Voortijdig vertrek Garcia? ''Uiteindelijk niet meer tegen te houden''

24
Voortijdig vertrek Garcia? ''Uiteindelijk niet meer tegen te houden''

De druk op FC Twente-trainer Gonzalo Garcia is de afgelopen week enorm toegenomen. Fardau Wagenaar van TC Tubantia verwacht niet dat de oefenmeester het tij nog kan keren in Enschede.

"Ik kan me niet voorstellen dat hij dit weer op kan pakken, want er is teveel gebeurd, er zijn teveel krachten bij FC Twente en er zijn teveel emoties om Garcia nog te omarmen", zegt Wagenaar bij De Ballen Verstand. "Sinds 2012 zijn eigenlijk alle trainers de laan uitgestuurd of zijn contracten niet verlengd. Je weet eigenlijk van tevoren al dat dit 'm niet meer gaat worden."

"Vorige week nam je al een voorschot door te zeggen dat hij volgend jaar geen trainer meer is", vult collega Leon ten Voorde aan. "Maar dat kan je nu echt met een uitroepteken neer gaan zetten. Hij is volgend jaar geen trainer meer bij FC Twente", aldus Ten Voorde, die twijfelt of Garcia het seizoen af gaat maken in Enschede.

"Tot een week geleden zei ik volmondig 'ja'. Maar inmiddels zijn er zoveel dingen misgegaan", geeft de clubwatcher aan. "Niet alleen het voetbal is heel beroerd, maar ook het management vanuit de staf. Ik durf er geen volmondig 'ja' meer op te zeggen. Er spelen op dit moment zoveel dingen en uiteindelijk is dat niet meer tegen te houden." Garcia heeft overigens een aflopend contract bij FC Twente.

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Feb 2020 om 07:15
    Wat een onzinverhalen Twente wordt gewoon de nummer 12 in de eredivisie
  • 14 Feb 2020 om 17:23
    • Quote van 14 Feb 2020 om 17:06
      Als Garcia weet te handhaven, moet je hem niet wegdoen. Helemaal als het grote deel van de selectie er achter staat. Garcia krijgt nu harde lessen, die Danny Buys in zijn eerste jaar Groningen ook heeft gehad. Alles liep tegen en maakte ook niet slimme keuzes. Hier word Gonzalo Garcia sterker van, al gaat het met vallen en opstaan. Ga niet onnodig de rust verstoren en een trainer de laan uitsturen als dit niet nodig is, hekemaal bij handhaving, want dat is nog steeds het grote doel. Hoe maakt niet uit. Wat er moet gebeuren in de zomer is de TD Ted van Leeuwen vervangen in de zomer. Van Rhee eruit of naar Jong Twente en naast Garcia een ervaren assistent trainer. Wout Vrama betrekjen bij spelersonderhandelingen zodat hij kan fungeren in de toekomst als TD. Opleiden heet dat.
    De selectie erachter? 25 contracten lopen af. Er is geen selectie.

    Je haalt Groningen aan. Hele andere situatie. Jans en Buys hadden gegokt op eigen jeugd en dat gecorrigeerd.

    Garcia heeft geen draagvlak onder de achterban. Weg ermee. Genoeg trainers beschikbaar die niet aan snuffelstage doen.
  • 14 Feb 2020 om 17:17
    • Quote van 14 Feb 2020 om 17:06
      Als Garcia weet te handhaven, moet je hem niet wegdoen. Helemaal als het grote deel van de selectie er achter staat. Garcia krijgt nu harde lessen, die Danny Buys in zijn eerste jaar Groningen ook heeft gehad. Alles liep tegen en maakte ook niet slimme keuzes. Hier word Gonzalo Garcia sterker van, al gaat het met vallen en opstaan. Ga niet onnodig de rust verstoren en een trainer de laan uitsturen als dit niet nodig is, hekemaal bij handhaving, want dat is nog steeds het grote doel. Hoe maakt niet uit. Wat er moet gebeuren in de zomer is de TD Ted van Leeuwen vervangen in de zomer. Van Rhee eruit of naar Jong Twente en naast Garcia een ervaren assistent trainer. Wout Vrama betrekjen bij spelersonderhandelingen zodat hij kan fungeren in de toekomst als TD. Opleiden heet dat.
    García moet blijven? Als dat gebeurt dan kan ik je garanderen dat een groot deel van de supporters hun jaarkaart niet gaan verlengen! En kom dan niet met het argument dat dit successupporters zijn!
  • 14 Feb 2020 om 17:06
    • Quote van 14 Feb 2020 om 16:44
      Danny Buys is kampioen geworden met amateurs, en heeft een Ajax fossiel naast zich. Plus een Jans die in de winterstop Groningen van de onderste regionen naar plaats 8 shopt.

      Garcia moet volgend seizoen weer beginnen met een heel nieuw team. En jij wil hem die klus laten klaren omdat jij overal een excuus voor kunt bedenken? Garcia maakt geen foutjes, hij maakt er een clusterfuck van. Een minimale eis voor een trainer moet zijn dat hij Nederlands en Engels kan, zelfs dat kan die clown niet.

      Ted mag er nu al wel uit. Iemand moet mij vertellen wat zijn meerwaarde is. Heb je ooit die whats-app gekregen die circuleerde over Ted van Leeuwen? Je schrikt je lam.

      Garcia mag het afmaken, geld gooien tegen een nieuwe trainer daar is het nu te laat voor, en zodra we veilig zijn mag die mafkees vertrekken. Cursus Nederlands en Engels doen.
    Als Garcia weet te handhaven, moet je hem niet wegdoen. Helemaal als het grote deel van de selectie er achter staat. Garcia krijgt nu harde lessen, die Danny Buys in zijn eerste jaar Groningen ook heeft gehad. Alles liep tegen en maakte ook niet slimme keuzes. Hier word Gonzalo Garcia sterker van, al gaat het met vallen en opstaan. Ga niet onnodig de rust verstoren en een trainer de laan uitsturen als dit niet nodig is, hekemaal bij handhaving, want dat is nog steeds het grote doel. Hoe maakt niet uit. Wat er moet gebeuren in de zomer is de TD Ted van Leeuwen vervangen in de zomer. Van Rhee eruit of naar Jong Twente en naast Garcia een ervaren assistent trainer. Wout Vrama betrekjen bij spelersonderhandelingen zodat hij kan fungeren in de toekomst als TD. Opleiden heet dat.
  • 14 Feb 2020 om 16:44
    • Quote van 14 Feb 2020 om 16:07
      Blesure in het begin Matos, heeft wel impact op het team gehad. Daarna is Aitor geen schim geweest van wat hij in de beginne was. Het is en blijft een beginnende trainer, die zo nu en dan foutjes maakt. Wat ik Garcia wel verwijt is dat hij geen ervaren man erbij wil hebben. Ik denk dat we geduld moeten hebben met deze trainer, die leert nu van zijn fouten. Zodat het volgend seizoen niet weer gebeurt. Kijk naar het vertrouwen van Groningen in Danny Buys. Daar liep het ook kommer en kwel. Dua labge adem en geduld hebben zou de club op den duur beter van worden, dan iedere keer trainer ontslaan of wegsturen. Hopelijk gaan we Zaterdag al een verbetering van het spel zien en vallen de punten een keer de goede kant op.
    Danny Buys is kampioen geworden met amateurs, en heeft een Ajax fossiel naast zich. Plus een Jans die in de winterstop Groningen van de onderste regionen naar plaats 8 shopt.

    Garcia moet volgend seizoen weer beginnen met een heel nieuw team. En jij wil hem die klus laten klaren omdat jij overal een excuus voor kunt bedenken? Garcia maakt geen foutjes, hij maakt er een clusterfuck van. Een minimale eis voor een trainer moet zijn dat hij Nederlands en Engels kan, zelfs dat kan die clown niet.

    Ted mag er nu al wel uit. Iemand moet mij vertellen wat zijn meerwaarde is. Heb je ooit die whats-app gekregen die circuleerde over Ted van Leeuwen? Je schrikt je lam.

    Garcia mag het afmaken, geld gooien tegen een nieuwe trainer daar is het nu te laat voor, en zodra we veilig zijn mag die mafkees vertrekken. Cursus Nederlands en Engels doen.
  • 14 Feb 2020 om 16:08
    • Quote van 14 Feb 2020 om 15:42
      Ik geloof dat ik vanaf dag 1 heb gezegd dat de aanstelling van Garcia schandalig is, ik geloof dat ik vanaf dag 1 heb gezegd dat Van Leeuwen een malafide tweedehands autohandelaar is, en ik geloof dat ik heb gezegd dat ik deze mening heb of we nu 16de of 8ste worden.

      De lijst blijft dus staan ja, ongeacht.

      Jij bent helemaal van het padje af, of hebt homoerotische gevoelens voor Garcia? Garcia mag aanmodderen, is opzichtig aan het falen op alle fronten. Dat het voetbal slecht is, geen probleem, dat hadden we verwacht. Dat Garcia moest zoeken naar de juiste 11, ook geen probleem. Dat we nu nog steeds in de voorbereiding zitten en we nul automatismen en nul spellijnen zien. Dan alle randzaken, al het geouwehoer in de media, gewoon FC Twente onwaardig. Garcia is met recht de slechts presterende trainer die we ooit gehad hebben, dat terwijl hij volledige bescherming en medewerking geniet van Ted van Leeuwen, niets maar dan ook niets stond hem in de weg om er een fatsoenlijk seizoen van te maken.
    Ikzeg. Bam. Ben het helemaal met u eens. En ook holcher gratis erbij mee aub out met die drie.
  • 14 Feb 2020 om 16:07
    • Quote van 14 Feb 2020 om 15:42
      Ik geloof dat ik vanaf dag 1 heb gezegd dat de aanstelling van Garcia schandalig is, ik geloof dat ik vanaf dag 1 heb gezegd dat Van Leeuwen een malafide tweedehands autohandelaar is, en ik geloof dat ik heb gezegd dat ik deze mening heb of we nu 16de of 8ste worden.

      De lijst blijft dus staan ja, ongeacht.

      Jij bent helemaal van het padje af, of hebt homoerotische gevoelens voor Garcia? Garcia mag aanmodderen, is opzichtig aan het falen op alle fronten. Dat het voetbal slecht is, geen probleem, dat hadden we verwacht. Dat Garcia moest zoeken naar de juiste 11, ook geen probleem. Dat we nu nog steeds in de voorbereiding zitten en we nul automatismen en nul spellijnen zien. Dan alle randzaken, al het geouwehoer in de media, gewoon FC Twente onwaardig. Garcia is met recht de slechts presterende trainer die we ooit gehad hebben, dat terwijl hij volledige bescherming en medewerking geniet van Ted van Leeuwen, niets maar dan ook niets stond hem in de weg om er een fatsoenlijk seizoen van te maken.
    Blesure in het begin Matos, heeft wel impact op het team gehad. Daarna is Aitor geen schim geweest van wat hij in de beginne was. Het is en blijft een beginnende trainer, die zo nu en dan foutjes maakt. Wat ik Garcia wel verwijt is dat hij geen ervaren man erbij wil hebben. Ik denk dat we geduld moeten hebben met deze trainer, die leert nu van zijn fouten. Zodat het volgend seizoen niet weer gebeurt. Kijk naar het vertrouwen van Groningen in Danny Buys. Daar liep het ook kommer en kwel. Dua labge adem en geduld hebben zou de club op den duur beter van worden, dan iedere keer trainer ontslaan of wegsturen. Hopelijk gaan we Zaterdag al een verbetering van het spel zien en vallen de punten een keer de goede kant op.
  • 14 Feb 2020 om 16:05
    Heb al een idee wie Utrechtse Tukker is, loopt ook zo'n malloot op Twitter te spammen uit Utrecht
  • 14 Feb 2020 om 15:42
    • Quote van 14 Feb 2020 om 15:29
      Hou het lijstje er ook even bij, als blijkt dat Garcia toch weet te handhaven met verbeterspel en een stabiele verstandshouding heeft met Wout Brama. Waar blijft de aanval op Ted van Leeuwen. We gaan ons tochniet twee keer aan dezelfde steen stoten door het transferbeleid over te laten aan deze ongeschikte praatjesmaker, die zich voordoet als TD maar van origine een journalist is en weet hoe hij het medialandschap moet onwijken. Na zondag zou hij de Conge moeten krijgen.
    Ik geloof dat ik vanaf dag 1 heb gezegd dat de aanstelling van Garcia schandalig is, ik geloof dat ik vanaf dag 1 heb gezegd dat Van Leeuwen een malafide tweedehands autohandelaar is, en ik geloof dat ik heb gezegd dat ik deze mening heb of we nu 16de of 8ste worden.

    De lijst blijft dus staan ja, ongeacht.

    Jij bent helemaal van het padje af, of hebt homoerotische gevoelens voor Garcia? Garcia mag aanmodderen, is opzichtig aan het falen op alle fronten. Dat het voetbal slecht is, geen probleem, dat hadden we verwacht. Dat Garcia moest zoeken naar de juiste 11, ook geen probleem. Dat we nu nog steeds in de voorbereiding zitten en we nul automatismen en nul spellijnen zien. Dan alle randzaken, al het geouwehoer in de media, gewoon FC Twente onwaardig. Garcia is met recht de slechts presterende trainer die we ooit gehad hebben, dat terwijl hij volledige bescherming en medewerking geniet van Ted van Leeuwen, niets maar dan ook niets stond hem in de weg om er een fatsoenlijk seizoen van te maken.
  • 14 Feb 2020 om 15:29
    • Quote van 14 Feb 2020 om 15:18
      Garcia een talentvolle trainer? Hoe durf je de woorden talent en trainer in combinatie met Garcia te gebruiken.

      Garcia laat elke week zien dat hij NUL verstand van voetbal heeft, NUL gogme en NUL management kwaliteiten. Als hij die wel heeft dan mag hij die elders bewijzen, zo ver mogelijk van Overijssel.

      12 Opstellingen 13 Ongelukken.

      - Elke wedstrijd minimaal 1 speler op de verkeerde plek
      - Het team staat of te hoog, of te laag
      - Garcia weet niet wat een 'aftastende fase' is. Daarom speelden wij vaak de eerste 20 minuten goed. Omdat de tegenstanders dit toestonden
      - Garcia begrijpt, alszijnde ex-prof, niet hoe om te gaan met een club-icoon.
      - Garcia heeft moeite met een wedstrijd te lezen
      - Garcia kon, heel vreemd, zelf niet eens benoemen na Emmen dat hij door zijn wissels de tactiek veranderde, en dat hij daarmee 4-3-3 ging spelen.
      - Garcia is arrogant, accepteert geen hulp van Fred (of Brama)
      - Garcia heeft minachtend naar de Beker gedaan, ons potentieel tonnen gekost
      - Garcia spreekt amper Engels, amper Nederlands.
      - Turkse vrouwen op fietsles zijn stabieler dan Garcia
      - Garcia heeft tijdens de Twente-tapes laten zien geen leider te zijn. Boschker en anderen voeren het woord, zijn inbreng uiterst puberaal


      De lijst is langer, maar hier wil ik het graag bij laten.
    Hou het lijstje er ook even bij, als blijkt dat Garcia toch weet te handhaven met verbeterspel en een stabiele verstandshouding heeft met Wout Brama. Waar blijft de aanval op Ted van Leeuwen. We gaan ons tochniet twee keer aan dezelfde steen stoten door het transferbeleid over te laten aan deze ongeschikte praatjesmaker, die zich voordoet als TD maar van origine een journalist is en weet hoe hij het medialandschap moet onwijken. Na zondag zou hij de Conge moeten krijgen.
  • 14 Feb 2020 om 15:25
    • Quote van 14 Feb 2020 om 15:09
      Een trainer is net zo goed als zijn spelersmateriaal. Wie heeft deze spelers in handen van Garcia gegeven. Daar is Ted van Leeuwen verantwoordelijk voor. Als de spelers niet renderen op hun positie, wat moet een trainer dan. Die moet wel wat proberen. Ik ben er met je mee eens dat de laatste 12 wedstrijden in een vastgestelde sanenstelling gespeeld moet worden met de poppetjes op de juiste plaats. Niet continue veranderen van Systeem. Dat is onkunde van de Technische staf. Dat is ook te verwijten aan Ted van Leeuwen. Hij heeft die staf zo samengesteld. Dus ook daarin gefaald. Nu moet de trainer roeien met de middelen die hij heeft. Het id aan hem omdat nu te gaan bewijzen. Met Brama als adviseur in zijn nek en in de kleedkamer. Dus er is nog een sprankje hoop. Maar Ted van Leeuwen moet de conge vroegtijdig krijgen.
    Nee! Wat heb jij gegeten vandaag ? Dementos?

    Een trainer bij een degradatiekandidaat moet JUIST toevoegen, moet JUIST door inzichten het maximale eruit persen. Juist discipline is onmeunig belangrijk, waar ontbreekt het aan? Juist. Ted van Leeuwen klaagt over absentie van discipline, WAAR HIJ VERANTWOORDELIJK VOOR IS als baas van Garcia. De Brama-saga is typerend voor de onkunde van Garcia ZELFS dat kan hij niet managen. In de KKD bespeelden veel teams ons door de tactiek op ons aan te passen, dat zijn trainers die sturing kunnen geven aan een team. Dit seizoen zien we het weer, FCT gaat oerdom verschrikkelijk hoog staan en onze tegenstanders hebben gewoon gezegd, leg 'm er maar overheen, ga de sprint aan. In December regent het tegendoelpunten, Garcia past zich eeeeeeeeeindelijk aan, en wat doet de broodmongool? Gaat met 10.5 man op eigen helft staan, zodat voetballen schier onmogelijk is.

    WEG met Garcia
    WEG met Ted
  • 14 Feb 2020 om 15:24
    • Quote van 14 Feb 2020 om 14:45
      Dikke aannames weer van twee spreekbuispoppen die sensatie op sensatie zoeken en zich zelf belangrijker vinden, maar zelf de aanval op Ted van Leeuwen niet durven te richten. Als Gonzalo Garcia weet te handhaven en zijn relatie met Wout Brama is weer stabiel. Moet deze dan ook weer wieberen bij trainerskerkhof FC Twente? Of gaan we inzien dat Garcia toch een talentvolle trainer is en nog een kans moet krijgen. Wat deze twee spreekpoppen zeggen zijn grote aannames. Weet wel dat Ted van Leeuwen gefaald heeft in het spelersbeleid. Spaanse rotzooi spelers via zijn zoon op de gok naar Twente heeft gehaald. Deze TD is ongeschikt gebleken en moet in de zomer vervangen worden. Meer dan 60% is op conto van Ted Leeuwen te wijzen die deze shit heeft gemanaged Bij onze club. Oprotten met Twd van Leeuwen. Garcia kan hier in principe weinig aan doen.
    Niet mee eens. Als GGG goede trainer was dan had hij vastgehouden aan zijn aanvallende visie en een logische opstelling. Hij heeft na zo' n 10 wedstrijden alles veranderd en poppetjes door elkaar gehutseld zodat er nu totaal geen chemie meer in het elftal zit. Je hebt toch ook gezien dat zelfs RKC over twee wedstrijden beter was als onze FCT.
  • 14 Feb 2020 om 15:22
    • Quote van 14 Feb 2020 om 15:18
      Garcia een talentvolle trainer? Hoe durf je de woorden talent en trainer in combinatie met Garcia te gebruiken.

      Garcia laat elke week zien dat hij NUL verstand van voetbal heeft, NUL gogme en NUL management kwaliteiten. Als hij die wel heeft dan mag hij die elders bewijzen, zo ver mogelijk van Overijssel.

      12 Opstellingen 13 Ongelukken.

      - Elke wedstrijd minimaal 1 speler op de verkeerde plek
      - Het team staat of te hoog, of te laag
      - Garcia weet niet wat een 'aftastende fase' is. Daarom speelden wij vaak de eerste 20 minuten goed. Omdat de tegenstanders dit toestonden
      - Garcia begrijpt, alszijnde ex-prof, niet hoe om te gaan met een club-icoon.
      - Garcia heeft moeite met een wedstrijd te lezen
      - Garcia kon, heel vreemd, zelf niet eens benoemen na Emmen dat hij door zijn wissels de tactiek veranderde, en dat hij daarmee 4-3-3 ging spelen.
      - Garcia is arrogant, accepteert geen hulp van Fred (of Brama)
      - Garcia heeft minachtend naar de Beker gedaan, ons potentieel tonnen gekost
      - Garcia spreekt amper Engels, amper Nederlands.
      - Turkse vrouwen op fietsles zijn stabieler dan Garcia
      - Garcia heeft tijdens de Twente-tapes laten zien geen leider te zijn. Boschker en anderen voeren het woord, zijn inbreng uiterst puberaal


      De lijst is langer, maar hier wil ik het graag bij laten.
    En zo is het!
  • 14 Feb 2020 om 15:21
    • Quote van 14 Feb 2020 om 15:13
      Een trainer is net zo goed als zijn spelersmateriaal. Wat een gelul. Kijk bij feynoord, stam 12 en advocaat met hetzelfde materiaal 3de. Onze trainer maakt spelers slechter, niet beter!
    Mooi voorbeeld, bedankt!
  • 14 Feb 2020 om 15:18
    • Quote van 14 Feb 2020 om 14:45
      Dikke aannames weer van twee spreekbuispoppen die sensatie op sensatie zoeken en zich zelf belangrijker vinden, maar zelf de aanval op Ted van Leeuwen niet durven te richten. Als Gonzalo Garcia weet te handhaven en zijn relatie met Wout Brama is weer stabiel. Moet deze dan ook weer wieberen bij trainerskerkhof FC Twente? Of gaan we inzien dat Garcia toch een talentvolle trainer is en nog een kans moet krijgen. Wat deze twee spreekpoppen zeggen zijn grote aannames. Weet wel dat Ted van Leeuwen gefaald heeft in het spelersbeleid. Spaanse rotzooi spelers via zijn zoon op de gok naar Twente heeft gehaald. Deze TD is ongeschikt gebleken en moet in de zomer vervangen worden. Meer dan 60% is op conto van Ted Leeuwen te wijzen die deze shit heeft gemanaged Bij onze club. Oprotten met Twd van Leeuwen. Garcia kan hier in principe weinig aan doen.
    Garcia een talentvolle trainer? Hoe durf je de woorden talent en trainer in combinatie met Garcia te gebruiken.

    Garcia laat elke week zien dat hij NUL verstand van voetbal heeft, NUL gogme en NUL management kwaliteiten. Als hij die wel heeft dan mag hij die elders bewijzen, zo ver mogelijk van Overijssel.

    12 Opstellingen 13 Ongelukken.

    - Elke wedstrijd minimaal 1 speler op de verkeerde plek
    - Het team staat of te hoog, of te laag
    - Garcia weet niet wat een 'aftastende fase' is. Daarom speelden wij vaak de eerste 20 minuten goed. Omdat de tegenstanders dit toestonden
    - Garcia begrijpt, alszijnde ex-prof, niet hoe om te gaan met een club-icoon.
    - Garcia heeft moeite met een wedstrijd te lezen
    - Garcia kon, heel vreemd, zelf niet eens benoemen na Emmen dat hij door zijn wissels de tactiek veranderde, en dat hij daarmee 4-3-3 ging spelen.
    - Garcia is arrogant, accepteert geen hulp van Fred (of Brama)
    - Garcia heeft minachtend naar de Beker gedaan, ons potentieel tonnen gekost
    - Garcia spreekt amper Engels, amper Nederlands.
    - Turkse vrouwen op fietsles zijn stabieler dan Garcia
    - Garcia heeft tijdens de Twente-tapes laten zien geen leider te zijn. Boschker en anderen voeren het woord, zijn inbreng uiterst puberaal


    De lijst is langer, maar hier wil ik het graag bij laten.
  • 14 Feb 2020 om 15:17
    • Quote van 14 Feb 2020 om 15:09
      Een trainer is net zo goed als zijn spelersmateriaal. Wie heeft deze spelers in handen van Garcia gegeven. Daar is Ted van Leeuwen verantwoordelijk voor. Als de spelers niet renderen op hun positie, wat moet een trainer dan. Die moet wel wat proberen. Ik ben er met je mee eens dat de laatste 12 wedstrijden in een vastgestelde sanenstelling gespeeld moet worden met de poppetjes op de juiste plaats. Niet continue veranderen van Systeem. Dat is onkunde van de Technische staf. Dat is ook te verwijten aan Ted van Leeuwen. Hij heeft die staf zo samengesteld. Dus ook daarin gefaald. Nu moet de trainer roeien met de middelen die hij heeft. Het id aan hem omdat nu te gaan bewijzen. Met Brama als adviseur in zijn nek en in de kleedkamer. Dus er is nog een sprankje hoop. Maar Ted van Leeuwen moet de conge vroegtijdig krijgen.
    Zo slecht zijn onze spelers niet. García maakt er een drama van. García Out
  • 14 Feb 2020 om 15:13
    • Quote van 14 Feb 2020 om 15:09
      Een trainer is net zo goed als zijn spelersmateriaal. Wie heeft deze spelers in handen van Garcia gegeven. Daar is Ted van Leeuwen verantwoordelijk voor. Als de spelers niet renderen op hun positie, wat moet een trainer dan. Die moet wel wat proberen. Ik ben er met je mee eens dat de laatste 12 wedstrijden in een vastgestelde sanenstelling gespeeld moet worden met de poppetjes op de juiste plaats. Niet continue veranderen van Systeem. Dat is onkunde van de Technische staf. Dat is ook te verwijten aan Ted van Leeuwen. Hij heeft die staf zo samengesteld. Dus ook daarin gefaald. Nu moet de trainer roeien met de middelen die hij heeft. Het id aan hem omdat nu te gaan bewijzen. Met Brama als adviseur in zijn nek en in de kleedkamer. Dus er is nog een sprankje hoop. Maar Ted van Leeuwen moet de conge vroegtijdig krijgen.
    Een trainer is net zo goed als zijn spelersmateriaal. Wat een gelul. Kijk bij feynoord, stam 12 en advocaat met hetzelfde materiaal 3de. Onze trainer maakt spelers slechter, niet beter!
  • 14 Feb 2020 om 15:09
    • Quote van 14 Feb 2020 om 14:57
      Tot nu toe hebben ze, helaas, wel vaak gelijk gekregen. Dat Ted de spelers en García ze dan moet gebruiken is idd niet de schuld van García. Maar een centrale verdediger op linksback zetten, de linksback zetten we op het middenveld neer. Vuckic als spits terwijl er een spits op de bank zit, maar die geven we geen kans. Een ongemotiveerde rechtsbuiten op blijven stellen, misschien Menig eens proberen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit is ook de schuld van Ted? Want dat zou inhouden dat hij de trainer is en García zijn stroman. Het spelersmateriaal kan García niks aan doen. De opstelling, de mentaliteit en geen vooruitgang zien bij de spelers is toch echt de fout van García. Een trainer die amper Nederlands spreekt, erg gebrekkig Engels kan toch niet iets fatsoenlijk overbrengen op spelers. García had slim moeten zijn en eerst nog een paar jaartjes als assistent op de bank moeten gaan zitten. Als hij nu het einde niet haalt is de kans groot dat zijn trainerscarriere voorbij is.
    Een trainer is net zo goed als zijn spelersmateriaal. Wie heeft deze spelers in handen van Garcia gegeven. Daar is Ted van Leeuwen verantwoordelijk voor. Als de spelers niet renderen op hun positie, wat moet een trainer dan. Die moet wel wat proberen. Ik ben er met je mee eens dat de laatste 12 wedstrijden in een vastgestelde sanenstelling gespeeld moet worden met de poppetjes op de juiste plaats. Niet continue veranderen van Systeem. Dat is onkunde van de Technische staf. Dat is ook te verwijten aan Ted van Leeuwen. Hij heeft die staf zo samengesteld. Dus ook daarin gefaald. Nu moet de trainer roeien met de middelen die hij heeft. Het id aan hem omdat nu te gaan bewijzen. Met Brama als adviseur in zijn nek en in de kleedkamer. Dus er is nog een sprankje hoop. Maar Ted van Leeuwen moet de conge vroegtijdig krijgen.
  • 14 Feb 2020 om 14:57
    • Quote van 14 Feb 2020 om 14:45
      Dikke aannames weer van twee spreekbuispoppen die sensatie op sensatie zoeken en zich zelf belangrijker vinden, maar zelf de aanval op Ted van Leeuwen niet durven te richten. Als Gonzalo Garcia weet te handhaven en zijn relatie met Wout Brama is weer stabiel. Moet deze dan ook weer wieberen bij trainerskerkhof FC Twente? Of gaan we inzien dat Garcia toch een talentvolle trainer is en nog een kans moet krijgen. Wat deze twee spreekpoppen zeggen zijn grote aannames. Weet wel dat Ted van Leeuwen gefaald heeft in het spelersbeleid. Spaanse rotzooi spelers via zijn zoon op de gok naar Twente heeft gehaald. Deze TD is ongeschikt gebleken en moet in de zomer vervangen worden. Meer dan 60% is op conto van Ted Leeuwen te wijzen die deze shit heeft gemanaged Bij onze club. Oprotten met Twd van Leeuwen. Garcia kan hier in principe weinig aan doen.
    Tot nu toe hebben ze, helaas, wel vaak gelijk gekregen. Dat Ted de spelers en García ze dan moet gebruiken is idd niet de schuld van García. Maar een centrale verdediger op linksback zetten, de linksback zetten we op het middenveld neer. Vuckic als spits terwijl er een spits op de bank zit, maar die geven we geen kans. Een ongemotiveerde rechtsbuiten op blijven stellen, misschien Menig eens proberen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit is ook de schuld van Ted? Want dat zou inhouden dat hij de trainer is en García zijn stroman. Het spelersmateriaal kan García niks aan doen. De opstelling, de mentaliteit en geen vooruitgang zien bij de spelers is toch echt de fout van García. Een trainer die amper Nederlands spreekt, erg gebrekkig Engels kan toch niet iets fatsoenlijk overbrengen op spelers. García had slim moeten zijn en eerst nog een paar jaartjes als assistent op de bank moeten gaan zitten. Als hij nu het einde niet haalt is de kans groot dat zijn trainerscarriere voorbij is.
  • 14 Feb 2020 om 14:52
    Laten we het hopen dat Garcia vertrekt, hoe sneller hoe beter.
  • 14 Feb 2020 om 14:47
    Ja Leo, nog even doorstoken weer een trainer van Twente de nek om gedraaid.Nog even en je hebt je quotum voor dit jaar weer binnen. Als FC Twente niet bestond stond je gewoon in de bouw, specie draaien en stenen aansjouwen, lekker dom werk daar hou je wel van
  • 14 Feb 2020 om 14:45
    Dikke aannames weer van twee spreekbuispoppen die sensatie op sensatie zoeken en zich zelf belangrijker vinden, maar zelf de aanval op Ted van Leeuwen niet durven te richten. Als Gonzalo Garcia weet te handhaven en zijn relatie met Wout Brama is weer stabiel. Moet deze dan ook weer wieberen bij trainerskerkhof FC Twente? Of gaan we inzien dat Garcia toch een talentvolle trainer is en nog een kans moet krijgen. Wat deze twee spreekpoppen zeggen zijn grote aannames. Weet wel dat Ted van Leeuwen gefaald heeft in het spelersbeleid. Spaanse rotzooi spelers via zijn zoon op de gok naar Twente heeft gehaald. Deze TD is ongeschikt gebleken en moet in de zomer vervangen worden. Meer dan 60% is op conto van Ted Leeuwen te wijzen die deze shit heeft gemanaged Bij onze club. Oprotten met Twd van Leeuwen. Garcia kan hier in principe weinig aan doen.
  • 14 Feb 2020 om 14:30
    Wout Brama aanstellen als trainer/speler ;-)
  • 14 Feb 2020 om 14:09
    Weg met die clown, een trainer is het zeker nog lang niet. 1 jaar wat lijntjes uitzetten en pionnetjes als assistent en direct denken dat je de grote man bent. Eigenlijk is het te gek voor woorden dat ze bij onze club hier mee akkoord zijn gegaan. TED neem aan dat jij ook je conclusie gaat trekken en liever vandaag dan morgen samen met deze clown via de achterdeur snel vertrekt. Vooral deze week is het wel duidelijk geworden dat jullie zwak en geen knip voor de muts waard zijn.