Slot beseft: ''Dat kan bij FC Twente twee kanten opvallen''

8
Slot beseft: ''Dat kan bij FC Twente twee kanten opvallen''

FC Twente neemt het komende zaterdag op tegen de nummer twee van de Eredivisie, AZ Alkmaar. De Alkmaarders verloren afgelopen woensdag met 3-1 van NAC Breda en dat zit Arne Slot, trainer van AZ, wel dwars.

"We hebben allebei geen lekkere week achter de rug", doelt Slot in gesprek met AZ TV op de situatie over Wout Brama. "Wij verloren natuurlijk van NAC en zij verloren van FC Emmen en er heerst onrust. Ik volg dat natuurlijk wel, omdat ik uit het oosten kom. Het is onvoorspelbaar wat je zaterdag kan verwachten."

De oefenmeester weet niet of De Tukkers een andere formatie aan gaan houden. "Je weet niet in welke opstelling ze aan gaan treden, je weet niet of ze in een ander systeem gaan spelen. Ze zitten in een behoorlijk slechte fase en dat kan twee kanten opvallen. Of ze zijn mega scherp of ze hebben totaal geen vertrouwen."

"Het zal aan ons liggen dat ze niet sterk aan de wedstrijd kunnen beginnen. Er zal echter veel voor nodig zijn", besluit Slot.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Feb 2020 om 13:19
    0-4 en Garcia er direct uitgooien.
  • 14 Feb 2020 om 13:12
    • Quote van 14 Feb 2020 om 12:46
      Mijnheer, mijn bericht was sarcasme. G2 en Ted die hem heeft aangesteld zijn 100% verantwoordelijk.
    Ok sorry verkeerd begrepen:-)
  • 14 Feb 2020 om 12:46
    • Quote van 14 Feb 2020 om 12:25
      Flikker op gek vertrouwen is kapot gemaakt door de trainer GG die geen wedstrijd de spelers op dezelfde plek zet en maar aan blijft kloten het is zijn schuld en volledige verantwoording voor de slechte prestaties samen met Ted. Dus gewoon oprotten !!!!!
    Mijnheer, mijn bericht was sarcasme. G2 en Ted die hem heeft aangesteld zijn 100% verantwoordelijk.
  • 14 Feb 2020 om 12:25
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:03
      Wees maar niet bang Arne, dankzij Woutje Brama is er totaal geen vertrouwen meer bij de spelers, trainer, assistent trainers, materiaalman, directeuren, secretaresses en de waterzuivering. De punten liggen hier voor het ophalen!
    Flikker op gek vertrouwen is kapot gemaakt door de trainer GG die geen wedstrijd de spelers op dezelfde plek zet en maar aan blijft kloten het is zijn schuld en volledige verantwoording voor de slechte prestaties samen met Ted. Dus gewoon oprotten !!!!!
  • 14 Feb 2020 om 12:23
    0-7
  • 14 Feb 2020 om 11:03
    Wees maar niet bang Arne, dankzij Woutje Brama is er totaal geen vertrouwen meer bij de spelers, trainer, assistent trainers, materiaalman, directeuren, secretaresses en de waterzuivering. De punten liggen hier voor het ophalen!
  • 14 Feb 2020 om 09:14
    Nou slot niemand weet wat de opstelling word die is nog nooit twee keer het zelfde geweest,waarschijnlijk Drommel in de spits vuckic op goal die variant hebben nog niet gehad. De rest loopt lamlendig rond met knikkende knieën en begrijpen niets van hun trainer 0-4
  • 14 Feb 2020 om 08:09
    Het kan twee kanten opvallen? Ik heb het spel de laatste tijd helaas maar één kant zien opvallen. Dat is wel opvallend.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›