FC Twente licht optie en verlengt met 21-jarige middenvelder Van der Kraan: ''FC Twente zal alle besluiten onvoorwaardelijk volgen'' Onduidelijkheid over toekomst Brama: ''Heeft clausule in contract'' Sørensen: ''Mezelf door mijn hoofd geschoten als ik een pistool had'' Top! FC Twente-supporters starten UNIEKE actie: #StortVoorTwente

BREAKING | Eredivisie-verbod tot 1 juni door coronavirus

50
BREAKING | Eredivisie-verbod tot 1 juni door coronavirus

De Eredivisie tot zal 1 juni in ieder geval stil liggen. Dit zal zeker gevolgen hebben voor de competitie. Voorlopig zullen alle evenementen en samenkomsten verboden zijn.

Leon ten Voorde trekt daardoor zijn conclusies. "Twente eindigt dus als nummer 14. Einde seizoen is daar. Dat kan niet anders", laat de verslaggever van Tubantia weten via Twitter. 

Ook de oefeninterland van het Nederlands elftal in de Grolsch Veste, op 28 mei stond er een oefenduel tegen Griekenland op het programma, gaat niet door. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Mar 2020 om 13:09
    • Quote van 23 Mar 2020 om 21:58
      Ik heb vanmorgen bericht gehad is achteruit gegaan en ze vrezen het ergste . Hij zou juist 1 week van mei komen en 2 weken blijven hadden we in Januari al afgesproken tis allemaal zwaar kloten Messi....
    Sterkte
  • 24 Mar 2020 om 10:03
    • Quote van 23 Mar 2020 om 21:58
      Ik heb vanmorgen bericht gehad is achteruit gegaan en ze vrezen het ergste . Hij zou juist 1 week van mei komen en 2 weken blijven hadden we in Januari al afgesproken tis allemaal zwaar kloten Messi....
    Sterkte!
  • 24 Mar 2020 om 09:23
    • Quote van 23 Mar 2020 om 21:58
      Ik heb vanmorgen bericht gehad is achteruit gegaan en ze vrezen het ergste . Hij zou juist 1 week van mei komen en 2 weken blijven hadden we in Januari al afgesproken tis allemaal zwaar kloten Messi....
    sterkte!
  • 24 Mar 2020 om 08:33
    • Quote van 23 Mar 2020 om 21:58
      Ik heb vanmorgen bericht gehad is achteruit gegaan en ze vrezen het ergste . Hij zou juist 1 week van mei komen en 2 weken blijven hadden we in Januari al afgesproken tis allemaal zwaar kloten Messi....
    Sterkte, Ja Die...
  • 24 Mar 2020 om 08:13
    • Quote van 23 Mar 2020 om 21:58
      Ik heb vanmorgen bericht gehad is achteruit gegaan en ze vrezen het ergste . Hij zou juist 1 week van mei komen en 2 weken blijven hadden we in Januari al afgesproken tis allemaal zwaar kloten Messi....
    JaDie, sterkte ????
  • 24 Mar 2020 om 07:30
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:29
      Ik denk dat deze jaargang van de competitie geschrapt gaat worden, en je kunt ook geen enkel risico gaan lopen met dat klote virus. Gewoon morgen beslissen dat de competitie is afgelopen, vind de oplossing voor dut virus veel belangrijker.
    Ikzeg. Goedemorgen jadie. U heeft gelijk, en tevens wens ik je heel veel sterkte met jouw maat /vriend, als ik het goed heb in Italië toch, het is meer als verschrikkelijk jadie, sterkte in deze moeilijke tijd.
  • 24 Mar 2020 om 06:22
    • Quote van 23 Mar 2020 om 21:58
      Ik heb vanmorgen bericht gehad is achteruit gegaan en ze vrezen het ergste . Hij zou juist 1 week van mei komen en 2 weken blijven hadden we in Januari al afgesproken tis allemaal zwaar kloten Messi....
    Da's zwaar kloten, sterkte.
  • 24 Mar 2020 om 06:14
    • Quote van 23 Mar 2020 om 21:58
      Ik heb vanmorgen bericht gehad is achteruit gegaan en ze vrezen het ergste . Hij zou juist 1 week van mei komen en 2 weken blijven hadden we in Januari al afgesproken tis allemaal zwaar kloten Messi....
    Sterkte kerel.
  • 24 Mar 2020 om 01:35
    • Quote van 23 Mar 2020 om 21:58
      Ik heb vanmorgen bericht gehad is achteruit gegaan en ze vrezen het ergste . Hij zou juist 1 week van mei komen en 2 weken blijven hadden we in Januari al afgesproken tis allemaal zwaar kloten Messi....
    Dat is zwaar kut! Sterkte, hopelijk komt er toch verbetering in zijn situatie.
  • 23 Mar 2020 om 21:58
    • Quote van 23 Mar 2020 om 20:59
      Hoe ist met jou maat in Italy
    Ik heb vanmorgen bericht gehad is achteruit gegaan en ze vrezen het ergste . Hij zou juist 1 week van mei komen en 2 weken blijven hadden we in Januari al afgesproken tis allemaal zwaar kloten Messi....
  • 23 Mar 2020 om 20:59
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:29
      Ik denk dat deze jaargang van de competitie geschrapt gaat worden, en je kunt ook geen enkel risico gaan lopen met dat klote virus. Gewoon morgen beslissen dat de competitie is afgelopen, vind de oplossing voor dut virus veel belangrijker.
    Hoe ist met jou maat in Italy
  • 23 Mar 2020 om 20:49
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:54
      Degradatie zou dodelijk zijn. Volgend jaar met 20 clubs en (hopelijk) een nieuwe trainer, moet handhaving mogelijk zijn, maar waar praten we over. Er zijn momenteel belangrijkere zaken dan voetbal.
    Vraag me af of men wel teams laat promoveren. Er wordt waarschijnlijk ook geen kampioen aangewezen. Zou me niks verbazen als ze gewoon het seizoen over laten spelen. Ik zou het seizoen dan eerder beginnen met play offs Europees voetbal.
  • 23 Mar 2020 om 20:05
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:54
      Degradatie zou dodelijk zijn. Volgend jaar met 20 clubs en (hopelijk) een nieuwe trainer, moet handhaving mogelijk zijn, maar waar praten we over. Er zijn momenteel belangrijkere zaken dan voetbal.
    Met laatste heb je volkomen gelijk
  • 23 Mar 2020 om 19:54
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:51
      Niet alleen van Twente. KNVB moet clubs financieel gaan steunen.
    Klopt maar Twente is wel één van de clubs met de grootste problemen. Degradatie zou al ?? Voor bestaan van de club zijn. En nu dit.
  • 23 Mar 2020 om 19:54
    Degradatie zou dodelijk zijn. Volgend jaar met 20 clubs en (hopelijk) een nieuwe trainer, moet handhaving mogelijk zijn, maar waar praten we over. Er zijn momenteel belangrijkere zaken dan voetbal.
  • 23 Mar 2020 om 19:53
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:51
      Niet alleen van Twente. KNVB moet clubs financieel gaan steunen.
    Fox gaat ook gewoon betalen. Volgens Ch.Woerts
  • 23 Mar 2020 om 19:51
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:46
      Bestaan van de club komt nu erg in gevaar....
    Niet alleen van Twente. KNVB moet clubs financieel gaan steunen.
  • 23 Mar 2020 om 19:50
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:38
      Eredivisie is weer een feit!! :)
    Daar lijkt het wel op. Daar mag best een vuistje voor gemaakt worden. Eredivisie volgend jaar met een vernieuwd Twente. De oplossing bekerfinale is gewoon de JC schaal wedstrijd vervangen voor de bekerfinale.
  • 23 Mar 2020 om 19:48
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:23
      Nu definitief een stop Als je een kampioen moet aanwijzen is dat az Gelijk aantal punten maar az 2x gewonnen van ajax Niemand degradeerd
    In nederland gaat doelsaldo voor zo gaat t nou eenmaal. Misschien zou een finale in de kuip een idee zijn om de schaal
  • 23 Mar 2020 om 19:46
    Bestaan van de club komt nu erg in gevaar....
  • 23 Mar 2020 om 19:42
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:38
      Eredivisie is weer een feit!! :)
    De club loopt ook goed inkomsten mis. Ben benieuwd.
  • 23 Mar 2020 om 19:40
    Mooi kan Garcia mooi opstappen die lamstraal op na volgende seizoen zin in..
  • 23 Mar 2020 om 19:39
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:34
      Ik vraag me af of de start van de competitie gehaald wordt.
    Verwacht maar dat de competitie zeker tot 1 september stil ligt. Er zal waarschijnlijk dan ook geen winterstop zijn.
  • 23 Mar 2020 om 19:38
    Eredivisie is weer een feit!! :)
  • 23 Mar 2020 om 19:37
    Competitie gaat helemaal niet uitgespeeld worden. Ik denk dat de twee clubs uit de eerste divisie erbij komen en dat er niemand degradeert uit de eredivisie.Lijkt me ook het beste scenario.
  • 23 Mar 2020 om 19:34
    Ik vraag me af of de start van de competitie gehaald wordt.
  • 23 Mar 2020 om 19:32
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:25
      Nee ook niet zonder publiek. Want spelers kunnen geen 1,5 meter afstand houden
    Een beetje voetballer kan een bal passen over 1.5 meter. :;-) Maar idd we gaan niet degraderen. Ik zeg proost.
  • 23 Mar 2020 om 19:30
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:27
      Om de 3 dagen spelen. Maar we zijn veilig dus ik ben tevreden, hier deden we het voor haha.
    Ja ik hoop snel dat die bevestiging komt! Lekker opnieuw beginnen volgend seizoen
  • 23 Mar 2020 om 19:29
    Hopen dat ze die lapzwans van een trainer geen verlengd contract geven.
  • 23 Mar 2020 om 19:29
    Ik denk dat deze jaargang van de competitie geschrapt gaat worden, en je kunt ook geen enkel risico gaan lopen met dat klote virus. Gewoon morgen beslissen dat de competitie is afgelopen, vind de oplossing voor dut virus veel belangrijker.
  • 23 Mar 2020 om 19:28
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:28
      Ja top prestatie van Garcia en Tedje
    Ze wisten dit
  • 23 Mar 2020 om 19:28
    Betekend dat je pas na 1 juni kan gaan beginnen met trainen en daar heb je paar weken voor nodig. Competitie uitspelen kan dus niet meer. We zien elkaar hopelijk weer in augustus of bij de oefenwedstrijden!
  • 23 Mar 2020 om 19:28
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:27
      Om de 3 dagen spelen. Maar we zijn veilig dus ik ben tevreden, hier deden we het voor haha.
    Ja top prestatie van Garcia en Tedje
  • 23 Mar 2020 om 19:28
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:25
      Dit is financieel ontzettend slecht voor onze club, dnap niet dat me sen jkven nzkznsnsnananan
    Heill putin begrijp ik hier uit
  • 23 Mar 2020 om 19:28
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:27
      Degradatie kost vele malen meer...
    Donyell Malen
  • 23 Mar 2020 om 19:27
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:25
      Dit is financieel ontzettend slecht voor onze club, dnap niet dat me sen jkven nzkznsnsnananan
    Degradatie kost vele malen meer...
  • 23 Mar 2020 om 19:27
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:24
      Is er nu nog steeds een optie om de competitie uit te spelen? In 30 dagen ?
    Om de 3 dagen spelen. Maar we zijn veilig dus ik ben tevreden, hier deden we het voor haha.
  • 23 Mar 2020 om 19:26
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:25
      Dit is financieel ontzettend slecht voor onze club, dnap niet dat me sen jkven nzkznsnsnananan
    Goede reactie
  • 23 Mar 2020 om 19:26
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:25
      Nee ook niet zonder publiek. Want spelers kunnen geen 1,5 meter afstand houden
    En Garcia kan dat ook niet
  • 23 Mar 2020 om 19:25
    Dit is financieel ontzettend slecht voor onze club, dnap niet dat me sen jkven nzkznsnsnananan
  • 23 Mar 2020 om 19:25
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:24
      Zonder publiek wel.
    Nee ook niet zonder publiek. Want spelers kunnen geen 1,5 meter afstand houden
  • 23 Mar 2020 om 19:24
    Is er nu nog steeds een optie om de competitie uit te spelen? In 30 dagen ?
  • 23 Mar 2020 om 19:24
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:20
      Nou die competite kan nooit hervat worden lijkt mij toch?
    Zonder publiek wel.
  • 23 Mar 2020 om 19:24
    Lijkt me toch logisch, wat een geneuzel !
  • 23 Mar 2020 om 19:23
    Nu definitief een stop Als je een kampioen moet aanwijzen is dat az Gelijk aantal punten maar az 2x gewonnen van ajax Niemand degradeerd
  • 23 Mar 2020 om 19:23
    We zijn niet gedegradeerd heren!
  • 23 Mar 2020 om 19:23
    Enigste positieve is dat we volgend jaar eredivisie spelen als de competitie niet wordt hervat
  • 23 Mar 2020 om 19:23
    • Quote van 23 Mar 2020 om 19:22
      Dan degraderen wij in iedergeval niet lijkt me.
    Geluk bij groot ongeluk
  • 23 Mar 2020 om 19:22
    Dan degraderen wij in iedergeval niet lijkt me.
  • 23 Mar 2020 om 19:20
    Nou die competite kan nooit hervat worden lijkt mij toch?