Nkufo: ''Ik had het gevoel dat hij mij de bal niet wilde geven'' Tal van clubs scharen zich achter Ajax en willen seizoen zien stoppen Brama 'schittert' in video van MST: ''Jij kunt levens redden'' ''Voor Feyenoord, PSV en FC Twente loopt bedrag in de miljoenen'' Derksen reëel: ''Denk dat we deze competitie kunnen vergeten''

VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht

77
VIDEO | Samenvatting: FC Twente geeft zege uit handen tegen FC Utrecht

Het is FC Twente vanmiddag niet gelukt om te winnen van FC Utrecht. In een spannende wedstrijd werd het 2-1 voor de ploeg uit de Domstad.

De wedstrijd kwam ietwat traag op gang. De eerste kansen waren voor de Tukkers die via Menig bijna scoorden. In de vijftiende minuut werd een doelpunt van Haris Vuckic afgekeurd vanwege buitenspel. Ondanks dat FC Utrecht het meeste balbezit had, bleef FC Twente de gevaarlijkere partij in de Galgenwaard.

In de laatste minuten van de eerste helft kreeg ook FC Utrecht de nodige kansen middels Peterson en Van De Streek. Voor de Tukkers scoorde Aburjania bijna vlak voor het rustsignaal, maar zijn schot raakte de verkeerde kant van de paal.

Na de rust bleven de Tukkers de partij met de betere kansen. Zo creëerde Lindon Selahi via een voorzet een grote kans, maar zowel Aburjania als Vuckic kregen hun voet er net niet tegenaan. In de 70ste minuut was het dan toch raak en wel voor de bezoekers. Na een uitstekende steekpass van Calvin Verdonk wist Queensy Menig de vrijstaande Haris Vuckic voor de goal te vinden, 0-1.

FC Utrecht had daar echter redelijk snel een antwoord op, een goal die uit het niets viel. In de 83ste minuut maakte Gyrano Kerk de gelijkmaker na ongelooflijk geklungel in de Twentse verdediging. Nog geen drie minuten later kwam FC Utrecht op voorsprong. Een schot van de ingevallen Jonas Arweiler vloog de linker onderhoek in.

In de blessuretijd dachten de Tukkers nog te scoren, maar wederom werd een goal van Vuckic afgekeurd wegens buitenspel. In het vervolg gebeurde er niks meer, waardoor FC Utrecht met 2-1 wist te winnen.

Opstelling FC Utrecht: Zoet, Klaiber, Hoogma, Emanuelson (80' Abass), Van der Maarel, Van de Streek, Maher, Ramselaar, Peterson (62' Van Overeem), Bahebeck (74' Arweiler) en Kerk. 

Opstelling FC Twente: Drommel, Troupée, Bijen, Pleguezuelo, Verdonk, Busquets (88' Nakamura), Selahi, Aburjania, Menig (84' Zekhnini), Vuckic en Lang.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Feb 2020 om 13:36
    • Quote van 23 Feb 2020 om 22:40
      Brama niet nodig zo te zien.
    Sluit jij je ogen nou opzettelijk voor het gegeven dat Brama sowieso niet meer aan spelen toekomt onder Gracia....ongeacht hoe goed hij wel of niet is? Busquets kreeg geen poot aan de trapper. Die had in de eerste al gewisseld moeten worden. Oriol kan dit podium niet aan, daar is hij nog veel te onervaren en licht voor......
  • 24 Feb 2020 om 10:23
    • Quote van 23 Feb 2020 om 20:34
      1. 0 voor een beetje rust en zekerheid in het spel brengen Brama er in wie doet je nog wat, maarja Brama mag er niet, in zo worden wij toch iedere week weer voor de gek gehouden door deze tactische onbenul.
    Brama is verdedigend sowieso beter dan Busquets.
  • 23 Feb 2020 om 22:40
    • Quote van 23 Feb 2020 om 20:34
      1. 0 voor een beetje rust en zekerheid in het spel brengen Brama er in wie doet je nog wat, maarja Brama mag er niet, in zo worden wij toch iedere week weer voor de gek gehouden door deze tactische onbenul.
    Brama niet nodig zo te zien.
  • 23 Feb 2020 om 22:38
    • Quote van 23 Feb 2020 om 20:46
      Jammer, dat we het zo makkelijk weer weggeven. Wat we vooral missen is een spits die makkelijk de goaltjes maakt. Hoeveel jaren spelen we al zonder echte spits.We kunnen uren lullen over wat er allemaal mis is wie er goed of slecht is/was.Maar zonder echte spits maak je het voetbal veel te moeilijk en zullen resultaten altijd uitblijven voor langere periode. Dan blijven we spelen voor plek 12 t/m 16.Hopelijk wordt er de komende jaren eens geinvesteerd in een goede spits dan wordt het allemaal makkelijker om de drie punten te pakken en eindigen we veel hoger op de ranglijst.
      Op naar de volgende wedstrijd.
    Hoezo geen spits hij deed er 3 binnen. Dat het net randje buitenspel is ,is doodzonde toch?
  • 23 Feb 2020 om 20:46
    Jammer, dat we het zo makkelijk weer weggeven. Wat we vooral missen is een spits die makkelijk de goaltjes maakt. Hoeveel jaren spelen we al zonder echte spits.We kunnen uren lullen over wat er allemaal mis is wie er goed of slecht is/was.Maar zonder echte spits maak je het voetbal veel te moeilijk en zullen resultaten altijd uitblijven voor langere periode. Dan blijven we spelen voor plek 12 t/m 16.Hopelijk wordt er de komende jaren eens geinvesteerd in een goede spits dan wordt het allemaal makkelijker om de drie punten te pakken en eindigen we veel hoger op de ranglijst.
    Op naar de volgende wedstrijd.
  • 23 Feb 2020 om 20:34
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:34
      Beter zijn we zuur over een onterechte nederlaag dan boos op het slechte spel. In beide gevallen verlies je maar in het ene geval heb je iets om mee verder te gaan en in het andere geval ben je kansloos ten onder gegaan.
    1. 0 voor een beetje rust en zekerheid in het spel brengen Brama er in wie doet je nog wat, maarja Brama mag er niet, in zo worden wij toch iedere week weer voor de gek gehouden door deze tactische onbenul.
  • 23 Feb 2020 om 20:07
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:38
      Drommel had daar nooit mogen komen of de bal moeten hebben
    Als je komt moet je hem hebben
  • 23 Feb 2020 om 19:37
    • Quote van 23 Feb 2020 om 16:34
      Ondanks het verlies ben ik trots op de ploeg. Je hebt goed gespeeld, kansen gecreëerd en bijna niks weggegeven. Volgende week weer volle bak!
    +1
  • 23 Feb 2020 om 19:05
    Nakamura hoef je niet meer te brengen. Hij voegt echt niets toe.
  • 23 Feb 2020 om 18:54
    • Quote van 23 Feb 2020 om 17:57
      Garcia voegt niets toe. Utrecht scoort met drie verse krachten er in 2x. Nu moet je niet wisselen om het wisselen maar meerdere mensen konden zien dat Menig er door zat en Abur... ook niet okselfris. Ik had bij de 0-1 gekozen voor Brama en Zekhnini of Nakamura
    Brama komt niet meer te spelen onder Gracia.....
  • 23 Feb 2020 om 18:47
    • Quote van 23 Feb 2020 om 17:57
      Garcia voegt niets toe. Utrecht scoort met drie verse krachten er in 2x. Nu moet je niet wisselen om het wisselen maar meerdere mensen konden zien dat Menig er door zat en Abur... ook niet okselfris. Ik had bij de 0-1 gekozen voor Brama en Zekhnini of Nakamura
    Precies enige wat vandaag verkeerd ging het wisselen
  • 23 Feb 2020 om 17:57
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:44
      Of brama erin bak ervaring
    Garcia voegt niets toe. Utrecht scoort met drie verse krachten er in 2x. Nu moet je niet wisselen om het wisselen maar meerdere mensen konden zien dat Menig er door zat en Abur... ook niet okselfris. Ik had bij de 0-1 gekozen voor Brama en Zekhnini of Nakamura
  • 23 Feb 2020 om 17:56
    • Quote van 23 Feb 2020 om 16:34
      Ondanks het verlies ben ik trots op de ploeg. Je hebt goed gespeeld, kansen gecreëerd en bijna niks weggegeven. Volgende week weer volle bak!
    Precies! Wel ontzettend zuur zeg gvd... Mag echt niet dat je het in de laatste minuten zo weggeeft, maar goed. Erg positief verrast weer door Menig vandaag, fijne voetballer
  • 23 Feb 2020 om 16:34
    Ondanks het verlies ben ik trots op de ploeg. Je hebt goed gespeeld, kansen gecreëerd en bijna niks weggegeven. Volgende week weer volle bak!
  • 23 Feb 2020 om 16:29
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:31
      Hoe durf je dit te zeggen. Dit was misschien wel de beste wedstrijd van het seizoen. Hele wedstrijd geen moment in de problemen gekomen en zat kansen gecreeërd aan de hand van een geweldige menig.
    +1!
  • 23 Feb 2020 om 16:20
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:28
      Hij heeft wel een punt die Salami was niet best vlek en drommel maakte een dikke blunder waarna het team in elkaar donderde. Eigenschuld ze hadden het eerder af moeten maken
    Dat wel maar vergelijk het eens met bv de wedstrijden in november. Dit is al 10x beter en ligt het maar aan 1 ding kansen afmaken
  • 23 Feb 2020 om 15:52
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:37
      Je zal volgende week 3 punten MOETEN pakken. Dat zouden dan tegen Heerenveen 3 HELE belangrijke punten zijn. Afgelopen wedstrijden (AZ en FC Utrecht) goed veldspel gezien alleen helaas pak je vandaag geen 3 punten. Dan was je nu zo goed als veilig geweest. Nu is het weer een beetje met knikkende knieën, omdat de directe concurrenten wel de volle buit pakken. Volgende week dus weer met veel spanning onze ploeg bekijken, maar met dit veldspel en de mentaliteit moet dit hopelijk goedkomen.
    Knikkende knieën? We hebben genoeg wedstrijden te gaan. Met nog 3 concurrenten thuis. Met dit spel komt het goed.
  • 23 Feb 2020 om 15:52
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:44
      Of brama erin bak ervaring
    Brama mag dit seizoen alleen nog maar 90 minuten op de bank zitten en zijn mond houden wel moet hij aan het einde van de wedstrijd verplicht Garcia en staf een hand geven voor het teambelang/teamproces zo gaat dat tegenwoordig zijn net kleine kleutertjes.
  • 23 Feb 2020 om 15:46
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:29
      Net als TC zijn wedjes :-) alweer niks mut geld Bie
    Jip
  • 23 Feb 2020 om 15:44
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:54
      Utrecht hing als een verslagen bokser in de ringen, wachtend op de definitieve k.o.slag. Twente verzuimde meerdere keren de pot te beslissen. Dan moet je wellicht eieren voor je geld kiezen en een Bosch brengen, maar dat is altijd achteraf gelul.
    Of brama erin bak ervaring
  • 23 Feb 2020 om 15:38
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:33
      Zeker drommel is een goede doelman die nog jong is en fouten maakt die elke doelman maakt in die periode. De gelijkmaker was niet indirect de fout van drommel maar Julio die de bal simpel kon wegkoppen maar koos voor een ander optie die verkeerd heeft uitgepakt
    Drommel had daar nooit mogen komen of de bal moeten hebben
  • 23 Feb 2020 om 15:37
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:29
      Net als TC zijn wedjes :-) alweer niks mut geld Bie
    TC kan die wedjes in zijn holmaatjes schuiven. Dwaas .
  • 23 Feb 2020 om 15:37
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:49
      Mee eens. Als we deze lijn voort zetten dan moeten we toch punten kunnen halen, ook tegen Heerenveen.
    Je zal volgende week 3 punten MOETEN pakken. Dat zouden dan tegen Heerenveen 3 HELE belangrijke punten zijn. Afgelopen wedstrijden (AZ en FC Utrecht) goed veldspel gezien alleen helaas pak je vandaag geen 3 punten. Dan was je nu zo goed als veilig geweest. Nu is het weer een beetje met knikkende knieën, omdat de directe concurrenten wel de volle buit pakken. Volgende week dus weer met veel spanning onze ploeg bekijken, maar met dit veldspel en de mentaliteit moet dit hopelijk goedkomen.
  • 23 Feb 2020 om 15:33
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:58
      Nieuwe keeper???? Drommel is 1 van de beste van Nederland.
    Zeker drommel is een goede doelman die nog jong is en fouten maakt die elke doelman maakt in die periode. De gelijkmaker was niet indirect de fout van drommel maar Julio die de bal simpel kon wegkoppen maar koos voor een ander optie die verkeerd heeft uitgepakt
  • 23 Feb 2020 om 15:29
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:28
      Al met al koop je er niks voor en het resultaat is nul , nul
    Net als TC zijn wedjes :-) alweer niks mut geld Bie
  • 23 Feb 2020 om 15:28
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:20
      Mafkees
    Hij heeft wel een punt die Salami was niet best vlek en drommel maakte een dikke blunder waarna het team in elkaar donderde. Eigenschuld ze hadden het eerder af moeten maken
  • 23 Feb 2020 om 15:28
    Al met al koop je er niks voor en het resultaat is nul , nul
  • 23 Feb 2020 om 15:28
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:13
      Zal mij weer niets verbazen als ook deze wedstrijd is omgekocht bijna alle concurrenten van Twente winnen en wij mogen weer niet winnen van de KNVB. PEC zal ook wel ineens winnen van AZ moet je niet raar van opkijken. Drommel stond er weer bij en keek er naar bij de doelpunten en verdedigers waren ook slap en Garcia's wisselbeleid snapte ik ook niet waarom geen Jesse Bosch voor Selahi en waarom bij 1-0 voor geen extra middenvelder voor Menig?
    Dat snap ik ook niet! Utrecht wisselde erop los en dan voel je het aankomen. Van mij had Bosch iets eerder mogen komen maar helaas werd er pas gewisseld na de 1-1 . Te laaat
  • 23 Feb 2020 om 15:24
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:22
      +1 Blijkbaar zijn er al weer velen die vergeten hoe het voor de winterstop was. Jammer dat we de kansen niet hebben benut maar het is toch heel lang geleden dat onze club 2 goede wedstrijden achter elkaar heeft gespeeld. Hopen dat onze spits snel hersteld is en hij kan laten zien waarom hij is gehaald. Als we zo door gaan dan halen we het wel.
    Welke spits? Die slome Berggreen die niet kan voetballen en altijd geblesseerd is?
  • 23 Feb 2020 om 15:22
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:08
      Voor jou zal het wel nooit genoeg zijn. Dit bestempel ik als een ongelukkig verlies. En als een utrecht het niet goed doet waarom kan dat geen verdienste zijn van Twente? Ik ben zeer teleurgesteld met het resultaat,maar verder content met wat het elftal heeft gebracht en laten zien.
    +1 Blijkbaar zijn er al weer velen die vergeten hoe het voor de winterstop was. Jammer dat we de kansen niet hebben benut maar het is toch heel lang geleden dat onze club 2 goede wedstrijden achter elkaar heeft gespeeld. Hopen dat onze spits snel hersteld is en hij kan laten zien waarom hij is gehaald. Als we zo door gaan dan halen we het wel.
  • 23 Feb 2020 om 15:20
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:13
      Zal mij weer niets verbazen als ook deze wedstrijd is omgekocht bijna alle concurrenten van Twente winnen en wij mogen weer niet winnen van de KNVB. PEC zal ook wel ineens winnen van AZ moet je niet raar van opkijken. Drommel stond er weer bij en keek er naar bij de doelpunten en verdedigers waren ook slap en Garcia's wisselbeleid snapte ik ook niet waarom geen Jesse Bosch voor Selahi en waarom bij 1-0 voor geen extra middenvelder voor Menig?
    Mafkees
  • 23 Feb 2020 om 15:13
    Zal mij weer niets verbazen als ook deze wedstrijd is omgekocht bijna alle concurrenten van Twente winnen en wij mogen weer niet winnen van de KNVB. PEC zal ook wel ineens winnen van AZ moet je niet raar van opkijken. Drommel stond er weer bij en keek er naar bij de doelpunten en verdedigers waren ook slap en Garcia's wisselbeleid snapte ik ook niet waarom geen Jesse Bosch voor Selahi en waarom bij 1-0 voor geen extra middenvelder voor Menig?
  • 23 Feb 2020 om 15:08
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:34
      Zijn maar weinig die verwacht dat hier ging winnen...dus niks nieuws MAAR de wedstrijd hadden ze moeten winnen omdat Utrecht wel erg slecht was. Dus eigenlijk was Twente nog slechter.
    Voor jou zal het wel nooit genoeg zijn. Dit bestempel ik als een ongelukkig verlies. En als een utrecht het niet goed doet waarom kan dat geen verdienste zijn van Twente? Ik ben zeer teleurgesteld met het resultaat,maar verder content met wat het elftal heeft gebracht en laten zien.
  • 23 Feb 2020 om 15:07
    • Quote van 23 Feb 2020 om 15:02
      Dacht dat de meesten hier toch wel positief zijn over het spel, maar dat het frustrerend is dat ze de zak niet veel eerder dichtknopen. 0-4 had zeker gekund. Maar het was ook niet erg sterk verdedigd. Veel zwarte shirtjes in overtal en dan nog 2 goals gewoon weggeven. Dat was niet bijster sterk.
    Goed verwoord.punt
  • 23 Feb 2020 om 15:02
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:53
      snap eigenlijk niet zo goed dat er nog zoveel azijnzeikers zijn, we krijgen eindelijk weer eens goed voetbal te zien en het is nogsteeds niet goed, deze pot was gewoon puur ongeluk en als we zo doorspelen redden we het echt wel
    Dacht dat de meesten hier toch wel positief zijn over het spel, maar dat het frustrerend is dat ze de zak niet veel eerder dichtknopen. 0-4 had zeker gekund. Maar het was ook niet erg sterk verdedigd. Veel zwarte shirtjes in overtal en dan nog 2 goals gewoon weggeven. Dat was niet bijster sterk.
  • 23 Feb 2020 om 15:00
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:58
      Nieuwe keeper???? Drommel is 1 van de beste van Nederland.
    Jouw mening
  • 23 Feb 2020 om 14:58
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:56
      Precies zorgen dat we niet degraderen en dan nieuwe keeper en veldspelers halen. Iets minder huren en dan bouwen
    Nieuwe keeper???? Drommel is 1 van de beste van Nederland.
  • 23 Feb 2020 om 14:56
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:53
      snap eigenlijk niet zo goed dat er nog zoveel azijnzeikers zijn, we krijgen eindelijk weer eens goed voetbal te zien en het is nogsteeds niet goed, deze pot was gewoon puur ongeluk en als we zo doorspelen redden we het echt wel
    Precies zorgen dat we niet degraderen en dan nieuwe keeper en veldspelers halen. Iets minder huren en dan bouwen
  • 23 Feb 2020 om 14:55
    Er waren 2 slechte mensen op het veld: Busquetes en die lul van een scheids!!!
    Busquetes moet echt gewisseld worden voor of Bosch of Roemeratoe want die vertraagd het spel alleen maar en bij die 2e goal stond hij weer verkeerd. Liever een jeugdspeler die fouten maakt dan deze huurspeler.
    Die scheids moet ook naar de amateurs. Een ingooi van utrecht gewoon doorlaten gaan terwijl ze dit nog niet eens flikken bij een 6e klasser maar daar viel wel een doelpunt uit. De eerste grote overtreding van utrecht niet met geel bestraffen omdat de wedstrijd 2 minuten oud is. OK een paar minuten later kreeg onze speler ook een waarschuwing maar het hoort gewoon geel te zijn!!!
    Natuurlijk hebben we veel kansen gehad maar ben totaal niet bang dat we in de problemen komen als Garcia zo blijft spelen. WAT EEN VECHTLUST!!!! Als dit team zo het hele seizoen hadden gespeelt dan hadden we bij de top 6 gestaan!
  • 23 Feb 2020 om 14:54
    Utrecht hing als een verslagen bokser in de ringen, wachtend op de definitieve k.o.slag. Twente verzuimde meerdere keren de pot te beslissen. Dan moet je wellicht eieren voor je geld kiezen en een Bosch brengen, maar dat is altijd achteraf gelul.
  • 23 Feb 2020 om 14:53
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:53
      snap eigenlijk niet zo goed dat er nog zoveel azijnzeikers zijn, we krijgen eindelijk weer eens goed voetbal te zien en het is nogsteeds niet goed, deze pot was gewoon puur ongeluk en als we zo doorspelen redden we het echt wel
    +100
  • 23 Feb 2020 om 14:53
    snap eigenlijk niet zo goed dat er nog zoveel azijnzeikers zijn, we krijgen eindelijk weer eens goed voetbal te zien en het is nogsteeds niet goed, deze pot was gewoon puur ongeluk en als we zo doorspelen redden we het echt wel
  • 23 Feb 2020 om 14:52
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:34
      Zijn maar weinig die verwacht dat hier ging winnen...dus niks nieuws MAAR de wedstrijd hadden ze moeten winnen omdat Utrecht wel erg slecht was. Dus eigenlijk was Twente nog slechter.
    Haha wat ben jij een nepsupporter zeg.
  • 23 Feb 2020 om 14:52
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:41
      Mensen dit komt echt goed! Het was gewoon een goede wedstrijd, jammer van de laatste 5 minuten. Dit is gewoon voetbal. 1 van onze beste spelers Julio maakte een fout, kan gebeuren, wel sneu voor hem..
    Helemaal eens dit is toch spel waar je mee vooruit kunt.
  • 23 Feb 2020 om 14:51
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:18
      Echt complimenten voor hoe we weer een betere tegenstander op de knieen krijgen maar helaas niet genoeg voor de punten ben er wel echt kapot van dat we geen punten pakken maar kop omhoog naar de volgende
    Een betere tegenstander? Utrecht speelde echt waardeloos. Dat was echt niet de verdienste van Twente hoor.
  • 23 Feb 2020 om 14:50
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:45
      De reden waarom je niet wint is eerder de schuld van de spelers voorin. 5x 100% kansen verprutsen, geen woorden voor!
    Dat is het bizarre van een spelletje voetbal de ploeg die veel beter is wint niet altijd. Je bent afhankelijk van zoveel factoren en geluk in het voetbal en winnen en verliezen ligt erg dicht bij elkaar.
  • 23 Feb 2020 om 14:49
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:45
      De reden waarom je niet wint is eerder de schuld van de spelers voorin. 5x 100% kansen verprutsen, geen woorden voor!
    Mee eens. Als we deze lijn voort zetten dan moeten we toch punten kunnen halen, ook tegen Heerenveen.
  • 23 Feb 2020 om 14:45
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:41
      Mensen dit komt echt goed! Het was gewoon een goede wedstrijd, jammer van de laatste 5 minuten. Dit is gewoon voetbal. 1 van onze beste spelers Julio maakte een fout, kan gebeuren, wel sneu voor hem..
    De reden waarom je niet wint is eerder de schuld van de spelers voorin. 5x 100% kansen verprutsen, geen woorden voor!
  • 23 Feb 2020 om 14:42
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:41
      Dit heet dus scorebordjournalistiek. Twente was de veel betere, maar wel ongelukkige, ploeg.
    +1
  • 23 Feb 2020 om 14:41
    Mensen dit komt echt goed! Het was gewoon een goede wedstrijd, jammer van de laatste 5 minuten. Dit is gewoon voetbal. 1 van onze beste spelers Julio maakte een fout, kan gebeuren, wel sneu voor hem..
  • 23 Feb 2020 om 14:41
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:34
      Zijn maar weinig die verwacht dat hier ging winnen...dus niks nieuws MAAR de wedstrijd hadden ze moeten winnen omdat Utrecht wel erg slecht was. Dus eigenlijk was Twente nog slechter.
    Dit heet dus scorebordjournalistiek. Twente was de veel betere, maar wel ongelukkige, ploeg.
  • 23 Feb 2020 om 14:35
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:14
      Garcia heeft het licht gezien. De kritiek op Ted is nog altijd onterecht. Voir de rest kutzondag
    Jij bent wel vaker niet op de hoogte TED is KUT
  • 23 Feb 2020 om 14:34
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:15
      1ste doelpunt fout van Julio, sneu voor t hele team, maar vooral voor hem speelt de hele wedstrijd goed
    Zeker Julio moest de bal gewoon wegkoppen dan was de 1-1 nooit gevallen. Julio speelde wel net als de anderen een goede pot voetbal
  • 23 Feb 2020 om 14:34
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:31
      Hoe durf je dit te zeggen. Dit was misschien wel de beste wedstrijd van het seizoen. Hele wedstrijd geen moment in de problemen gekomen en zat kansen gecreeërd aan de hand van een geweldige menig.
    Zijn maar weinig die verwacht dat hier ging winnen...dus niks nieuws MAAR de wedstrijd hadden ze moeten winnen omdat Utrecht wel erg slecht was. Dus eigenlijk was Twente nog slechter.
  • 23 Feb 2020 om 14:34
    Beter zijn we zuur over een onterechte nederlaag dan boos op het slechte spel. In beide gevallen verlies je maar in het ene geval heb je iets om mee verder te gaan en in het andere geval ben je kansloos ten onder gegaan.
  • 23 Feb 2020 om 14:34
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:31
      Hoe durf je dit te zeggen. Dit was misschien wel de beste wedstrijd van het seizoen. Hele wedstrijd geen moment in de problemen gekomen en zat kansen gecreeërd aan de hand van een geweldige menig.
    De wedstrijd tegen az was beter. Maar dit was wel de beste uit wedstrijd van het seizoen. Ik hoop alleen dat de kopjes niet gaan hangen en dat García weer dezelfde 11 in de basis laat starten.
  • 23 Feb 2020 om 14:32
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:27
      Klopt tot de 88ste minuut.
    Dan moet je hier niet met zo'n onzinverhaal aankomen.
  • 23 Feb 2020 om 14:31
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:19
      Had verwacht dat ze gingen verliezen. Dus niks nieuws vond aanvallers erg slecht.
    Hoe durf je dit te zeggen. Dit was misschien wel de beste wedstrijd van het seizoen. Hele wedstrijd geen moment in de problemen gekomen en zat kansen gecreeërd aan de hand van een geweldige menig.
  • 23 Feb 2020 om 14:31
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:27
      Klopt tot de 88ste minuut.
    Dan snap je weinig van het spelletje voetbal
  • 23 Feb 2020 om 14:30
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:14
      Garcia heeft het licht gezien. De kritiek op Ted is nog altijd onterecht. Voir de rest kutzondag
    Gargia is gewoon een goede trainer die zijn spelersgroep op deze manier wil laten spelen net zoals vorige week tegen az heeft fctwente uitstekend gespeeld. Vanmiddag hebben ze zichzelf alleen niet beloont met een dikke overwinning want zoveel kansen hebben ze wel gehad. En Ted heeft gewoon ook een goede groep spelers gehaald met heel weinig euro's
  • 23 Feb 2020 om 14:29
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:18
      Echt complimenten voor hoe we weer een betere tegenstander op de knieen krijgen maar helaas niet genoeg voor de punten ben er wel echt kapot van dat we geen punten pakken maar kop omhoog naar de volgende
    Yep
  • 23 Feb 2020 om 14:27
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:26
      Je hebt de hele wedstrijd niet gezien zo te lezen
    Klopt tot de 88ste minuut.
  • 23 Feb 2020 om 14:26
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:21
      Ga lekker ergens anders naar toe stumperd...
    Naar almelo doooeeeiii
  • 23 Feb 2020 om 14:26
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:19
      Had verwacht dat ze gingen verliezen. Dus niks nieuws vond aanvallers erg slecht.
    Je hebt de hele wedstrijd niet gezien zo te lezen
  • 23 Feb 2020 om 14:21
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:19
      Had verwacht dat ze gingen verliezen. Dus niks nieuws vond aanvallers erg slecht.
    Ga lekker ergens anders naar toe stumperd...
  • 23 Feb 2020 om 14:21
    Eigenlijk had de 1-1 niet mogen tellen. Utrecht gooit de bal helemaal verkeerd in en dan had twente mogen ingooien. Maar wat drommel daar doet kan ook niet.
  • 23 Feb 2020 om 14:20
    Deze doet zeer. Zo onverdiend verloren. Maar... dan toch liever zo dan zoals tegen Emmen. #CoTE
  • 23 Feb 2020 om 14:19
    Had verwacht dat ze gingen verliezen. Dus niks nieuws vond aanvallers erg slecht.
  • 23 Feb 2020 om 14:18
    Echt complimenten voor hoe we weer een betere tegenstander op de knieen krijgen maar helaas niet genoeg voor de punten ben er wel echt kapot van dat we geen punten pakken maar kop omhoog naar de volgende
  • 23 Feb 2020 om 14:18
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:14
      Dit zijn de pijnlijke momenten in het voetbal. Deze nederlaag doet echt pijn. Twente was beter, had de kansen en zelfs de voorsprong. Hoe Utrecht hier wint, dat is me een raadsel. Feit is dat ze goed gevoetbald hebben in een lastige uitwedstrijd. Met dit voetbal komt het uiteindelijk allemaal goed!
    Volgende week zo spelen tegen Heerenveen en je pakt weer 3 punten
  • 23 Feb 2020 om 14:17
    • Quote van 23 Feb 2020 om 14:15
      1ste doelpunt fout van Julio, sneu voor t hele team, maar vooral voor hem speelt de hele wedstrijd goed
    Fout van drommel die moet gewoon blijven staan. Niet de eerste keer dat hij onnodig zij goal uitkomt
  • 23 Feb 2020 om 14:16
    Zo fucking zuur en onverdiend....veel beter, had gvd die kansen af gemaakt en je loopt met 0-4 van het veld. Bah bah bah
  • 23 Feb 2020 om 14:15
    1ste doelpunt fout van Julio, sneu voor t hele team, maar vooral voor hem speelt de hele wedstrijd goed
  • 23 Feb 2020 om 14:14
    Dit zijn de pijnlijke momenten in het voetbal. Deze nederlaag doet echt pijn. Twente was beter, had de kansen en zelfs de voorsprong. Hoe Utrecht hier wint, dat is me een raadsel. Feit is dat ze goed gevoetbald hebben in een lastige uitwedstrijd. Met dit voetbal komt het uiteindelijk allemaal goed!
  • 23 Feb 2020 om 14:14
    Garcia heeft het licht gezien. De kritiek op Ted is nog altijd onterecht. Voir de rest kutzondag
  • 23 Feb 2020 om 14:13
    Heb er echt geen woorden voor ...
  • 23 Feb 2020 om 14:11
    Klasse drommel.