Nkufo: ''Ik had het gevoel dat hij mij de bal niet wilde geven'' Tal van clubs scharen zich achter Ajax en willen seizoen zien stoppen Brama 'schittert' in video van MST: ''Jij kunt levens redden'' ''Voor Feyenoord, PSV en FC Twente loopt bedrag in de miljoenen'' Derksen reëel: ''Denk dat we deze competitie kunnen vergeten''

Steun voor Van Leeuwen: ''Ted past voortreffelijk bij FC Twente''

25
Steun voor Van Leeuwen: ''Ted past voortreffelijk bij FC Twente''

De 'FC Twente-tapes' hielden de gemoederen afgelopen week flink bezig bij FC Twente. Op de uitgelekte gesprekken is te horen hoe clubicoon Sander Boschker uithaalt naar een ander icoon Wout Brama. Jan Medendorp was verrast door de uitlatingen.

"Die hebben dus nog samengespeeld… Brama en Boschker", schrijft Medendorp op de website van TwenteSport.com. "Nou is praten nooit een grote hobby geweest van Boschker. Hij kon redelijk keepen, heeft daar verhoudingsgewijs veel geld mee verdiend, maar was geen absolute top."

Medendorp is benieuwd hoe het nu verder gaat tussen Brama en Boschker. "Kijken die elkaar niet meer aan? Ik weet nou in elk geval hoe je over me denkt, heeft Brama wellicht tegen Boschker gezegd. Toch fijn, want je zegt normaal gesproken bijna nooit wat."

De columnist merkt dat de FC Twente-fans beide clubiconen steunen. "De volgende rel is overigens aanstaande", meent hij. "Ik zag dit weekeinde dat de supporters het nu op Ted van Leeuwen hebben gemunt. Raar. Ted past voortreffelijk bij de club. Ook geen prater!"

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Feb 2020 om 10:52
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:58
      Nou inderdaad, de meesten hier zijn zo kortzichtig. Kijk, de persoon Ted van Leeuwen is best wat over te zeggen. Het is niet het type man waar je gezellig een biertje mee drinkt, daar krijg je de kans ook niet voor want daar waar bier is dasr is Ted over het algemeen juist niet, terwijl hij zich in bepaalde situaties best zou mogen laten zien. Maar gevoelsmatig zijn er hier velen die Football Manager spelen en denken dat het allemaal heel eenvoudig is. Paar spelertjes kopen, inpassen, en voor veel geld doorverkopen... ja lekker realistisch zo werkt de echte wereld niet. Twente gaat, ondanks Garcia, straks gewoon op plek 9 of 10 eindigen en dat is best knap. Denk dat Ted, ondanks zijn eigenzinnige trekjes, iets meer respekt verdiend. En inderdaad, wie is dan wel bekwaam???
    Plek 9 of 10 moet ik nog maar zien. Maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens.
  • 20 Feb 2020 om 08:16
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:58
      Nou inderdaad, de meesten hier zijn zo kortzichtig. Kijk, de persoon Ted van Leeuwen is best wat over te zeggen. Het is niet het type man waar je gezellig een biertje mee drinkt, daar krijg je de kans ook niet voor want daar waar bier is dasr is Ted over het algemeen juist niet, terwijl hij zich in bepaalde situaties best zou mogen laten zien. Maar gevoelsmatig zijn er hier velen die Football Manager spelen en denken dat het allemaal heel eenvoudig is. Paar spelertjes kopen, inpassen, en voor veel geld doorverkopen... ja lekker realistisch zo werkt de echte wereld niet. Twente gaat, ondanks Garcia, straks gewoon op plek 9 of 10 eindigen en dat is best knap. Denk dat Ted, ondanks zijn eigenzinnige trekjes, iets meer respekt verdiend. En inderdaad, wie is dan wel bekwaam???
    Plek 9 of 10? Dan moeten we wel geluk hebben met bepaalde blessures of schorsingen. Zodra alle Spanjaarden fit en speelgerechtigd zijn krijg je weer fantasieopstellingen waarmee je niet zoveel punten pakt. AZ was een mooie opsteker maar ik ben nu al weer bang voor de opstelling van zondag.
  • 20 Feb 2020 om 00:40
    • Quote van 19 Feb 2020 om 19:55
      Volgens mij doelt hij er op dat Ted bij Twente past omdat het geen prater is.
    Juist, en praatjes vullen geen gaatjes.
  • 20 Feb 2020 om 00:38
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:58
      Nou inderdaad, de meesten hier zijn zo kortzichtig. Kijk, de persoon Ted van Leeuwen is best wat over te zeggen. Het is niet het type man waar je gezellig een biertje mee drinkt, daar krijg je de kans ook niet voor want daar waar bier is dasr is Ted over het algemeen juist niet, terwijl hij zich in bepaalde situaties best zou mogen laten zien. Maar gevoelsmatig zijn er hier velen die Football Manager spelen en denken dat het allemaal heel eenvoudig is. Paar spelertjes kopen, inpassen, en voor veel geld doorverkopen... ja lekker realistisch zo werkt de echte wereld niet. Twente gaat, ondanks Garcia, straks gewoon op plek 9 of 10 eindigen en dat is best knap. Denk dat Ted, ondanks zijn eigenzinnige trekjes, iets meer respekt verdiend. En inderdaad, wie is dan wel bekwaam???
    Inderdaad. Mooi gesproken.
  • 19 Feb 2020 om 22:31
    • Quote van 19 Feb 2020 om 21:41
      Absoluut niet!! Fred gaat niks meer voor Twente doen, behalve een ‘adviserende’ rol welke we zeer in twijfel mogen trekken. Binnenkort meer nieuws, benieuwd hoe je dan reageert.
    Weet je wat onder binnenkort valt? En is het positief is?
  • 19 Feb 2020 om 21:41
    • Quote van 19 Feb 2020 om 20:41
      Wat heeft Fred hier mee van doen Wat doet deze man nou verkeert in jou ogen? Ik denk dat als Ted ons gaat verlaten Fred ons nog weleens goed uit de brand gaat helpen.
    Absoluut niet!! Fred gaat niks meer voor Twente doen, behalve een ‘adviserende’ rol welke we zeer in twijfel mogen trekken. Binnenkort meer nieuws, benieuwd hoe je dan reageert.
  • 19 Feb 2020 om 21:21
    • Quote van 19 Feb 2020 om 20:41
      Wat heeft Fred hier mee van doen Wat doet deze man nou verkeert in jou ogen? Ik denk dat als Ted ons gaat verlaten Fred ons nog weleens goed uit de brand gaat helpen.
    Zeker deze ervaren voetbal mensen zijn de komende jaren nog hard nodig bij fctwente. De club is aan het opbouwen en nog en herstel van wat er de laaste jaren is mis gegaan.
  • 19 Feb 2020 om 21:20
    Gezien de omstandigheden heeft Ted het prima gedaan. Met een lege portemonnee heeft hij een aardig team op de been gebracht. Ted is echter ook een solist en geen teamplayer. Uiteindelijk moet Fct weer een bolwerk worden waar mensen samen werken aan een fantastische club onder het motte ‘ alleen ga je sneller, maar samen kom je verder’
  • 19 Feb 2020 om 20:41
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:58
      Nog een paar maandjes dan zijn we van Ted, Fred en hun gevolg verlost. De balans slaat te ver naar de negatieve kant uit. Ted heeft geen noodzakelijke inkomsten gegenereerd dmv transfers terwijl hij het constant heeft over de miljoenen die zullen binnenstromen door zijn aan en verkoopbeleid. Alleen al op het terughalen van Holsscher had op staande voet ontslag moeten staan. Het schijnt dat fred hem met hand en tand nog aan het verdedigen is binnen de club maar daar zijn ze de spatsen en praktijken van terror Tedje meer dan zat. Mooi lullen en eigen zakken vullen. Het is trouwens van de zotte dat na 1 pot fatsoenlijk voetbal en voor het eerst in tig wedstrijden iedereen weer de polonaise loopt.
    Wat heeft Fred hier mee van doen Wat doet deze man nou verkeert in jou ogen? Ik denk dat als Ted ons gaat verlaten Fred ons nog weleens goed uit de brand gaat helpen.
  • 19 Feb 2020 om 20:37
    Of Ted het nu wel goed doet of niet? weet ik niet. Maar ben helaas wel bang dat aan het einde van het seizoen CCC een contract van 2 jaar aangeboden wordt en hij hem zelf smeert
  • 19 Feb 2020 om 20:30
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:58
      Nog een paar maandjes dan zijn we van Ted, Fred en hun gevolg verlost. De balans slaat te ver naar de negatieve kant uit. Ted heeft geen noodzakelijke inkomsten gegenereerd dmv transfers terwijl hij het constant heeft over de miljoenen die zullen binnenstromen door zijn aan en verkoopbeleid. Alleen al op het terughalen van Holsscher had op staande voet ontslag moeten staan. Het schijnt dat fred hem met hand en tand nog aan het verdedigen is binnen de club maar daar zijn ze de spatsen en praktijken van terror Tedje meer dan zat. Mooi lullen en eigen zakken vullen. Het is trouwens van de zotte dat na 1 pot fatsoenlijk voetbal en voor het eerst in tig wedstrijden iedereen weer de polonaise loopt.
    +100
  • 19 Feb 2020 om 19:55
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:22
      Hahaha Tedje past goed bij FC Twente. Die gek heeft miljoenen over de balk liggen smijten aan totaal waardeloze spelers. Ongelovelijjk dat die man nog steeds in de Veste mag komen. Bij Ajax of Feyenoord hadden de supporters hem er al lang met kop en kont uit geflikkerd.
    Volgens mij doelt hij er op dat Ted bij Twente past omdat het geen prater is.
  • 19 Feb 2020 om 19:30
    • Quote van 19 Feb 2020 om 19:21
      Er moet een lange termijn visie komen waarin ook de opleiding wordt mee genomen. En dat is nu juist niets voor Ted die het van crisis situaties en korte termijn moet hebben. Je wilt toch verder als club. En dat gaat met de korte termijn visie en het zogenaamde netwerk van Ted (zoon Youri in Spanje) niet lukken. Te veel huren levert geen flikker op voor de club. Alleen voor de speler en zijn makelaar. Afspraken met spelers over speelminuten positie ed staan de prestaties in de weg. Het beste team moet spelen en niet diegene met de beste afspraken met de TD (die de opstelling bepaald, G3 is slechts zijn stroman). Voorbeeld Espinoza. Heeft volgen eigen zeggen een clausule over verlening van zijn contract na een bepaald aantal wedstrijden cq minuten. Weer een jaar onder de pannen. Speler blij. Zaakwaarnemer blij.
    Wie is die zogenaamde zoon dan? Wat is zijn functie precies en waar? Youri van Leeuwen is overigens niet echt vindbaar op Google. Zou fijn zijn als dit verwijt nu eens wordt ondersteund met een duidelijke link naar die vermeende zoon.
  • 19 Feb 2020 om 19:21
    • Quote van 19 Feb 2020 om 19:07
      Niemand loopt de polonaise. Maar wat hebben we er aan om weer van td te wisselen? Een nieuwe td moet eerst kijken wat er staat, kijken wie er wil en wat er mogelijk is. Dan krijg je weer een jaar gezeik dat het aanpassen is en dat we het seizoen daarna pas echt mogen verwachten dat de td optimaal functioneert. Nee doe mij maar rust in de tent.
    Er moet een lange termijn visie komen waarin ook de opleiding wordt mee genomen. En dat is nu juist niets voor Ted die het van crisis situaties en korte termijn moet hebben. Je wilt toch verder als club. En dat gaat met de korte termijn visie en het zogenaamde netwerk van Ted (zoon Youri in Spanje) niet lukken. Te veel huren levert geen flikker op voor de club. Alleen voor de speler en zijn makelaar. Afspraken met spelers over speelminuten positie ed staan de prestaties in de weg. Het beste team moet spelen en niet diegene met de beste afspraken met de TD (die de opstelling bepaald, G3 is slechts zijn stroman). Voorbeeld Espinoza. Heeft volgen eigen zeggen een clausule over verlening van zijn contract na een bepaald aantal wedstrijden cq minuten. Weer een jaar onder de pannen. Speler blij. Zaakwaarnemer blij.
  • 19 Feb 2020 om 19:12
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:22
      Hahaha Tedje past goed bij FC Twente. Die gek heeft miljoenen over de balk liggen smijten aan totaal waardeloze spelers. Ongelovelijjk dat die man nog steeds in de Veste mag komen. Bij Ajax of Feyenoord hadden de supporters hem er al lang met kop en kont uit geflikkerd.
    Domme reactie. Ted heeft alleen maar spelers transfervrij gehaald of gehuurd. En momenteel kan je FC Twente totaal niet met Ajax of Feyenoord vergelijken.
  • 19 Feb 2020 om 19:07
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:58
      Nog een paar maandjes dan zijn we van Ted, Fred en hun gevolg verlost. De balans slaat te ver naar de negatieve kant uit. Ted heeft geen noodzakelijke inkomsten gegenereerd dmv transfers terwijl hij het constant heeft over de miljoenen die zullen binnenstromen door zijn aan en verkoopbeleid. Alleen al op het terughalen van Holsscher had op staande voet ontslag moeten staan. Het schijnt dat fred hem met hand en tand nog aan het verdedigen is binnen de club maar daar zijn ze de spatsen en praktijken van terror Tedje meer dan zat. Mooi lullen en eigen zakken vullen. Het is trouwens van de zotte dat na 1 pot fatsoenlijk voetbal en voor het eerst in tig wedstrijden iedereen weer de polonaise loopt.
    Niemand loopt de polonaise. Maar wat hebben we er aan om weer van td te wisselen? Een nieuwe td moet eerst kijken wat er staat, kijken wie er wil en wat er mogelijk is. Dan krijg je weer een jaar gezeik dat het aanpassen is en dat we het seizoen daarna pas echt mogen verwachten dat de td optimaal functioneert. Nee doe mij maar rust in de tent.
  • 19 Feb 2020 om 18:58
    Nog een paar maandjes dan zijn we van Ted, Fred en hun gevolg verlost. De balans slaat te ver naar de negatieve kant uit. Ted heeft geen noodzakelijke inkomsten gegenereerd dmv transfers terwijl hij het constant heeft over de miljoenen die zullen binnenstromen door zijn aan en verkoopbeleid. Alleen al op het terughalen van Holsscher had op staande voet ontslag moeten staan. Het schijnt dat fred hem met hand en tand nog aan het verdedigen is binnen de club maar daar zijn ze de spatsen en praktijken van terror Tedje meer dan zat. Mooi lullen en eigen zakken vullen. Het is trouwens van de zotte dat na 1 pot fatsoenlijk voetbal en voor het eerst in tig wedstrijden iedereen weer de polonaise loopt.
  • 19 Feb 2020 om 18:58
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:47
      En welke TD zou volgens jou in deze situatie alleen maar voltreffers halen?
    Nou inderdaad, de meesten hier zijn zo kortzichtig. Kijk, de persoon Ted van Leeuwen is best wat over te zeggen. Het is niet het type man waar je gezellig een biertje mee drinkt, daar krijg je de kans ook niet voor want daar waar bier is dasr is Ted over het algemeen juist niet, terwijl hij zich in bepaalde situaties best zou mogen laten zien. Maar gevoelsmatig zijn er hier velen die Football Manager spelen en denken dat het allemaal heel eenvoudig is. Paar spelertjes kopen, inpassen, en voor veel geld doorverkopen... ja lekker realistisch zo werkt de echte wereld niet. Twente gaat, ondanks Garcia, straks gewoon op plek 9 of 10 eindigen en dat is best knap. Denk dat Ted, ondanks zijn eigenzinnige trekjes, iets meer respekt verdiend. En inderdaad, wie is dan wel bekwaam???
  • 19 Feb 2020 om 18:47
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:22
      Hahaha Tedje past goed bij FC Twente. Die gek heeft miljoenen over de balk liggen smijten aan totaal waardeloze spelers. Ongelovelijjk dat die man nog steeds in de Veste mag komen. Bij Ajax of Feyenoord hadden de supporters hem er al lang met kop en kont uit geflikkerd.
    En welke TD zou volgens jou in deze situatie alleen maar voltreffers halen?
  • 19 Feb 2020 om 18:47
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:40
      Nou nou hij heeft geen euro uitgegeven alles was huur transfer vrij of zat zonder werk thuis! Ik denk dat Ted het wat dat betreft niet zo slecht heeft gedaan. Zijn twee grootste fouten waren het aanstellen van deze trainer en niet ingrijpen als je het schip ziet zinken door de gaten die deze trainer op alle fronten slaat. Verder het terug halen van Hulscher na jaren van falen bij onze Fct!
    Slaat de spijker op zijn kop, ik snap niet waarom nooit voor Hans de Koning is gekozen, die man heeft zich meermaals aangeboden zelfs om als assistent te fungeren. En wie zou een betere technisch directeur zijn?
  • 19 Feb 2020 om 18:43
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:22
      Hahaha Tedje past goed bij FC Twente. Die gek heeft miljoenen over de balk liggen smijten aan totaal waardeloze spelers. Ongelovelijjk dat die man nog steeds in de Veste mag komen. Bij Ajax of Feyenoord hadden de supporters hem er al lang met kop en kont uit geflikkerd.
    Ted heeft miljoenen over de balk mogen smijten. Onder welke steen heb jij de laaste jaren gelegen. Fctwente moet elke euro omdraaien om rond te komen en jij denkt dat Ted van leeuwen een erom spaarvarken vol met heel veel euro's mocht uitgeven. Fctwente mag blij zijn met een Ted van leeuwen die juist met weinig financiële middelen een redelijke groep spelers heeft binnen gehaald.
  • 19 Feb 2020 om 18:40
    • Quote van 19 Feb 2020 om 18:22
      Hahaha Tedje past goed bij FC Twente. Die gek heeft miljoenen over de balk liggen smijten aan totaal waardeloze spelers. Ongelovelijjk dat die man nog steeds in de Veste mag komen. Bij Ajax of Feyenoord hadden de supporters hem er al lang met kop en kont uit geflikkerd.
    Nou nou hij heeft geen euro uitgegeven alles was huur transfer vrij of zat zonder werk thuis! Ik denk dat Ted het wat dat betreft niet zo slecht heeft gedaan. Zijn twee grootste fouten waren het aanstellen van deze trainer en niet ingrijpen als je het schip ziet zinken door de gaten die deze trainer op alle fronten slaat. Verder het terug halen van Hulscher na jaren van falen bij onze Fct!
  • 19 Feb 2020 om 18:22
    Hahaha Tedje past goed bij FC Twente. Die gek heeft miljoenen over de balk liggen smijten aan totaal waardeloze spelers. Ongelovelijjk dat die man nog steeds in de Veste mag komen. Bij Ajax of Feyenoord hadden de supporters hem er al lang met kop en kont uit geflikkerd.
  • 19 Feb 2020 om 18:15
    Medendorp is een ongelooflijke kontkruiper. Hij zat vast in de kont van Joop. Samen hebben ze mij geprobeerd iets te flikken. Met Johan Derksen aan hun zijde. Die Medendorp is echt niet serieus te nemen. Met zijn Memphis in Almelo.
  • 19 Feb 2020 om 17:25