Nkufo: ''Ik had het gevoel dat hij mij de bal niet wilde geven'' Tal van clubs scharen zich achter Ajax en willen seizoen zien stoppen Brama 'schittert' in video van MST: ''Jij kunt levens redden'' ''Voor Feyenoord, PSV en FC Twente loopt bedrag in de miljoenen'' Derksen reëel: ''Denk dat we deze competitie kunnen vergeten''

FOTO | Goed nieuws voor Matos: ''Medisch ontslag gekregen''

13
FOTO | Goed nieuws voor Matos: ''Medisch ontslag gekregen''

José Matos heeft weer een volgende stap in zijn herstel gezet. De verdediger van FC Twente, die gehuurd is van Cádiz CF, heeft vandaag een update geplaatst.

"Zes maanden later...", schrijft de Spanjaard op Instagram. "Ik heb vandaag mijn medische ontslag gekregen. Ik ben erg blij dat ik mezelf in handen heb gegeven van de geweldige arts Dr. Manuel Leyes en zijn medische team. Geweldige professionals en ook geweldige mensen. Heel erg bedankt voor alles. Nu de eindfase."

Matos was begin januari met de eerste selectie mee op het trainingskamp in Spanje. De rechtsback, die tijdens de uitwedstrijd tegen FC Groningen zwaar geblesseerd raakte, liet zich ook op het trainingsveld zien, maar weet nog niet of hij dit seizoen nog in actie komt voor FC Twente.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Feb 2020 om 00:57
    • Quote van 20 Feb 2020 om 21:33
      Noa zal terug gaan naar Ajax nu Ziyech verkocht is......
    Ik denk niet dat ze hem bij Ajax als de grote vervanger van Ziyech zien. Ze hebben toch niks voor niks die Antony gekocht. Een verkoop kan maar dat kan Twente niet betalen.
  • 20 Feb 2020 om 21:33
    • Quote van 18 Feb 2020 om 22:18
      Lang kun je vergeten gok ik. Troupee en Matos zijn wel haalbaar.
    Noa zal terug gaan naar Ajax nu Ziyech verkocht is......
  • 19 Feb 2020 om 17:15
    • Quote van 18 Feb 2020 om 22:23
      Ach wat heb je hier nou aan , nooit optijd fit. Leuk dat hij bij ons heeft gespeeld maar weg ermee
    Dom gelul!.
  • 19 Feb 2020 om 08:28
    • Quote van 18 Feb 2020 om 22:23
      Ach wat heb je hier nou aan , nooit optijd fit. Leuk dat hij bij ons heeft gespeeld maar weg ermee
    Helemaal mee eens
  • 19 Feb 2020 om 01:47
    • Quote van 18 Feb 2020 om 22:23
      Ach wat heb je hier nou aan , nooit optijd fit. Leuk dat hij bij ons heeft gespeeld maar weg ermee
    Je doet je naam geen eer aan.
  • 18 Feb 2020 om 22:46
    • Quote van 18 Feb 2020 om 22:23
      Ach wat heb je hier nou aan , nooit optijd fit. Leuk dat hij bij ons heeft gespeeld maar weg ermee
    Weg ermee? Gelijk opnieuw huren of gewoon contract bieden. Heerlijke speler in zijn eerste wedstrijden en iemand die ondanks zijn minimale verband met de club toch altijd aanwezig is en van zich laat horen. Hebben we er meer van nodig.
  • 18 Feb 2020 om 22:23
    Ach wat heb je hier nou aan , nooit optijd fit. Leuk dat hij bij ons heeft gespeeld maar weg ermee
  • 18 Feb 2020 om 22:18
    • Quote van 18 Feb 2020 om 21:50
      Dankzij die vuile klote Doan! Wat een misbaksel met zijn overtredingen. Matos was echt een verademing, hopelijk kunnen wij hem, Troupee en Lang volgend seizoen wederom aanschouwen in ons Rood
    Lang kun je vergeten gok ik. Troupee en Matos zijn wel haalbaar.
  • 18 Feb 2020 om 21:50
    Dankzij die vuile klote Doan! Wat een misbaksel met zijn overtredingen. Matos was echt een verademing, hopelijk kunnen wij hem, Troupee en Lang volgend seizoen wederom aanschouwen in ons Rood
  • 18 Feb 2020 om 20:56
    • Quote van 18 Feb 2020 om 20:45
      Beterschap en wie weet volgend jaar herintrede hier in Twente
    Zou idd best kunnen dat ie nog een jaar zal worden gehuurd.
  • 18 Feb 2020 om 20:45
    Beterschap en wie weet volgend jaar herintrede hier in Twente
  • 18 Feb 2020 om 18:39
    Geweldig nieuws voor deze jongen.
  • 18 Feb 2020 om 18:38
    Linksback*