Rutten: ''Bij FC Twente zitten veel successupporters in het stadion'' FC Twente profiteert mee van transfer Ziyech naar Chelsea Nkufo: ''Mijn doel is weer terug te keren bij FC Twente'' Rutten duidelijk: ''Ben tegen de constructie met Heracles Almelo'' 'FC Twente kan tonnen aan televisiegelden mislopen bij besluit FOX'

Pleguezuelo baalt: ''Die bal ging per ongeluk via mijn rug''

20
Pleguezuelo baalt: ''Die bal ging per ongeluk via mijn rug''

Julio Pleguezuelo was vorig weekend na de zege op AZ de gevierde man, maar werd zondagmiddag tegen FC Utrecht de schlemiel. De Spaanse verdediger leidde met een ongelukkig moment de gelijkmaker in.

"Ik had een goede interceptie en de bal ging omhoog, maar toen ik die probeerde weg te koppen, ging de bal per ongeluk via mijn rug recht naar de aanvaller", beschrijft Pleguezuelo het moment van de 1-1 in De Telegraaf.

"We hebben een goede wedstrijd gespeeld, waren de bovenliggende partij en dan is het heel jammer dat het nog zo misgaat", aldus de Spanjaard, die optimistisch blijft over de kansen voor FC Twente. "Als het ons lukt om dit niveau vast te houden, dan heb ik er alle vertrouwen in dat we niet in de problemen zullen komen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Feb 2020 om 09:43
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:44
      Als je de beelden goed bekijkt geeft dit een duidelijk beeld. Je ziet Julio niet de keuze maken om de bal weg te koppen maar om via de rug de bal naar drommel te verplaatsen. Dit heeft erg verkeerd uit gepakt. Verder speelde fctwente 83 minuten een uitstekende pot voetbal met veel druk naar voren en met lef en zelf bepalen wat er op het veld gebeurt.
    Man Drommel wil zijn fout over de rug van Deze jongen goed praten door te zeggen dat hij hem met de rug terug wou spelen:-) Terwijl Plazuega aangeeft dat die bal per ongeluk op zijn rug komt. Dus Drommel staat gewoon te liegen man , rot is op met jou eeuwige gezwam , gewoon fout van Drommel klaar. Wat ben jij een zepezaadje zeg .
  • 25 Feb 2020 om 08:23
    • Quote van 25 Feb 2020 om 00:44
      Twee jaar met optie voor nog een jaar.
    Bedankt @Svente , heb ik zeker iets gemist.
  • 25 Feb 2020 om 00:44
    • Quote van 24 Feb 2020 om 22:55
      Gehuurd tot einde vh seizoen (Of heb ik iets gemist?)
    Twee jaar met optie voor nog een jaar.
  • 24 Feb 2020 om 22:55
    • Quote van 24 Feb 2020 om 15:50
      Thnx!
    Gehuurd tot einde vh seizoen (Of heb ik iets gemist?)
  • 24 Feb 2020 om 17:35
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:53
      Bekijk de beelden maar eens goed die geven veel duidelijkheid hij had ruimte en mogelijkheden genoeg om de bal simpel weg te koppen
    Wat begrijp jij niet John wanneer Julio zegt: "Ik had een goede interceptie en de bal ging omhoog, maar toen ik die probeerde weg te koppen, ging de bal per ongeluk via mijn rug recht naar de aanvaller"


    Je kunt de beelden 100 maal bekijken, maar daarmee verandert Julio's eigen verklaring niet. Nogmaals John.....Julio kreeg de bal dus per ongeluk op zijn rug. Wanneer Julio dit verklaart....spreekt hij dan Spaans omdat dit niet in jouw straatje past en jij er een eigen warrige draai aan wilt geven?


    Verkoop je 'molenwoning' John....het doet jou weinig goeds......
  • 24 Feb 2020 om 16:53
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:49
      Ie bint helemaal mesjogge. Julio zegt duidelijk: "Ik had een goede interceptie en de bal ging omhoog, maar toen ik die probeerde weg te koppen, ging de bal per ongeluk via mijn rug recht naar de aanvaller"


      Ik wil je aanraden om je huis onder de molen te verkopen. Nu vang je steeds teveel klappen op wanneer de molen draait.....
    Bekijk de beelden maar eens goed die geven veel duidelijkheid hij had ruimte en mogelijkheden genoeg om de bal simpel weg te koppen
  • 24 Feb 2020 om 16:49
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:44
      Als je de beelden goed bekijkt geeft dit een duidelijk beeld. Je ziet Julio niet de keuze maken om de bal weg te koppen maar om via de rug de bal naar drommel te verplaatsen. Dit heeft erg verkeerd uit gepakt. Verder speelde fctwente 83 minuten een uitstekende pot voetbal met veel druk naar voren en met lef en zelf bepalen wat er op het veld gebeurt.
    Ie bint helemaal mesjogge. Julio zegt duidelijk: "Ik had een goede interceptie en de bal ging omhoog, maar toen ik die probeerde weg te koppen, ging de bal per ongeluk via mijn rug recht naar de aanvaller"


    Ik wil je aanraden om je huis onder de molen te verkopen. Nu vang je steeds teveel klappen op wanneer de molen draait.....
  • 24 Feb 2020 om 16:46
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:14
      Iedereen praat voor zichzelf, dat doe jij toch ook? !
    Gelul Henk. Dan had Drommel niet moeten zeggen dat er sprake was van miscommunicatie. Dat was dus gewoon een leugen omdat Julio per ongeluk de bal op zijn rug kreeg.
  • 24 Feb 2020 om 16:44
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:01
      Per ongeluk via zijn rug, en Drommel beweerde dat hij de bal bewust met de rug terug wilde spelen?

      Kijk....van dit soort uitspraken word ik stront misselijk. Drommel die gewoon een eind in de ruimte aan het lullen is......
    Als je de beelden goed bekijkt geeft dit een duidelijk beeld. Je ziet Julio niet de keuze maken om de bal weg te koppen maar om via de rug de bal naar drommel te verplaatsen. Dit heeft erg verkeerd uit gepakt. Verder speelde fctwente 83 minuten een uitstekende pot voetbal met veel druk naar voren en met lef en zelf bepalen wat er op het veld gebeurt.
  • 24 Feb 2020 om 16:14
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:01
      Per ongeluk via zijn rug, en Drommel beweerde dat hij de bal bewust met de rug terug wilde spelen?

      Kijk....van dit soort uitspraken word ik stront misselijk. Drommel die gewoon een eind in de ruimte aan het lullen is......
    Iedereen praat voor zichzelf, dat doe jij toch ook? !
  • 24 Feb 2020 om 16:01
    Per ongeluk via zijn rug, en Drommel beweerde dat hij de bal bewust met de rug terug wilde spelen?

    Kijk....van dit soort uitspraken word ik stront misselijk. Drommel die gewoon een eind in de ruimte aan het lullen is......
  • 24 Feb 2020 om 15:50
    • Quote van 24 Feb 2020 om 13:29
      Gekocht
    Thnx!
  • 24 Feb 2020 om 13:29
    • Quote van 24 Feb 2020 om 13:23
      Is deze jongen gekocht eigenlijk? Of huur?
    Gekocht
  • 24 Feb 2020 om 13:23
    • Quote van 24 Feb 2020 om 13:20
      Ja idd deze week trainen op afwerken. Vooral Noa Lang!
    Zeker, Lang was erg onrustig en slordig aan de bal gisteren. Liep wel veel maar nu nog wat beter overzicht houden. Geldt in mindere mate ook voor Menig; is fysiek sterker maar mist ook overzicht. Is ook logisch want andere hadden ze wel voor een top 3 ploeg gespeeld in NL.
  • 24 Feb 2020 om 13:23
    Is deze jongen gekocht eigenlijk? Of huur?
  • 24 Feb 2020 om 13:20
    • Quote van 24 Feb 2020 om 13:12
      Hele wedstrijd super goed! Laatste 10 minuten jammer. Toch veel fouten ook door de aanval had al 5-0 kunnen staan
    Ja idd deze week trainen op afwerken. Vooral Noa Lang!
  • 24 Feb 2020 om 13:12
    Hele wedstrijd super goed! Laatste 10 minuten jammer. Toch veel fouten ook door de aanval had al 5-0 kunnen staan
  • 24 Feb 2020 om 11:54
    • Quote van 24 Feb 2020 om 11:18
      Staat haaks op wat Drommel eerder beweerde, dat hij de bal met de rug wou terug spelen!!! Denk dat Drommel zijn fout probeerde af te schuiven op dit!!!!
    Ik ook haha !
  • 24 Feb 2020 om 11:30
    Is wel gewoon een ontzettend goede verdediger!
  • 24 Feb 2020 om 11:18
    Staat haaks op wat Drommel eerder beweerde, dat hij de bal met de rug wou terug spelen!!! Denk dat Drommel zijn fout probeerde af te schuiven op dit!!!!