Nkufo: ''Ik had het gevoel dat hij mij de bal niet wilde geven'' Tal van clubs scharen zich achter Ajax en willen seizoen zien stoppen Brama 'schittert' in video van MST: ''Jij kunt levens redden'' ''Voor Feyenoord, PSV en FC Twente loopt bedrag in de miljoenen'' Derksen reëel: ''Denk dat we deze competitie kunnen vergeten''

Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

13
Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug''

Joël Drommel baalt erg van de nederlaag van FC Twente tegen FC Utrecht. Dankzij verdedigende fouten liet FC Twente de punten uit haar handen wegglippen. 

"Dit is echt pijnlijk. Vooral de laatste minuten. Je speelt zo goed, je staat 1-0 voor tot de 83e minuut. Dan krijg je zo'n ongelukkige goal tegen. Dat is echt niet goed. We hebben de grootste kansen gehad en niet heel veel weggegeven en dan valt ie in een keer uit het niets", zegt een teleurgestelde Drommel in gesprek met RTV Oost.

Tussen hem en Julio Pleguezuelo ging er het nodige mis tijdens de gelijkmaker van FC Utrecht: "Miscommunicatie, maar los van dat, hij wil hem teruggeven met z'n rug. Die bal moet gewoon het stadion uit, denk ik. Die bal moet gewoon weg. Vooral uit de zestien", aldus Drommel.

"En dan valt ie gewoon heel ongelukkig door m'n benen heen", vervolgt de sluitpost. "Maar ik moet daar in eerste instantie denk ik niet komen. Ik moet gewoon op m'n lijn blijven staan. Heel ongelukkig en dan valt die tweede ook nog. Echt pijnlijk."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Feb 2020 om 19:47
    En ook dat mannetje aan de rechter kant van Twente bij de corner. Loopt naar voren, staat lucht te dekken. Als hij naar achteren gaat bij de paal, dan wordt het geen doelpunt.
  • 23 Feb 2020 om 18:52
    • Quote van 23 Feb 2020 om 17:11
      Als je als keeeper uit komt moet je hem hebben Drommel, anders niet uitkomen!!!Keepers regel nr 1 of 2. Dus dit was gewoon een fout van jou, met de rug terug spelen .....hoe verzin je het D(r)ommel!!!!
    +100
  • 23 Feb 2020 om 18:35
    Natuurlijk heeft drommel gelijk het uitkomen was niet handig wat hij deed op dit moment. Maar de keuze die Julio maakte was natuurlijk een blunder hij had de bal simpel naar de zijkant kunnen wegkoppen dan was dit doelpunt nooit gevallen. Maar Julio maakte de keuze om de bal met zijn rug naar drommel te spelen. Dit was ernom jammer want fctwente had de overwinning meer dan verdient
  • 23 Feb 2020 om 17:52
    Inderdaad Drommel. Jij moest in jouw hok blijven. Echt zuur, deze nederlaag
  • 23 Feb 2020 om 17:51
    • Quote van 23 Feb 2020 om 17:30
      Hahaha ok :-):-)
    Kiek,, zo ken ik oe weer ! Kop op vlg wekke weer een nieje pot voetbal! Proost, ik doe dr nog ene n dop of!
  • 23 Feb 2020 om 17:30
    • Quote van 23 Feb 2020 om 17:27
      Ik heb t niet over jou,ik heb t over drommel!
    Hahaha ok :-):-)
  • 23 Feb 2020 om 17:27
    • Quote van 23 Feb 2020 om 17:24
      Hij is te vaak eerlijk maar kost je uiteindelijk wel de zege. En in mijn bed blijven? Kom jij dat voor mij bepalen? Mot niet gekker worden....
    Ik heb t niet over jou,ik heb t over drommel!
  • 23 Feb 2020 om 17:24
    • Quote van 23 Feb 2020 om 17:22
      Hij is toch eerlijk of nie? Wie werkt maakt fouten,anders moet je in bed blijven!
    Hij is te vaak eerlijk maar kost je uiteindelijk wel de zege. En in mijn bed blijven? Kom jij dat voor mij bepalen? Mot niet gekker worden....
  • 23 Feb 2020 om 17:24
    • Quote van 23 Feb 2020 om 17:11
      Als je als keeeper uit komt moet je hem hebben Drommel, anders niet uitkomen!!!Keepers regel nr 1 of 2. Dus dit was gewoon een fout van jou, met de rug terug spelen .....hoe verzin je het D(r)ommel!!!!
    Ja Die dat zijn keuzes dire je maakt,soms giet t mis! Vlg x better,jammer!
  • 23 Feb 2020 om 17:23
    • Quote van 23 Feb 2020 om 17:17
      Hij zegt toch dat hij niet uit moet komen. Ziet zelf de fout hier wel in.
    Ja dat las ik te laat lag in een deuk met de rug terug spelen...man laat me niet lachen. Maar hij heeft te vaak nog dat hij een beslissende fout maakt, en dan kun je dat na de wedstrijd wel roepen, maar je moet dat niet zo vaak hoeven roepen want dat kost je uiteindelijk de overwinning. Want daardoor kreeg Utrecht er weer geloof in hoe kut ook .
  • 23 Feb 2020 om 17:22
    • Quote van 23 Feb 2020 om 17:11
      Als je als keeeper uit komt moet je hem hebben Drommel, anders niet uitkomen!!!Keepers regel nr 1 of 2. Dus dit was gewoon een fout van jou, met de rug terug spelen .....hoe verzin je het D(r)ommel!!!!
    Hij is toch eerlijk of nie? Wie werkt maakt fouten,anders moet je in bed blijven!
  • 23 Feb 2020 om 17:17
    • Quote van 23 Feb 2020 om 17:11
      Als je als keeeper uit komt moet je hem hebben Drommel, anders niet uitkomen!!!Keepers regel nr 1 of 2. Dus dit was gewoon een fout van jou, met de rug terug spelen .....hoe verzin je het D(r)ommel!!!!
    Hij zegt toch dat hij niet uit moet komen. Ziet zelf de fout hier wel in.
  • 23 Feb 2020 om 17:11
    Als je als keeeper uit komt moet je hem hebben Drommel, anders niet uitkomen!!!Keepers regel nr 1 of 2. Dus dit was gewoon een fout van jou, met de rug terug spelen .....hoe verzin je het D(r)ommel!!!!