Nkufo: ''Ik had het gevoel dat hij mij de bal niet wilde geven'' Tal van clubs scharen zich achter Ajax en willen seizoen zien stoppen Brama 'schittert' in video van MST: ''Jij kunt levens redden'' ''Voor Feyenoord, PSV en FC Twente loopt bedrag in de miljoenen'' Derksen reëel: ''Denk dat we deze competitie kunnen vergeten''

Smeets deelt compliment uit: ''Die wil ik wel in mijn team hebben''

10
Smeets deelt compliment uit: ''Die wil ik wel in mijn team hebben''

Bryan Smeets heeft in zijn 'Dreamteam' een plekje ingeruimd voor Aitor Cantalapiedra. De middenvelder van Sparta, die van elke Eredivisie-club slechts één speler mag selecteren, is vol lof over de vleugelaanvaller van FC Twente.

"Hij heeft het vorig jaar goed gedaan in de Keuken Kampioen Divisie en doet het nu ook goed bij Twente", vertelt hij in een video van Voetbalzone. "Moeilijk om tegen te spelen, dus voor mij had ik wel zoiets van: die wil ik wel in mijn team hebben", besluit Smeets enthousiast.  

Dreamteam-opstelling van Smeets: Koremans (Sparta), Zeefuik (FC Groningen), Pröpper (Heracles Almelo), Janssen (FC Utrecht), Haps (Feyenoord); Veerman (SC Heerenveen), Bergwijn (PSV / Tottenham Hotspur), Koopmeijners (AZ); Linssen (Vitesse), Tadic (Ajax) en Aitor (FC Twente)

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Feb 2020 om 20:53
    Lang (FC Twente) Pavlidis (Willem II) Berghuis (Feyenoord) | Ziyech (Ajax) Bazoer (Vitesse) Koopmeiners (AZ) | Rodriguez (PSV) Botman (Sc Heerenveen) Dammers (Fortuna Sittard) Zeefuik (FC Groningen) | Paes (FC Utrecht)
  • 19 Feb 2020 om 18:52
    • Quote van 19 Feb 2020 om 17:34
      Ik denk dat je je daar op verkijkt. Stel je wil Onana in de goal, vallen bijvoorbeeld Promes, Tadic en Ziyech al weg. Stel je wil Bergwijn in de aanval, vallen Malen, Dumfries en Ihatarren al wel. Enzovoort enzovoort. Ben wel benieuwd naar jouw dreamteam!
    Dessers (Heracles) Tadic (Ajax) - Ihattaren (PSV) - Linssen (Vitesse) Veerman (Heerenveen) - Matusiwa (Groningen) Wijndal (AZ) - Pleguezuelo (Twente) - Holmén (Willem2) - Klaiber (Utrecht) Bijlow (Feyenoord) Zoiets?
  • 19 Feb 2020 om 18:47
    Die smeets heeft wel kijk op het spelletje voetbal
  • 19 Feb 2020 om 18:17
    • Quote van 19 Feb 2020 om 14:13
      Wil Smeets wel ruilen voor Aitor !
    Precies Henk......
  • 19 Feb 2020 om 17:34
    • Quote van 19 Feb 2020 om 13:51
      Die gast moet iig geen trainer worden. als dit je dreamteam is op basis van 1 speler per club dan heb je er niet echt kijk op..
    Ik denk dat je je daar op verkijkt. Stel je wil Onana in de goal, vallen bijvoorbeeld Promes, Tadic en Ziyech al weg. Stel je wil Bergwijn in de aanval, vallen Malen, Dumfries en Ihatarren al wel. Enzovoort enzovoort. Ben wel benieuwd naar jouw dreamteam!
  • 19 Feb 2020 om 14:13
    Wil Smeets wel ruilen voor Aitor !
  • 19 Feb 2020 om 14:11
    • Quote van 19 Feb 2020 om 13:51
      Die gast moet iig geen trainer worden. als dit je dreamteam is op basis van 1 speler per club dan heb je er niet echt kijk op..
    Waarschijnljik is hem dat gevraagd. En omdat hij 1 speler van Twente noemt is het hier nieuws.
  • 19 Feb 2020 om 13:59
    Wat interesseert mij de beste opstelling van een Spartaan