FC Twente wil met jurist en FBO om tafel: ''Niet worden verrast'' Update: Vuckic reageert: ''Mijn focus is volledig op FC Twente'' Kritiek op Van Leeuwen: ''Daar heeft hij compleet gefaald'' 'KNVB zet vol in op doorspelen: play-offs naar enkel duel' OPROEP | Kaartenactie Twentefans voor zieke en jarige Sørensen

Ten Voorde tempert verwachtingen: ''FC Utrecht gaat winnen''

26
Ten Voorde tempert verwachtingen: ''FC Utrecht gaat winnen''

FC Twente verloor na de winterstop slechts één wedstrijd (tegen FC Emmen) en bovendien kregen de Tukkers in vijf wedstrijden slechts drie doelpunten om de oren. Leon ten Voorde roemt de inbreng van Julio Pleguezuelo. 

"Voor de winterstop was-ie niet zo best, toen werd hij neergezet als rechtsback", vertelt de verslaggever op de website van Tubantia. "Dat was duidelijk niet zijn plek, toen dacht iedereen van: miskoop, was dit nou nodig om deze jongen uit Londen te halen?"

"Maar sinds hij op het trainingskamp centraal achterin staat doet-ie het echt heel erg goed", vervolgt Ten Voorde. "Hij is op zijn 23e, dat verbaast je misschien als je hem ziet, toch wel de leider van de defensie en misschien wel van de ploeg geworden nu Brama niet speelt."

De clubwatcher verwacht overigens niet dat de ploeg van Gonzalo Garcia zondag drie punten gaat pakken. "Twente moet het dit seizoen denk ik niet meer hebben van uitwedstrijden", legt hij uit. "Die moeten het hebben van thuiswedstrijden, dus ik denk: Utrecht gaat winnen." 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Feb 2020 om 14:53
    • Quote van 22 Feb 2020 om 11:39
      Azijn van Leo ten Voorde ja. Ook altijd lekker cynisch, depressief of hoe je het wil noemen.
    Als je het verschil tussen cynisch en depressief niet weet, twijfel ik ook aan jou droeftoeter !
  • 22 Feb 2020 om 13:49
    • Quote van 22 Feb 2020 om 13:25
      Stoepschijter?
    Dat alleen in Haaksbergen.
  • 22 Feb 2020 om 13:25
    • Quote van 22 Feb 2020 om 11:33
      Haha nee... Ik ben een man van de wereld en een echte stadse....
    Stoepschijter?
  • 22 Feb 2020 om 13:21
    • Quote van 22 Feb 2020 om 12:12
      Nog niet begraven willen worden. Wat een k* dorp is dat zeg.......
    Blijf je toch lekker in Enschede. Doe je mij in ieder geval een groot plezier mee.
  • 22 Feb 2020 om 12:13
    • Quote van 22 Feb 2020 om 11:35
      Haaaaa Gekke Henkie is Hoakseberger... Nu weet ik het zeker, daar zit iets in het water.....
    Dat geldt dus ook voor Beernt...... ;)
  • 22 Feb 2020 om 12:12
    • Quote van 21 Feb 2020 om 22:47
      Haaksbergen... Zou er niet willen wonen
    Nog niet begraven willen worden. Wat een k* dorp is dat zeg.......
  • 22 Feb 2020 om 11:52
    • Quote van 22 Feb 2020 om 11:39
      Azijn van Leo ten Voorde ja. Ook altijd lekker cynisch, depressief of hoe je het wil noemen.
    Ten Voorde moet eens vervangen worden. Die YouTube filmpjes kijkt geen hond naar, de dynamiek met Fardau is zoetsappig en gewoon uitgewerkt, waarom wij moeten luisteren naar Heracles gelul tussen FCT analyses door is mij een raadsel. Verder is krijg je zelden een Voetbal inhoudelijke analyse, en is het schrijven van forum niveau, alwaar hij veelvuldig zijn meningen vandaan haalt, maar toch denigrerend over doet.

    Op dat terrein kan de tubantia zeer veel winst boeken. Bos bloemen geven en bedanken voor alles, maar hoog tijd om met iets nieuws en ludieks op de proppen te komen.
  • 22 Feb 2020 om 11:39
    • Quote van 22 Feb 2020 om 11:35
      Haaaaa Gekke Henkie is Hoakseberger... Nu weet ik het zeker, daar zit iets in het water.....
    Azijn van Leo ten Voorde ja. Ook altijd lekker cynisch, depressief of hoe je het wil noemen.
  • 22 Feb 2020 om 11:35
    • Quote van 22 Feb 2020 om 09:29
      Gelukkig willen we dat soort mensen zoals jij helemaal niet hebben in het mooie Haaksbergen ,als je privé ook zo'n eigenwijs mannetje bent was het niet te hopen dat jij mijn buurman was !
    Haaaaa Gekke Henkie is Hoakseberger... Nu weet ik het zeker, daar zit iets in het water.....
  • 22 Feb 2020 om 11:33
    • Quote van 22 Feb 2020 om 01:30
      Dat zegt ie niet. Misschien woont ie er wel tegen zijn zin.
    Haha nee... Ik ben een man van de wereld en een echte stadse....
  • 22 Feb 2020 om 09:29
    • Quote van 21 Feb 2020 om 22:47
      Haaksbergen... Zou er niet willen wonen
    Gelukkig willen we dat soort mensen zoals jij helemaal niet hebben in het mooie Haaksbergen ,als je privé ook zo'n eigenwijs mannetje bent was het niet te hopen dat jij mijn buurman was !
  • 22 Feb 2020 om 08:16
    • Quote van 22 Feb 2020 om 01:30
      Dat zegt ie niet. Misschien woont ie er wel tegen zijn zin.
    Hahaha. Volgens mij is ie een Boeskoler.
  • 22 Feb 2020 om 07:42
    • Quote van 22 Feb 2020 om 01:30
      Dat zegt ie niet. Misschien woont ie er wel tegen zijn zin.
    Dan moet hij gaan verhuizen
  • 22 Feb 2020 om 01:30
    • Quote van 21 Feb 2020 om 22:55
      Fijn om te lezen dat jij er niet woont.
    Dat zegt ie niet. Misschien woont ie er wel tegen zijn zin.
  • 21 Feb 2020 om 22:55
    • Quote van 21 Feb 2020 om 22:47
      Haaksbergen... Zou er niet willen wonen
    Fijn om te lezen dat jij er niet woont.
  • 21 Feb 2020 om 22:47
    • Quote van 21 Feb 2020 om 21:19
      Bonbonsboy? Kom je zelf ook uit Haaksbergen BAM? Zo ja, zeker een HSC-mannetje dan.
    Haaksbergen... Zou er niet willen wonen
  • 21 Feb 2020 om 21:56
    • Quote van 21 Feb 2020 om 19:47
      Het niveau van onze clubwatchter: ' moet het niet hebben van uitwedstrijden'. Als je trainer met de meest schandalige opstellingen komt, zoals tegen Emmen, dan heeft dat niets met uitwedstrijden te maken. Uit hebben we 10 punten gehaald, 37% van de punten, win je tegen Utrecht dan is het 43% van de punten.
      Bonsbonsboy Leontien moet eens een keer een cursus 'analytisch denken' doen. Of nee wacht, begin maar simpel met een kleurboek, connect the dots.
      Utrecht mist een aantal basiskrachten, normaliter denk je dan: Veel tweede garnituur, dus kansen. Je gaat er heen vol vertrouwen, de vorm van Utrecht is ook niet super. Een punt is realistisch, winst zeker mogelijk, verlies geen ramp.
    mee eens de helft van Utrecht is dus kneuzendivisie middenmoot..gelijk spelen.. minder is niet te accepteren.. winnen us een must...
  • 21 Feb 2020 om 21:19
    • Quote van 21 Feb 2020 om 19:47
      Het niveau van onze clubwatchter: ' moet het niet hebben van uitwedstrijden'. Als je trainer met de meest schandalige opstellingen komt, zoals tegen Emmen, dan heeft dat niets met uitwedstrijden te maken. Uit hebben we 10 punten gehaald, 37% van de punten, win je tegen Utrecht dan is het 43% van de punten.
      Bonsbonsboy Leontien moet eens een keer een cursus 'analytisch denken' doen. Of nee wacht, begin maar simpel met een kleurboek, connect the dots.
      Utrecht mist een aantal basiskrachten, normaliter denk je dan: Veel tweede garnituur, dus kansen. Je gaat er heen vol vertrouwen, de vorm van Utrecht is ook niet super. Een punt is realistisch, winst zeker mogelijk, verlies geen ramp.
    Bonbonsboy? Kom je zelf ook uit Haaksbergen BAM? Zo ja, zeker een HSC-mannetje dan.
  • 21 Feb 2020 om 20:56
    Ben het niet eens met Leon thuis vorige week gewonnen maar verder hield het niet over dus uit moet ook te winnen zijn zo geweldig is Utrecht ook weer niet!
  • 21 Feb 2020 om 20:16
    • Quote van 21 Feb 2020 om 19:47
      Het niveau van onze clubwatchter: ' moet het niet hebben van uitwedstrijden'. Als je trainer met de meest schandalige opstellingen komt, zoals tegen Emmen, dan heeft dat niets met uitwedstrijden te maken. Uit hebben we 10 punten gehaald, 37% van de punten, win je tegen Utrecht dan is het 43% van de punten.
      Bonsbonsboy Leontien moet eens een keer een cursus 'analytisch denken' doen. Of nee wacht, begin maar simpel met een kleurboek, connect the dots.
      Utrecht mist een aantal basiskrachten, normaliter denk je dan: Veel tweede garnituur, dus kansen. Je gaat er heen vol vertrouwen, de vorm van Utrecht is ook niet super. Een punt is realistisch, winst zeker mogelijk, verlies geen ramp.
    +1 hahaha je bericht laat me glimlachen
  • 21 Feb 2020 om 20:04
    Ten Voorde, ofterwijl doemdenker nummer 1
  • 21 Feb 2020 om 19:47
    Het niveau van onze clubwatchter: ' moet het niet hebben van uitwedstrijden'. Als je trainer met de meest schandalige opstellingen komt, zoals tegen Emmen, dan heeft dat niets met uitwedstrijden te maken. Uit hebben we 10 punten gehaald, 37% van de punten, win je tegen Utrecht dan is het 43% van de punten.
    Bonsbonsboy Leontien moet eens een keer een cursus 'analytisch denken' doen. Of nee wacht, begin maar simpel met een kleurboek, connect the dots.
    Utrecht mist een aantal basiskrachten, normaliter denk je dan: Veel tweede garnituur, dus kansen. Je gaat er heen vol vertrouwen, de vorm van Utrecht is ook niet super. Een punt is realistisch, winst zeker mogelijk, verlies geen ramp.
  • 21 Feb 2020 om 19:44
    Az zou ook dik winnen hé Leo ?? Ie lult te veel man ga in bejaardensoos zitten of zo.
  • 21 Feb 2020 om 19:23
    En dat zei hij ook vorig weekend. Werd toch iets anders.
  • 21 Feb 2020 om 19:18
    Goed onderbouwt zeg. Hij kan dat natuurlijk denken, maar zo temper je de verwachtingen niet dit is puur je eigen gevoel