Brama bij wedstrijdselectie FC Twente: ''Beste voor de club''

78
Brama bij wedstrijdselectie FC Twente: ''Beste voor de club''

Wout Brama keert zaterdagavond terug bij de wedstrijdselectie van FC Twente. Trainer Gonzalo Garcia is overstag gegaan na alle commotie.

"We moeten op dit moment doen wat het beste is voor de club", laat de oefenmeester weten aan TC Tubantia. "En dus moeten we proberen de rust terug te krijgen. Of dit mijn beslissing is geweest? Ja, ook van mij. Als ik nee had gezegd, was het niet gebeurd."

Brama ontbrak de afgelopen wedstrijden bij de selectie, omdat Garcia dacht de routinier niet nodig te hebben. De supporters van FC Twente schreeuwden al lange tijd om Brama en toonden afgelopen dinsdag een spandoek in het uitvak bij FC Emmen. De 33-jarige middenvelder speelde tot dusver negen competitiewedstrijden dit seizoen.

78 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Feb 2020 om 16:06
    Het zal me niet verbazen dat Brama vandaag aan de aftrap begint. De kans op verlies is erg groot. Dan kunnen García en van Leeuwen zeggen. Zie nou maar
  • 14 Feb 2020 om 23:57
    Zijn we nu echt zo stom dat we ons laten opzetten te kiezen tussen 2 club iconen. De een heeft gereageerd uit emotie, de ander wil niet vanuit emotie reageren. Stop met deze mannen op de weegschaal te leggen. Sander moet gewoon zijn werk op de "bank" doen en Wout zijn werk op het "veld". Gargia moet gewoon opdonderen, het liefst zo snel mogelijk. Dan kunnen Sander en Wout elkaar vlink de waarheid zeggen, de hand schudden en weer tot op de bot gaan voor FcT. Maar de rat(ten) moeten weg.
  • 14 Feb 2020 om 20:15
    • Quote van 14 Feb 2020 om 19:58
      Willen we openheid of de volgende 'niets aan de hand' leugen? Brama houdt zich wijselijk stil. Kan er op duiden dat Boschker idd gelijk heeft, of dat hij wellicht niet meer olie op het vuur wilde gooien. Hield Boschker zich maar stil..
    Brama heeft laf de zaakwaarnemer wat laten zeggen. Nog nooit iets van die gozer gehoord.

    En ja, ik wil die leugen. Of liever de achterban heeft die leugen nodig. Dit is de transparantie die jij wil.

    Het is godverdomme de tweede keer dat clubmensen centraal staan in het beschadigen van de club terwijl we in noodweer verkeren. Eerst kut kinderen lely en Oisterwijk, en nu volwassenen waar je veeeeel meer van mag verwachten. Brama gaat niet vrijuit, boschker niet en Ted en Garcia al helemaal niet.

  • 14 Feb 2020 om 19:58
    • Quote van 14 Feb 2020 om 17:19
      Niemand heeft het over de rol van Brama. Brama had deze situatie zelf moeten managen. Had zelf na berichtgeving naar buiten toe moeten komen en zeggen: Niets aan de hand.

      Brama heeft z'n zaakwaarnemer wat laten zeggen, en dat maakt voor mij de argumentatie van Boschker zeer valide. Zelfs vandaag hebben we niets van Brama gehoord. Het ruikt naar rancune.

      Brama is een voetballer. Als hij het niet met Garcia eens is, dan mag hij dat zeggen, op normale manier. Als Garcia zijn advies negeert, dan hoort meneer zich daarin te schikken. Voetballer Brama. Ik geloof dus ook zonder meer dat Boschker de waarheid heeft gesproken, de waarheid is de perceptie van de TS.
    Willen we openheid of de volgende 'niets aan de hand' leugen? Brama houdt zich wijselijk stil. Kan er op duiden dat Boschker idd gelijk heeft, of dat hij wellicht niet meer olie op het vuur wilde gooien. Hield Boschker zich maar stil..
  • 14 Feb 2020 om 19:52
    • Quote van 14 Feb 2020 om 17:13
      Hoe zal jij je voelen na zulke uitspraken!!! Pak jij dan ook een biertje met diegene? Het is dat het na buiten is gebracht anders was hij er vet bij genaaid en niet tegen zomaar supporters, lui met invloed en daar heeft hij gebruik van gemaakt.
    Nee joh, het is Valentijnsdag, dus ik dacht: ik gooi er ff een romantische gedachte in. Realiteit zal idd anders zijn, haha
  • 14 Feb 2020 om 19:22
    • Quote van 14 Feb 2020 om 16:35
      Belachelijk dat "tikkie terug" weer erbij is
    Nou...ik heb er afgelopen dinsdag een stuk of 10 gezien.
  • 14 Feb 2020 om 19:14
    Dramatisch voetbal de laatste tijd. Aanvallen en op doel schieten komt haast niet meer voor en daardoor zijn wij figurant in elke wedstrijd. Tikkie en nog eens tikkie. Wanneer komt Fred Rutten ons helpen om weer eens dwingend te voetballen?. Dus Brama weer in het elftal en de rechtsback eruit. Kan nl. Niet voetballen.
  • 14 Feb 2020 om 18:04
    • Quote van 14 Feb 2020 om 17:13
      Hoe zal jij je voelen na zulke uitspraken!!! Pak jij dan ook een biertje met diegene? Het is dat het na buiten is gebracht anders was hij er vet bij genaaid en niet tegen zomaar supporters, lui met invloed en daar heeft hij gebruik van gemaakt.
    100+
  • 14 Feb 2020 om 17:19
    • Quote van 14 Feb 2020 om 16:50
      Ik zie het al voor me: Boschker en Brama schelden elkaar even helemaal verrot en doen hun zegje. Geven elkaar een hand en pakken samen even een biertje, zoals het echte kerels betaamt. Op naar een mooi slot!
    Niemand heeft het over de rol van Brama. Brama had deze situatie zelf moeten managen. Had zelf na berichtgeving naar buiten toe moeten komen en zeggen: Niets aan de hand.

    Brama heeft z'n zaakwaarnemer wat laten zeggen, en dat maakt voor mij de argumentatie van Boschker zeer valide. Zelfs vandaag hebben we niets van Brama gehoord. Het ruikt naar rancune.

    Brama is een voetballer. Als hij het niet met Garcia eens is, dan mag hij dat zeggen, op normale manier. Als Garcia zijn advies negeert, dan hoort meneer zich daarin te schikken. Voetballer Brama. Ik geloof dus ook zonder meer dat Boschker de waarheid heeft gesproken, de waarheid is de perceptie van de TS.
  • 14 Feb 2020 om 17:13
    • Quote van 14 Feb 2020 om 16:50
      Ik zie het al voor me: Boschker en Brama schelden elkaar even helemaal verrot en doen hun zegje. Geven elkaar een hand en pakken samen even een biertje, zoals het echte kerels betaamt. Op naar een mooi slot!
    Hoe zal jij je voelen na zulke uitspraken!!! Pak jij dan ook een biertje met diegene? Het is dat het na buiten is gebracht anders was hij er vet bij genaaid en niet tegen zomaar supporters, lui met invloed en daar heeft hij gebruik van gemaakt.
  • 14 Feb 2020 om 16:50
    Ik zie het al voor me: Boschker en Brama schelden elkaar even helemaal verrot en doen hun zegje. Geven elkaar een hand en pakken samen even een biertje, zoals het echte kerels betaamt. Op naar een mooi slot!
  • 14 Feb 2020 om 16:35
    Belachelijk dat "tikkie terug" weer erbij is
  • 14 Feb 2020 om 16:26
    • Quote van 14 Feb 2020 om 16:25
      Lees zijn teksten: de beslissing kwam OOK van hem. Ofterwijl: van bovenaf is opgedragen hem er weer bij te nemen. Weinig zelfreflectie
    Ook een aanname.
  • 14 Feb 2020 om 16:25
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:52
      Je kunt wel iedere keer een boeman aanwijzen. Voor deze actie heb ik wel weer respect voor van onze trainer. Garcia weet dat hij zelf fout zat. Blijkbaar heeft hij een grote beginnersfout gemaakt als beginnende trainer door onze clubicoon te negeren. Hij heeft zelf gezien wat voor chaos het met zich meebrengt. Nu ziet hij dat zelf ook in en daar komt hij netjes op terug. Dat heet zelreflectie. Dit kan alleen maar positivisme brengen voor het hele team morgenavond. Zal die sessie van John Troost dan toch enigzins van nut zijn geweest. Wie het weet mag het zeggen.
    Lees zijn teksten: de beslissing kwam OOK van hem. Ofterwijl: van bovenaf is opgedragen hem er weer bij te nemen. Weinig zelfreflectie
  • 14 Feb 2020 om 16:10
    DrommelTroupee - Plezesquero ofzoiets - Bijen - Verdonk Brama Selahi BusquetsLang Vuckic NakamuraDan weliswaar totaal geen creatief middenveld maar goed, we moeten toch tegenhouden
  • 14 Feb 2020 om 16:07
    • Quote van 14 Feb 2020 om 14:11
      Aitor was geblesseerd toch? Dus dan heb je geen linksbenige buitenspeler. Of Garcia moet Verdonk linksbuiten zetten :-)
    Inderdaad. Kan hij op het middenveld/achterhoede ook geen schade aanrichten.
  • 14 Feb 2020 om 16:05
    Ongeloofwaardig!!! ...... wat ‘n pröttel
  • 14 Feb 2020 om 15:56
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:26
      Jaja, Goede zaak weet ik nog zo net niet, De kans dat we er heel dik af gaan tegen AZ is levensgroot, als hij Brama nu ook nog opsteld, kan hij lekker doorzeiken door Brama dan verantwoordelijk te stellen , wn dan met een lange neus zeggen, zie nou wel, met Brama erbij worden we niet beter, ik kijk die achterbakse halve spanjaard er wel voor aan
    Maar stel met brama wint Twente van az wat wordt er dan gezegd en geschreven hij kan het toch nooit meer goed doen dus maakt niet uit met wout of zonder het brengt niks meer.
  • 14 Feb 2020 om 15:15
    • Quote van 14 Feb 2020 om 14:21
      Ik zie hier wel goed onderbouwde opmerkingen. Zelfreflectie mooi woord Man,Zouden meer mensen moeten doen.
    Zelfreflectie is een aanname net als de aanname dat Brama in de selectie een besluit van Garcia was/is.
    Denk eerder (aanname) dat TvL/Directie? heeft geadviseerd zet hem op de bank dan heb je dat "probleem opgelost".
  • 14 Feb 2020 om 15:14
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:52
      Je kunt wel iedere keer een boeman aanwijzen. Voor deze actie heb ik wel weer respect voor van onze trainer. Garcia weet dat hij zelf fout zat. Blijkbaar heeft hij een grote beginnersfout gemaakt als beginnende trainer door onze clubicoon te negeren. Hij heeft zelf gezien wat voor chaos het met zich meebrengt. Nu ziet hij dat zelf ook in en daar komt hij netjes op terug. Dat heet zelreflectie. Dit kan alleen maar positivisme brengen voor het hele team morgenavond. Zal die sessie van John Troost dan toch enigzins van nut zijn geweest. Wie het weet mag het zeggen.
    Wie mensen als John Troost binnen brengt moeten ze ook gelijk wegsturen.
  • 14 Feb 2020 om 14:21
    Brama is straks de oorzaak van het verlies omdat hij iedereen bang heeft gemaakt.Paniek voetbal kan je van af nu bij Twente komen zien verbaal en op het veld.De direktie blijft stil en een statement voor de ongenuanceerde woorden van de trainer en Bosker over een speler blijven uit.Ze kunnen maar twee dingen doen om ballen te tonen. Bosker en GG een boete geven of Brama uit de selectie verwijderen als hij de oorzaak is van de slechte resultaten.Het blijven zwijgen en alle onduidelijkheid laten gaan zo als nu gebeurd is dodelijk voor de club
  • 14 Feb 2020 om 14:21
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:52
      Je kunt wel iedere keer een boeman aanwijzen. Voor deze actie heb ik wel weer respect voor van onze trainer. Garcia weet dat hij zelf fout zat. Blijkbaar heeft hij een grote beginnersfout gemaakt als beginnende trainer door onze clubicoon te negeren. Hij heeft zelf gezien wat voor chaos het met zich meebrengt. Nu ziet hij dat zelf ook in en daar komt hij netjes op terug. Dat heet zelreflectie. Dit kan alleen maar positivisme brengen voor het hele team morgenavond. Zal die sessie van John Troost dan toch enigzins van nut zijn geweest. Wie het weet mag het zeggen.
    Ik zie hier wel goed onderbouwde opmerkingen. Zelfreflectie mooi woord Man,Zouden meer mensen moeten doen.
  • 14 Feb 2020 om 14:13
    Beste voor de club is dat je ontslag neemt Garcia.
  • 14 Feb 2020 om 14:13
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:31
      Geen Bosch???
    Misschien is dat wel beter idd. Zet je Selahi op 6 en Bosch samen met Vuckic cm. Breng je Brama later voor Bosch en zul je zien dat het stadion uit zijn dak gaat. Moet je wel zorgen dat je tegen die tijd nog niet heel dik achter staat.
  • 14 Feb 2020 om 14:11
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:40
      4-3-3 linies dicht bij elkaar houden, zowel aanvallend en vooral verdedigend. Kort op de man, zodat je strak en scherp in de duels kunt gaan. En ik zou eindelijk wel eens een linkspoot op de linkervleugel willen zien en aan de rechterkant een rechtspoot. Maar dat zal bij deze gast wel bij een illusie blijven. Die gooit van alles door elkaar, behalve de meest voor de hand liggende oplossingen.
    Aitor was geblesseerd toch? Dus dan heb je geen linksbenige buitenspeler. Of Garcia moet Verdonk linksbuiten zetten :-)
  • 14 Feb 2020 om 14:10
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:46
      Of op doel om dan achteraf te zeggen tje het loopt niet echt met Brama.
    Het zou me niets verbazen bij Garcia haha
  • 14 Feb 2020 om 14:08
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:40
      4-3-3 linies dicht bij elkaar houden, zowel aanvallend en vooral verdedigend. Kort op de man, zodat je strak en scherp in de duels kunt gaan. En ik zou eindelijk wel eens een linkspoot op de linkervleugel willen zien en aan de rechterkant een rechtspoot. Maar dat zal bij deze gast wel bij een illusie blijven. Die gooit van alles door elkaar, behalve de meest voor de hand liggende oplossingen.
    Je hebt geen spits dus daarom met Lang achter Keito en Menig gaan spelen lijkt me het beste.
  • 14 Feb 2020 om 14:07
    Morgenavond de ploeg in alle opzichten steunen. Dat betekent de volledige 100% steun voor de mensen op het veld en de bank. Geen leuzen naar Sander Boscker en ook Brama niet. Ga daar de aandacht niet op vestigen. Zou heel goed kunnen dat Boscker zijn excuses heeft aangeboden aan Wout Brama. Langzaam begint bij Garcia ook het licht te dalen dat hij fout zat. Grote kans dat de opstelling nu wel goed eruit gaat zien. Het word tijd dat we morgenavond die Kaaskoppen uit Alkmaar gaan verslaan. Nac deed het in Alkmaar. In de Veste kan het morgenavond ook. Laten we ons van goede kanten zien en positivisme meebrengen naar deze wedstrijd. De Grolsche Veste moet morgen kolken voor de tegenstander.
  • 14 Feb 2020 om 14:05
    Hahahahahaha mooi he dit!!!!
  • 14 Feb 2020 om 14:05
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:54
      Dit geeft wel aan dat het een goede trainer is. Denken in oplossingen en niet onnodig de boel opstoken.Nu is het aan Brama.
    Kop jochie uit volle borst. TROTS AI VEUR TWENTE je kan het.
  • 14 Feb 2020 om 14:03
    Brama gaat de puntjes op de i zetten let maar op
  • 14 Feb 2020 om 14:02
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:54
      Dit geeft wel aan dat het een goede trainer is. Denken in oplossingen en niet onnodig de boel opstoken.Nu is het aan Brama.
    Dit komt van Ted puur om de zooi rustig te houden. De trainert hoeft slechts op te zitten en pootjes te geven
  • 14 Feb 2020 om 13:58
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:54
      Dit geeft wel aan dat het een goede trainer is. Denken in oplossingen en niet onnodig de boel opstoken.Nu is het aan Brama.
    Hahahaha hoop oprecht dat dit sarcasme is.
    Anders ben je hopeloos verloren.
  • 14 Feb 2020 om 13:54
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:27
      Brama is en blijft op dit moment van mindere kwaliteit; als ik García was zou ik hem nu opstellen zodat alle supporters met eigen ogen kunnen zien, dat het drama is en niet brama
    Je hoorde niemand toen hij op de bank zat dus dat is het probleem niet. Gaat erom dat je hem uit de wedstrijd selectie gooit terwijl er nog genoeg plek op de bank was. Verder denk ik dat hij alleen van toegevoegde waarde is op 6. Alle ander posities heb je weinig aan hem maar dat geeft hij zelf ook aan.
  • 14 Feb 2020 om 13:54
    Dit geeft wel aan dat het een goede trainer is. Denken in oplossingen en niet onnodig de boel opstoken.Nu is het aan Brama.
  • 14 Feb 2020 om 13:53
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:40
      4-3-3 linies dicht bij elkaar houden, zowel aanvallend en vooral verdedigend. Kort op de man, zodat je strak en scherp in de duels kunt gaan. En ik zou eindelijk wel eens een linkspoot op de linkervleugel willen zien en aan de rechterkant een rechtspoot. Maar dat zal bij deze gast wel bij een illusie blijven. Die gooit van alles door elkaar, behalve de meest voor de hand liggende oplossingen.
    Jaaaa!!! Hoe simpel kan het zijn? Gewoon een linkspoot op links en rechtspoot op rechts. Veel moeilijker hoeft het niet te zijn. Voetbal is sowieso niet zo moeilijk, je kunt het moeilijk maken, dat is iets heel anders.
  • 14 Feb 2020 om 13:52
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:19
      En daar ging het laatste beetje geloofwaardigheid van Garcia
    Je kunt wel iedere keer een boeman aanwijzen. Voor deze actie heb ik wel weer respect voor van onze trainer. Garcia weet dat hij zelf fout zat. Blijkbaar heeft hij een grote beginnersfout gemaakt als beginnende trainer door onze clubicoon te negeren. Hij heeft zelf gezien wat voor chaos het met zich meebrengt. Nu ziet hij dat zelf ook in en daar komt hij netjes op terug. Dat heet zelreflectie. Dit kan alleen maar positivisme brengen voor het hele team morgenavond. Zal die sessie van John Troost dan toch enigzins van nut zijn geweest. Wie het weet mag het zeggen.
  • 14 Feb 2020 om 13:46
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:20
      Zul je zien dat hij hem straks nog in de basis zet ook, als spits...
    Of op doel om dan achteraf te zeggen tje het loopt niet echt met Brama.
  • 14 Feb 2020 om 13:44
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:40
      Das toch godverdomme wat de bedoeling is.. hij luistert en laat zien dat die op deze manier het beste wil voor de club en de onrust wil stoppen!!
    Het gaat niet om Brama. Brama Is slechts de belichaming van de foute keuzes van TD en TS.
  • 14 Feb 2020 om 13:44
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:40
      Das toch godverdomme wat de bedoeling is.. hij luistert en laat zien dat die op deze manier het beste wil voor de club en de onrust wil stoppen!!
    Der uit met heel de zooi dat is het beste.
  • 14 Feb 2020 om 13:40
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:33
      Beste voor de club is gewoon vertrouwd spelen in een 4-3-3 systeem met de typische buitenspelers aan de zijkant. Voor de rest zo compact mogelijk staan, het snot voor de ogen werken, en er op de counter soms proberen uit te komen. Zou dus beginnen met Zeknini, puur en alleen vanwege zijn snelheid en Lang op 10 voor de steekpass, we hebben voor de rest geen spelers voor die steekpass. Ben benieuwd, in een opzicht ben ik het met Garcia eens, aan Brama in get veld hebben we niets meer.
    4-3-3 linies dicht bij elkaar houden, zowel aanvallend en vooral verdedigend. Kort op de man, zodat je strak en scherp in de duels kunt gaan. En ik zou eindelijk wel eens een linkspoot op de linkervleugel willen zien en aan de rechterkant een rechtspoot. Maar dat zal bij deze gast wel bij een illusie blijven. Die gooit van alles door elkaar, behalve de meest voor de hand liggende oplossingen.
  • 14 Feb 2020 om 13:40
    Wat ern ongelofelijke amateurs. Hoe geloofwaardelijk wil je zijn.
  • 14 Feb 2020 om 13:40
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:34
      Yep hij buigt puur door de druk van de achterban. Zet nu Boschker maar op de bühne votdermet
    Das toch godverdomme wat de bedoeling is.. hij luistert en laat zien dat die op deze manier het beste wil voor de club en de onrust wil stoppen!!
  • 14 Feb 2020 om 13:34
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:27
      Hiermee toont die dubbele waslap overduidelijk aan, dat hij in alle opzichten totaal ongeschikt is.
    Yep hij buigt puur door de druk van de achterban. Zet nu Boschker maar op de bühne votdermet
  • 14 Feb 2020 om 13:33
    Hiermee toont niet alleen García zijn onbekwaamheid maar het hele management, druuuuuut d’r met
  • 14 Feb 2020 om 13:33
    Beste voor de club is gewoon vertrouwd spelen in een 4-3-3 systeem met de typische buitenspelers aan de zijkant. Voor de rest zo compact mogelijk staan, het snot voor de ogen werken, en er op de counter soms proberen uit te komen. Zou dus beginnen met Zeknini, puur en alleen vanwege zijn snelheid en Lang op 10 voor de steekpass, we hebben voor de rest geen spelers voor die steekpass. Ben benieuwd, in een opzicht ben ik het met Garcia eens, aan Brama in get veld hebben we niets meer.
  • 14 Feb 2020 om 13:32
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:26
      Jaja, Goede zaak weet ik nog zo net niet, De kans dat we er heel dik af gaan tegen AZ is levensgroot, als hij Brama nu ook nog opsteld, kan hij lekker doorzeiken door Brama dan verantwoordelijk te stellen , wn dan met een lange neus zeggen, zie nou wel, met Brama erbij worden we niet beter, ik kijk die achterbakse halve spanjaard er wel voor aan
    Garcia heeft helemaal niks te zeiken. Hij is de trekpop van Ted en van hem... en hem alleen komt deze beslissing. Ongeacht de uitslag zal GG politiek correct blijven
  • 14 Feb 2020 om 13:31
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:29
      Te laat! Hier ben je er niet mee. Hij stuurt toch geen logisch team de wei in. Gewoon eruit met die vent.
      Logische opstelling= Drommel Troupee Bijen Julio Schenk Brama Selahi Vuckic Lang en Keito en Menig in de spits.
    Geen Bosch???
  • 14 Feb 2020 om 13:30
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:27
      Hiermee toont die dubbele waslap overduidelijk aan, dat hij in alle opzichten totaal ongeschikt is.
    .....en word bevordert tot driedubbele waslap....
  • 14 Feb 2020 om 13:30
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:26
      Jaja, Goede zaak weet ik nog zo net niet, De kans dat we er heel dik af gaan tegen AZ is levensgroot, als hij Brama nu ook nog opsteld, kan hij lekker doorzeiken door Brama dan verantwoordelijk te stellen , wn dan met een lange neus zeggen, zie nou wel, met Brama erbij worden we niet beter, ik kijk die achterbakse halve spanjaard er wel voor aan
    Het zal mij niet verbazen. Alleen had dit moeten gebeuren zonder de toestand van de afgelopen dagen. Als hij dat nu op deze manier gaat doen dan weet hij ook wel dat hij echt aangepakt wordt door de supporters. Ik verwacht dat hij wel een (héél) klein beetje logisch na kan denken en oorzaak en gevolg kan inzien.
  • 14 Feb 2020 om 13:29
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:27
      Brama is en blijft op dit moment van mindere kwaliteit; als ik García was zou ik hem nu opstellen zodat alle supporters met eigen ogen kunnen zien, dat het drama is en niet brama
    Drama is dat je Schenk laat staan en Verdonk op het middenveld laat spelen en je geen spits op hebt gesteld.
  • 14 Feb 2020 om 13:29
    Te laat! Hier ben je er niet mee. Hij stuurt toch geen logisch team de wei in. Gewoon eruit met die vent.
    Logische opstelling= Drommel Troupee Bijen Julio Schenk Brama Selahi Vuckic Lang en Keito en Menig in de spits.
  • 14 Feb 2020 om 13:27
    Wout heeft vast goed getraind deze week en is dit zijn beloning... Deze zag je woensdagochtend al aankomen. Trainer is dus niet consequent. Kan me niet voorstellen dat er binnen twee dagen een omslag is gekomen in het gedrag van Wout en dat de spelers nu bulken van vertrouwen. Nu blijkt wel dat de supporters toch enigszins invloed hebben. Wij zijn Twente, de rest gaat zo een deur verder.
  • 14 Feb 2020 om 13:27
    Brama is en blijft op dit moment van mindere kwaliteit; als ik García was zou ik hem nu opstellen zodat alle supporters met eigen ogen kunnen zien, dat het drama is en niet brama
  • 14 Feb 2020 om 13:27
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:23
      Nu al die zeikerds bekken dicht, is het dan nooit goed? GG had zijn redenen blijkbaar, en misschien heeft hij een goed gesprek met Brama gehad. Zit er nu bij, volle steun volgende pot. Komaan Twente, we blijven dr gewoon in
    Zeikerds, rot op zeg.
  • 14 Feb 2020 om 13:27
    Hiermee toont die dubbele waslap overduidelijk aan, dat hij in alle opzichten totaal ongeschikt is.
  • 14 Feb 2020 om 13:27
    Dus!!! die twee van plek ruilen.
  • 14 Feb 2020 om 13:26
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:23
      Nu al die zeikerds bekken dicht, is het dan nooit goed? GG had zijn redenen blijkbaar, en misschien heeft hij een goed gesprek met Brama gehad. Zit er nu bij, volle steun volgende pot. Komaan Twente, we blijven dr gewoon in
    Mafkees....
  • 14 Feb 2020 om 13:26
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:22
      Goede zaak, dit voorkomt dat het verder escaleert
    Jaja, Goede zaak weet ik nog zo net niet, De kans dat we er heel dik af gaan tegen AZ is levensgroot, als hij Brama nu ook nog opsteld, kan hij lekker doorzeiken door Brama dan verantwoordelijk te stellen , wn dan met een lange neus zeggen, zie nou wel, met Brama erbij worden we niet beter, ik kijk die achterbakse halve spanjaard er wel voor aan
  • 14 Feb 2020 om 13:24
    Wat een lachwekkende vertoning. Nu kan hij hem ook mooi opstellen. Wat een trainer zonder ruggegraat hebben wij. Als hij toch overstag gaat kunnen we hem als supporters ook wel de opstelling doorgeven. Dan zit het logischer in elkaar dan wat hij de afgelopen 10 wedstrijden heeft gedaan.
  • 14 Feb 2020 om 13:23
    Wat een Jandoedel is het toch ook... Ruggengraat van rubber en de visie van een paling. Beste voor de club..? Doe dan ook dat stapje terug, dan ben je een vent!
  • 14 Feb 2020 om 13:23
    Dat doet die mafketel García alléén maar om escalatie te voorkomen !
  • 14 Feb 2020 om 13:23
    Nu al die zeikerds bekken dicht, is het dan nooit goed? GG had zijn redenen blijkbaar, en misschien heeft hij een goed gesprek met Brama gehad. Zit er nu bij, volle steun volgende pot. Komaan Twente, we blijven dr gewoon in
  • 14 Feb 2020 om 13:22
    Hier het bewijs. De supporters = de club
  • 14 Feb 2020 om 13:22
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:20
      Zul je zien dat hij hem straks nog in de basis zet ook, als spits...
    Haha, alles kan met die clown
  • 14 Feb 2020 om 13:22
    Hahaha. Wat een loser die García. Denkt ie dat ie zieltjes wint?!? Het kwaad is al heel lang geschied. Morgen afscheidswedstrijd van deze trainert. Samen met TD , voetstap op de rug, hup het kanaal in.
  • 14 Feb 2020 om 13:22
    Goede zaak, dit voorkomt dat het verder escaleert
  • 14 Feb 2020 om 13:21
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:19
      Als we nu morgen niet winnen weet ik het ook niet meer...
    Dat doen we ook niet, zou fantastisch zijn om er een punt uit te trekken!!
  • 14 Feb 2020 om 13:20
    Mooi dat hij bij de wedstrijd selectie zit, maar kun je zien dat die GG geen ruggengraat heeft haha oprotten met die gast. Hoop dat Brama speelt.
  • 14 Feb 2020 om 13:20
    Heeft Wout dan toch water bij de wijn gedaan. ?
  • 14 Feb 2020 om 13:20
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:19
      En daar ging het laatste beetje geloofwaardigheid van Garcia
    Ja
  • 14 Feb 2020 om 13:20
    Zul je zien dat hij hem straks nog in de basis zet ook, als spits...
  • 14 Feb 2020 om 13:19
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:19
      En daar ging het laatste beetje geloofwaardigheid van Garcia
    Amen
  • 14 Feb 2020 om 13:19
    Pussy
  • 14 Feb 2020 om 13:19
    Als we nu morgen niet winnen weet ik het ook niet meer...
  • 14 Feb 2020 om 13:19
    Hahahahahaha, drommel in de spits gok ik.
  • 14 Feb 2020 om 13:19
    En daar ging het laatste beetje geloofwaardigheid van Garcia