'Voordeel' voor FC Twente in degradatiestrijd: ''Heeft een bonuspunt'' Vertrekt Bijen transfervrij? ''Dan ga je daar wel over nadenken'' VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

Jansen ziet verschil: ''Bij FC Twente breekt de pleuris dan uit''

( 55 reacties)
Jansen ziet verschil: ''Bij FC Twente breekt de pleuris dan uit''

Michel Jansen was in het seizoen 2013-2014 eindverantwoordelijk bij FC Twente met Alfred Schreuder, maar ziet dat het nog steeds een trainerskerkhof is in Enschede. De voormalig oefenmeester weet hoe dat komt.

"De club is gebaat bij rust, een trainer ook. De onrust blijft. Er worden nog steeds mensen aangeteld en weggestuurd. Er zit altijd veel druk op, dat is ook logisch, omdat het een hele grote club is", zegt Jansen in gesprek met Tubantia.

"Een goed voorbeeld vind ik vorige week. Heracles stond maar twee punten voor op Twente, maar daar is het rustig en in Enschede breekt de pleuris uit. Terwijl het verschil zo klein is. Die onrust komt ook voort uit angst, om niet te degraderen. Dat snap ik", vervolgt Jansen, die vindt dat het eerst bij de directie moet veranderen. "Het begint in de top. Als het management rust en ruimte creëert, voelt de rest van de organisatie dat", aldus Jansen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Feb 2020 om 16:43
    Boschker en Brama zijn onze helden! Die gaan vanavond voor een geweldige pot zorgen. Door dat gedram en gewrik van die Ten Voorde wordt iedereen, hoe goed ook, tot een sukkel gebombardeerd. Als het echt mis zit, zoals jarenlang een jaarrekening met miljoenen verliezen of Commissarissen die hun boekje te buiten gaan, of TvL die belachelijke aankopen doet, dan is dat veel te inhoudelijk voor hem. Snapt ie niet. Dus het probleem bij de wortel aanpakken lukt zo nooit. Gewoon rust in de tent en doen wat we moeten doen WINNEN
  • 14 Feb 2020 om 15:02
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:04
      Twente is DE uitgelezen uitdaging voor een coach. Degradatie afwenden en daarna met een schone lij opbouwen. Om te smullen!!
    Nee hoor! Kijk naar Pusic. Heeft keurig zijn doelen gehaald, maar moest toch weg. Er is echt meer nodig bij Fct dan alleen je doelen halen
  • 14 Feb 2020 om 14:40
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:30
      Goeie reactie. Erg inhoudelijk ook.
    Ach, het is wel duidelijk over gekomen als je er twee keer op reageert. Mooi kasteeltje bebouwd trouwens nu
  • 14 Feb 2020 om 13:50
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:56
      Judas Boschker moet maar effekes gaan proberen om bij een andere voetbalclub aan werk te komen. Gaat echter niet gebeuren op profniveau nu landelijk bekend is dat hij Brama een groot mes in de rug heeft gestoken. Dergelijke zaken zijn NOT DONE in deze branche.


      Misschien kan hij vakkenvuller worden bij de Aldi ofzo, want een studie die bepaalde (financiële) garanties biedt, daar heeft Judas Boschker het IQ niet voor.....
    Don't shoot the messenger! In ieder geval zolang we niet het volledige gesprek van dinsdag hebben gehoord. Of ben jij erbij geweest? Dan ben ik zeer benieuwd naar de volledige inhoud van het gesprek.
  • 14 Feb 2020 om 13:30
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:08
      Ga aub gewoon weer lekker met je lego spelen of ga een kleurplaat in tekenen oke
    Goeie reactie. Erg inhoudelijk ook.
  • 14 Feb 2020 om 13:30
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:08
      Ga aub gewoon weer lekker met je lego spelen of ga een kleurplaat in tekenen oke
    Goeie reactie. Erg inhoudelijk ook.
  • 14 Feb 2020 om 13:12
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:56
      Judas Boschker moet maar effekes gaan proberen om bij een andere voetbalclub aan werk te komen. Gaat echter niet gebeuren op profniveau nu landelijk bekend is dat hij Brama een groot mes in de rug heeft gestoken. Dergelijke zaken zijn NOT DONE in deze branche.


      Misschien kan hij vakkenvuller worden bij de Aldi ofzo, want een studie die bepaalde (financiële) garanties biedt, daar heeft Judas Boschker het IQ niet voor.....
    Doe toch is normaal joh! Als we iedereen die een grove fout maakt levenslang moesten veroordelen dan bleven er weinig meer over op straat. Het is hier geen noord Korea. Joop heeft ook fouten gemaakt maar nu hoor je al velen weer terug verlangen. Heb destijds vaak voor Joop opgenomen maar daar wilde niemand over horen. Zelfde geldt nu voor Boschker. Heeft een grove fout gemaakt maar niet alles is ineens verkeerd aan hem. Supporters die de club ten schande hebben gemaakt krijgen zelfs nieuwe kansen. Waarom zulke mensen dan niet?
  • 14 Feb 2020 om 13:08
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:33
      Nou, als we afhankelijk zijn van tikkie-terug-Drama, dan zijn we ten dode opgeschreven. Voor de rest...inderdaad geen weldenkende trainer die nu instapt, want dan moet je of heel veel zelfoverschatting hebben of knettergek zijn. Zonder daadkrachtige directie is Twente straks het Roda van het oosten.
    Ga aub gewoon weer lekker met je lego spelen of ga een kleurplaat in tekenen oke
  • 14 Feb 2020 om 12:21
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:33
      Nou, als we afhankelijk zijn van tikkie-terug-Drama, dan zijn we ten dode opgeschreven. Voor de rest...inderdaad geen weldenkende trainer die nu instapt, want dan moet je of heel veel zelfoverschatting hebben of knettergek zijn. Zonder daadkrachtige directie is Twente straks het Roda van het oosten.
    Brama heeft meer invloed dan GG en dat kunnen de lullos GG en Ted niet verkroppen. En dan ook nog als een laffe hond Boshker voor je karretje spannen dan is iedereen denk ik wel klaar met deze trainer en Ted. Nogmaals Brama zou het elftal beter laten draaien ondanks zijn tikkie terug of breed, beter dat dan dat er zo een kneus als Budkets , Espinosa, Aitor de bal zo in de voeten van de tegenstander leggen. Hou aub op zeg
  • 14 Feb 2020 om 12:04
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:33
      Nou, als we afhankelijk zijn van tikkie-terug-Drama, dan zijn we ten dode opgeschreven. Voor de rest...inderdaad geen weldenkende trainer die nu instapt, want dan moet je of heel veel zelfoverschatting hebben of knettergek zijn. Zonder daadkrachtige directie is Twente straks het Roda van het oosten.
    Het gaat om een leider in het veld, en iemand die zijn bek los durft te trekken tegenover Gracia.....
  • 14 Feb 2020 om 11:33
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:08
      Wat zouden de sponsoren dan nog kunnen doen zonder dat het hen nog meer geld kost? Ik denk dat zij...net als velen...murw geslagen zijn door de hele situatie en het afwachten.


      Je kunt Gracia er nu uit trappen....maar wat dan...wie dan aan het trainersroer? Welke trainer gaat zich momenteel de vingers willen branden aan een club die figuurlijk in de fik staat?


      We kunnen alleen maar afwachten, en onze hoop vestigen op Brama....mits Gracia hem gebruikt waar je hem nodig hebt.


      Degradeert de club opnieuw....tja, dan is het over en sluiten, maar goed....jaarlijks aan een zijden draadje hangen, daar wordt je als supporter ook niet vrolijk en blij van kerel........
    Nou, als we afhankelijk zijn van tikkie-terug-Drama, dan zijn we ten dode opgeschreven. Voor de rest...inderdaad geen weldenkende trainer die nu instapt, want dan moet je of heel veel zelfoverschatting hebben of knettergek zijn. Zonder daadkrachtige directie is Twente straks het Roda van het oosten.
  • 14 Feb 2020 om 11:25
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:15
      Jij ziet toch ook wel dat dit elftal ontbeert aan een echte spits. Nu kun je er eentje prestatie contract geven. We hebben toch allemaal gezien dat zo'n Mike Havenaar beter is dan die huidige spitsen die we nu hebben.
    Niet alleen een spits we missen leiders op het veld en daarnaast ook spelers die iets van ervaren mensen aan (willen) nemen de meesten denken allemaal alleen aan zichzelf en zijn net zo eigenwijs als de TD en trainer. We missen ook een snelle beweeglijke spits Berggreen een Vuckic zijn stroperig enige die ook spits zou kunnen is Menig of Aitor en misschien kun je Nakamura en Lang ook proberen voorin als spitsen. Zie liever dan een goede sterke verdediger komen.
  • 14 Feb 2020 om 11:25
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:18
      Moet jij je niet aansluiten bij de sessie van John Troost....Beetje posivitisme opkweken. Zal je goed doen.
    Ga heen te drammen met je Troost. Stort jij gewoon even een bak geld in de kas van Twente. Dan kan FC Twente al die spelers halen waar jij om schreeuwt.....
  • 14 Feb 2020 om 11:18
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:13
      Zo is dat Messi.


      UT is een regelrechte ADHD'er die dagelijks aan het blèren is. Als het aan hem had gelegen dan had de selectie nu uit 44 spelers bestaan.....
    Moet jij je niet aansluiten bij de sessie van John Troost....Beetje posivitisme opkweken. Zal je goed doen.
  • 14 Feb 2020 om 11:15
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:11
      Als Zwolle van het weekend wint kom je maandag met johny vant schip aan, doet R de boer toevallig de analyse mut hij er op de bank naast ie bint niet goed wies kerel.
    Jij ziet toch ook wel dat dit elftal ontbeert aan een echte spits. Nu kun je er eentje prestatie contract geven. We hebben toch allemaal gezien dat zo'n Mike Havenaar beter is dan die huidige spitsen die we nu hebben.
  • 14 Feb 2020 om 11:13
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:11
      Als Zwolle van het weekend wint kom je maandag met johny vant schip aan, doet R de boer toevallig de analyse mut hij er op de bank naast ie bint niet goed wies kerel.
    Zo is dat Messi.


    UT is een regelrechte ADHD'er die dagelijks aan het blèren is. Als het aan hem had gelegen dan had de selectie nu uit 44 spelers bestaan.....
  • 14 Feb 2020 om 11:11
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:07
      Dit soort jongens heb je straks echt nodig in de strijd om middenmoot/degradatie. Hij kan scoren. Als die trainer niet weggaat. Dan een extra speler er bij halen, op een positie waar het hard nodig is. Nu kan het!
    Als Zwolle van het weekend wint kom je maandag met johny vant schip aan, doet R de boer toevallig de analyse mut hij er op de bank naast ie bint niet goed wies kerel.
  • 14 Feb 2020 om 11:11
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:07
      Dit soort jongens heb je straks echt nodig in de strijd om middenmoot/degradatie. Hij kan scoren. Als die trainer niet weggaat. Dan een extra speler er bij halen, op een positie waar het hard nodig is. Nu kan het!
    Havenaar is geen Spanjaard UT......
  • 14 Feb 2020 om 11:09
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:54
      OPGELET: Spits Mike Havenaar zit sinds Feb 2020 zonder club! Laatste club was in Bangkok. Hij kent TvL. B I N N E N H A L EN!
    Slik even je medicatie UT en ga even liggen......
  • 14 Feb 2020 om 11:08
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:57
      Klopt ook had ook wel actie van de sponsors verwacht maar ook vanaf die kant is het dood stil. Snap er geen kloten van.
    Wat zouden de sponsoren dan nog kunnen doen zonder dat het hen nog meer geld kost? Ik denk dat zij...net als velen...murw geslagen zijn door de hele situatie en het afwachten.


    Je kunt Gracia er nu uit trappen....maar wat dan...wie dan aan het trainersroer? Welke trainer gaat zich momenteel de vingers willen branden aan een club die figuurlijk in de fik staat?


    We kunnen alleen maar afwachten, en onze hoop vestigen op Brama....mits Gracia hem gebruikt waar je hem nodig hebt.


    Degradeert de club opnieuw....tja, dan is het over en sluiten, maar goed....jaarlijks aan een zijden draadje hangen, daar wordt je als supporter ook niet vrolijk en blij van kerel........
  • 14 Feb 2020 om 11:08
    We moeten het zien te redden met deze groep en deze trainer. Het feit is alleen wel dat zowel van Leeuwen als Garcia hopeloos falen. Van Leeuwen zei na de zomerstop al dat de selectie niet in balans was en dat er zelfs geld over was om in de winterstop de selectie te versterken en kapitaal op te bouwen.Hij heeft hier een half jaar de tijd voor gehad en het resultaat zijn 2 gehuurde spelers en een selectie die nog steeds niet in balans is. Garcia maakt de fout dat hij niet afwijkt van zijn eigen gedachtes over de manier van spelers. Als beginnend coach moet je natuurlijk open staan voor iemand met een andere idee over het spel( zoals Brama). Dat maakt een trainer juist sterker. Als Ted en Garcia gewoon eerlijk hun fouten toegeven is er niets aan de hand, maar ze kiezen er voor om de supporters en Brama de schuld te geven van de slechte prestaties. Dit kan natuurlijk niet en dat hoeven wij ook niet te pikken. En daarom is het nu nog even overleven in de eredivisie en daarna zo snel mogelijk afscheid nemen van van Leeuwen en Garcia
  • 14 Feb 2020 om 11:07
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:02
      Omdat hij Ted kent is het juist een reden om het niet te doen.
    Dit soort jongens heb je straks echt nodig in de strijd om middenmoot/degradatie. Hij kan scoren. Als die trainer niet weggaat. Dan een extra speler er bij halen, op een positie waar het hard nodig is. Nu kan het!
  • 14 Feb 2020 om 11:04
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:41
      Fct lijkt vleugellam. Wie is Fct nog en wie heeft het voor het zeggen. Het incident van afgelopen dinsdag laat duidelijk zien dat er geen enkele vorm van leiding is. OvdK hoor ik niet en GG laat zijn assistent het vuile werk opknappen en Ted heb ik ook niet gehoord. Ik geloof wel dat PvdK achter de schermen veel goed werk doet op financieel vlak, maar waar is de gepassioneerde leider, de Verbinder, degene die, ook als het moeilijk is, blijft communiceren. Deze persoon is er niet. Verdelende is dat wanneer GG en misschien TvL op straat worden gezet we weer iemand moeten Vinden die in deze drijfzandorganisatie wil werken. De betere trainer kijken vaak iets verder dan het salarisstrookje. Zij kijken in welke organisatie kom ik terecht? Bij wie kan ik aankloppen als ik iets nodig heb? Hoe is de boel georganiseerd? Laat dat nu bij Fct bagger zijn. Je staat er helemaal alleen voor, zonder geld, zonder steun en zonder uitgebalanceerd team. Ik denk dat ze moeten beginnen met een goed plan en een gepassioneerde leider en van daaruit de organisatie opbouwen met goede mensen die werken vanuit het belang van Fct. Ik snap ook heel goed dat we ondertussen niet mogen degraderen.
    Twente is DE uitgelezen uitdaging voor een coach. Degradatie afwenden en daarna met een schone lij opbouwen. Om te smullen!!
  • 14 Feb 2020 om 11:04
    Laat Alsjeblieft spits Mike Havenaar (EX Vitesse) naar de Grolsch Veste komen. Transfervrij en op te nenen in de selectie. Het is een echte spits. Verwacht geen grote conditionele achterstand. Dat wij uberbaupt geen fatsornlijke spits hebben is schandalig.
  • 14 Feb 2020 om 11:02
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:54
      OPGELET: Spits Mike Havenaar zit sinds Feb 2020 zonder club! Laatste club was in Bangkok. Hij kent TvL. B I N N E N H A L EN!
    Omdat hij Ted kent is het juist een reden om het niet te doen.
  • 14 Feb 2020 om 10:57
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:47
      en waarzijn de de sponsors die 15 milj. hebben gelapt vorig jaar ..die zien hun investering toch ook zo het putje ingaan..
    Klopt ook had ook wel actie van de sponsors verwacht maar ook vanaf die kant is het dood stil. Snap er geen kloten van.
  • 14 Feb 2020 om 10:56
    • Quote van 14 Feb 2020 om 09:14
      Dat is niet de top! Ted moet eruit en García gelijk erachter aan. Boschker moet door het stof maar verdiend een 2e kans als hij zijn excuses maakt. Hij is misleid en misbruikt en is daardoor de fout in gegaan.
    Judas Boschker moet maar effekes gaan proberen om bij een andere voetbalclub aan werk te komen. Gaat echter niet gebeuren op profniveau nu landelijk bekend is dat hij Brama een groot mes in de rug heeft gestoken. Dergelijke zaken zijn NOT DONE in deze branche.


    Misschien kan hij vakkenvuller worden bij de Aldi ofzo, want een studie die bepaalde (financiële) garanties biedt, daar heeft Judas Boschker het IQ niet voor.....
  • 14 Feb 2020 om 10:54
    OPGELET: Spits Mike Havenaar zit sinds Feb 2020 zonder club! Laatste club was in Bangkok. Hij kent TvL. B I N N E N H A L EN!
  • 14 Feb 2020 om 10:47
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:04
      Het is gewoon belachelijk bij elke andere club was er al actie ondernomen, en wat gebeurt er bij onze club? Iedereen binnen Twente houdt de kaken op elkaar en laat de boel lekker door sudderen tot we op een plek staan dat we er uit vliegen. Dan komen ze in actie maar veel te laat let maar op. Ze moeten gewoon nu ingrijpen en Ted GG en Boshker op straat zetten, er is zoveel wrijving dat komt echt niet meer goed onder GG. Ik snap alleen niet dat er geen actie vanuit de RvC, PvdK enz enz komt. Zit ze er dan allemaal om de zakken te vullen en ze het geen moer interesseert wat er gebeurt met de club? Zolang Ted en GG er zitten zal de spanning er volop blijven staan met een dramatisch afloop. Aub Ted en GG rot op !!!!
    en waarzijn de de sponsors die 15 milj. hebben gelapt vorig jaar ..die zien hun investering toch ook zo het putje ingaan..
  • 14 Feb 2020 om 10:44
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:41
      Fct lijkt vleugellam. Wie is Fct nog en wie heeft het voor het zeggen. Het incident van afgelopen dinsdag laat duidelijk zien dat er geen enkele vorm van leiding is. OvdK hoor ik niet en GG laat zijn assistent het vuile werk opknappen en Ted heb ik ook niet gehoord. Ik geloof wel dat PvdK achter de schermen veel goed werk doet op financieel vlak, maar waar is de gepassioneerde leider, de Verbinder, degene die, ook als het moeilijk is, blijft communiceren. Deze persoon is er niet. Verdelende is dat wanneer GG en misschien TvL op straat worden gezet we weer iemand moeten Vinden die in deze drijfzandorganisatie wil werken. De betere trainer kijken vaak iets verder dan het salarisstrookje. Zij kijken in welke organisatie kom ik terecht? Bij wie kan ik aankloppen als ik iets nodig heb? Hoe is de boel georganiseerd? Laat dat nu bij Fct bagger zijn. Je staat er helemaal alleen voor, zonder geld, zonder steun en zonder uitgebalanceerd team. Ik denk dat ze moeten beginnen met een goed plan en een gepassioneerde leider en van daaruit de organisatie opbouwen met goede mensen die werken vanuit het belang van Fct. Ik snap ook heel goed dat we ondertussen niet mogen degraderen.
    Kortom waar is Joop;-)
  • 14 Feb 2020 om 10:41
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:21
      Jahoor! Ook nog een kwakzalver erbij!
    Fct lijkt vleugellam. Wie is Fct nog en wie heeft het voor het zeggen. Het incident van afgelopen dinsdag laat duidelijk zien dat er geen enkele vorm van leiding is. OvdK hoor ik niet en GG laat zijn assistent het vuile werk opknappen en Ted heb ik ook niet gehoord. Ik geloof wel dat PvdK achter de schermen veel goed werk doet op financieel vlak, maar waar is de gepassioneerde leider, de Verbinder, degene die, ook als het moeilijk is, blijft communiceren. Deze persoon is er niet. Verdelende is dat wanneer GG en misschien TvL op straat worden gezet we weer iemand moeten Vinden die in deze drijfzandorganisatie wil werken. De betere trainer kijken vaak iets verder dan het salarisstrookje. Zij kijken in welke organisatie kom ik terecht? Bij wie kan ik aankloppen als ik iets nodig heb? Hoe is de boel georganiseerd? Laat dat nu bij Fct bagger zijn. Je staat er helemaal alleen voor, zonder geld, zonder steun en zonder uitgebalanceerd team. Ik denk dat ze moeten beginnen met een goed plan en een gepassioneerde leider en van daaruit de organisatie opbouwen met goede mensen die werken vanuit het belang van Fct. Ik snap ook heel goed dat we ondertussen niet mogen degraderen.
  • 14 Feb 2020 om 10:38
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:36
      Wat moeten wij met die Troost?? Pappen en nat houden? Nee gewoon doorpakken GG en Ted eruit en vergeet Boshker niet.
    We gaan zien of een Mental coach deze ploeg wakker krijgt en de trainer ook. Een sprankje hoop. Maar we laten ons graag verrassen!
  • 14 Feb 2020 om 10:36
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:15
      John Troost, wie kent hem niet. Is vandaag binnen de muren van de Veste aan het werk. Trek ze maar helemaal uit hun comfortzone en met name de trainer. Helemaal los van zijn eigen visie. Als iemand het zou kunnen, dan is het John Troost!
    Wat moeten wij met die Troost?? Pappen en nat houden? Nee gewoon doorpakken GG en Ted eruit en vergeet Boshker niet.
  • 14 Feb 2020 om 10:21
    • Quote van 14 Feb 2020 om 10:15
      John Troost, wie kent hem niet. Is vandaag binnen de muren van de Veste aan het werk. Trek ze maar helemaal uit hun comfortzone en met name de trainer. Helemaal los van zijn eigen visie. Als iemand het zou kunnen, dan is het John Troost!
    Jahoor! Ook nog een kwakzalver erbij!
  • 14 Feb 2020 om 10:15
    John Troost, wie kent hem niet. Is vandaag binnen de muren van de Veste aan het werk. Trek ze maar helemaal uit hun comfortzone en met name de trainer. Helemaal los van zijn eigen visie. Als iemand het zou kunnen, dan is het John Troost!
  • 14 Feb 2020 om 10:04
    Het is gewoon belachelijk bij elke andere club was er al actie ondernomen, en wat gebeurt er bij onze club? Iedereen binnen Twente houdt de kaken op elkaar en laat de boel lekker door sudderen tot we op een plek staan dat we er uit vliegen. Dan komen ze in actie maar veel te laat let maar op. Ze moeten gewoon nu ingrijpen en Ted GG en Boshker op straat zetten, er is zoveel wrijving dat komt echt niet meer goed onder GG. Ik snap alleen niet dat er geen actie vanuit de RvC, PvdK enz enz komt. Zit ze er dan allemaal om de zakken te vullen en ze het geen moer interesseert wat er gebeurt met de club? Zolang Ted en GG er zitten zal de spanning er volop blijven staan met een dramatisch afloop. Aub Ted en GG rot op !!!!
  • 14 Feb 2020 om 10:03
    Als er wordt gesproken over rust in de top dan bedoeld hij niet de trainers.Het is onduidelijk wie de top van twente vormen dat blijkt nu er zo veel onrust is heel duidelijk.De AD vd Kraan is buiten de nieuwjaars toespraak onzichtbaar net als van Leeuwen die doet of zijn neus bloed.Ook de RvC is alleen op papier aanwezig terwijl in deze situatie zij de direktie tot de orde moeten roepen.Ook blijkt dat de leiding ontbreekt uit het statement dat werd uitgegeven over het incident van woensdag niet is ondertekend door de direktie.Twente heeft naast een financieele probleem ook nog een lekkend dak en daar heeft iedereen in de veste last van. (met lekkend dak bedoel ik geen functionerende direktie)
  • 14 Feb 2020 om 09:48
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Dat ga je nooit weten kearl. Lekker anoniem mijn diepste zielenroerselen delen terwijl niemand weet wie ik ben. Misschien ben ik koning Willy wel, weet jij veel.
  • 14 Feb 2020 om 09:48
    • Quote van 14 Feb 2020 om 09:40
      Je zegt hiervoor net dat je niet terug wil komen op het oude????
    Dit is iemand die niet uit de regio komt, maar wel de club kent. Micheal Jansen kent de club ook, maar heeft te veel binding met deze regio.
  • 14 Feb 2020 om 09:40
    • Quote van 14 Feb 2020 om 09:31
      Danny Lanndzaat is momenteel een vrije assistentrainer. Heeft al wat jaren als assiatent ervaring en ook bij Henk Ten Cate. Hij kent de club. Komt niet uit deze regio. Waarom deze man er niet bij halen.
    Je zegt hiervoor net dat je niet terug wil komen op het oude????
  • 14 Feb 2020 om 09:37
    • Quote van 14 Feb 2020 om 09:35
      Je zegt het al; assistent.
    Dan kan je Dennis van Rhee doorschuiven naar Jong Twente. Wat heeft die gepresteerd?
  • 14 Feb 2020 om 09:35
    • Quote van 14 Feb 2020 om 09:31
      Danny Lanndzaat is momenteel een vrije assistentrainer. Heeft al wat jaren als assiatent ervaring en ook bij Henk Ten Cate. Hij kent de club. Komt niet uit deze regio. Waarom deze man er niet bij halen.
    Je zegt het al; assistent.
  • 14 Feb 2020 om 09:33
    • Quote van 14 Feb 2020 om 09:12
      Michel mag van mij direct terug op de bank. Met hem was het rustig. Zelfde als met Hake. Je hebt gewoon een nuchter persoon op de bank van Twente nodig, geen Spaanse paellavretter
    Rene Hake teken ik direct voor.
  • 14 Feb 2020 om 09:33
    • Quote van 14 Feb 2020 om 09:11
      Het feit dat je niet veel verder komt dan een forum van Twentefans.nl met al je wijsheden maakt dat ik niet echt onder indruk ben. Have a nice day schreeuwlelijk
    Alsdus een medeformumlid, hoeveel verder kom jij btw dan dit forum?
    Ben jij verheven boven anderen?
    Deel jij jouw wijsheden eens, kom je verder dan Aap Noot Mies?
  • 14 Feb 2020 om 09:31
    Danny Lanndzaat is momenteel een vrije assistentrainer. Heeft al wat jaren als assiatent ervaring en ook bij Henk Ten Cate. Hij kent de club. Komt niet uit deze regio. Waarom deze man er niet bij halen.
  • 14 Feb 2020 om 09:28
    • Quote van 14 Feb 2020 om 09:12
      Michel mag van mij direct terug op de bank. Met hem was het rustig. Zelfde als met Hake. Je hebt gewoon een nuchter persoon op de bank van Twente nodig, geen Spaanse paellavretter
    Niet terugkomen op het oude. Geen oude personeel terughalen. Zijn ze bezig met opruimen van de zooi, komen er weer oude personen terug. Dat moet je toch niet willen.
  • 14 Feb 2020 om 09:28
    • Quote van 14 Feb 2020 om 09:12
      Michel mag van mij direct terug op de bank. Met hem was het rustig. Zelfde als met Hake. Je hebt gewoon een nuchter persoon op de bank van Twente nodig, geen Spaanse paellavretter
    helemaal mee eens,Gewoon een nuchtere Tukker,de veel voor het voetbal betekend heeft en nog een kerel met kennis en set Wout er naast als hulptrainer en die Niemeijer,de rest die nu op de bank zitten brengen niets
  • 14 Feb 2020 om 09:25
    • Quote van 14 Feb 2020 om 08:42
      Wil jij beweren dat het goed gaat dan ? Waar is bv een PvdK nu het rommelt ?
    Is dat zijn taak dan? Hij is gewoon een ordinaire boekhouder, die de club tot op het bot aan het saneren is.
  • 14 Feb 2020 om 09:14
    • Quote van 14 Feb 2020 om 08:24
      Precies door de "top" te ontslaan.Beginnen met Garcia en judas Boschker er direct achteraan.
    Dat is niet de top! Ted moet eruit en García gelijk erachter aan. Boschker moet door het stof maar verdiend een 2e kans als hij zijn excuses maakt. Hij is misleid en misbruikt en is daardoor de fout in gegaan.
  • 14 Feb 2020 om 09:12
    Michel mag van mij direct terug op de bank. Met hem was het rustig. Zelfde als met Hake. Je hebt gewoon een nuchter persoon op de bank van Twente nodig, geen Spaanse paellavretter
  • 14 Feb 2020 om 09:11
    • Quote van 14 Feb 2020 om 09:05
      Ach simplisme ten top.
      Struisvogel.
      Straks wel meebleren als het misgaat, maar het benoemen en actie eisen veroordelen.

      Door mensen als jij gaat de wereld kapot.
      Zwijgend toezoen hoe iets kapot gaat en weigeren er ook maar iets aan te doen.
    Het feit dat je niet veel verder komt dan een forum van Twentefans.nl met al je wijsheden maakt dat ik niet echt onder indruk ben. Have a nice day schreeuwlelijk
  • 14 Feb 2020 om 09:05
    • Quote van 14 Feb 2020 om 08:36
      Ik stel voor dat jij daarna het stokje overneemt. Dan kun je het laten zien hoe het moet, want je schijnt er heel veel verstand van te hebben.
    Ach simplisme ten top.
    Struisvogel.
    Straks wel meebleren als het misgaat, maar het benoemen en actie eisen veroordelen.

    Door mensen als jij gaat de wereld kapot.
    Zwijgend toezoen hoe iets kapot gaat en weigeren er ook maar iets aan te doen.
  • 14 Feb 2020 om 08:42
    • Quote van 14 Feb 2020 om 08:36
      Ik stel voor dat jij daarna het stokje overneemt. Dan kun je het laten zien hoe het moet, want je schijnt er heel veel verstand van te hebben.
    Wil jij beweren dat het goed gaat dan ? Waar is bv een PvdK nu het rommelt ?
  • 14 Feb 2020 om 08:36
    • Quote van 14 Feb 2020 om 08:24
      Precies door de "top" te ontslaan.Beginnen met Garcia en judas Boschker er direct achteraan.
    Ik stel voor dat jij daarna het stokje overneemt. Dan kun je het laten zien hoe het moet, want je schijnt er heel veel verstand van te hebben.
  • 14 Feb 2020 om 08:24
    Precies door de "top" te ontslaan.Beginnen met Garcia en judas Boschker er direct achteraan.
zaterdag 29 februari 2020
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›