Rutten: ''Bij FC Twente zitten veel successupporters in het stadion'' FC Twente profiteert mee van transfer Ziyech naar Chelsea Nkufo: ''Mijn doel is weer terug te keren bij FC Twente'' Rutten duidelijk: ''Ben tegen de constructie met Heracles Almelo'' 'FC Twente kan tonnen aan televisiegelden mislopen bij besluit FOX'

''Onbegrijpelijk dat er geen excuses gemaakt zijn richting Brama''

14
''Onbegrijpelijk dat er geen excuses gemaakt zijn richting Brama''

FC Twente neemt het zondagmiddag in de Galgenwaard op tegen FC Utrecht en bij de club uit Enschede zit Wout Brama hoogstwaarschijnlijk 'gewoon' weer in de wedstrijdselectie. Volgens Wout Brama is alles echter nog niet helemaal koek en ei. 

"Er sluimert nog steeds wel iets", liet de verslaggever van RTV Oost weten in de uitzending van de Oosttribune. "Onbegrijpelijk dat er overigens nog geen excuses zijn gemaakt richting Wout Brama, dat blijf ik maar benoemen. Want je beschadigt toch zo'n iconische voetballer", aldus Van Wissing.

"Nu moet je dat niet meer doen, maar dat hadden ze toch als club moeten doen? Brama is voor de eeuwigheid beschadigd als voetballer", vervolgt de clubwatcher. "Hij wil nog een paar jaar doorgaan heeft-ie gezegd, maar hij staat nu te boek als splijtzwam", besluit Van Wissing over de ervaren middenvelder. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Feb 2020 om 21:11
    • Quote van 22 Feb 2020 om 15:13
      Dus op basis daarvan "weet" jij dat er geen excuus is aangeboden.... knap.
    Niet op basis daarvan Danny. Ik weet dat er geen openlijke excuses uitgesproken zijn. Geloof het of niet....it's up to you.....
  • 22 Feb 2020 om 15:13
    • Quote van 22 Feb 2020 om 13:54
      Jij weet niet wat ik weet. Jij hoopt dat anderen niets weten zodat je het 'weg kan zwijgen' en baggetaliseren......


      Bezoek eens een training en kijk hoe Brama naar Boschker kijkt en met hem om gaat. Van vriendschap is geen sprake meer......

    Dus op basis daarvan "weet" jij dat er geen excuus is aangeboden.... knap.
  • 22 Feb 2020 om 13:54
    • Quote van 22 Feb 2020 om 13:29
      Leuk dat jij mij dit kan vertellen. Maar dat zegt mij niets. Jij weet er net zo weinig van dan Wissing. En dan zeggen dat het nu te laat is om excuus aan te bieden... ook jij weet niet of dit al binnen gesloten deuren gedaan is.
    Jij weet niet wat ik weet. Jij hoopt dat anderen niets weten zodat je het 'weg kan zwijgen' en baggetaliseren......


    Bezoek eens een training en kijk hoe Brama naar Boschker kijkt en met hem om gaat. Van vriendschap is geen sprake meer......

  • 22 Feb 2020 om 13:49
    • Quote van 22 Feb 2020 om 13:29
      Leuk dat jij mij dit kan vertellen. Maar dat zegt mij niets. Jij weet er net zo weinig van dan Wissing. En dan zeggen dat het nu te laat is om excuus aan te bieden... ook jij weet niet of dit al binnen gesloten deuren gedaan is.
    Jij hebt nooit een conflict gehad? Vaak is een verstoorde werkrelatie, helemaal als je dagelijks in groepsverband bezig bent, niet te lijmen. Tuurlijk kun je zeggen agree to disagree, maar dat stukje wederzijdse wrok zal niet snel verdwijnen en zeer snel de kop opsteken bij tegenslag.

    Tegen Utrecht en Heerenveen de goede lijn doortrekken, Brama lekker laten waar hij hoort, op de bank. Als Garcia een man is dan gunt hij Brama 10 a 15 minuten speeltijd (zoals hij tegen AZ had moeten doen, tegenhouden en lomp wegwerken is Brama op het lijf geschreven). Maar goed, Garcia is voorlopig hoofd stagiaire, en mag in de ballenbak die FCT heet zijn ervaring opdoen. Het is niet anders voorlopig.
  • 22 Feb 2020 om 13:49
    • Quote van 22 Feb 2020 om 13:29
      Leuk dat jij mij dit kan vertellen. Maar dat zegt mij niets. Jij weet er net zo weinig van dan Wissing. En dan zeggen dat het nu te laat is om excuus aan te bieden... ook jij weet niet of dit al binnen gesloten deuren gedaan is.
    Jij hebt nooit een conflict gehad? Vaak is een verstoorde werkrelatie, helemaal als je dagelijks in groepsverband bezig bent, niet te lijmen. Tuurlijk kun je zeggen agree to disagree, maar dat stukje wederzijdse wrok zal niet snel verdwijnen en zeer snel de kop opsteken bij tegenslag.

    Tegen Utrecht en Heerenveen de goede lijn doortrekken, Brama lekker laten waar hij hoort, op de bank. Als Garcia een man is dan gunt hij Brama 10 a 15 minuten speeltijd (zoals hij tegen AZ had moeten doen, tegenhouden en lomp wegwerken is Brama op het lijf geschreven). Maar goed, Garcia is voorlopig hoofd stagiaire, en mag in de ballenbak die FCT heet zijn ervaring opdoen. Het is niet anders voorlopig.
  • 22 Feb 2020 om 13:29
    • Quote van 22 Feb 2020 om 10:12
      Excuses zijn inderdaad niet meer nodig Danny....nu niet meer. Daar is het nu te laat voor. Zoiets doe je binnen een aantal dagen en anders niet.


      Ik kan je vertellen dat de vriendschap tussen Brama en Sanderke voorbij is en dat Gracia als een stekker baalt dat hij Brama weer op heeft moeten nemen in de wedstrijdselectie.
    Leuk dat jij mij dit kan vertellen. Maar dat zegt mij niets. Jij weet er net zo weinig van dan Wissing. En dan zeggen dat het nu te laat is om excuus aan te bieden... ook jij weet niet of dit al binnen gesloten deuren gedaan is.
  • 22 Feb 2020 om 11:46
    • Quote van 22 Feb 2020 om 11:29
      Brama wil doorgaan. Ik hoop dat dit bij GAE is.Ongeacht Brama-gate, die kan gewoon niet mee. Is zijn salaris niet waard. Wissink pist onmeunig naast de pot. GARCÍA, Ted, Brama en Peters moeten excuses maken naar De Achterban... Excuses voor het gebrek aan professionaliteit, excuses voor onvolwassen gedrag, excuses voor het willens en wetens op de klippen laten lopen van een situatie zonder ook maar een moment aan conflictresolutie te doen. Peters is overigens naast perschef ook vertrouwenspersoon, die heeft dus dubbel gefaald!!! De schuldvraag in deze ligt bij allen. Ook bij Brama.
    Peters...ook al zo’n kearl.
  • 22 Feb 2020 om 11:29
    Brama wil doorgaan. Ik hoop dat dit bij GAE is.Ongeacht Brama-gate, die kan gewoon niet mee. Is zijn salaris niet waard. Wissink pist onmeunig naast de pot. GARCÍA, Ted, Brama en Peters moeten excuses maken naar De Achterban... Excuses voor het gebrek aan professionaliteit, excuses voor onvolwassen gedrag, excuses voor het willens en wetens op de klippen laten lopen van een situatie zonder ook maar een moment aan conflictresolutie te doen. Peters is overigens naast perschef ook vertrouwenspersoon, die heeft dus dubbel gefaald!!! De schuldvraag in deze ligt bij allen. Ook bij Brama.
  • 22 Feb 2020 om 10:49
    • Quote van 22 Feb 2020 om 10:23
      Was al bang dat er niemand van binnen de club zou lekken, maar gelukkig! Enne journalisten- die houden van opstoken en onrust. Anders zou er toch geen zak aan zijn journalist te zijn. Helaas zijn ze zelf nooit onderwerp van hun eigen gedram, misschien zouden ze dan iets genuanceerder zijn. Maar ja, wie leest er dan nog apps en kranten. Jij zeker niet (als je al de krant leest!)
    Wees blij dat er zo af en toe nog wat informatie naar buiten druppelt. Als het gaat om transparantie vanuit de club zelf....dan zul je nooit weten wat er gaande is.


    Journalisten houden van opstoken en onrust? Waarom wordt dit niet voorkomen vanuit de club door transparanter te zijn en geen mensen aan het woord te laten (Judas Boschker) met het IQ van een zon gedroogde druif?


    Jij ziet hun onderwerp als gedram, ikzelf blijf het als reminder zien omdat deze streek van Sanderke niet in vergetelheid mag raken.....
  • 22 Feb 2020 om 10:38
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    En daarom moet je dat in meerdere topics roepen?
  • 22 Feb 2020 om 10:23
    • Quote van 22 Feb 2020 om 10:12
      Excuses zijn inderdaad niet meer nodig Danny....nu niet meer. Daar is het nu te laat voor. Zoiets doe je binnen een aantal dagen en anders niet.


      Ik kan je vertellen dat de vriendschap tussen Brama en Sanderke voorbij is en dat Gracia als een stekker baalt dat hij Brama weer op heeft moeten nemen in de wedstrijdselectie.
    Was al bang dat er niemand van binnen de club zou lekken, maar gelukkig! Enne journalisten- die houden van opstoken en onrust. Anders zou er toch geen zak aan zijn journalist te zijn. Helaas zijn ze zelf nooit onderwerp van hun eigen gedram, misschien zouden ze dan iets genuanceerder zijn. Maar ja, wie leest er dan nog apps en kranten. Jij zeker niet (als je al de krant leest!)
  • 22 Feb 2020 om 10:12
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ja.....en????
  • 22 Feb 2020 om 10:12
    • Quote van 22 Feb 2020 om 09:42
      Ten eerste weet meneer van Wissing niet of er geen excuses zijn aangeboden, dit kan namelijk ook gewoon achter gesloten deuren. Ten tweede kan het ook gewoon zijn dat het klopt wat er gezegd is, en excuses dus niet nodig zijn.
    Excuses zijn inderdaad niet meer nodig Danny....nu niet meer. Daar is het nu te laat voor. Zoiets doe je binnen een aantal dagen en anders niet.


    Ik kan je vertellen dat de vriendschap tussen Brama en Sanderke voorbij is en dat Gracia als een stekker baalt dat hij Brama weer op heeft moeten nemen in de wedstrijdselectie.
  • 22 Feb 2020 om 09:42
    Ten eerste weet meneer van Wissing niet of er geen excuses zijn aangeboden, dit kan namelijk ook gewoon achter gesloten deuren. Ten tweede kan het ook gewoon zijn dat het klopt wat er gezegd is, en excuses dus niet nodig zijn.