FC Twente op rapport: Twee onvoldoendes na verlies bij FC Utrecht

29
FC Twente op rapport: Twee onvoldoendes na verlies bij FC Utrecht

FC Twente ging zondagmiddag met 2-1 onderuit bij FC Utrecht. De Tukkers leken op weg naar de zege, maar gaven in de slotfase de voorsprong uit handen.

Het Algemeen Dagblad was vooral te spreken over het optreden van Haris Vuckic en Noa Lang. Beide aanvallers kregen een 6,5 van de krant. Daarentegen ontvingen Julio Pleguezuelo en Oriol Busquets met een vijf een onvoldoende.

Voetbal International deelde geen onvoldoende uit aan de spelers van FC Twente, maar gaf ook geen enkele speler een hoger cijfer dan een zes.

Cijfers Algemeen Dagblad: Drommel 5,5; Troupeé 5,5, Bijen 5,5, Pleguezuelo 5, Verdonk 5,5, Busquets 5 (88. Nakamura -), Selahi 5,5, Aburjania 5,5; Menig 5,5 (84. Zekhnini -), Vuckic 6,5, Lang 6,5.

Cijfers Voetbal International: Drommel 5,5; Troupeé 5,5, Bijen 6, Pleguezuelo 6, Verdonk 6, Busquets 5,5 (88. Nakamura -), Selahi 5,5, Aburjania 6; Menig 6 (84. Zekhnini -), Vuckic 6, Lang 6.

29 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Feb 2020 om 23:29
    • Quote van 24 Feb 2020 om 19:24
      Brama krijgt geen minuten meer van Garcia en Garcia en Ted kiezen toch voor spelers die Ted heeft gehaald en Spanjaarden zodat Garcia geen Nederlands hoeft te spreken.
    Tja, hoe heet zo iets: Spaanse clausule-voetballers, contract-discriminatie, verdienmodel-trainer, Schiphollen-management of apenrots-tactiek?
  • 24 Feb 2020 om 22:31
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:02
      Busquets een 5,5? Op basis waarvan in godsnaam? Op basis van aanwezigheid? Busquets was gisteren opnieuw enorm zwak. Die verdient een 3......
    Er zat een Spaanse journalist op de tribune
  • 24 Feb 2020 om 19:24
    • Quote van 24 Feb 2020 om 18:11
      Maakt niet zoveel uit welke middenvelders er staan maar in ieder geval geen Busquets en espinosa. Voor de nr 6 positie hebben we met Roemeratoe en Brama goede spelers. En linker- en rechtermiddenveld laten staan. Dan is Bosch een goede stand in.
    Brama krijgt geen minuten meer van Garcia en Garcia en Ted kiezen toch voor spelers die Ted heeft gehaald en Spanjaarden zodat Garcia geen Nederlands hoeft te spreken.
  • 24 Feb 2020 om 18:36
    De opstelling zoals tegen FC Utrecht is oké, zelf zou ik de voorkeur aan Bosch of Brama geven in plaats van Busquet. FcT is conditioneel niet ver genoeg om in de wedstrijd scherp te blijven. Daarom maken we dat 2de doelpunt niet en krijgen we op het eind doelpunten tegen. GG had op het middenveld moeten wisselen en desnoods naar een extra middenvelder moeten gaan. Als je niet kunt winnen moet je niet verliezen, jammer dat hij dat niet ziet. Of durft/wil hij Brama niet brengen. Verder best tevreden, het gaat weer op voetbal lijken.
  • 24 Feb 2020 om 18:16
    • Quote van 24 Feb 2020 om 18:02
      Ik heb het toegelicht waarom je hem samen met Busquets en Vuckic als AM kunt gebruiken als jullie niet verder lezen en hem gewoon weg willen hebben net als de rest prima maar dan moet je nog even wachten tot juli.
    Doe maar niet. Doe maar geen Espiniksa meer. Dat maakt de kansen op verlies alleen maar groter. ;)


    Is wel nuttig om de bank warm te houden samen met Aitor. Nu Busquets nog op de bank en Bosch in de basis. Dat vergroot de kansen op winst......
  • 24 Feb 2020 om 18:11
    • Quote van 24 Feb 2020 om 18:03
      Zet je Aburjania i.p.v. Bosch klaar ook goed.
    Maakt niet zoveel uit welke middenvelders er staan maar in ieder geval geen Busquets en espinosa. Voor de nr 6 positie hebben we met Roemeratoe en Brama goede spelers. En linker- en rechtermiddenveld laten staan. Dan is Bosch een goede stand in.
  • 24 Feb 2020 om 18:04
    • Quote van 24 Feb 2020 om 17:44
      Dan kunnen we de helft van de selectie wel bij Jong Twente mee laten doen want er zijn er een heleboel die te licht zijn, fysiek belabberd en slap in de duels en niet of te laks meeverdedigen.
    Nou ik zie dat anders. Ik heb tegen AZ en Utrecht voldoende strijd en inzet gezien. Eindelijks ook eenheid en slagvaardigheid. Dat het niet altijd goed gaat wordt mede veroorzaakt doordat de juiste spelers onvoldoende in de gelegenheid komen om ingespeeld te raken. Vanwege dat achtelijke wisselbeleid. García wil of moet werken met spelers die niet verder komen dan nutteloze training rondootjes en dagdromerij.
  • 24 Feb 2020 om 18:03
    • Quote van 24 Feb 2020 om 17:51
      !?! Busquets handelingssnelheid van een gepensioneerde schildpad en Espinosa veel te weinig efficiënt. Die als CM posteren naast García op de bank. We hebben met Roemeratoe, Selahi, Bosch, Brama en Arbujanua goede middenvelders waarmee het elftal veel beter rendeert. Kortom, nu alleen Busquets nog vervangen en dan hebben we eindelijk een fatsoenlijke opstelling met spelers die verder kunnen en willen werken aan automatismen en vertrouwen.
    Zet je Aburjania i.p.v. Bosch klaar ook goed.
  • 24 Feb 2020 om 18:02
    • Quote van 24 Feb 2020 om 17:54
      Je ontwijkt mijn vraag. Het gaat nu (even) over Espiniksa......


      Een paar puntjes waarom ik vind dat hij weg moet. Luie voetballer. KKD niveau voetballer. Spreekt alleen Spaans en kent de term 'stoere jongens ferme knapen' niet. Ik zie veel liever mannetjesputters zoals Bryan Smeets. Gewoon knapen die de beuk erin gooien wanneer zij voetballend tekort komen. De 'niet lullen maar poetsen' mentaliteit.
    Ik heb het toegelicht waarom je hem samen met Busquets en Vuckic als AM kunt gebruiken als jullie niet verder lezen en hem gewoon weg willen hebben net als de rest prima maar dan moet je nog even wachten tot juli.
  • 24 Feb 2020 om 17:54
    • Quote van 24 Feb 2020 om 17:44
      Dan kunnen we de helft van de selectie wel bij Jong Twente mee laten doen want er zijn er een heleboel die te licht zijn, fysiek belabberd en slap in de duels en niet of te laks meeverdedigen.
    Je ontwijkt mijn vraag. Het gaat nu (even) over Espiniksa......


    Een paar puntjes waarom ik vind dat hij weg moet. Luie voetballer. KKD niveau voetballer. Spreekt alleen Spaans en kent de term 'stoere jongens ferme knapen' niet. Ik zie veel liever mannetjesputters zoals Bryan Smeets. Gewoon knapen die de beuk erin gooien wanneer zij voetballend tekort komen. De 'niet lullen maar poetsen' mentaliteit.
  • 24 Feb 2020 om 17:51
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:29
      Verdedigend is het niets bij Busquets maar ik wil hem wel als CM of als AM zien naast Espinosa en dan Selahi een keer op de bank want die speelt ook ondermaats vind ik pakt altijd een kaart en als het niet loopt heb je niets aan hem.
    !?! Busquets handelingssnelheid van een gepensioneerde schildpad en Espinosa veel te weinig efficiënt. Die als CM posteren naast García op de bank. We hebben met Roemeratoe, Selahi, Bosch, Brama en Arbujanua goede middenvelders waarmee het elftal veel beter rendeert. Kortom, nu alleen Busquets nog vervangen en dan hebben we eindelijk een fatsoenlijke opstelling met spelers die verder kunnen en willen werken aan automatismen en vertrouwen.
  • 24 Feb 2020 om 17:49
    • Quote van 24 Feb 2020 om 17:32
      Ik zou hem samen met Busquets of Vuckic wel als AM willen omdat hij wel mensen in stelling kan brengen zoals Noa Lang en Menig dan laat je het verdedigen aan de verdedigers en bijvoorbeeld extra man voor de verdediging bijvoorbeeld Jesse Bosch over.

      Drommel

      Troupee, Bijen, Julio, Verdonk

      Bosch

      Busquets, Vuckic, Espinosa

      Menig, Lang
    Waarom zou weer heel het elftal omgegooid moeten worden. Laat het een keer staan hoe het nu staat!!! We hebben eindelijk een keer 2 leuke wedstrijden gezien. Sorry hoor maar jij snapt er echt niks van...
  • 24 Feb 2020 om 17:44
    • Quote van 24 Feb 2020 om 17:40
      Hoeveel wedstrijden heeft FC Twente de laatste maanden gewonnen toen Espiniksa en/of Aitor vanuit de basis speelden? Is Espiniksa een teamspeler die ook mee terug verdedigt of juist een lapzwans die blijft staan zodra hij de bal verliest?
    Dan kunnen we de helft van de selectie wel bij Jong Twente mee laten doen want er zijn er een heleboel die te licht zijn, fysiek belabberd en slap in de duels en niet of te laks meeverdedigen.
  • 24 Feb 2020 om 17:40
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:32
      Jij bent niet goed wijs met Espinosa. Zet Bosch maar op de plek van busquets en selahi gewoon laten staan. Speelde gisteren iets minder, maar nog steeds 1 van de betere spelers in de selectie.
    Idd. Espinosa is gewoon klaar..
  • 24 Feb 2020 om 17:40
    • Quote van 24 Feb 2020 om 17:32
      Ik zou hem samen met Busquets of Vuckic wel als AM willen omdat hij wel mensen in stelling kan brengen zoals Noa Lang en Menig dan laat je het verdedigen aan de verdedigers en bijvoorbeeld extra man voor de verdediging bijvoorbeeld Jesse Bosch over.

      Drommel

      Troupee, Bijen, Julio, Verdonk

      Bosch

      Busquets, Vuckic, Espinosa

      Menig, Lang
    Hoeveel wedstrijden heeft FC Twente de laatste maanden gewonnen toen Espiniksa en/of Aitor vanuit de basis speelden? Is Espiniksa een teamspeler die ook mee terug verdedigt of juist een lapzwans die blijft staan zodra hij de bal verliest?
  • 24 Feb 2020 om 17:32
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:44
      Leg mij eens uit waarom je de naam Espiniksa oppert....wetende dat hij dit podium als KKD speler niet kan bijbenen?
    Ik zou hem samen met Busquets of Vuckic wel als AM willen omdat hij wel mensen in stelling kan brengen zoals Noa Lang en Menig dan laat je het verdedigen aan de verdedigers en bijvoorbeeld extra man voor de verdediging bijvoorbeeld Jesse Bosch over.

    Drommel

    Troupee, Bijen, Julio, Verdonk

    Bosch

    Busquets, Vuckic, Espinosa

    Menig, Lang
  • 24 Feb 2020 om 16:49
    De cijfers zijn lachwekkend die de VI en AD hebben gegeven. Als fctwente de kansen meer haden benut was het een dikke uitoverwinning voor fctwente geworden dat is volstrekt realistisch. Dat het op het laast nog verkeerd afloopt is meer geluk dan wijsheid voor Utrecht. Dit gaven ze zelf ook ruimschoots toe dat fctwente veel beter was en de overwinning had verdient.
  • 24 Feb 2020 om 16:44
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:29
      Verdedigend is het niets bij Busquets maar ik wil hem wel als CM of als AM zien naast Espinosa en dan Selahi een keer op de bank want die speelt ook ondermaats vind ik pakt altijd een kaart en als het niet loopt heb je niets aan hem.
    Leg mij eens uit waarom je de naam Espiniksa oppert....wetende dat hij dit podium als KKD speler niet kan bijbenen?
  • 24 Feb 2020 om 16:38
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:32
      Jij bent niet goed wijs met Espinosa. Zet Bosch maar op de plek van busquets en selahi gewoon laten staan. Speelde gisteren iets minder, maar nog steeds 1 van de betere spelers in de selectie.
    Bosch mag er ook wel in wat mij betreft dan haal je Busquets of Espinosa en Selahi eruit. Espinosa is nog wel steeds degene met de meeste assists na Aitor.
  • 24 Feb 2020 om 16:32
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:29
      Verdedigend is het niets bij Busquets maar ik wil hem wel als CM of als AM zien naast Espinosa en dan Selahi een keer op de bank want die speelt ook ondermaats vind ik pakt altijd een kaart en als het niet loopt heb je niets aan hem.
    Jij bent niet goed wijs met Espinosa. Zet Bosch maar op de plek van busquets en selahi gewoon laten staan. Speelde gisteren iets minder, maar nog steeds 1 van de betere spelers in de selectie.
  • 24 Feb 2020 om 16:29
    • Quote van 24 Feb 2020 om 16:06
      Busquets is gewoon KUT.Maar een vriendje van Ted en daar Garcia het slaafje van Ted is blijft hij altijd starten in de basis.
    Verdedigend is het niets bij Busquets maar ik wil hem wel als CM of als AM zien naast Espinosa en dan Selahi een keer op de bank want die speelt ook ondermaats vind ik pakt altijd een kaart en als het niet loopt heb je niets aan hem.
  • 24 Feb 2020 om 16:06
    Busquets is gewoon KUT.Maar een vriendje van Ted en daar Garcia het slaafje van Ted is blijft hij altijd starten in de basis.
  • 24 Feb 2020 om 16:03
    Busquets mag wel veel lager krijgem. En Julio wel iets hoge rop basis vannde eerste 80 minuten een 7
  • 24 Feb 2020 om 16:02
    Busquets een 5,5? Op basis waarvan in godsnaam? Op basis van aanwezigheid? Busquets was gisteren opnieuw enorm zwak. Die verdient een 3......
  • 24 Feb 2020 om 15:59
    Drommel 5; Troupeé 5,5, Bijen 5,5, Pleguezuelo 5,5, Verdonk 5, Busquets 5 (88. Nakamura 5), Selahi 5, Aburjania 6; Menig 5,5 (84. Zekhnini 5), Vuckic 6, Lang 5,5
  • 24 Feb 2020 om 15:55
    5 voor Julio vind ik wel raar. 80 minuten goed gespeeld
  • 24 Feb 2020 om 15:37
    Normaal kan ik me het meest in vinden met de beoordelingen van het AD, maar deze week komt VI meer in de buurt van de realiteit.
  • 24 Feb 2020 om 15:32
    Ik vraag me af hoe deze telling wordt gewogen. 1 goede bal 3 punten, 1 slechte bal 9 punten.
  • 24 Feb 2020 om 15:28
    Rare cijfers