Nkufo: ''Ik had het gevoel dat hij mij de bal niet wilde geven'' Tal van clubs scharen zich achter Ajax en willen seizoen zien stoppen Brama 'schittert' in video van MST: ''Jij kunt levens redden'' ''Voor Feyenoord, PSV en FC Twente loopt bedrag in de miljoenen'' Derksen reëel: ''Denk dat we deze competitie kunnen vergeten''

Derksen duidelijk over Garcia: ''Dat blijft natuurlijk bezopen''

16
Derksen duidelijk over Garcia: ''Dat blijft natuurlijk bezopen''

FC Twente won zaterdagavond in eigen huis met 2-0 van AZ. Johan Derksen was verrast door het spel van de ploeg van trainer Gonzalo Garcia.

"Hoe is het nou mogelijk?", vraagt Derksen zich af bij Veronica Inside. "Ik heb FC Twente tegen Groningen zien spelen, dat was helemaal niks. En ze wonnen ook verdiend van AZ", aldus Derksen, die niet denkt dat FC Twente gaat degraderen. "Die gaan het wel redden. Bij FC Twente zit er best voetbal in de ploeg."

Derksen vond het vreemd dat Wout Brama bij de selectie zat. "Het blijf natuurlijk bezopen dat je dus kritiek op die jongen hebt, en dat mag, want het kan heel vervelend zijn zo'n teleurgestelde gozer in de kleedkamer. Maar dan had je hem niet mee moeten nemen", meent Derksen.

"Als een gozer de sfeer verpest dan laat je hem buiten de ploeg", vervolgt hij. "En dan interesseert het me geen reet wat de Raad van Commissarissen daarvan vindt en de supporters daarvan vinden. Maar die trainer had niet zoveel ballen."

"Ik denk dat die technische staf gewoon hun hart hebben laten spreken. Die vinden hem een vervelend ventje én hij is natuurlijk het lek naar de plaatselijke media. Brama heeft zichzelf wijsgemaakt dat hij de redder van FC Twente is, maar het is gewoon een eenvoudige werker waarvan er dertien in een dozijn gaan", besluit Derksen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Feb 2020 om 21:13
    • Quote van 18 Feb 2020 om 14:29
      Jans is opgestapt in Amerika, zou dat geen goede trainer zijn voor volgend seizoen? Heeft veel eredivisie ervaring en een goede uitstraling.
    Daar kijk ik al jarenlang naar uit.. Zou wat mij betreft de perfecte match voor Twente zijn. Niet per se alleen door zijn ervaring, maar vooral door zijn karakter en zinnige denken/spreken waardoor onze "kritische" fans wel kunnen leven met wat mindere resultaten mocht het een keer wat tegen zitten. Wat de rest van Nederland nooit lijkt te begrijpen is het probleem niet dat wij te hoge verwachtingen van onze club hebben, maar dat we al tien jaar lang geen toekomst zien in de incapabele, oncharismatische, futloze trainers die we hier hebben zien langskomen; van Schreuder tot Hake tot Garcia. Daar kan ik enigszins van begrijpen dat je daar als speler niet 100% door gemotiveerd wordt. Jans, hier op an!
  • 18 Feb 2020 om 17:21
    • Quote van 18 Feb 2020 om 15:39
      Waarom krijgt leugenaar Derksen hier een podium?
    Ik kan. Niet begrijpen waarom er nog mensen zijn die naar dat opruiende gezwets van deze man luisteren? Als wij eens collectief niet meer gaan kijken naar dit kut programma komen misschien een keer van deze volksmenner af.
  • 18 Feb 2020 om 16:54
    • Quote van 18 Feb 2020 om 14:29
      Jans is opgestapt in Amerika, zou dat geen goede trainer zijn voor volgend seizoen? Heeft veel eredivisie ervaring en een goede uitstraling.
    Heel snel ophalen!!!
  • 18 Feb 2020 om 16:39
    • Quote van 18 Feb 2020 om 14:29
      Jans is opgestapt in Amerika, zou dat geen goede trainer zijn voor volgend seizoen? Heeft veel eredivisie ervaring en een goede uitstraling.
    Graag, betekend dat Garcia is opgeflikkerd.
  • 18 Feb 2020 om 16:37
    • Quote van 18 Feb 2020 om 14:29
      Jans is opgestapt in Amerika, zou dat geen goede trainer zijn voor volgend seizoen? Heeft veel eredivisie ervaring en een goede uitstraling.
    Kan ik zeer zeker mee leven.
  • 18 Feb 2020 om 16:10
    • Quote van 18 Feb 2020 om 14:29
      Jans is opgestapt in Amerika, zou dat geen goede trainer zijn voor volgend seizoen? Heeft veel eredivisie ervaring en een goede uitstraling.
    Dat is de perfecte trainer, laat maar komen!
  • 18 Feb 2020 om 16:00
    • Quote van 18 Feb 2020 om 14:29
      Jans is opgestapt in Amerika, zou dat geen goede trainer zijn voor volgend seizoen? Heeft veel eredivisie ervaring en een goede uitstraling.
    Ja hoor , laat maar komen volgend seizoen !
  • 18 Feb 2020 om 15:44
    • Quote van 18 Feb 2020 om 15:39
      Waarom krijgt leugenaar Derksen hier een podium?
    Ach, daar pleurt ie ook wel weer vanaf , heeft ie eerder gedaan van de trap.
  • 18 Feb 2020 om 15:39
    Waarom krijgt leugenaar Derksen hier een podium?
  • 18 Feb 2020 om 15:14
    • Quote van 18 Feb 2020 om 15:00
      Dit valt onder de noemer laster wat Derksen hier uitkraamt.
    Heb in die laatste twee afleveringen van Bromsnor niets gehoord over z’n bilmoatje Tedje van Leeuwen. Enig commentaar valt er wel te geven over onze Technische directeur. Maar Johanneke zwijgt !
  • 18 Feb 2020 om 15:00
    Dit valt onder de noemer laster wat Derksen hier uitkraamt.
  • 18 Feb 2020 om 14:49
    • Quote van 18 Feb 2020 om 14:43
      Nou uh , per direct mag ook wel. En direct García eruit flikkeren mag ook wel. Ron Jans is een goede trainer met veel ervaring.
    Gelijk ophalen hij is perfect voor FC Twente. Als hij maar niet mee zingt met het paellia vreters lied komt het helemaal goed.
  • 18 Feb 2020 om 14:48
    • Quote van 18 Feb 2020 om 14:29
      Jans is opgestapt in Amerika, zou dat geen goede trainer zijn voor volgend seizoen? Heeft veel eredivisie ervaring en een goede uitstraling.
    Lijkt me een fantastische keuze. Maar hij moet het zelf ook willen natuurlijk.
  • 18 Feb 2020 om 14:43
    • Quote van 18 Feb 2020 om 14:29
      Jans is opgestapt in Amerika, zou dat geen goede trainer zijn voor volgend seizoen? Heeft veel eredivisie ervaring en een goede uitstraling.
    Nou uh , per direct mag ook wel. En direct García eruit flikkeren mag ook wel. Ron Jans is een goede trainer met veel ervaring.
  • 18 Feb 2020 om 14:37
    Ah, de van de trap donderende meningkjes man had weer zijn moment of Fame op tv. We zijn collectief weer onder de indruk van zoveel wijsheid.....
  • 18 Feb 2020 om 14:29
    Jans is opgestapt in Amerika, zou dat geen goede trainer zijn voor volgend seizoen? Heeft veel eredivisie ervaring en een goede uitstraling.