Nkufo: ''Ik had het gevoel dat hij mij de bal niet wilde geven'' Tal van clubs scharen zich achter Ajax en willen seizoen zien stoppen Brama 'schittert' in video van MST: ''Jij kunt levens redden'' ''Voor Feyenoord, PSV en FC Twente loopt bedrag in de miljoenen'' Derksen reëel: ''Denk dat we deze competitie kunnen vergeten''

Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen''

40
Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen''

FC Twente verloor afgelopen zondag erg ongelukkig bij FC Utrecht. Doelman Joël Drommel zag dat zijn ploeg de tegentreffers erg makkelijk incasseerde. Niet alleen de eerste, maar dus ook de tweede:

"We hadden die corner al kunnen voorkomen", vertelt de geïrriteerde Drommel in gesprek met TC Tubantia. "Het is echt ongelooflijk dat wij te vaak in de laatste minuten goals tegen krijgen. We maakten meer aanspraak op de zege en wonnen veel duels. We worden ook steeds stabieler, daar ben ik trots op, maar een overwinning was zo heerlijk geweest."

Drommel is niet bang dat FC Twente degradeert. "Zenuwslopend vind ik het totaal niet. Ik sta er juist heel rustig. Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen. We zijn beter dan de teams onder ons en wij groeien nog steeds", aldus de doelman.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Feb 2020 om 10:39
    Drommel keept niet bij Twente omdat hij een goede keeper is, maar omdat zijn vader connecties binnen de club heeft. De liefdadigheid gaat door, eerst Marsman, nu waardeloze Drommel. Als hij zijn geld maar krijgt, die kerel is niets waard. Punt.
  • 24 Feb 2020 om 22:31
    • Quote van 24 Feb 2020 om 13:46
      Beste Ik. FC Twente was voetballend veel beter dan Utrecht, maar door 1 fout van Drommel geef je een zekere overwinning weg. Dat geeft opnieuw aan hoe fragiel deze spelers zijn qua vertrouwen in een goede afloop wanneer je als trainer besluit om Brama of Jesse Bosch te blijven negeren voor een......opnieuw falende Busquets op het middenveld.
    Ikzeg. Fct. Bedankt voor uw informatie naa mij toe, gelukkig was het spel beter dan de tegenstander ook dan kan je verliessen en met u woorden dat onze keeper een fout maakt is het helaas bijna altijd een goal, en dat is helaas het verschil met die beacets op het veld, daar om is het verstandig om na de competitie een andere trainer en td aan te stellen, en nu naar zaterdag hopelijk blijven dan de punten in onze veste, en dan ben ik er gelukkig weer bij.
  • 24 Feb 2020 om 17:33
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:58
      Zeker is drommel een hele talentvolle doelman die ook nog regelmatig verkeerde keuzes maakt. Maar dit doen alle spelers en keepers in het veld. En als drommel zijn ding blijft doen kan hij een mooi cariere krijgen bij een grote club.
    100%
  • 24 Feb 2020 om 16:58
    • Quote van 24 Feb 2020 om 14:57
      Hoe gek ben jij dan! Sander is ook groot geworden met slippertjes kijk is hoe lang Sander onder de lat stond laat drommel lekke staan joh hij mag en kan nog zeker groeien.
    Zeker is drommel een hele talentvolle doelman die ook nog regelmatig verkeerde keuzes maakt. Maar dit doen alle spelers en keepers in het veld. En als drommel zijn ding blijft doen kan hij een mooi cariere krijgen bij een grote club.
  • 24 Feb 2020 om 15:26
    • Quote van 24 Feb 2020 om 14:57
      Hoe gek ben jij dan! Sander is ook groot geworden met slippertjes kijk is hoe lang Sander onder de lat stond laat drommel lekke staan joh hij mag en kan nog zeker groeien.
    Drommel is nog steeds wisselvallig, dat mag best benoemd worden en als teleurstellend gezien worden....toch?


    Jah, hij kan ook goede wedstrijden keepen, maar evengoed op cruciale momenten punten kosten....zoals gisteren het geval was......
  • 24 Feb 2020 om 14:57
    • Quote van 24 Feb 2020 om 12:49
      Blijf lekker dromen kerel, Drommel is gewoon een prutser, als je dat niet inziet heb je ook geen verstand van voetbal.
    Hoe gek ben jij dan! Sander is ook groot geworden met slippertjes kijk is hoe lang Sander onder de lat stond laat drommel lekke staan joh hij mag en kan nog zeker groeien.
  • 24 Feb 2020 om 14:11
    • Quote van 24 Feb 2020 om 13:50
      En waaruit blijkt dat jij zo’n kenner bent dan? Drommel is een prima keeper die vaker punten voor ons pakt dan dat ie punten kost. Denk dat jij een gevalletje ‘aandacht tekort’ bent, of gewoon een volger van Veronica Inside en alles nablaft wat die Derksen zegt. Hoe dan ook, voolopig moet onze club nog flink aan de bak, want ondanks de progressie die duidelijk zichtbaar is (al zie jij dat als kenner hoogstwaarschijnlijk anders) moeten er nog minimaal 10 punten gepakt worden in de laatste 11 wedstrijden.
    Zit jij wel bij de juiste opticien?
  • 24 Feb 2020 om 13:50
    • Quote van 24 Feb 2020 om 12:49
      Blijf lekker dromen kerel, Drommel is gewoon een prutser, als je dat niet inziet heb je ook geen verstand van voetbal.
    En waaruit blijkt dat jij zo’n kenner bent dan? Drommel is een prima keeper die vaker punten voor ons pakt dan dat ie punten kost. Denk dat jij een gevalletje ‘aandacht tekort’ bent, of gewoon een volger van Veronica Inside en alles nablaft wat die Derksen zegt. Hoe dan ook, voolopig moet onze club nog flink aan de bak, want ondanks de progressie die duidelijk zichtbaar is (al zie jij dat als kenner hoogstwaarschijnlijk anders) moeten er nog minimaal 10 punten gepakt worden in de laatste 11 wedstrijden.
  • 24 Feb 2020 om 13:46
    • Quote van 24 Feb 2020 om 08:55
      Ikzeg. Heb er totaal niets van kunnen zien. Maar helaas door enkele beginners /of foutjes die niet mogen gebeuren zijn wij weer tenonder gegaan, wat ik wel begreep hebben wij wel gevoetbald met sterkte en vechtlust, of was het helaas niet zo. Kan mij iemand mij hierover iets meer vertellen. Alvast bedankt.
    Beste Ik. FC Twente was voetballend veel beter dan Utrecht, maar door 1 fout van Drommel geef je een zekere overwinning weg. Dat geeft opnieuw aan hoe fragiel deze spelers zijn qua vertrouwen in een goede afloop wanneer je als trainer besluit om Brama of Jesse Bosch te blijven negeren voor een......opnieuw falende Busquets op het middenveld.
  • 24 Feb 2020 om 12:49
    • Quote van 24 Feb 2020 om 08:43
      Volgens mij kan jij beter langs de lijn staan bij de amateurs ipv nog naar Twente gaan! Als je al gaat....
    Blijf lekker dromen kerel, Drommel is gewoon een prutser, als je dat niet inziet heb je ook geen verstand van voetbal.
  • 24 Feb 2020 om 12:28
    • Quote van 24 Feb 2020 om 11:42
      Talent alleen is niet voldoende, hij maakt veel te vaak blunders en kost ons regelmatig punten.
    In welke wedstrijden heeft hij ons nog meer punten gekost dan? Kan mij het zo niet voor de geest halen. Voor Twente begrippen hebben wij een goede doelman. Niks mis mee.
  • 24 Feb 2020 om 11:54
    • Quote van 24 Feb 2020 om 11:42
      Talent alleen is niet voldoende, hij maakt veel te vaak blunders en kost ons regelmatig punten.
    100+
  • 24 Feb 2020 om 11:46
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:47
      Ok de druk is er, maar dat er een aantal tussen zitten waar je geen punten pakt is ook zo. Maar hadden we gedacht dat we tegen oa Az punten zouden pakken? En gisteren ja ik blijf de inleiding van de nederlaag een fout van Drommel vinden. Maar ik heb toch een redelijk spelend Twente gezien dat Utrecht de baas was, als die maloot van een trainer het zo laat staan maar met Bosch of Brama op de plek van Buskets denk ik dat het goed komt, mits die clown GG niet meer gaat experimenteren.
    Ze hadden gewoon die talrijke kansen moeten benutten, dan was er niks aan de hand geweest. En eigenlijk had G2 op die wissels van Utrecht moeten anticiperen door Bosch te brengen ipv een Menig, want die gaf zelf al aan er doorheen te zitten. En misschien ook nog wel een Brama voor Boeskets. Maar achteraf weten we het allemaal beter. Reken ons maar niet te rijk tegen Heerenveen, want daar zullen ze ook gezien hebben dat ze de linies dicht bij elkaar moeten houden.
  • 24 Feb 2020 om 11:42
    Talent alleen is niet voldoende, hij maakt veel te vaak blunders en kost ons regelmatig punten.
  • 24 Feb 2020 om 11:34
    • Quote van 24 Feb 2020 om 10:41
      Hoe lang blijf je roepen Drommel is een groot talent? En Drommel heeft wel degelijk meer fouten gemaakt dit seizoen .
    Elke keeper maakt fouten, ook de besten. Helaas is het dan vaak een doelpunt. De fouten die onze aanvallers voor bijna open doel maakten zijn net zo belangrijk achteraf. Menig moet gewoon de 2-0 maken, Harris moet ff wat scherper zijn, staat ie niet buitenspel etc. Dus ja makkelijk om de keeper maar weer de schuld te geven. Drommel is een talent en weet heus wel dat ie fout zat.
  • 24 Feb 2020 om 10:54
    Ik verwacht niet dat Zwolle nog 5 punten meer gaat pakken dan Twente. Al weet je natuurlijk nooit hoe Twente het daar op die kunstmat gaat doen, die moet je niet verliezen. Thuis tegen Heerenveen, VVV, Fortuna en Den Haag zullen we er toch wel een paar winnen mag je aannemen. Ook voor Fortuna ben ik niet zo bang, die spelen nu drie keer tegen een concurrent. Laten ze daar teveel punten liggen dan gaan die ook onder ons eindigen. Blijft wel ontzettend zuur dat je gisteren de punten niet hebt gepakt in Utrecht.
  • 24 Feb 2020 om 10:44
    Ik word met name onrustig als ik kijk naar Emmen,Fortuna en vvv de eerste twee voetballen gewoon goed de laatste pakt zijn punten! Wil je niet in gevaar komen moet je wel winnen,zeker als je denkt het te verdienen!
  • 24 Feb 2020 om 10:41
    • Quote van 24 Feb 2020 om 10:35
      Drommel is een groot talent.
      Wordt ook een vd beste.
      En hij weet zelf wel dat hij in de fout ging.
      Maar is dit jaar de 1e keer dat het ons een punt heeft gekost.
      Ook toppers maken fouten zie dit weekend Neuer.
      Alleen Bayern scoort er 1 meer dan de tegenstander.
      Bij voetbal horen eenmaal fouten.!!!

    Hoe lang blijf je roepen Drommel is een groot talent? En Drommel heeft wel degelijk meer fouten gemaakt dit seizoen .
  • 24 Feb 2020 om 10:40
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:18
      Wat een dom gelul zeg een keeper moet weten wat hij doet, en niet van die beginnersfouten maken!!!! Drommel kost je gewoon zo punten en dat zal er nooit uitgaan vrees ik, kunnen blijven lullen talent, maar heb liever een andere keeper dan Drommel.
    Vind ik ook, niet alleen Ted en Garcia op straat zetten, ook Drommel direct op staande voet. Jij hebt er echt wel kijk op...
  • 24 Feb 2020 om 10:35
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:49
      Klopt dat geef ik ook aan was verrast dat we zo redelijk speelden, maar het blijft een kapitale fout van Drommel. Maar deze wedstrijd gaf me toch vertrouwen voor het restant, zolang GG maar niet weer gaat lopen kloten.
    Drommel is een groot talent.
    Wordt ook een vd beste.
    En hij weet zelf wel dat hij in de fout ging.
    Maar is dit jaar de 1e keer dat het ons een punt heeft gekost.
    Ook toppers maken fouten zie dit weekend Neuer.
    Alleen Bayern scoort er 1 meer dan de tegenstander.
    Bij voetbal horen eenmaal fouten.!!!

  • 24 Feb 2020 om 09:49
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:43
      Drommel zag er inderdaad niet goed uit bij de 1e goal maar als we de kansen niet benutten en we ook nog spelers hebben lopen die niet weten wat ze met een bal moeten doen komt punt verlies al snel op conto van Drommel. Jammer dat we gister hebben verloren maar dan al 2 wedstrijden op rij een team gezien dat meer deed dan de laatste 5 jaar.
    Klopt dat geef ik ook aan was verrast dat we zo redelijk speelden, maar het blijft een kapitale fout van Drommel. Maar deze wedstrijd gaf me toch vertrouwen voor het restant, zolang GG maar niet weer gaat lopen kloten.
  • 24 Feb 2020 om 09:48
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:35
      Inderdaad het worden gewoon nog 12 finales en bij die 12 zitten er al een stel waar je geen punten gaat pakken. Dus komt er druk enz bij kijken vooral ook omdat de concurrenten bij je weg lopen of steeds dichte tegen je aan komt te zitten.
    Hoezo een stel waar je geen punten pakt tegen az dacht ook iedereen dat we dik zouden verliezen en toch pakken we 3 punten dus ?????
  • 24 Feb 2020 om 09:47
    Dit jaar voelt totaal anders dan het jaar waarin we degradeerden. Spelers hebben zelfvertrouwen, voetbal is weer goed. Spelers staan op de goede plek. Heeft een poos geduurd, maar stukjes passen in elkaar nu.
  • 24 Feb 2020 om 09:47
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:35
      Inderdaad het worden gewoon nog 12 finales en bij die 12 zitten er al een stel waar je geen punten gaat pakken. Dus komt er druk enz bij kijken vooral ook omdat de concurrenten bij je weg lopen of steeds dichte tegen je aan komt te zitten.
    Ok de druk is er, maar dat er een aantal tussen zitten waar je geen punten pakt is ook zo. Maar hadden we gedacht dat we tegen oa Az punten zouden pakken? En gisteren ja ik blijf de inleiding van de nederlaag een fout van Drommel vinden. Maar ik heb toch een redelijk spelend Twente gezien dat Utrecht de baas was, als die maloot van een trainer het zo laat staan maar met Bosch of Brama op de plek van Buskets denk ik dat het goed komt, mits die clown GG niet meer gaat experimenteren.
  • 24 Feb 2020 om 09:43
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:18
      Wat een dom gelul zeg een keeper moet weten wat hij doet, en niet van die beginnersfouten maken!!!! Drommel kost je gewoon zo punten en dat zal er nooit uitgaan vrees ik, kunnen blijven lullen talent, maar heb liever een andere keeper dan Drommel.
    Drommel zag er inderdaad niet goed uit bij de 1e goal maar als we de kansen niet benutten en we ook nog spelers hebben lopen die niet weten wat ze met een bal moeten doen komt punt verlies al snel op conto van Drommel. Jammer dat we gister hebben verloren maar dan al 2 wedstrijden op rij een team gezien dat meer deed dan de laatste 5 jaar.
  • 24 Feb 2020 om 09:41
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:32
      Geen enkele reden om aan te nemen dat dit zomaar even goed komt. Factor druk, het moeten en geluk komen ook nog om de hoek kijken. Bijvoorbeeld dit weekend, dan moet het tegen Heerenveen. Hopen dat stadion er vol achter gaat staan.
    eens, we zijn er nog lang niet. Verdedigend staat het 10x beter en die slappe spanjaarden mis je allerminst. Echter zal je een heerenveen thuis wel moeten gaan winnen en dat kan best een groningen scenario worden, die lui gaan achterin hangen en een twente dat er moeilijk doorkomt. Menig heeft ruimte nodig, die is niet zo goed tegen een dichte defensie. Blijf er wel bij dat we dit jaar niet hoeven te degraderen, dat was 2 jaar geleden wel duidelijker. Garcia is ook een factor, die heeft al zovaak een opstelling gewijzigd dat het iedere keer weer afwachten is. Een espinosa en aitor kun je niet gebruiken, dan ga je er zeker uit.
  • 24 Feb 2020 om 09:35
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:32
      Geen enkele reden om aan te nemen dat dit zomaar even goed komt. Factor druk, het moeten en geluk komen ook nog om de hoek kijken. Bijvoorbeeld dit weekend, dan moet het tegen Heerenveen. Hopen dat stadion er vol achter gaat staan.
    Inderdaad het worden gewoon nog 12 finales en bij die 12 zitten er al een stel waar je geen punten gaat pakken. Dus komt er druk enz bij kijken vooral ook omdat de concurrenten bij je weg lopen of steeds dichte tegen je aan komt te zitten.
  • 24 Feb 2020 om 09:32
    Geen enkele reden om aan te nemen dat dit zomaar even goed komt. Factor druk, het moeten en geluk komen ook nog om de hoek kijken. Bijvoorbeeld dit weekend, dan moet het tegen Heerenveen. Hopen dat stadion er vol achter gaat staan.
  • 24 Feb 2020 om 09:23
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:16
      Beste ik zeg : Het was eeuwig zonde we hadden moeten winnen daar, Twente was veel beter dan Utrecht en had daar moeten winnen met 0-3 of zo, helaas kansen niet afgemaakt. Door dat vind ik blunder van Drommel kom je op 1-1 en denkt Utrecht toch ff proberen en ja hoor in 10 minuten de hele wedstrijd die redelijk goed was weggegeven. Ik ben echt van mening dat het eerste doelpunt op naam van Drommel moet komen, want als je als keeper uit komt moet je hem hebben anders in je doel blijven. Maar op zich geeft deze wedstrijd wel het vertrouwen dat we ons kunnen handhaven als die maloot van een trainer tenminste zo verder gaat, en het liefst Bosch of Brama, op de plek van de zwakke Buskets.
    Idd
  • 24 Feb 2020 om 09:18
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:16
      Wij krijgen geen keeper waar je 100% op kan bouwen. Die gan wel naar engeland spanje of duitsland
    Wat een dom gelul zeg een keeper moet weten wat hij doet, en niet van die beginnersfouten maken!!!! Drommel kost je gewoon zo punten en dat zal er nooit uitgaan vrees ik, kunnen blijven lullen talent, maar heb liever een andere keeper dan Drommel.
  • 24 Feb 2020 om 09:16
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:00
      Eens, als het erop aankomt maakt hij standaard van die ketsers, je kunt simpelweg niet 100% uitgaan van deze doelman.
      "Talent" horen we jaren, komt er niet uit. Kost ons geregeld punten.
    Wij krijgen geen keeper waar je 100% op kan bouwen. Die gan wel naar engeland spanje of duitsland
  • 24 Feb 2020 om 09:16
    • Quote van 24 Feb 2020 om 08:55
      Ikzeg. Heb er totaal niets van kunnen zien. Maar helaas door enkele beginners /of foutjes die niet mogen gebeuren zijn wij weer tenonder gegaan, wat ik wel begreep hebben wij wel gevoetbald met sterkte en vechtlust, of was het helaas niet zo. Kan mij iemand mij hierover iets meer vertellen. Alvast bedankt.
    Beste ik zeg : Het was eeuwig zonde we hadden moeten winnen daar, Twente was veel beter dan Utrecht en had daar moeten winnen met 0-3 of zo, helaas kansen niet afgemaakt. Door dat vind ik blunder van Drommel kom je op 1-1 en denkt Utrecht toch ff proberen en ja hoor in 10 minuten de hele wedstrijd die redelijk goed was weggegeven. Ik ben echt van mening dat het eerste doelpunt op naam van Drommel moet komen, want als je als keeper uit komt moet je hem hebben anders in je doel blijven. Maar op zich geeft deze wedstrijd wel het vertrouwen dat we ons kunnen handhaven als die maloot van een trainer tenminste zo verder gaat, en het liefst Bosch of Brama, op de plek van de zwakke Buskets.
  • 24 Feb 2020 om 09:14
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:04
      Lekker makkelijk om het altijd de keeper de schuld te geven! Makkelijke weg hè? Als wij gewoon al die 100% kansen eens af gaan maken win je in Utrecht met 0-3 maar daar hoor je helaas niemand over!
    Klopt...we hebben zelfs geen fitte echte spits.
  • 24 Feb 2020 om 09:04
    • Quote van 24 Feb 2020 om 09:00
      Eens, als het erop aankomt maakt hij standaard van die ketsers, je kunt simpelweg niet 100% uitgaan van deze doelman.
      "Talent" horen we jaren, komt er niet uit. Kost ons geregeld punten.
    Lekker makkelijk om het altijd de keeper de schuld te geven! Makkelijke weg hè? Als wij gewoon al die 100% kansen eens af gaan maken win je in Utrecht met 0-3 maar daar hoor je helaas niemand over!
  • 24 Feb 2020 om 09:00
    • Quote van 24 Feb 2020 om 07:56
      Drommel, pak je koffers en ga lekker op zondag in het amateur voetbal keepen. Prutser.
    Eens, als het erop aankomt maakt hij standaard van die ketsers, je kunt simpelweg niet 100% uitgaan van deze doelman.
    "Talent" horen we jaren, komt er niet uit. Kost ons geregeld punten.
  • 24 Feb 2020 om 08:55
    Ikzeg. Heb er totaal niets van kunnen zien. Maar helaas door enkele beginners /of foutjes die niet mogen gebeuren zijn wij weer tenonder gegaan, wat ik wel begreep hebben wij wel gevoetbald met sterkte en vechtlust, of was het helaas niet zo. Kan mij iemand mij hierover iets meer vertellen. Alvast bedankt.
  • 24 Feb 2020 om 08:48
    Heracles doet het gewoon
  • 24 Feb 2020 om 08:43
    • Quote van 24 Feb 2020 om 07:56
      Drommel, pak je koffers en ga lekker op zondag in het amateur voetbal keepen. Prutser.
    Volgens mij kan jij beter langs de lijn staan bij de amateurs ipv nog naar Twente gaan! Als je al gaat....
  • 24 Feb 2020 om 08:19
    Blijf gewoon in je goal staan!
  • 24 Feb 2020 om 07:56
    Drommel, pak je koffers en ga lekker op zondag in het amateur voetbal keepen. Prutser.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›