Nkufo: ''Ik had het gevoel dat hij mij de bal niet wilde geven'' Tal van clubs scharen zich achter Ajax en willen seizoen zien stoppen Brama 'schittert' in video van MST: ''Jij kunt levens redden'' ''Voor Feyenoord, PSV en FC Twente loopt bedrag in de miljoenen'' Derksen reëel: ''Denk dat we deze competitie kunnen vergeten''

''Bij de volgende club gaan jullie de Douglas van vroeger terug zien''

31
''Bij de volgende club gaan jullie de Douglas van vroeger terug zien''

Douglas Franco Teixeira nam in 2015 een verboden plasmiddel, wat op de dopinglijst staat. De Nederlandse verdediger wist niet dat dit op deze lijst stond, maar werd voor zes maanden geschorst.

"Ik heb dat medicijn meegenomen, omdat ik dan kon plassen bij de dopingcontrole", zegt Douglas in de podcast van VICE Sports. "Ik heb daardoor zes maanden schorsing gekregen. Dat heeft mijn carrière gekost."

Sindsdien woont Douglas weer in Enschede en speelt hij soms mee bij het Enschedese Barbaros. "Ik voel me lekker, het is allemaal gebeurt. We moeten naar voren kijken en niet naar achteren. We moeten leren van de fouten. Ik kijk eerst naar mezelf en het is zo gegaan, maar ik moet het accepteren."

"Ik was af en toe heel verdrietig, want je kunt wel zeggen dat je er schijt aan hebt, maar af en toe wordt je gewoon verdrietig. Ik kan er echter niets aan doen, het is gebeurd", vervolgt Douglas, die wil terugkeren in het profvoetbal. "Ik weet nog niet waar ik ga spelen, maar ik kom sowieso terug. Ik heb bij de laatste clubs fouten gemaakt, maar ik weet 100% zeker dat jullie nu goede dingen van mij gaat houden. Bij de volgende club gaan jullie de Douglas van vroeger terug zien."

De verdediger zegt dat hij nog steeds bezig is om weer fit te worden. "Ik train nog steeds elke dag drie keer", zegt Douglas, die nog goed weet dat hij vaak uitging in Enschede. "Dat doe ik nog steeds hoor. Mensen praten wel, maar het interesseert me niet wat zij allemaal zeggen. Het gaat erom wat de mensen zeggen die van mij houden."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Feb 2020 om 11:34
    • Quote van 22 Feb 2020 om 10:54
      Wat zei je Paradox?....
    Ah kijk....nog een Dennis account?.....
  • 22 Feb 2020 om 10:54
    • Quote van 22 Feb 2020 om 10:53
      Heb jij een psychisch probleem Dennis? Waarom post jij op 1 site onder tal van verschillende gebruikersnamen?


      Kun jij me uitleggen waarom je niet gewoon onder de naam onlyfctwente post?
    Wat zei je Paradox?....
  • 22 Feb 2020 om 10:53
    • Quote van 21 Feb 2020 om 12:51
      Laten we hem de kans geven waar een wil is is vaak ook een weg te vinden sja hij zat ff on een neerwaartse dip maar hij os weer wakker en wil zich weer terugvechten dus geven we hem de voordeel van onse Twijffel of blijven we op hem neerkijken en continue afzeiken. Tijdens het kampioenschap in 2010 werd hij op handen en voeten gedragen en nu continue afgezeikt waar zijn we in godsnaam mee bezig kom op zeg Twentefans Verdomme geef Douglas het voordeel van de twijffel en laten we denken KWW kan wat worden toch immers met zijn ervaring zijn we hem straks nog druk nodig in Europa want ik zie Twente bij de eerste 6 komen dit seizoen dus voorondes Europa en Dan Jan hij zeker van dirndt zijn voor Twente
    Heb jij een psychisch probleem Dennis? Waarom post jij op 1 site onder tal van verschillende gebruikersnamen?


    Kun jij me uitleggen waarom je niet gewoon onder de naam onlyfctwente post?
  • 22 Feb 2020 om 09:57
    • Quote van 21 Feb 2020 om 14:36
      200%!!! Gellijk zijn hier allemaal Mafkeesen serveren Douglas gewoon de afgfond in en zitten zelf dagelijks in dr coffeeschop weer druk met hun grasdrogerij
    Vraag Douglas eens waar hij meestal uithangt s'avonds en s'nachts....


    Jij weet niet eens hoe Douglas er op dit moment uit ziet. Mijn tip is dus dat je hem eens moet gaan bekijken in Hengelo bij Barbaros. Neem dan ook even een nieuwe voetbalbroek voor hem mee....een grotere....maatje XXXL.


    "Ik train nog steeds elke dag drie keer", zegt Douglas, die nog goed weet dat hij vaak uitging in Enschede. "Dat doe ik nog steeds hoor. Mensen praten wel, maar het interesseert me niet wat zij allemaal zeggen. Het gaat erom wat de mensen zeggen die van mij houden."


    Het probleem met Douglas is dat hij de waarheid ontkent, en dat hij nooit meer op profniveau terug zal keren. Hij traint drie keer per dag.....


    1) Ontbijten bij Mac Donalds
    2) Een praatje maken met de mensen 'die van hem houden'
    3) Biertje drinken in een gezellig café in Enschede


    Daarnaast 1 maal in de week een balletje trappen bij Barbaros. Meneer Douglas heeft zichzelf de afgrond in gewerkt met zijn gekkigheid en manier van leven als profvoetballer. Hij is een perfect voorbeeld van 'hoe je niet moet leven' als je je broodwinning wilt halen uit de topsport.....
  • 21 Feb 2020 om 22:43
    • Quote van 21 Feb 2020 om 12:51
      Laten we hem de kans geven waar een wil is is vaak ook een weg te vinden sja hij zat ff on een neerwaartse dip maar hij os weer wakker en wil zich weer terugvechten dus geven we hem de voordeel van onse Twijffel of blijven we op hem neerkijken en continue afzeiken. Tijdens het kampioenschap in 2010 werd hij op handen en voeten gedragen en nu continue afgezeikt waar zijn we in godsnaam mee bezig kom op zeg Twentefans Verdomme geef Douglas het voordeel van de twijffel en laten we denken KWW kan wat worden toch immers met zijn ervaring zijn we hem straks nog druk nodig in Europa want ik zie Twente bij de eerste 6 komen dit seizoen dus voorondes Europa en Dan Jan hij zeker van dirndt zijn voor Twente
    Als oud-speler mag hij gebruik maken van de faciliteiten van de club om fit te worden en zelfs meetrainen met een team als hij het niveau aan kan. Als Douglas serieus terug wil naar de fitheid die hij nodig heeft als prof kan hij zich melden in Hengelo.
  • 21 Feb 2020 om 20:54
    • Quote van 21 Feb 2020 om 20:45
      Je vergeet een belangrijk punt moat...........Mooie vrouwen?
    Zo af en toe zeer zeker Bammeke. ;) Meer toe dan af. :))
  • 21 Feb 2020 om 20:45
    • Quote van 21 Feb 2020 om 20:44
      Bolwerkstraat 7


      Van alles....idd ook Nederlandse meuk. :)
    Je vergeet een belangrijk punt moat...........Mooie vrouwen?
  • 21 Feb 2020 om 20:44
    • Quote van 21 Feb 2020 om 20:12
      Zit de Mini Bar dan ? Nooit van gehoord, Nederlandse meuk?
    Bolwerkstraat 7


    Van alles....idd ook Nederlandse meuk. :)
  • 21 Feb 2020 om 20:12
    • Quote van 21 Feb 2020 om 15:27
      Rocks en de Mini Bar....altijd gezellie. :))
    Zit de Mini Bar dan ? Nooit van gehoord, Nederlandse meuk?
  • 21 Feb 2020 om 20:05
    • Quote van 21 Feb 2020 om 12:51
      Laten we hem de kans geven waar een wil is is vaak ook een weg te vinden sja hij zat ff on een neerwaartse dip maar hij os weer wakker en wil zich weer terugvechten dus geven we hem de voordeel van onse Twijffel of blijven we op hem neerkijken en continue afzeiken. Tijdens het kampioenschap in 2010 werd hij op handen en voeten gedragen en nu continue afgezeikt waar zijn we in godsnaam mee bezig kom op zeg Twentefans Verdomme geef Douglas het voordeel van de twijffel en laten we denken KWW kan wat worden toch immers met zijn ervaring zijn we hem straks nog druk nodig in Europa want ik zie Twente bij de eerste 6 komen dit seizoen dus voorondes Europa en Dan Jan hij zeker van dirndt zijn voor Twente
    Kans is prima mots hij geen overgewicht meer heeft. Huidige conditie is lachwekkend
  • 21 Feb 2020 om 15:27
    • Quote van 21 Feb 2020 om 14:56
      Kom er al 23 jaar! Leukste café van Enschede. Welk café raadt jij aan?
    Rocks en de Mini Bar....altijd gezellie. :))
  • 21 Feb 2020 om 15:24
    • Quote van 21 Feb 2020 om 11:51
      Wat een mafkees... 3 maal per dag trainen en regelmatig stappen. Gast heeft het IQ van een oliebol.... De volgende club waar hij speelt zal dergelijke uitspraken niet waarderen.
      Kom er maar in John W, zeg maar waarom jij wil dat Douglas bij FCT komt. Er zijn serieus mafkezen die dit met droge ogen durven te stellen
    +100
  • 21 Feb 2020 om 14:56
    • Quote van 21 Feb 2020 om 14:23
      Wat moet je toch in dat kut café met die kut muziek;-):-)
    Kom er al 23 jaar! Leukste café van Enschede. Welk café raadt jij aan?
  • 21 Feb 2020 om 14:36
    • Quote van 21 Feb 2020 om 12:50
      Hoor iedereen hier verzuurd zijn dan, hebben jullie azijn gedronken vandaag? Douglas is net zo'n held als Brama.
    200%!!! Gellijk zijn hier allemaal Mafkeesen serveren Douglas gewoon de afgfond in en zitten zelf dagelijks in dr coffeeschop weer druk met hun grasdrogerij
  • 21 Feb 2020 om 14:23
    • Quote van 21 Feb 2020 om 13:57
      Ik was daar wel.....
    Wat moet je toch in dat kut café met die kut muziek;-):-)
  • 21 Feb 2020 om 13:59
    • Quote van 21 Feb 2020 om 12:51
      Laten we hem de kans geven waar een wil is is vaak ook een weg te vinden sja hij zat ff on een neerwaartse dip maar hij os weer wakker en wil zich weer terugvechten dus geven we hem de voordeel van onse Twijffel of blijven we op hem neerkijken en continue afzeiken. Tijdens het kampioenschap in 2010 werd hij op handen en voeten gedragen en nu continue afgezeikt waar zijn we in godsnaam mee bezig kom op zeg Twentefans Verdomme geef Douglas het voordeel van de twijffel en laten we denken KWW kan wat worden toch immers met zijn ervaring zijn we hem straks nog druk nodig in Europa want ik zie Twente bij de eerste 6 komen dit seizoen dus voorondes Europa en Dan Jan hij zeker van dirndt zijn voor Twente
    mijn post van 11:51 en dan deze post van 12:51.

    Het spijt me, mafkees. De herinnering Douglas moet je gewoon in stand houden. Zoals we de herinnering Assaidi ooit in stand moesten houden. Oudspelers, gewoon niet aan beginnen. Ook Brama bewijst dit.
  • 21 Feb 2020 om 13:57
    • Quote van 21 Feb 2020 om 12:54
      Ben jij vannacht ook om 04:30uur uit Rocks gewaggeld samen met Douglas? Manman...
    Ik was daar wel.....
  • 21 Feb 2020 om 13:54
    • Quote van 21 Feb 2020 om 12:54
      Ben jij vannacht ook om 04:30uur uit Rocks gewaggeld samen met Douglas? Manman...
    Haha wartaal bericht he? !
  • 21 Feb 2020 om 13:53
    Makkelijk he iemand afserveren die niet kan antwoorden, bah stelletje hypocrieten !
  • 21 Feb 2020 om 12:56
    • Quote van 21 Feb 2020 om 10:26
      Petje af voor Douglas hij probeert het wel en traind zelfs 3x per dag indien hij dir komende maanden ook echt doorzet en daarnaast nog wal loopwerk doet zie ik hem volgend jaar graaf terug bij Twente als back up centrale verdediging met zijn ervaring in de groep en zijn vastberadenheid ishin welkom ik zeg altied woar een wil is is een weg????????????????????????
    3x per dag. ...Als hij goeiemorgen zegt heeft hij al 1 woord gelogen.
  • 21 Feb 2020 om 12:54
    • Quote van 21 Feb 2020 om 12:51
      Laten we hem de kans geven waar een wil is is vaak ook een weg te vinden sja hij zat ff on een neerwaartse dip maar hij os weer wakker en wil zich weer terugvechten dus geven we hem de voordeel van onse Twijffel of blijven we op hem neerkijken en continue afzeiken. Tijdens het kampioenschap in 2010 werd hij op handen en voeten gedragen en nu continue afgezeikt waar zijn we in godsnaam mee bezig kom op zeg Twentefans Verdomme geef Douglas het voordeel van de twijffel en laten we denken KWW kan wat worden toch immers met zijn ervaring zijn we hem straks nog druk nodig in Europa want ik zie Twente bij de eerste 6 komen dit seizoen dus voorondes Europa en Dan Jan hij zeker van dirndt zijn voor Twente
    Ben jij vannacht ook om 04:30uur uit Rocks gewaggeld samen met Douglas? Manman...
  • 21 Feb 2020 om 12:51
    Laten we hem de kans geven waar een wil is is vaak ook een weg te vinden sja hij zat ff on een neerwaartse dip maar hij os weer wakker en wil zich weer terugvechten dus geven we hem de voordeel van onse Twijffel of blijven we op hem neerkijken en continue afzeiken. Tijdens het kampioenschap in 2010 werd hij op handen en voeten gedragen en nu continue afgezeikt waar zijn we in godsnaam mee bezig kom op zeg Twentefans Verdomme geef Douglas het voordeel van de twijffel en laten we denken KWW kan wat worden toch immers met zijn ervaring zijn we hem straks nog druk nodig in Europa want ik zie Twente bij de eerste 6 komen dit seizoen dus voorondes Europa en Dan Jan hij zeker van dirndt zijn voor Twente
  • 21 Feb 2020 om 12:50
    Hoor iedereen hier verzuurd zijn dan, hebben jullie azijn gedronken vandaag? Douglas is net zo'n held als Brama.
  • 21 Feb 2020 om 11:51
    Wat een mafkees... 3 maal per dag trainen en regelmatig stappen. Gast heeft het IQ van een oliebol.... De volgende club waar hij speelt zal dergelijke uitspraken niet waarderen.
    Kom er maar in John W, zeg maar waarom jij wil dat Douglas bij FCT komt. Er zijn serieus mafkezen die dit met droge ogen durven te stellen
  • 21 Feb 2020 om 11:22
    Kans-loos Waggelde afgelopen weekend de Rocks nog uit om 04:30, dan ben je niet bezig weer fit te worden tot profniveau.
  • 21 Feb 2020 om 10:54
    • Quote van 21 Feb 2020 om 10:26
      Petje af voor Douglas hij probeert het wel en traind zelfs 3x per dag indien hij dir komende maanden ook echt doorzet en daarnaast nog wal loopwerk doet zie ik hem volgend jaar graaf terug bij Twente als back up centrale verdediging met zijn ervaring in de groep en zijn vastberadenheid ishin welkom ik zeg altied woar een wil is is een weg????????????????????????
    Dennis het begint nu zielig te worden. Houd nou eens op met deze onzin. Douglas is er veel te lang uit geweest. Ook al traint hij 10 uur per dag hij komt nooit meer ook maar in de buurt van de fitheid die je nodig hebt als profvoetballer.
  • 21 Feb 2020 om 10:48
    • Quote van 21 Feb 2020 om 10:26
      Petje af voor Douglas hij probeert het wel en traind zelfs 3x per dag indien hij dir komende maanden ook echt doorzet en daarnaast nog wal loopwerk doet zie ik hem volgend jaar graaf terug bij Twente als back up centrale verdediging met zijn ervaring in de groep en zijn vastberadenheid ishin welkom ik zeg altied woar een wil is is een weg????????????????????????
    Moet hij wel fit zijn
  • 21 Feb 2020 om 10:26
    Petje af voor Douglas hij probeert het wel en traind zelfs 3x per dag indien hij dir komende maanden ook echt doorzet en daarnaast nog wal loopwerk doet zie ik hem volgend jaar graaf terug bij Twente als back up centrale verdediging met zijn ervaring in de groep en zijn vastberadenheid ishin welkom ik zeg altied woar een wil is is een weg????????????????????????
  • 21 Feb 2020 om 10:12
    Naast een verboden plasmiddel heeft hij ook de nodige hamburgers achterover geslagen. Dit is niet verboden maar helpt ook niet echt als je wil terugkeren in het profvoetbal. Zie hem absoluut niet terugkeren in het professionele voetbal.
  • 21 Feb 2020 om 10:10
    Hij bedoelt zeker een uitgaansclub
  • 21 Feb 2020 om 09:03
    Blijf zitten waar je zit Douglas. Lekker blijven ballen op amateur niveau.