen a €140.000 per jaar en een dikke auto van de club. Terwijl dat varken 0,0 uit vreet!!!! Hem er ook z.s.m. uit trappen die nietsnut. Die luie hond gaat overal in de rust al weg als scout en stuurt anderen naar verre wedstrijden om met zijn dikke reet in Losser op de bank te blijven liggen. Van Leeuwen heeft alleen maar lamzakken binnengehaald. Trouwens ook al in zijn eerste periode. Vorig jaar schandalig veel geluk gehad want was rommel wat er liep en nu weer! Hele zooitje loopt af 1 juni dus RVC actie nu! Boschker, Bleuming, Van Leeuwen, Rutten en Richard Peters opdonderen profiteurs/zakkenvullers. Onze club gaat kapot met deze mensen. Vennegoor, Bruggink, Paus, Jeroen Heubach, Berthil ter Avest, Paul Krabbé etc etc genoeg goeie mensen te vinden hoor.AKTIE RVC!!!!
    Juist gezegd 100%
  • 13 Feb 2020 om 19:27
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:21
      Denk dat na dit weekend koppen gaan rollen ongeacht de uitslag, ik denk dat ze dat nu aan het voor bereiden zijn op de achtergrond
    Dat denk ik ook Joro! Maandag gehaktdag! De grootste schuld is aan Rutten, want die schijtbak heeft Van Leeuwen binnengehaald via Bleuming. Die heeft riant salaris weten te bedingen a €140.000 per jaar en een dikke auto van de club. Terwijl dat varken 0,0 uit vreet!!!! Hem er ook z.s.m. uit trappen die nietsnut. Die luie hond gaat overal in de rust al weg als scout en stuurt anderen naar verre wedstrijden om met zijn dikke reet in Losser op de bank te blijven liggen. Van Leeuwen heeft alleen maar lamzakken binnengehaald. Trouwens ook al in zijn eerste periode. Vorig jaar schandalig veel geluk gehad want was rommel wat er liep en nu weer! Hele zooitje loopt af 1 juni dus RVC actie nu! Boschker, Bleuming, Van Leeuwen, Rutten en Richard Peters opdonderen profiteurs/zakkenvullers. Onze club gaat kapot met deze mensen. Vennegoor, Bruggink, Paus, Jeroen Heubach, Berthil ter Avest, Paul Krabbé etc etc genoeg goeie mensen te vinden hoor.AKTIE RVC!!!!
  • 13 Feb 2020 om 19:26
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:54
      Nou benoem jij de problemen dan eens die ontstaan als je triple G eruit schopt ?
    Wat heeft het onslaan van hake en Verbeek in een en het zelfde seizoen opgeleverd. Ik kan het je vertellen dat was degradatie naar de kkdivisie Aan het begin van het seizoen in de kkd was er nagenoeg niets meer ze haden niet eens 11 spelers op het trainingsveld geen fysiotherapeut en zo kun je nog wel even verder gaan. En dat willen we natuurlijk niet meer.
  • 13 Feb 2020 om 19:23
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:20
      Hij verwoordt slechts wat hier al maandenlang word geroepen
    Inderdaad, niks nieuws onder de zon.
  • 13 Feb 2020 om 19:20
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:09
      Is echt een goede analyse van die journalist. Hij heeft altijd goede analyses over Twente. Zou terecht zijn om snel die 2 te ontslaan wat een waardeloos technisch beleid
    Hij verwoordt slechts wat hier al maandenlang word geroepen
  • 13 Feb 2020 om 19:08
    En ondertussen gaat het "uitmelken" van de club gewoon door. PvdK (boekhouder) en TvL (uitvoerder) hebben als enige taak Twente te laten overleven in de eredivisie, zonder noemenswaardig geld uit te geven. Zodat er ook volgend seizoen weer verder gegaan kan worden met het uitmelken van deze club, en er weer geld naar de schuldeisers kan gaan. De huidige onrust maakt het niet gemakkelijker, maar tot nu toe gaat het goed. Dit gedoe gaat seizoenkaarten kosten volgend seizoen. Dus ik ben benieuwd naar wat ze nu gaan doen om supporters en sponsoren te paaien.
  • 13 Feb 2020 om 19:02
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:57
      John w is de nieuwe naam van hengelo.
    Ach beste Twente suporters, behandel elkaar met respect. Binnen onze club is al genoeg shit !
  • 13 Feb 2020 om 18:57
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:52
      Maak daar maar een paasvuur van. Niet te redden die mafklapper.
    John w is de nieuwe naam van hengelo.
  • 13 Feb 2020 om 18:55
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:44
      Afgelopen dinsdag was Emmen slecht aan hetvoetballen man je hebt de hele wedstrijd niet gezien. Volgens de trainer van Emmen was het de beste wedstrijd vab Emmen dit seizoen in uitvoeringen. Emmen speelt dit seizoen gewoon uitstekende thuiswedstrijden tegen elke tegenstander.
    Heb de hele wedstrijd gezien ja, Twente 1-0 achter > 5 verdedigers van Twente hinderen het zicht van Drommel terwijl ze géén man lopen te verdedigen. Hierdoor mist Drommel de baan van het schot en is hierdoor kansloos. Laatste 10 minuten probeert Twente nog de aanval op te zoeken en begint voor het oog beter te voetballen. Tja en als trainer van Emmen ga je het team niet negatief neerzetten als de puntjes maar lekker blijven binnenstromen. Voor de rest géén hoogwaardig voetbal, komop zeg.
  • 13 Feb 2020 om 18:54
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:40
      Een goed onderbouwd verhaal alleen heeft brama natuurlijk wel wat toegevoegd aan het fctwente van het vorige seizoen. Dit seizoen heeft brama nog niet zo veel gespeeld door een blessure en andere oorzaken. Met een trainer ontslaan los je geen problemen op maar creëer je hele grote problemen mee in allerlei opzichten
    Nou benoem jij de problemen dan eens die ontstaan als je triple G eruit schopt ?
  • 13 Feb 2020 om 18:53
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:50
      Och John, lieve naïeve John. Je moest eens weten. Ik steek een kaarsje voor je op
    Steek dan gelijk een hele doos vol aan want er is geen redden meer aan
  • 13 Feb 2020 om 18:52
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:50
      Och John, lieve naïeve John. Je moest eens weten. Ik steek een kaarsje voor je op
    Maak daar maar een paasvuur van. Niet te redden die mafklapper.
  • 13 Feb 2020 om 18:50
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:40
      Een goed onderbouwd verhaal alleen heeft brama natuurlijk wel wat toegevoegd aan het fctwente van het vorige seizoen. Dit seizoen heeft brama nog niet zo veel gespeeld door een blessure en andere oorzaken. Met een trainer ontslaan los je geen problemen op maar creëer je hele grote problemen mee in allerlei opzichten
    Och John, lieve naïeve John. Je moest eens weten. Ik steek een kaarsje voor je op
  • 13 Feb 2020 om 18:48
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:40
      Een goed onderbouwd verhaal alleen heeft brama natuurlijk wel wat toegevoegd aan het fctwente van het vorige seizoen. Dit seizoen heeft brama nog niet zo veel gespeeld door een blessure en andere oorzaken. Met een trainer ontslaan los je geen problemen op maar creëer je hele grote problemen mee in allerlei opzichten
    García > niet geschikt als trainer als je nu nog steeds niet weet waar je poppetjes hoort te staan. García > Blijkbaar wel geschikt als assistent-trainer. García > wel geschikt als (s)laaf van Tedje. Mijn excuses, kan het niet anders verwoorden ????
  • 13 Feb 2020 om 18:44
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:36
      Den Haag - Twente ......gezien ? RKC. - Twente ......gezien ? Twente. - Groningen. gezien ? (Zomaar effe een greepje uit de laatste wedstrijden van onze plaatselijke FCT) Tegenstander was slecht , maar ons Twente was nog slechter! Afgelopen dinsdag was Emmen ook slecht aan het voetballen, maar ons Twente was op amateurbasis aan het voetballen. Dus uh, weet niet naar welke zender jij hebt gekeken ? En ook al win je van AZ , dan zijn er nog steeds genoeg zorgen over de rest vd competitie om niet te degraderen want tegenstanders ruiken bloed ! Kijk naar NAC, agressie & je in het zweet werken loont soms wel eens.
    Afgelopen dinsdag was Emmen slecht aan hetvoetballen man je hebt de hele wedstrijd niet gezien. Volgens de trainer van Emmen was het de beste wedstrijd vab Emmen dit seizoen in uitvoeringen. Emmen speelt dit seizoen gewoon uitstekende thuiswedstrijden tegen elke tegenstander.
  • 13 Feb 2020 om 18:40
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:25
      ONZIN!!!!

      Wat zijn we beter geworden van die andere ontslagen trainers???

      We staan op een normale plek met deze selectie. Dat gezeik over Brama, tja...….. daar is maar een oplossing voor! Brama past zich aan en anders moet die gewoon oprotten. Held of niet maar op dit moment is er maar een belang en dat is Twente!!!!!!! Trouwens we hadden Brama nooit terug moeten halen. Sinds zijn terugkomst heeft die behalve zijn ervaring niks toegevoegd aan het spel van Twente behalve een balletje terug en balverlies.

      Het zou mij niks verbazen dat deze selectie zaterdag voor een daverende verassing gaan zorgen en Az gaan verslaan. Wat dan???

      Trouwens Emmen was/is een hele goede ploeg als ze thuisspelen. Zelfs de (sub)toppers hebben het daar heel moeilijk. Natuurlijk, Garcia heeft een raar selectie beleid maar vergeet niet in wat voor een positie we zitten financieel gezien.
    Een goed onderbouwd verhaal alleen heeft brama natuurlijk wel wat toegevoegd aan het fctwente van het vorige seizoen. Dit seizoen heeft brama nog niet zo veel gespeeld door een blessure en andere oorzaken. Met een trainer ontslaan los je geen problemen op maar creëer je hele grote problemen mee in allerlei opzichten
  • 13 Feb 2020 om 18:36
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:25
      ONZIN!!!!

      Wat zijn we beter geworden van die andere ontslagen trainers???

      We staan op een normale plek met deze selectie. Dat gezeik over Brama, tja...….. daar is maar een oplossing voor! Brama past zich aan en anders moet die gewoon oprotten. Held of niet maar op dit moment is er maar een belang en dat is Twente!!!!!!! Trouwens we hadden Brama nooit terug moeten halen. Sinds zijn terugkomst heeft die behalve zijn ervaring niks toegevoegd aan het spel van Twente behalve een balletje terug en balverlies.

      Het zou mij niks verbazen dat deze selectie zaterdag voor een daverende verassing gaan zorgen en Az gaan verslaan. Wat dan???

      Trouwens Emmen was/is een hele goede ploeg als ze thuisspelen. Zelfs de (sub)toppers hebben het daar heel moeilijk. Natuurlijk, Garcia heeft een raar selectie beleid maar vergeet niet in wat voor een positie we zitten financieel gezien.
    Den Haag - Twente ......gezien ? RKC. - Twente ......gezien ? Twente. - Groningen. gezien ? (Zomaar effe een greepje uit de laatste wedstrijden van onze plaatselijke FCT) Tegenstander was slecht , maar ons Twente was nog slechter! Afgelopen dinsdag was Emmen ook slecht aan het voetballen, maar ons Twente was op amateurbasis aan het voetballen. Dus uh, weet niet naar welke zender jij hebt gekeken ? En ook al win je van AZ , dan zijn er nog steeds genoeg zorgen over de rest vd competitie om niet te degraderen want tegenstanders ruiken bloed ! Kijk naar NAC, agressie & je in het zweet werken loont soms wel eens.
  • 13 Feb 2020 om 18:28
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:25
      ONZIN!!!!

      Wat zijn we beter geworden van die andere ontslagen trainers???

      We staan op een normale plek met deze selectie. Dat gezeik over Brama, tja...….. daar is maar een oplossing voor! Brama past zich aan en anders moet die gewoon oprotten. Held of niet maar op dit moment is er maar een belang en dat is Twente!!!!!!! Trouwens we hadden Brama nooit terug moeten halen. Sinds zijn terugkomst heeft die behalve zijn ervaring niks toegevoegd aan het spel van Twente behalve een balletje terug en balverlies.

      Het zou mij niks verbazen dat deze selectie zaterdag voor een daverende verassing gaan zorgen en Az gaan verslaan. Wat dan???

      Trouwens Emmen was/is een hele goede ploeg als ze thuisspelen. Zelfs de (sub)toppers hebben het daar heel moeilijk. Natuurlijk, Garcia heeft een raar selectie beleid maar vergeet niet in wat voor een positie we zitten financieel gezien.
    Schaam je LUL.
  • 13 Feb 2020 om 18:25
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:09
      Is echt een goede analyse van die journalist. Hij heeft altijd goede analyses over Twente. Zou terecht zijn om snel die 2 te ontslaan wat een waardeloos technisch beleid
    ONZIN!!!!

    Wat zijn we beter geworden van die andere ontslagen trainers???

    We staan op een normale plek met deze selectie. Dat gezeik over Brama, tja...….. daar is maar een oplossing voor! Brama past zich aan en anders moet die gewoon oprotten. Held of niet maar op dit moment is er maar een belang en dat is Twente!!!!!!! Trouwens we hadden Brama nooit terug moeten halen. Sinds zijn terugkomst heeft die behalve zijn ervaring niks toegevoegd aan het spel van Twente behalve een balletje terug en balverlies.

    Het zou mij niks verbazen dat deze selectie zaterdag voor een daverende verassing gaan zorgen en Az gaan verslaan. Wat dan???

    Trouwens Emmen was/is een hele goede ploeg als ze thuisspelen. Zelfs de (sub)toppers hebben het daar heel moeilijk. Natuurlijk, Garcia heeft een raar selectie beleid maar vergeet niet in wat voor een positie we zitten financieel gezien.
  • 13 Feb 2020 om 18:21
    Denk dat na dit weekend koppen gaan rollen ongeacht de uitslag, ik denk dat ze dat nu aan het voor bereiden zijn op de achtergrond
  • 13 Feb 2020 om 18:20
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:16
      van Leeuwen valt me zwaar tegen,is opgehemeld door zijn vriend Johan Derksen,en heeft 2 keer geluk gehad met Chatli and Dries Mertens,de spelers die hij heeft opgehaald die kan je ook kopen op Ebay,daar is geen kennis voor nodig ,het is tijd dat van Leeuwen en die Clown zo snel mogelijk vertrekken,Waarom moest die Weghorst weg,ik denk de weg vrij maken voor een vriendje van van Leeuwen,als ik Twente was Van leeuwen weg die clown weg en Sander,had ik Jan van Staa /en Michael Jansen terug gehaald en Fred Rutten als Technisch Directeur,en de 80 jarige oorlog uit Spanje alles in de uitverkoop doen
    Rutten kwam weer met TvL op de proppen en verdedigd hem nu nog steeds intern bij Twente. Ook snel afscheid van nemen.
  • 13 Feb 2020 om 18:19
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:56
      Boschker en Brama moeten gewoon een biertje halen samen en weer verder. Bleuming kreeg geen ruimte tot de winterstop. Toen Ted het niet meer wist kwam Bleuming pas aan bod om Troupee nog te halen. Laat Bleuming maar blijven en geef hem de ruimte die hij niet heeft gehad.
    die Boschker die man brengt ook niets ,is toch ook een waslap,het verleden telt niet meer we moeten overleven met deze technische Staf wordt het moeilijk
  • 13 Feb 2020 om 18:16
    van Leeuwen valt me zwaar tegen,is opgehemeld door zijn vriend Johan Derksen,en heeft 2 keer geluk gehad met Chatli and Dries Mertens,de spelers die hij heeft opgehaald die kan je ook kopen op Ebay,daar is geen kennis voor nodig ,het is tijd dat van Leeuwen en die Clown zo snel mogelijk vertrekken,Waarom moest die Weghorst weg,ik denk de weg vrij maken voor een vriendje van van Leeuwen,als ik Twente was Van leeuwen weg die clown weg en Sander,had ik Jan van Staa /en Michael Jansen terug gehaald en Fred Rutten als Technisch Directeur,en de 80 jarige oorlog uit Spanje alles in de uitverkoop doen
  • 13 Feb 2020 om 17:57
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:50
      Niet alleen geen spits, ook geen goede creatieve middenvelders. Overvloed aan middenvelders maar geen creatieve spelers. Een trainer die zijn spelers nooit op hun favoriete posities zet zorgt er ook voor dat spelers niet uit de verf komen. Deze spelers zijn beter dan ze laten zien doordat de trainer verkeerde keuzes maakt.
    Die Espinosa ook , eerste drie wedstrijd aardig gevoetbald daarna als een baksteen naar beneden gekelderd . Die had minimaal rode peper in de reet motten hebben vd trainer
  • 13 Feb 2020 om 17:56
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:48
      Boshker en Bleuming moet je er ook uit gooien. De supporters hebben Boshker uitgekotst na zijn uitspraken over Brama, en wat heeft Bleuming gedaan dan? Ja mooi op vakantie gaan met de selectie maar hij heeft naar mijn weten ook geen enkele versterking aangebracht. Gewoon ook oprotten!!!
    Boschker en Brama moeten gewoon een biertje halen samen en weer verder. Bleuming kreeg geen ruimte tot de winterstop. Toen Ted het niet meer wist kwam Bleuming pas aan bod om Troupee nog te halen. Laat Bleuming maar blijven en geef hem de ruimte die hij niet heeft gehad.
  • 13 Feb 2020 om 17:56
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:48
      Boshker en Bleuming moet je er ook uit gooien. De supporters hebben Boshker uitgekotst na zijn uitspraken over Brama, en wat heeft Bleuming gedaan dan? Ja mooi op vakantie gaan met de selectie maar hij heeft naar mijn weten ook geen enkele versterking aangebracht. Gewoon ook oprotten!!!
    Boschker en Brama moeten gewoon een biertje halen samen en weer verder. Bleuming kreeg geen ruimte tot de winterstop. Toen Ted het niet meer wist kwam Bleuming pas aan bod om Troupee nog te halen. Laat Bleuming maar blijven en geef hem de ruimte die hij niet heeft gehad.
  • 13 Feb 2020 om 17:54
    na dit weekend staan we 16e..draagvlak voor Ted en GG is dan kompleet weg..
  • 13 Feb 2020 om 17:50
    Niet alleen geen spits, ook geen goede creatieve middenvelders. Overvloed aan middenvelders maar geen creatieve spelers. Een trainer die zijn spelers nooit op hun favoriete posities zet zorgt er ook voor dat spelers niet uit de verf komen. Deze spelers zijn beter dan ze laten zien doordat de trainer verkeerde keuzes maakt.
  • 13 Feb 2020 om 17:48
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:21
      Mooi oprotten met die 2 laat bleuming de td maar doen en bosker rest van seizoen afmaken als trainer
    Boshker en Bleuming moet je er ook uit gooien. De supporters hebben Boshker uitgekotst na zijn uitspraken over Brama, en wat heeft Bleuming gedaan dan? Ja mooi op vakantie gaan met de selectie maar hij heeft naar mijn weten ook geen enkele versterking aangebracht. Gewoon ook oprotten!!!
  • 13 Feb 2020 om 17:24
    Hey is vreselijk dat een voetbal makelaar bij ons achter het stuur zit.en niemand hem corrigeerd.
  • 13 Feb 2020 om 17:21
    Mooi oprotten met die 2 laat bleuming de td maar doen en bosker rest van seizoen afmaken als trainer